Pālekt uz saturu


Foto

auto vibrācija,pie ātruma palielināšanas.....


  • Please log in to reply
112 atbildes uz šo tēmu

#31 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3112 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 14 May 2013 - 22:30

skaties ka tev švaki nesanāk. Iesaku to vibrāciju labot tad,kad ir tiešām skaidrs. tam a4 lai sparartu saminītu nieka 1 dienu vajag,ko izcelt motoru utt. bet tikpat abi tas var būt kardāns,ja vibrē tik pie lālākiem ātrumiem. Spararatam gan tomēr ir raksturīga vibrācija visā stiepiena diapazonā pie lielākiem apgriezienism. Ja nerunā protams par manu darba opeli combo,kas pašlai jau vibrē arī tukšgaitā,un ja uzgāzē stāvot uz vietas ar izspiestu sajūgu un ieliktu 1 robā,tad pat sāk braukt uz priekšu autiņš,jo vibrējot rats jau sāk mest un kert sajūgu. zobi klab. :D



#32 DK5000

DK5000
  • Lietotājs
  • 2080 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 14 May 2013 - 22:41

Priekšpidziņai kardānam it kā nevajadzētu būt  :nea: un celt ārā motoru , lai nomainītu sajūgu , varētu būt tas pats , kas uzvilkt kurpes un pēc tam zeķes .


Lukturu regulēšana un bremžu pārbaude Rīgā A|S biedriem bez maksas - 29856825

#33 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3112 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 14 May 2013 - 22:53

Vispirms nopērc a4 1.8 tq un tad pastīsimies kurš no mums ātrāk nomaunīs sajūgu.vai es ceļot ārā motoru,vai tu,ceļot nost kārbu :D 

 

Pirms postē tādus postus padomā,vai pats zekes nēsi uzvilcis uz kurpēm......



#34 DK5000

DK5000
  • Lietotājs
  • 2080 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 14 May 2013 - 22:56

Te jautājums vispār bij par priekšpiedziņu


Lukturu regulēšana un bremžu pārbaude Rīgā A|S biedriem bez maksas - 29856825

#35 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3112 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 14 May 2013 - 22:58

bet piebilde par zeķēm???

 

jautājums sākumā par fwd, bet pa vidu papildinājums no pārējiem par awd?? Lasīt čali nav grūti,bet domāt ir māksla... nekā personīga


Šo rakstu rediģēja kasparucis: 14 May 2013 - 22:58


#36 Jabba

Jabba
  • Lietotājs
  • 474 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 15 May 2013 - 13:47

es tieši uz a4 nomainiju visu spararatu ar sajūga disku + kurvi,jo vibrēja reizēm paātrinoties. liels bij mans abloms,kad izbraucot uz šoses dodot mizā atkal sāka vibrēt. 

Un pie vainas protams,ka.....

 

PUSASU IEKŠĒJIE GALI.... 

 

 

Kas kopējs pusasīm ar tādu vibrāciju? Domā no nodiluma veidojas vibrācija? Es gan domāju, ka vaina jāmekle - sprarats vai sajūgs vai kurvis. Pilnīgi sajāts spararsts tukšgaitā grab un grab naturāli kā dzelzis pret dzelzi. Nekur nav "jālido", lai graboņu noteiktu.


Audi A4 avant 1.9 TDI quattro 1998 (powered by Jonix)

metināšanas darbi  un metināšanas apmācība


#37 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3112 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 15 May 2013 - 19:52

Nu jā,varbūt nekorekti izteicos. Kad es domāju,tad es rakstu,ka "es domāju,ka vaina varētu būt pusasu galos" 

Bet ja rakstu ko zinu un to,ko esu piedzīvojis un secinājis uz saviem autiņiem,tad arī saku. 

dēļ tā,ka domāju arī nomainiju spararatu,bet reāli dzīvē vaina bij pusasu galos,ja precīzāk,tad vienākreisajā iekšējajā priekšējajā galā. 



#38 Satanz9

Satanz9
  • Lietotājs
  • 185 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 15 May 2013 - 21:49

Man ar vibrācija 1000-1100 rpm, domāju, ka spararats, vakar ņemot nost kārbu tika kontstatēts, ka pusasu gali beigti + sajūga disks kautkāds baltkrievu, kurš dēļ savādākas formas un nodiluma sāka ēst spararata cetra skrūves, samainīs sajūga komplektu, pusasu galus un cerēs  ka vibrācija pazudīs ( spararatu atstāšu veco, izskatās pēc dzīvotāja, jaunu neceļas roka pirkt)

c5 v6 afb

 

 

kārbas un motora spilveni svaigi


Šo rakstu rediģēja Satanz9: 15 May 2013 - 22:00


#39 Jonis

Jonis
  • Lietotājs
  • 611 raksti
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 16 May 2013 - 20:41

Nu jā,varbūt nekorekti izteicos. Kad es domāju,tad es rakstu,ka "es domāju,ka vaina varētu būt pusasu galos" 

Bet ja rakstu ko zinu un to,ko esu piedzīvojis un secinājis uz saviem autiņiem,tad arī saku. 

dēļ tā,ka domāju arī nomainiju spararatu,bet reāli dzīvē vaina bij pusasu galos,ja precīzāk,tad vienākreisajā iekšējajā priekšējajā galā. 

Tāds glups jautājums. Kas ir domāts ar ,,pusasu gali"? Iekšējā ,,granāta" = ,, miroņgalva", vai pusasu ,,šliču" izdilums? Paldies.



#40 Jabba

Jabba
  • Lietotājs
  • 474 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 22 May 2013 - 15:32

Tāds glups jautājums. Kas ir domāts ar ,,pusasu gali"? Iekšējā ,,granāta" = ,, miroņgalva", vai pusasu ,,šliču" izdilums? Paldies.

 

Manam vispār pusasīm nav sliču, bet tripodi uz skrūvēm. :)


Audi A4 avant 1.9 TDI quattro 1998 (powered by Jonix)

metināšanas darbi  un metināšanas apmācība


#41 Hugo Boss

Hugo Boss
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 13 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Tukums

Pievienots 28 March 2016 - 09:27

Var būt kāds zin kapēc sākas aizmugures vibrācija kad brauc nu taa apm. uz 40- 45,un pēc 100km h,un tas notiek arī pēc disku un riepu maiņas no metaala (ziemasriepas)diskiem uz tiem lietajiem diskiem(vasaras riepas).audi a4 b7 avant.2,0 tdi 100 kw.

#42 henis

henis
  • Lietotājs
  • 531 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saulkrasti

Pievienots 28 March 2016 - 09:44

Kvatro?

Astra H un Saab 9-3

 


#43 Latgalja

Latgalja
  • Lietotājs
  • 143 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jēkabpils
  • Intereses:Quattro

Pievienots 28 March 2016 - 15:24

Var būt kāds zin kapēc sākas aizmugures vibrācija kad brauc nu taa apm. uz 40- 45,un pēc 100km h,un tas notiek arī pēc disku un riepu maiņas no metaala (ziemasriepas)diskiem uz tiem lietajiem diskiem(vasaras riepas).audi a4 b7 avant.2,0 tdi 100 kw.

 

Stupicas gultņi veseli?


S6 4.2
C3 Avant TDI quattro projeks

#44 luvelly

luvelly
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 1 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 06 April 2016 - 18:43

Man bija tas pats nomainiju spararatu viss OK pec 3 menesiem nacas restauret karbu

#45 Hugo Boss

Hugo Boss
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 13 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Tukums

Pievienots 10 April 2016 - 08:25

Kvatro?

 

Nē,multitronics 7 ātrumi,bija biegta kārbas gala bukse vai kronšteins ar 4 skrūvēm,nu vairs tā tiešām nekratās kad brauc mierīgi,bet kad dod virsū,tad gan,kad nomet ātrumu tad vairs nevibrē



#46 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 495 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 11 April 2016 - 16:05

Sveiki,problēma tāda!
Braucu ar AUDI A4 2.0tdi 2006.09 ar Automātu,protams Multitronic 7pakāpju:(
Tātad problēma,sākuma parādījās tāds kā mazs rāviens uzsākot braukt,bet galvenais,tagad mierīgi braucot un straujāk uzņemot ātrumu ir vibrācija pa visu mašīnu,liekas ka sākas no gāzes pedāļa! Cik esmu lasījis krievu forumos,tad tīri kārbas vaina,varbūt kādam ir lidzīga bijusi problēma un ir bijis to risinājis un varētu man palīdzēt ar to problēmu!Jo zinu labākais braukt uz Cēsīm remontēt,bet sito mēnes man nesanāk uz turieni audi aizdzīt,tāpēc  sākumā gribēju pajautāt jums,lai uzzinātu kādas varētu būt problēmas un risinājumi,!!?
 
P.S par šādām problēmām jau meklēju vecajos topikos,bet neatradu...

Bračka šim modelim risināja arī šo problēmu, atrisināja.
Pirms tam vairākkārtīgi auto uzņemot ātrumu kratījās.
Nomainīja:
Iekšējās miroņgalvas abas. + Gultņus.
Spararatu arī 7 automāts. Tas bija bonusā ar metālisko skaņu pielaižot. Nomainot, konstatēts, ka vecā pavisam ļurkājās..
Sprauslas uz stenda, mainīts blīvējums + uzreiz svaigs degvielas filtrs, jo ja pērc lēto, var gadīties brāķis, bija tāds scenārijs arī.. :D

Pa priekšu pārbaudi sīkākos, tad ķeries pie pārējām lietām.
Nomainot šos, beidzot auto dodot grīdā nekratās, un nevibrē, bija vibrācija arī tukšgaitā stāvot P, pēc pusas iekšējās miroņgalvas maiņas vibrācija pazuda.

Šo rakstu rediģēja Drulis: 11 April 2016 - 16:11

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#47 Hugo Boss

Hugo Boss
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 13 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Tukums

Pievienots 23 April 2016 - 08:07

Bija pie vainas tas sprarats,285€ + darbs 80 €,vecais bija galīgi izļurkājies( audi a4 b7 2,0 tdi multitronics 7 ātrumi,nu tas tā piebildei, ja kādam interesē)un spararats bija LuK.

#48 iv4o

iv4o
  • Lietotājs
  • 434 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 23 April 2016 - 08:31

Man ari OEM/LUK  spararats  virsu , nomainiju pret Sachs -cerams ka kaposi ilgak .

Mans problems biji ka nevareju izbraukt ar 1 roba, jo spararats karst un slipe..



#49 Hugo Boss

Hugo Boss
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 13 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Tukums

Pievienots 23 April 2016 - 21:33

Man ari OEM/LUK  spararats  virsu , nomainiju pret Sachs -cerams ka kaposi ilgak .

Mans problems biji ka nevareju izbraukt ar 1 roba, jo spararats karst un slipe..

SACHS tā kā labāks ir?, man spidometrs rāda 198000 km,gan jau nokruķījuši.

Tie DMF uz 250000 štukām paredzēti,autiņu paņēmu novembrī,kaut kad jau februārī sāka klabēt un vibrēt,Biju nobraucis kādas 7 štukas.Iesmērēja.



#50 iv4o

iv4o
  • Lietotājs
  • 434 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 23 April 2016 - 23:43

Nezinu vai Sachs ir labak par LUK , bet vismaz ir labs razotajs.

Spidometrs un kompis manam auto radi 151000 , kad atbrauc no Vacija biji 132500. Cik tas orginals ir ......:)



#51 Hugo Boss

Hugo Boss
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 13 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Tukums

Pievienots 16 May 2016 - 21:31

Man bija tas pats nomainiju spararatu viss OK pec 3 menesiem nacas restauret karbu

Man laikam arī hana tai kārbai,kad griež riteņus tad kraksč reduktors,domāju kā gultnis kādds,bet ne kā.

#52 Drulis1

Drulis1
  • Validating
  • 47 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Awangards

Pievienots 27 October 2016 - 19:00

Man bija tas pats nomainiju spararatu viss OK pec 3 menesiem nacas restauret karbu

Kāds tev auto ira?



#53 widzga

widzga
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 13 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 29 October 2016 - 22:20

A6 C6 3.0 TDI Quattro

Braucot ar auto gan lēni gan ātri ir vibrācija un diezgan kaitinoša. Novazājos pa riepu kantoriem pārbalansējot un visu ko, bet tagad nomainiju  riepas uz ziemas. Birācija nu ir stiprāka. Bremžu diski un kluči ir sūdīgi tas gan. Ir jau bagāžniekā iekrāmēts TRW komplekts, gan priekšai, gan aizmugurei. Bet īsti neticās ka tas varētu būt dēļ bremzēm. Ir kādas idejas?


Šo rakstu rediģēja widzga: 29 October 2016 - 22:39


#54 Val

Val
  • Administrators
  • 11516 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 30 October 2016 - 08:45

Jā, varētu sākt ar to "neticamāko" variantu.
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#55 widzga

widzga
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 13 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 01 November 2016 - 02:32

Bremžu diksi/kluči salikti jauni un viss pa smuko. Vibrē tāpat kā vibrēja. Sajūta, ka vibrācija nāk no aizmugures. Liekas vairāk kā mehāniska vinrācija , nu tā itkā riteņa disks nebūtu kārtīgi pieskrūvēts un mētājas pa brīvām skrūvēm.

#56 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2159 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 01 November 2016 - 02:48

nomaini pusasu galus un visos reduktoros iesip normālu jaunu eļļu, vēlams kopā ar Medu

-taa lai Jaunajam īpashniekam ar kads priecinjš tiek, ja nu kas :mrgreen:



#57 widzga

widzga
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 13 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 01 November 2016 - 11:53

Pusasīs varētu būt problēma? Bet riepu maiņa to varētu ietekmēt?

Šo rakstu rediģēja widzga: 01 November 2016 - 13:22


#58 Riibeklis

Riibeklis
  • Lietotājs
  • 149 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Bieriņi

Pievienots 01 November 2016 - 12:36

sausas un luftējošas granātas var radīt vibrācijas


VW Touran 1.9TDI DSG / Hyundai i20 1.25A4 Avant 1.8TQ LPG - sold // A4 Sedan 1.8TQ - soldPorsche 944 - Motormuzejs / VW Golf 4 1.9TDI - sold VW Passat 1.9TDI - crash / VW Golf Rallye - sold (UK)
 

 

 


#59 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2159 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 01 November 2016 - 19:20

Tur īsti fig viņu zina kas tur tam c6q vibrē (bet tāda lieta ir..)- ja tu aizej uz Molleru, ta vinjš tev točna pateiktu mainīt abas aizmugures pusasis un vel br.diskus un uttt.- tas viss ir megadaaargi, un, galvenais, ka Nav itin nekāda garantija, ka tas buus tieši tas.

Es arī biju saskāries- bet man palīdzēja tas, ka tika pārlasītas visas bremzes un ka reduktoros salēju jaunu šķidrumu kopā ar visiem iespējamiem palīgpreparātiem un beigās tas viss ierakstijās normas robežās un tā arī tas auto vel šodien brauc, un tiek uzskatīts ka vairāk šāda šaize tur neesot. Aizmugures pusasīs tur nekāda redzama lufte nebij un netika aiztiktas- kaut mollers svinīgi pateica augstāk izklāstīto, ko Viņi darot pie taadas sūdzības.. Tā ka vienīgais ir experiments uz savu galvu un atbildību- ar piebildi ja kādam izdodas, ta lai vismaz padalās ko tur darijis & muhļojis. Es liktu pirmām kārtām uz šķidrumiem un reduktoriem- tas vismaz par ļaunu nenāks un nav tik mega dārgi.Vismaz var tad noprast, vai kas kaut ir drusku pamainijies utt



#60 widzga

widzga
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 13 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 02 November 2016 - 20:16

Nu bremzes jau paspēju samainīt , gan priekšējos diskus + klučus , gan pakaļējos diskus + klučus. Kā jau rakstīju 0 emocijas.Karbai eļļu arī mainiju tikko.

Kaut kā krīt aizdomas uz reduktoru, ka tas varētu tur smadzeni čakarēt. Cik liels daudzums eļļas tur jālej?






0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)