Pālekt uz saturu


Foto

n75 darbība VNT turbīnai

n75 vnt

  • Please log in to reply
53 atbildes uz šo tēmu

#1 mach

mach
  • Lietotājs
  • 297 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Tukums - Saldus - Dagda

Pievienots 13 November 2013 - 22:58

Sveiciens visiem. Meklētājā ierakstot "n75" neko prātīgu neatrod, tikai daudz filtrējama spama.

Varbūt kāds var kodolīgi izstāstīt precīzu n75 darbību uz 1.9tdi afn motora ar vnt15/17/20 trubīnu? Būtu labi, ja būtu kodolīga precīza info, kā topicā par EGR bez medneiku stāstiem. Ir lietas kuras zinu, bet ir jautājumi, kur nav konkrētas skaidrības.

1. caurulē uz sēni ir vakuums, nevis spiediens. (ja nemaldos, tad turbīnām ar wastegate ir spiediens no ieplūdes kolektora)

2. sēnē palielinot vakuumu turbīnas radītais spiediens pieaug? Jā

3. Nesabojātam N75 nepievadot elektrību kuri kanāli ir savienoti?

4. kuri savienojas pievadot elektrību?

5. Ja N75 pieliek pie 12v vai var dzirdēt kā tas nostrādā?

6. Vai tukšgaitā pie sēnes jābūt vakuumam?

7. Kāpēc vakuuma caurulē uz N75 ir vienvirziena vārsts?


Šo rakstu rediģēja mach: 14 November 2013 - 23:04

Aero vilkatis


#2 Val

Val
  • Administrators
  • 11565 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 14 November 2013 - 20:47

Raksti meklētājā n75*
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#3 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3113 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 14 November 2013 - 20:54

tu jau pareizi minēji.

daudz filtrējama spama. Nu tad sāc filtrēt un tapsi daudz gudrāks, nekā radot vēlvienu filtrējamā spama topiku



#4 mach

mach
  • Lietotājs
  • 297 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Tukums - Saldus - Dagda

Pievienots 14 November 2013 - 23:10

Meklējot pēc VAL ieteikuma tiku pie vairāk filtrējama spama. Izfiltrēju, paliku gudrāks, bet uz visiem saviem jautājumiem atbildes neieguvu. Atbildes iegūšu rīt, kad tikšu pie pilnīgi jauna N75, veco atvēršu lai izpētīt kas kur kā, iemetīšu kādu bildi, ar savām jauniegūtajām zināšanam padalīšos 1. postā, lai citiem nav jāfiltrē :hihi:


Aero vilkatis


#5 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 598 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 15 November 2013 - 10:41

1. caurulē uz sēni ir vakuums, nevis spiediens. (ja nemaldos, tad turbīnām ar wastegate ir spiediens no ieplūdes kolektora) jā

2. sēnē palielinot vakuumu turbīnas radītais spiediens pieaug? nē, spiediens pieaug atkarībā no apgriezieniem, kā arī lāpstiņu stāvokļa.

3. Nesabojātam N75 nepievadot elektrību kuri kanāli ir savienoti? ja domātas izejas/ieejas, tad pienākošā-->uz gaisa filtru

4. kuri savienojas pievadot elektrību? pienākošā-->turbo "sēne"

5. Ja N75 pieliek pie 12v vai var dzirdēt kā tas nostrādā? klikšķis dzirdams, bet tas nenozīmē, ka tas strādā apmierinoši

6. Vai tukšgaitā pie sēnes jābūt vakuumam? jā, -0.6 bāri, apmēram

7. Kāpēc vakuuma caurulē uz N75 ir vienvirziena vārsts? lai nodrošinātu pietiekamu vakuumu, šķiet

Bet ko dod tās atbildes? :)


Šo rakstu rediģēja dzikuss: 15 November 2013 - 11:15

Audi A4 B5.5 AFN


#6 viesis71

viesis71
  • Lietotājs
  • 429 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 15 November 2013 - 19:17

Par 2.jautajumu.

 

Jaa pilnigi piekritu dzikusam-,,ka spiediens pieaug atkarībā no apgriezieniem, kā arī lāpstiņu stāvokļa,,

 

Bet,kas to geometrijas lapstinu stavokli ietekme? -vakuums

Ja vakuuma nebus,stoks nekustinas lapstinas,taas bus valaa un atgazes nevares iegriezt pietiekosaa atrumaa turbinu lai raditu vajadzigo spiedienu

Ja vakuums bus,bet loti minimals,tad tomer ar to nepietiks un ari spiediens bus nepietiekos

Ja vakuumu palielinaas,tad spiediens ari palielinasies.

 

Tatad uz jautajumu-sēnē palielinot vakuumu turbīnas radītais spiediens pieaug? mana atbilde ir-jaa  :)



#7 mach

mach
  • Lietotājs
  • 297 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Tukums - Saldus - Dagda

Pievienots 15 November 2013 - 20:08

Shodien Apee iegadatam n75 pierburg 7.02184.01.0 nepievienojot pie stravam ir savienoti kanali VAC -> OUT jeb pienakoshais vakuums uz seni. atshkiriba ar manu veco tada, ka vecajam var ievilkt/iepust gaisa abos virzienos, pilnigi jaunam tik ievilkt gaisu no vakuuma kanala. Sanak preteji Dzikuss teiktajam. :roll:

 

Tas atbildes dod iespeju izprast n75 darbibu un saprats vai uzreiz skriet uz veikalu pec jauna varsta vai ari varsta nav vainas.

 

p.s. pazuda valoda datoram, tapec nav garumzimes, mikstinajumi.


Šo rakstu rediģēja mach: 15 November 2013 - 20:10

Aero vilkatis


#8 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 598 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 16 November 2013 - 11:40

Par otro jautājumu. Ja ir konstanti motora apgriezieni, tad vakuums iespaido tikai zināmās robežās, piemēram,ja tā nepietiek, lai vispār lāpstiņas pievilktu..ja pietiek, tad tā palielināšana neko nedod..pie -0.6 bar, lāpstiņas ir pilnīgi ciet..

 

Nu daļēji var pateikt vai N75 ir beigts arī tā (kā tavā gadījumā)..bet vienalga visdrošāk to ir pārbaudīt izmantojot VCDS..jo mēdz būt šķietami apmierinoša tā darbība..

 

 

 

Shodien Apee iegadatam n75 pierburg 7.02184.01.0 nepievienojot pie stravam ir savienoti kanali VAC -> OUT jeb pienakoshais vakuums uz seni. atshkiriba ar manu veco tada, ka vecajam var ievilkt/iepust gaisa abos virzienos, pilnigi jaunam tik ievilkt gaisu no vakuuma kanala. Sanak preteji Dzikuss teiktajam.  :roll:

 

Nu nezinu - manam AFN '00 gada ir tā kā rakstīju. (bez sprieguma sēni nedarbina).vai nu sajauci kanālus, vai Tev ir savādāka konfigurācija, par ko šaubos


Šo rakstu rediģēja dzikuss: 16 November 2013 - 14:53

Audi A4 B5.5 AFN


#9 mach

mach
  • Lietotājs
  • 297 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Tukums - Saldus - Dagda

Pievienots 16 November 2013 - 13:55

Precizēsim kur kam jāpievienojas.

Ja skaita no Kreisās uz labo pusi. Uz vārsta pie kanāliem ir uzraksti.

1. ATM (melnais) - uz gaisa filtra kasti?

2. OUT - turbo?

3. VAC - mazākais - pienākošais vakuums?

100_9777.jpg

 

Ar n reizes noņemšanām, uzlikšanām, trubiņu maiņām jau sāk jukt kurš ir kurš kanāls.

Ja nepūš ar muti bet pievieno vakuuma cauruli, tad bez strāvas netiek savienots neviens kanāls. un pievienojot štekeri savienojas abi baltie VAC un OUT, vakuuma caurulīte pievienota pie VAC - tievākā galā. Man sanāk, ka melnais izvads vispār netiek lietots.


Aero vilkatis


#10 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 598 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 16 November 2013 - 14:50

Nu viss ir pareizi. Tāpēc es arī ar muti nepārbaudu :) Pieliekot strāvu savienojas abi baltie.. resnākais ir izejošais, tievākais ienākošais..


Audi A4 B5.5 AFN


#11 viesis71

viesis71
  • Lietotājs
  • 429 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 16 November 2013 - 16:41

Par otro jautājumu. Ja ir konstanti motora apgriezieni, tad vakuums iespaido tikai zināmās robežās, piemēram,ja tā nepietiek, lai vispār lāpstiņas pievilktu..ja pietiek, tad tā palielināšana neko nedod..pie -0.6 bar, lāpstiņas ir pilnīgi ciet..

 

:D  starp,,nepietiek ,,un,,pietiek,,kas notiek, vakuums samazinas vai palielinaas lidz tiem -0.6 bar ?



#12 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 598 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 16 November 2013 - 17:44

Vakuumam pieaugot līdz 0.6 bar vienlaicīgi tiek vērtas "ciet" lāpstiņas..Un ja ir vairāk, tad tā arī paliek ciet :)


Audi A4 B5.5 AFN


#13 JPs

JPs
  • Lietotājs
  • 227 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala,Ragana
  • Intereses:Velo,moto kalnu slēpes atkal topā!

Pievienots 16 November 2013 - 23:27

vai to n75 nevar noglušīt?

 

nu tipa ar šo:

boost-gauge.sized.gif?1384637720


Šo rakstu rediģēja JPs: 16 November 2013 - 23:42


#14 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3113 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 17 November 2013 - 00:34

Var,bet ne uz vnt turbīnas. tas der vecajiem, kam ir wg ļurbo, kā n75,kas manuāli ieregulē max spiedienu. 



#15 volantieris

volantieris
  • Lietotājs
  • 111 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Līvāni

Pievienots 17 November 2013 - 13:22

Atvainojiet ka iejaucos. Par cik runa par N75, sāku pētīt dzin. savam auto. Atklājās jocīgie. Trubiņas visas klāt kā nākas, bet štekeris vispār nav, vadus ar neredz. Gadās, ka jauda reizēm uz kādu laiciņu samazinās, tad atkal tīri labi rauj. Vai tā nevar nokaut turbīnu? Vai noteikti būtu tā padarīšana jāsakārto, jo, nez vai te uz vietas ir tādi meistari, par sevi labāk paklusēšu.



#16 Platinum

Platinum
  • Lietotājs
  • 4570 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki
  • Intereses:Olga :)
    Quattro TDI

Pievienots 17 November 2013 - 13:52

Nu stekerim kā tādam jau toch jābūt.

Vislabāk, kā jau minēja N75 darbību pārbaudīt Vag com - Engine - Measuring Block - 11 grupa - (raksti log failu) 



#17 papaya

papaya
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 17 November 2013 - 16:13

yrsuk3.jpgŠis

 

 

Šis te ir N75 vārsts ?



#18 volantieris

volantieris
  • Lietotājs
  • 111 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Līvāni

Pievienots 17 November 2013 - 16:50

Vai ir kāda jēga likt pie kompja, ja pie N75 neviena vada. Tukša ligzda. Un arī galus nevaru atrast. Jāmeklē tāds specss, kurš to lietu var sakārtot. Arī pie Vag var tikt tikai pēc svētkiem. Bet loģiski, ko Vag var uzrādīt par N75, ja tur tukšums?



#19 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 598 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 17 November 2013 - 18:04

Varbūt nemaz neesi atradis N75..jo ja tam nav sprieguma, tad turbīna praktiski negriežas..un bez turbīnas iet dikti sūdīgi..nu ja līdz 2k rpm, tad varbūt nejūt..

Kāds auto Volantieri?


Audi A4 B5.5 AFN


#20 Jan1s

Jan1s
  • Lietotājs
  • 789 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Pie Siguldas
  • Intereses:Auto Elektrība

Pievienots 17 November 2013 - 18:26

http://i262.photobucket.com/albums/ii93/...Šis

 

 

Šis te ir N75 vārsts ?

Jā, tas ko apvilki ir N75 priekš turbīnas (Tavs iezīmētais - 1). Bet blakus viņam, uz labo pusi, ir vārsts, kas kontrolē EGR vārstu ( 2 ).


Vai ir kāda jēga likt pie kompja, ja pie N75 neviena vada. Tukša ligzda. Un arī galus nevaru atrast. Jāmeklē tāds specss, kurš to lietu var sakārtot. Arī pie Vag var tikt tikai pēc svētkiem. Bet loģiski, ko Vag var uzrādīt par N75, ja tur tukšums?

Izpēti visus vadu motortelpā. Vai kkur nekarājas tas štekeris prikš N75. Štekerim tur toč ir jābūt pie N75 piespraustam.


Audi A6 C5 Avant 2.5 TDI Powered by Jonix

Audi A4 B6 Avant 2.5 TDI Quattro S-line Powered by Jonix & Me

VW Scirocco GT MK2 - Projekts

Un visādas lauku grabažas

Auto elektrība PM


#21 volantieris

volantieris
  • Lietotājs
  • 111 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Līvāni

Pievienots 17 November 2013 - 19:19

Audi A4 1.9 Tdi Qyattro 2001.g. B5. Oriģinālā bij 2.5.  Nu tak pareizo atradu. Tur divi (šlangi) paralēli atiet un viens tālāk perpendikulāri. Turklāt bildēs tāds pats izskatās. Servisā mainot dzes. šķidruma vienu detaļu, veči bij uzmanību pievērsuši- sakot, ka tur vajadzētu būt štekerim. Tālāk gan nepaskaidroja. Bet autiņš rauj labi, pa laikam gan pazūd jauda. No sēņotājiem neesmu. Rītu vēl parakāšos. Noņemšu vienu trubu, varēs dziļāk piekļūt. Varbūt tajos vados kas tur ir dziļāk, kāds gals atradīsies. Bet šaubos, liekas pētīju uzmanīgi. Vienu štekerīti biju atradis, bet tur tikai viens vads.



#22 mach

mach
  • Lietotājs
  • 297 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Tukums - Saldus - Dagda

Pievienots 17 November 2013 - 19:26

Nav ta ka tev amputets EGR varsts un tapec nonemts stekeris?

kad pazud jauda, pati no sevis paradas vai pec atkartotas iedarbinsasanas?


Aero vilkatis


#23 Jan1s

Jan1s
  • Lietotājs
  • 789 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Pie Siguldas
  • Intereses:Auto Elektrība

Pievienots 17 November 2013 - 20:44

Varbūt amputēts EGR un štekers uzsprusts nevis Turbo bet EGR varstam. Tad varbūt paskaties kādas krāsas vadi ir tam EGR štekerim. Pectam varētu es savam passkatīties kādi vadi pie kura štekera pienāk.


Audi A6 C5 Avant 2.5 TDI Powered by Jonix

Audi A4 B6 Avant 2.5 TDI Quattro S-line Powered by Jonix & Me

VW Scirocco GT MK2 - Projekts

Un visādas lauku grabažas

Auto elektrība PM


#24 volantieris

volantieris
  • Lietotājs
  • 111 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Līvāni

Pievienots 17 November 2013 - 21:03

EGR vārsts nobloķēts. Ieplūdes kolektoram priekšā met. plāksnīte. Gādās jauda pazūd braukšanas laikā, pie normālas dzin. darba temp. Gadās līdz brauciena beigām, gadās pēc kāda laika atkal parādās. Cik zinu, mehāniskās padarīšanas, mainot dzin. veica Boy 29 un instalāciju+ čipu, Kaross. Boy 29 rakstīja, lai labāk EGR ir (noglušīts ). Par N75 nezināju. Tikai tagad atradu to nebūšanu, sāku uztraukties. Varbūt tāpēc arī degv. patēriņš paliels. Pilsētā 6.5-7.5., ārpus 7.8-8.5 l.


Egr vārstam nav vispār vadu, tikai viena (šļauka), vismaz šim dzin.


Un vēl, līdz 140 pārsvarā uzceļ ātri, tālāk līdz 180 kā nu kuro reizi. Reizēm patīkami ātri, reizēm pavisam negribīgi.


Jā, dzinējs 81 kw



#25 Platinum

Platinum
  • Lietotājs
  • 4570 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki
  • Intereses:Olga :)
    Quattro TDI

Pievienots 17 November 2013 - 21:14

Visticamāk ķīlē turbina tev. Man bija tas pats, kā arī pēc vag varēja redzēt ka ir pārspiediens. Un iemeta kļūdu, kā noslāpē tā viss ok. 

 

Sev iztīrīju, pagaidām viss ok! 



#26 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 598 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 17 November 2013 - 22:34

Volantieri: tīri skaidrības pēc - tas N75 81kw dzinējam B5 kuzovā atrodas pašā motora galā, radiatora pusē..no augšas, pasažiera  puses  var redzēt. Tam oriģināli nāk 3 vakuuma trubas...

es varu pateikt, ka bez tā n75 es savam (81 kw AFN) vispār vairāk par 100 km'h nedabūju (tāda sajūta it kā ar zapiņu brauktu)..tā kā neticami, ka iet līdz 180....vēl vari pārbaudīt, noņemot no turbīnas vakuuma cauruli, pieliec pirkstu caurulītes galā, vajadzētu sajust vakuumu . Ja vakuuma nav, tad gan N75 ir atslēgts. Ja ir vakuums, tad seko caurulītei un galā būs N75. 

Tas viss pie oriģinālā izpildījuma... Vēl pieļauju variantu, ka kāds pieslēdzis turbīnu pa taisno no vakuumsūkņa atzara :) Vienīgi tad vajadzētu būt problēmām, pie attiecīgiem apgriezieniem/gāzes pedāļa stāvokļa-->kļūdai par pārspiedienu


Šo rakstu rediģēja dzikuss: 17 November 2013 - 22:55

Audi A4 B5.5 AFN


#27 volantieris

volantieris
  • Lietotājs
  • 111 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Līvāni

Pievienots 18 November 2013 - 09:05

Biedri, visiem atvainojos par dez.info. Neapzināti, nepārzinot. Paldies Dzikusam, ka paskaidroji, kur tas N75 atrodas. Tur ar vadiem, štekeri viss ok. Es domāju, ka tas vārsts atrodas tieši pretējā pusē, kas vizuāli izskatās ļoti līdzīgs N75-tajam. Tātad praktiski paliek divi varianti. Vai nu N75 nekorekti strādā, vai aizd. turba. Krievijas saitos atradu, ka turbu varot iztīrīt bez noņemšanas. Tipa- noskrūvēt pie turbo. izpūtēju. No N75 atvienot šļauku. No metāla plāksnītes uztaisīt (pēc skata mazliet līdzīgs štrumam, ar ko naglas rauj) viltīgo strumenti. Ar muti no šļaukas iesūcot gaisu, nedaudz pacelt to vārstu, kas ir virs turbas, viltīgo instr. paliekot zem vārsta korpusa. Tādā veidā mēģinot iekustināt vārstu, tātad turbas lāpstiņu ģeometriju. Atstāt paceltā stāvoklī. Tad , kur noņemts izp.(jau iepriekš sagatavotas plastmasas pudeles ar 'pagarāku šļauku) ievadīt to šļauciņu turbā, starp lāpstiņām, iespiest šķīdinātāju. Pacensties gandrīz starp katru lāpstiņu. Uz nakti atstāt. Un tad vienkārši kārtīgi izgāzēt, pirms tam visu saliekot. Vēl viens raksts bij, kur šķīdinātāja vietā izmantoja WD-40. Diezin, cik tas ir reāli?



#28 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 598 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 18 November 2013 - 10:38

Pretējā pusē ir tas N18 (laikam), kas domāts EGR darbināšanai. Tā kā Tev noglušīts EGR ar plāksni,tad par to vari neuztraukties. Vari pat izmest tajā N18-->N75 ķēdē dažas vakuuma šļaukas (gadījumā, ja kautkur ir sūce). 

Par to tīrīšanu, atkarīgs kādā stāvoklī/cik piekvēpusi tā turbīna, un kas tieši ķīlē..Ja ir dikti piekvēpusi, tad tā ķīmija tur neielīdīs iekšā, piemēram, ja turbīnā tas gredzens ķīlē..

Amerikāņi to procesu sauc par ķīmisko turbo tīrīšanu, izmantojot grilla/krāsns tīrītāju, ar putām..Es izmeiģināju to procesu ~3 mēneši atpakaļ, un it kā pagaidām vēl turas..Bet es darīju tā, ka atskrūvēju turbo sēni, un tad to sēnes "kāju" kustināju , pēc apmēram trīs pilniem gājieniem sāka ļoti viegli tur viss kustēties..vēl šajā procesā būtu labi, ja to turbo uzkarsētu līdz kādiem grādiem, nezinu, piemēram 60C*, tad tas grilla tīrītājs labāk darbojas.

Vispār esmu ņēmis to turbo nost jau 2 reizes..tā kā man patīk eksperimentēt, nebaidoties par sekām, turpināšu profilaktiski tīrīt to turbo šādā veidā..


Audi A4 B5.5 AFN


#29 volantieris

volantieris
  • Lietotājs
  • 111 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Līvāni

Pievienots 18 November 2013 - 11:53

Man savukārt nedaudz bail, ka tur ko nesajāj. Pirmīt izbraucu patestēt. Otrajā robā apgriezienus biju pacēlis jau uz sarkanajām atzīmēm. Uz īsu brīdi. Trešajā 140. bez problēmām. Sestajā neprovēju. 4, un 5., ne vienmēr tā spīdoši. Kā jau rakstīju, reizēm tāds kā klupiens sanāk. Bet uz brīdi atlaižot gāzes ped, un atkal palēnām uzspiežot atkal aiziet. Varētu būt, ka ne pārāk, bet ir nedaudz aizkakājusies. Vai tas pats nelaimīgais vārsts N75.



#30 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 598 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 18 November 2013 - 16:45

Atbildi dos brauciena tests, skatoties rādījumus ar VCDS..Citādi nekā..Tev tas tāds normāls braukšanas stils - 3.robā līdz 140 km/h? :)


Šo rakstu rediģēja dzikuss: 18 November 2013 - 16:46

Audi A4 B5.5 AFN






Also tagged with one or more of these keywords: n75, vnt

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)