Tāds izskatījās kad tika iegādāts (2012. gada vasarā). 2012./13. gada ziemu nostāvēja.
2012./13. gada ziemu nostāvēja.
13. gada vasarā beidzot sanāca pieķerties.
Visa vaina bija tā ka iepriekšējam saimniekam dzenot uz csdd lai noņemtu no uzskaites sāka tecēt pečkas radiators. Tas savukārt samērcēja grīdu, ko nekādīgi nevarēju izsusināt. Mērcēju ar ūdeni lai tosolu dabūtu ārā bet nekā. Kaltēju cik grib, slapjš vienalga.
Sēdeķļus izrāvu ārā jo doma bija izsusināt un pie reizes iztīrīt grīdas apšifku, bet daudz jau nebija palicis ko skrūvēt un slapjums nezuda, tika izrauta grīdas vilna ārā.
grīda tika ižāvēta, iztīrīta. Vaina slapjuma nežūšanā bija tā ka no vecuma bija saplaisājusi tā gumijas kārta kas apšifkai otrā pusē un līdz ar to izmērcēja grīdas skaņas vati, tā ka gribēdams nevarēja turneko izžāvēt.
Tālāk jau sāka nagi niezēt un atplēst sliekšņu plastikāta uzlikas, zem kurām tas pirmais skats nelikās tik jauks. Dubļi, zemes, rūsa. Bet parīrot un nošmirģelējot atklājās ka viss ok un nav neviena cauruma. Grīda ar zolīda (šogad 25.gadi apritēs)
Te jau ar grubuli divās kārtās uzlabots skats.
Pēc tam piekrāsots lai spīd.
Nedaudz jau aizrāvos, bet bija tā vērts, lai apstrādātu un piekrāsotu visur kur ikdienā netiek klāt.Vairāk bija domāts lai šī ziema neietekmē bļeķi. Ziema jau laikam būs cauri un tad jāsāk būs apakšu apstrādāt nopietnāk.
Puslīdz jau salikts.
Vēl pēc tam motortelpā nepatika vecās vārstu vāka blīves mēslojums.
pirms...
pēc... (kopskats)
Tagad pēc šīs mazās ziemas.
Tālāka doma ir jau ap pavasara sākumu sākt jaukt nost visu apakšu, sakrāsot grīdu, sakaŗtot piekari (bukses, amīši utt) novērst vēl kādas sulojošas vietas u.c.
Dzinējs paliks orģināls tik jānovērš vis pārējais ar to saistītais kas no vecuma tur saguris.
Pamatā doma ir saglabāt orģinālu (vienīgi sporta stūre un sēdekļi+jostas būs interjerā nākotnē)
Lielie darbi vēl priekšā.
Ta ka turpinājums sekos...