Pālekt uz saturu


Foto

audi 80 b4 1.9 tdi turbo

garrett turbo

  • Please log in to reply
22 atbildes uz šo tēmu

#1 @Didzmeistars

@Didzmeistars
  • Lietotājs
  • 74 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Viesīte-Jelgava

Pievienots 03 March 2014 - 22:52

sveiki ! 

 

sākšu ar iemeslu , tātad , savam b4 1z motoriitim esmu salicis lielās sprauslas , protams arī ir veikta regulācija attiecīgi.. 

pēc čipa nobira orģinālā gt -15 turbīna , kuru apmainiju būtībā vajadzības spiests, nezinot ar ko kura turbīna atšķirās utt .

 

itkā jau likās būs labāk, jo tika uzlikta turbo no 2002 gada sista a4 .(turbo bij ļoti labs , kad lika virsū ) problēma tikai tajā , ka tā ir garrett t -15 ( ar mazāku karsto galu un paredzēta vēl mazākām jaudām , kā tā , kas tur jau bija orģināli )

 

nu reāli tā arī izjuka un tika atjaunota , bet nu jau atkal klājas nost .

 

tātad jautājums:

ko jūs teiktu par tādu ideju pārveidot vnt turbīnai to daļu , kas virina caurplūdi . Kā zināms vnt darbojas ar vakūma regulatoru , bet manam audi ir regulators , kas to lietu regulē ar spiedienu . 

 

tāda doma radās , jo tie turbo , kas uzliekami bez tādas kombinēšanas jūk ārā , un vnt ir daudz izturīgākas 

 

ja nu kāds ir ko tādu meistarojis buušu priecīgs par kādu padomu :)



#2 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1655 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 04 March 2014 - 00:33

Apdomā par vadību, kas var uzreiz regulēt vnt turbo.



#3 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6308 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 04 March 2014 - 01:54

VNT turbīna ar parasto vadību normāli nedarbosies, jo būtiski atšķiras uzstādījumi vadības blokā. 

 

 

Parastais kompis VNT turbīnu regulēs faktiski pretējā virzienā un tam, ka tā nokaujas ir tiešs sakars ar uzstādījumiem vadības blokā, nevis "paredzētām jaudām" vai lielākām sprauslām.


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#4 @Didzmeistars

@Didzmeistars
  • Lietotājs
  • 74 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Viesīte-Jelgava

Pievienots 04 March 2014 - 09:24

nu itkaa ir domaats , ka jaaliek vadiiba no 3. golpa ar afn dzineeju. cik zinaams , tad iem ir vnt 17  un pats dzineejs ir identisks manam 1z 

 

nu itkaa jau ir sareguleets saudziigaaks reziims konkreetajai turbiinai  bet taapat nebuus vinai ilgs muzs :( 

 

Taatad sanaak , arii , ka paartaisot , lai mans spiediena regulators veertu valaa , kaa to dara vakuuma regulatoors - taapat tur viss buutu galiigi garaam ..? 

 

regul'aciju man veica Jeekabpils PDK (klusais)  itkaa jau saprot ko dara .. 



#5 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1655 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 04 March 2014 - 12:37

Neko tur tā nevar saregulēt, jo tas kompis praktiski tādu nemāk īsti vadīt, viņiem atšķiras programmas. Vajag kompi kurš māk vadīt vnt.

Es nezinu cik viņš gudrs bija, ja mēģināja kaut ko tur saregulēt.



#6 iynx

iynx
  • Lietotājs
  • 1130 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 04 March 2014 - 14:41

Lai vadīti VNT vajadzīgs MSA15 vai EDC15 (ārējs MAP sensors, un programmējams caur OBD). Tālāk darbs cilvēkam kas to saprot, un ieliek iekšā attiecīgo programmu,tavā gadījumā jāliek no A4 1.9tdi, jo uzstādījumi un komforts ļoti atšķiras programmai kas domāta Golf(motors šķērsām) un tavā gadījumā motors gareniski.

 

PS. ja tev ir vecā sūkņa augša (atplūde uz augšu) tad arī ir jāliek jaunāka sūkņa augša (atplūde uz aizmuguri)

 

 

Mazā VNT-15 nemaz diži nav jaudīgāka par parasto T15, 


Šo rakstu rediģēja iynx: 04 March 2014 - 14:43


#7 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3543 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 04 March 2014 - 14:43

pilnīgi pietiek ar tādu pašu kompi alumīnjija korpusā ar iekšējo mapu, OBD programmēšana nav obligtāti


A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
Audi 430d

WWW.TDR.LV

 


#8 @Didzmeistars

@Didzmeistars
  • Lietotājs
  • 74 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Viesīte-Jelgava

Pievienots 04 March 2014 - 18:06

Neko tur tā nevar saregulēt, jo tas kompis praktiski tādu nemāk īsti vadīt, viņiem atšķiras programmas. Vajag kompi kurš māk vadīt vnt.

Es nezinu cik viņš gudrs bija, ja mēģināja kaut ko tur saregulēt.

tagad jau nav vnt ! 
tagad stāv virsū T 15 .. tā ir tāda pati turbiina , kaa orģinālā idejiski , tikai ar mazāku karsto galu :)

man vienk. stāv plauktā viena vnt un doma bija viņu likt darbā , tikai pats iisti nezinu vai ir vērts tur ķimerēties , bet teorētiski , tad sanāk , ka ja pārliktu vadību no 3. golpa , kam ir afn dzinējs , tad pie reizes pārmetinot izspūtēja galu un paņemot no tā paša donora izplūdes kolektoru itkā vajadzētu varēt to lietu salāgot :)


varbūt labāk būtu atrast kādu GT-15 (tāda orģināli bija) un aizvest uz atjaunošanu ..?  varbūt meklēt kādu lielāku GT turbo , ja tāda vispār pastāv ? 

 

ar to vnt pa lielam bija doma nevis uz lielāku ražību , bet lielāku izturību . 


Šo rakstu rediģēja @Didzmeistars: 04 March 2014 - 20:51


#9 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1655 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 04 March 2014 - 21:01

Cik tad viņa tev bārus pūš ?



#10 @Didzmeistars

@Didzmeistars
  • Lietotājs
  • 74 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Viesīte-Jelgava

Pievienots 04 March 2014 - 21:06

Cik tad viņa tev bārus pūš ?

maksimāli 18.1 psi
vidēji 14.3 psi 

uzrādija Jelgavas jaudas stends 



#11 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3543 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 04 March 2014 - 21:08

0,9-1,24

kpc nestabils spiediens?


A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
Audi 430d

WWW.TDR.LV

 


#12 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1655 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 04 March 2014 - 21:19

Varētu padomāt, ka tu nekad neesi redzējis grafiku, kā turbīna pūš.


+ tas ir no jaudas stenda



#13 @Didzmeistars

@Didzmeistars
  • Lietotājs
  • 74 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Viesīte-Jelgava

Pievienots 04 March 2014 - 21:20

īstenībā nezinu kapēc tā . 

vienīgais mans variants ir tāds , ka no trim mērijumiem , viens bij neizdevies.. jo es nezināju , ka uz taa stenda buus taada dzinēja spiidzināšana un atlaidu gāzi jau relatīvi ātri , iespējams , ka tas gala rezultāts ir rēķināts ņemot vērā arī to mērijumu :) 

jo tur jau nav jaamet pa robiem , bet 4-tajā robā jāspiez griidaa no 45 kmh - 185 ieskrējās :D (tas taa orientējoši, lai saprastu , kapeec pirmajaa piegaajienaa atlaidu gaaziiti )



#14 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3543 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 04 March 2014 - 22:41

Varētu padomāt, ka tu nekad neesi redzējis grafiku, kā turbīna pūš.

+ tas ir no jaudas stenda


Tad priekskam tur videjais? Bez pieprasita spiediena sim nav jegas, bus vien jabrauc ciemos pie kada normala dizelista.
Varam tik minet vg ķeras un taisa pīķus
Vnt ir neizturigakas par parastajam

A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
Audi 430d

WWW.TDR.LV

 


#15 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1655 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 04 March 2014 - 22:45

Ja tu sāc braukt tad tev uzreiz ir 1bar virspiediens? Tas ir skaidrs, ka no stenda izraksts neder.

Tas ir skaidrs, ka vnt ir neizturīgākas, bet atsaucīgākas gan.



#16 @Didzmeistars

@Didzmeistars
  • Lietotājs
  • 74 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Viesīte-Jelgava

Pievienots 04 March 2014 - 23:37

Ja tu sāc braukt tad tev uzreiz ir 1bar virspiediens? Tas ir skaidrs, ka no stenda izraksts neder.

Tas ir skaidrs, ka vnt ir neizturīgākas, bet atsaucīgākas gan.

nu es varu meeģināt to stenda izrakstu nobildeet un te ielikt ..  



#17 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9592 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 05 March 2014 - 00:35

Vajag .log ar datiem, ko spiediena jautājumā pieprasa ECU un ko reāli sapūš. vainu var meklēt izbeigušā N75, WG turbīnas klape neturas ciet, pats aktuators beigts, nepareizs WG regulējums, caurums ieplūdes sistēmā. Kas ar EGR sistēmu- likvidēta? MAF dati tiek ņemti vērā?

P.S. Stends šādām lietām nav vajadzīgs, pietiek ar cilvēku, kam portatīvais+kabelis+saprašana, kuri kanāli jāskatās

P.P.S. lielāku turbīnu tev nevajag, ieguvums būs turbobedre, jāmet skats tikai uz VNT


Šo rakstu rediģēja andzha: 05 March 2014 - 00:43

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#18 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6308 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 05 March 2014 - 01:41

 

regul'aciju man veica Jeekabpils PDK (klusais)  itkaa jau saprot ko dara .. 

"It kā.." ir pareizais apzīmējums. Nekad nesapratīšu kā var sevi reklamēt kā top līmeņa čipotāju, bet pirms čipa uzlikšanas pat neveikt elementāru diagnostiku. Par izteiktajām ebay stila iezīmēm darbos nemaz nerunāsim - katram dzinējam ir savi limiti un īpašības, ja tās netiek ņemtas vērā, tas ir cieņas trūkums pret klientu un viņa īpašumu

Ir ļoti interesanti stāsti par to, kādēļ daudzi apkārtējie izvairās pie viņa braukt. Šobrīd mēnesī vismaz 2-3 mašīnas brauc uz pārregulēšanos no turienes.


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#19 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 598 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 05 March 2014 - 08:23

regul'aciju man veica Jeekabpils PDK (klusais)  itkaa jau saprot ko dara .. 

Visi tie regulētāji "it kā saprot" :)


Audi A4 B5.5 AFN


#20 raimo

raimo
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 5 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Aizkraukle, Rīga

Pievienots 05 March 2014 - 08:25

Man uz skodas tāda paša t15 turbinite jau vairākus gadus pūš 1.35bar ka prieks. Varbūt tiešām cipotājam gadījusies kļūme.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk

#21 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3543 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 05 March 2014 - 10:08

Es domāju, ka interneta diagnostika ir beigusies, 

Un Tev ir jābrauc ciemos pie kāda normāla meistara, Piemēram Jonix.

p.s. tāda turbīna kā tev bija uz 1,9tdi jetta mk2, pūta 1,8bar virsspiedienu, un apmēram gada laikā kārtīgi mocot tā arī neizjuka, bet pievienošos ka vairāk par 1,35 pūst nevajag, kā arī cik liela plūsma nepieciešama


A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
Audi 430d

WWW.TDR.LV

 


#22 Līdaks

Līdaks
  • Lietotājs
  • 904 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:JL3000
    HA2700
    AL3100

Pievienots 05 March 2014 - 15:45

he he he :D :D :D 


www.audi-austrumi.lv 

 

Audi A8 2.5TDI powered by jonix


#23 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1655 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 05 March 2014 - 23:37

Kam tāds posts vajadzīgs? varat izdzēst gan manējo, gan vienu augstāk.






0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)