Pālekt uz saturu


Foto

n75 darbība VNT turbīnai

n75 vnt

  • Please log in to reply
53 atbildes uz šo tēmu

#31 volantieris

volantieris
  • Lietotājs
  • 111 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Līvāni

Pievienots 18 November 2013 - 18:13

Ne taču. Testēju, pie kādām slodzēm tās padarīšanas notiekas. Tomēr 3. robā, vai 5-tajā, pie aptuveni vienādiem apgriezieniem, slodzes dažādas. Turklāt pēdējo laiciņu pārsvarā īsi braucieni bij. Pie reizes gribēju, lai liekos sodrējus izpūš.



#32 volantieris

volantieris
  • Lietotājs
  • 111 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Līvāni

Pievienots 21 November 2013 - 09:04

Tiku vienā servisā pie kompja. Kā jau bij domāts, paducināja uz vietas, pateica lai nomainot N75, un viss. Pierakstījos vēl vienā, bet tieku klāt tikai 26.nov. Te bij raksts par N75., veco un nopirkto. Tad kurš pereizi darbojas, tas vecais kur var gaisu gan ievilkt, gan iepūst, vai jaunais, kur gaisu var tikai ievilkt. Es pārbaudīju ģeometrijas darbību. Sēnes štoks staigā brīvi ap 1.5 cm., tikai caur šļaiciņu spēcīgi ievelkot gaisu. Varbūt problēma nav turbas darbībā. Jo šim dzin. bijis uz kādu laiciņu uzlikts plunžieris 12.mm un smidzinātāji 021. Un čipots. Par cik bij liela vibrācija, tās mantiņas tika noņemtas, un atpakaļ uzliktas oriģ., toies čips palika kāds bij. Vai nevarētu būt, ka visa nebūšana tieši te arī ir?



#33 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 598 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 21 November 2013 - 09:31

Nu pēc idejas ir jāpārraksta chips, jo ECU jau nezin, ka nomainīji atpakaļ, līdz ar to tās degvielas dozas ir citādas..Un vispār, kur tas čips veidots? Mēdz būt arī sūdīgi uztaisīti čipi..

Paducinot uz vietas, nevar pateikt, ka N75 nepilnīgi strādā, ja vien tas galīgi nav beigts.

Es domāju, ka tas N75 0 voltu spriegumu nekad neredz, līdz ar to tam solenoīdam ir noteikti gala stāvokļi un ar muti paŗbaudīt nav iespējams.. Bet par šo teikumu es īsti neesmu pārliecināts. Iespējams, ka tas N75 signāls ir 12V impulss, kam pēc vajadzības seko 0V impulss..Un no 12V impulsu biežuma atkarīgs cik liels vakuums tiek padots uz turbo..


Šo rakstu rediģēja dzikuss: 21 November 2013 - 09:54

Audi A4 B5.5 AFN


#34 Slurp

Slurp
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 11 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 21 November 2013 - 13:07

EGR vārsts nobloķēts. Ieplūdes kolektoram priekšā met. plāksnīte. Gādās jauda pazūd braukšanas laikā, pie normālas dzin. darba temp. Gadās līdz brauciena beigām, gadās pēc kāda laika atkal parādās. Cik zinu, mehāniskās padarīšanas, mainot dzin. veica Boy 29 un instalāciju+ čipu, Kaross. Boy 29 rakstīja, lai labāk EGR ir (noglušīts ). Par N75 nezināju. Tikai tagad atradu to nebūšanu, sāku uztraukties. Varbūt tāpēc arī degv. patēriņš paliels. Pilsētā 6.5-7.5., ārpus 7.8-8.5 l.


Egr vārstam nav vispār vadu, tikai viena (šļauka), vismaz šim dzin.


Un vēl, līdz 140 pārsvarā uzceļ ātri, tālāk līdz 180 kā nu kuro reizi. Reizēm patīkami ātri, reizēm pavisam negribīgi.


Jā, dzinējs 81 kw

A ko čipotājs auto nepārbaudīja tikai sačipoja ķipa sēdies un brauc tā baigi dīvaini izklausās??



#35 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 598 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 21 November 2013 - 14:06

cik var saprast, uz čipošanas brīdi bija lielais plunženris un lielākas sprauslas


Audi A4 B5.5 AFN


#36 volantieris

volantieris
  • Lietotājs
  • 111 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Līvāni

Pievienots 21 November 2013 - 15:51

Paldies visiem. Mana bēda atrisināta. Visai banāla. Šodien biju sazvanījis vienu prātīgu meistaru. Visu iztestējām kā nākas. Pirms un pēc salabošanas. Vienai šļauciņai, kura iziet no gaisa filtra kastes, bij mazītiņa plaisiņa. 1cm. nogrieza, uzbāza atpakaļ. Viss. Atkal testējām. Cēliens krietni tīkamāks. Visi rādījumi perfekti. Aŗi degvielas padeve esot pietiekoši ekonomiska. Puisis ņemās, kā priekš sevis. Kuras vietas programmā izmainītas ( čips), to ar pārskatīja. Atzina, ka darīts teicami un ar mēra izjūtu. Kad šis auto vēl nebij mans, elektroinstalācija+ čips, Karosa darbs. Gods un slava viņam. Vēlreiz pateicos visiem.



#37 mach

mach
  • Lietotājs
  • 297 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Tukums - Saldus - Dagda

Pievienots 21 November 2013 - 17:46

Parbaude ar mutes pusanu neko neparada. Labak parbaudit vai pie turbo senes ir vakuums tukshgaitaa, tas parada vai vakuuma caurules nav galigi kirdik (uz/no n75) un vai N75 strada tukshgaitaa, bet tas neliecina par to ka spees straadaat gaitaa.

Trubina uz gaisa filtra kasti vispar var neeksistet, tas tik lai n75 nerauj motortelpas netiro gaisu. Drizaak tev bija pushu peinakoshais vakuums uz n75.


Aero vilkatis


#38 volantieris

volantieris
  • Lietotājs
  • 111 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Līvāni

Pievienots 21 November 2013 - 20:45

Pārbaudītas tika visas trub. Man izskatījās, ka mastaks tieši tai šļauciņā vainu atrada. Bet varēju ar pārskatīties, jo es biju ta ārā,  ta pie pedāļiem. Pārbaudīts viss tika ar pieslēgtu kompi, vis dažādākajos režīmos, ieskaitot braukšanu, uz dažādiem apgr., slodzēm u.t.t. Pilnā amplitūdā. Tas puisis nodarbojas ar tādu un citu klizmu remontiem, ieskaitot čip. Es tikai šodien atcerējos par viņu, kad pats biju nobriedis lieliem darb. Tieši arī gribēju sākt ar visu šļauciņu nomaiņu. Tālāk plānā bij, N75 nomainīšana, un beidzot ar turbu. Par cik tagad viss OK, tas izpalika.



#39 J.K.jr.bad.

J.K.jr.bad.
  • Lietotājs
  • 796 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 25 November 2013 - 13:59

Tik tiešām interesanti, vai tai trubiņai, kas aiziet uz gaisa filtra kasti ir kāda nozīme? It kā jau sūcot gaisu filtra kastē kaut kāds vakuums rodas. Tā ka var būt ar ir kāda vēl papildus nozīme, ka tā trubiņa pievienota tai kastei, ne tikai tīra gaisa paņemšanai...  :unsure:


J.K.jr.bad.
www.adparts.lv

#40 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3370 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 25 November 2013 - 15:16

Nē, nozīmes nav, jaunākiem n75 tur vairs nav trubiņa bet mazs gaisa filtriņš


A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
uzlīmes beigušās

WWW.TDR.LV

 


#41 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6287 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 25 November 2013 - 16:06

Tām automašīnām, kurām filtra kastē dažādu iemeslu dēļ var būt paaugstināts retinājums (turbo spiediens, filtra kastes un ieplūdes uzbūve utt.) tiek izmantots N75 ar papildus filtriņu. Dažādās situācijās retinājums var traucēt stabilai turbīnas darbībai ar kuru vadības blokā izmantotais PID kontrolieris netiek galā.

Jaudīgiem projektiem pārsvarā ventilācija netiek laista filtra kastē.


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#42 Bodyman

Bodyman
  • Lietotājs
  • 37 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 28 May 2014 - 07:36

Es par N75 darbu. Kā viņam jādarbojās? Piemērām, man VCSD tukšgaitā rādā %78,3, pēc tam, kad izdarīju testu 3.ātrumā, tas rādītājs sāka nedaudz samazināties. Kādam rādītājam jābūt, kad spiediens ir 2.1 un vairāk ( pārspiediens)"?



#43 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6287 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 28 May 2014 - 22:57

Rādījums ir atkarīgs no vadības bloka uzstādījumiem un turbīnas darbības. Tas nav veids kā normāli pārbaudīt n75.


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#44 spartak262

spartak262
  • Lietotājs
  • 47 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jēkabpils

Pievienots 01 June 2014 - 21:56

Man ir jautājums.Lieta tāda mēnesi atpakaļ tika norauta nost turbīna jo bija ieedusas lāpstiņas. Viss tika zolidi iztīrīts un saskruvets atpakaļ. Ass praktiski bij ok. Nekustamās.bet pabraucu kādas 2 nedēļas un jūtami dzirdu braucot kad ieskrienos sāk svilpot turbīna. Kas varētu būt? Un vai neko nedarot nevar noklāsies?
Audi 2.5 v6

#45 zhagars

zhagars
  • Lietotājs
  • 886 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:vietalva
  • Intereses:snowboard audi

Pievienots 01 June 2014 - 22:51

Ja svilpona nav izteikta, bet ir tikai pie uzgazesanas dzirdama, tad nav ko satraukties. Ja svilpona ir izteikta visaa apgriezienu diapazonaa, tad ir gan beigu sakums.


audi a6 c5 1.9 tdi  AFN


#46 K.Reihmanis

K.Reihmanis
  • Lietotājs
  • 244 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava
  • Intereses:Auto krāsošana

Pievienots 12 June 2015 - 23:23

sveiki , varbut kads guru var pastastiit kaa shadam n75 varstam javieno vakuuma trubas pareizi , ir benzina dzinejs ar ael turbini.

image.jpg


AUDI 80 B4 1.9TD

AUDI A4 B5 AVANT 1.9TDI QUATTRO 


#47 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1646 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 12 June 2015 - 23:50

Šis darbojas uz spiedienu nevis vakuumu.



#48 AudiA4/B6

AudiA4/B6
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 1 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki

Pievienots 10 August 2018 - 08:00

Sveiki, man problēma ir Audi A4 B6 2.5TDI tada kad braucot turbina strada viss okey un pa reizei pazuda jauda un nepiesledza maksimalo jaudu no turbinas, un tad pēkšņi vienā jaukā diena pazuda jauda un nepieslēdzas turbina klāt, Kas varētu but par problēmu?

#49 Cigārs

Cigārs
  • Lietotājs
  • 249 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava
  • Intereses:Mototehnika

Pievienots 10 August 2018 - 12:32

Man ir jautājums.Lieta tāda mēnesi atpakaļ tika norauta nost turbīna jo bija ieedusas lāpstiņas. Viss tika zolidi iztīrīts un saskruvets atpakaļ. Ass praktiski bij ok. Nekustamās.bet pabraucu kādas 2 nedēļas un jūtami dzirdu braucot kad ieskrienos sāk svilpot turbīna. Kas varētu būt? Un vai neko nedarot nevar noklāsies?
Audi 2.5 v6

tikpat labi var pūst gar veco blīvi un taisit troksni

#50 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3370 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 10 August 2018 - 12:41

tur nav blīve :D

piemet pie kompja paskaties vai nepūš par daudz, pārbaudi vai ieplūdes sistēmā nav caurumi.

N75 jaunu uzliki?


A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
uzlīmes beigušās

WWW.TDR.LV

 


#51 Mopeds

Mopeds
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 5 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 10 September 2018 - 10:59

Labdien, varbūt kādam ir bijusi līdzīga kaite vai zin, kas aptuveni varētu būt pie vainas.

Tātad 1.9tdi 85kw dzinējam iedodot kārtīgi grīdā pēc pāris sekundēm pazūd jauda vai visizteiktāk uz šosejas apdzenot kādu virs 120kmh pazūd jauda. Apstājoties, noslāpējot un palaižot atkal viss ir kārtībā, internetā meklējot itkā sāk rasties aizdomas par n75 vārstu.



#52 Jan1s

Jan1s
  • Lietotājs
  • 788 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Pie Siguldas
  • Intereses:Auto Elektrība

Pievienots 10 September 2018 - 12:20

Iespējams šo kļūdu izmet. http://wiki.ross-tec...65/P1557/005463

Iespējamās vainīgās kompentes: N75, vakuuma caurulītes, vakuuma aktuātors, netīrs VNT mehānisms.


Šo rakstu rediģēja Jan1s: 10 September 2018 - 13:22

Audi A6 C5 Avant 2.5 TDI Powered by Jonix

Audi A4 B6 Avant 2.5 TDI Quattro S-line Powered by Jonix & Me

VW Scirocco GT MK2 - Projekts

Un visādas lauku grabažas

Auto elektrība PM


#53 999KrS

999KrS
  • Lietotājs
  • 1795 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga un tās apkārtne
  • Intereses:Viss, bet tajā pašā laikā nekas.

Pievienots 10 September 2018 - 13:08

man tā bij, kad turbīna netīra, aizaugusi - taisīja pārspiedienu un izmetas kļūda, pazūd jauda... restartē auto un viss kārtībā. izārstēja to turbīnas tīrīšana.. bet nu augstāk jau iedeva visus variantus


Auto audio... hobija līmenī.
65535 kļūda: varu nodzēst.


#54 BremzeLV

BremzeLV
  • Lietotājs
  • 18 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Programmēšana - vajag mājaslapu?

Pievienots 10 September 2018 - 18:36

Labdien, varbūt kādam ir bijusi līdzīga kaite vai zin, kas aptuveni varētu būt pie vainas.

Tātad 1.9tdi 85kw dzinējam iedodot kārtīgi grīdā pēc pāris sekundēm pazūd jauda vai visizteiktāk uz šosejas apdzenot kādu virs 120kmh pazūd jauda. Apstājoties, noslāpējot un palaižot atkal viss ir kārtībā, internetā meklējot itkā sāk rasties aizdomas par n75 vārstu.

Visticamāk turbīna aizaugusi. Var palīst apakšā un ar jūtām VNT kājiņu pakustināt, varbūt izkustās un paliek nedaudz labāk, tomēr vislabakais būtu,ja turbo iztīrītu. Pie reizes uzmest aci uz vakūma trubām. N75 vārst būtu mazāk ticamāks gadījums, tomēr arī tas var būt defektīvs.  Jauda pazūd, tapēc ka iedod pa maz speidiena, vai pa daudz un auto ieiet uz limp mode. atslēdz turbo, lai nebūtu bojājumu. Vel varinats, lai notestētu N75 var pievienot pie egr vārsta N58 (kodu neatceros - minu), itkā kaut kas ārvalstu forumos arī tā ir testējis, bet tas laikam kad čist vairs n75 neiet, var notestēt vai vismaz uz maza vakuuma turbo atmožas. Jo to vārstu darbība ļoti, ļoti lielos vilcienos ir vienāda. 


Šo rakstu rediģēja BremzeLV: 10 September 2018 - 18:37

Vw golf mk4 gti TDI. GTB2056VL turbo with VwGolfClub stickers. 151.2kw 408.1NM. Powered by money, sweats and cursing.

Audi A5 3.0tdi stock :(






Also tagged with one or more of these keywords: n75, vnt

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)