Pālekt uz saturu


Foto

coldars Audi A6 C5 Avant 1.9tdi quattro

1.9tdi A6 C5 quattro

  • Please log in to reply
114 atbildes uz šo tēmu

#91 zhagars

zhagars
  • Lietotājs
  • 908 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:vietalva
  • Intereses:snowboard audi

Pievienots 19 April 2015 - 20:31

Par immo, vajadzeja panemt atslegas no panela donora, iespejams sadraudzetos un immo lampina nodzistu. Itkaa pie spidoo iespejam vag com nesmu redzejis neko sakaraa ar ataisitam durvim, taatad, visticamaak kautkur ir vados problema. Bet nu lieliski kad esi pacenties un tiesham daudz kas izdarits, malacis. Par angu spidoo, tur domaju parspauzot skalas vinam pectam vajadzetu radit pareizi, vai arii kludos.Veiksmi darbos :drinks:  :drinks:


audi a6 c5 1.9 tdi  AFN


#92 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9618 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 20 April 2015 - 07:42

Vienkāršāk nav nomainīt karteri un uzvilkt vadus? TOG štelle jau reiz aktualizējās, wth to ielika savu nākotnes eksperimentu listē..


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#93 coldars

coldars
  • Lietotājs
  • 336 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Ķekava

Pievienots 20 April 2015 - 15:57

Par immo, vajadzeja panemt atslegas no panela donora, iespejams sadraudzetos un immo lampina nodzistu. Itkaa pie spidoo iespejam vag com nesmu redzejis neko sakaraa ar ataisitam durvim, taatad, visticamaak kautkur ir vados problema. Bet nu lieliski kad esi pacenties un tiesham daudz kas izdarits, malacis. Par angu spidoo, tur domaju parspauzot skalas vinam pectam vajadzetu radit pareizi, vai arii kludos.Veiksmi darbos :drinks:  :drinks:

Immo tika atslēgts (paldies Jonix par operatīvi atrasto laiku), bet gribas savest kārtībā, jo gribas, lai viņš tomēr būtu. Diez vai tagadējā paneļa iepriekšējais īpašnieks būs saglabājis atslēgas. Bet nu mēģinās piedabūt atpakaļ immobilaizeri.

Par durvīm - cik es noprotu, tad kaut kur shēmās ir jāmeklē specifisks vads, lai spidometrs saprastos ar komforta bloku (jo, cik es saprotu, tad komforta bloks ir tas, kas zina par atvērtajām/aizvērtajām durvīm). Nu vienvārd sakot - jāburas cauri shēmām :)
Ar angļu spidometru, cik es esmu dzirdējis no vairākām personām, nav tik vienkārši. Skalas nomainīt būtu vieglākais, bet benzīna panelim laikam neesot tik vienkārši iestāstīt, ka tagad nepieciešams tahometru rādīt dīzeļa skalā.
Vispār paldies par veiksmes novēlējumiem, tie vēl noderēs :) :Šoreiz es tīri fiziski pats darīju diezgan maz, jo ar elektrības padarīšanām liela saskare nav bijusi un tāpēc uzticēju šo atbildīgo darbu kādam citam. Protams, nekas vēl nav beidzies un vēl būs turpinājums visam šim stāstam.

 

Vienkāršāk nav nomainīt karteri un uzvilkt vadus? TOG štelle jau reiz aktualizējās, wth to ielika savu nākotnes eksperimentu listē..

Protams, ka tas ir vienkāršāk ;) Bet tas taču nav tik interesanti, vai ne :) Turklāt, man tas sensors īsti nav vajadzīgs, jo eļļu mainu biežāk nekā ik pēc 30000 km, un eļļas temperatūrai savukārt jau ir savs devējs.

Un galu galā - ja ar to TinyTOGu nekas nesanāks, tad tā arī droši vien beigās darīs, ka nomainīs uz karteri ar sensoru.


Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd

Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro

Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)

 


#94 Platinum

Platinum
  • Lietotājs
  • 4618 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki
  • Intereses:Olga :)
    Quattro TDI

Pievienots 21 April 2015 - 09:43

Cepums tev pa spido ņemšanos. Kad visu sadarīsi braukšu ciemos pie tevis.

Man ar bija doma par to vai, ja tagad panelī nerāda ka durvis atvērtas, var sarunāt ar komforta bloku lai rāda, vai arī nepieciešamas papildus darbības,

Es savam vēl uzliku to ka signalizē, ka šoferis nav piesprādzējies. 



#95 coldars

coldars
  • Lietotājs
  • 336 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Ķekava

Pievienots 21 April 2015 - 17:33

Ja es pareizi atceros, tad to piesprādzēšanās fīču es panelī kaut kur pie kodējuma maiņas manīju, kad savējam bremžu kluču nodiluma brīdinājumu ņēmu nost. It kā jau forši, ka neļauj aizmirst piesprādzēties, bet kopumā tā padarīšana kaitina, tāpēc savā ziņā nesaprotu, kāpēc pieslēdzi :)

 

Durvju atvēršanās indikāciju jāmēģina sameklēt. Neesmu pētījis shēmas, tāpēc arī pagaidām nemācēšu neko pateikt. Varbūt kāds, kas ir vēl licis FL paneļus pre-FL A6 C5 var dot precīzu norādi, kā risināt šo problēmu?


Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd

Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro

Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)

 


#96 coldars

coldars
  • Lietotājs
  • 336 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Ķekava

Pievienots 14 July 2015 - 22:57

Diezgan pasen nekas nav rakstīts - darbi, darbi...

 

Bet pa lielam arī nekas daudz līdz pagājušās nedēļas nogalei nav rakstāms. Pa šo laiku ir tikai liets dīzelītis un braukts. Nesen biju kāzās, tagad gandrīz vai sāku justies kā kāzu šoferis :D

IMG-2208.sized.jpg?1436905183167

 

Ar spidometra paneli un autonomkas problēmām neko neesmu darījis, jo nav tik steidzams. Augustā būs atvaļinājums, tad arī domās. Varu tikai pieminēt, ka ir novākts eļļas kvalitātes brīdinājums spidometra panelī, vēl tikai jādabū, lai rādās eļļas temperatūra.

 

 

Bet nu lai nebūtu tā, ka viss ir garlaicīgi, tad sestdien tika piedzīvots nepatīkams atgadījums, jo izšāva šofera krēsla sānā esošais gaisa spilvens. Braucu no Mālpils uz Nītaures pusi ar atļauto ātrumu (neticami, vai ne :) ) pa pārredzamu un gana gludu grants ceļu. Vienā vietā bija tādi divi nelieli pakalniņi viens pēc otra, respektīvi, mašīnu nedaudz iešūpoja augšā, lejā, augšā un pēc otrā pakalniņa lejā ejot kreisais ritenis trāpīja bedrē. To bedri pat īsti neredzēju, bet sitiens pa riteni laikam bija pietiekošs, ja reiz nostrādāja gaisa spilvens. Pirmajā mirklī šoks, bet izkāpjot laukā ritenim/diskam nekā, viss vesels. Cietis krēsls un mana roka, kurai tagad normāls zilums pa pus-augšdelmu.

AlDtVuaSAY60nByJETJej7EqcBY9Rh-i1L1f9ykBAvqo-4Xr4ceiltSVqj3QS626fRaBuRsCL5tFeYyy

 

Vispār man prieks, ka nostrādāja tikai viens gaisa spilvens, nevis visi. Pretējā gadījumā pie tāda ātruma droši vien būtu iemaucis kokā un šeit vairs nerakstītu.

Tā kā ir KASKO, tad sazvanīts apdrošinātājs, izvēlējos, lai taisa servisā, kur jau biju aizbraucis un sabildētas visas vainas. Uzdzina pat uz pacēlāja, bet nekādi bojājumi no trieciena piekarē nav atrasti, grīda arī praktiski vesela. Vispār mistika, kāpēc tas gaisa spilvens nostrādāja. Reizē ar saplēsto krēslu ir noķīlējusi drošības josta, kā arī panelī deg Air-Bag lampiņa. Gaidu, ko par to visu teiks apdrošinātājs.

 

Un lai viss nebūtu tik drūmi, tad varu pateikt, ka meklēju priekšas bamperi un kreiso priekšējo spārnu (var piedāvāt, ja ir), jo ļoti drīz ir paredzēts novērst visus virsbūves kāšus. Galvenokārt, lai ilgu laiku nav jasatraucas par rūsu.


Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd

Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro

Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)

 


#97 zhagars

zhagars
  • Lietotājs
  • 908 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:vietalva
  • Intereses:snowboard audi

Pievienots 15 July 2015 - 19:19

Identisks gadijums kaa man, arii izshava tas pats airbag, bet nesapratu isti no kaa. Ar vag comandieri kludu es nodzesu.


audi a6 c5 1.9 tdi  AFN


#98 arnisd

arnisd
  • Lietotājs
  • 1722 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltenes novads

Pievienots 16 July 2015 - 13:58

zem krēsla tur zem visiem apšuvumiem bie bleķa grīdas ir pieskrūvēts viens gaisa spilvenu trieciena devējs. Iespējams būs kāds akmenis tieši pa to vietu trāpijis, tapēc arī izbombija to gaisa spilvenu. Vienam manam paziņam ar būmeri bija tas pats, izlīda ārā gan sāna gaisa spilvens, tan no griestiem tā vāle.
-- Lai izteiktos precīzāk - zem katra priekšējā krēsla apakšā ir pa devējam uz grīdas. 


Šo rakstu rediģēja arnisd: 16 July 2015 - 14:00


#99 coldars

coldars
  • Lietotājs
  • 336 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Ķekava

Pievienots 15 November 2015 - 20:57

Beidzot laikam jāsaņemas un kaut kas jāuzraksta, citādi sanāk klusēt kā tādam partizānam. Galu galā - ir pat šis tas par ko pastāstīt un ko parādīt.
 
Pēdējais ko rakstīju bija par izšauto gaisa spilvenu. Bet par to nedaudz vēlāk.
 
Vienlaicīgi ar gaisa spilvena izšaušanu bija sarunāts, ka tiks piekrāsotas Audi durvju apakšas, priekšējais kreisais spārns, virsbūves stūris pie aizmugurējā labā luktura (laikam no kāda sen dabūta trieciena pa aizmuguri), kā arī priekšas bamperis. Galvenais iemesls piekrāsošanai bija, protams, rūsiņa ieviešanās. Spārnam ruslans jau bija izgrauzis arkas kantītē robu, līdz ar to tas bija jāmeklē jauns. Ar krāsotāju apspriežoties, tika nolemts, arī bamperi būs vienkāršāk un labāk nopirkt jaunu. Iesākumā meklēju abas lietas oriģinālas, bet tā kā stāvoklis un cena galīgi negāja kopā, beigās tika iegādāti ķīnieši (vai taivānieši). Nesarūsējušu oriģinālo spārnu man vispār neizdevās atrast.
Tika sabildētas piemiņai pirms krāsošans visas sāpīgās vietas:
2015-06-30-18-26-29.sized.jpg?1447613499
2015-06-30-18-26-03.sized.jpg?1447613527
2015-06-30-18-27-48.sized.jpg?1447613565
2015-06-30-18-26-47.sized.jpg?1447613596
 
Krāsot sarunāju pie A/S jūzera RL. Sakrāsoja, manuprāt, kvalitatīvi, neaizmirsto arī rūpīgu gruntēšanu, lai tik ātri nelīstu laukā ruslans. Ziemas sāļi mums ir gana nikni, bet ceru, ka vismaz uz kādu laiku rižiks būs aizbaidīts.
Liekot virsū spārnu, nekādas problēmas nebija, viss, var teikt, bija ideāli, jo spārna forma un visas stiprinājuma vietas sapasēja. Toties pretēji bija ar bamperi - liekot virsū nācās krietni pasvīst, jo šis konkrētais bamperis bija par platu, līdz ar to cik iespējams pieregulēju spārnu pēc iespējas platāk kā arī lukturs pēc iespējas uz āru. Neskatoties uz to, bampera vidus vienalga liecās par daudz uz āru un lukturi knapi gāja pāri hromētajām plastmasas līstītēm. Bildēs to var redzēt. Ja kāds domā savam C5 likt bamperi, tad vai nu vispirms pirms krāsošanas uzmēriet vai arī uzreiz pērciet ne-ķīnas ražojumu.
IMG-2324.sized.jpg?1447613637IMG-2322.sized.jpg?1447613670
 
Neskatoties uz vairāku stundu čakaru ar bamperi, jau nākamajā dienā Audi's tika sapucēts un gatavs piedalīties kāzās kā pilntiesīgs kāzu viesis :)
Šoreiz uzreiz pēc kāzām tika braukts ceļojumā pa Igauniju, kopā nokruizējot 1250km ar vidējo patēriņu 5,7 litri / 100km. Manuprāt, tīri pieņemams patēriņš.
IMG-2580.sized.jpg?1447613689
 
Praktiski uz uzreiz pēc sakrāsošanas, augusta beigās aizvedu pa KASKO labot izšauto gaisa spilvenu. Dzinu uz servisu, lai visu izdara. Par kvalitāti nevienā vietā nevaru sūdzēties - sašūts ļoti labi, josta sataisīta un air-bag kļūda panelī nodzēsta, kā arī elektriķis papildus piekodēja imobilaizeri un, laikam, atkodēja rādžiņu, par ko arī viņam liels paldies.
20151114-235739.sized.jpg?1447613716
 
Pēc visiem šiem darbiem ar Audi tikai braucu, jo nācās vairāk pievērstie otram Audi, kuram septembra sākumā sāku motora maiņas epopeju.
Toties šim Audi dabūju apsmērēt kardānu, iedzenot uz pāris aplīšiem dubļu laikā Rudens dubļu sesijas laikā. Gludās vasarenes pa dubļiem - kas gan var būt labāks par (ne)kontrolējamām sānslīdēm :D
IMG-6429.sized.jpg?1447613741
 
 
Diemžēl, nākamajā pirmdienas rītā pēc dubļiem, sievu, nākot no skolas pie mašīnas, jau pa gabalu sagaidīja nepatīkams būkšķis.
DSC00992.sized.jpg?1447613768
 
Kaut kāds sievišķis ar savu pasātu noskrāpēja priekšas spārnu un bamperi, kā arī lukturi. Pašai pasātam viss sāns noskrāpēts. Stāvlaukumā stāvošai mašīnai, pie sākumskolas. Kur tā jāskrien, nesaprotu :( Bet varbūt labi, ka mans Audi nevis kāds bērns...
 
Papētot sīkāk, atklājās, ka bamperis praktiski tikai noskrāpēts, spārns arī iebuktēts, savukārt luktris aizķerts aiz stūra un nolauzti visi trīs skrēvējamie stiprinājumi. Ar saskaņoto protokolu rokā, aizdzinu uz vainīgās kompāniju (uz BTA) sabildēt, izvēloties naudas izmaksu. Tagad gaidu ziņu, cik šie maksās.
Servisā taisīt negribēju, jo tāpat būtu nepieciešams ņemt nost bamperi, jo:
- jāsataisa sulojošais tosola trubas savienojums pie autonomkas sūknīša; litrs sarkanā antifrīza uz 1000km nav maz
- jāpielīmē/jāieskrūvē nolauztā luktura apmazgātāja trubiņa vai arī, ja galīgi salauzts, jāsamaina apmazgātājs
- miglas lukturiem jānomaina stikliņi, jo lukturi oriģinālie un rekflektori labi, bet stikliņi nomatējušies. Labajā pusē miglinieks jāuzsedina uz distanceriem, jo par dziļu iekšā bamperī. Labajā pusē miglas kronšteins ir plastmasas no šrota, savukārt kreisajā ir oriģinālais metāla, piekniedēts pie balkas.
- jāpielīmē hromētās zem-lukturu līstītes pie bampera. Ķīna paliek Ķīna :)
 
Ir vēl daži sīkumi, kas būtu labojami, bet pa lielam doma ir paspēt līdz gada beigām savest kārtībā augšminētās lietas, piekrāsot bamperi un spārnu, kā aŗi nokrāsot otru (nesisto) spārnu, jo arī nesistajam spārnam arkā sāk parādīties nepatīkami burbulīši. Ceru, kaut ko sarunāt ar to pašu RL.

Šo rakstu rediģēja coldars: 15 November 2015 - 20:59

Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd

Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro

Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)

 


#100 coldars

coldars
  • Lietotājs
  • 336 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Ķekava

Pievienots 05 March 2016 - 20:41

Kā jau manāms, ir kāds laika pagājis pēc mana pēdējā posta šajā topikā.

Būtībā pa šo laiku nekas eksotisks nav noticies, ja neskaita to, ka es pats esmu aizceļojis uz citu valsti.

 

Bet par visu pēc kārtas.

Par pabojāto spārnu, lukturi un bamperi saņēmu no apdrošinātājiem naudu, par kuru nopirku jaunus abus priekšējos lukturus. Lukturi DEPO ražojumu, tieši tādi paši kā oriģinālie pre-FL lukturi, t.i., bez nekādiem tūninga elementiem un tādām lietām.

 

Taču līdz lukturu maiņai kaut kad decembrī vēl tika paspēts saplēst interkūlera trubu:

2015-12-03-08-57-32.sized.jpg?1457198040

kuru sataisīju ar izolācijas lentas tjūningu. To pašu trubu es, atbraucot uz nedēļas nogali uz Latviju, "pārspridzināju" vēlreiz un šoreiz jau notinu nopietnāk - ar makgaivereni :D

2016-02-11-12-11-47.sized.jpg?1457198081

Bet tā kā sapratu, ka tie visi ir īslaicīgi risinājumi (lasi - māžošanās), tad draudošā čūsku šņākšana zem kapota tika likvidēta vienkārši uzsūtot jaunu trubu autospārēs. Tur gan bildes nav.

 

Tad vēl interesanta epopeja bija ar kreisās puses statni jeb pareizāk sakot - lietām, kas saistītas ar to.

Vispirms tika mainīta viena no augšējām svirām. Lai to izdarītu, protams, jādabū laukā garā skrūvē. No sākuma bez problēmām atskrūvēju uzgriezni, tad aprāvu skrūves galvu, tad noplacināju praktiski plakanu skrūves vītnes daļu klapējot ar dažāda izmēra kuvaldometriem, un, tā kā pneimatiskā āmura pa rokai nebija, tad tika nolemt skrūvi vienkārši izurbt.

2015-12-06-11-47-43.sized.jpg?1457198430

Apmēram redzams, cik daudz sanāca urbt, lai skrūvi varētu izsist. Pēc šī varoņdarba atpogājām aliņu un bez problēmām nomainījām sviru, skrūvi/skrūves vietu pirms tam kārtīgi ieziežot ar kaut kādu gultņu smēri + apsmērējot to visu no ārpuses.

Sviras maiņas procesā pamanīju, ka ir saplēsts stūres reikas putekļusargs. To nopirku un uz Ziemassvētkiem samainīju, izsitot un noskrūvējot stures pirkstu, kas noritēja bez aizķeršanās.

Mainot stūre reikas putekļusargu, pamanīju, ka ir saplēsts pusass ārējais putekļusargs. To, protams, samainīja (tiesa gan, to vairs nedarīju es pats).

2016-01-30-10-28-57.sized.jpg?1457199519

Pusass putekļu sargu mainot, tika pamanīts, ka ir neliels caurums apakšējās taisnās sviras lodbalsta putekļu gumijai. Tā kā brīvkustības lodbalstā nav, tad pēc iespējas drīzāk jāsamaina tas putekļu sargs uz veselu.

 

Ziemassvētku brīvdienas izmantoju, lai noņemtu priekšējo bamperi un izdarītu nepieciešamās lietas:

- tika samainīti priekšējie lukturi uz jauniem DEPO, pārliekot no vecajiem lukturiem ksenona blokus, augstuma regulācijas motoriņu un visas spuldzītes;

- miglas lukturiem pārlīmēju stikliņus uz jauniem; pareizāk sakot - pārlīmēju tikai vienu, jo otru pirms līmēšanas saplēsu un tāpēc tagad ir viens miglas lukturis ar pilnīgi jaunu stikliņu un otrs lukturis ar tikai nedaudz paskrāpētu stikliņu;

- pielīmēju nolauzto lukturu apskalotāju, redzēs, kā turēsies ilgtermiņā;

- pataisnoju spārnu, atspiežot atpakaļ sabuktēto vietu; pagaidām neko ar spārnu nedarīšu, jo neizskatās tik briesmīgi, un ja kaut ko kaut kad nākotnē darīs, tad droši vien reizē abiem priekšējiem spārniem;

- nolēju dzesēšanas šķidrumu un kārtīgi uzliktu trubu uz autonomkas sūknīša, uzsēdinot to uz hermētiķa un savelkot ar diviem savilcējiem; diemžēl pēc visām šīm darbībām ir labāk, bet tāpat pāris piles tur joprojām ir redzamas un vienīgais, ko es varu iedomāties, ir (neredzama) plaisa pašā autonomkas tosola sūknīti.

- bamperim noņemtā un līdz ar to nenospriegotā stāvoklī pielīmēju hromētās līstītes, kas nāk zem lukturiem.

 

Uzreiz pēc Jaunā gada vienu vakaru sieva izdomāja braukt uz veikalu. Atpakaļ nācās vilkt (Audi, nevis sievu :D), jo bija paspēts izzāģēt tuķšs aķis. Problēma esot bijusi, ka knapi var pielaist un uzgāzējot slāpst nost. Sīkāk pētot - gaiss degvielas trubās, un pirmā doma bija, ka degvielas filtrā degviela sagājusi želejā. Līdz trijiem naktī -18 grādos pagalmā paspēju noņemt filtru, pasildīt, uzlikt atpakaļ, konstatēt, ka nekas nav mainījies, noņemt nost atkal un tad secināt, ka esmu tā pārsalis, ka neko vairs negribu. Nākamajā dienā nomainīju degvielas termostatu (kas nāk filtra francī) un pienākošās trubiņas un līdz ar to arī problēma atrisinājās. Vecais degvielas termostats izskatījās normāli, bez plaisām, tā ka es pieļauju, ka visdrīzāk tajos mīnusos termostata blīve vai kaut kāda no nomainītajām trubiņām bija sākusi laist garām gaisu. Viss jau labi, bet kāpēc tieši lielākajos mīnusos tam vajadzēja notikties.

 

Sieva pirms skates aizdzina noregulēt lukturus uz ģeneratoru un starteru servisu. Bija paredzēts tikai noregulēt gaismas priekš skates. Beidzās ar ģeneratora remontu (nomainīja oglītes, kolektoru un gultņus). Iemesls šīm izdarībām bija sena problēma, ka piestartējot dzinēju, aķīti sāk lādēt tikai pēc nelielas uzgāzēšanas. Droši vien servisā to nepiefiksēja un veiksmīgi nosēdināja aķi. Un kā jau var iedomāties, tad aķa remonts šo problēmu neatrisināja. Tikai nevajadzīgi tēriņi. Starp citu, varbūt kādam ir nojausma, kāpēc nepienāk ierosme un kāpēc ģenerators nelādē uzreiz piešķiļot? Dzīvot netraucē, bet kā redzams, gadās visādi.

 

Janvāra sākumā skatē nepatika dzeltenie ķīniešu ksenoni un antifrīza noplūde. Spuldzes nomainīju no dzeltenajiem uz baltajiem ķīniešiem, pie antifrīza noplūdes vainīga termostata flanča blīve.

2016-01-30-10-28-46.sized.jpg?1457200465

Maiņas rezultātā secināts, ka kaut kad vajadzētu nomainīt arī pašu termostatu (ne pārāk svaigas gumijas dēļ), taču, tā kā jauna termostata pa rokai nebija, tad tas tiek iekļauts nākotnes darbu sarakstā.

 

Kaut kad kad būšu Latvijā, tad šo to padarīšu un doma ir maija beigās / jūnija sākumā braukt uz UK ar šo Audi un lietot to te.


Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd

Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro

Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)

 


#101 coldars

coldars
  • Lietotājs
  • 336 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Ķekava

Pievienots 01 April 2016 - 00:31

Audi tik ļoti saskumis pēc manis, ka sācis raudāt. Raudāt asiņainas asaras. :( Nu nekas - tuvākajā laikā tiks mēģināts kaut kā remdēt sāpes un risināt problēmu.

 


Šo rakstu rediģēja coldars: 01 April 2016 - 00:32

Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd

Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro

Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)

 


#102 coldars

coldars
  • Lietotājs
  • 336 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Ķekava

Pievienots 21 April 2016 - 21:14

Pie tosola tecēšanas vainīga bija truba kas iet no ūdenssūkņa uz galvu. Tiesa gan plīsums tāds dīvains, es pieļauju, ka savā laikā ieskrāpēts ar kaut ko asu, piemēram, ar skrūvgriezi bakstot virsū/nost savilcēju. Tas progresēja un izlīda ārā:

2016-04-10-11-28-32.sized.jpg?1461264102

 

Pie viena samainīts arī termostats, jo vecais bija palicis vecs :D

 

Diemžēl šodien saņēmu informāciju, ka nu jau tagad sācis suloties kaut kāds melns šķidrums. Laikam jāsāk domāt par ļauno garu izdzīšanu :) Bet varbūt vienkārši Audi pietrūkst manis?


Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd

Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro

Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)

 


#103 coldars

coldars
  • Lietotājs
  • 336 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Ķekava

Pievienots 20 May 2016 - 01:28

Būtībā pa šo laiku nekas jauns nav noticis, ja neskaita to, ka maija sākumā ieķērās kaltie diski ar riepām :) Paldies strokis! Man patīk  ^_^

-FDD0C4594EC6FC3F4B251823B26EFBB4E1D6AC6

-D64BBDC675C96E8385CF444B3E95F35CFAC4BF1

 

Spoiler

 

Un antifrīzs turpina nedaudz sulot - kaut kur spiež garām korķim vai arī izplešanās traukā kāda plaisiņa. Ar galvas blīves maiņu lūgums nebiedēt  :/


Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd

Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro

Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)

 


#104 Curious

Curious
  • Lietotājs
  • 27 raksti
  • Intereses:Audi

Pievienots 17 August 2016 - 09:09

Paldies par aprakstu.

Tads jautajums pār tiem parbūvem no 2.5 uz 1.9.

Ta ka AFN dizeli likti iekša C5 līdz 2000 gada, un pec tam gaja PD dizeli, un ja, man piemeram a6 c5 2004 gada, tas nozīme ka AFN nedrikst likt bet tikai PD?


Powered with SNAIGE turbo intercooler.

#105 Platinum

Platinum
  • Lietotājs
  • 4618 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki
  • Intereses:Olga :)
    Quattro TDI

Pievienots 17 August 2016 - 09:16

Audi a6 c5 tu vari ielikt AFN iekšā, bet es tev neiesaku, 

PD ir daudz pateicīgāks uz visu.

 

Bet ja tu gribēsi ALLROAD ievietot AFN tad gan tev par to ir jāaizmirst, tikai un vienīgi PD. 



#106 Mad182

Mad182
  • Lietotājs
  • 1016 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre/Rīga
  • Intereses:fleksis

Pievienots 17 August 2016 - 09:43

Bet ja tu gribēsi ALLROAD ievietot AFN tad gan tev par to ir jāaizmirst, tikai un vienīgi PD. 

 

Kāpēc?

 

Liekas, ka vismaz vienam stiliņaa lietotajam ālrāds ar afn bija.


Šo rakstu rediģēja Mad182: 17 August 2016 - 09:43

Coupe 2.0E fwd
A4 1.8T Quattro + LPG
Cabrio 1.8T AJL + LPG TurbokobrisTM
Subaru Forester SF 2.0 + LPG

#107 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1656 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 17 August 2016 - 09:52

Neredzu iemeslu why not.



#108 Platinum

Platinum
  • Lietotājs
  • 4618 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki
  • Intereses:Olga :)
    Quattro TDI

Pievienots 17 August 2016 - 10:05

Jo allroad tiek ražots pēc 2001 gada. 

To biedru zinu, kā ari viņa stāstu + plus tur viss ir ne legālā ceļā.

Otrs biedrs kurš pirms 3 nedēļām to gribēja reģistrēt csdd, pasūtīja projām, un vienīga iespēja lai 1.9 dabūtu allroad ir likt PD.

Vārdu neminēšu, ja gribēs paši pastāstīs!



#109 Curious

Curious
  • Lietotājs
  • 27 raksti
  • Intereses:Audi

Pievienots 17 August 2016 - 10:21

Paldies Platinum.

Es, rēdzeju vienu allroad, kadu laiku atpakaļ tirgošana ar TA.

Rezeju arĪ C5q pēc 2001 gada ar AFN iekša.

Bet tomer vākardiena CSDD man pār C5 restailu stastija tadu pašu story, ka pēc 2000 gada, tur ir izmaiņas kadas..UN vecais suķna dīzelis tur neder.. 


Powered with SNAIGE turbo intercooler.

#110 mdz

mdz
  • Lietotājs
  • 5638 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Hektors, krokodils, fwd un bezatsperu automobīļi

Pievienots 17 August 2016 - 10:33

Ir vairāki allroadi ar afn, tāpat arī b6 ar to pašu kluci.

1-3-4-2

Listen to SLAYER

R.I.P. Divlitrīgais alus


#111 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9618 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 17 August 2016 - 11:49

Vajag atrast to likuma punktu un tad izlemt. Var iet biški savādāku ceļu- PD apakša, 1.9 sūkņa dzinēja šķersvirzienā galva un vadība attiecīgi tad ne-PD

P.S. Es AFN neliktu, labāk PD, ja interesē, iedošu galus, kur var dabūt angli fullkitā...


Šo rakstu rediģēja andzha: 17 August 2016 - 11:51

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#112 Platinum

Platinum
  • Lietotājs
  • 4618 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki
  • Intereses:Olga :)
    Quattro TDI

Pievienots 17 August 2016 - 12:07

Labi atmetos. 

Ja jau cilvēki zina tiešām labāk, par csdd, tad jau var ievietot.

Tik lai pērc tam nav ka csdd viss ir slikti! 

 

Rezumē: 1.9tdi (AFN) var ielikt un viss notiek! 

 

:smartass:



#113 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3557 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 17 August 2016 - 19:08

Legāli nešmaucoties fl nedrikst afn, pd drikst, noteikums par vecaku motoru ievietosanu, kurs konkretais punkts lai kam imterese mekle pats.

A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
Audi 430d

WWW.TDR.LV

 


#114 arts

arts
  • Moderators
  • 3924 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:7

Pievienots 17 August 2016 - 21:44

PD apakša un Ahvz galva un gerai!


Bez turbo nav nākotnes :D

Braucu ar "Sātana izdzimumu"©Wth, Corratec un Fobiju

 


#115 coldars

coldars
  • Lietotājs
  • 336 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Ķekava

Pievienots 30 October 2016 - 21:52

Sen nekas nav rakstīts... vai kur sen :) Nu nekas, tad jau kaut kas jāieraksta.

 

Prieks, ka kāds vēl interesējas par 1.9 dīzeļiem iekš C5. Manā gadījuma viss ir vienkārši, jo AFNs pre-feisliftā nāca un vienīgā nosacīti gateriskā lieta ir lielais interkūleris pa visu priekšu, jo, ja es nekļūdos, tad tur vajadzēja būt vienam (vai diviem) mazākiem sānos.
Par ne-PD motoru C5 feis-liftā es biju vienmēr domājis, ka svarīgi ir lai motora stiprinājumi nebūtu kaut kādi paštaisītie, respektīvi, tur laikam bija kaut kādas problēmas ar priekšējo "balku". Paziņam bija feislifta C5 kvatro ar AFNu un nekādi aizrādījumi, kas šāds motors nedrīkstētu būt atbilstošajā virsbūvē. Tiesa gan - noteikumus neesmu lasījis un nezinu vai tādi ir bijuši visu laiku vai tikai nesen pamainīti.

 

 

Labi, tas viss štrunts, dzīve iet uz priekšu un katram savas problēmas. Piemēram, man pašam pusgadu atpakal bija problēmas :D

Pēdējā problēma ar ko es cīnījos bija antifrīza sulošana. Kad visas šaubīgās trubas bija likušas par sevi manīt un tika nomainitas, suloties sāka no paša antifrīza bačoka. No sākuma domāju, ka varbūt pats izplešanās trauks ir ar kaut kādu plaisu, bet palūkojoties iekšā, kaut kas nelikās kā nākas :(

IMG-20160528-082621.sized.jpg

 

Nu te jau vairs neko darīt - galvu nost :D Kā pēc postiem pamanāms, tad tās spiediena problēmas bija sākušās jau kādu laiku atpakaļ un bija tikai progresējaušas.

Maija beigās aizdzinu pie Laurisko kur tad tika samainīts viss pēc kārtas - galvas blīve, zobsiksna ar rullīšiem, siksnas, hidrauliskais spriegotājs, ūdenssūknis, visi blīvslēgi, ģeneratora brīvrumba, kloķenes skriemelis, galva noslīpēta un nomainīti hidrokompensatori, kā arī nomainīta viena antifrīza truba un izplešanās trauks. Un varbut vēl kaut kas, ko esmu piemirsis. Bija doma it kā mainīt arī termomuftu, bet kopējais cipars par remontu bija jau tā gana liels, turklāt, manuprāt, 1.9 dīzelim tas nav tik kritiski. Pie visa vainīga galvas blīve, kas no vecuma sāka pūst garām. Nu čipots dīzelis un droši vien oriģinālā galvas blīve, ko tu gribi :)

Paldies Laurim par operatīvi veikto darbu, jo uzreiz sarunāju vietu servisā, 1dien atdevu un 4dien vakarā savācu.

 

Kāpēc man tik steidzīgi vajadzēja Audi - jo nākamajā dienā bija paredzēts garš un tāls ceļš uz UK.

Tātad, vispirms pārbaudam spiedienu riepās un tad salādējam mantas, tā rezultātā iegūstot kartīgu sēdinājumu:

IMG-20160603-171649.sized.jpg?1477849098

 

Tālāk brauciens visu nakti caur Lietuvu un Poliju, kur pirms Varšavas nepilnu stundu pagulēju un braucu tālāk. Ap Augustovu un Suvalkiem nekādi ceļu remonti nebija, bet kopumā caur Poliju braukt cauri paliek arvien patīkamāk ar katru reizi, jo bliež augšā jaunos ceļu tā ka maz neliekas. Uz Berlīnes pusi Polijā viss jau pabeigts un tagad jāmaksā uzreiz aiz Varšavas. Tā nu pēcpusdienā netālu no Ķelnes piestājām ciemos:

IMG-20160604-190316.sized.jpg?1477849706

 

Kamēr ģimene ciemojās, es kādas 3 stundiņas pagulēju un tad maucām tālāk caur Beļģiju uz Kalē. Visā ceļā, bet jo sevišķi Belģijā, kruīzkontrole ir neatsverama lieta :) Kaut kad nakts vidū esam Kalē ostā. Bēgļus redzēju tikai dažu ceļa malā un izskatījās mierīgi, vismaz mašīnai priekšā netaisījās lekt.

IMG-20160605-033854.sized.jpg?1477850034

 

Uz prāmja izdomājām izņemt mantas no bagažnieka, un pat kaut kā pamanījāmies aiztaisīt bagažnieka vāku :D Pat muitnieki, kas pirms tam mūs apturēja, atverot bagažnieku un ieraugot to mantu daudzumu, tā īsti negribēja krāmēties.

IMG-20160605-041928.sized.jpg?1477850207

 

Un te jau esam galamērķī Braintree

IMG-20160606-202209.sized.jpg?1477850339

 

Kopumā ir nedaudz gabaliņš - aptuveni 2500 km un nokurināti gandrīz 200 eiro.

 

Esot Anglijā, vasarā vēl paspēju aizšaut uz Skotijas pusi, konkrēti - uz Edinburgu. Kalnaina tā zeme, ko lai saka :)

Dīvaini jau ir baukt pa pretējo pusi ar stūri pareizajā pusē, bet kamēr nevajag bakstīties pa maziem ceļiem, tikmēr maucot pa autostrādēm ir +/- normāli. Neviens likumsargs mani neapturēja un labi vien bija, jo tikai braucot prom augusta vidū kāds man teica, ka arī angļiem patīk pārbaudīt vai eiropiešu autiņiem lukturi nežilbina citiem acīs. Respektīvi - vai nu uz luktura jālīmē bļembas, kas dzēš staru vai arī jāpārslēdz stars (ko es pieļauju maniem lukturiem vajadzētu varēt izdarīt).

 

Tātad, pēc diviem mēnešiem braucam atpakaļ, šoreiz tik traki nepiekrāmējot neko mašīnā un prāmja vietā izmantojot Lamanša tuneli. Ja nākamreiz brauktu, tad viennozīmīgi caur tuneli, jo ātrāk un vismaz var pagulēt. Tālāk visa diena caur Vāciju, apciemojot vairākus draugus, līdz vakarā tikām līdz Minhenei. Nākamā diena turpat pa tuvējiem kalniem, aiznākamajā dienā brauciens caur Čehiju ar pieturvietu Prāgā un nakšnošanu jau Polijā. Tad Veļičkas sāls raktuves un visa nakts ceļā uz Latviju. Kopumā 3500 km.

Tā kā aizmugurējā labā riepa pirms brauciena bija nedaudz mīkstāka (līdz ar to pa ceļam vajadzēja regulāri pieskatīt un pārbaudīt spiedienu) un arī bagažnieks nebija tukšs, tad nekādi ātruma rekordi netika mēģināti pārspēt - tālāk par 195 km/h neriskēju. Un pieļauju, ka daudz vairāk arī nebūtu gājis, jo tikai Vācijā maucot pa bāni kalnā augšā tu saproti, kapēc vajadzīgs jaudīgs dzinējs.

 

Atbraucot Latvijā izvilku nelūgto "ceļabiedru" :D

IMG-20160803-191213.sized.jpg?1477854092

Vietā ievēru diegu un viss kārtībā.

 

Vēl no paveiktajiem darbiem bija dažādu sīkumu samainīšana salonā un salauztās antenas nomaiņa ko vajadzēja izdarīt jau pirms brauciena uz Angliju, jo divi kompaktdiski uz visu to garo ceļu beigās bija krietni piebesījuši. Un pēc šī nelielā pārbrauciena tika samainīta eļļa.

 

Uz doto brīdi Audi uzticēts sievas vecākiem un gaida mani pārrodamies Latvijā :)


Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd

Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro

Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)

 






Also tagged with one or more of these keywords: 1.9tdi, A6 C5, quattro

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)