Pālekt uz saturu


Foto

A6 C5 2.7t kūp kā dulls tagadējā aukstumā

eļļa kūp 2.7t dūmo

  • Please log in to reply
25 atbildes uz šo tēmu

#1 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 25 January 2014 - 21:54

Kārtājā problēma ar autiņu, tagad tikai citu:

 

A6 C5, 2.7biT quattro, sedans, 2000.g.

 

 

Stāsts īss, vasarā viss bija kārtībā, bet tagad autiņš nostāvēja ārā mīnusos kādu nedēļu un pielaižot nereāli kūp un smird pēc eļļas. Pirmstam gan ir bijusi eļļa interkulerā, tapēc varbūt turbīnas centra daļa ar eļļošanu čupā?

Novērojumi - dūmi izteikti zilgan-balti, necaurredzami, uzsildot auto daudz kas nemainās. Uz peneļa lampiņa check engine (no lamda zondes). Pirmstam arī ievērots ka atverot bākas vāciņu ir vakuums.

 

mkvoe0.jpg

 

Pēc uzsildīšanas atļāvos nedaudz uzspiest, konstatēju ka kondensāts no izpūtēja ir ar eļļainu piemaisījumu (tā liekas) :

 

2mmwm4p.jpg

 

Atskrūvējam eļļas vāciņu - tur nosēdumi. Tosols arī par 1cm - 2cm krities pa kādu laiciņu.

 

5nm2v6.jpg

 

Ko darīt tālāk? Pieslēdzam VAG kabeli un izmet 5 kļūdas dzinējā, nolasam un mēģinam izdzēst:

 

289ekj4.png

 

Pirmais skaidrs - lamda zonde. itkā viņa rādījumus dod, iespējams gļuko dēļ taisnās trubas.. 

 

Iemetu aci Ross-Tech:

 

1) http://wiki.ross-tec...php/17521/P1113              (Lamda)

2) http://wiki.ross-tec...25/P0441/001089

3) http://wiki.ross-tec...39/P1131/004401            (Atkal lamda)

4) http://wiki.ross-tec...10/P1602/005634   ( Drošivien no tās reizes kad aķis tika atvienots un apkopts)

5) Nezinu, iespējams ar sajūgu kautkas? Slīdēt jau sāk, apsvilis kārtējais...

 

Kādi varianti? Galvas blīve, gredzeni, trubīne, kas cits? Nezinu ar ko sākt un cik droši tagad pārvietoties..

 

 

 

 

 

 

 


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#2 Jan1s

Jan1s
  • Lietotājs
  • 813 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Pie Siguldas
  • Intereses:Auto Elektrība
    FPV Freestyle Droni

Pievienots 25 January 2014 - 22:04

Parasti šadas pazīmes rodās no ''izpūstas'' galvas blīves. Man ir bijusi darīšana ar 4tirem auto, kuriem ir šādi simptoni parādījušies un visiem viena vaina - izpūsta galvas blīve. Nmainitas galvas blīves un problēmas atrisinātas.

 

Paskaties vai pie iedarbināta motora dzesēšanas šķidruma izplešanās traukā neceļas spiediens. Vai kompresiju nespiež uz dzesēšanas sitēmu.


Šo rakstu rediģēja Jan1s: 25 January 2014 - 22:14

Audi A6 C5 Avant 2.5 TDI Powered by Jonix

Audi A4 B6 Avant 2.5 TDI Quattro S-line Powered by Jonix & Me

Audi A4 Stock-258hp

VW Scirocco GT MK2 - Projekts

Un visādas krūmu tačkas


#3 Fridrihs

Fridrihs
  • Lietotājs
  • 995 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 25 January 2014 - 22:26

Nu tas baltais eļļas korķis šādos aukstumos nav nekas neparasts. Kaut kāds kondensāts. Normāli, ja pārvietojies īsus gabalus.

Man tā ir katru ziemu. Pavasarī viss pazūd pats no sevis.


Atradu kvatru! Pārdevu kvatru.
A6 C4 AAH


#4 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 25 January 2014 - 23:25

Jā vasarā nav ievērots tāds nogulsnējums tāpēc domāju ka saistīts ar to.. kūp reāli kā te:


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#5 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3549 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 26 January 2014 - 00:53

nav kartera ventilācija aizsalusi? 


A200TQ

#6 zve_rs

zve_rs
  • Lietotājs
  • 1277 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Koblenz, DE
  • Intereses:Audi A6 2.5 TDI.Futbols

Pievienots 26 January 2014 - 01:39

sakars ar turbinu laikam..:)


Audi A6 C5 V6 2.5 TDI Čipots & Powered By Kolhoz :D 


#7 Milicis

Milicis
  • Lietotājs
  • 674 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 26 January 2014 - 07:17

man jau kad bija pilnīgā dē..ar bija baltie dūmi bet nu eļļas vāciņš nebija izteikti balts,bet gan dzeltenīgi caurspīdīgs..tas no kondensāta toč..lai gan iepriekš citas ziemas tāda vsp nebija! ai da ko es te..?! balzāms biš iespārda!! :D



#8 krutais1900

krutais1900
  • Lietotājs
  • 243 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Automašīnām un citām lietām

Pievienots 26 January 2014 - 10:30

Man tā bija arī 2.7, kad turbām bija kirdik un no aizsalušiem katalizatoriem. Kondensāts bija krājies jo principā ar autiņu nebraucu, bet tikai ik pa laikam pārsildīju un tas aizsala. Nedabonot pietiekami izpūst turbas palidoja.


AUDI A6 2,7 biturbo Quattro
Audi a6 2.5 tdi FWD 1997.

#9 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 26 January 2014 - 15:19

nav kartera ventilācija aizsalusi? 

pretspiediena nebija kad vēru vaļā eļļas vāciņu, par dzesēšanas vāciņu nez


Man tā bija arī 2.7, kad turbām bija kirdik un no aizsalušiem katalizatoriem. Kondensāts bija krājies jo principā ar autiņu nebraucu, bet tikai ik pa laikam pārsildīju un tas aizsala. Nedabonot pietiekami izpūst turbas palidoja.

nav ne katalizatoru ne bunduļu, tikai 63mm nt truba un vidējā bundža kura arī ir vnk caurumota truba ar pakojumu.


sakars ar turbinu laikam.. :)

ir tāda aizdoma, skatos ka pasaziera puses turbīna ir pati par sevi eļļaina un ja jau ir arī interkulerā eļļa tad dzen garām. 


Parasti šadas pazīmes rodās no ''izpūstas'' galvas blīves. Man ir bijusi darīšana ar 4tirem auto, kuriem ir šādi simptoni parādījušies un visiem viena vaina - izpūsta galvas blīve. Nmainitas galvas blīves un problēmas atrisinātas.

 

Paskaties vai pie iedarbināta motora dzesēšanas šķidruma izplešanās traukā neceļas spiediens. Vai kompresiju nespiež uz dzesēšanas sitēmu.

Kā pārliecināties 100% ka tā ir blīve? Galvu tagad īpaši negribas celt nost :(


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#10 Jan1s

Jan1s
  • Lietotājs
  • 813 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Pie Siguldas
  • Intereses:Auto Elektrība
    FPV Freestyle Droni

Pievienots 26 January 2014 - 22:53

Grūti tā pateikt kurā vietā blīve ir bojāta. Iemesli var būt dažādi:

1. Ja pie silta motora pa izpūtēju nāk ārā izteikti balti dūmi  -  starp dzesēšanas šķidruma kanālu un degkameru (iespējams Tavs variants)

2. Dzesēšanas bačokā iespējams var parādīties eļļa          -  starp eļļas un dzesēšanas kanālu

3. Dzesēšanas bačokā veidojas spiediens                          -  starp dzesēšanas šķidruma kanālu un degkameru

4. Ja pa izpūtēju nāk ārā izteikti melni dūmi                         - starp eļļas kanālu un degkameru vai durbīna(s) aizgājušas raznosā

Baltas putas motora eļļas telpā var ar veidoties no tā jā dzesēšanas šķidrums nonāk pie eļļas.


Šo rakstu rediģēja Jan1s: 27 January 2014 - 00:01

Audi A6 C5 Avant 2.5 TDI Powered by Jonix

Audi A4 B6 Avant 2.5 TDI Quattro S-line Powered by Jonix & Me

Audi A4 Stock-258hp

VW Scirocco GT MK2 - Projekts

Un visādas krūmu tačkas


#11 zve_rs

zve_rs
  • Lietotājs
  • 1277 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Koblenz, DE
  • Intereses:Audi A6 2.5 TDI.Futbols

Pievienots 26 January 2014 - 23:39

ši tocna jamaina galvas blive..skatijo raidijumu..ka pirk auto lai neigrabtos...tadam nav jabut...un opim uz benzinieka ari tads bija.braukaja daudz..vasara ari bija ne tikai ziema..bija vainiga galvas blive..

5nm2v6.jpg


Audi A6 C5 V6 2.5 TDI Čipots & Powered By Kolhoz :D 


#12 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 27 January 2014 - 01:55

Netrakojam. Ja nezūd dzesēšanas šķidrums, ja motors nekarst (galvas blīves gadījumos bieži negrib nostrādāt dzeses ventilatori) un dzeses caurules neplīst no spiediena, tad par galvām uztraukties nevajadzētu. Paša vāģim bija dzeses kanāls uz degkameru pavēries un pie tam pamatīgi, motors karsa, ka maz neliekas, bet tādi dūmu mutuļi nebij.

Jebkurā gadījumā, gan galvas, gan turbīnas nav no mazajiem darbiņiem.. vajag visu kārtīgi pārbaudīt un iztestēt, pirms ārdīt ārā.


Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#13 Karloss

Karloss
  • Lietotājs
  • 17 raksti
  • Dzīvesvieta:Mežaparks

Pievienots 27 January 2014 - 11:57

Kartera ventilācija aizsalusi.



#14 fatal1t1y1

fatal1t1y1
  • Lietotājs
  • 43 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja

Pievienots 30 January 2014 - 14:05

Ir kādi jaunumi šajā tēmā ?

Kā jau axel182 minēja , vispirs kārtīgs tests , pēctam secinājumi ! Savādāk sanāks kā koriša Omēgai , pus mašinu izārdijām , beigās problēma bija benzīna sūknī kurš bija pilns ar netīrumuem :D

Ja vēl nav izmēģināts , tad iesaku siltā garāžā iedzīt , mok trubas atsals un būs ok !


Šo rakstu rediģēja fatal1t1y1: 30 January 2014 - 14:05

Audi 90 2.0

Audi 80 2.8 quattro 

Audi A6 C4 2.5 Tdi

Audi A4 2.8 quattro 


#15 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 30 January 2014 - 14:09

Pabraucu gabaliņu un dūmošana gandrīz nav, tomēr smaka vēl nedaudz ir. Kamēr nav sanācis laika un vieta lai pačimerētos. Kad kautkas jauns būs, došu ziņu :)


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#16 papaya

papaya
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 19 April 2014 - 15:51

Sveiki,
Man biśķiņ savādāka problēma, bet problēma ar śo pašu 2.7 dzinēju.
Līst laukā tosols, kaukur dzinēja daļā, īsti nevaru saprast pa kurieni, jo no dzinēja augšas to redzēt nevar un uz bedres vēl neesu ticis. Un arī pēc braukšanas dažreiz izsit no bačoka pa pārplūdes, pārspiediena šļaukas laukā.
Viss bija labi un tad pēkšņi pēc braukšanas sāka pilēt laukā tosols, tā itkā kaukas atnācis vaļā.
Bačoks ir tīrs un bez eļļas.

#17 DK5000

DK5000
  • Lietotājs
  • 2080 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 19 April 2014 - 15:53

Kādu atbildi gribi dzirdēt ?


Lukturu regulēšana un bremžu pārbaude Rīgā A|S biedriem bez maksas - 29856825

#18 papaya

papaya
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 23 April 2014 - 06:46

Kur lija laukā tosols atradu un problēmu novērsu. Bet pa bačoku sit laukā tosolu diez gan, pie tam arī siltais gaiss salonā nepūšas nemaz.
Un temperatūra dzinēajam ar diezgan strauji uzaug lidz 100 grādiem.
Tā varētu but galvas blīves vaina, jeb kas cits arī.

#19 vw26

vw26
  • Lietotājs
  • 650 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Будь проклят тот день, когда я сел за баранку этого пылесоса!

Pievienots 23 April 2014 - 08:49

Kur lija laukā tosols atradu un problēmu novērsu. Bet pa bačoku sit laukā tosolu diez gan, pie tam arī siltais gaiss salonā nepūšas nemaz.
Un temperatūra dzinēajam ar diezgan strauji uzaug lidz 100 grādiem.
Tā varētu but galvas blīves vaina, jeb kas cits arī.

Galvas blīve jāmaina.



#20 FOXZ

FOXZ
  • Lietotājs
  • 23 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Bēne

Pievienots 22 May 2014 - 19:19

Sveika tauta vai var kāds palīdzēt.Izmeklejos pa netu bet tā arī neatradu. Esmu meklējumos 2.7 dzinējam kur piebāzt turbo boosta dachiku. Vajadzīga it kā vakuuma caurulite kas nāk pie gaisa ieplūdes kolektora bet tur viņu ir daudz kura tur ir īstā. Iepriekš paldies

#21 AFO82

AFO82
  • Lietotājs
  • 75 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga,Valmiera
  • Intereses:Quattro

Pievienots 22 May 2014 - 19:38

puyeIh.jpg

Es savam uzliku tur ar kur bilde , labajā pusē 


Audi 90 B3 Quattro 2.3NG - Pārdots

Audi S4 B5 2.7Bit AGB - In progress

Audi S4 B5 2.7Bit AJK

Audi A4 S-line 2.7tdi


#22 FOXZ

FOXZ
  • Lietotājs
  • 23 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Bēne

Pievienots 22 May 2014 - 19:56

Liels paldies ķeršos pie darba :D

#23 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 05 July 2014 - 10:10

par 2.7t - ko ieteiktu no siksnām, ruļļiem, spriegotāja, sūkņa? + pie reizes termostats beigtais jānomaina, kas labāks?

oriģinālā siksna savu jau laiku atpakaļ noskrējusi, negribētos ka aizlido.


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#24 night

night
  • Lietotājs
  • 270 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:rigas rajons

Pievienots 05 July 2014 - 22:29


Zobsiksna (Contitec)
Zobsiksnas spriegotaajs (SKF)
Rullitis (SKF)
Udenssuuknis
Svira - INA
Demferis - INA
V-siksnas spriegotaajs - (SKF)
V siksna
Sadales vaarpstas briivsleegi 2 gb (Victor Reinz)
Gaisa filtrs KN paneļnieks
Tāds setups bija man pirms pāris gadiem, šogad uzliku līdzīgi, esmu apmierināts.

Šo rakstu rediģēja night: 05 July 2014 - 22:32

S4 2.7 Hybrid biturbo inside (pārdots)

#25 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 19 July 2014 - 09:56

ko ieteiktu no aizmugures bremžu klučiem, lampačka jau iedejās? :) tādi kas nečīkst un nav cietāki par metāla bremžu diskiem :D


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#26 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 23 July 2014 - 07:14

Zobsiksna (Contitec)
Zobsiksnas spriegotaajs (SKF)
Rullitis (SKF)
Udenssuuknis
Svira - INA
Demferis - INA
V-siksnas spriegotaajs - (SKF)
V siksna
Sadales vaarpstas briivsleegi 2 gb (Victor Reinz)
Gaisa filtrs KN paneļnieks
Tāds setups bija man pirms pāris gadiem, šogad uzliku līdzīgi, esmu apmierināts.

Uz A6 ar 265zs versiju sanāk ņemt S4 dzinēja komplektu ja noprotu - AGB, AZB?


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts






Also tagged with one or more of these keywords: eļļa, kūp, 2.7t, dūmo

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)