Pālekt uz saturu


Foto

audi a6 4f 3.0tdi raustas tukshgaitā!

a6 4f 3.0tdi

  • Please log in to reply
247 atbildes uz šo tēmu

#211 Arturikz

Arturikz
  • Lietotājs
  • 25 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepaja

Pievienots 02 February 2018 - 19:04

Noņem nost darbojošam motoram. Viss aiziet. Noslape un pielaiž atkal dreb, tad iesprauž atpakaļ darbojosam motoram un atkal ir viss Ok ar iespraustu vadu. 272 bar.
Lieta tāda ka mašīna mana īpašuma ir nesen. Iespējams ka iepriekšējais īpašnieks bija uzlicis uz kompja tos apgriezienus lielākus?! Un pēc ķēdes mainas un dpf izgriešanas motoram palika vieglāk strādāt un tagad tā degvielas padeve ir par lielu. Vienīgā teorija kura var but reāla. Nomainīju arī filtrus utt. Nezinu, šodien vakara būs gatava jauna programma ar stock visiem spiedieniem utt. Tad uzrakstīšu ka gāja

#212 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 488 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 02 February 2018 - 19:41

Noņem nost darbojošam motoram. Viss aiziet. Noslape un pielaiž atkal dreb, tad iesprauž atpakaļ darbojosam motoram un atkal ir viss Ok ar iespraustu vadu. 272 bar.
Lieta tāda ka mašīna mana īpašuma ir nesen. Iespējams ka iepriekšējais īpašnieks bija uzlicis uz kompja tos apgriezienus lielākus?! Un pēc ķēdes mainas un dpf izgriešanas motoram palika vieglāk strādāt un tagad tā degvielas padeve ir par lielu. Vienīgā teorija kura var but reāla. Nomainīju arī filtrus utt. Nezinu, šodien vakara būs gatava jauna programma ar stock visiem spiedieniem utt. Tad uzrakstīšu ka gāja


Tas dačiks kuru tur rausti izskatās aizdomīgs. Iespējams gĺuko un taisa tev brīnumus

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#213 Arturikz

Arturikz
  • Lietotājs
  • 25 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepaja

Pievienots 02 February 2018 - 22:27

Tas dačiks kuru tur rausti izskatās aizdomīgs. Iespējams gĺuko un taisa tev brīnumus


Tas ir dzesēšanas šķidruma vads. Bet dzesēšanas šķidrums rada ka ir 80 grādi.
Pieslēdzu vcds tur Group 20 rada viena ailē ka ir -40 gardi kaut kam bet neuzrāda kam. Angļu forumā kaut ko atradu, ka vienam arī radās sita un viņam augstspiediena suknim bija kaut kāds vārsts ciet un tāpēc raustījās. ?!
Pārāk daudz sakritību

#214 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 488 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 02 February 2018 - 22:52

Tas ir dzesēšanas šķidruma vads. Bet dzesēšanas šķidrums rada ka ir 80 grādi.
Pieslēdzu vcds tur Group 20 rada viena ailē ka ir -40 gardi kaut kam bet neuzrāda kam. Angļu forumā kaut ko atradu, ka vienam arī radās sita un viņam augstspiediena suknim bija kaut kāds vārsts ciet un tāpēc raustījās. ?!
Pārāk daudz sakritību


Tātad secini, kāds no vārstiem rāda nepareizu temperatūru un tādēļ iespējams gāž daudz vai maz degvielu un rodas bubināšana vai raustīšanās.

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#215 Arturikz

Arturikz
  • Lietotājs
  • 25 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepaja

Pievienots 02 February 2018 - 23:48

Tātad secini, kāds no vārstiem rāda nepareizu temperatūru un tādēļ iespējams gāž daudz vai maz degvielu un rodas bubināšana vai raustīšanās.


Tad tāda lieta ir ka tur tajā sūkni ir tie vārsti kuri rada temperatūru. Tad jāķeras klāt sūknim.. nav kādam pieredze ar tiem varstiem?

#216 edgars j

edgars j
  • Lietotājs
  • 272 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 03 February 2018 - 07:42

Nav šajā sūknī nekādu temperatūras vārstu- ir tikai vienas el. magn. dozējošais vārsts, sūknī veikt revīziju ar mērķi paskatīties, kaut ko izmazgāt , iztīrīt  u.t.t kategoriski nevajag. 1-2-3 cilindru sliedes galā ielikts spiediena regulators - to vajadzētu izņemt un apskatīt vai nav siets aizsērējis, bet jārēķinās ka būs jamaina o-rinķīši, siets gan man liekas nav nomaināms, ja uz sieta jau ir redzama metāla skaida ( zemspiediena sūkņa beigas bet tas jau cits stāsts)   . Tas vads ko vienojat nost un klāt visdrīzāk būs degvielas t devēja vads, jo atvienojot vadu imitē ļoti zemu degvielas t, tātad arī daudz lielāku degvielas blīvumu,  attiecīgi regulatori piebremzē degvielas padevi un dabīgi spiediens nokrītas.


Šo rakstu rediģēja edgars j: 03 February 2018 - 07:47


#217 Arturikz

Arturikz
  • Lietotājs
  • 25 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepaja

Pievienots 03 February 2018 - 18:27

Nav šajā sūknī nekādu temperatūras vārstu- ir tikai vienas el. magn. dozējošais vārsts, sūknī veikt revīziju ar mērķi paskatīties, kaut ko izmazgāt , iztīrīt u.t.t kategoriski nevajag. 1-2-3 cilindru sliedes galā ielikts spiediena regulators - to vajadzētu izņemt un apskatīt vai nav siets aizsērējis, bet jārēķinās ka būs jamaina o-rinķīši, siets gan man liekas nav nomaināms, ja uz sieta jau ir redzama metāla skaida ( zemspiediena sūkņa beigas bet tas jau cits stāsts) . Tas vads ko vienojat nost un klāt visdrīzāk būs degvielas t devēja vads, jo atvienojot vadu imitē ļoti zemu degvielas t, tātad arī daudz lielāku degvielas blīvumu, attiecīgi regulatori piebremzē degvielas padevi un dabīgi spiediens nokrītas.

Ne Edgars tas ir dzesēšanas šķidruma mērītājs
[img]http://content7-foto...jpeg?1517674466[img]

Šāds man uzradās !

Nav šajā sūknī nekādu temperatūras vārstu- ir tikai vienas el. magn. dozējošais vārsts, sūknī veikt revīziju ar mērķi paskatīties, kaut ko izmazgāt , iztīrīt u.t.t kategoriski nevajag. 1-2-3 cilindru sliedes galā ielikts spiediena regulators - to vajadzētu izņemt un apskatīt vai nav siets aizsērējis, bet jārēķinās ka būs jamaina o-rinķīši, siets gan man liekas nav nomaināms, ja uz sieta jau ir redzama metāla skaida ( zemspiediena sūkņa beigas bet tas jau cits stāsts) . Tas vads ko vienojat nost un klāt visdrīzāk būs degvielas t devēja vads, jo atvienojot vadu imitē ļoti zemu degvielas t, tātad arī daudz lielāku degvielas blīvumu, attiecīgi regulatori piebremzē degvielas padevi un dabīgi spiediens nokrītas.


Atceramies ka tieši pie 70 grādu temperatūras sak raustīties jo ir pārāk liela degvielas padeve siltam motoram jo mašīna doma ka kaut kam ir -40 grādi. Degvielas temperatūra radās 29, dzesēs šķidrumam 81.

Nav šajā sūknī nekādu temperatūras vārstu- ir tikai vienas el. magn. dozējošais vārsts, sūknī veikt revīziju ar mērķi paskatīties, kaut ko izmazgāt , iztīrīt u.t.t kategoriski nevajag. 1-2-3 cilindru sliedes galā ielikts spiediena regulators - to vajadzētu izņemt un apskatīt vai nav siets aizsērējis, bet jārēķinās ka būs jamaina o-rinķīši, siets gan man liekas nav nomaināms, ja uz sieta jau ir redzama metāla skaida ( zemspiediena sūkņa beigas bet tas jau cits stāsts) . Tas vads ko vienojat nost un klāt visdrīzāk būs degvielas t devēja vads, jo atvienojot vadu imitē ļoti zemu degvielas t, tātad arī daudz lielāku degvielas blīvumu, attiecīgi regulatori piebremzē degvielas padevi un dabīgi spiediens nokrītas.


Atceramies ka tieši pie 70 grādu temperatūras sak raustīties jo ir pārāk liela degvielas padeve siltam motoram jo mašīna doma ka kaut kam ir -40 grādi. Degvielas temperatūra radās 29, dzesēs šķidrumam 81.

Šo rakstu rediģēja Arturikz: 03 February 2018 - 18:21


#218 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 488 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 03 February 2018 - 18:32

Ne Edgars tas ir dzesēšanas šķidruma mērītājs
[img]http://content7-foto...jpeg?1517674466[img]

Šāds man uzradās !

Atceramies ka tieši pie 70 grādu temperatūras sak raustīties jo ir pārāk liela degvielas padeve siltam motoram jo mašīna doma ka kaut kam ir -40 grādi. Degvielas temperatūra radās 29, dzesēs šķidrumam 81.

Atceramies ka tieši pie 70 grādu temperatūras sak raustīties jo ir pārāk liela degvielas padeve siltam motoram jo mašīna doma ka kaut kam ir -40 grādi. Degvielas temperatūra radās 29, dzesēs šķidrumam 81.


Pie noņemta dačika cik temperatūru rada?

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#219 Arturikz

Arturikz
  • Lietotājs
  • 25 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepaja

Pievienots 03 February 2018 - 18:41

Pie noņemta dačika cik temperatūru rada?


Nepieliku kompi atpakaļ jo bija jau darbadienas beigas. Rit pielikšu paskatīšos tad uzdošu zinu :)

#220 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 488 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 03 February 2018 - 19:11

Nepieliku kompi atpakaļ jo bija jau darbadienas beigas. Rit pielikšu paskatīšos tad uzdošu zinu :)


Jebkurā gadījumā jāmeklē dačiks kurš ir gļukains un rāda -40 iespèjams tad pats kuru tur rausti.. Tad problēmai vajadzètu nokārtoties.

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#221 edgars j

edgars j
  • Lietotājs
  • 272 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 03 February 2018 - 20:10

bet tāda darbība kā dzesēšanas sistēmas temperatūras devēja atvienošana visbiežās tieši arī izsauc rādījumu -40 ( vai arī kaut kur līdzīgi) ja tas ir dzesei porcija maksimāli palielināta, bet degvielas t devējs parādot -40 degvielai  liks samazināt spiedienu . Protams es nevaru zināt kā tas būs realizēts tukšgaitas kartē ,  tur tās lietas būs daudzmaz sabalansētas un atsakot tieši kādam no devējiem visdrīzāk tiks realizēts neloģisku rādījumu aizvietošanas paņēmiens, proti sanākot kopā visu t devēju signāliem ( degviela, tosols, ieplūdes gaiss) programmā nebūtu grūti paredzēt viena neloģiska rādījuma neņemšanu vērā un izsaukt no reģistra kļūdu, bet tas nenozīmē ka bojājums nav jāmekle un -40 visbiežāk vai praktiski gandrīz vienmēr ,attiecinot uz motora t devējiem, būs parrāvums vai nekontakts.



#222 Arturikz

Arturikz
  • Lietotājs
  • 25 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepaja

Pievienots 03 February 2018 - 21:07

Atradu par to -40 grādiem kas ir 20 blokā.

020 AC compressor
1) Ambient temperature
[°C]
2) Vacant
3) AC compressor shut-off status 1
X X X X X X X 1 Vehicle starting off
X X X X X X 1 X Shut-off due to starting off state
X X X X X 1 X X Vehicle acceleration
status
X X X X 1 X X X Shut-off due to acceleration
X X X 1 X X X X Shut-off due to starting
X X 1 X X X X X System fault detected
X 1 X X X X X X Shut-off due to system fault
1 X X X X X X X Shut-off due to inadequate idling
speed
4) AC compressor shut-off status 2
X X X X X X X 1 Shut-off due to excessive coolant temperature

Tā sanāk ka neko nenozīmē. Rāda pie kādas temperatūras ac strādās vai kaut kas tamlīdzīgs. (Vacant temperature)
Tā kā laikam būs vaina vien jāmeklē tālāk.
Visur visas temperatūras rāda normāli. Lauka 2. Degviela 29. Antifrizs 81 un ieplūde 16. Degvielas spiediens tukšgaitā 482 bāri. Pie 70 grādiem kad motors uzsilis sāk raustīties. Izraujot antifriza temperatūras dačiku spiediens nokritās uz 272 bāriem mašīna iet perfekti. Noslāpē mašīnu un pielaižot atkal dreb un 482bāri (vads joprojam ir izrauts), tad iesprauž vadu atpakaļ un beidz drebēt un spiediens 272 ar iespraustu vadu. Un tā tālāk visu dienu...
Atjautības uzdevums Haha.
Atradu pie angļiem.....……kam tāds paša problēma ar uzsilušu motoru ...........


Ok I did a comprehensive check of the engine measurement blocks with the car warmed up.

2 notables..

003 EGR

engine speed 756 1100 1900 2300

specified intake air mass 534 329 517 1198

actual air mass 423 440 470 580


Err that can't be right! Does it look like a MAF is telling the EGR a load of rubbish? Or am I misinterpreting??


Also air mass at idle is not even close to the specified 210 to 280 mg/stroke

So this lead on to 022 Rail pressure control (at idle)

specified pressure 227

actual fluctuating form 220 to 235

THEN

Car tried to die, but the engine caught itself on and stayed running

BUT

022

specified pressure now 482 bar

Actual fluctuating from 460 to 480 bar.
UN TAD VIŅAM SĀKĀS TĀDA PAŠA PROBLĒMA!

Vaina!!!!

It was the high pressure fuel pump. In fact it was the fuel metering valve into the high pressure pump, but guess what... that metering valve is not sold separately. Look for a distributor of Bosch pumps where you live and you will save a lot of money.. then find a decent independent mechanic to fit it.. Or if you can find a local Bosch specialist they may be able to repair. Mine has been perfect for 2 years since.

Ja kāds saprot var iemest savas domas ! :)

Šo rakstu rediģēja Arturikz: 03 February 2018 - 21:08


#223 tower9

tower9
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 03 February 2018 - 21:22

Es viņu mainīju savam. Tukšgaitā apgriezieni nostabilizējās. Oriģināli tikai kopā ar sūkni, bet var Bosch atsevišķi dabūt. Paskaties forumā manējā A4 drapaka tēmā, man šķiet ka es Bosch kodu tur metu. Ja nav, tad varu vēlāk pameklēt.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

#224 Arturikz

Arturikz
  • Lietotājs
  • 25 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepaja

Pievienots 03 February 2018 - 21:38

Es viņu mainīju savam. Tukšgaitā apgriezieni nostabilizējās. Oriģināli tikai kopā ar sūkni, bet var Bosch atsevišķi dabūt. Paskaties forumā manējā A4 drapaka tēmā, man šķiet ka es Bosch kodu tur metu. Ja nav, tad varu vēlāk pameklēt.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk



Paldies tower. Pameklēšu. Padosu zinu vai atradu, ja ne būtu baigi labi ja Tu pameklētu
Tower lūdzu pameklē es nevaru atrast

#225 tower9

tower9
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 04 February 2018 - 00:37

Paldies tower. Pameklēšu. Padosu zinu vai atradu, ja ne būtu baigi labi ja Tu pameklētu
Tower lūdzu pameklē es nevaru atrast

 

N290 Bosch kods: 0928400676 Toreiz maksāja kaut kas ap 100-110€.

 

 

Tie degvielas regulatori ir 2 gab ;) Viens nāk reikā, otrs pašā sūknī - viens darbojas kamēr dzinējs ir auksts, otrs sāk darboties kad dzinējs uzsilst - vismaz tā SSP ir rakstīts:

A dual-regulator system is used to regulate the fuel pressure. The fuel pressure is regulated in the near-idle speed range, when the engine is cold and to reduce the engine torque using the fuel pressure regulator N276 on the rail.
At full-power and when the engine is hot, the fuel is routed to the pressure-regulating system via the fuel pressure regulator (fuel trim unit) N290 to prevent the fuel from heating up unnecessarily.

 

Līdz ar to izklausās pat diezgan ticami ka tev vainīgs ir tas regulators kas sūknī nāk.

 

Es esmu abus samainījis, to kas reikā var arī oriģinālo atsevišķi dabūt. Pēc tam kad samainīju to kas reikā nekas nemainījās. Izpūtu ar kompresoru to kas sūknī, palika labāk. Vēlāk samainīju arī to un tukšgaitas apgriezieni nomierinājās - pirms tam nedaudz staigāja. Tam kas reikā nāk Bosch kods 0281002991, 2014 gadā maksāja ap 150 €.

 

Vēl es mainīju sprauslas, tās tu gan jau pats zini kāds kods un cik maksā :) Un atplūdes šļaukas kas nāk kopā ar atplūdes vārstu (viņam izrādās 10 bar jātur lai sprauslas normāli strādātu), šļaukām Bosch kods 0928402061, maksāja toreiz ap 110 €.

 

Iemet tos kodus googlē, pirmajos rezultātos vajadzētu redzēt kā izskatās. Un ņem vērā ka man ir vecais 3.0 TDI iekš A4, kods BKN. Nezinu kas tev par dzinēju, bet gan jau derēs arī tavējam.


Šo rakstu rediģēja tower9: 04 February 2018 - 00:50


#226 Arturikz

Arturikz
  • Lietotājs
  • 25 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepaja

Pievienots 04 February 2018 - 07:46

N290 Bosch kods: 0928400676 Toreiz maksāja kaut kas ap 100-110€.


Tie degvielas regulatori ir 2 gab ;) Viens nāk reikā, otrs pašā sūknī - viens darbojas kamēr dzinējs ir auksts, otrs sāk darboties kad dzinējs uzsilst - vismaz tā SSP ir rakstīts:

Līdz ar to izklausās pat diezgan ticami ka tev vainīgs ir tas regulators kas sūknī nāk.

Es esmu abus samainījis, to kas reikā var arī oriģinālo atsevišķi dabūt. Pēc tam kad samainīju to kas reikā nekas nemainījās. Izpūtu ar kompresoru to kas sūknī, palika labāk. Vēlāk samainīju arī to un tukšgaitas apgriezieni nomierinājās - pirms tam nedaudz staigāja. Tam kas reikā nāk Bosch kods 0281002991, 2014 gadā maksāja ap 150 €.

Vēl es mainīju sprauslas, tās tu gan jau pats zini kāds kods un cik maksā :) Un atplūdes šļaukas kas nāk kopā ar atplūdes vārstu (viņam izrādās 10 bar jātur lai sprauslas normāli strādātu), šļaukām Bosch kods 0928402061, maksāja toreiz ap 110 €.

Iemet tos kodus googlē, pirmajos rezultātos vajadzētu redzēt kā izskatās. Un ņem vērā ka man ir vecais 3.0 TDI iekš A4, kods BKN. Nezinu kas tev par dzinēju, bet gan jau derēs arī tavējam.


Liels paldies. Man arī vecais 3.0 ar bkn
Sprauslas uzliku uz stenda Pagaisnedel un visas bija Ok. Tad jau jānoņem un jāpaskatās kas tur ir ja varēs kaut ko izpūst , vēlāk uzrakstīšu ka man gaja

N290 Bosch kods: 0928400676 Toreiz maksāja kaut kas ap 100-110€.


Tie degvielas regulatori ir 2 gab ;) Viens nāk reikā, otrs pašā sūknī - viens darbojas kamēr dzinējs ir auksts, otrs sāk darboties kad dzinējs uzsilst - vismaz tā SSP ir rakstīts:

Līdz ar to izklausās pat diezgan ticami ka tev vainīgs ir tas regulators kas sūknī nāk.

Es esmu abus samainījis, to kas reikā var arī oriģinālo atsevišķi dabūt. Pēc tam kad samainīju to kas reikā nekas nemainījās. Izpūtu ar kompresoru to kas sūknī, palika labāk. Vēlāk samainīju arī to un tukšgaitas apgriezieni nomierinājās - pirms tam nedaudz staigāja. Tam kas reikā nāk Bosch kods 0281002991, 2014 gadā maksāja ap 150 €.

Vēl es mainīju sprauslas, tās tu gan jau pats zini kāds kods un cik maksā :) Un atplūdes šļaukas kas nāk kopā ar atplūdes vārstu (viņam izrādās 10 bar jātur lai sprauslas normāli strādātu), šļaukām Bosch kods 0928402061, maksāja toreiz ap 110 €.

Iemet tos kodus googlē, pirmajos rezultātos vajadzētu redzēt kā izskatās. Un ņem vērā ka man ir vecais 3.0 TDI iekš A4, kods BKN. Nezinu kas tev par dzinēju, bet gan jau derēs arī tavējam.


Liels paldies. Man arī vecais 3.0 ar bkn
Sprauslas uzliku uz stenda Pagaisnedel un visas bija Ok. Tad jau jānoņem un jāpaskatās kas tur ir ja varēs kaut ko izpūst , vēlāk uzrakstīšu ka man gaja

#227 audi_rpp

audi_rpp
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 02 July 2018 - 08:24

Sveiki. 

Par cik jaunu topicu nevaru uztaisīt, tad jautāšu šeit. 

Šodien kā jau no rīta normāli iedarbinu viss ok. Braucu un lēnām dodot virsū mašīna sāk vibrēt/kratīties(no priekšgala tas viss). Kā atlaiž gāzi tā kā jau auTomāts bremzējas, bet apgriezieni sāk lēkāt 2 iedaļu robežās. 

Uzreiz kā pilnu pedāli nospiež tā nekādu vibrāciju nav. Kas varētu būt pa problēmu? A6 C6 3.0 tdi quattro tiptronics. 

P.S. Kompis meta ārā motora paduškas problēmu. Maybe tā?



#228 Didzha

Didzha
  • Lietotājs
  • 53 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 02 July 2018 - 10:35

Kad apgriezieni lēkā, tad auto arī bremzējas līdz ar apgriezieniem? Ja jā, tad tā ir kārbas mufte. 700eur ar visu darbu!


Šo rakstu rediģēja Didzha: 02 July 2018 - 10:35


#229 tower9

tower9
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 02 July 2018 - 10:38

Sveiki.
Par cik jaunu topicu nevaru uztaisīt, tad jautāšu šeit.
Šodien kā jau no rīta normāli iedarbinu viss ok. Braucu un lēnām dodot virsū mašīna sāk vibrēt/kratīties(no priekšgala tas viss). Kā atlaiž gāzi tā kā jau auTomāts bremzējas, bet apgriezieni sāk lēkāt 2 iedaļu robežās.
Uzreiz kā pilnu pedāli nospiež tā nekādu vibrāciju nav. Kas varētu būt pa problēmu? A6 C6 3.0 tdi quattro tiptronics.
P.S. Kompis meta ārā motora paduškas problēmu. Maybe tā?

Cik zinu šitiem visiem elektriskās paduškas, tur kaut kādi kambari ar šķidrumu un elektriski pārslēdz lai dabūtu dažādu cietību. Ja jau kļūda tad gan jau būs nokalpojušas savu, šķidrums iztecējis...pilnīgi iespējams ka jāmaina. Pacel augšā un paskaties vai ir iztecējušas.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

#230 audi_rpp

audi_rpp
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 02 July 2018 - 10:43

Kad apgriezieni lēkā, tad auto arī bremzējas līdz ar apgriezieniem? Ja jā, tad tā ir kārbas mufte. 700eur ar visu darbu!

vairāk kā raustītos apgriezieniem līdz. Bet tas novērojams tieši uz 1-1,4 rpm. Kā jau ir virs 1.5 tā nekas tāds nav(apgriezienu lēkāšana konkrētāk, vibrācija gan paliek). Virs 2 vispār neko tādu neizjūt, ne raustīšanos, ne lēkāšanu. 

Kur Rīgā varētu pārbaudīt kāds?



#231 audi_rpp

audi_rpp
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 03 July 2018 - 08:01

vairāk kā raustītos apgriezieniem līdz. Bet tas novērojams tieši uz 1-1,4 rpm. Kā jau ir virs 1.5 tā nekas tāds nav(apgriezienu lēkāšana konkrētāk, vibrācija gan paliek). Virs 2 vispār neko tādu neizjūt, ne raustīšanos, ne lēkāšanu. 

Kur Rīgā varētu pārbaudīt kāds?

Servisa čaļi nebija īsti ieinteresēti kaut ko vairāk pētīt, paduškas esot veselas. Iespējams, ka kardāns būs pie vainas



#232 Didzha

Didzha
  • Lietotājs
  • 53 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 03 July 2018 - 11:10

Brauc uz Recro diagnostiku!

Man, kad lēkāja apgriezieni un bija sitieni kārbai, kompis nekādas kļūdas nemeta.


Šo rakstu rediģēja Didzha: 03 July 2018 - 11:11


#233 audi_rpp

audi_rpp
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 03 July 2018 - 11:31

Brauc uz Recro diagnostiku!

Man, kad lēkāja apgriezieni un bija sitieni kārbai, kompis nekādas kļūdas nemeta.

It kā nekādu problēmu kārbai novērotu nav. Pie tās vibrācijas brīža tāpat slēdzās bez sitieniem vai raustīšanās. 

Tik cik tie apgriezieni lēkā, bet tas arī tikai uz maziem apgriezieniem. Pie lielāka ātruma nekā nav, var mierīgi pārslēgties gan automātiski, gan manuāli. Nejūt pārrāvumus. 

Grūti arī aprakstīt to tā. Es gan pieļauju, ka kardāns būs pie vainas šoreiz, jo vibrācija nāk no aizmugures gala kā vakar novēroju. Šodien pārbaudīs to, ja nu tas tomēr izrādīsies, ka nav, tad kārbu pārbaudīšu ;)



#234 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6278 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 03 July 2018 - 13:56

Abdaptācija aizpeldējusi vai mufta beigta, vai...


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#235 Didzha

Didzha
  • Lietotājs
  • 53 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 04 July 2018 - 06:42

Par vibrāciju neko nezinu, bet man tie apgriezieni lēkājā tā, ka ja no kādiem 80km/h palaiž vaļā gāzi, lai ripo uz priekšu, tad sākot no 70km/h līdz 30km/h man raustījās apgriezieni un līdz ar to arī auto bremzējās līdzi brīžos, kad rpm raustījās. Tā ir tikai un vienīgi mufta. Nav jābūt obligāti sitieniem, lai nobeigtu muftu. Sitieni pārsvarā ir no nepietiekama eļļas līmeņa kārbā. Nespriedelē daudz un ved uz diagnostiku.
 



#236 audi_rpp

audi_rpp
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 04 July 2018 - 08:07

Par vibrāciju neko nezinu, bet man tie apgriezieni lēkājā tā, ka ja no kādiem 80km/h palaiž vaļā gāzi, lai ripo uz priekšu, tad sākot no 70km/h līdz 30km/h man raustījās apgriezieni un līdz ar to arī auto bremzējās līdzi brīžos, kad rpm raustījās. Tā ir tikai un vienīgi mufta. Nav jābūt obligāti sitieniem, lai nobeigtu muftu. Sitieni pārsvarā ir no nepietiekama eļļas līmeņa kārbā. Nespriedelē daudz un ved uz diagnostiku.
 

Nespriedelēju vairs. Šodien ripos uz servisu(šoreiz kārbu baudīt) un laikam tev par to kārbu būs taisnība cik viens zinātājs, kas izbrauca teica. 


Šo rakstu rediģēja audi_rpp: 04 July 2018 - 08:41


#237 KUKAINIS

KUKAINIS
  • Lietotājs
  • 87 raksti
  • Dzīvesvieta:Valmiera,Iļģuciems.

Pievienots 06 July 2018 - 14:40

Kad atrisini uzraksti,kas bija pa vainu.

#238 Kokorevich

Kokorevich
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 3 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 08 July 2018 - 11:24

Sveiki kungi. 
Problēmas izklāsts:

Audi a6 c6 2005g. 2.7d avant
Viss sākās pēc eļļas maiņas. (varbūt sakritība??). Piedarbinot, tukšgaitā motors nevienmērīgi strādāja (kamēr auksts). Sasilstot +/- vienmērīgi strādāja, bet tāpat ik pa laikam novibrēja.
Piedarbinot ik pa laikam izleca eļļas lampiņa, bet eļļas līmenis normāls. Tas pats arī ar antifrīza lampiņu, bet tas gan zuda.

~2 mēneši pēc eļļas maiņas, izgāzēju pa Jaunciema gatvi un apstājoties sāka riktīgi auto kratīt.
Noslāpēju, atkal pielaidu (jau ilgāk sāka griezt) un no motora telpas sāka nākt klaboņas skaņa. ~3x noslāpēju un piedarbināju, līdz viars neleca. Antifrīza bačoks bija zem minimuma, atskrūvēju - izlaidu gaisu, bačoks piepildījās atkal līdz normas līmenim, pēc kā atkal darbināju un auto atkal pieleca. 

Aizvilkām uz servisu, tur vecis pēc 10min apskates pateica, ka motorā iemeties "dzenis", nav kompresijas vienā pusē un vieglāk vnk motoru nomainīt.
Aizvilku uz otru servisu kuru ieteica, tur jāgaida vairākas dienas kamēr būs laiks paskatīties un sākt taisīt.
Bet otrā servisā veči protams teica, ka mainīt motoru ir vieglākais un izdevīgākais ceļš meistaram, kas neiespringstot grib viegli uzvārīties. Remonts būšos daudz kvalitatīvāks un izdevīgāks (??) man. 

Protams, ka jāveic diagnostika utt.., bet mazums kādam vēl kaut kas līdzīgs ir bijis? Nevaru nociesties, līdz pieķersies manam auto klāt. 

Paldies par sapratni. :)


Šo rakstu rediģēja Kokorevich: 08 July 2018 - 12:20


#239 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 08 July 2018 - 12:51

Sagadīšanās,komplektā ar kādu ielaistu laikus nenovērstu šaizi,plus bonusā sekunde bez eļļas spiediena .Kas tev tur bija ar sprauslām un ķēdes spriegotājiem tam 2.7 iepriekš novērots vai darīts?
Kādu eļļu un kādu degvielu lietoji? Izskatās jau pēc kirdika kādam virzulim/ cilindram , bet tas ne/no/kā nemēdz rasties.Ja nav iemesls autoritatīvi konstatēts, tad kur garantija cik ilgi tas tipa citais/jaunais motors ies? Tam motoram ķēdes mehānismu atremontēt maksā teiksim pusotru štuku, plus darba dafiga.Vai un kurš garantēs, ka jaunajam agregātam tas būs labs?

#240 Kokorevich

Kokorevich
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 3 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 08 July 2018 - 14:55

Iepriekš nekas netika novērots, jo auto manā īpašumā ir 3 mēnešus. Nomainīju uz Castrol 5w30 sintētika. 
Eļļas maiņa un filtru maiņa arī bija vienīgais, kas tika līdz šim darīts (atrodoties manā īpašumā). 

Degviela pārsvarā Statoil vai Neste. 

Otrā servisā veči uzreiz teica, ka nav jēga likt uzreiz jaunu motoru, jo jaunu es viņu nekur nedabūšu un kā jau teici, nebūs pilnīgi nekādas garantijas, ka tas "jaunais" motors nebūs nokauts. 
 Rītdien/otrdien redzēs ko teiks un kādas būs izmaksas. Bet nu jebkurā gadījumā jātaisa. 






0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)