pēdējajiem gadiem nāca 012 vadība (tas ir 2000. gads, varbūt arī daži 1999 gada ) = vieglāk čipot, caur obd, un darīties tur.
018 vadība ir vecākiem - palielam tāda pat 012, tikai lai čipotu ir jālodējas pie ECU.
pavisam vecajiem bija 021(ja atceros) - tur viss slikti, bet nu ja tikai braukt, tad visas vienādas.
B4 tur manliekas viskrutākais ir tas 1Z motors ar 66kw, attiecīgi mazjaudīgāki ir vecāki dinozauri.
Par 018 es domāju ka tu smagi kļūdies - 018 ir tās pašas EDC15 sērijas vadība kas 012, tik savādāki štekeri un, acīmredzot, kaut kas, dēļ kā regulējumu kruķīšana ar kabeli nav iespējama [neesmu iedziļinājies tajās niansēs] - un tāpēc diez vai būs vecākiem modeļiem. Pašam ir gadījies no kaut kāda deviņdesmit astotā vai devītā gada šarāna ar AFN vilkt laukā veco vadības bloku.
Par B4 AAZ pieejamību tu kļūdies pilnīgi noteikti - AAZ nebija nekāds aizvēsturisks dinozaurs kurš tika aizvietots ar TDI - tas bija vājāka un lētāka motora opcija. Iekš B5 tas nenāca noteikti tikai tāpēc ka audī ar B5 pozicionējās pietiekami augstu lai būtu nepiedienīgi izmantot tādu traktormotoru ar izraujamu čoku - trešajā golfā tas priekškamernieks gāja līdz galam, pārdzīvodams 1Z par pusotru gadu, būdams jau AHU un AFN laikabiedrs.