Pālekt uz saturu


Foto

EGR vārsta nozīme.


  • Please log in to reply
318 atbildes uz šo tēmu

#1 Rolis25

Rolis25
  • Lietotājs
  • 93 raksti

Pievienots 20 March 2013 - 11:17

Sveiki!

 

Vai kāds var īsti pateikt kāda jēga ir tam EGR vārstam, ko viņš īsti dod? Noskrūvēju savam a6 2,0 PD dzinējam to vārstu bija aizaudzis, vai tas vārsts ietekmē degvielas patēriņu, ja ir aizaudzis. Kā viņš īsti strādā, aukstam veras vaļā siltam ciet vai otrādi? Ko īsti dos, ja to vārstu noglušīs?



#2 DainiSS

DainiSS
  • Lietotājs
  • 491 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:56.847857, 24.043751
  • Intereses:Pēc izjaukšanas, arī salikt visu kopā....

Pievienots 20 March 2013 - 12:29

Kas ir EGR? :ggl:

šī tēma te forumā ir n-tās reizes apspriesta


Autoserviss, diagnostika, kā arī autoevakuatora pakalpojumi.

Jaunu un lietotu detaļu tirdzniecība, jautāt uz PM!


#3 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6287 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 20 March 2013 - 15:34

*
POPULĀRS RAKSTS!

EGR vārstam ir vairākas nozīmes:

1) pati galvenā - tas samazina dīzeļa sadegšanas temperatūras detonācijas brīdī un samazina NOx emisijas (to TA nemēra)

2) Ar EGR dzesētāju palīdz dzinējam ātrāk uzsilt aukstā laikā, līdz ar to palīdz ieekonomēt degvielu uzsilšanas brīdī.

3) Vairākiem pēdēju 2 paaudžu dīzeļdzinējiem EGR pilda turbīnas pārspiediena vārsa funkijas, slāpējot pārāk lielus turbo spiediena  pīķus.

 

Viss izklausās ļoti labi, tomēr tam visam ir būtiskas ēnas puses, jo īpaši jūtams sākot ar EURO3 normu:

1) Siltam dzinējam ar EGR ir lielāks degvielas patēriņš

2) Ar kvēpiem aizsitas ieplūdes kolektors, līdz ar to samazinās gaisa ieplūšanas iespējas dzinējā

3) Palielinās dzinēja dūmainība

4) Kad EGR vārsts mehāniski iesprūst, iepriekšminētās problēmas kļūst vēl izteiktākas + samazinās dzinēja jauda.

5) Dēļ kvēpiem, kuri caur EGR nonāk dzinējā, notiek pastiprināta dilšana. Dzinēji bez EGR pie līdzīga nobraukuma ir daudz mazāk izdiluši.

 

Tādēļ labāk vasarā EGR atslēgt, ziemā atstāt darbojamies.

Veciem dzinējiem, piemēram 1Z, AFN, AEL, AAT un līdzīgiem, EGR labāk atslēgt pavisam.

Jaunākiem dzinējiem pie aizvērta EGR būs kļūda gan vadības blokā, gan panelī, samazināsies arī jauda, to var novērst pārprogrammējot vadības bloku.

 

Čipojot EURO 3 un jaunākas automašīnas es piedāvāju uzlabojumu - EGR pats atslēdzas, kad dzinējs sasniedz darba temperatūru. Galvenie ieguvumi ir degvielas ekonomija un dzinēja uzsilšana aukstā laikā, vienlaikus ieplūdes sistēmā nonāk krietni mazāk kvēpu kā standartam.


Šo rakstu rediģēja Jonix: 20 March 2013 - 21:35
Papildināju ar 5) punktu.

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#4 Rolis25

Rolis25
  • Lietotājs
  • 93 raksti

Pievienots 20 March 2013 - 19:39

Paldies Jonix. Nu ir kļuvis skaidrs, kas ir kas.



#5 Metox

Metox
  • Lietotājs
  • 105 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Bauska
  • Intereses:TDI
    quattro

Pievienots 20 March 2013 - 20:25

Punkts uz I ..
cepure nost!


Audi AFN B5 Avant Euro3

Audi AVG C5 Sedan Euro3
Mercedes-Benz Sprinter CDI 906W Euro5

Mercedes-Benz Sprinter CDI 903W Euro3 individual  powered by Jonix

 


#6 dainis_r

dainis_r
  • Lietotājs
  • 88 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre
  • Intereses:dzelži, elektronika un ģimene!

Pievienots 21 March 2013 - 11:18

Mehāniski bloķējot AFN EGR ir nepieciešams kaut ko elektroniski atslēgt? 


VW Passat B6 2.0TDI BMR
Audi A4 Avant B5, 1.9TDI AVG


#7 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6287 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 21 March 2013 - 11:23

Parasti nav nepieciešams.


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#8 jakobsons

jakobsons
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 4 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:jelgava

Pievienots 21 March 2013 - 14:44

manam volvo ar AEL dzinēju nobloķējot EGR izmet kļūdu. Ir iespējams novērst?



#9 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9435 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 21 March 2013 - 15:12

par ko izmeta- ka neredz EGR solenoīdu?


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#10 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6287 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 21 March 2013 - 15:57

manam volvo ar AEL dzinēju nobloķējot EGR izmet kļūdu. Ir iespējams novērst?

Mierīgi - pārprogrammējot vadības bloku.

Kādu tieši kļūdu izmeta?


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#11 Rolis25

Rolis25
  • Lietotājs
  • 93 raksti

Pievienots 21 March 2013 - 16:14

Jonix saki lūdzu, cik maksātu nočipot Audi A6 2005g. 2,0TDI 140zs un par cik zirgiem palielinās jauda? Ir vērts vispār čipot šo motoru?



#12 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6287 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 21 March 2013 - 16:18

Čipošanas topiks ir šeit: http://audi-style.lv...iposana/page-10

Par cenām privāti, negribu lai pēc gadiem 10 man sāk piesiet dempingotāja vai kosmonauta statusu, balstoties uz vecu info, pie tam, dažādiem dzinējiem un dažādām paaudzēm darba apjoms atšķiras, līdz ar to arī cenas.


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#13 freek

freek
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 4 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 24 March 2013 - 09:58

1.9tdi ar kodu AHH arī ir šis EGR vārsts?



#14 sanja5

sanja5
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 10 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 03 April 2013 - 22:43

kad es noglusiju EGR savam audi 100 c4 2.5tdi motora kods AAT  man uzreiz pazud jauda un kompis met kludu ka ir pa lielu turbo spiediens



#15 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6287 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 03 April 2013 - 22:52

Varbūt tas nav EGR, kuru noslēdzi?

 

Ja tomēr ir, turbo neregulējas un EGR ir ļoti beigts.


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#16 kārtībnieks

kārtībnieks
  • Lietotājs
  • 17 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ķekava

Pievienots 12 April 2013 - 19:42

tjipa ar noglušīšanu jūs domājat atslēgt viņam vakuumu?

 

Man no tā mē*la nedaudz pil eļļa..



#17 K.S

K.S
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Dobele

Pievienots 14 April 2013 - 12:56

tjipa ar noglušīšanu jūs domājat atslēgt viņam vakuumu?

 

Man no tā mē*la nedaudz pil eļļa..

Man tieši tā pati problēma.



#18 Kavacky

Kavacky
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 15 April 2013 - 16:00

Ja AFN ir bijis noglušīts mehāniski, tad ko vēl var darīt, lai izravētu N18? Labāk noglušīt arī ECU vai ielikt pretestību N18 vietā?



#19 Raymondo

Raymondo
  • Lietotājs
  • 76 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vidzeme Region
  • Intereses:Audi and Audi only.........

Pievienots 28 June 2013 - 09:24

Kur labāk ir likt to metālisko blīvi EGR noslēgšanai,starp izplūdes kolektoru un EGR,vai starp ieplūdes kolektoru un EGR?

Auto Audi 100 C4 2.5 TDi AAT038131925A-Deckel.sized.jpg


Šo rakstu rediģēja Raymondo: 28 June 2013 - 09:27


#20 Intars23

Intars23
  • Lietotājs
  • 456 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jēkabpils
  • Intereses:Elektronika.

Pievienots 28 June 2013 - 13:51

Parasti jau liek starp iepludi un egr


Audi A4 B5 AFN 1.9TDI quattro 

www.aretaplus.lv - Grāmatvedības pakalpojumi.


#21 Raymondo

Raymondo
  • Lietotājs
  • 76 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vidzeme Region
  • Intereses:Audi and Audi only.........

Pievienots 28 June 2013 - 21:29

Skaidrs,tur arī skrūves vieglāk skrūvējas



#22 kasimirs

kasimirs
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 1 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltene

Pievienots 29 September 2013 - 22:11

1.9tdi pupedīze pie palaišanas rizēm apgriezieni strauji uzkāp līdz 2000 un tikpat strauji nokrītās ? ERG noglušīts.



#23 nequattro

nequattro
  • Lietotājs
  • 86 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:valmiera
  • Intereses:A90 b3 2.0 PS

Pievienots 24 October 2013 - 17:29

sveiki! man a4 b5 1997 gada 1.9tdi! kapec no egr uz iepludes kolektoru taja savienojuma garam tek ella? kada vaina un kadas tam ir sekas?



#24 quattroAu80b2

quattroAu80b2
  • Lietotājs
  • 1601 raksti
  • Intereses:Audi

Pievienots 24 October 2013 - 18:12

tecēt ar tecēšanu no turienes eļa nevar,drošvien nedaudz šmucīgi tik izkatās sekas nekādas brauc bez satraukuma


20VT typ85 quattro..........neviens auto nepiedzimst par lūzni,bet mēs protam to labot :D


#25 nequattro

nequattro
  • Lietotājs
  • 86 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:valmiera
  • Intereses:A90 b3 2.0 PS

Pievienots 24 October 2013 - 23:01

tecēt ar tecēšanu no turienes eļa nevar,drošvien nedaudz šmucīgi tik izkatās sekas nekādas brauc bez satraukuma

nu tur ir diezgan nopunkojies! ka noverst? mainit do bliviti kas ir savienojuma?

paldies par padomu!


zinu ka seit nav ista vieta tadam jautajumam bet ka butu ar bowa uzstadisanu? vai vispar ir iespejams un cik veseligi tas ir? 

ja iespejams tad varbut ludzu sikak!



#26 lmp

lmp
  • Lietotājs
  • 4335 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:speedgang.lv

Pievienots 24 October 2013 - 23:08

Tev blows ir iespējams tikai vienā gadījumā-kā android applikācija.
Visādi savādāk-ar minimālu slēdžu-releju kombināciju pie gāzes pedāļa un pašbūvētu vārstu, kurš atmetot pedāli nopiržas.
Tev to nevajag. Pat jēkabpils spicie pacani tādas muļķības dīzelim nedara.

speedgang.lv


#27 dainis_r

dainis_r
  • Lietotājs
  • 88 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre
  • Intereses:dzelži, elektronika un ģimene!

Pievienots 25 November 2013 - 16:09

Viens jautājums par EGR. Kādu nedēļu atpakaļ pavisam noņēmu nost EGR vārstu ar trubu kura nāk no izplūdes kolektora. Abos galos saliku plāksnes lai noslēgtu caurumus ciet. EGR vārsta vakuuma trubiņu kas pieslēgta EEGR sēnei arī noslēdzu ciet. Ja noslēdz ciet EGR tad būtībā tas viss mezgls tāpat ir lieks.  Nezinu vai sakritība vai nē, bet pēc kāda laika pamanīju, ka reizēm takā problēma ar turbo spiedienu. Reizēm nav jaudas straujāk uzsākot braukšanu, grūti ieskrieties līdz un ātrāk par ~110km/h, reizēm motors takā slāps un glušījas nost. Tas cik ir lasīts ir no turbo pārspiediena. Iespējams ka jātīra vnk ir turbo un viss. Pie reizes saliku arī jaunas silikona trubiņas kas saistītas ar N75.

Bet vai uz sīm lietām varēja kaut kā ietekmēt noglušītā EGR sēnas trubiņa? 


VW Passat B6 2.0TDI BMR
Audi A4 Avant B5, 1.9TDI AVG


#28 Jan1s

Jan1s
  • Lietotājs
  • 789 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Pie Siguldas
  • Intereses:Auto Elektrība

Pievienots 25 November 2013 - 20:35

Es savam EGR sistēmu ar pilnībā likvidēju no A - Z. Un man viņu vel elektroniski atslēdza. Noraujot štekeru no elektroniskā vārstiņa automātiski izmetās kļuda kompī. Neesmu pārliecināts, bet iespējams, tas varbūt var traucēt motora darbībai. Katrā ziņā viņu vajag arī elektroniski atslēkt lai nebūtu kļudas. Un protams jāskatās lai nekur nemētājas, kāda lieka vakuuma carulīte.


Audi A6 C5 Avant 2.5 TDI Powered by Jonix

Audi A4 B6 Avant 2.5 TDI Quattro S-line Powered by Jonix & Me

VW Scirocco GT MK2 - Projekts

Un visādas lauku grabažas

Auto elektrība PM


#29 lmp

lmp
  • Lietotājs
  • 4335 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:speedgang.lv

Pievienots 26 November 2013 - 01:47

Viens jautājums par EGR. Kādu nedēļu atpakaļ pavisam noņēmu nost EGR vārstu ar trubu kura nāk no izplūdes kolektora. Abos galos saliku plāksnes lai noslēgtu caurumus ciet. EGR vārsta vakuuma trubiņu kas pieslēgta EEGR sēnei arī noslēdzu ciet. Ja noslēdz ciet EGR tad būtībā tas viss mezgls tāpat ir lieks.  Nezinu vai sakritība vai nē, bet pēc kāda laika pamanīju, ka reizēm takā problēma ar turbo spiedienu. Reizēm nav jaudas straujāk uzsākot braukšanu, grūti ieskrieties līdz un ātrāk par ~110km/h, reizēm motors takā slāps un glušījas nost. Tas cik ir lasīts ir no turbo pārspiediena. Iespējams ka jātīra vnk ir turbo un viss. Pie reizes saliku arī jaunas silikona trubiņas kas saistītas ar N75.

Bet vai uz sīm lietām varēja kaut kā ietekmēt noglušītā EGR sēnas trubiņa? 

1.:Cik gadi autiņam?

2.: Vai ir kādi blakusefekti, kurus var izraisīt pat nevis EGR likvidēšana, bet vnk mistisks kāzuss, kurš ir iemeties pavisam citā mezglā, un ir izraisījis sakritības rezultātā jaudas zudumus?

 

PAT-testējot, pētot JAUNU dzinēju-var rasties blakusparādības, par kurām paši Audi inženieri nezin. Tad ko var gribēt no 10+ gadus lietota dzinēja?

 

Kādam gribas domāt, ka, teorētiski, arī 10 gadus darbinātam dzinejam neiemetīsies kļūdaina reakcija uz kādu neraksturīgu iejaukšanos. Diezgan naivi tam ticēt. Jebkura iejaukšanās strādājošā mehānismā var izraisīt neizpētītas/nepieredzētas sekas. Nerunājot par gadu desmita veca mehānisma uzvedību/reakciju uz kādu iejaukšanos.

 

Te ir ko pētīt un vērtēt nevis tikai ļoti cienījamiem čipotājiem un egr meh/elektroniskā veidā atslēdzējguru. Tur nepietiktu ar pat veselu baru afigenna kvalificētu ražotājinženieru dalību.

Es saprotu, ka šeit visiem gribas, lai viss ir forši ar vienu piegājienu, bet-neesiet tik naivi! :) Dzelzis nogurst, kašķējas, uzvedas bezkaunīgi neparedzami!


Šo rakstu rediģēja lmp: 26 November 2013 - 01:48

speedgang.lv


#30 ausis

ausis
  • Lietotājs
  • 62 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Džūkste
  • Intereses:dzlezis

Pievienots 26 November 2013 - 06:52

nav tur neka mistiska, panem vienkaarshi egr kartes viddeejo dalju "uzcvelk uz augshu" un nav blakusparadibu. to var izdariit jebkursh maajaas, bet cilveeki maksaa lielu naudu.  kompis darbojas loti vienkarshi - ir vai nav. un viss!

tehnika nav maksla. ja tehnika skaitli un fizikas formulas sak  kasketies ar tevi, tad varbut ir verts klut par dzejnieeki.






0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)