Pālekt uz saturu


Foto

1.9Tdi motora problemas.


  • Please log in to reply
553 atbildes uz šo tēmu

#541 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9990 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 29 November 2022 - 19:24

pēdējajiem gadiem nāca 012 vadība (tas ir 2000. gads, varbūt arī daži 1999 gada ) = vieglāk čipot, caur obd, un darīties tur. 

018 vadība ir vecākiem - palielam tāda pat 012, tikai lai čipotu ir jālodējas pie ECU.

pavisam vecajiem bija 021(ja atceros) - tur viss slikti, bet nu ja tikai braukt, tad visas vienādas.

 

 

B4 tur manliekas viskrutākais ir tas 1Z motors ar 66kw, attiecīgi mazjaudīgāki ir vecāki dinozauri.

 

 

Par 018 es domāju ka tu smagi kļūdies - 018 ir tās pašas EDC15 sērijas vadība kas 012, tik savādāki štekeri un, acīmredzot, kaut kas, dēļ kā regulējumu kruķīšana ar kabeli nav iespējama [neesmu iedziļinājies tajās niansēs] - un tāpēc diez vai būs vecākiem modeļiem. Pašam ir gadījies no kaut kāda deviņdesmit astotā vai devītā gada šarāna ar AFN vilkt laukā veco vadības bloku. 

 

Par B4 AAZ pieejamību tu kļūdies pilnīgi noteikti - AAZ nebija nekāds aizvēsturisks dinozaurs kurš tika aizvietots ar TDI - tas bija vājāka un lētāka motora opcija. Iekš B5 tas nenāca noteikti tikai tāpēc ka audī ar B5 pozicionējās pietiekami augstu lai būtu nepiedienīgi izmantot tādu traktormotoru ar izraujamu čoku :crazy:  - trešajā golfā tas priekškamernieks gāja līdz galam, pārdzīvodams 1Z par pusotru gadu, būdams jau AHU un AFN laikabiedrs. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :) 


#542 999KrS

999KrS
  • Lietotājs
  • 1921 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga un tās apkārtne
  • Intereses:Viss, bet tajā pašā laikā nekas.

Pievienots 02 December 2022 - 11:53

Par 018 es domāju ka tu smagi kļūdies - 018 ir tās pašas EDC15 sērijas vadība kas 012, tik savādāki štekeri un, acīmredzot, kaut kas, dēļ kā regulējumu kruķīšana ar kabeli nav iespējama [neesmu iedziļinājies tajās niansēs] - un tāpēc diez vai būs vecākiem modeļiem. Pašam ir gadījies no kaut kāda deviņdesmit astotā vai devītā gada šarāna ar AFN vilkt laukā veco vadības bloku.  kā jau tu redzi, es runāju par 2000. gadu un tad atsaucos par 018, kā "vecāku"(1999/98 ir vecāks par 2000, ne?), neko nepareizi nepateicu! - 018 ir palielam tāda pati, kā 012 (EDC15), tik atšķiras lielākais tas, ka nevar čipot caur OBD, negāja runa par vadības bloku maiņu, kur vajadzētu jau iegrimt pinu atšķirībās, kurus var arī pārlikt lai 018 vietā ielikt 012..

 

Par B4 AAZ pieejamību tu kļūdies pilnīgi noteikti - AAZ nebija nekāds aizvēsturisks dinozaurs kurš tika aizvietots ar TDI - tas bija vājāka un lētāka motora opcija. Iekš B5 tas nenāca noteikti tikai tāpēc ka audī ar B5 pozicionējās pietiekami augstu lai būtu nepiedienīgi izmantot tādu traktormotoru ar izraujamu čoku :crazy:  - trešajā golfā tas priekškamernieks gāja līdz galam, pārdzīvodams 1Z par pusotru gadu, būdams jau AHU un AFN laikabiedrs. 
ko b*e? kāds vēl AAZ? es tādu vispār nekur neminēju! jau rakstīju savas zināšanas par B5, un pieminot B4 un 1Z, bija tāds mazs vārdiņš "manliekas", kas jau norāda uz to, ka es nezinu 100% to, tikai pieļauju!

 

 

jebkurā gadījumā, runājot par B5, es neko nepareizi nepateicu (varbūt kādi sīkumi, kā sprauslu spiediens, vai tik nebija 220bar..). 


Auto audio... hobija līmenī.
65535 kļūda: varu nodzēst.


#543 km_

km_
  • Lietotājs
  • 738 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:VAG instr.paneļi, EDC15/MSA15 vadības bloki

Pievienots 05 December 2022 - 22:42

999KrS visu pareizi pateica, vienīgi var precizēt un papildināt, ka čipojot vecākos 018 un 021 parasti lodē ligzdas atmiņas čipiem, lai varētu vieglāk tos izņemt un pēc programmēšanas iespraust atpakaļ. Pirmajā reizē paņemot vadības bloku būs jāsalodē ligzdas, kas kādu laiciņu prasīs, bet katru nākošo reizi atliks izņemt čipus, pārprogrammēt un iespraust ligzdās atpakaļ.

Ligzdas tieši lodē ar mērķi, lai varētu maksimāli ātri pārprogrammēt ECU katru nākošo programmēšanas reizi. Tām jābūt stingrām un kārtīgi pielodētām, lai, laika gaitā vai kratoties pa bedrēm čips nesāktu zaudēt kontaktu. Tā kā 018 ir čiptūnings vārda tiešajā nozīmē. 012 lodēšanā jāiegulda tieši nulle darba, nav pat jāpieskaras vadības blokam un pārrakstīšana ar datoru prasa apmēram 2-3 minūtes laika pīpējot. Savukārt 018 vadības bloks katru reizi būs jāizņem, jāaiznes uz darbnīcu, jāizjauc, jāizņem čipi, jāsaprogrammē un pēc tam jāieliek viss atpakaļ. Attiecīgi savas 30 minūtes aizies. Bez pīpēšanas.

 

Parasti 018 nemaina uz 012, jo reti kurš grib noņemties ar to 60+ vadu pārlodēšanu skatoties uz ieguvumiem, īpaši ja vadības bloka vadi atrodas neparocīgā vietā. Ar 018 pietiek jaudas griešanai kosmosā. Ar 021 atdursies pie vadības blokā iebūvētā 2.5bar MAP sensora, kurš paliks pa īsu.

 

Ja plāno daudz regulēt, tad 012 gan būtu jāieliek. Galu galā 021/018->012 shēmas ir internetā pieejamas un mierīgā garā pa 2 stundām vadus var pārlodēt. Lai piedzītu savu AFNu pie citas turbīnas, lielākam sprauslām un 11mm sūkņa, man vajadzēja kādas vismaz 10 reizes pārprogrammēt ECU un pēc tam vēl tikpat, lai visas nianses piedzītu tuvu ideālam. Kopā rēķinot kādas 50 reizes noteikti esmu programmējis. Bet te runa ir par nestandarta uzlabojumiem motoram. Uztaisīt standarta čipu, bez izmaiņām motorā prasīs tikai vienu programmēšanas reizi, ierakstot pārbaudītas kartes attiecīgajam motoram, tad nav jēgas mainīt vadības bloku.


B5 AFN EDC15VM+, GT1749VA, PD130 intake, 0.240 TDR ST1 nozzles, 11mm IP, SMF, CAT

:greyrs4:


#544 Madars

Madars
  • Lietotājs
  • 2746 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Ikviens, pēc savas iekšējās būtības, ir dzinējs: viens kandžas, cits- huiņas....

Pievienots 05 December 2022 - 23:44

Es pat sapratu. :ok:


Audi 200 C2 1981.

A8L d2 4.2l 40v
Audi 90Q 7A AAN

Vw transporter t4 2.5tdi

A4b5q AFN


#545 Buks91

Buks91
  • Lietotājs
  • 19 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 04 January 2023 - 19:04

Sveiki!
1.9tdi, AFN iesmidzes moments ir mazliet par vēlu. Sūknis ir aizregulēts līdz galam. Zobeni pārbaudīja, ir salikta pa atzīmēm. Aizdedzes apsteidzes vārsts sūknī esot ok. Augstspiediena sūknim ir mainītas blīves. Meistars, kurš mainīja augstspiediena sūkņa blīves, teica, ka vispirms izgriezis sausu akumulatoru un pēc tam uzpumpējis degvielu sūknī. Dzinēju čipojis iepriekšējais saimnieks, teica, ka iesmidzes momentu varēja noregulēt. Dzinējs arī liekas, ka darbojas mazliet traktoriskāk un patēriņs, pie vienāda maršruta, uzkāpis par 0.5l.
Cita servisa meistars piedāvā pagriezt sūkni, par vienu zobu, vajadzīgajā virzienā.
Jautajumi spečukiem:
1. Vai griezt sūkņa zobratu ir ok?
2. Ja nē, tad kur vēl meklēt problēmu?
Paldies!

#546 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 3220 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 05 January 2023 - 08:54

Sveiki!
1.9tdi, AFN iesmidzes moments ir mazliet par vēlu. 
Paldies!

Cik grādi BTDC? Ja nevari atbildēt ar skaitli, tālāk runāt nav vērts!


Sveiki!
Meistars, kurš mainīja augstspiediena sūkņa blīves, teica, ka vispirms izgriezis sausu akumulatoru un pēc tam uzpumpējis degvielu sūknī. 
Paldies!

Meistars=Dalbajobs. Maini meistaru. 


Sveiki!
Dzinējs arī liekas, ka darbojas mazliet traktoriskāk un patēriņs, pie vienāda maršruta, uzkāpis par 0.5l.
Paldies!

Traktoriskāk darbojas tad, ja moments ir agrs. Nesakrīt teorija ar pirmo punktu. Joprojām nepieciešams zināt cik ir moments grādos BTDC. 


Sveiki!
Cita servisa meistars piedāvā pagriezt sūkni, par vienu zobu, vajadzīgajā virzienā.
Jautajumi spečukiem: Vai griezt sūkņa zobratu ir ok?
Paldies!

Tev jau nav nekādu citu variantu, kā dabūt zobeni precīzi pa metkām pie atlaista sadalenes zobrata, lai iegūtu arī tādu empīrisko vērtību kā "pus-zobs". Ar veselu 1 zobu var sanākt arī otrā grāvī. Diemžēl šo lietu saprot retais, kas uzņemas zobenes maiņu. Un pārsvarā šiem ZobeņZobu-Orangutāniem galvenais instruments ir marķieris. Bail iedomāties, kā tās metkas tika pārbaudītas, smiekli nāk. Ja arī kloķene un sadalene bija ok, tad sūkņa coherā spectūlis negāja....un nevajag apgalvot pretējo. Ja pie parametra "sūknis ir līdz galam" nevar dabūt pareizu momentu, kā Tu domā "metkas ir pārbaudītas" un tur viss ir labi? :mrgreen:


Sveiki!
Jautajumi spečukiem: Ja nē, tad kur vēl meklēt problēmu?
Paldies!

Vienīgā problēma principā ir tikai "meistariņos". Kā var mainīt sūkņa blīves un pēc tam nedabūt atpakaļ momentu?  :hihi:

Jau iedomājos kā tās blīves ir samainītas. Pēc pusgada atkal pilēs kā bērzu sula. 


Šo rakstu rediģēja MXR: 05 January 2023 - 08:59

Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)


#547 Buks91

Buks91
  • Lietotājs
  • 19 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 05 January 2023 - 13:00

Meistars, kurš pārbaudīja un regulēja ir cits. Man parādīja līknes ar vēlamo un faktisko momentu. Tevis prasīto skaitli nezinu.
Nosūtīju PM MXR.

#548 arwolc

arwolc
  • Lietotājs
  • 244 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja
  • Intereses:TDI

Pievienots 07 January 2023 - 11:56

Meistars, kurš pārbaudīja un regulēja ir cits. Man parādīja līknes ar vēlamo un faktisko momentu. Tevis prasīto skaitli nezinu.
Nosūtīju PM MXR.

Nu grib, lai kāds palīdz, bet precīzi neko pateikt nevar! Tieši tā - cik ir reālā aizdedze Idle`ā? Cik gaitā? Cik ir degvielas doza siltam dzinējam?


Audi B4 1.9TDI AFN, GTB2056, 0,24mm, 11mm, 240mm Sachs, S3 FMIC, 60mm exh, Girling G60, programmed by arwolc

VW Passat B6 2.0TDI CR(STG1, DPF, EGR off) SOLD

Volvo V60 2.0D4 120kw stock


#549 Buks91

Buks91
  • Lietotājs
  • 19 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 07 January 2023 - 19:06

Izskatās, ka pie labiem meistariem ir garas rindas. Tā kā 1 nedēļu esmu LV un 2 nedēļas projām, tad šīs drāmas noslēgums, visticamāk ievilksies.
Ja paveiksies, tad nākamnedēļ kāds viedāks meistars pieslēgsies ar kompi, lai apskatītos, cik lielas auzas ir.

#550 km_

km_
  • Lietotājs
  • 738 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:VAG instr.paneļi, EDC15/MSA15 vadības bloki

Pievienots 08 January 2023 - 20:28

Tur nevar būt auzas, vajag salikt visu pa atzīmēm un noregulēt sūknim aizdedzi. Standarta procedūra.


B5 AFN EDC15VM+, GT1749VA, PD130 intake, 0.240 TDR ST1 nozzles, 11mm IP, SMF, CAT

:greyrs4:


#551 Buks91

Buks91
  • Lietotājs
  • 19 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 09 January 2023 - 19:35

Paldies, MXR! Nodiagnosticēja un teica, ka ar momentu viss ir ok. Iesmidzes moments ir mazliet agrāks nekā rūpnīcas pieprasītais, kas 400k km noskrējušam dīzelim ir ok. Nevajagot griezt līdz zaļajai līnijai, kā teica iepriekšējais mehs Bet, tā kā sūknis ir aizlocīts līdz galam, tad ir aizdomas, ka zobene ir mazliet nepareizi uzlikta.
Verdikts - līdz nākamai zobenes maiņai var braukt.

#552 PetrolHead

PetrolHead
  • Lietotājs
  • 16 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:LG

Pievienots 22 January 2023 - 05:22

Sveiki.
1.9 tdi 1Z.
Pirmajā robā strauji uzgāzējot līdz 4K, pazuda jauda motoram.
Vienlaicīgi prādījās asa metāliska skaņa, nestrādā turbo. Skaņa līdzīga itkā aizdedze būtu pa agru. Pielec ļoti labi, dūmu nav.
Turbīna un vakuums ir OK.
Noņēmu gaisa mērītāja konektoru, jauda nokrita vēl vairāk. Tātad OK.

Sūknis mirst? Ko vēl apsktīt?
Skatīšos vai viss pa metkām sakrīt, kaut gan td jau dūmotu un nelektu.

#553 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9923 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 22 January 2023 - 08:40

Ja siksnai metkas vietā, tad jautājums vai nesalieca vārstus


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI  -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi

Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi

Audi 80 B3 under construction..


#554 PetrolHead

PetrolHead
  • Lietotājs
  • 16 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:LG

Pievienots 22 January 2023 - 23:10

Papildus info..
Asā skaņa parādās tikai uzdodot gāzi. Tukšgaitā minimāla.
Ievēroju ka dodot gāzi no sākuma jauda ir bet pēc 2sekundēm jauda sāk zust. Tad atkal parādās vairākas reizes nospiežot gāzes pedāli.

Ja siksnai metkas vietā, tad jautājums vai nesalieca vārstus


Dikti šaubos par vārstiem

Šo rakstu rediģēja PetrolHead: 22 January 2023 - 23:09





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)