Pālekt uz saturu


Foto

ABS un bremžu darbība


  • Please log in to reply
59 atbildes uz šo tēmu

#1 Boo

Boo
  • Lietotājs
  • 158 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 15 October 2013 - 11:39

Ir parādījusies sekojoša problēma- bremzējot, pēc kādas sekundes bremžu pedāli sāk sist atpakaļ (abs nostrādā). Un tā ir visu laiku, uz paneļa nekādi simboli neiedegās, ceļš ir līdzens, nav slidens. Tika pieslēgts pie datora, kļūdu nav. Pieslēdzoties pie ABS bloka un vienmērīgi braucot visiem riteņiem vienāds ātrums. Savādi, ka lasījumi automātiski tiek pārtraukti, kad ātrums pārsniedz 24 km/h.

Ir samainīts ABS bloka elektroniskā daļa, bet nekādas izmaiņas. Bremžu diski un kluči ir ļoti o.k., šķidrumi līmenī.

Kādi varianti kur meklēt vainu?


Šo rakstu rediģēja Boo: 15 October 2013 - 11:49


#2 Ciemiņš_Gocha*

Ciemiņš_Gocha*
  • Ciemiņš

Pievienots 15 October 2013 - 16:12

ABS gredzeni nav traki norūsējuši?


Man principā ir tā pati vaina. Decembrī mainīšu aizmugurē diskus, tad jau manīs kas ar tiem gredzeniem darās.



#3 Boo

Boo
  • Lietotājs
  • 158 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 15 October 2013 - 18:11

Ja būtu norūsējuši, tad pieslēdzot pie kompja rādītu kādu kļūdu vai arī pieslēdzoties pie abs bloka un braucot, kāds no devējiem rādītu atšķirīgus ātrumus...

#4 jurgon

jurgon
  • Lietotājs
  • 481 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Madona

Pievienots 15 October 2013 - 18:46

Ja runa ie par b5 bildē, tad iepējams ka kāds abs dačiks palīdis uz āru!!

Nav pie kāda rata nesen kaut kas remontēts - dauzīts ar āmuru!?



#5 Boo

Boo
  • Lietotājs
  • 158 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 15 October 2013 - 19:12

Jā, auto ir a4 b5, `97. Riteņi un dačiki nav aiztikti, dauzīts vēl nekas nav :)

#6 hofmann

hofmann
  • Lietotājs
  • 954 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Audi,Saab

Pievienots 15 October 2013 - 19:13

Vainīgi būs vien abs gredzeni aizmugurējiem ratiem. Diagnostika nerādīs pilnīgi neko. Vairākums diagnostika ir bremžu stends-bremzējot priekšējos riteņus abs nenostrādā,bet bremzējot aizmugurējos ar vieglu piespiešanu pietiek,lai sāktu strādāt abs sūknis.


Senson serviss Starta ielā 5 F T. 29940215<p>[b][i][size=5]

#7 alksns

alksns
  • Lietotājs
  • 858 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 15 October 2013 - 19:39

un ko ar tiem gredzeniem darīt?iztīrīt vai ko?


Audi B4 Avant 1.9 TDI

Audi B5 Avant 2.5 TDI Q

Audi B4 Avant 2.6Q 

Audi B4 Avant 2.0


#8 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9394 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 15 October 2013 - 19:47

Diagnostika nerāda neko, jo tā ir izveikta ar kompi - bet ABS/ESP bloks parāda tikai to, kādu ātrumu šis redz uz katru riteni un viss. Piedodiet, kompju fani, bet te ir tikai divi varianti - smukais - ar oscilogrāfu samērīt signālus pagrozot visus četrus ripuļus un sadzenot devējus dziļāk lai dabūtu adekvātus signālus vai rupjais - vienkārši uz izjūtu dzīt devējus iekšā līdz atduras pret gredzeniem, es vienīgi neņemos spriest cik veselīgi tiem devējiem būs trīties pret tiem gredzeniem, vai arī jāizņem granāta un no otras puses jāpasit devējs bik uz atpakaļ. Labs signāls no tāda, kad ABS izslēdzas stiprumā atšķiras vairākas reizes. 

 

Es vispār labprāt gribētu redzēt kādu tik sarūsējušu gredzenu ka tieši tādēļ ABS nespēj adekvāti darboties, jo man ir mazā šauba vai tas vispār ir iespējams, sevišķi kad vēl te ir runa par B5, nevis B2 vai agrīniem B3, tb par granātām, kurām ir gredzeni ar lieliem, dziļiem zobiem, nevis smalkiem. Es, protams, neapšaubu ka rūsas čupa, kuru jālasa kosmiskā tālumā esošam devējam neuzlabo situāciju :)

 

Savādi, ka lasījumi automātiski tiek pārtraukti, kad ātrums pārsniedz 24 km/h.

 

 

Savādi gan - varētu tak pētīt arī braucot uz 90 un nejauši aptīties ap kādu koku :crazy: Un tieši tāpēc arī notiek tas, ko tu mini - lai tev nerastos tāda iespēja. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#9 mdz

mdz
  • Lietotājs
  • 5542 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Hektors, krokodils, fwd un bezatsperu automobīļi

Pievienots 15 October 2013 - 19:52

Koki paši uz šosejas izskriet nemēdz


1-3-4-2

Listen to SLAYER

R.I.P. Divlitrīgais alus


#10 Boo

Boo
  • Lietotājs
  • 158 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 15 October 2013 - 20:17

Piedāvājat visus abs devējus pakustināt un maksimāli tuvu piebīdīt gredzenam?

#11 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9394 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 15 October 2013 - 20:28

Ar to kustināšanu tā būs kā būs - pieņemot ka sistēma ir tā pati, kas Typ8A B3 un B4 [vismaz etkā uz aci liekas ka ir tādas pašas detaļas], uz iekšu tu kustināsi ar āmuru līdz brīdim kad jutīsi ka devējs jau trinas pret gredzenu. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#12 gachins

gachins
  • Lietotājs
  • 590 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki

Pievienots 15 October 2013 - 20:31

Bet vaitad gadījumā, ja nav pietikoši spēcīga signāla no devēja, ABS nemestu kļūdu, signal imlpausable vai ko tādu? Jo, ja jau ātrumu uzrāda un pat visiem ratiem vienādi, tad jau signāls ir pietiekoši stiprs, lai kompis atpazītu. Esmu redzējis ka tieši pie maza ātruma, īsi pirms pilnīgas apstāšanās kāds devējs jau rāda 0km/h, kamēr citiem vēl 3km/h un tad ABS nostrādā, bet nejau gaitā, un pie paliela ātruma. Turklāt tad ABS būtu jānostrādā uzreiz, nevis ar sekundes aizturi?~!


Darbs augstumā un grūti pieejamās vietās.


#13 Boo

Boo
  • Lietotājs
  • 158 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 15 October 2013 - 20:35

Tā kā oscilogrāfa nav, mēģināšu visus devējus vispirms samērīt, vai nav izbīdījušies, tad pabīdīt maksimāli tuvu. Tik kā zināt, kad pietiek? Ja nu trāpu līdz atdurei, vai atpakaļ pabidīt varēs?

#14 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9394 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 15 October 2013 - 21:02

Pietiek tad, kad grozot stupicu, var just gredzena strīķēšanos pret devēju - pabīdīt atpakaļ var izņemot granātu un pasitot uzmanīgi pretējā virzienā, šaubos ka izdosies izvilkt uz āru grozot ārējo daļu un nesačakarēt devēju. Nezinu kā tas sanāk bezpiedziņai aizmugurē, droši vien jālaiž vaļā gultnis un jāņem nost disks, nav bijusi nekad vēlme iedziļināties. 


Bet vaitad gadījumā, ja nav pietikoši spēcīga signāla no devēja, ABS nemestu kļūdu, signal imlpausable vai ko tādu? Jo, ja jau ātrumu uzrāda un pat visiem ratiem vienādi, tad jau signāls ir pietiekoši stiprs, lai kompis atpazītu. Esmu redzējis ka tieši pie maza ātruma, īsi pirms pilnīgas apstāšanās kāds devējs jau rāda 0km/h, kamēr citiem vēl 3km/h un tad ABS nostrādā, bet nejau gaitā, un pie paliela ātruma. Turklāt tad ABS būtu jānostrādā uzreiz, nevis ar sekundes aizturi?~!

 

Neaizmirsti ka riteņu apgriezienus mēra nevis holla devēji bet gan VR devēji un signāla stiprums, vismaz līdz zināmam momentam, ir atkarīgs no ātruma - tāpēc arī kompim nākas sagremot dažāda stipruma analogu signālu, nevis digitālu "ieslēgts - izslēgts" - es pieņemu ka tas ir arī tas iemesls kāpēc problēmas ar izlīdušiem devējiem visnesmukāk izpaužas mazos ātrumos. Bonusam vēl piemetam analogus trokšņus, kādi noteikti tur netrūkst.


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#15 gachins

gachins
  • Lietotājs
  • 590 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki

Pievienots 16 October 2013 - 12:56

mshathlonxp: to kā dačiks strādā zinu, un tieši tādēļ ir problēma vainu pie maza ātruma, kad indukcija neveido pietiekoši stipru signālu, vai arī visu laiku, par kuru paziņotu ar kļudu un atslēgtu ABS bloku.

 

Un vaitad ABS nebūtu jānostrādā momentāli, nevis ar aizturi? Kādi ir mērījumi kad bremzē, ērti pārbaudīt, ja uztaisa log failu, tad redz vai visi četri mērījumi ir vienādi. Bremzē no tiem pašiem 20-24kmh, kamēr diagnostika strādā...


Darbs augstumā un grūti pieejamās vietās.


#16 mdz

mdz
  • Lietotājs
  • 5542 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Hektors, krokodils, fwd un bezatsperu automobīļi

Pievienots 16 October 2013 - 13:08

Tak dažiem te vienkārši ir paranoja no ne-16. gadsimta diagnostikas metodēm. Kā jau minēja, to, kurš devējs gļuko, var pilnīgi mierīgi noteikt arī caur vagcom nebakstoties ar oscili.
Arī kļūdas nevienmēr būs, tik vecs abs bloks ir visai tupa ierīce. Manai ļerkatai kļūda par devēja neesamību parādijās gandrīz 3 gadi pēc iegādes lai gan devējs visu šo laiku tur fiziski neeksistē. Toties caur vagcom skaidri bij redzams, ka konkrēta riteņa ātrums ir precīzi 0.

1-3-4-2

Listen to SLAYER

R.I.P. Divlitrīgais alus


#17 gachins

gachins
  • Lietotājs
  • 590 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki

Pievienots 16 October 2013 - 13:15

Vai tad B5 arī būs tik tups ABS bloks?

 

Vēl radās doma, moška tev vienārši ļoti sūdīgas riepas un patiešām izslīd? (joks)


Šo rakstu rediģēja gachins: 16 October 2013 - 13:22

Darbs augstumā un grūti pieejamās vietās.


#18 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3133 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 16 October 2013 - 14:06

Patiesībā, msh ir taisnība. Devējs ar veselu gredzenu un veseliem vadiem tik tiešām var vienkārši dot vājāku signālu un kā msh pareizi minēja, VR devējiem tas signāla līmeņa diapazons ir tik plašs, ka pirmajā mirklī bloks pat nevar saprast, ka kaut kas nav īsti lāgā. Pēc topika autora teksta "Pieslēdzoties pie ABS bloka un vienmērīgi braucot visiem riteņiem vienāds ātrums" es pieņemu, ka tas kā reize ir šis gadījums un TO tik vecam un stulbam ABS blokam atrast tik tiešām var tikai ar oscili, vai arī ilgi braucot ļoti ļoti lēni - tik lēni lai pazūd pusbeigtā devēja signāls pavisam (jo VR sensoriem, kā jau msh pareizi minēja, signāla amplitūda ir atkarīga no ātruma, jo zemāks ātrums - jo vājāks signāls) un bloks beidzot saprot ka nav labi vai tas kļūst redzams ar VAG-COM. Tas tāds, ne 100% drošs risinājums, bet fakts, ka problēmai būtu jābūt izteiktākai pie zemiem apgriezieniem ir nenoliedzams.


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#19 gachins

gachins
  • Lietotājs
  • 590 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki

Pievienots 16 October 2013 - 14:32

Nu tad jājautā Boo, kurā mirklī tas ABS nostrādā, vai īsi pirms apstāšanās, nu teiksim 5 un mazāk km/h, vai arī jebkurā ātrumā. 

 

Zinu to variantu kad ātrums ir vēl apm 3km/h bet viens dačiks jau rāda 0, to visu smuki var redzēt ar vag com. Bet jāgaida Boo, lai pastāsta precīzāk...


Darbs augstumā un grūti pieejamās vietās.


#20 Arnis

Arnis
  • Lietotājs
  • 390 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava
  • Intereses:Audi,cope, atpūta brīvā dabā

Pievienots 16 October 2013 - 17:51

Nav vienkāršāk ABS sensoriem ar muļķa metru samērīt pretestības?


Audi A6 C5 avant 2.5TDi powered by Jonix


#21 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3133 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 16 October 2013 - 18:04

Un ko tas dos, ja sensors no gredzena vienkārši ir par mazkapeiku tālāk, bet visādi citādi strādā korekti?


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#22 Arnis

Arnis
  • Lietotājs
  • 390 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava
  • Intereses:Audi,cope, atpūta brīvā dabā

Pievienots 16 October 2013 - 18:11

Un ko tas dos, ja sensors no gredzena vienkārši ir par mazkapeiku tālāk, bet visādi citādi strādā korekti?

Tad atliek vien meiģināt to sensoru piebīdīt tuvāk gredzenam,protams ja tas viss pasākums tur nav ieēdies un ir kustināms,jo sensoram pa lielam ir jābūt stingri,bet kustināmam,nevis ar āmuru sitamam :hihi:


Audi A6 C5 avant 2.5TDi powered by Jonix


#23 Boo

Boo
  • Lietotājs
  • 158 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 16 October 2013 - 18:31

Ir tā, ka bremzējot sist pedāli sāk pie jebkura ātruma, tas izpaužas pamazītiņam spiežot bremžu pedāli un pēc kādām 1-2 sekundēm sākas.
Jā, lēni braucot devēji tik un tā rāda vienādus ātrumus. Brīvdienās būs jāpalien zem mašīnas un jāpakustina visus devējus...
Riepas un diski nobalansēti, riepas vienādas, ar protektoru ~6 mm.

#24 Arnis

Arnis
  • Lietotājs
  • 390 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava
  • Intereses:Audi,cope, atpūta brīvā dabā

Pievienots 16 October 2013 - 18:43

Sāc ar devējiem,ja tie ir kustināmi-tad iedzen uzmanīgi tos līdz galam un mazliet pavelc to atpakaļ,lai tas nestrīķējas pa abs gredzenu,bet ja tas nekustās,tad labāk to neaiztiec,ja vien neesi gatavs mainīt uz jaunu devēju,jo dabūt to ārā to nesabojājot ir diezgan sarežģīti.


Audi A6 C5 avant 2.5TDi powered by Jonix


#25 gachins

gachins
  • Lietotājs
  • 590 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki

Pievienots 16 October 2013 - 20:48

Es domāju ka ar devējiem viss varētu būt kārtībā, jo vesels ABS tā nedara, turklāt ja devēji rāda vienādi pie dažādiem ātrumiem, tātad mērījumi ir pareizi, un kā jau tikām skaidrība, jo ātrāk brauc, jo spēcīgaks signāls. Ja nebūtu devējs līdz galam, tad vainu būtu visu laiku kļūdai jābūt, vainu pie maza ātruma <10km/h, kāds devējs vienkārši jau rādītu 0, kamēr pārējie ne, un tad nostrādātu ABS. " (jo VR sensoriem, kā jau msh pareizi minēja, signāla amplitūda ir atkarīga no ātruma, jo zemāks ātrums - jo vājāks signāls) "

 

Vai ABS elektroniskā daļa ir ar tādu pašu kodu kāda bija, varbūt jaunajai arī ir problēma.

 

BOO kā tu tagad brauc, ar tādu bojātu ABS, vai arī atslēdzi viņu, izņēmi drošinātāju?

 

Ja vēl neatslēdzi, tad atslēdz, un pārbaudi bremzes, vai ir asas, vai arī tādas pamīkstas. 

 

Jautājums citiem, vai šis ABS bloks vaktē arī to kā, cik stipri un ātri tiek spiests bremžu pedālis, jeb ir vecs lūznis un vaktē tikai, lai riteņi nebloķējas?


Darbs augstumā un grūti pieejamās vietās.


#26 Boo

Boo
  • Lietotājs
  • 158 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 17 October 2013 - 18:12

Mainītā ABS elektroniskā daļa ir ar to pašu kodu, kā vecajai, simptomi bremzējot arī tādi paši. 

Braucu kā parasti, abs un drošinātājus aizticis neesmu. Bremzes tādas pašas kā bija līdz šai problēmai- labas un vienmērīgas.

Pamanīju, ka uzreiz straujāk bremzējot, nekādi tikšķi pa bremžu pedāli nenotiek. Kā arī dīvaini, ka spiežot pamazītiņam bremžu pedāli no sākuma parādās dīvaiņa skaņa, tāda kā pulkstenis tikšķ, nu un tad uzreiz pedālis sāk sist atpakaļ... kaut kādi x faili



#27 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9394 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 18 October 2013 - 05:28

Tad atliek vien meiģināt to sensoru piebīdīt tuvāk gredzenam,protams ja tas viss pasākums tur nav ieēdies un ir kustināms,jo sensoram pa lielam ir jābūt stingri,bet kustināmam,nevis ar āmuru sitamam :hihi:

 

Ja tu viņu vari kustināt bez āmura, tātad tas devējs nav stingri un es nejūtos pārsteigts ja tāds var pats no sevis arī izbraukt uz āru. Labi, man varētu būt bik par stingru, bet es vienalga dodu priekšroku tam ka devēji paliek savās vietās. 


Tak dažiem te vienkārši ir paranoja no ne-16. gadsimta diagnostikas metodēm. Kā jau minēja, to, kurš devējs gļuko, var pilnīgi mierīgi noteikt arī caur vagcom nebakstoties ar oscili.
Arī kļūdas nevienmēr būs, tik vecs abs bloks ir visai tupa ierīce. Manai ļerkatai kļūda par devēja neesamību parādijās gandrīz 3 gadi pēc iegādes lai gan devējs visu šo laiku tur fiziski neeksistē. Toties caur vagcom skaidri bij redzams, ka konkrēta riteņa ātrums ir precīzi 0.

 

Es ar "16. gadsimta metodēm" varu dabūt ideāli darbojošos ABSu - tu ar to savu kompi vari kādā grupā nolasīt devēju signālu līmeņus milivoltos? 

 

Man ir paranoja no tizlām diagnostikas metodēm, kuras darbojas tikai pa pusei. 


Šo rakstu rediģēja mshathlonxp: 18 October 2013 - 05:32

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#28 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3133 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 18 October 2013 - 10:09

Jebkura diagnostikas metode ir tieši tik laba, cik labs ir cilvēks, kas to pielieto. Tu baksties pa vadiem ar oscili, cits skatās ar vag-comu, rezultāts tas pats - neviens nezin, kas notiek.

 

Lai vai kā, pēc tālākā apraksta LIEKAS - bet nav 100% pārliecības gan, ka vaina ir kaut kur citur, ne pašos devējos. Devējus es gan drošības pēc apmērītu ar oscili, ja būtu tāda iespēja, lai 100% izslēgtu no aizdomās turamo saraksta un tad jau vajadzētu skatīties tālāk. No kurienes nāk tā "tikšķošā skaņa"? 


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#29 Boo

Boo
  • Lietotājs
  • 158 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 18 October 2013 - 16:52

Tikšķoša skaņa nāk no bremžu pedāļa puses

#30 hofmann

hofmann
  • Lietotājs
  • 954 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Audi,Saab

Pievienots 18 October 2013 - 18:49

DATA_4%5C761717.jpgKāpēc kuļat vienu un to pašu?! 90% os vainojami šādi abs gredzeni. Boriss-atbrauc pie manis un uzliksim auto uz bremžu stenda. Tad arī noskaidrosim īstenos iemeslus :smartass:


Senson serviss Starta ielā 5 F T. 29940215<p>[b][i][size=5]




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)