Pālekt uz saturu


Foto

1.9Tdi motora problemas.


  • Please log in to reply
431 atbildes uz šo tēmu

#421 audistslv

audistslv
  • Lietotājs
  • 16 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 06 April 2019 - 09:24

Sveiki, ir problēma ar audi a4 1.9tdi 66kw, uz ziemu it kā mazāk meta, bet kā siltāks, tā uz plastmasas motora pārsega eļļas pleķi parādās un gaisa pievades trubas arī eļļa ap vienu no savienojuma, bet iekšā trubas sausas un gaisa filtrs arī sauss, janvārī kaut kad mainīju vārstu vāka blīvi, it kā tur vairs nespieda, bet atkal parādījusies eļļa, kas varētu būt par problēmu, jo nekur citur nav eļļas un nevar saprast no kurienes spiež laukā, varbūt kādam ir bijis kas līdzīgs?



#422 arwolc

arwolc
  • Lietotājs
  • 215 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja
  • Intereses:TDI

Pievienots 06 April 2019 - 21:34

Nomazgā visu SAUSU un izbrauc vienu līkumu, paskaties, izbraucu otru.. kaut kur jau jārodas tai eļļai.. un 1Z motoram pamatā viss ir pārredzams..


Audi B4 Avant 1.9TDI AFN, GT1749VA 0,24mm, 11mm, 240mm Sachs, S3 FMIC, 60mm izplūde, Girling G60

VW Passat B6 2.0TDI CR stock


#423 Trymijs

Trymijs
  • Lietotājs
  • 16 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 17 May 2019 - 20:43

Sveiki, Audi a3 81kw (Asv) parādijušās dūmgāzes tosola traukā, kā arī dzirdama (noņemot atpakaļgaitas trubiņu redzama) gaisa plūsma starp atpakaļnākošo tosolu. Šodien pat borta kompī izmeta tosola līmeņa kļūdu, pēcāk secinot, ka izspļauts tosols gar tvertnes vāciņu.

Varbūt kādam ir varianti, kas šo visu izraisa? Galvas blīve/sadilis ūdenssūknis/nosprūdis termostats?

P.s. Pat sasniedzot 90*temp nekad neesmu sajutis, ka lielā dzeses radiatora apakšējā truba būtu kļuvusi karsta, tā vienmēr vēsa.



#424 dzejnieks

dzejnieks
  • Lietotājs
  • 2144 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:TDi,Auto,
    Sieviete

Pievienots 17 May 2019 - 21:02

Sveiki, Audi a3 81kw (Asv) parādijušās dūmgāzes tosola traukā, kā arī dzirdama (noņemot atpakaļgaitas trubiņu redzama) gaisa plūsma starp atpakaļnākošo tosolu. Šodien pat borta kompī izmeta tosola līmeņa kļūdu, pēcāk secinot, ka izspļauts tosols gar tvertnes vāciņu.
Varbūt kādam ir varianti, kas šo visu izraisa? Galvas blīve/sadilis ūdenssūknis/nosprūdis termostats?
P.s. Pat sasniedzot 90*temp nekad neesmu sajutis, ka lielā dzeses radiatora apakšējā truba būtu kļuvusi karsta, tā vienmēr vēsa.

Kā tas ir dzirdama? Reāli izplūdes gāzes nāk pa izplešanās trauku ārā? Spiediens sistēmā ir?

B4 TDR powered by Jonix and Valdlauči garage teem, srsauto.lv... tdr.lv


#425 Trymijs

Trymijs
  • Lietotājs
  • 16 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 18 May 2019 - 11:42

Brīdī,kad tosola līmenis ir pacēlies, ir dzirdama burkšķēšana, reāli kā gaiss tiktu padots, un arī pati atpakaļgaitas plūsma tāda visai švaka..



#426 arwolc

arwolc
  • Lietotājs
  • 215 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja
  • Intereses:TDI

Pievienots 05 June 2019 - 17:32

Brīdī,kad tosola līmenis ir pacēlies, ir dzirdama burkšķēšana, reāli kā gaiss tiktu padots, un arī pati atpakaļgaitas plūsma tāda visai švaka..

80%, ka galvas blīve - spiediens iet sistēmā.


Šo rakstu rediģēja arwolc: 05 June 2019 - 17:32

Audi B4 Avant 1.9TDI AFN, GT1749VA 0,24mm, 11mm, 240mm Sachs, S3 FMIC, 60mm izplūde, Girling G60

VW Passat B6 2.0TDI CR stock


#427 Trymijs

Trymijs
  • Lietotājs
  • 16 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 08 June 2019 - 17:40

Tātad -jā, nomainīju galvas blīvi, šķidrumi savstarpēji vairs nejaucās, motors dzesējās superīgi, kā arī spiediens trubās pie Darba temperatūras ir ļoti mazs salīdzinot ar to, kā bija pirms galvas blīves maiņas. :)



#428 Asix

Asix
  • Lietotājs
  • 39 raksti

Pievienots 19 August 2019 - 15:20

Auto Audi A3 1.9TDI 77kw '04 manuālis, problēma gaužām populāra, lai pielaistu, ilgāk japagriež, it īpaši silts, nomainits ir spararats ( ne lētais ) ar visu sajūga komplektu, starteris jauns, sprauslas pārbaudītas uz stenda, kompis neko neuzrāda, bet problema tapat nemainās, jagriež ilgāk, iemesli?

Paldies

#429 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3543 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 19 August 2019 - 18:04

Sadalenes pozicijas devejs, norauj nost, tad starte, ja pec 3apgriezieniem pielec ideali tad maini to deveju un sadaleni noliec vieta


Sent from my iPhone using Tapatalk

A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
Audi 430d

WWW.TDR.LV

 


#430 dzejnieks

dzejnieks
  • Lietotājs
  • 2144 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:TDi,Auto,
    Sieviete

Pievienots 19 August 2019 - 20:15

Sadalenes pozicijas devejs, norauj nost, tad starte, ja pec 3apgriezieniem pielec ideali tad maini to deveju un sadaleni noliec vieta


Sent from my iPhone using Tapatalk

Es savam samainīju, gan augšējo, gan apakšējo hollu, siksnu pa jaunam noliku.. gumijas samainīju, vēl tandēmniekam blīvi jānomaina..

B4 TDR powered by Jonix and Valdlauči garage teem, srsauto.lv... tdr.lv


#431 Asix

Asix
  • Lietotājs
  • 39 raksti

Pievienots 19 August 2019 - 21:22

Paldies, mēģināšu.

#432 Koni4jo

Koni4jo
  • Lietotājs
  • 27 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 14 October 2019 - 19:54

Tāds katls kā Seat Leon 1.9tdi 81kw AHF, tas pats golf 4

 

Varbūt ir te kāds gana gudrs, lai nedaudz apgaismotu.

Tāda aizdoma, ka aizpeldējis kaut kas zobenei, jo lec samērā švaki, kūp biezs izteikti balti/zils un kodīgs dūms, kā saprotu dīzelis nesadeg, apgriezienus īsti neuzņem, tīri žvadz tukšgaitā, lai arī dūmo rūc stabili

Sākotnēji bija domas, ka sprauslas ir galīgi beigtas, bet tās ir vestas uz stendu un tur saka, ka viss kārtībā ar viņām un saka, ka drīzāk vajag pārbaudīt vai moments sūknim pareizi salikts.

 

Zobene ne tik sen +/- 10k km atpakaļ mainīta, līdz ar gredzeniem, šālēm, blīvēm un kaudzi citu daļu, sākotnēji gāja labi un sūdzību nebija, sākoties aukstākam laikam sāka švakāk lekt un pirmo laiku dūmot, bet sākoties pavasarim joprojām leca arvien sliktāk, dūmoja arvien vairāk, tā nu stāv nomests malā, jo laika nav bijis pieķerties.

 

Interesē vai tas viss kopumā atbilstu tīri tam, ka jāsaregulē sūkni? Cik ilgs un vai sarezģīts darbs, apskatīt saprast vainu utt tas ir, cik daudz jājauc ārā, visa zobene vai tīri bakstīšanās gar sūkni un cik ilgi tas varētu aizņemt un loģiski cik aptuveni tas varētu maksāt? Vai kāds varbūt ir ar mieru atbraukt un uz vietas apskatīt un saregulēt, iepriekš vienojoties par laiku? Atrodas Rīgā Krustpils ielā, aizvest/ aizdzīt un atstāt nekur nevaru, šobrīd mašīnai jāstāv zem jumta.






0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)