Pālekt uz saturu


Foto

Vasaras riepas


  • Please log in to reply
191 atbildes uz šo tēmu

#31 krists22

krists22
  • Lietotājs
  • 295 raksti
  • Dzīvesvieta:riga

Pievienots 04 March 2014 - 16:02

Ko tauta saka par šīm? Goodride SV 308   Nav kautkādas atjaunotās?



#32 ReG

ReG
  • Lietotājs
  • 736 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 04 March 2014 - 16:16

Paskaties pec riepas koda kas virsuu XL ZR U.T.T Viens kods nozimeja arii atjsunotas + atruma indeks mazais.
Sii firma man liekas bija meitas uzneemums michelin

Audi S6 C4 4.2 quattro 290hp


#33 binary

binary
  • Lietotājs
  • 1117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
  • Intereses:PC lietas, programmēšana

Pievienots 04 March 2014 - 16:23

Nezinu gan, vai būs Michelins… Pēc wiki izskatās, ka Ķīnas brends.


A4 B5 (8D) 2000 2.8 V6 30V quattro amerikānis

#34 Source

Source
  • Moderators
  • 4255 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 05 March 2014 - 09:38

Varbūt būtu jāsāk ar to, ka ir jānoskaidro, kam tās riepas ir paredzētas.

Ja gribi pārvietoties gana ātri un droši, tad nederēs nekādi energy saver vai EfficientGrip, jo tām riepām galvenais ir zemes degvielas patēriņš, kas tiek panākts ar zemu rites pretestību. Nepērc riepas ar A+++ marķējumu (ledusskapim vai veļas mašīnai OK, bet ne riepai). Tām riepām ir vāji bremzēšanas ceļa rādītāji. Protams, mūžs ir garš, jo rites pretestība ir zema.

Es dodu priekšroku High Performance vai Premium Touring riepām.

Līdz šim parasti esmu atradis ļoti saprātīgus atlikumus par saprātīgu cenu lietotām brendu riepām. Šīs riepas nodrošinās labāku saķeri, bet arī dils ātrāk. Pieredzē ar Pirelli P6000 (vecs modelis daudz gadus atpakaļ - fantastiska saķere arī slapja laikā ar necilu protektora atlikumu, bet dila tik pat strauji. Kā jau HP riepai pienākas.

No Premium Touring lietotas GoodYear Excellence un Michelin Pilot Primacy. Dilst lēnāk, atšķirību ļoti no P6000 nejutu ļoti lielu, jo nepārvietojos tādos ātrumos reuglāri, lai spētu sasniegt šo riepu iespēju robežas. Ātruma indeksi abām gan HP, gan PT būs tādi, ka vajadzēs kaut ko gana jaudīgu, lai tos pārsniegtu.

Bet par PT - GoodYear itkā bija labs, bet kaut kādu iemeslu dēļ pietrūka saķeres kā uz sausa, tā mitra asfalta, bet citādi viss labi. Savukārt Pilot Primacy ir labākā riepa, ar kuru esmu braucis līdz šim - dila salīdzinoši ar P6000 ļooti lēni, bet nekad nesajutu saķeres trūkumu, lai gan noņemot uz ziemu atklājās, ka riepu esmu nobraucis diezgan pliku.

Savukārt no UHP riepām ir brauktas Dunlop SP Sport Fast Response, kas tika iepiktas jaunas. Galīgi nevarētu teikt, ka dila strauji, neesmu paskatījies, kādā stāvoklī ir šobrīd, bet 3 sezonas ir braukts. Saķerei arī nebija ne vainas, kad braucu.

 

Bet labā ziņa ir tā, ka vasaras riepu izvēlē, manuprāt, nav jābūt tik uzmanīgām, jo nepiemērotu riepu nopirkt ir daudz grūtāk, ja nepērk Maximā vai K-Rautā.

Paskatīties var kaut vai te, kādi ir testi un atsauksmes.


S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#35 Bonis

Bonis
  • Lietotājs
  • 236 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Lielvārde <> Skrīveri
  • Intereses:Auto, satTV, datorlietas, ceļošana, hoķis.

Pievienots 05 March 2014 - 14:39

Kas attiecas uz dilšanu, tad arī viena brenda riepām ir jūtama starpība atkarībā no tā, kurā rūpnīcā ražotas. Pagajšpavasar paņēmu pie Muxa pāri Fulda Carat Progresso. Viena riepa izgatavota Slovēnijā, otra Taivanā. Rudenī pēc apmēram 10000km nobraukuma Slovēnijā ražotajai dilums niecīgs, bet Taivanā ražotajai apmēram 40% nost.


Jo krutāks džips, jo tālāk jāiet pēc traktora...
Zaporožeca definīcija- tas ir nefunkcionējošu elementu kopums, kas funkcionē.

VOLVO XC90 2.4 D5 2006.g.

VOLVO S80 2.4 D5 2004.g.


#36 strokis

strokis
  • Lietotājs
  • 733 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 March 2014 - 15:17

Laikam man arī kaut ko ir jāieraksta.

 

Uz B4:

R16 Firestone Firehawk TZ200 Fuel Saver - bija 7-8mm, pēc 7000km - vismaz 2mm piekšā nost

R16 Fulda Exelero  bija 6-7mm, pēc 7000km - 1mm nost - ĻOTI, ĻOTI labi turējas uz ceļa, arī braucot caur lielām pelķēm!!!!

R17 Semperit Speed grip bija 5-6mm - pēc sezonas  - 1mm nost tikai!!! arī ļoti labas riepas no vadamības viedokļa

 

Uz Passat B6

R18 Continental sport contact2 bija  5mm, pēc 7000km - vismaz 2mm nost.



#37 IMAGin

IMAGin
  • Lietotājs
  • 3006 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 23 April 2014 - 20:38

Tad var kāds padalīties, ar kādiem vasaras riepu modeļiem izdevies cik tūkstošus km nobraukt? Noteikti te ir kādi kas no jaunas līdz/tuvu atzīmēm tās riepas nobrauc. Interneta plašumos tā nobraucamā kilometrāža brīžiem ir uzrādīta fantastiski augsta un brīžiem gluži pretēji...

Gribētos atrast labu eko riepu.

Patreiz acis metu uz Hankook Kinergy Eco K425 un 
Michelin Energy Saver + , no kurām pēc ADAC testa spriežot, michelinam ir lielāks resurss, bet hankook mazliet labāk uzvedas uz slapja seguma.

Ir kādi komentāri par šiem modeļiem?


// Race cars are like strippers - I just keep throwing money at them hoping for the ride of my life.


#38 audi A4 2.5tdi

audi A4 2.5tdi
  • Lietotājs
  • 199 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 25 April 2014 - 21:30

Sveiki. Jautājums zinātājiem. Vajag padomu saistībā ar riepām (vasaras).

Sodien viena nobraukta riepa aizmugurē nolaida gaisu un vairs nav labojama. ari otra aizmugurējā ļoti lēnām kkur laiž gaisu nost, tāpēc sapratu, ka jāmaina aizmugurē komplekts. Atdūros pie tādas lietas, ka man priekšā riepas izmēri ir 245/40 R18, bet aizmugurē bija 225/40 R18. Viens cilvēks teica, ka priekšpiedziņas auto parasti aizmugurē liek platākas, bet priekšā var likt kko mazliet šaurāku. Izdomāju, ka likšu tādas kā priekšā - 245/40, bet nejauši pārbaudot attālumu riepai no atsperes pat pirkstu nevarēju aizlikt garām (ar 225/40). Jatājums tāds - Vai man riepas ar izmēriem 245/40 neradīs kkadas problēmas saistībā ar attālumu līdz atsperei? respektīvi gribu zināt, vai tur nestrīķēsies kkas? Paldies jau ieprieks.


aizmirsu piebilst, ka diska platums 8.5'', tādēl izmērs 245/40 ir diezgan labs, vienīgi kā būs ar tām atsperēm?



#39 alksns

alksns
  • Lietotājs
  • 850 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 25 April 2014 - 21:59

Kāpēc nevari uzlikt tad vienu priekšas disku ar visu gumiju aizmugurē un pārbaudīt kas tur sanāk?



#40 kripsitis

kripsitis
  • Lietotājs
  • 1471 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis/Rīga
  • Intereses:TDI

Pievienots 25 April 2014 - 22:09

Sveiki. Jautājums zinātājiem. Vajag padomu saistībā ar riepām (vasaras).

Sodien viena nobraukta riepa aizmugurē nolaida gaisu un vairs nav labojama. ari otra aizmugurējā ļoti lēnām kkur laiž gaisu nost, tāpēc sapratu, ka jāmaina aizmugurē komplekts. Atdūros pie tādas lietas, ka man priekšā riepas izmēri ir 245/40 R18, bet aizmugurē bija 225/40 R18. Viens cilvēks teica, ka priekšpiedziņas auto parasti aizmugurē liek platākas, bet priekšā var likt kko mazliet šaurāku. Izdomāju, ka likšu tādas kā priekšā - 245/40, bet nejauši pārbaudot attālumu riepai no atsperes pat pirkstu nevarēju aizlikt garām (ar 225/40). Jatājums tāds - Vai man riepas ar izmēriem 245/40 neradīs kkadas problēmas saistībā ar attālumu līdz atsperei? respektīvi gribu zināt, vai tur nestrīķēsies kkas? Paldies jau ieprieks.


aizmirsu piebilst, ka diska platums 8.5'', tādēl izmērs 245/40 ir diezgan labs, vienīgi kā būs ar tām atsperēm?

man audim ir 235/45 R17 un man prieksa no rata lidz stures pirkstam ir 1mm atsarpe :D  uzliec to ratu un pakaca masinu ja var vinju pakustinat un apskties vai vis i kartiba va neee nai ar pratigi ar ratiem diognali uzbrauc uz slipuma lai rats ieiet arkas biki un tad redzesi vai vis ir kartiba jeb neee


atvainojos kad nav garumzīmes manā rakstītajā

audi a4 b5 2.5 TDI q          http://audi-style.lv...isa-a4-b5-25-q/

audi 100 c4 2.5TDI  R.I.P   http://audi-style.lv...audi-100-25tdi/

audi a4 b5 1.8  SOLD


#41 Source

Source
  • Moderators
  • 4255 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 02 May 2014 - 16:30

Varbūt vajag likt riepas, kā noteicis ražotājs vai tuvu tam?

Platākas riepas aizmugurē liek aizmugures piedziņas auto. Priekšpiedziņai tā darīt īsti nebūs jēgas, ja vien neej līkumos uz saķeres limita robežas.

Un riepas neko nenozīmē. Arī diskam ir vairāki lielumi par platumu, kas tomēr nosaka šo un to.


S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#42 arts

arts
  • Moderators
  • 3924 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:7

Pievienots 02 May 2014 - 16:40

Tad var kāds padalīties, ar kādiem vasaras riepu modeļiem izdevies cik tūkstošus km nobraukt? 

 

Yo! Precīzi neatceros, kas pa modeli tas bija, bet ar Miķeļiem pieredze man ir sekojoša.

 

Savai  Astrai G, kas man ilgu laiku bija ikdienas mašīna, uzliku miķeļus. 195/55-15. Pirku jaunas, tā kā izmērs bija īsti ne tāds ka vajag, dabūju ļoti labu cenu. Ar riepām nobraucu vairākas sezonas, kopā kaut kādus  ~90k km, pa vidam paspēju vel divus diskus salocīt, bet ne sabojāt riepas. Rīepas bija ražotas apmēram mēnesi pirms iegādes un, kas ir svarīgi, Vācijā, kur arī tās iegādājos. Trešās sezonas beigās, kad riepas bia diezgan nobrauktas, tas tika noplēsatas street driftā :)

Savirzi regulēju vadoties pēc fakta, ka pārsvarā braukāju viens, ar pus bāku degvielas, nobraukums 70/30 šoseja/pilsēta. Pēc tam nākamajām riepām liktenis bija bēdīgāks, jo savirzes regulētājs izrādījās ietiepīgs auns :mrgreen: 


Bez turbo nav nākotnes :D

Braucu ar "Sātana izdzimumu"©Wth, Corratec un diviem plusiem

 

 


#43 lmp

lmp
  • Lietotājs
  • 4333 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:speedgang.lv

Pievienots 10 May 2014 - 16:45

Paldies par viedokļiem!

Veicot izpēti, kā arī-dažādu apstākļu sakritības rezultātā-iegādātas Barum Bravuris3 HM.


speedgang.lv


#44 PrOm1TaY

PrOm1TaY
  • Lietotājs
  • 21 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses::)

Pievienots 06 April 2015 - 19:35

Tauta HELP ir jautājums...!!!

  Vai manam Audi B4 sedanam deres R17 diski ET35 ar gumijas izmeriem 225/45 ?

 

auto nav ne sedinaats pat biku piepacelts jo auzmugure stav A4 avanta amishi...

 

B) :smartass: B)


Šo rakstu rediģēja PrOm1TaY: 06 April 2015 - 19:37


#45 Z0KLIS

Z0KLIS
  • Lietotājs
  • 573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 06 April 2015 - 20:14

Es sev uz b3 biju uzlicis tiesi sadu izmeru. Et tik nezinu.
Bet arkas negaja.
Masina palika konkreti cieta

Audi 90 B3 Quattro 2.5TDI

Audi A3 FWD 1.9TDI

Loģistikas pakalpojumi Mob-20022307


#46 binary

binary
  • Lietotājs
  • 1117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
  • Intereses:PC lietas, programmēšana

Pievienots 06 April 2015 - 20:37

Z0KLIS, ne tikai konkrēti cieta, bet gan jau arī uz stūri reaģēja konkrētāk, kā arī ceļa rises bija konkrētāk jūtamas. Jā, plakanas riepas ietekmē ne tikai izskatu, bet arī piekari, (ne)vadāmību un (dis)komfortu…

Tas tā, iz pieredzes ar galantu, kam ziemā bija kaut kādi R15 baloni, vasarā R17 205/45 (vai 215/45, neatceros).


A4 B5 (8D) 2000 2.8 V6 30V quattro amerikānis

#47 Sems

Sems
  • Lietotājs
  • 744 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 06 April 2015 - 20:47

Varu no sevis pielikt ka 235/45/17 Goodyear F1 Eagle asmetric no nollītes līdz audiem bija apmēram 2.5 sezonas (pie manas braukšanas tas varētu būt 15-20k km, bez spolēšanas, un pamatā 99% piķis. maigi izsakoties biju šokā. 

Pastāv gan uzskatats ka platās riepas ātrāk dilstot, nezinu gan cik pamatots... No laba varu teikt ka saķere bija super visos laika apstākļos, un pat sencis kurš dabuja pabraukt uz pirmā sniedziņa ar viņam, teica ka turas labāk par dažu labu ar ziemas riepām(tiesa man ir A4 Q), un bija ļoti pat klusākas par iepriekšējām Pirreli P6XXX. Ja parasti biju pieradis kad pēc ziemas 205/55/R16 continental contact 3 auto paliek skaļāks, pārkāpjot platājās vasaras slēpēs, tad ar šim bija pat klusāks.

Skaidrībai, savirzi taisu regulāri.



#48 PrOm1TaY

PrOm1TaY
  • Lietotājs
  • 21 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses::)

Pievienots 06 April 2015 - 23:53

Bet jautajums bija konkreti vai lidis arkaas ieksha man shis izmers R17 225/45 un vai nestrikees nekur ar ET 35 iznesumu?



#49 mazais100

mazais100
  • Lietotājs
  • 389 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Bauska
  • Intereses:auto

Pievienots 06 April 2015 - 23:56

Bet jautajums bija konkreti vai lidis arkaas ieksha man shis izmers R17 225/45 un vai nestrikees nekur ar ET 35 iznesumu?


man bija sēdināts un nekas nekur nestrīķējās

audi b4 2.0 mono

audi b4 2.3 avant quattro by lpg

audi a6 c5 2.8 avant quattro by lpg

audi a6 c6 3.0tdi avant quattro


#50 Āris

Āris
  • Lietotājs
  • 526 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:TRANCE music, QUATTRO.

Pievienots 13 April 2015 - 19:00

Paldies par viedokļiem!

Veicot izpēti, kā arī-dažādu apstākļu sakritības rezultātā-iegādātas Barum Bravuris3 HM.

Kādas atsauksmes pēc 1 gada lietošanas?



#51 lmp

lmp
  • Lietotājs
  • 4333 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:speedgang.lv

Pievienots 14 April 2015 - 00:18

Āri, sakarā ar to, ka esmu cilvēks, kurš personīgajam auto pirmo reizi mūžā uzlicis JAUNAS VASARAS riepas, tad varu piekrist tam, ko saka vairums, kas tā izdarījuši-vairāk lietotas mizas uz auto nelikšu. 

Par visu pērējo-saprotu, kā zīmuļi tiek pie video ar kvatariem un saulītēm uz asfalta-viss ir vienkārši-tiem dīkdieņiem smadzenēs ir tikai viena rieva. Uz riepām parasti nav nevienas rievas-ne gareniski, ne šķērseniski. Tāpat-riepas parasti ir vecas, sakaltušas, vai arī nodilušas M+S. Nu vot arī nojāts matars griež ar kvataru saulītes visa šī minētā rezultātā.

Ko es ar to gribēju teikt-man matars laikam ir vēl ļoti-ļoti pavisam nojāts-ar tām jaunajām riepām ne saules normāli uzraut, ne ABS darbību pārbaudīt, nedz arī citi tamlīdzīgi prieki.

Ko pats ļoti novērtēju pagājušovasar-uz Ulmaņa gatves Rīgā, kad 70km/h posmā man priekšābraucošajai mašīnai priekšā izleca kautkāds tirlis, kā rezultātā man priekšābraucošais auto nolika pa nažiem-man bija iespēja neietest aizmugurē priekšābraucošajam. Visā tajā dullumā gan vēl nācās arī uzmanīties arī no man aizmugurē braucošā/bremzējošā auto.

Akvaplanēšanu pa risēm neesmu novērojis. Gan tīši, gan netīši mēģinot.

 

Īsāk sakot-jaunas riepas ir forši. Nobremzēt var ļoti labi-tas man arī ir galvenais.

 

Runāt par trokšņa līmeni riepām-da labi-caur 1kW subja basu un dīzeļa klaboņu es to troksni nedzirdu-tas atkrīt. Degvielas ekonomijas klase-tierši tāpat vienaldzīga-laucinieki lej ceškās kreiso dīzeli un uzspļauj visādiem tur degvielas ekonomijas apzīmējumiem uz riepām.

 

Lai ko objektīvu uzrakstītu-ir tomēr jānobrauc vairāki jaunu riepu komplekti, tālab neko objektīvāku arī nepateikšu ne par konkrētajām, nedz par vasaras riepām kā tādām.


speedgang.lv


#52 Āris

Āris
  • Lietotājs
  • 526 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:TRANCE music, QUATTRO.

Pievienots 14 April 2015 - 21:13

Āri, sakarā ar to, ka esmu cilvēks, kurš personīgajam auto pirmo reizi mūžā uzlicis JAUNAS VASARAS riepas, tad varu piekrist tam, ko saka vairums, kas tā izdarījuši-vairāk lietotas mizas uz auto nelikšu. 

Par visu pērējo-saprotu, kā zīmuļi tiek pie video ar kvatariem un saulītēm uz asfalta-viss ir vienkārši-tiem dīkdieņiem smadzenēs ir tikai viena rieva. Uz riepām parasti nav nevienas rievas-ne gareniski, ne šķērseniski. Tāpat-riepas parasti ir vecas, sakaltušas, vai arī nodilušas M+S. Nu vot arī nojāts matars griež ar kvataru saulītes visa šī minētā rezultātā.

Ko es ar to gribēju teikt-man matars laikam ir vēl ļoti-ļoti pavisam nojāts-ar tām jaunajām riepām ne saules normāli uzraut, ne ABS darbību pārbaudīt, nedz arī citi tamlīdzīgi prieki.

Ko pats ļoti novērtēju pagājušovasar-uz Ulmaņa gatves Rīgā, kad 70km/h posmā man priekšābraucošajai mašīnai priekšā izleca kautkāds tirlis, kā rezultātā man priekšābraucošais auto nolika pa nažiem-man bija iespēja neietest aizmugurē priekšābraucošajam. Visā tajā dullumā gan vēl nācās arī uzmanīties arī no man aizmugurē braucošā/bremzējošā auto.

Akvaplanēšanu pa risēm neesmu novērojis. Gan tīši, gan netīši mēģinot.

 

Īsāk sakot-jaunas riepas ir forši. Nobremzēt var ļoti labi-tas man arī ir galvenais.

 

Runāt par trokšņa līmeni riepām-da labi-caur 1kW subja basu un dīzeļa klaboņu es to troksni nedzirdu-tas atkrīt. Degvielas ekonomijas klase-tierši tāpat vienaldzīga-laucinieki lej ceškās kreiso dīzeli un uzspļauj visādiem tur degvielas ekonomijas apzīmējumiem uz riepām.

 

Lai ko objektīvu uzrakstītu-ir tomēr jānobrauc vairāki jaunu riepu komplekti, tālab neko objektīvāku arī nepateikšu ne par konkrētajām, nedz par vasaras riepām kā tādām.

Paldies par atbildi, prasīju tikai tādēļ, ka pats nesen tādas iegādājos, es gan esmu norullējis tikai 500 km. pagaidām nevaru neko sliktu pateikt, braugšana ir ļoti patīkama, salīdzinoši ar jaunām kleber, kas man bija uz iepriekšējā auto diena pret nakti, ar tām pa slapju asvaltu slīdēja daudz vairāk, bet nu cik tas ir objektīvi, grūti spriest, jo kleber bija baloni 195 65 15 , bet šīs ir 205 50 17, un iepriekšējam auto bija priekšpiedziņa, tagat ir pilnpiedziņa, vēl, B2 quattro, pirms vairākiem gadiem nopirku jaunas falken riepas, abas priekšējās riepas tulīt būs plikas, diezgan ātri nodila, bet nu tur laikam pret riepām nevarētu būt pretenzijas, jo ir braukts pārsvarā agresīvi, pa trīnieliem utt. komforta ar nekāda, jo no 205 45 17 un cietām atsperēm nevarētu neko gribēt pa mūsu krutajiem ceļiem.



#53 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2124 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 14 April 2015 - 21:39

Man domāt, ka lietotu riepu pircējiem stingri jāpamato sava izvēle- ja braukt pa LV,tad ir daudzmaz ok. Ja braukt ārzemēs- pavisam cits staasts.

Ja ir pilns auto,+34 un asfalts +50, tad nu var gaidīt visu ko.To nevar zināt (arī tas kurš tirgo..)- kādos apstākļos tā riepa iegūta un (Vai??) kāds nav ar to nobraucis kilometru mīkstajā.(Klausīt varoņstāstu- re ku sīka nagliņa, lūk tikai tapēc noņemtas,tikpat kā jaunas utttt). 

 

Sākot ar 225- tā riepa strādā (varbūt) Līdz 5,5mm,pārējais ir jau atkritumi. 

Ja jāņem 235 vai 245- nu tad kārtīgi jāpalasa ko cilvēki runā.Nav jēgas paņemt "testu uzvarētāju" un jūlija lietusgāzē nejauši atklāt,ka 3mm jau ir nezkur pazuduši un hvz kā būs lidz oktobrim un ja vel pirmais sniegs nejauši utttt.

Tā ka augstminētais 3-šais Barums ir vnk riepas labiem cilvēkiem un (iespējams), ka no viņām lielāks gandarījums nekā no 2x dārgāka "testu varoņa". 

 

Ja mērķēt uz "uzvarētāju" un mesties izdot 500-600e par komplektu- tad loterijai nav vietas,labāk 100e vairāk bet nepalikt par mmuļķi.

Tie dB- nu ir viņi platai riepai Ļoti svarīgi.

Štruntīga 245 platuma riepa var rūkt kā traktors un sabojāt garīgo uz visu lietošanas laiku.Pie kam- štrunta riepām ir paradums rūkoņu radīt, kad 2mm ir padilis- lūk visiem paveras iespēja "iepirkt" "ļoti labu" komplektu "5mm" :mrgreen:



#54 waarna

waarna
  • Lietotājs
  • 509 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 20 April 2015 - 13:18

Varbūt kāds zin, kādam spiedienam jābūt riepā uz R19 255(245)/35 ?

Amerikāņu forumā redzēju 3.0bāri prieksā un 2,6 bāri aizmugurē. Manam lielākais durvīs ir R18.
Savirzē man iepumpēja 2,5bāri visur.

Kur ir patiesība? :D


S4 V8.

Ziema nāk.


#55 Source

Source
  • Moderators
  • 4255 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 21 April 2015 - 08:20

2,5 arī būs labi.

3,0 jau nu noteikti nevajag.


S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#56 chankers

chankers
  • Lietotājs
  • 77 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mārupe

Pievienots 29 June 2015 - 11:26

Auto jādzen uz kārtējo CSDD apskati. Ar nobraukātām M+S riepām to neiziešu, tāpēc jāpērk jaunas - vasaras riepas.

Ko Jūs sakāt par Westlake RP28?

Radītāji jau labi, cik nu tiem var ticēt - degvielas ekonomija C, saķere uz slapja asfalta C, troksnis 71.


Audi Q7 3.0 TDI.

Audi A4 Avant 2.0 TDI B7.


#57 Source

Source
  • Moderators
  • 4255 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 29 June 2015 - 13:53

Pats jau atbildēji - C - viduvēji.

 

 

Ir atsauksmes par Hankook Ventus S1 evo2 R17 245/45

Patiesībā esmu pilnīgi apmierināts ar riepu sniegumu - saķere laba kā uz sausa, tā slapja (lietusgāzes laikā uz Jūrmalas šosejas risēm arī pārbaudīts), bremzē labi, trokšņa nav, degvielas patēriņš samazinājās attiecībā pret R16 205/60 GY UG Ic2, neskatoties uz to, ka izmērs lielāks un riteņa kopējais svars tomēr šķietami nedaudz lielāks vasaras versijā. Pagaidām izskatās, ka nedilst arī nesaprātīgi strauji, lai gan braukts tiek diezgan agresīvi brīžiem. Vadāmība, reakcija un prognozējamība arī kārtībā.

Katrā ziņā neredzu ar ko Hankook ikdienas lietošanā atpaliktu no Michelin, Bridgestone, Dunlop vai Pirelli līdzīgas kategorijas riepām, manuprāt, pat labāka par Dunlop saķeres ziņā.


S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#58 999KrS

999KrS
  • Lietotājs
  • 1748 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga un tās apkārtne
  • Intereses:Viss, bet tajā pašā laikā nekas.

Pievienots 29 June 2015 - 14:23

Es varu pielikt info par NEXEN N'Fera SU4
Paarkaapu no Fulda Sportcontrol 205n/55R16 uz šādām Nexen 225/45R17 - uz celja turaas juutami labaak, degvielas ekonomija ir taada pati! Lietū riepas ir vienkārši ideālas. Riepaam ir samērā mīksts protektors, tākā braukšana bij minimāli cietāka, tāpat komfortabli salīdzinājumā ar R16. Vienīgais daži man teica, ka es šīs riepas vasaras beigās dabūšu izmest, jo redz viņas paliks šķības un nevarēs nobalansēt, bet nu to viņi teica par Nexen kā tādiem, nevis par šiem konkrētajiem modeļiem...
Shitajaam veel XL borts ir, ka cietaaks

Auto audio... hobija līmenī.
65535 kļūda: varu nodzēst.


#59 chankers

chankers
  • Lietotājs
  • 77 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mārupe

Pievienots 29 June 2015 - 14:54

Manuprāt nevajadzētu salīdzināt R16 riepas ar platumu 205 ar riepām R17 platums 225/245. Protams, ka braukšana uz šosejas būs stabilāka.

 

 

Pats jau atbildēji - C - viduvēji.

 

 

Ir atsauksmes par Hankook Ventus S1 evo2 R17 245/45

Patiesībā esmu pilnīgi apmierināts ar riepu sniegumu - saķere laba kā uz sausa, tā slapja (lietusgāzes laikā uz Jūrmalas šosejas risēm arī pārbaudīts), bremzē labi, trokšņa nav, degvielas patēriņš samazinājās attiecībā pret R16 205/60 GY UG Ic2, neskatoties uz to, ka izmērs lielāks un riteņa kopējais svars tomēr šķietami nedaudz lielāks vasaras versijā. Pagaidām izskatās, ka nedilst arī nesaprātīgi strauji, lai gan braukts tiek diezgan agresīvi brīžiem. Vadāmība, reakcija un prognozējamība arī kārtībā.

Katrā ziņā neredzu ar ko Hankook ikdienas lietošanā atpaliktu no Michelin, Bridgestone, Dunlop vai Pirelli līdzīgas kategorijas riepām, manuprāt, pat labāka par Dunlop saķeres ziņā.

 

Lūk taviem Hankook degvielas ekonomija ir E, tā tad Westlake ir krietni labāki šajā ziņā?! Ticēt vai neticēt šiem rādītājiem? Vai tiešām tie ir objektīvi?


Audi Q7 3.0 TDI.

Audi A4 Avant 2.0 TDI B7.


#60 Source

Source
  • Moderators
  • 4255 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 29 June 2015 - 16:05

Jā, akvaplanēšana arī slēpēm ir mazāka nekā slidām. :D

Es nesalīdzinu R16 205mm platumu ar R17 245mm platumu stabilitātē (ūdenī gan domāju, ka stabilāka būtu tā UG Ice2 pat vasarā), bet gan tikai degvielas patēriņa ziņā - konkrētajā gadījumā tā ziemene ir vieglāka, šaurāka, ar mazāku riteņa diametru, tādēļ R17 būtu jātērē vairāk, bet tā nav. Pirmo reizi laikam ir tā, ka vasarā samazinās vidējais degvielas patēriņš un konkrētā ceļa posmā, ko regulāri braucu, arī ir ~10% ekonomija. Jā, ziemas riepai gumija mīkstāka, protektors nepateicīgāks ekonomijai utt., bet redzi, ka Hankook ar visu E saliek C klasi itkā.

Un vēl tam Hankook laikam ir kaut kāda RanOnFlat sava tehnoloģija, bet kopumā tā riepa nav daudz smagāka par plānāku Bridgestone vai Dunlop.

Turklāt, manuprāt, nav UHP riepu ar A klasi degvielas patēriņā, visi UHP, šķiet, ir slikti rādītāji tieši tādēļ, ka saķere ir laba. Par to slapjo asfaltu - līgovakarā (bija labi daudz ūdens uz šosejas) sanāca pie Piņķiem nobraukt no Jūrmalas šosejas un ar kādiem 100km/h, izbraucot uz Rīgas apvedceļa, sanāca vēl ar sagrieztiem riteņiem izbraukt cauri pamatīgai peļķei - tik tikko pamanīju akvaplanēšanu ar priekšējiem riteņiem, aizmugure vispār perfekti aizbrauca. Tā kā ar ūdens izvadi arī riepai viss ir kārtībā un 245mm platums netraucē arī lielu ūdens apjomu novadīt.


S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)