Pālekt uz saturu


Foto

EGR vārsta nozīme.


  • Please log in to reply
311 atbildes uz šo tēmu

#61 Platinum

Platinum
  • Lietotājs
  • 4553 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki
  • Intereses:Olga :)
    Quattro TDI

Pievienots 05 January 2014 - 16:42

Flanči ir pieejama pie muxa, kā orģināldetaļa! 

Jo oooo paši saprata, ka jāizgatavo zagluškas.


                                                                                                                                                                                                                                           The power of Diesel is Black Smoke
Audi A4 B5 Quattro 1.9TDI @Jonix & TDR.LV


#62 guncha90

guncha90
  • Lietotājs
  • 41 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:liepaja

Pievienots 05 January 2014 - 17:01

kas ir muha?



#63 Platinum

Platinum
  • Lietotājs
  • 4553 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki
  • Intereses:Olga :)
    Quattro TDI

Pievienots 05 January 2014 - 17:15

http://audi-style.lv...entry1267728919


                                                                                                                                                                                                                                           The power of Diesel is Black Smoke
Audi A4 B5 Quattro 1.9TDI @Jonix & TDR.LV


#64 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3854 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 January 2014 - 17:58

Flanči ir pieejama pie muxa, kā orģināldetaļa! 

Jo oooo paši saprata, ka jāizgatavo zagluškas.

Paskaties ETKā, kādiem motoriem tās zagluškas ir lietotas, un kļūs skaidrs, kāpēc oooo to "saprata".



#65 viesis71

viesis71
  • Lietotājs
  • 429 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 January 2014 - 21:08

Nu re..vienīgi kādam auto tas bija? 

 

2.0tdi :)

 

egr-2-0tdi.sized.jpg



#66 judiks

judiks
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 3 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 23 January 2014 - 22:13

Parasti jau liek starp iepludi un egr

kas notiek ja ieliek starp izpludes kolektoru un to egr?



#67 Jukums

Jukums
  • Lietotājs
  • 315 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kalnciems

Pievienots 23 January 2014 - 22:26

kas notiek ja ieliek starp izpludes kolektoru un to egr?

Nekas. Galvenai, pienākošo vakuuma trubiņu aizbāz ar kaut ko kārtīgi ciet, lai netiek lieki zudināts vakuums sistēmā. 


Audi 80 B4 1.9TDR

1.9TDI un 2.5TDI VP sprauslu regulēšana/pārbaude.


#68 judiks

judiks
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 3 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 23 January 2014 - 22:31

Nekas. Galvenai, pienākošo vakuuma trubiņu aizbāz ar kaut ko kārtīgi ciet, lai netiek lieki zudināts vakuums sistēmā. 

skaidrs,vinu atstat virsu nevar?



#69 Jukums

Jukums
  • Lietotājs
  • 315 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kalnciems

Pievienots 23 January 2014 - 23:14

skaidrs,vinu atstat virsu nevar?

Var arī atstāt, bet tomēr, to pašu vakuumu izmanto arī bremzes, turbīnas sēne, labāk jau ir to ar kaut ko aizbāzt ciet. 


Audi 80 B4 1.9TDR

1.9TDI un 2.5TDI VP sprauslu regulēšana/pārbaude.


#70 marisd

marisd
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 1 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 28 February 2014 - 20:27

Savam audi A6 C4 ar vakar to egr noslēdzu. no abām pusēm. Lēnāk uzsilst bet tā nekāda cita atsķirība nebija. Tik tagad apziņa ka vairs netiek piecūkots mans audi motors



#71 JPs

JPs
  • Lietotājs
  • 226 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala,Ragana
  • Intereses:Velo,moto kalnu slēpes atkal topā!

Pievienots 28 February 2014 - 20:47

?

kāds sakars uzsilšanai no EGR ciet vai nē?



#72 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1641 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 28 February 2014 - 22:11

EGR izplūdes gāzes laiž otrai pārstrādei, tādējādi palielinot motora nodilumu un samazinot kaut kādu atgāzu daudzumu ķipa.



#73 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3106 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 28 February 2014 - 22:23

vai tā bij atbilde uz iepriekšējo postu? :D Palīdz uzsildīt motoru tam dilstot... :D berze tak rada siltumu


?

kāds sakars uzsilšanai no EGR ciet vai nē?

Kad tavs salons iesilst ātrāk? Kad pūš caur pečku aukstu gaisu no āras,vai kad ieslēgta salona recirkulācija un silda to,kas jau tiko sildīts dzenot to gaisu uz rinki?



#74 renatz

renatz
  • Lietotājs
  • 1217 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Tērvete
  • Intereses:TDI

Pievienots 28 February 2014 - 22:23

EGR izplūdes gāzes laiž otrai pārstrādei, tādējādi palielinot motora nodilumu un samazinot kaut kādu atgāzu daudzumu ķipa.

Samazina NOX daudzumu.


 BMW E46 330D 


#75 snoobi

snoobi
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 4 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:....

Pievienots 06 March 2014 - 14:29

a6 1.9tdi awx ja nosledz EGR obligāti japārprogramē ?



#76 gigia

gigia
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 7 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 25 March 2014 - 21:00

jautājums speciem... A6 2.5 TDI '99
Lieta tāda, ka auksts motors pielec ideāli un bez dūmiem, bet pēc apmēram 2min nostrādā kaut kāds relejs un motors sāk raustīties un dūmot kamēr uzsilst, tad gaita izlīdzinās un dūmi pazūd, kas diez tā par štelli varētu būt? Varūt tas ir saistīts ar kādu termo devēju?

jautājums speciem... A6 2.5 TDI '99
Lieta tāda, ka auksts motors pielec ideāli un bez dūmiem, bet pēc apmēram 2min nostrādā kaut kāds relejs un motors sāk raustīties un dūmot kamēr uzsilst, tad gaita izlīdzinās un dūmi pazūd, kas diez tā par štelli varētu būt? Varūt tas ir saistīts ar kādu termo devēju?

Varbūt tas ar saistīts ar kādu vārstu?

#77 Intars23

Intars23
  • Lietotājs
  • 456 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jēkabpils
  • Intereses:Elektronika.

Pievienots 30 March 2014 - 08:49

iespejams iesmidzes moments par vēlu


Audi A4 B5 AFN 1.9TDI quattro 

www.aretaplus.lv - Grāmatvedības pakalpojumi.


#78 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6285 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 30 March 2014 - 09:59

Drīzāk jau sūknis ķeras, jo iedarbinātai mašīnai iesmidzināšanas moments tiek regulēts dinamiski nevis statiski.

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#79 gigia

gigia
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 7 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 30 March 2014 - 13:27

sūknis ir remontējams no šīs kaites? Tagad vēl dažreiz braucot jau ar siltu raustās pat uz 90km/h ..., bet citreiz atkal iet ka smērēts, ļoti mainīga motora darbība...


Šo rakstu rediģēja gigia: 30 March 2014 - 13:32


#80 zaq

zaq
  • Lietotājs
  • 435 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:talsi
  • Intereses:skrūvēšana, metināšana, krāsošana. mūzika, peldēšana, pirts

Pievienots 31 March 2014 - 10:08

varbūt galvanā sprausla iet uz nobeigumu. kamēr vēl nav uzsilusi, pretestība jau par mazu



#81 Dops

Dops
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 14 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Olaine
  • Intereses:audi a4 b7 2.0 tdi

Pievienots 06 May 2014 - 08:50

Sveiki , par to  nelaimigo EGR. Man audi 80 avants 94 gada automats .. veelos ari noglushit to EGR , jautajums vai obligati vajag parprogramet ? un cik tas maksatu apmeram   ? 



#82 Jan1s

Jan1s
  • Lietotājs
  • 788 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Pie Siguldas
  • Intereses:Auto Elektrība

Pievienots 06 May 2014 - 09:18

Obligāti nav nepieciešams programmēt. Tik ieliec flanci starp ieplūdes kolektoru un pienākošo cauruli.

Audi A6 C5 Avant 2.5 TDI Powered by Jonix

Audi A4 B6 Avant 2.5 TDI Quattro S-line Powered by Jonix & Me

VW Scirocco GT MK2 - Projekts

Un visādas lauku grabažas

Auto elektrība PM


#83 EdgarsM

EdgarsM
  • Lietotājs
  • 1574 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 06 May 2014 - 10:54

Ir tā vērts viņu noglusit vai nav? Citi saka ka ir citi ka nav.

Sent from my LT18i using Tapatalk

#84 Andzejss

Andzejss
  • Lietotājs
  • 288 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga Naukšēni

Pievienots 06 May 2014 - 11:07

Lasīt 1. lapu, diemžēl bildes tur nav.


20L/100km  :blackrs4:


#85 Dops

Dops
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 14 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Olaine
  • Intereses:audi a4 b7 2.0 tdi

Pievienots 07 May 2014 - 06:30

aizglushiju egr, rezultats uzreiz manams, skrien daudz labak.

#86 horsy

horsy
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre
  • Intereses:Audi A3 Quattro 2.0 TDI Sportback
    Audi A6 Quattro 2.5 V6 TDI

Pievienots 18 May 2014 - 13:14

Lasu postus par EGRu, izlēmu pajautāt vairākumam, ir 2.5tdi A6 1999. gada, chipots pie Jonix, viss pēc čipošanas ir ok, izņemot to, ka silts auto iet krasi sliktāk, kā auksts(!) Novērots vairākkārtīgi. Sākumā pirms čipa auto bija pilnīgi nelietojams, negāja.Sadalenes +- ok, kā jau visiem 2.5.Pēc čipošanas jebkurā gadījumā, arī kad auto liekas, ka neiet, tas iet labāk nekā vispār bez čipa, bet gribu, lai auto iet visu laiku labi, vai ir kādam kādi ieteikumi...



#87 Bodyman

Bodyman
  • Lietotājs
  • 37 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 30 May 2014 - 07:36

Man arī ir atslēgts EGR i mašīna uzreiz pēc atslēgšanas sāka iet sliktāk+ pateriņš tūkšgaitā palielinājās. Arī bija čipota mašīna un arī kā tev brauca. Pēc tam nolēmu atgriezxt stoka programmu. pēc EGR atslēgšanas, cik es saprotu palielinājas Gaisa masas mērītāja rādītāji tūkšgaitā. Par gaisas masas mērītāja atslēgšanu neko nevaru spriest, jo neesmu mēģinājis, kaut gan gribēju. Manuprāt, visu do sensoru atslēgšana ir saistīta ar negribēšanu tērēt naudu uz jaunu datčiku pirkšanu. Kompromiss, manuprāt- iegādāties jaunu EGR, lai viss strādā kā paredzēja ražotājs, varbūt nedaudz pārprogramējot EGR darbu, nevis pilnībā atslēgt. bet protams, mans viedoklis nepretendē uz vienīgu pareizu.


Šo rakstu rediģēja Bodyman: 30 May 2014 - 07:38


#88 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1641 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 30 May 2014 - 12:27

Nesaprotu, kam tās kakas ieplūdes kolektorā un palielinātu dilšanu cilindros tev vajag? Nu ja palielinās gmm rādītāji tukšgaitā, tad tas nozīmē, ka uzreiz tev vairāk iesmidzinās degvielu ? Nē.



#89 Bodyman

Bodyman
  • Lietotājs
  • 37 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 30 May 2014 - 13:12

Kaku kolektorā man nevajag. Bet šeit ir tāds moments- vai ar EGR atslegšanu kaut kas mainas ar jaudu. Jau ne pirmais cilvēks par to raksta forumos vai teica. Protams, jaudas zūdumu var kompensēt ar čipošanu, bet ja to nedarīt? Varbūt ar vecām mašīnām viss ir vieglāk šajā jautājumā.

GMM palielinātie vai samazinātie rādītāji, ja tie nav tādi, kā vajag, ietekmē degvielas patēriņu. To es gribēju teikt. Ja mēs arī nerunātu par EGR bet tikai par GMM, ja viņš netīrs, var dot rādītājus palielinātus. un ko tad darīt ECU ?Es nepretendēju uz speciālista viedokli šajā jautājumā, bet šo informāciju dabūju arī no citiem automašīnu lietotājiem, kuriem ir līdzīga situācija. Par šo tēmu var rakstīt pat diplomdarbu, jo informācijas ir tik daudz, un visa ir dažāda. Man UZREIZ palielinājas degvielas patēriņš pēc EGR atslēgšanas. Visi citi parametri strādā kā vajag. Varbūt protams arī sakritība. Bet šonedeļ darīšu eksperimentu- elektroniski aktivizēšu EGR, noņemšu saglušku un skatīšos, kas būs ar MAF. kamēr to neizdarīšu, var zīlēt uz kafijas, kas ir par iemeslu.


Šo rakstu rediģēja Bodyman: 30 May 2014 - 13:18


#90 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1641 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 30 May 2014 - 15:15

Jā, kamēr auksts viņš var būt palielināts, kad silts tad patēriņš samazināts. Jaudas zudums - ir kaut kur kāds kāsis. Varbūt turbo kamēr auksts pārpūš utt.






0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)