Pālekt uz saturu


Foto

Bērnu auto sēdeklīši un bērnu drošība automašīnā

autobeņķis bērnu sēdeklītis drošība autosēdeklītis

  • Please log in to reply
139 atbildes uz šo tēmu

#61 errors

errors
  • Lietotājs
  • 63 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 11 April 2015 - 19:03

Ir kadam kas sakams par BeSafe Izi Go+? Ir noskatiits un doma pirkt.

Man ir pelēks AUDI  :oooo: 


#62 kitt

kitt
  • Lietotājs
  • 20 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Limbaži

Pievienots 11 April 2015 - 21:43

 

Mana acā kā krīt uz kādu no jaunajiem RECARO modeļiem....Ir doma no DE sūtīt,tomēr cenas demokrātiskākas,kā reiz soseds bieži uz un no DE brauc.....

 

Drošība,tā teikt,pirmajā vietā.....Tagad mazajam 5 mēneši,bet gribas uz gadu jau ko citu skatīties,nevis to mazo vannīti.....


 

Nu,tauta,sarosās ar komentāriem,atsauksmēm...Kritikai vienmēr atvērts,tā teikt...



#63 IvarsV

IvarsV
  • Lietotājs
  • 4307 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 11 April 2015 - 22:42

Nezinu kādu modeli esi no Recaro noskatījis, bet mans viedoklis ir pirmajā postā
speedgang.lv

#64 binary

binary
  • Lietotājs
  • 1117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
  • Intereses:PC lietas, programmēšana

Pievienots 06 May 2015 - 22:30

Jautājums speciem ISOFIX jomā - kronšteini (tie, kas pašā mašīnā) EU un USA atšķiras? Par attālumiem it kā wiki rakstīts, ka gan ISOFIX, gan LATCH (USA variants) starp stiprinājumu centriem ir 280mm, bet dziļumi, leņķi utt nav minēti. Drīzumā jāpāriet uz otro beņķi (no pirmā ~4 mēnešu vecumā būs izaudzis), ir doma, ka tam par godu vajadzētu auto aprīkot ar ISOFIX, jo ar jostām tomēr baisais čakars (it īpaši B5, kam tās jostas, kā izrādās, ir sasodīti īsas), bet nu bail uzrauties uz to, ka varētu kaut ko nesaderīgu nopirkt - auto tomēr amerikāņi…


A4 B5 (8D) 2000 2.8 V6 30V quattro amerikānis

#65 IMAGin

IMAGin
  • Lietotājs
  • 3006 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 06 May 2015 - 22:46

Vienīgais drošais veids kā to noskaidrot, būs sarunāt testu, ar kādu kuram ir isofix benķis. Interneti runā dažādas lietas, pa lielam saderīgi, bet tomēr nereti US latch esot seklāk novietoti benķī par isofix āķiem... ja bērna benķim ir regulējams izbīdījums tiem isofix āķiem, tad domājams problēmām nevajadzētu būt.


// Race cars are like strippers - I just keep throwing money at them hoping for the ride of my life.


#66 binary

binary
  • Lietotājs
  • 1117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
  • Intereses:PC lietas, programmēšana

Pievienots 06 May 2015 - 22:55

Tas "seklāk" attiecas tieši uz Audi vai vispārīgi? Tos āķus man jebkurā gadījumā jāpērk un jāskrūvē. Āķi gan jau ka būs Eiropas variants. Tātad to seklumu var ietekmēt tikai tas, cik dziļi viņi skrūvēsies. Varbūt kāds var pamērīt to dziļumu un te ierakstīt?


A4 B5 (8D) 2000 2.8 V6 30V quattro amerikānis

#67 Garaiz

Garaiz
  • Lietotājs
  • 1245 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga, Ikšķile
  • Intereses:SPEEDGANG

Pievienots 06 May 2015 - 23:45

Ir kadam kas sakams par BeSafe Izi Go+? Ir noskatiits un doma pirkt.

 

Nebūs gluži tāds lietots, bet BeSafe meitu sēdinu 9-18kg, manuprāt ļoti ērti lietojams un komfortabls bērnam.

Augstas malas, stingri nopolsterēts, kvalitāte laba, iesaku.


Audi 80 type85 FWD Sold
Audi 80 type85 QUATTRO Sold
Audi 80 type85 QUATTRO Sold
Audi 80 type89 FWD Sold
Audi 80 type85 QUATTRO

#68 errors

errors
  • Lietotājs
  • 63 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 07 May 2015 - 14:35

Tātad beigās tika iegādāts BeSafe IziGo+. Tika veikts testa brauciens no dzemdibu nama un neko sliktu peteikt nevaru. Vismaz bērns izskatījās apmierināts, jo visu ceļu labi gulēja. Stiprināšana ar siksnām ir mazliet čakarīga, bet domāju ka pie tā arī var pierast. Kopumā apmierināts.

Man ir pelēks AUDI  :oooo: 


#69 binary

binary
  • Lietotājs
  • 1117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
  • Intereses:PC lietas, programmēšana

Pievienots 08 May 2015 - 23:49

Drusku tos min/max svarus nesaprotu… Ir lietošanā britax (romer) baby-safe plus shr ii. Pēc specenes it kā paredzēts 0..13kg, kas, viņuprāt, esot līdz 12-15 mēnešiem. Man izskatās, ka faktiski jau 4 mēnešos un ~8kg vairs nelīdīs tajā krēslā, galvas balsts uz max augstumu būs par zemu. Nākamais pēc viņu specenes esot I grupa priekš 9..18kg, bet nu mums līdz 9kg vēl jāpaaugas.

 

Piedevām tā I grupa ir paredzēta no 9 mēnešiem un ir diezgan stāva, faktiski sēdoša. Mēs pat velties neprotam, kur nu vēl sēdēt - tāpēc no tāda I grupas beņķa jāturās pa gabalu…

 

Kur āķis? Ko es daru nepareizi?


Šo rakstu rediģēja binary: 08 May 2015 - 23:57

A4 B5 (8D) 2000 2.8 V6 30V quattro amerikānis

#70 Source

Source
  • Moderators
  • 4255 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 11 May 2015 - 08:17

Ir, ir tie beņķi nesaprotami. Mana pieredze arī liecina, ka kilogrami nav vēl sasniegti pat, kamēr augums jau ir pāri robežām. Bet tas jau ir tik pat individuāli, cik dažādi arī mēs paši esam. Arī mazuļi ir dažāda auguma. Neesmu skatījies, kā ir Eiropas bērniem, bet varbūt jau mazuļu vecumā mūsējie ir garāki nekā rietumeiropieši (ievērojot, ka arī vidējais latvietis ir garāks par vidējo rietumeiropieti par ~10cm).

Zinu, ka nācās ņemt ātrāk, nekā pēc datiem itkā būtu nepieciešams, no bēbja krēsla ārā, nākošā krēsla galvas un jostu augstumu pieregulējot jau uz 1,5 gadu vecuma bērna izmēriem, kamēr vēl bija vien 10 mēneši. Liekot lielāku krēslu vecmāmiņas auto, kas paredzēts jau ilgākai lietošanai līdz 4-5gadiem, nācās secināt, ka teju gadu pārsniegušam bērnam, jau bija pa šauru krēsla papildu polsteros, un tos nācās izņemt - nav ilūziju, ka krēsls derēs līdz 4-5 gadiem garumā.

 

Tad, kad pirms kāda pus gada man to stāstīja arī viens cilvēks no pieredzes, īsti nesapratu, tagad pats savām acīm redzu, ka tie sēdekļi praktiski nevelk līdz maksimāli noteiktajam, ja vien bērns nav tiešām mazs.


S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#71 binary

binary
  • Lietotājs
  • 1117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
  • Intereses:PC lietas, programmēšana

Pievienots 11 May 2015 - 08:34

Nu tas, ka dažādi, tas saprotams. Mūsu gadījumā piedevām vēl ir lielāks nekā vidēji Latvijā.

 

Tas, ka nevelk līdz maksimālajam noteiktajam, būtu sīkums. Problēma tajā, ka tagad nezinu, ko darīt - esošajā sēdināt drīz vairs nevarēs (galvas balsts būs par zemu; neguldīs tak ar pleciem galvas balstā), savukārt lielāku ņemt arī īsti vēl nedrīkst, jo bērnam līdz sēdēšanai vēl tālu (vēl pat velties nav sācis). Kādi varianti? Meklēt citu sīko krēslu, kas būtu derīgs garākiem bērniem? Tak stulbi kaut kā…


A4 B5 (8D) 2000 2.8 V6 30V quattro amerikānis

#72 Source

Source
  • Moderators
  • 4255 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 11 May 2015 - 08:52

Draņķīgi Tev tādā gadījumā. Velc pēc iespējas ilgāk esošajā krēslā, un meklē pēc iespējas vairāk guļus pieregulējamu krēslu pēc tam vai lielāku bēbja krēslu otreiz, lai pārslēgtos uz nākamo līmeni - citu variantu jau Tev nav. Bet ir arī savi plusi tam lielumam - varēsi kādā brīdī izlaist kādu līmeni. :D


S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#73 Source

Source
  • Moderators
  • 4255 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 13 May 2015 - 10:24

binary,

apspriedu to Tavu problēmu ģimenes lokā. Esot arī nākamā līmeņa krēsliņi, kas nolaižami pat vairāk guļus nekā jaundzimušā krēsls ir. Visplašākā izvēle un visvairāk izstāstot babycity t/c Azur par krēsliņiem, kur uz vietas varot arī piemērīt tos krēsliņus.

Ne Tev vienam izrādās esot tāda problēma, forumos (laikam māmiņu nevis auto :D ) vēl rakstot cilvēki par to pašu.

Tā veiksmi! ;)


S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#74 binary

binary
  • Lietotājs
  • 1117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
  • Intereses:PC lietas, programmēšana

Pievienots 13 May 2015 - 10:35

Paldies par info, būs kaut kad jāpiebrauc ;) Stulbi gan kaut kā, ka nākamo krēsliņu jāizvēlas ne tik daudz pēc drošības un lietošanas ērtuma, bet primāri pēc tā, cik slīpi var atgāzt…

 

Vēl viena lieta - B5 tak aizmugurējiem beņķiem ir tie isofix kronšteini pieejami? Cik reāli lietotus dabūt, cik varētu maksāt? Kaut kā tās jostas ar pirmo beņķi jau @#%^#$!, turklāt B5 viņas sasodīti īsas :D


A4 B5 (8D) 2000 2.8 V6 30V quattro amerikānis

#75 Source

Source
  • Moderators
  • 4255 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 13 May 2015 - 13:06

Nezinu, kā ir ar B5, bet Audi100 (C4) arī ir īsas salīdzinot ar Volvo V50 - kamēr Volvo stiprinājās jaundzimušā sēdeklis bez problēmām, iespraužot jostu un apstiepjot ap sēdekli, Audi nācās izvērt jostas un tikai tad piesiksnēt, jo jostu apvilkt ap sēdekli nesanāca.

Par isofix B5 nezināšu, paskaties katalogos. Volvo V50 nebija, bet nopirku kā aksesuāru un pieskrūvēju pats. Pēc instrukcijas tur bija teju pus auto jānoārda, lai to izdarītu, divatā izdarījām, paceļot sēdekli un bagāžas nodalījuma grīdu. Tiesa gan, lai sēdeklis nebūtu griestos, tika izņemta sēdekļa apakšējā (sēžamā) daļa un bērnu sēdeklītis novietots uz virsbūves būtībā.

Drošība - nu tas tā nosacīti - tiem labi pakotajiem sēdekļiem taču tā ir piekasīšanās, meklēt zvaigznītes. Tā atgriezīsimies pie topikā apspriestā jau par to, kura firma labāka. Nu neredzu, kas vēl var būt vairāk, nekā ir Recaro Polaric, tāpēc Tev varbūt jāskatās, kur bērnam ērtāk.


S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#76 binary

binary
  • Lietotājs
  • 1117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
  • Intereses:PC lietas, programmēšana

Pievienots 13 May 2015 - 13:16

Nu man B5 jostai paliek kādi 5-10cm "rezervē", stiprinot sēdeklīti. B6 gan jostas bija garas, pēc sēdeklīša fiksēšanas josta vēl nebija sabloķējusies, bija diezgan daudz vēl jāvelk.

 

ISOFIX principā iespējams viņam ir, bet nu arī - kā "aksesuārs". Droši vien jāmeklē pa šrotiem (man gan šroti sveša lieta, bet nu… ar kaut ko tak ir jāsāk :D).

 

Grūti man tā novērtēt, kā bērnam ērtāk. Pats viņš arī vēl neko nevar ne pateikt, ne parādīt. Uz 3. beņķi varbūt varēs… Tāpēc pagaidām pa lielam vienīgais kritērijs - drošība. Pakojums jau viņiem arī nav vienāds…


A4 B5 (8D) 2000 2.8 V6 30V quattro amerikānis

#77 IMAGin

IMAGin
  • Lietotājs
  • 3006 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 13 May 2015 - 14:23

No sākuma paskaties, vai gadījumā tev jau nav tur to isofix stiprinājumu :) Norādes uz to var arī nemaz nebūt ;)


// Race cars are like strippers - I just keep throwing money at them hoping for the ride of my life.


#78 binary

binary
  • Lietotājs
  • 1117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
  • Intereses:PC lietas, programmēšana

Pievienots 13 May 2015 - 14:25

Nav man tur stiprinājumu… Diemžēl.


A4 B5 (8D) 2000 2.8 V6 30V quattro amerikānis

#79 guntis5

guntis5
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 9 raksti

Pievienots 14 May 2015 - 09:43

Aizbrauc uz bāzi kur tirgo BeSafe K. Ulmaņa gatve 114A, Rīga http://beno.lv/besafe-lv/ paskaties,varbūt nemaz isofix nevajag.Es savā a4(b5) bez problēmām ieliku BeSafe iZi Go ,kad sīkais paaugās,paņēmu BeSafe iZi Comfort X3.

Manam B5 aizmugurē isofix stiprinājuma skrūvju vietas ir.


Šo rakstu rediģēja guntis5: 14 May 2015 - 09:44


#80 Source

Source
  • Moderators
  • 4255 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 14 May 2015 - 10:10

Kas ir kritērijs vaigi/nevajag? Varētu padomāt, ka isofix ir risinājums īsām jostām nevis stabilākai un drošākai sēdekļa fiksēšanai.


S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#81 binary

binary
  • Lietotājs
  • 1117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
  • Intereses:PC lietas, programmēšana

Pievienots 14 May 2015 - 10:29

Kā tantes runā, isofix stiprināšanas drošumu ietekmē tīri tik daudz, ka ir mazāka iespēja kļūdīties sēdeklīša stiprināšanā. Ja stiprina pareizi, tad ar jostām esot tik pat droši kā ar isofix. Kaut kā gribas ticēt, ka ar to man problēmu nav. Sieva pagaidām ar tādām lietām nenodarbojas, bet nu kas zina, kā būs nākotnē…

 

Beņķa stiprināšanas/izņemšanas ērtumu un ātrumu gan isofix būtiski uzlabojot. Nezinu, cik svarīgi tas ir "lielajiem" beņķiem (tiem, kas nāk pēc paša pirmā), bet pirmo beņķi visu laiku ir jāstiprina / jāņem ārā, citādi bērnu krēslā nevar iesēdināt. Ja sieva sāks braukt kaut kur ar bēbi, tad arī nākamos beņķus mums pietiekami bieži būs jācilā no vienas mašīnas citā.

 

Droši vien iztiktu arī bez tā isofix, īsti nav tāda kritērija, kuru dēļ tiešām vajadzētu. Te drīzāk ir nevis "vajag", bet "gribu".


A4 B5 (8D) 2000 2.8 V6 30V quattro amerikānis

#82 guntis5

guntis5
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 9 raksti

Pievienots 14 May 2015 - 10:36

Sava bērna drošību būs vienmēr 1 vietā tas ir fakts.Varēju jau es arī meklēt isofix kronšteinus pa šrotiem,bet nebija laika.Krēsliņu cena arī būtu 2x lielāka ar isofix.Tākā radiem ari dzimst bērni un ne visiem ir auto ar isofix,nolēmu pirkt bez.



#83 IMAGin

IMAGin
  • Lietotājs
  • 3006 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 14 May 2015 - 13:41

Nu pag pag... ar/bez isofix cenas atšķirība, viena modeļa ietvaros ir visnotaļ neliela. Tur maksimums pārdesmit eiro, un normālajiem ražotājiem var nebūt pat vispār. Tāpat arī vismaz cybex gadījumā tās isofix kājas ir ievelkamas un lietojams kā parastais benķis, ja reiz tāda vajadzība būtu.


// Race cars are like strippers - I just keep throwing money at them hoping for the ride of my life.


#84 binary

binary
  • Lietotājs
  • 1117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
  • Intereses:PC lietas, programmēšana

Pievienots 14 May 2015 - 14:09

Nu ar tām cenām ir mazliet sarežģīti… Mums pirmais beņķis ir Romer Baby-Safe Plus SHR II, tam cena ar/bez isofix diezgan būtiski atšķiras (2-3 reizes), jo bez isofix pietiek ar pliku beņķi (€175), savukārt isofix gadījumā jāpērk bāzi, kurā stiprināt beņķi (€190), un isofix kronšteini mašīnām (2gab, arī nav gluži bezmakas prieks). Nu tas tā, lai būtu aplūkots reāls piemērs ar skaitļiem, kur tas isofix tomēr ietekmē gala cenu.


A4 B5 (8D) 2000 2.8 V6 30V quattro amerikānis

#85 Gachaans

Gachaans
  • Lietotājs
  • 1449 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ne-Rīga
  • Intereses:NG+LPG, KE-Jetronic, FWD

Pievienots 14 May 2015 - 15:28

Sava bērna drošību būs vienmēr 1 vietā tas ir fakts.Varēju jau es arī meklēt isofix kronšteinus pa šrotiem,bet nebija laika.Krēsliņu cena arī būtu 2x lielāka ar isofix.Tākā radiem ari dzimst bērni un ne visiem ir auto ar isofix,nolēmu pirkt bez.

 

Kāpēc jums tādi sīkumi jāmeklē pa šŗotiem? tiešām mollerā vai tajā pašā twin auto tāds viens nabaga dzelzītis maksā baiso naudu? Priekš mana Volvo, volvo centrā isofix stiprinājums ,jauns, maksāja 18 eur :D


Fanot par dīzeļa kvēpiem ir apmēram ta pats, kas tīksmināties par savu pirdienu aromātu - itkā jau saproti ,ka visiem apkārt tas riebjas, bet tomēr patīkami :)


#86 guntis5

guntis5
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 9 raksti

Pievienots 14 May 2015 - 15:53

Nu pag pag... ar/bez isofix cenas atšķirība, viena modeļa ietvaros ir visnotaļ neliela. Tur maksimums pārdesmit eiro, un normālajiem ražotājiem var nebūt pat vispār. Tāpat arī vismaz cybex gadījumā tās isofix kājas ir ievelkamas un lietojams kā parastais benķis, ja reiz tāda vajadzība būtu.

BeSafe iZi Comfort X3  € 235,00

BeSafe iZi Comfort X3 ISOfix  € 420,00



#87 binary

binary
  • Lietotājs
  • 1117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
  • Intereses:PC lietas, programmēšana

Pievienots 14 May 2015 - 19:10

Kāpēc jums tādi sīkumi jāmeklē pa šŗotiem? tiešām mollerā vai tajā pašā twin auto tāds viens nabaga dzelzītis maksā baiso naudu? Priekš mana Volvo, volvo centrā isofix stiprinājums ,jauns, maksāja 18 eur :D

Neesmu interesējies, bet domāju, ka mollerā tas štrunta dzelzītis maksātu ap €80. Ja vēl tādus vajag vairākus, tad jā, kopā savācas "baisā nauda".


A4 B5 (8D) 2000 2.8 V6 30V quattro amerikānis

#88 IMAGin

IMAGin
  • Lietotājs
  • 3006 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 15 May 2015 - 00:13

Lai arī to cenu atšķirību tu esi pamatīgi pārspīlējis (LV tas isofix variants maksā gandrīz par 100eur mazāk kā esi norādījis), tomēr ok, ir ražotāji kuru komplicēto risinājumu dēļ tas isofix izmaksā krietni vairāk. Es gan to uztvertu tikai kā vel vienu iemeslu šādu benķi neiegādāties. Tas pats cybex šajā pat krēslu kategorijā ir saņēmis tādas pašas un labākas atzīmes (atkarībā no testa), bet isofix variantā maksā mazāk par to besafe bezfix versiju... :)


 

 

BeSafe iZi Comfort X3  € 235,00

BeSafe iZi Comfort X3 ISOfix  € 420,00

 


// Race cars are like strippers - I just keep throwing money at them hoping for the ride of my life.


#89 Source

Source
  • Moderators
  • 4255 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 15 May 2015 - 08:21

Kāpēc jums tādi sīkumi jāmeklē pa šŗotiem? tiešām mollerā vai tajā pašā twin auto tāds viens nabaga dzelzītis maksā baiso naudu? Priekš mana Volvo, volvo centrā isofix stiprinājums ,jauns, maksāja 18 eur :D

Cik sen? Es decembrī pa ~50eur pie Muxa sūtīju.


S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#90 Gachaans

Gachaans
  • Lietotājs
  • 1449 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ne-Rīga
  • Intereses:NG+LPG, KE-Jetronic, FWD

Pievienots 15 May 2015 - 08:50

Cik sen? Es decembrī pa ~50eur pie Muxa sūtīju.

 

Es jau sūtīju priekš Volvo ,nevis audi. Bet ja interesē cik sen, tad tas bija, pagājušogad rudenī :)


Fanot par dīzeļa kvēpiem ir apmēram ta pats, kas tīksmināties par savu pirdienu aromātu - itkā jau saproti ,ka visiem apkārt tas riebjas, bet tomēr patīkami :)





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)