Pālekt uz saturu


Foto

Eļļas

Eļļa

  • Please log in to reply
52 atbildes uz šo tēmu

#31 iv4o

iv4o
  • Lietotājs
  • 435 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 19 October 2015 - 09:03

Piedosana , jo tev ir taisniba  ;)



#32 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9707 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 19 October 2015 - 09:28

Pagaidām neesmu atradis eļļas ražotāju, kas AFN`am rekomendētu 0Wxx. "krutākais" ir 5w30, standarts 5w40


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#33 Source

Source
  • Moderators
  • 4423 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 19 October 2015 - 10:42

Jā, AAN arī neviens nepiedāvā 0W-40, bet VW specifikācija atļauj liet un zini, dzinējs strādā klusāk un mierīgāk. Arī auto grāmatā nav 0W-40. Tomēr pastāsti man, kurā pozīcijā 5W-40 būtu pārāks par 0W-40, ja VW specifikācijas vienādas? Varbūt kaut ko esmu palaidis garām.

Saku jau n-to reizi - ražotāja specifikācija un viskozitātes parametri pēc tam. Tas, ka 0W nav nepieciešams, nenozīmē, ka to nedrīkst liet. Protams, 0W-40 būs dārgāks, bet arī ne 10W-60 cenā, kas pēc specenes būs krietni sūdīgāks.


S4 = 2226cm3 20V turbo quattro


Source


#34 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9707 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 19 October 2015 - 13:03

Kas ar eļļas patēriņu vidēji padilušam dzinājam?


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#35 Source

Source
  • Moderators
  • 4423 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 19 October 2015 - 13:56

Nu mana auto dzinējs ne 5W-40, ne 0W-40 neēd un līmenis stāv, kā stāvējis. Vienā brīdī kaut kur noēda kādu pus līmeni 0W-40, bet zemāk nekrita. Gan jau, ka pats kaut kur sasvilināju to eļļu. agresīvāk pabraucot.

Principā no apkopes līdz apkopei braucu, neko neuzlejot, neskatoties, ka ražotājs AAN dzinējam pieļauj 1l eļļas patēriņu uz 1000km.

Jāatzīst gan, ka dzinējs pirms pāris gadiem no jauna kopā likts, bet arī pirms tam eļļu bija ēdis tik, cik vārstu blīvslēgu dēļ satecēja degkamerā. To salabojot arī pazuda eļļas apetīte, lejot 10W-60 vai 5W-50. Pēc jaunas dzinēja kopā salikšanas lieta tikai 5W-40 vai 0W-40, kas pirms tam netika lieta, jo biju iedomājies, ka turbodzinējā tādu taču nevar liet. A izrādās var, izrādās dzinējs strādā klusāk, izrādās patēriņš samazinās, izrādās, ka pat eļļas temperatūra pavelkot ir zemāka nekā ar "īstā sporta" eļļām, jo 0W-40 nekad nav bijis sasilis tik ļoti kā to mēdz darīt 10W-60 vai 5W-50. Viss vedina domāt, ka 0W-40 ir mūsdienīgāka un labāka eļļa par sporta un rallijsporta eļļām.

 

Tāpat paskatījos arī konkrēta ražotāja eļļas, ko es leju.

OK, 0W-40 nav specenes pumpduese dzinējiem, kas ir divām no trīs piedāvātajām tā paša ražotāja 5W-40 eļļām, tomēr neesmu sīkāk lasījis par citu ražotāju pielaidēm, jo, papētot sīkāk, pirms lēju to 0W-40, secināju, ka citu ražotāju pielaides pārklāj VW pieladi, tāpēc eļļa ir krietni labāka nekā šķiet pēc VW specenes. Turklāt tam 0W-40 ir labākas pielaides pēc citu autoražotāju pielaidēm nekā atsevišķām 5W-40 eļļām.

 

Kas grib liet, tas pēta un skatās. Vienkāršākais ir liet pēc specenes (nevis viskozitātes parametriem) neko jaunu neizdomājot, bet tai pat laikā varbūt var arī ieliet kaut ko labāku, ja paanalizē citu ražotāju pielaides.


S4 = 2226cm3 20V turbo quattro


Source


#36 jjonikans

jjonikans
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 20 October 2015 - 09:08

Sveiki!

Man arī jautājums par eļļu. Audi A6 C5 2,4 benzīns/gāze. Iepriekšējā pildījumā ir 5W40 eļļa. Pienācis laiks mainīt. 

Kādu eļļu ieteiktu liet tik vecai 98.gada mašīnai. Esmu dzirdējis, ka Texaco Havoline esot labas, tikai netieku skaidrs ar ko viņas atšķirās savā starpā. Tur ir Ultra, Ultra S un Sythetic. Visi ir 5W40. Kuru lai ņem?

 

Paldies.



#37 Source

Source
  • Moderators
  • 4423 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 20 October 2015 - 09:50

Tu jocīgs esi vai kā? Es Tev iedevu saiti. Izlasi tēmu!


S4 = 2226cm3 20V turbo quattro


Source


#38 iv4o

iv4o
  • Lietotājs
  • 435 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 20 October 2015 - 09:55

Source esi mils  :P

 

jjonikans   jebkura  ellas razotajs majas lapa vares apskatit kada ella driks lej sava masina ;)

piemieram :   www.motul.com

http://liquimoly.ru/podbor.html

http://chevron-eu.lu...g=eng&cat=1#mmt

Filtri :  http://catalog.mahle...eug/index.xhtml



#39 jjonikans

jjonikans
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 20 October 2015 - 10:40

Paldies iv4o!



#40 Source

Source
  • Moderators
  • 4423 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 21 October 2015 - 13:46

Source esi mils  :P

Vai tad es kaut vienu sliktu vārdu teicu? :)

Šajā tēmā un vēl 50 citās ir vairāk informācijas nekā nepieciešams, lai izvēlētos un saprastu, kāda eļļa jālej. Te viss ir uzrakstīts, kā ar karoti mutē iebāžot, bet, ja pat to nevar izlasīt...


S4 = 2226cm3 20V turbo quattro


Source


#41 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2180 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 21 October 2015 - 19:43

Labdien, sen te neesu iemuldējis :mrgreen:

Tak Jebkura 0w40 vai 0w30 būs progresīvāka par 5w40.Protams, arī dārgāka.Līdz ar ko problemātiska lietot, ja tek zemē vai izdeg trubā.

No otra gala ņemot- priekš kam jāsteidzas dārgi labot motoru,ja dažkārt visas lietas uzlabojas pēc 10w60 ieliešanas...

 

Ko te gribēju atgādināt (no dažādas savas beidzamā laikā apkopotas info)- nav vēlams lietot VW 504/507 tur, kur tas nav paredzēts.

Jo- visā šajā 507epopejā caurredzama viena vienīga apčakarēšana.

Vienīgā labā lieta, kam šī eļļa domāta- tas ir DPF saglabāšana.Sakarā ar ko kategoriski nav ieteicams jebkuru citu eļļu liet, ja ir šis DPF...

Tātad, kārtējie divi gali- abi s/ūdaini.

Par iespēju braukt 30kkm te "atbild" visvisādi "konservanti" - kam Nav nekādas garantijas un kuru procentuālā klātbūtne šajā ūdeņainajā zampā stipri atkarīga no konkrētā ražotāja Godaprāta...Tā sacīt, ja gribi saglābt filtru tad lej šo, bet ja gribi lai viņa 200k vecam motoram kko tur eļļo/aizsargā- ta pats domā, ko tur vēl pieliet klāt..

 

Katrā gadijumā stipri vien izskatās, ka "oficiālgalvenā" VW eļļu ražotāja Godaprāts salīdzinoši nu nav taj augstākajā līmenī.

Turklāt, nav atrodami arī īpaši slavinājumi piem tam pašam LM vai MotulSpecific507 (kas maksā axy...ennos 17e/l).Kā arī nav (Nav..) konkrētu atsauksmju vai pierādijumu tam,ka konkrētus brīnumus dara Xado AtomicOil (13e/l) vai beidzamā laika furors uz burta "B..."(17e/l..). Beidzamajam piem uz bundžas ir šī te 507 pielaide- a kur ir ieraugāma kaut vai Viena VW specifikācija, kas to apstiprina? Xado piem saka, ka viņiem esot bezmaz vienīgā pasaulē 5w40 ar 507 pielaidi- interesanti, ko par to saka VW un kā pec visa šā fufeļa izlasīšanas vispār kādam no šiem ticēt?



#42 Source

Source
  • Moderators
  • 4423 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 22 October 2015 - 07:30

ESPoff,

nu kā to ņem... 10W-60 ir manāmi dārgāka par to pašu progresīvo 0W-40 (nepētot aktuālās cenas, nojausma saka, ka ~2x).

Tātad, ja brauc daudz, tad 10W-60 var salasīt nesliktu ciparu uz apkopēm un citām izmaksām, jo, pirmkārt, 10W-60 būs jāmaina biežāk, jo nav tik ilgmūžīga kā 0W-40, otrkārt, 10W-60 būs lielāks degvielas patēriņš, treškārt, dzinēja aizsardzība tiek nodrošināta sliktākā līmenī. Nākas secināt, ka labāk novērst defektus dzinējā, lai to eļļu neēd un tā netek zemē, nekā visu laiku lāpīties ar eļļu, kura savi patiesībā attaisno tikai sportā. Bet, protams, arī sportista posmam katram jāiziet cauri. :D

Cik pirms gadiem pieciem biju pārliecināts, ka labākais, ko varu ieliet ir 10W-60 (apzinoties, ka ne katram dzinējam tas ir labākais), tik šodien esmu pārliecināts, ka 10W-60 ir labs konkrētos apstākļos un ļoti šauram lietotāju lokam. Ikdienā 0W-40 ir perfektā izvēle manam auto, ko varu izdarīt, ievērojot, ka vienīgās problēmas varētu radīt tādai eļļai pārlieku zemais spiediens, eļļai ļoti sasilstot, bet tā eļļa nesilst, kur līdzīgos apstākļos 10W-60 sasilst vairāk, tāpēc arī eļļas spiediens nekur nezūd.

Bet kurš gan vēro eļļas spiedienu un temperatūru braucot... :D


S4 = 2226cm3 20V turbo quattro


Source


#43 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2180 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 22 October 2015 - 16:17

Šī būtu laba diskusija- ja pats "lējējs" apzinās Ko viņš vēlas "saglābt" ar to 10w60 pielietojumu.

Caurumu blīvslēgā- diez vai, bet tādu lietu kā eļļas spiediens palietotam motoram vai minimālu kompresijas izlīdzināšanu- varrbūt..

Mobil-am ir pat pirms dažiem gadiem bija reklāmas sauklis- 0w40 jaunam motoram un 5w50 vecam.Tātad kkāda ideja tur ir. 

Jo "gudrāks" motors- jo vairāk jautājumu, ko tu ar 10w60 uzlabo un ar ko riskē.Ja tur sazin kādi šauri eļļas kanāli vai kkādas vietas kur kritiski aizsūtīt eļļu piestartēšanas brīdī- nu hvz, moži 10W60 tur par vēlu nonāk un kko citu čakarē.Ja tev Japan auto kam vajg 5w20, nu hvz vai tam ir labi lietot 10w60...

Katrā gadijumā "prastam"motoram ja iegāzt 60 tur kur parasts 5w40 tek pa visiem galiem ārā vai deg spiediena lampa tikko ir 3kkm nobraukts un tā zampa tur ir pārvērtusies par ūdeni- lūk tur būtu pamatojums experimentam.

Eļļa 5w40 jaunā stāvoklī "atbilst" vairumam autoražotāju pielaidēm- jautājums, vai viņa atbilst lietotāja mērķim attālināt veca motora remontu....

Ja šis 5/40 ir "ideāls"- kāds būtu eļļas ražotāja nodoms uztaisīt "labāku" 0w40 un tev pārdot pa dārgu cenu? 

 

Palasīt dažādu eļļu laboratorijas analīzes- da tur piem. 5w30/507 gadijumā paliek galva dulla.Jo Katram ražotājam ir "savas" piedevu receptes ko tur maisa klāt un galvenais ka tas viss savstarpēji atšķiras(!).Vairumam doma ir pagarināt eļļas "mūžu" un saglābt ekoloģiju priekš DPFa- da kāda tur motora aizsardzība var būt.Vienam šis -ūds maksā 6e/l, abet cits sevi reklamē ar "kosmosa" klātbūtni savā šķidrumā un prasa 2-3 reizes dārgāku cenu.Ar ko piem Motul ir labāks par oriģinālpiegādātāju Kastrol, kad Motulam ir 2x dārgāka cena,abet reālais lietotājs nekādu kosmosu tur nesaskata.Sākumā ok, abet pec 3kkm pēkšņi litrs jāpielej..Pilna pasaule ar lietotājiem,kas tur kko "analizē" un cenšas "labāko" atrast, bet tāpat tiek apčakarēti 



#44 ss19

ss19
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Brīvā Cīņa, Florbols, U.C.

Pievienots 29 March 2017 - 16:44

Labdien Audi-Style speciālisti.

 

Audi A4 B5 Avant, 2000. gada (facelift), dzinēja tips AJM, 1.9tdi, 85kW, 115Hp.

 

http://www.auto-data...ar&car_id=26718

 

Kādu motoreļļu vislabāk pildīt, jo tā sāk iet jau uz beigām, bet īsti nevēlos uzticēties statoil/prizma piedāvājumu klāstam, izvēle jau liela.

Māšīnu nesen iegādājos, tāpēc īsti vēl ar to neesmu iepazinies.

Vai ir iespējams caur kādu labu cilvēku no Audi-Style pasūtīt motoreļļu par salīdzinoši draudzīgākām un zemākām cenām nekā tas ir DUS un Prizmā, pagaidām citur neesmu skatījies, jo vēl neesmu apzinājis autodetaļu veikalus savā apkārtnē (Āgenskalns/Imanta).


Šo rakstu rediģēja ss19: 29 March 2017 - 16:45

Audi A4 B5 Avant, 2000 (facelift) .1.9TD115HP 85kW


#45 Madars

Madars
  • Lietotājs
  • 2488 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Ikviens, pēc savas iekšējās būtības, ir dzinējs: viens kandžas, cits- huiņas....

Pievienots 29 March 2017 - 16:55

DUS nevajadzētu pirkt neko, kas nav degviekla. 


Audi 200 C2 1981.

A8L d2 4.2l 40v
Audi 90Q 7A AAN

Vw transporter t4 2.5tdi

A4b5q AFN


#46 edgars j

edgars j
  • Lietotājs
  • 302 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 29 March 2017 - 17:47

http://www.oilspecif...ns.org/acea.php

Pēc manām domām šeit un talāk pa šo saiti ir pietiekami skaidri un bez kaut kādas ieinteresētības kādas firmas produkta izcelšanā par motoru eļļām paskaidrots



#47 Source

Source
  • Moderators
  • 4423 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 30 March 2017 - 08:20

Labdien Audi-Style speciālisti.

 

Audi A4 B5 Avant, 2000. gada (facelift), dzinēja tips AJM, 1.9tdi, 85kW, 115Hp.

 

http://www.auto-data...ar&car_id=26718

 

Kādu motoreļļu vislabāk pildīt, jo tā sāk iet jau uz beigām, bet īsti nevēlos uzticēties statoil/prizma piedāvājumu klāstam, izvēle jau liela.

Māšīnu nesen iegādājos, tāpēc īsti vēl ar to neesmu iepazinies.

Vai ir iespējams caur kādu labu cilvēku no Audi-Style pasūtīt motoreļļu par salīdzinoši draudzīgākām un zemākām cenām nekā tas ir DUS un Prizmā, pagaidām citur neesmu skatījies, jo vēl neesmu apzinājis autodetaļu veikalus savā apkārtnē (Āgenskalns/Imanta).

Uzraksti Muxa, kādam auto Tev vajag, iedos gan variantus, gan pateiks, ko Tev vajag. Tā būs vienkāršāk Tev un citiem.

DUS tāpat Tu filtrus nenopirksi.


S4 = 2226cm3 20V turbo quattro


Source


#48 ss19

ss19
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Brīvā Cīņa, Florbols, U.C.

Pievienots 30 March 2017 - 10:22

Ok, paldies par ieteikumiem : ]


Audi A4 B5 Avant, 2000 (facelift) .1.9TD115HP 85kW


#49 CED

CED
  • Lietotājs
  • 409 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga-Ventspils
  • Intereses:Kvēp spēk

Pievienots 02 July 2017 - 23:38

Kā ir ar 3.0 TDI motoru eļļu izvēli? 507.00 Ir standarts gadījumā ja ir DPFs , bet ja tāda nav? Šķiet manuālī bija kautkas rakstīts par bez dpfa modeļiem ,tikai manas vācu valodas zināšanas nebija gana spēcīgas, lai saprastu, rīt iemetīšu foto no manuāļa.


99 A4 B5 1.9 TDi

06 A4 B7 3.0 TDi

05 e46 320Cd :roll:

Varu izpalīdzēt VAG grupas auto diagnostikas jautājumos. - PM


#50 Samich

Samich
  • Lietotājs
  • 725 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Cabrio
    Provokatīva tukšpļūtīšana

Pievienots 03 July 2017 - 12:51

Skaties te http://www.oilspecif...ns.org/acea.php
Grāmatas nelasu, bet ir viedoklis

#51 INFEKTO

INFEKTO
  • Lietotājs
  • 21 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saldus

Pievienots 15 September 2018 - 16:53

man ir Audi 80 1994 gada, 2.0 abt mono un motorā ir 10w40 pussintētika, nobraukti jau vairaki tūkstoši km un japielej mazliet eļļa. kas bija pieejams uz sitiena bija 5w40 sintētiku 1 litru līdz max atzīmei. Jautajums vai kkas slikts nenotiks, ja sadu sajaukumu uztaisa? uz nakos menesi obligati mainisu ellu ar filtru lai miers. un kadas firmas un markas eļļa butu labākā priekš mana Audi motora?


Šo rakstu rediģēja INFEKTO: 15 September 2018 - 16:54


#52 ainis

ainis
  • Lietotājs
  • 1777 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 15 September 2018 - 17:07

Slikts ? Tavs laikam joko. Aptuveni ,kā iedot vitamīnus vājiniekam.



#53 INFEKTO

INFEKTO
  • Lietotājs
  • 21 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saldus

Pievienots 15 September 2018 - 19:05

Tad cik pareizi saprotu tad nekas slikts nenotiek?





Also tagged with one or more of these keywords: Eļļa

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)