Pālekt uz saturu


Foto

EGR vārsta nozīme.


  • Please log in to reply
311 atbildes uz šo tēmu

#31 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6285 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 26 November 2013 - 08:01

Šāda metode strādā tikai pašiem vecākajiem kompjiem, vēlāk (piemēram C5 FL) tas sāk čakarēt iesmidzināšanas momenta korekcijas un vēl jaunākiem vadības blokiem mest kļūdas.

Pareizai darbībai ir jāaptur EGR process kā tāds, kas arī ne vienmēr ir izdarāms pa vienkāršo, jo var sākt dīvaini slēgties automāts, pamatīgi pieaugt patēriņš utt.


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#32 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 598 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 26 November 2013 - 08:13

nav tur neka mistiska, panem vienkaarshi egr kartes viddeejo dalju "uzcvelk uz augshu" un nav blakusparadibu. to var izdariit jebkursh maajaas, bet cilveeki maksaa lielu naudu.  kompis darbojas loti vienkarshi - ir vai nav. un viss!

tehnika nav maksla. ja tehnika skaitli un fizikas formulas sak  kasketies ar tevi, tad varbut ir verts klut par dzejnieeki.

Kamēr neesi pārliecinājies par ECU algoritmu, kā viņš tās kartes izmanto, nevajag labāk tā darīt :)


Audi A4 B5.5 AFN


#33 dainis_r

dainis_r
  • Lietotājs
  • 88 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre
  • Intereses:dzelži, elektronika un ģimene!

Pievienots 26 November 2013 - 09:17

Auto ir 2000. gada ar 1.9TDI AVG dzinēju. Es taču zinu ka motors nav jauns un neskries kā vējš :D Taču es zinu, kā viņš uzvedas pie  labi strādājoša turbo utt. 

Tāpēc arī forums ir domāts lai pakonsultētos un apspriestu dažādas lietas. Cik man zināms AVG dzinējam ar noglušītu EGR elektroniski nav jāatslēdz nekas.

Kā jau minēju, ir pamatotas aizdomas par aizkvēpušu turbo. 

 

 

Šodien pieslēdzos un atradu kļūdu;

 

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
            P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Šo rakstu rediģēja dainis_r: 26 November 2013 - 20:11

VW Passat B6 2.0TDI BMR
Audi A4 Avant B5, 1.9TDI AVG


#34 guncha90

guncha90
  • Lietotājs
  • 41 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:liepaja

Pievienots 30 December 2013 - 21:43

sveiki, man ajm dzinejam nonjemta vakuumtrubina, vai ir noglusiits lidz galam nezinu, tiko nopirku man automats, jautajums taads, vai vinju vajag atsleegt ari elektroniski, un ja ŅauŅau atsleegts elektroniski vai tas vareteu ietekmet paterinju?

   2.Un ja vinjs ir atslegts manuali tikai, ka tad gaisa masas meritajs zin cik lielu dozu dot gaisa dzineja jo itka dala gaisa ieiet no egr? paldies ka uzklausijat gaidu atbildes!!!



#35 namis32

namis32
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 3 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:cesis

Pievienots 30 December 2013 - 21:47

Sveiki, ir problēma ar recerkulācijas vārstu, dēļ tā panelī deg check engine, zūd jauda, un palielinās degvielas patēriņs. Izdzēšot kļudu caur kompi check engine izdziest, pec apmēram nobrauktiem 20-50km tā atkal iedegas, un rāda to pašu kļūdu, kāds būtu jūsu ieteikums kā to novērst.

 

AUDI A4 2.5 tdi V6, 120kw, 2003 gada. 



#36 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6285 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 30 December 2013 - 23:28

Vai nu salabot defektu, vai izprogrammēt no vadības bloka.

 

Kura no visām komponentēm vainīga nav grūti noteikt, tikai jāizprot sistēmas darbība.


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#37 guncha90

guncha90
  • Lietotājs
  • 41 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:liepaja

Pievienots 01 January 2014 - 19:48

Sveiki, man jums ir viens liels, varbut divains jautajums!! Es savam ajm pd gribu atslegt egr pa visam, lieta tada ja es atsledzu egr, kada vairs jega no kūlera?

Itkā kūleris palidz uzzsilt dzesesanas sķidrumam, ta varianta dēļ es iedomajos tadu lietu lai karstais gaiss turpinatu cirkulet caur kūleri ievadot kūlera izpludi izputeja.

ludzu dodat atbildes , jautajums varbut jocigs diezgan, paldies ka uzklausijat.



#38 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6285 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 01 January 2014 - 20:44

Kūleris kļūst bezjēdzīgs, jo izplūdes gāzu plūsma ir izslēgta.


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#39 guncha90

guncha90
  • Lietotājs
  • 41 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:liepaja

Pievienots 01 January 2014 - 20:50

Sk, tad kuleri var njemt nost, unantifriza trubas jasavieno kopa un lieta darita ja?

#40 zigu

zigu
  • Lietotājs
  • 173 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kurland
  • Intereses:4x4 un elektroniku

Pievienots 01 January 2014 - 21:56

Sanāca ar iemest lūriķi zem motora pārsega, jo sāk zust dzesēšanas šķidrums (jāmaina radiators) tad ar apskatīju to EGR nu ar eļļi noplūdis ne pa jokam. Paskatījos trubās kas darās, tur viss eļļains. Skats tāds takā būtu tur eļļa suknēta. 

Kā vispār tur tā var rasties tādā daudzumā?

Kam jāsāk pievērst uzmanība?

 

Motors AJM 1.9TDI.

 

Paldies par info iepriekš!

 

Laimīgu Jauno gadu!


No quattro no ridges ;)

#41 IMAGin

IMAGin
  • Lietotājs
  • 3017 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 01 January 2014 - 23:06

Kartera ventilācija un/vai turbīna :)


// Race cars are like strippers - I just keep throwing money at them hoping for the ride of my life.


#42 guncha90

guncha90
  • Lietotājs
  • 41 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:liepaja

Pievienots 02 January 2014 - 09:03

interkulera radiators bija tuks ne pile neizteceja, trubas gan ir ellainas, kartera ventilacija splauj ellu gan, man tai egr sistemas maza truba ar bij pilna ar zapti, un kondensatu, no sakuma domaju dzeses skidrums, egr bij noglusita tikai vakuuma trubina, man ar 1.9tdi pd ajm.



#43 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6285 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 02 January 2014 - 14:14

TDI ir normāli, ja ieplūdes sistēmā ir eļļa.


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#44 guncha90

guncha90
  • Lietotājs
  • 41 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:liepaja

Pievienots 02 January 2014 - 16:17

ja interkuleris tuksh tad turbine ir laba?, nevaru saprast pa kurieni ellja zuud, doma ir uz kartea ventilaciju, varbut filtrs iznemts no vāka (testu ar korkiti pameginaju tuksgaita lēkā uzgāzējot līp klāt) tur ir svaiga ellja pirms turbines no kartera ventilacijas, eļļa zūd aptuveni 1l uz 1000 km, drosi vien jau buus vaarstu blivslegi, jecer ka nebus gredzeni iedegushi. kaa tur iisti vareetu tikt pie skaidribas? paldies ka uzklausijat, piedodiet ka tema ievirzijaas  ne pa pareizo liiniju. gaidu jusu viedoklus.

 paldies Joniks par tavam atbildem, kad sanaks but rigas puse noteikti pie tevis iegriezisos pārbaudit kartigi.



#45 viesis71

viesis71
  • Lietotājs
  • 429 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 02 January 2014 - 17:36

Iespejams,ka ella aiziet pa turbinas karsto galu.To var ari viegli pamanit ,kad kadu laiku padarbina tuksgaitaa un pec tam sakot braukt,vai vienkarsi pagazejot uz vietas,paradas zili duumi.Un ja ta ari ir,tad ir pilnigi saprotams,kapec interkuleris ir tuks,vai tuksaks neka vajadzetu but,vai ari pilnigi sauss(ka es saprotu pec Taviem vardiem :) ).

Nesapratu,kura vietaa ir redzama svaiga ella.Trubam arpuse vai iekspuse?

EGR noglusi ar plaksni.

Nezinu,bet kautka neesmu pamanijis egr sistemaa kondensatu,bet viss ir iespejams.Savu nezinasanu norakstu uz to ka neesmu profesionalis :D

Ir gan dzirdets,vai ari-viena tante teica,ka egr dzesetajs var ari dzesesanas skidrumu laist un tas jau ir loti riskanti,var dabut hidrotriecienu



#46 guncha90

guncha90
  • Lietotājs
  • 41 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:liepaja

Pievienots 02 January 2014 - 18:02

kartera ventilacijas trubā ajm dzinejam. Kas ir hidrotrieciens?? tad man drosibas pec labak janem nost kuleri? itka nekritas dzeses limenis, bet espejams ka tur varbut mazs caurumnjs.

  Tad ja man pie izputeja turbinas gals būs slapjš tad vaina ir turbinā ja.

paldies par atbildi dabuju lielu skaidribu vismaz :ok:


ajā ir ir zilgan balti dumi



#47 viesis71

viesis71
  • Lietotājs
  • 429 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 02 January 2014 - 22:03

Tad kritas vai nekritas dzeses sk ? Tas ,,ITKA ,,neparliecinosi skan :D

 

Tev jau rakstija,ja noglusisi egr,tad tam dzesetajam vairs nebus nekadas nozimes.Tad panem un noglusi.Pie egr dzesetaja pienakosas gumijas trubas savieno un dzesetaju vari nemt lauka un ja gribesi varesi parbaudit, caurums ir ,vai nav.

Ja dzesetajs bus laba darba kartibaa,tad talak varesi izveleties ka noglusit egr .Tev tika smuki uzrakstiti varianti te vai kautkur blakus topikaa.

 

Ella pie turbinas karsta gala(izputeja pusee)var ari nebut redzama.Bet,atbildot tiesi uz Tavu jaut.par to - ja ir redzama ella,tad turbina ir beikta? Tad viennozimigi atbildet ka ir beigta nevar,jo ir gadijumi,kad turbinas ellosanas aizplustosas eljas trubina nespej novadit ellu uz karteri.

 

Pakustini turbinai asiti,parliecinies vai viegli griezas.Protams var ari but ka ass kustiba ir nieciga,bet tapat laiz ellu garam.Tas jau ir sekas tam,ka cilveki salasaas par kimiskiem brinumlidzekliem,kuri ir japush ieksaa karstajaa galaa.Pie tam tai laikaa labi jagaazee,lai iztiritos vnt mehanisms.Bet neaizdomajas par to,kas notiek ja karstam push virsu aukstu skidrumu no balonina.kas notiek ar buksitem.Pie tam push tik ilgi un priecajas ka nu tik turbinai bus otrs muzhs :D.Jaa otrs muzhs bus,tikai ar kiniesu ieksaam.



#48 guncha90

guncha90
  • Lietotājs
  • 41 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:liepaja

Pievienots 03 January 2014 - 15:08

skaidrs, pastīšos. paldies :ok:



#49 EdgarsM

EdgarsM
  • Lietotājs
  • 1574 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 04 January 2014 - 21:40

Cik ļoti var ietaupīt degvielā uz šo? Neesmu tas, kuram tas ļoti deg, bet, ja ir iespēja vienlaicīgi dabūt jaudu un ekonomiju, tad super. Visu topiku izlasiju un sapratu visus punktus, bet mani interesē jau tagad pārbaudītas vērtības no cilvēkiem, kas to ir darījuši



#50 guncha90

guncha90
  • Lietotājs
  • 41 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:liepaja

Pievienots 04 January 2014 - 21:47

sodien izraveju to egr, skatishos kā būs.



#51 EdgarsM

EdgarsM
  • Lietotājs
  • 1574 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 04 January 2014 - 23:54

nu, ir kāds? Mani interesē konkrēts piemērs ar kādu kurš viņu ir atslēdzis..

 

p.s guncha ieraksti kas un kaa peec kaadaam dienaam. (ja ne degvielas, bet jaudas pieaugumu)


Šo rakstu rediģēja EdgarsM: 04 January 2014 - 23:55


#52 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 598 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 05 January 2014 - 14:14

EGR vārstam ir vairākas nozīmes:

2) Ar EGR dzesētāju palīdz dzinējam ātrāk uzsilt aukstā laikā, līdz ar to palīdz ieekonomēt degvielu uzsilšanas brīdī.

Man gan šķiet, ka tas EGR dzesētājs domāts, lai varētu vairāk atgāzes laist atpakaļ...


Audi A4 B5.5 AFN


#53 iynx

iynx
  • Lietotājs
  • 1130 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 January 2014 - 14:26

Kļūdies, EGR dzesētājs domāt lai minimāli bet tomēr dzesētu karstās izplūdes gāzes, līdz ar to samazinot gaisa/atgāžu temperatūru kas ieplūst motorā.

+ atgāzes jau pāris sekundes pēc iedarbināšanas ir karstākas nekā dzesēšanas šķidrums kas ir EGR dzesētājā, tāpēc palīdzot motoram ātrāk uzsilt.


Šo rakstu rediģēja iynx: 05 January 2014 - 14:28


#54 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 598 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 05 January 2014 - 14:36

Bet jo "aukstākas" atgāzes, jo vairāk tās var laist atpakaļ, un mazāk NOx savienojumu..citādi kāda jēga tās dzesēt.. No otras puses, degvielas sadegšanas temperatūra arī tiek samazināta..katrā ziņā, gribu redzēt eksperimentu, cik tad tur ātrāk uzsilst :)


Šo rakstu rediģēja dzikuss: 05 January 2014 - 15:08

Audi A4 B5.5 AFN


#55 guncha90

guncha90
  • Lietotājs
  • 41 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:liepaja

Pievienots 05 January 2014 - 15:45

pagaidam uz ekonomiju un jaudu nekas isti nav mainijies, viss ir palicis tiraks, mazāk dūmo.

es atvienoju ta, zel tik ka nav bildes.

1.vakuumtrubiņa pati pa sevi

2.Dzesētājs(kūleris) to izmetu lauka, jo no vinja pirms egr bij skarajies kondensats, varbut ari tas kuleris bij caurs, isti nezinu, lai nesanaktu saize drosibas pec kuleri izmetu āra.

3.No izplūdes kolektora tā trubina gofretā, kura pirms tam bij savienota ar dzesetaju, savienoju ar egr, ieliekot starpa plaksniti, lai izpludes gazes neietu egr.

 

Labumi pagaidam ir:

Viss ir tīrs, vairs nav nopuņķojies

Tagat vismaz kautkam var tikt klat un labi daudzko var redzet.

Nedumo ar tik traki vairs.

Kas attiecas uz uzsilsanu ,nekas nav mainijies, man ir tiepaši 4-4,5km lai motors sasniegu pilnu darba temperatūru +4 grados

 

Sakat drosi ja kautko esu izdarijis nepareizi, piedodiet par kļūdām, ļoti steidzos.


starp citu, ka karros bij teicis, kada cita topikā, tas egr tapat sak stradat  tik pie 50 gradiem, un kada tur vairs skirba, tapat motors jau gandriz ir jau uzsilis


Šo rakstu rediģēja guncha90: 05 January 2014 - 15:48


#56 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 598 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 05 January 2014 - 15:45

Nu re..vienīgi kādam auto tas bija? 


Audi A4 B5.5 AFN


#57 EdgarsM

EdgarsM
  • Lietotājs
  • 1574 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 05 January 2014 - 15:51

Ar dūmošanu jūs domājat baltus dūmus aukstā laikā, kas nāk no izpūtēja pirms auto nav uzsilis, vai melnos dūmus un to samazinātību, jo ar melnajiem man nav problēmu vispār. Baltie gan auksta laikā ir pietiekami.



#58 guncha90

guncha90
  • Lietotājs
  • 41 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:liepaja

Pievienots 05 January 2014 - 16:01

vw passat b5 1.9 tdi pd ajm (motora kods) 85 kw,

Silts ar dumoja uzgazejot bija balti zili dumi, Tagat tikai zili, ar bisk mazak bet tas skaidrs eļlu ed pats motors

man liekas ka tie baltie man bija no antifrizes kulera, tagat balto dumu vairs ŅauŅau, vinji ta saldi ari smirdeja.



#59 dainis_r

dainis_r
  • Lietotājs
  • 88 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre
  • Intereses:dzelži, elektronika un ģimene!

Pievienots 05 January 2014 - 16:02

Kādu laiku atpakaļ noslēgts EGR. Izņemta gofrētā truba ar visu EGR vārstu, iztīrīts ieplūdes kolektors. Pārmaiņas veiktas 1,9TDI AVG. Pēc amputācijas neteiktu ka ir kāda ekonomija. 

 

Pozitīvais - dzinējs praktiski nedūmo, tīrāka turbīna.

 

Negatīvais - Lēnāk silst dzinējs, nepārstrādā atgāzes :D

 

Neitrālais - Jauda.....hmmm.....tīra turbīna un strādājošs N75 palīdzēs :)  ....neskādēs čips!

 

 

-MG-9855.sized.jpg?1388929873

 

oi... Bilde nav īstā. Reālitātē  EGR vārsta nav, ieplūdes kolektoram ar virsū ir plāksne.


Šo rakstu rediģēja dainis_r: 05 January 2014 - 16:09

VW Passat B6 2.0TDI BMR
Audi A4 Avant B5, 1.9TDI AVG


#60 guncha90

guncha90
  • Lietotājs
  • 41 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:liepaja

Pievienots 05 January 2014 - 16:05

bet limenis antifriza baigi izteikti nekritās, varbut tur radas tikai kondensats auzaugusaja truba


oja, es ar ta gribeju darit, bet bij slinkums flancisus taisit


doma ir atbrivoties ari no pasa egr uztaisit smuku starpgabalu, bet tai egr laikam nak slapetaja klapite, kas bisk visu sarezgi






0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)