Pālekt uz saturu


Foto

Koiloveri + un -


  • Please log in to reply
11 atbildes uz šo tēmu

#1 Madars

Madars
  • Lietotājs
  • 2338 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Ikviens, pēc savas iekšējās būtības, ir dzinējs: viens kandžas, cits- huiņas....

Pievienots 11 August 2013 - 21:18

Tātad, par cik esošie shok absorbers šoku vairs neabsorbē, tad skaidra lieta, ka kaut kas ir jādara lietas labā. Tagad esu izvēles priekšā, pirkt jaunus amīšus vai varbūt varu uzmest šādus te mērkaķīšushttp://www.ebay.co.u...=item1c2dfba9db. Ko jūs, zinošie, ļautiņi iesakat darīt? Cik noprotu ar viņiem viegli var mainīt arī sēdinājumu, kas man dikti patiktos vasarā, toties ziemā vairāk gan nē... Par cik nav bijusi ar tādiem darīšana, pat ne bikiņ, tad jautāju šeit!


Jā, aizmirsu piebilst, auto tas, kas parakstā...


Audi 200 C2 1981.

A8L d2 4.2l 40v
Audi 90Q 7A AAN

Vw transporter t4 2.5tdi

A4b5q AFN


#2 devildriver

devildriver
  • Lietotājs
  • 629 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:fatherland
  • Intereses:audi, black metal, funeral doom

Pievienots 12 August 2013 - 05:43

Man uz B5 avanta ir FK coilas, kuros ir koni amortiņi.Sagriezts ir praktiski līdz lejai- stabilitāte lieliska ar R18,kā ir braukt ar stock amortiem un atsperēm, pat nespēju iedomāties, tik tagad aizmugurē amorti izbeigušies pēc sešu gadu ekspluatācijas.Ja ir vēlēšanās pēc lielāka sēdinājuma un finanses to atļauj, tad coilas ir way to go


A4 B5 avant, full  S4 bodykit, brakes and interior, 1.8T Stage 2


#3 DogyDog

DogyDog
  • Lietotājs
  • 91 raksti

Pievienots 12 August 2013 - 08:58

Apdomā labi vai ir vajadzība pēc liela kartinga ar zemu klīrensu, pašam uz identiska auto KW koiļi. Neesmu sastapis uz A8 koiļus kam iespējams regulēt augstumu aizmugurei.

Protams izskatās jau nu mega gludeklis.



#4 uldish

uldish
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 9 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cheddar

Pievienots 06 January 2015 - 23:01

Jaunu tēmu sākt nevaru tad ierakstīšu šeit Manam 1998 A4B5 1.9TDI velk uz amartizatoru maiņu,un skatos tos ebay,jo tas būtu pieejamākais resurss man jo esmu UK,

saprotu ka tie amiķi tik lēti nemaz nav,un prasu pdomu vai pirkt amartizatorus vai coiloverus

LINKS

http://www.ebay.co.u...=STRK:MEBIDX:IT

 

jo cena ipaši neatškiras,un ja pareizi saprotu vecos amartizatorus arā un šos iekšā

 

Paldies

   

#5 ArdisR

ArdisR
  • Lietotājs
  • 209 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltene
  • Intereses:quattro.

Pievienots 22 January 2015 - 09:13

Koili sanāk gandrīz lētāk kā jauni amji. Kādus 3 gadus laikam tur, cik esmu dzirdējis. Pats arī domāju par koili likšanu. Sēdinājums un stabilitāte vienkārši izcila. Kā kartingam.
BMW E36 1.8is - sold
BMW E34 2.5vanos benz/gāze - sold
Audi 80 b4 quattro 2.5TDI

#6 mdz

mdz
  • Lietotājs
  • 5542 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Hektors, krokodils, fwd un bezatsperu automobīļi

Pievienots 22 January 2015 - 09:24

Normāli koili maksā 4 ciparus pirms komata. Tie lētie sūdi pa 300e der tikai skatam no malas vasarā.

1-3-4-2

Listen to SLAYER

R.I.P. Divlitrīgais alus


#7 uldish

uldish
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 9 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cheddar

Pievienots 28 January 2015 - 01:03

tad pasaki cik maksā norm amiņi? :D  ari  4 ciparu skaitli un pa 300 nav vērts



#8 Source

Source
  • Moderators
  • 4330 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 28 January 2015 - 10:26

uldish,

Tu izliecies vai kā? Nesalīdzini amortizatoru ar coilover! Vienas firmas amortizatori un coilover cena atšķiras būtiski. Pa 300 (ja runājam par eur) var nopirkt normālus (ne labākos un izcilākos) amortizatorus, kamēr coilover tur nekas prātīgs nebūs.


Šo rakstu rediģēja Source: 28 January 2015 - 10:26

S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#9 Elijah

Elijah
  • Lietotājs
  • 111 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 29 January 2015 - 00:09

Ir arī lētā gala brīnumi kvalitatīvi,

Ar ko labāks ir kaut kāds Monroe amītis par ķīnas koilu? Ar to ka viņam jaunam jau štoks ļurkājas?



#10 Rausitis

Rausitis
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga-Cēsis

Pievienots 11 May 2018 - 12:35

Gribēju uzjautāt vai kads var pateikt. Ta ka manam S8 d2 priekšā pārlūza abas atsperes meklēju jaunas. Gribējās likt coilas bet šobrīd ir kur citur svarīgāk ieguldities. Stav uz a6c5 avanta kW coilas. Uz aci skatoties liekas ka neko daudz neatšķiras no S8.
Ka tur ir? Varetu sakombinēt abus kopā vai arī jāpērk atsperes. A6 bez quattro vienīgi.

Šo rakstu rediģēja Rausitis: 11 May 2018 - 12:37


#11 CED

CED
  • Lietotājs
  • 397 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga-Ventspils
  • Intereses:Kvēp spēk

Pievienots 13 May 2018 - 09:51

Ja nemaldos tad d2 visam tur ir jāder, kāda būs braukšana jutīsi, kad samainīsi.


99 A4 B5 1.9 TDi

06 A4 B7 3.0 TDi


#12 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 675 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 14 May 2018 - 08:42

tad pasaki cik maksā norm amiņi? :D  ari  4 ciparu skaitli un pa 300 nav vērts

Koņus pa 50 Eur gabalā atradīsi stabili! Kur tad vēl lētāk!


Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)