Pālekt uz saturu


Foto

Pneimo piekares pārbūve

allroad Pneimo piekares pārbūve remonts pārbūve palīdzība

  • Please log in to reply
29 atbildes uz šo tēmu

#1 nez

nez
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 10 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 19 March 2013 - 18:21

Vai kādam ir pieredze ar Allroad pneimo piekares pārbūvi uz parastajiem amortizātoriem un atsperēm?

 

Zinu, ka var nopirkt speciālu pārejas komplektu: https://www.arnottin...d17_pid124.html

 

Bet vai ir iespējams izmantot amortizatorus un atsperes no kāda cita AUDI modeļa?



#2 vw26

vw26
  • Lietotājs
  • 639 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Будь проклят тот день, когда я сел за баранку этого пылесоса!

Pievienots 19 March 2013 - 18:28

Vis drīzāk apskati neizies.



#3 Greens

Greens
  • Lietotājs
  • 461 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kuldīga

Pievienots 19 March 2013 - 18:31

cik zinu, tādi braukā ... un nav dzirdēts par apskati neizies :)


Mazda 626 2.0, Honda civic 1,6, Audi 100 2,5 TDI, Honda Civic 1,4 , Volvo S60 2,4 D5, Volvo V70 2,4 D5, Audi Allroad AFN 1,9 TDI, Audu B4 Quattro 2,5 TDI

 

 

VW B7 2.0 TDI


#4 Mākonis

Mākonis
  • Lietotājs
  • 673 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Nekurzeme..

Pievienots 19 March 2013 - 18:32

pazina salika visu no c5 2.7 bt

prieksha laikam metinaja klat garaku amartiniem apakshejo dalu,jo deguns bija zeme..

p.s par TA neka nemaceshu teikt



#5 dnb623

dnb623
  • Lietotājs
  • 1003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:LIBAU

Pievienots 19 March 2013 - 19:10

MIERĪGI LIEK VISU VIRSŪ UN BRAUC :)


nuuuuu a aliņš

#6 nez

nez
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 10 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 19 March 2013 - 21:15

Pārbūvi esmu gatavs saskaņot ar CSDD. Tauta runā, ka tas nemaz neesot tik sarežģīti, ja saskaņošanu veic pirms pārbūves un izmanto oriģinālās detaļas.

 

Mākonis: Kas ir C5?

 

dnb623: Ko tad īsi likt virsū? No kāda modeļa?

 

 

 

ETKA sameklēju A6 atsperu un amortizatoru uzbūvi.

 

Ja pareizi saprotu, priekša varētu derēt no A6, bet aizmugure neder, jo A6 atspere stāv blakus amortiņam, bet allroadam atspere un abortiņš uz vienas ass.

 A6 priekšējās atsperes: http://foto2.inbox.l...eres-priek-.jpg

A6 aizmugurējās atsperes: http://foto2.inbox.l...s-aizmugure.jpg

 

Vai kāds šeit var izstāstīt konkrētu risinājumu?



#7 Mākonis

Mākonis
  • Lietotājs
  • 673 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Nekurzeme..

Pievienots 19 March 2013 - 21:49

c5 ir audi a6 kas nak no 97 gada uz aukshu der tur viss 1:1 TIKKAI no Q modeliem

p.s bet ka jau  teicu pazina metinaja klat amjiem apakshas jo deguns vinam bija zemak neka aizmugure ..



#8 zhagars

zhagars
  • Lietotājs
  • 852 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:vietalva
  • Intereses:snowboard audi

Pievienots 19 March 2013 - 21:52

aizmuguri vari pameeginat sakombineet no a4 b5 modela, tam naak kopaa amiits ar atsperi.


audi a6 c5 1.9 tdi  AFN


#9 Briaen

Briaen
  • Lietotājs
  • 139 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 19 March 2013 - 21:56

Bija tāds zvērs manā stallī.Par pārveidošanu vairāk informācijas dabūsi te: http://a6-allroad.ru/, protams,ja krievu val. nav sveša,tur pat ar fočenēm viss parādīts.Vēl var meklēt Baltkrievijas audi klubā,arī diezgan daudz infas.Pārveidot arī nav tik vienkārši,jo viss neaprobežojas vien ar amortiņu maiņu,elektroniku arī vajag atslēgt,ja negribi,lai kļūdas nerādītu un lukturu korektors strādātu.Izanalizējot visus pieejamos avotus,nolēmu,ka tas nav tā vērts,sanāks tīrais kolhozs. Pareizākais būtu pirkt visu arnotta komplektu,bet cena arī nav maza.Principā pārveidojot allroadu no pneimo uz parasto piekari,zūd viņa princips,tad jau labāk pārdot un nopirkt quattro c5 virsbūvē.Pirms sāc pārveidot,labipārdomā,vai ir tas vērts,varbūt vienkāršāk ir nopirkt spilvenukaut vai no restaurācijas un baudīt allroada priekšrocības,jo izņemot kā spilvena nomaiņa, citu problēmu ar to piekari it kā manā gadījumā nebija.


Audi Allroad 2.7 biturbo.
Audi A6 C4 2.5TDI quattro powered by KAROSS.

#10 Mākonis

Mākonis
  • Lietotājs
  • 673 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Nekurzeme..

Pievienots 19 March 2013 - 21:59

kapec jakombine ka viss der no c5 Q

p.s Briaen jau paspeja uzrakstit pa elektroniku etc.. bet tie pashi krievi ari raksta ka vienkarshi tur visu var apiet ..bez lielam prob ..


Šo rakstu rediģēja Mākonis: 19 March 2013 - 22:02


#11 nez

nez
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 10 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 19 March 2013 - 23:44

Briaen: Krievijas forumos tiešām ir ko lasīt, informācijas daudzums liels, bet fotogrāfijas ar parastajām atsperēm allroadam tā arī neatradu. Šobrīd vācu informāciju, lai pieņemtu lēmumu. 5 gadu laikā visus piekares spilvenus esmu nomainījis x2 tagad esmu sācis mainīt jau 3x. Arī kompresoru esmu mainījis un remontējis vairākas reizes. Automašīnas atlikusī vērtība nav tik liela, lai viņa turpinātu investēt.

 

OK. Sanāk, ka no A6 quattro tomēr der, bet A6 klīrenss ir 12cm - ļoto maz priekš allroada.(Ford Focus ir 14 cm augsts :) ).

 

Vai ir iespējams palielināt klirensu? Kā?

 

pagaidām sanāk, ka vienīgas civilizētais risinājums ir 

http://www.ebay.com/...0586f73&vxp=mtr

 

Varbūt kāds var ielikt bildes vai linku uz citu forumu, kur var redzēt allroad ar parastajām atsperēm.



#12 nez

nez
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 10 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 19 March 2013 - 23:44

Briaen: Krievijas forumos tiešām ir ko lasīt, informācijas daudzums liels, bet fotogrāfijas ar parastajām atsperēm allroadam tā arī neatradu. Šobrīd vācu informāciju, lai pieņemtu lēmumu. 5 gadu laikā visus piekares spilvenus esmu nomainījis x2 tagad esmu sācis mainīt jau 3x. Arī kompresoru esmu mainījis un remontējis vairākas reizes. Automašīnas atlikusī vērtība nav tik liela, lai viņa turpinātu investēt.

 

OK. Sanāk, ka no A6 quattro tomēr der, bet A6 klīrenss ir 12cm - ļoto maz priekš allroada.(Ford Focus ir 14 cm augsts :) ).

 

Vai ir iespējams palielināt klirensu? Kā?

 

pagaidām sanāk, ka vienīgas civilizētais risinājums ir 

http://www.ebay.com/...0586f73&vxp=mtr

 

Varbūt kāds var ielikt bildes vai linku uz citu forumu, kur var redzēt allroad ar parastajām atsperēm.



#13 Mad182

Mad182
  • Lietotājs
  • 982 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre/Rīga
  • Intereses:fleksis

Pievienots 20 March 2013 - 08:10

Internets saka, ka ar a6 atsperēm izskatoties tā:


Coupe 2.0E fwd

A4 1.8T Quattro + LPG

Cabrio 1.8T + LPG TurbokobrisTM

Subaru Forester SF 2.0 + LPG


#14 Briaen

Briaen
  • Lietotājs
  • 139 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 20 March 2013 - 08:21

http://www.audi-club...d.php?t=229912

Audi Allroad 2.7 biturbo.
Audi A6 C4 2.5TDI quattro powered by KAROSS.

#15 nez

nez
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 10 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 20 March 2013 - 17:48

Šitais ir īstais!!! Paldies: Mad182 un Briaen tas ir tas ko vajadzēja!!

 

Izpētīšu informāciju Krievijas forumos tad pieņemšu lēmumu ko darīt tālāk. Pagaidām nav pilnas informācijas, kā korekti atslēgt elektrosistēmu.

 

Gribās atrast maksimāli civilizētu risinājumu.

Tāpēc jā kādam trāpās vēl informācija par šo tēmu lūdzu iekopēt šeit. Kopējat pat tad ja risinājums nav pārāk civilizēts.

Jo vairāk informācijas būs, jo labāku risinājumu varēs atrast.

 

Saplākšņa starplikas varētu aizstāt ar alumīnija lāzer grieztām plāksnēm.

CSDD visticamāk nepatikas tas ka tiek pārmetināts amortizators!!!??

 

Ja izlemšu pārtaisīt apsolu ielikt bildes un aprakstīt procesu.



#16 wth

wth
  • Lietotājs
  • 2975 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 21 March 2013 - 15:54

Es kaut kā pa diagonāli atceros, ka savulaik manīju vien allrādu iekš auto1, šķiet tieši uz sādu pārbūvi, tā ka var mēģināt viņiem pazvanīt (kaut kur www.auto1.lv vajadzētu būt numuram) un paprasīt par izmaksām, kas, visticamāk gan nebūs mazas, bet vismaz vīri jau to ir darījuši.


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#17 nez

nez
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 10 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 21 March 2013 - 23:12

Apkopojos iepriekš uzrakstīto biju plānojis allroad pārbūvēt izmantojot A6Q atsperes.

 

Sazinājos ar CSDD viņi šādu pārbūvi neatļāva. Balstiekārtas pārbūve nav atļauta: http://www.likumi.lv...=92907&from=off punkts 9.3

 

Bet atļāva pārbūvēt izmantojot Arnott amortizātoru un atsperu komplektu: https://www.arnottin...124_gid478.html

 

Ņemot vērā, ka pārbūve ar Arnott detaļām izmaksā tikpat cik 4 spilveni, nolēmu arī turpmāk braukāt ar pneimo piekari

 

Šoreiz izmēģināšu Ķīniešu versiju: http://www.ebay.com/...14b320e&vxp=mtr

 Vismaz izskatās, kā orģinālie :) :) :)



#18 orttauq

orttauq
  • Lietotājs
  • 502 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:S6 C5

Pievienots 22 March 2013 - 13:10

Zinu vienu allroadu, kurš legāli iet skates ar pārtaisītu piekari, sakombinējot no C5 un C6 piekarēm. Var uzzvanīt šim čalim - Ainārs, kas pats to savam Allroad taisīja, strādā par mehāniķi Niponā un pieņem savā garāžā Salaspilī: divi deviņi seši astoņi nulle divi četri.


audiScars.lv S6 C5
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM

#19 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6226 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 22 March 2013 - 13:18

Allroad ir C5, līdz ar to ar parasto piekari problēmu nav.

Pašus pneimospilvenus ir iespējams atjaunot, izmanto smago automašīnu kabīnes amortizāciju.


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA SERVISS | IMMO OFF | PANEĻI | DIAGNOSTIKA


 

Labāk zvanīt (+371) 2-9861-891 (9:00-19:00)

 

Seko Chiptuning jaunumiem: Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#20 Q

Q
  • Lietotājs
  • 222 raksti

Pievienots 24 March 2013 - 16:24

Allroad ir C5, līdz ar to ar parasto piekari problēmu nav.

Pašus pneimospilvenus ir iespējams atjaunot, izmanto smago automašīnu kabīnes amortizāciju.

Sikak varetu par pneimospilvenu restauraciju ar smago kabines "paduskam"? Kur,cik maksa,no kuriem modeliem "paduskas" der,kas ar to nemas?



#21 gusis10

gusis10
  • Lietotājs
  • 24 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 July 2015 - 18:49

Vai kāds arī praktiski ir samainijis uz parastām atsperēm, un kā ar apskates iziešanu. Vai bija jāreģistrē pārbūve?



#22 waarna

waarna
  • Lietotājs
  • 505 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 08 July 2015 - 22:28

Kāpēc tu gribi pāriet no pneimo uz atsperi?

Es atkal biju aizdomājies par atsperes nomaiņu uz pneimu. Bet galā kas sanāks, kādas komponentes ir nepieciešamas. Vai tikai dzelži, vai arī kāda daļa no mašīnas vadības. Jeb c6 fl pietiek iespraust pneimas štekeri kaut kur, caur vag-com atvērt opciju un viss strādā?!

Kādam nav c6 2008+ pneimas sedans uz detaļām?  :D


S4 V8.

Ziema nāk.


#23 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 4987 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 09 July 2015 - 10:02

Braucu jau trešo gadu- esmu ļoti apmierināts ar  pneimo (c6  NO FL)  - dinamiskajā režīmā pēc S-line izskatās... lift- uz allroadu velk..   B)


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#24 IvarsV

IvarsV
  • Lietotājs
  • 4284 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 09 July 2015 - 10:19

*
POPULĀRS RAKSTS!

Kāpēc tu gribi pāriet no pneimo uz atsperi?

Tāpēc, ka reti kurš nopērk automašīnu, kuru var arī atļauties uzturēt.
speedgang.lv

#25 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 2721 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 09 July 2015 - 10:29

Precīzi


Urods bez līmeņa pogas ir tas pats, kas bezpiedziņa ar kvatara pogu, kurai otrā galā ir LED virtene priekšējā bamperī :mrgreen: 


Optimisms = nepietiekams informācijas daudzums :mrgreen:
Klick-klick šeit: MXR BARTERI (B2,B3,B4,B5,C4,C5)

#26 Rolduk

Rolduk
  • Lietotājs
  • 344 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 09 July 2015 - 10:57

Precīzi


Urods bez līmeņa pogas ir tas pats, kas bezpiedziņa ar kvatara pogu, kurai otrā galā ir LED virtene priekšējā bamperī :mrgreen:

c8d.jpg


Mercedes-Benz E190 2.0l Audi A6 C4 2.5TDI 1996 FWDAudi A6 C4 2.5TDI 1998 Quattro Avant (Čipsēts ar S pribambasiem) Audi A6 C5 1,9TDI 2003 Quattro Avant (Čipsēts ar S pribambasiem) You don't say...Audi A6 C4 (S6 Replica) 2,5TDI 1996 Quattro Avant - In stock Jeep Liberty 2,5CRD / NV231 Jeep Grand Cherokee 4.0/LPG/NV242 Audi A6 C5 2.5TDI V6 2003 Quattro Avant / Jeep Grand Cherokee 4.7HO V8 +LPG 247QD


#27 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3149 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 09 July 2015 - 18:56

Internets saka, ka ar a6 atsperēm izskatoties tā:
https://lh6.googleusercontent.com/-EiXiX...

Ar spilveniem var dabut tikpat zemu?

A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
SRSauto
uzlīmes beigušās

WWW.TDR.LV

 


#28 waarna

waarna
  • Lietotājs
  • 505 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 15 July 2015 - 16:40

Es te jau sāku skatīties kādu dauzītu angli, jāsadabon tik info detaļu saderībai un aidā... ( cerams caur vag-com var viņu zemāk nolaist visos režīmos par 5-10mm(e60 bmw to var izdarīt)) 


S4 V8.

Ziema nāk.


#29 Val

Val
  • Administrators
  • 11001 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 15 July 2015 - 16:49

Jānolīmeņo piekare vcdsā, savadot par X mm lielākas vērtības nekā reāli nomērītās un tad varēs par X palaist zemāk visos variantos, ja vien nebūsi pārcenties ar pārāk lielu atšķirību.
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro

#30 DK5000

DK5000
  • Lietotājs
  • 2052 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 15 July 2015 - 16:50

Ar spilveniem var dabut tikpat zemu?

Ar īlenu var zemāk . :hihi:


Lukturu regulēšana un bremžu pārbaude Rīgā A|S biedriem bez maksas - 29856825





Also tagged with one or more of these keywords: allroad, Pneimo piekares pārbūve, remonts, pārbūve, palīdzība

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)