Pālekt uz saturu


Foto

pielec tikai no otrās reizes.

2.0 16v ace

  • Please log in to reply
8 atbildes uz šo tēmu

#1 knuris

knuris
  • Lietotājs
  • 35 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:riga

Pievienots 16 March 2014 - 19:14

Vabūt kāds zinošāks zinās problēmu. Auksts motors pelec tikai no otrās šķilšanas reizes un tā ir vienmēr. Pirmajā reizē motors ierūcās uz kādām 3 sec. un uz zemiem apgriezieniem ģībst nost no otrās viss čikiniekā. Meklēju tepat forumā bet neatradu 2.0 16v 


Šo rakstu rediģēja knuris: 16 March 2014 - 19:15


#2 Klobsters

Klobsters
  • Lietotājs
  • 1080 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Zoļiks, UK

Pievienots 16 March 2014 - 20:51

Brālim bija līdzīgi, kad kkādi vadi bija sajaukti vietām, tik nevarēšu precīzi pateikt kuri. Pēdējā laikā neesi rakņājies pa motortelpu?


1986 Audi 80 GT 1.8 FWD apaudzis sūnām  :/ 
1994 Audi 80 Competition 2.0 16V Quattro  :ok: 
Programmēšana, 3D modelēšana un printēšana.


#3 knuris

knuris
  • Lietotājs
  • 35 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:riga

Pievienots 16 March 2014 - 22:07

Brālim bija līdzīgi, kad kkādi vadi bija sajaukti vietām, tik nevarēšu precīzi pateikt kuri. Pēdējā laikā neesi rakņājies pa motortelpu?

motora vadiem nekas nav aiztikts  ^_^



#4 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9586 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 16 March 2014 - 23:49

Nākamreiz šķiļot aukstu motoru ieslēdz aizdedzi, ļauj sūknim nodarboties līdz galam, izslēdz aizdedzi, tā kādas četras reizes un tad šķil. Ja pielec normāli, sūknis netur spiedienu. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#5 Sala

Sala
  • Lietotājs
  • 451 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:KaU

Pievienots 17 March 2014 - 08:58

Nākamreiz šķiļot aukstu motoru ieslēdz aizdedzi, ļauj sūknim nodarboties līdz galam, izslēdz aizdedzi, tā kādas četras reizes un tad šķil. Ja pielec normāli, sūknis netur spiedienu. 

Un ja tomēr nākas pagriezt kādu brīdi arī pēc šādām darbībām?

Joprojām vaina var būt sūknī?

Ir te viens pazīstams A4 ar 2.6 motoru, kas par šo brīnas. No sākuma bija doma par gāzi, bet nu tas ir savests kārtībā un jāsāk meklēt vainu citur.



Mēdzu teikt pilnīgas muļķības, [censored], pilnīgā nopietnībā!


#6 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9586 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 18 March 2014 - 08:27

Nav ne jausmas. topika autoram ir KE-jets, ar kuru man ir šāda pieredze, kā tu, iespējams, nojaut, tur sistēmā ir jūtami lielāks spiediens. Varu tik ieteikt pārbaudīt motora temp devēju un varbūt kloķenes pozīcijas devējus, pieņemot ka tur tāpat kā AAH ir divi gabali VR. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#7 dzerisbledis

dzerisbledis
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 1 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Bauska

Pievienots 05 May 2015 - 21:13

Man 2.0 16v dohc ar Motronic ar šitais joks ir..

Bija ar veco dzinēju kurš bija beigts (pārkarsēts) dabuju no pasāta dvīņubrāli 9A (orģināli 6A) pārliku un tas pats. Tad nomainīju gaisa masas mērītāju (vecais izdilis un jau skrūvēts bija) temp. devēju (jaunu pirku), brīvgaitas regulātoru (izmēģināju 3 gab pat no BMW derēja pēc koda) un nekādas jēgas.

 Degvielas sūkni ar mainīju (vecais nobira jau sākumā ar 6A pirms atklājās, ka pārkarsēts)

Izskatās, ka tā ir sistēmas extra :rofl: 



#8 Foxijs_Audi

Foxijs_Audi
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 1 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 08 October 2019 - 20:42

Virsraksts ir "Pielec no otrās reizes" bet man ir drīzāk pielec no desmitās :D

 

Audi A6 1995 gada 2.0 16v quattro, auksts diezgan ilgi jāgriež kamēr pielec, kad pielec tad takā rūc ap 2k rpm un īpaši uz gāzes pedāli nereaģē, kādu minūti parūc un sāk ok strādāt un var arī uzgāzēt utt, kad uzsilst iet normāli, tukšgaita normāla.  

 

ar ko sākt? 

 

nesen nopirku ziemas priekiem un sāk likties ka -20 grādos vispār nevarēs iedarbināt :D


Šo rakstu rediģēja Foxijs_Audi: 08 October 2019 - 20:43


#9 Audi_4_ever

Audi_4_ever
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 14 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Aglona

Pievienots 09 October 2019 - 07:10

Starta sprauslu paskaties,vai smidzina.




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)