Pālekt uz saturu


Foto

1.9Tdi motora problemas.


  • Please log in to reply
426 atbildes uz šo tēmu

#421 audistslv

audistslv
  • Lietotājs
  • 16 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 06 April 2019 - 09:24

Sveiki, ir problēma ar audi a4 1.9tdi 66kw, uz ziemu it kā mazāk meta, bet kā siltāks, tā uz plastmasas motora pārsega eļļas pleķi parādās un gaisa pievades trubas arī eļļa ap vienu no savienojuma, bet iekšā trubas sausas un gaisa filtrs arī sauss, janvārī kaut kad mainīju vārstu vāka blīvi, it kā tur vairs nespieda, bet atkal parādījusies eļļa, kas varētu būt par problēmu, jo nekur citur nav eļļas un nevar saprast no kurienes spiež laukā, varbūt kādam ir bijis kas līdzīgs?



#422 arwolc

arwolc
  • Lietotājs
  • 210 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja
  • Intereses:TDI

Pievienots 06 April 2019 - 21:34

Nomazgā visu SAUSU un izbrauc vienu līkumu, paskaties, izbraucu otru.. kaut kur jau jārodas tai eļļai.. un 1Z motoram pamatā viss ir pārredzams..


Audi B4 Avant 1.9TDI AFN, GT1749VA 0,24mm, 11mm, 240mm Sachs, S3 FMIC, 60mm izplūde, Girling G60

VW Passat B6 2.0TDI CR stock


#423 Trymijs

Trymijs
  • Lietotājs
  • 16 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 17 May 2019 - 20:43

Sveiki, Audi a3 81kw (Asv) parādijušās dūmgāzes tosola traukā, kā arī dzirdama (noņemot atpakaļgaitas trubiņu redzama) gaisa plūsma starp atpakaļnākošo tosolu. Šodien pat borta kompī izmeta tosola līmeņa kļūdu, pēcāk secinot, ka izspļauts tosols gar tvertnes vāciņu.

Varbūt kādam ir varianti, kas šo visu izraisa? Galvas blīve/sadilis ūdenssūknis/nosprūdis termostats?

P.s. Pat sasniedzot 90*temp nekad neesmu sajutis, ka lielā dzeses radiatora apakšējā truba būtu kļuvusi karsta, tā vienmēr vēsa.



#424 dzejnieks

dzejnieks
  • Lietotājs
  • 2132 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:TDi,Auto,
    Sieviete

Pievienots 17 May 2019 - 21:02

Sveiki, Audi a3 81kw (Asv) parādijušās dūmgāzes tosola traukā, kā arī dzirdama (noņemot atpakaļgaitas trubiņu redzama) gaisa plūsma starp atpakaļnākošo tosolu. Šodien pat borta kompī izmeta tosola līmeņa kļūdu, pēcāk secinot, ka izspļauts tosols gar tvertnes vāciņu.
Varbūt kādam ir varianti, kas šo visu izraisa? Galvas blīve/sadilis ūdenssūknis/nosprūdis termostats?
P.s. Pat sasniedzot 90*temp nekad neesmu sajutis, ka lielā dzeses radiatora apakšējā truba būtu kļuvusi karsta, tā vienmēr vēsa.

Kā tas ir dzirdama? Reāli izplūdes gāzes nāk pa izplešanās trauku ārā? Spiediens sistēmā ir?

B4 TDR powered by Jonix and Valdlauči garage teem, srsauto.lv... tdr.lv


#425 Trymijs

Trymijs
  • Lietotājs
  • 16 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 18 May 2019 - 11:42

Brīdī,kad tosola līmenis ir pacēlies, ir dzirdama burkšķēšana, reāli kā gaiss tiktu padots, un arī pati atpakaļgaitas plūsma tāda visai švaka..



#426 arwolc

arwolc
  • Lietotājs
  • 210 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja
  • Intereses:TDI

Pievienots 05 June 2019 - 17:32

Brīdī,kad tosola līmenis ir pacēlies, ir dzirdama burkšķēšana, reāli kā gaiss tiktu padots, un arī pati atpakaļgaitas plūsma tāda visai švaka..

80%, ka galvas blīve - spiediens iet sistēmā.


Šo rakstu rediģēja arwolc: 05 June 2019 - 17:32

Audi B4 Avant 1.9TDI AFN, GT1749VA 0,24mm, 11mm, 240mm Sachs, S3 FMIC, 60mm izplūde, Girling G60

VW Passat B6 2.0TDI CR stock


#427 Trymijs

Trymijs
  • Lietotājs
  • 16 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 08 June 2019 - 17:40

Tātad -jā, nomainīju galvas blīvi, šķidrumi savstarpēji vairs nejaucās, motors dzesējās superīgi, kā arī spiediens trubās pie Darba temperatūras ir ļoti mazs salīdzinot ar to, kā bija pirms galvas blīves maiņas. :)






0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)