Pālekt uz saturu


Foto

A6 degvielas sistemas problema


  • Please log in to reply
78 atbildes uz šo tēmu

#1 matins

matins
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 13 November 2013 - 18:36

Sveiki visiem.

Atvainojos uzreiz ka bez garumzimem...

Stasts ir tads - man ir audi a6c5 2.5tdi, kadu laiku braucu bez problemam, tad saaka no ritiem nelekt(leca tikai tad, kad grieza apm pus minuti no vietas), nomainiju degvielas filtru, tad atkal viss bija kartiba. Secinaju ka bija pie vainas taa gumija kas filtram ir augsa.. Tad nu atkal saakas tas pats, domaju ka vaina atkal ir taja gumija, nomainiju filtru kaa nakas(pieleju filtru pilnu ar degvielu, atgaisoju, utt), un tad nakosa diena atkal nevareja pielaist.. Tad domaju paskatisos kas ar to gumiju, kad nonemu to plastmasu nost un ieveroju ka filtra nav degvielas, labi tad pieleju atkal klaat, sanaca apm kadi 300gr... tad nobraucu apm kadus 100km, nolemu paskatities kas ar degvielu filtraa, secinaju ka filtrs ir pus tukss... Tagad nezinu ko iesakt...

Vai kaads ir ar ko tadu saskaries?! 

Paldies...



#2 volantieris

volantieris
  • Lietotājs
  • 111 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Līvāni

Pievienots 13 November 2013 - 19:31

Vienīgais kas ienāk prātā, ka nav pievilkts tas korķis, filtra apakšā.



#3 matins

matins
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 13 November 2013 - 19:34

Un ko vins dotu?tad jau buutu kkada degvielas noplude?!pirms dazam dienam gaju TA palidu apaksa un nekadas nopluudes nebija...

Bet nu tomer tapat parbaudisu, paldies...

Varbut vel kadi varianti?!



#4 Intars23

Intars23
  • Lietotājs
  • 456 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jēkabpils
  • Intereses:Elektronika.

Pievienots 13 November 2013 - 20:03

degviela tek atpakal uz baku


Audi A4 B5 AFN 1.9TDI quattro 

www.aretaplus.lv - Grāmatvedības pakalpojumi.


#5 matins

matins
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 13 November 2013 - 20:09

nevar taa buut jo man pirms filtra ir uzlikts pretvaarsts.... Ja taa buutu vaitad visa degviela no filtra pazustu?!

Bet arii interesanti, kaa mineju kad nobraucu apm 100km un UZREIZ paskatijos vai filtra ir degviela, taas nebija, jo cik noprotu rucosam motoram nevajadzetu piepumpeet filtru un tureet visu laiku pilnu filtru?!



#6 zaq

zaq
  • Lietotājs
  • 435 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:talsi
  • Intereses:skrūvēšana, metināšana, krāsošana. mūzika, peldēšana, pirts

Pievienots 13 November 2013 - 20:50

bet! viņš sūc caur filtru



#7 gachins

gachins
  • Lietotājs
  • 590 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki

Pievienots 13 November 2013 - 20:57

Vēl ir reāls variants ir ar degvielas atplūdes trubiņām no sprauslām... pa naktīm palicis vēsāks, viņas saraujas un sāk laist gaisu sistēmā, degviela attek no sprauslām līdz ar ko ilgā griešana pie starta. Tas es no savas pieredzes.


Darbs augstumā un grūti pieejamās vietās.


#8 matins

matins
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 13 November 2013 - 21:14

bet! viņš sūc caur filtru

njaaa logiski....

 

Vēl ir reāls variants ir ar degvielas atplūdes trubiņām no sprauslām... pa naktīm palicis vēsāks, viņas saraujas un sāk laist gaisu sistēmā, degviela attek no sprauslām līdz ar ko ilgā griešana pie starta. Tas es no savas pieredzes.

njaaa ja taa ir, kaa to risinaat?

veel ko aizmirsu pateikt, ir taa, ja masinai aizmugure ir gaisaa(piemeram stavot kalna slipuma ar purnu uz leju) tad masina lec jebkura bridi kaut nostavot nedeelu....



#9 volantieris

volantieris
  • Lietotājs
  • 111 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Līvāni

Pievienots 13 November 2013 - 21:17

Cik es zinu, tad, darbojošs dzin. kāreiz pilnu filtru uztur, nevis pa drusciņai iesūc. Citādi rautu sūknī ar gaisu, un dzin. raustītos. Varbūt problēma bākas sūknī.



#10 gachins

gachins
  • Lietotājs
  • 590 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki

Pievienots 13 November 2013 - 21:21

Tieši tā, jo tad bāka nav tik zemu pret motoru, un nerodas tik liela sūca, noliec autiņu ar purnu gaisā, gan jau uzreiz jutīsi effektu. Tās trubiņas mainas samērā viegli, nekas nav jājauc, tikai jānoņem motora plastmasas vāks. Trubiņu iesaku ņemt labu, ne to kas Rumbulas veikalā, tā ļoti ātri sakals, APE motorā bija diezgan sakarīga, vajag apm 2m tā lai būtu ar rezervīti. Un ja jau tu esi Salaspilī tad var sarunāt palīdzību ar piestartēšanu pēc maiņas, divatā ērtāk atgaisot, jo kamēr maina trubiņas sistēma tiek diezgan daudz gaisa...


Darbs augstumā un grūti pieejamās vietās.


#11 matins

matins
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 13 November 2013 - 21:29

Cik es zinu, tad, darbojošs dzin. kāreiz pilnu filtru uztur, nevis pa drusciņai iesūc. Citādi rautu sūknī ar gaisu, un dzin. raustītos. Varbūt problēma bākas sūknī.

par to raustisanos - tikko piestartejot dzineju(peec taa kad ilgaku laiku jagriez) pasildot aptuveni 2min, uzbraucot uz straases tas autins galigi negrib kusteties uz prieksu(loti leenu uznem atrumu), un liekas ka pa briziem noraustaas....

kas tur varetu buut ar baakas sukni....

Tieši tā, jo tad bāka nav tik zemu pret motoru, un nerodas tik liela sūca, noliec autiņu ar purnu gaisā, gan jau uzreiz jutīsi effektu. Tās trubiņas mainas samērā viegli, nekas nav jājauc, tikai jānoņem motora plastmasas vāks. Trubiņu iesaku ņemt labu, ne to kas Rumbulas veikalā, tā ļoti ātri sakals, APE motorā bija diezgan sakarīga, vajag apm 2m tā lai būtu ar rezervīti. Un ja jau tu esi Salaspilī tad var sarunāt palīdzību ar piestartēšanu pēc maiņas, divatā ērtāk atgaisot, jo kamēr maina trubiņas sistēma tiek diezgan daudz gaisa...

njaaa par to mainu zinu, jo esmu saskaries ar to....par to trubinu mainu - kad nopirksu vinas tad jaw sazinasimies;)

veel man ir ideja nopirkt jaunu filtru un uzlikt, jo iesp sis filtrs kkada zina ir braakis...



#12 gachins

gachins
  • Lietotājs
  • 590 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki

Pievienots 13 November 2013 - 21:44

bākas sūkni, domāju vari likt mierā, ja vien nav auto neslāpst ja degviela ir zem pusbākas... Pēc tam parasti sāk mirgot arī kvēlsveču lampiņa.

Viņš tikai savāc no bākas degvielu t.s. spainī, no kura tālāk sūc augstspiediena sūknis. 

 

Cik ilgi tas motors tā nevelk, un vai pēc tam viss ir ok. Vai tad kad nevelk nav balti dūmi, un skaļa motora darbība? (skaļāka kā parasti)


Darbs augstumā un grūti pieejamās vietās.


#13 matins

matins
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 13 November 2013 - 21:52

bākas sūkni, domāju vari likt mierā, ja vien nav auto neslāpst ja degviela ir zem pusbākas... Pēc tam parasti sāk mirgot arī kvēlsveču lampiņa.

Viņš tikai savāc no bākas degvielu t.s. spainī, no kura tālāk sūc augstspiediena sūknis. 

 

Cik ilgi tas motors tā nevelk, un vai pēc tam viss ir ok. Vai tad kad nevelk nav balti dūmi, un skaļa motora darbība? (skaļāka kā parasti)

neee neslapst gan, jo vienreiz jav mainiju baakas sukni, kad braucot saaka mirgot kvelsveces un noslapa....

nu apm kadas 5min kad saak uzsilt motors tad jau aiziet viss normaali...par baltiem dumiem nemacesu pateikt, bet tgd kaa vesaaks laiks spoguli var redzet ka ir kkadi dumi, bet pectam pazud...njaaa motora darbiba ir diezgan jutami skalaaka nekaa kad motors ir normali iesilis...



#14 gachins

gachins
  • Lietotājs
  • 590 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki

Pievienots 13 November 2013 - 22:07

Nu drusku baltu dūmi minūti 2as pēc iedarbināšanas ir normāli, kondensāts. 

 

Bet tā skaļa darbība var būt arī no nepareiza iesmidzes momenta, un tur gan sūknis varētu būt vainīgs, tad kad sāk normāli iet, tad aliek arī skaņa klusāka?

Baltos dūmus ko es domāju, tas ir tā kau tiešam daudz, motors neiet, rīstas skaļi strādā... neesi kkādu kreiso degvielu iegāzis? Gudrākie lai palabo, bet šķiet ka tur sūknis varētu ķīlēt. Vai arī vadība līka...


Darbs augstumā un grūti pieejamās vietās.


#15 matins

matins
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 13 November 2013 - 22:24

nuu jaa kad saak normaali iet tad ari skana nav tik traki skala...neee degvielu leju tikkai no DUS(nav konkreta, leju kura tuvakaa sanak)..bet ir veel variants, ko saja topika nesmu ieminejies, tas ir, iesp man nefunkcione vai GMM vai N75 jo jaudas ar ŅauŅau tik taudz kaa agrak bija(nesmu konkreti parbaudijis, jo nav ta ipasi daudz laika bijis lai aizdzitu pie kaada pie kompja pieslegt)...

balti duumi to4 zinu kad ir kad piestartee pec tad garas startesanas, tad baltus dumus palaiz makoni un uzreiz pazuud....



#16 gachins

gachins
  • Lietotājs
  • 590 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki

Pievienots 13 November 2013 - 22:38

Nu tad jau paliek jautrāk, nav teikt ka degvielas trubas bojātas, kgan tās tāpat iesaku pārbaudīt...

Bet ja jau izmet baltu mākoni, tad degviela cilindrā tika, un sakarsa, bet neaizdegās, līdz ar ko balti dūmi. 

 

Citiem vārdiem sakot, sagatavo atslēgu uz (cik nu bija) 17mm  un kad nestartējas pagriez vaļās kādu degvielas trubu pie sprauslas, un tad pamēģini drusku pastartēt, ja tur būs degviela, tad problēma ar iesmidzi, ja degvielas nav, tad meklē cauru trubu. Un pie kompja pārbaudīties jebkurā variantā, ja jau saki ka jaudas par mazu. Šķiet salaspilī arī kāds kurš varētu ar to palīdzēt...


Darbs augstumā un grūti pieejamās vietās.


#17 matins

matins
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 13 November 2013 - 22:46

bet ir taa, vienu riitu startejot motors pieskilas, bet padarbojas kadu 1sek. un noslapst, nu tad ir jagriez laicinu, bet citu riitu uzreiz ir jagriez kamer pielec....njaa pie kompja vajadzetu tikt...nu labi tas taa, atgriezamies pie taa - kaa un kpc filtrs paliek bez degvielas?!tas man tads nesaprotams jautajums(man kka pie vainas liekas tiesi tas)....



#18 ArcheRz

ArcheRz
  • Lietotājs
  • 427 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:eņņ, eņņ...

Pievienots 13 November 2013 - 23:13

daba nemīl tukšumu. Ja tu saki, ka mašīnai stāvot slīpumā (pakaļa augstāk), šis defekts nav, tad tas nozīmē tikai to, ka degviela aiztek atpakaļ uz bāku, mašīnai stāvot normāli. Aiztecēt var tad, ja ir vieta kur sistēmā iekļūst gaiss. Ja jau gaiss iet iekšā, tad kaut kam būtu jānāk arī laukā. Tātad mans trakais ierosinājums- uzdzen mašīnu pamatīgā slīpumā (pakaļa gaisā), atskrūvē bākas korķi, un atstāj tā uz nakti. No rīta rauj haubi vaļā un skaties kur ir mitrs. Pirms trakā eskperimenta nomazgā sausus visus degvielas sistēmas savienojumus lai bilde no rīta skaidrāka :D


Audi Coupe typ81 (JN)
Audi Coupe typ81 (DS)
Audi 80 B3 2.0l DOHC (6A)
Audi 100 C4 2.6l (ABC)
Audi 100 C4 2.8l (AAH)

#19 matins

matins
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 13 November 2013 - 23:42

Njaa taa vajadzes izmeginat,bet tikkai tgd problema ja nu to gaisu rauj kkur zem masinas?!sita man ir bijis vairakas reizes,pat ir bijis taa ka parbauditas pilnigi visas trubas,bet beigas paliek taa,ka nomaina filtru un ir atkal ok...bet kad tgd nomainiju,nekas nemainijaas...

#20 Alvens

Alvens
  • Lietotājs
  • 221 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 13 November 2013 - 23:56

nejaušs, netīrs video no tūbes.

Apturi video 21. sekundē, kur ir redzams degvielas filtrs!

Pie degvielas filtra ir būtībā trīs šļandziņi :D, runa ir par to šļandziņu, kuram pa vidu ir elements un tas elements iespraužas degvielas filtrā un virs elementa ir jābūt štoparam, kas neļaus tam izlekt.

 Vai tava problēma neslēpjas tur?


Šo rakstu rediģēja Alvens: 13 November 2013 - 23:58

-audi a6c6v6 3.0tdi 2011. Q  avant

-Jeep Cherokee 4.0 tomāts  lift + 33" BF GOODRICH MUD TERRAIN + vinča Warn 9.5Ti Thermometric+kevlara šņore + šnorkel

-Can Am Renegade xmr 1000m3 + warn

 

 


#21 matins

matins
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 14 November 2013 - 00:05

Nee nee tur viss ir kartibaa,ka jau mineju ta ŅauŅau pirma reize kad ar so nemos,bet ieprieksejas reizees vis bija ok,bet tgd kkas ipass:D

#22 KRY

KRY
  • Lietotājs
  • 78 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:Autosports

Pievienots 14 November 2013 - 17:48

Domaju,ka vari sākt ar uztvērēju bakā , bija līdzīgi simptomi, kad tas bija aizdirsies.



#23 matins

matins
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 14 November 2013 - 18:19

Domaju,ka vari sākt ar uztvērēju bakā , bija līdzīgi simptomi, kad tas bija aizdirsies.


Un kurtas uztverejs atrodas un kaa izskatas?!njaa un kaa vinu iztirit?

#24 arwolc

arwolc
  • Lietotājs
  • 193 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja
  • Intereses:TDI

Pievienots 14 November 2013 - 20:08

uztvērējs ir bākā, kas uztver degvielu no bākas un aizlaiž uz sūkni. Parasti ir bākas sūknim galā..


Audi B4 Avant 1.9TDI AFN, GT1749VA 0,24mm, 11mm, 240mm Sachs, 60mm izplūde

VW Passat B6 2.0TDI CR stock


#25 matins

matins
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 14 November 2013 - 20:15

Un tas varetu buut viens no iemesliem tai problemai?!

#26 Ridiks

Ridiks
  • Lietotājs
  • 966 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži
  • Intereses:Audi.

Pievienots 14 November 2013 - 20:44

man pec visa palasot sak likties ka sak mirt nost sukna mehaniska dala.

Vismaz man apmeram ta viss ir paliek aukstaks laiks sakas ta problema kad pielaiz paraustas noslapst un pectam aiziet un sakuma nevar iedot apgriezienus.

Pec visa lasot nekas cits man liekas nevaretu but.


A6 C5 2.5 tdi 


#27 DK5000

DK5000
  • Lietotājs
  • 2079 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 14 November 2013 - 20:47

Lai nav jāzīlē kafijas biezumos , tīri no cilvēciskā faktora , varbūt vajadzētu pieslēgt wagcom :hihi:


Lukturu regulēšana un bremžu pārbaude Rīgā A|S biedriem bez maksas - 29856825

#28 matins

matins
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 14 November 2013 - 20:52

man pec visa palasot sak likties ka sak mirt nost sukna mehaniska dala.
Vismaz man apmeram ta viss ir paliek aukstaks laiks sakas ta problema kad pielaiz paraustas noslapst un pectam aiziet un sakuma nevar iedot apgriezienus.
Pec visa lasot nekas cits man liekas nevaretu but.

Njaa par to nesaubos ka varetu suuknis iet uz galu...kaa mineji par to noraustisanos, taa ir bet apgriezienus var iedot tik knapi kustas uz prieksu..

#29 Platinum

Platinum
  • Lietotājs
  • 4553 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki
  • Intereses:Olga :)
    Quattro TDI

Pievienots 14 November 2013 - 20:56

Cik baka bija degviela?

Kad auto darbojas, sistema gaisu nerauj?


                                                                                                                                                                                                                                           The power of Diesel is Black Smoke
Audi A4 B5 Quattro 1.9TDI @Jonix & TDR.LV


#30 Ridiks

Ridiks
  • Lietotājs
  • 966 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži
  • Intereses:Audi.

Pievienots 14 November 2013 - 21:00

Njaa par to nesaubos ka varetu suuknis iet uz galu...kaa mineji par to noraustisanos, taa ir bet apgriezienus var iedot tik knapi kustas uz prieksu..

 

drizakais ir ta ka apgriezienus vari iedot bet ne vairaak par 1.8-2.0k

vismaz man ta bija lenam ka opis vismaz dabun pabraukat:D


A6 C5 2.5 tdi 





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)