Pālekt uz saturu


Foto

audi a6 4f 3.0tdi raustas tukshgaitā!

a6 4f 3.0tdi

  • Please log in to reply
247 atbildes uz šo tēmu

#61 zve_rs

zve_rs
  • Lietotājs
  • 1277 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Koblenz, DE
  • Intereses:Audi A6 2.5 TDI.Futbols

Pievienots 14 March 2013 - 19:18

vienkarsi interese..cik vajag laika,lai ta viela atira sprauslas?5min 20 min?gazet ari vajag lai sprauslas stradatu dažados režimos?


Šo rakstu rediģēja zve_rs: 15 March 2013 - 09:28

Audi A6 C5 V6 2.5 TDI Čipots & Powered By Kolhoz :D 


#62 edza20

edza20
  • Lietotājs
  • 109 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 15 March 2013 - 08:43

zve_rs, neņem ļaunā, bet kā tu raksti tekstus - ātri un bez domāšanas vai vienkārši tā sanāk!

Grūti saprast Tavus domu graudus!

Ok, ok esmu stu..., de... pi..., bet vienalga interesē!


A4 B6 1.8T


#63 Turbinieks

Turbinieks
  • Lietotājs
  • 286 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nopietnas

Pievienots 15 March 2013 - 13:14

Vai vispār kāds tos cleanerus uz sava auto ir lietojis, jeb tik skatījies youtubē?


KAPEIKNEMĪLĒTĀJS


#64 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6285 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 15 March 2013 - 13:24

Esmu lietojis un gan uz PD, gan VP, gan CR.

Visos gadījumos pēc pirmās skalošanas reizes bija jūtams uzlabojums.


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#65 zve_rs

zve_rs
  • Lietotājs
  • 1277 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Koblenz, DE
  • Intereses:Audi A6 2.5 TDI.Futbols

Pievienots 15 March 2013 - 13:37

jabus ari japamegina..ceru ka bus uzlabojumi ..


Audi A6 C5 V6 2.5 TDI Čipots & Powered By Kolhoz :D 


#66 stroks

stroks
  • Lietotājs
  • 53 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto, cope...

Pievienots 15 March 2013 - 13:58

Es ieleju sev, tagad izbraukāšu bāku, paskatīšos, vai rezultāti sprauslām uzlabosies. Protams tagad, man ir citur vaina, bet ceru ka varēs to novērst.



#67 Turbinieks

Turbinieks
  • Lietotājs
  • 286 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nopietnas

Pievienots 15 March 2013 - 14:36

Jonix, vai tas, ka man visām sprauslām tie atvēršanās laiki ir diezgan ilgi nevarētu būt saistīts ar chipu? Nu tipa nav vairs standarta spiedienu... utt..


KAPEIKNEMĪLĒTĀJS


#68 zhagars

zhagars
  • Lietotājs
  • 873 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:vietalva
  • Intereses:snowboard audi

Pievienots 15 March 2013 - 22:35

Es ieleju sev, tagad izbraukāšu bāku, paskatīšos, vai rezultāti sprauslām uzlabosies. Protams tagad, man ir citur vaina, bet ceru ka varēs to novērst.

labaak jau baakaa neliet iekshaa tos tiiriitaajus, ir dzirdeeti vairaaki gadijumi ka vini tieshi pacel visus suudus no bakas un no gaidaamaaa efekta tu dabunn defektu. Labaak izmantot to kaaa ir paraadiits video, vismaz nekaadi lieki suudi tur nevar pacelties un taa taalak.


Šo rakstu rediģēja zhagars: 15 March 2013 - 22:37

audi a6 c5 1.9 tdi  AFN


#69 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6285 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 15 March 2013 - 23:53

Jonix, vai tas, ka man visām sprauslām tie atvēršanās laiki ir diezgan ilgi nevarētu būt saistīts ar chipu? Nu tipa nav vairs standarta spiedienu... utt..

Nē, nav saistīti, ja čipā nav mainīta CR spiediena sensora kalibrācija, laiki tiek fiksēti pie noteiktiem spiedieniem.


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#70 TDI Quattro

TDI Quattro
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 04 April 2013 - 12:21

Ietestēju arī savam 3.0 TDI sprauslu parametrus un secinu, ka laikam prasās kaut ko darīt lietas labā (tikai ko?).

 

Cik secinu pēc teiktā gan šeit, gan RU forumos, tad laikam visas 6 (nu, varbūt 2. un 6.vēl kaut cik "velk") prasītos mainīt.
072: -34; -20; -18
073: -12; -14; -8
074: -30; -16; -14
075: -30; -24; -22
076: -26; -16; -14
077: -12; -10; -12
Auto iet labi, viss bumbās... Kādas sekas, ja neko nedara?


Kādas domas? Kur meklēt? Jaunas vai atjaunotas (ja tādas vispār ir)? Saprotu, ka lietotas labāk nē...

 

Thnx!

 



#71 stroks

stroks
  • Lietotājs
  • 53 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto, cope...

Pievienots 04 April 2013 - 12:34

Man uz mašīnas rādīja viss ok, bet aizvedu uz stendu un parādīja, ka visas sprauslas pil un "obratka" arī vairākiem bija baigi sūdīga. Protams, mašīna raustījas tukšgaitā, bet slēdzot pie kompja, rādīja, ka tikai ceturtā slikti strādā. Nomainīju to ceturto, bet motors tāpat tuksgaitā raustījās. Nu tad arī aizvedu visas uz stendu. Nomainīju pārējas un tagad viss ok.



#72 arnisd

arnisd
  • Lietotājs
  • 1722 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltenes novads

Pievienots 04 April 2013 - 12:40

droši vien ka jāskatās jaunas. cik skatos, tad jaunākais detaļas kods sprauslām ir 059 130 277 BD (tieši tas BD galā jāskatas), bet tā kā tās ražo Bosch, tad der arī bosch nummurs, kurš laikam ir 0 445 115 079.

Kur pirkt gan nezinu, jāmeklē droši kur labāku ciparu piedāvā.

stroks -> kur un pa cik ņēmi sprauslas, jaunas liki?



#73 Turbinieks

Turbinieks
  • Lietotājs
  • 286 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nopietnas

Pievienots 04 April 2013 - 12:49

Ietestēju arī savam 3.0 TDI sprauslu parametrus un secinu, ka laikam prasās kaut ko darīt lietas labā (tikai ko?).

 

Cik secinu pēc teiktā gan šeit, gan RU forumos, tad laikam visas 6 (nu, varbūt 2. un 6.vēl kaut cik "velk") prasītos mainīt.
072: -34; -20; -18
073: -12; -14; -8
074: -30; -16; -14
075: -30; -24; -22
076: -26; -16; -14
077: -12; -10; -12
Auto iet labi, viss bumbās... Kādas sekas, ja neko nedara?


Kādas domas? Kur meklēt? Jaunas vai atjaunotas (ja tādas vispār ir)? Saprotu, ka lietotas labāk nē...

 

Thnx!

Man domāt, ka ir jābrauc nevis jāpisās. Ja būs raustīšanās, nevienmērīga motora darbība, tad momentāni jāreaģē-jāmaina vai jārestaurē.

Neticu, ka, ja sprauslas miez, bet motors strādā ideāli. Nu, lai mani palabo zinātāji.

 

Interesanti- kādi ir sprauslu atvēršanās laiki, tiem kam reāli motors raustās?


KAPEIKNEMĪLĒTĀJS


#74 stroks

stroks
  • Lietotājs
  • 53 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto, cope...

Pievienots 04 April 2013 - 12:50

Cik interesējos, manējas sprauslas nerestaurējas, bet uz jaunām būtu ilgi jākraj nauda, tāpēc paņēmu lietotus, pirms tam pārbaudot tos uz stenda, lai pārliecinātos, ka tie ir labā stāvoklī. Cik dzirdēju, daudzi ņem lietotas un braukā laimīgi, tāpēc jau nebaidījos ņemt lietotas, jo neesmu pirmais, kas maina uz lietotām.


Šo rakstu rediģēja stroks: 04 April 2013 - 12:51


#75 Turbinieks

Turbinieks
  • Lietotājs
  • 286 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nopietnas

Pievienots 04 April 2013 - 12:51

Starp citu man labs dīzeļu specs ieteica izmantot pie degvielas lejamu ķīmiju- CLEANER nevis taisīt to sprauslu mazgāšanu kā Youtubē. Mazgāšanas ķīmija esot en-tās reizes agresīvāka. Tipa ja nu tie kvēpi aizlipina ciet atplūdi vai nosprosto ko vēl vairāk...?


KAPEIKNEMĪLĒTĀJS


#76 stroks

stroks
  • Lietotājs
  • 53 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto, cope...

Pievienots 04 April 2013 - 12:59

Ja sprauslas ir tehniski  bojātas, tad neviens tīrīšanas variants neizpalidzēs. Es sev ieleju celaner, pirms uzzināju, ka visas sprauslas ir pusbeigtas, un var teikt, ka lieki iztērēju naudu tam celanerim, jo nomainīju visas sprauslas uz labām. Tad jau, ja sprauslas iet normāli, nav jēgas kaut ko liet iekšā. Vienīgais, ja tie cleaneri attīra ne tikai sprauslas, bet visu sistēmu kopumā(to gan īsti nezinu, tikai domas).


Šo rakstu rediģēja stroks: 04 April 2013 - 13:00


#77 Turbinieks

Turbinieks
  • Lietotājs
  • 286 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nopietnas

Pievienots 04 April 2013 - 13:05

Ja sprauslas ir tehniski  bojātas, tad neviens tīrīšanas variants neizpalidzēs. Es sev ieleju celaner, pirms uzzināju, ka visas sprauslas ir pusbeigtas, un var teikt, ka lieki iztērēju naudu tam celanerim, jo nomainīju visas sprauslas uz labām. Tad jau, ja sprauslas iet normāli, nav jēgas kaut ko liet iekšā. Vienīgais, ja tie cleaneri attīra ne tikai sprauslas, bet visu sistēmu kopumā(to gan īsti nezinu, tikai domas).


Cik maksāja lietotas? Man sprauslas nevarētu būt izdilušas. Oriģinālais- mans noraukums ir nepilni 140k km

KAPEIKNEMĪLĒTĀJS


#78 stroks

stroks
  • Lietotājs
  • 53 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto, cope...

Pievienots 04 April 2013 - 13:09

Man bija neliela atlaide, tā kā ņemu visu komplektu, bet tā 100 Ls gabalā. Lētākais ss.lv bija pa 90, dārgākais 130 Ls, kā kurā šrotā. Iesaku pirms likšanas, pārbaudīt uz stenda. Domāju, ka sprauslām nav noteikta noskrējiena, viss atkarīgs no degvielas. Cik dzirdēju, Latvijā degviela ir ne īpaši.



#79 TDI Quattro

TDI Quattro
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 04 April 2013 - 14:35

Man bija neliela atlaide, tā kā ņemu visu komplektu, bet tā 100 Ls gabalā. Lētākais ss.lv bija pa 90, dārgākais 130 Ls, kā kurā šrotā. Iesaku pirms likšanas, pārbaudīt uz stenda. Domāju, ka sprauslām nav noteikta noskrējiena, viss atkarīgs no degvielas. Cik dzirdēju, Latvijā degviela ir ne īpaši.

Man tas noskrējiens gan ir krietni lielāks - 260 t km auto ir nobraucis, tāpēc laikam arī prasītos tās sprauslas mainīt, lai gan, kā jau teicu, autiņš lec labi, ripo labi un brīnumus netaisa... bija te 2x kaut kāda apgriezienu noraustīšanās, sastrēgumā stāvot, kad kārba bija D režīmā. Ieliku N, pēc tam atpakaļ D, un viss atkal čiki. Norakstīju to uz auksto laiku un gandrīz izbraukto bāku (tjipa degvielas kondensātu).

Bet mož tas jau bija kaut kāds sprauslu kirdik vēstnesis? HVZ...

 

Bet uz kāda stenda baudīji? Kā procesu organizēji? Pirki sprauslas šrotā, tad sarunāji, ka pārbaudīsi, tad vedi pārbaudīt (cik maksāja?) un tikai tad apstiprināji pirkumu?

Saprotu, ka mums tam 3.0 ir pjezo sprauslas, kas nav īpaši remontējamas... lai gan slāvu forumos tomēr saka, ka tās remontē Ukrainā un arī Latvijā (!). Atradu vienu saitu, kur ukraiņi ir salikuši tabulas veidā to sprauslu numurus, kā arī aprakstus par dīzeļiem http://www.cdi.net.ua/podbor.html



#80 stroks

stroks
  • Lietotājs
  • 53 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto, cope...

Pievienots 04 April 2013 - 15:03

Bet uz kāda stenda baudīji? Kā procesu organizēji? Pirki sprauslas šrotā, tad sarunāji, ka pārbaudīsi, tad vedi pārbaudīt (cik maksāja?) un tikai tad apstiprināji pirkumu?

Saprotu, ka mums tam 3.0 ir pjezo sprauslas, kas nav īpaši remontējamas... lai gan slāvu forumos tomēr saka, ka tās remontē Ukrainā un arī Latvijā (!). Atradu vienu saitu, kur ukraiņi ir salikuši tabulas veidā to sprauslu numurus, kā arī aprakstus par dīzeļiem http://www.cdi.net.ua/podbor.html

Pārbaudīju distehnikā, sākumā vedu pats(no vairākiem šrotiem bija pusbeigtas), pēc tam veda meistars(labi pazīstams). Manam meistaram ir labi pazīstamais čoms, kas tur savu šrotu, no turienes arī paņēmu. Tas šrota īpašnieks veda pārbaudīt sprauslas pats pa savu naudu, jo, kā jau teicu, es ņēmu visu komplektu, un tad tas bija to vērts. Ja ņemtu 1; 2; 3;, tad protams viņš pats nevestu pārbaudīt, nāktos pašam to darīt, bet tā, ka komplekts labi maksāja, viņš gāja man pretī un pārbaudīja pats. Pārbaude maksā 7 Ls/gb.(distehnikā) un 23 Ls(dīzeļcentrā R). Jēgas piečakarēt mani nebija, jo iepriekš sarunāju, ka, ja problēma nepazudīs, varēšu atgriezt sprauslas atpakaļ. Cik sapratu, bez labām paziņām šajā jomā tālu netiksi. Protams, ja naudas netrūkst, tad var ņemt visas detaļas jaunas un ar garantiju, tad principā nav starpības no kā un kur tu ņem, jo visām jaunām precēm tiek dota garantija.

 

Distehnikā teica, ka pagaidām šām sprauslām nevar dabūt detaļas, lai restaurētu viņus, tāpēc arī pagaidām viņas nerestaurējas, bet nākotnē viss notiksies.


Šo rakstu rediģēja stroks: 04 April 2013 - 15:04


#81 TDI Quattro

TDI Quattro
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 04 April 2013 - 15:47

Pārbaudīju distehnikā, sākumā vedu pats(no vairākiem šrotiem bija pusbeigtas), pēc tam veda meistars(labi pazīstams). Manam meistaram ir labi pazīstamais čoms, kas tur savu šrotu, no turienes arī paņēmu. Tas šrota īpašnieks veda pārbaudīt sprauslas pats pa savu naudu, jo, kā jau teicu, es ņēmu visu komplektu, un tad tas bija to vērts. Ja ņemtu 1; 2; 3;, tad protams viņš pats nevestu pārbaudīt, nāktos pašam to darīt, bet tā, ka komplekts labi maksāja, viņš gāja man pretī un pārbaudīja pats. Pārbaude maksā 7 Ls/gb.(distehnikā) un 23 Ls(dīzeļcentrā R). Jēgas piečakarēt mani nebija, jo iepriekš sarunāju, ka, ja problēma nepazudīs, varēšu atgriezt sprauslas atpakaļ. Cik sapratu, bez labām paziņām šajā jomā tālu netiksi. Protams, ja naudas netrūkst, tad var ņemt visas detaļas jaunas un ar garantiju, tad principā nav starpības no kā un kur tu ņem, jo visām jaunām precēm tiek dota garantija.

 

Distehnikā teica, ka pagaidām šām sprauslām nevar dabūt detaļas, lai restaurētu viņus, tāpēc arī pagaidām viņas nerestaurējas, bet nākotnē viss notiksies.

 

Nu, baigais "tuss" Tev tur bija... tad sanāk, ka no sākuma testēji savējās (secināji, ka kirdik) un tad visas ņēmi un nomainīji? Nav laika šrotus ķemmēt, tāpēc būs jādomā - darīt kko, vai nedarīt.

Ja sanāk, uzjautā tam šrota čomam, vai ir opcija dabūt tās forsunkas 6 gb.?

 

Jaunas pirkt kaut kā baigi negribās ;(



#82 stroks

stroks
  • Lietotājs
  • 53 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto, cope...

Pievienots 04 April 2013 - 16:24

Nu, baigais "tuss" Tev tur bija... tad sanāk, ka no sākuma testēji savējās (secināji, ka kirdik) un tad visas ņēmi un nomainīji? Nav laika šrotus ķemmēt, tāpēc būs jādomā - darīt kko, vai nedarīt.

Ja sanāk, uzjautā tam šrota čomam, vai ir opcija dabūt tās forsunkas 6 gb.?

 

Jaunas pirkt kaut kā baigi negribās ;(

Ņēmu pie Rinalda:

http://audi-style.lv...rezerves-dalas/

Tur ir rakstīts viņa numurs, varēsi uzjautāt, bet sākumā iesaku noņemt visas savas sprauslas un aizvest uz stendu pārbaudīt, lai zinātu, cik tev viņas ir labas un kuras ir jāmaina.



#83 TDI Quattro

TDI Quattro
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 04 April 2013 - 16:57

Ņēmu pie Rinalda:

http://audi-style.lv...rezerves-dalas/

Tur ir rakstīts viņa numurs, varēsi uzjautāt, bet sākumā iesaku noņemt visas savas sprauslas un aizvest uz stendu pārbaudīt, lai zinātu, cik tev viņas ir labas un kuras ir jāmaina.

 

OK, paldies, vecīt, par info... domāju sākumā iegāzt sākumā to Liqui Molly tīrītāju un tad paskatīties, vai cipari pēc tam VCDS programmā uzlabojas, vai skuju!



#84 stroks

stroks
  • Lietotājs
  • 53 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto, cope...

Pievienots 04 April 2013 - 17:01

OK, paldies, vecīt, par info... domāju sākumā iegāzt sākumā to Liqui Molly tīrītāju un tad paskatīties, vai cipari pēc tam VCDS programmā uzlabojas, vai skuju!

Nav par ko :)

 

A, nu pamēģini, tad padalies ar sasniegtajiem rezultātiem)



#85 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6285 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 04 April 2013 - 17:55

Ietestēju arī savam 3.0 TDI sprauslu parametrus un secinu, ka laikam prasās kaut ko darīt lietas labā (tikai ko?).

 

Cik secinu pēc teiktā gan šeit, gan RU forumos, tad laikam visas 6 (nu, varbūt 2. un 6.vēl kaut cik "velk") prasītos mainīt.
072: -34; -20; -18
073: -12; -14; -8
074: -30; -16; -14
075: -30; -24; -22
076: -26; -16; -14
077: -12; -10; -12
Auto iet labi, viss bumbās... Kādas sekas, ja neko nedara?


Kādas domas? Kur meklēt? Jaunas vai atjaunotas (ja tādas vispār ir)? Saprotu, ka lietotas labāk nē...

 

Thnx!

Sprauslas neizskatās īsti labi, netur paaugstinātu spiedienu. Kāda ir degvielas temperatūra?


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#86 zhagars

zhagars
  • Lietotājs
  • 873 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:vietalva
  • Intereses:snowboard audi

Pievienots 04 April 2013 - 22:23

jonix, pasaki cik veseliigi ir liet klat 2taktu ellu pie degvielas, lai deviela labaak ello sprauslas? Intresee gan tdi, gan pd un citiem motoriem?


audi a6 c5 1.9 tdi  AFN


#87 Rikis

Rikis
  • Lietotājs
  • 65 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jēkabpils
  • Intereses:Audi addicted, viņa, spekulācijas....

Pievienots 04 April 2013 - 23:08

nesen sanāca trips uz Franciju, majās ielēju pilnu bāku Nestes arktisko ziemas dīzeli+ piešāvu nepilnus 100gr divtakteni , pielejot bāku, sarēķināju patēriņu 6,85, poļos iegāžot Shell fuel save diesel, patēriņš jau bija 7,25.... motorīts strādā klusāk un arī patēriņš vērā ņemami krīt. Auto A6 2,5 TDI quattro, manuālis, čipots AKN.... ;)



#88 TDI Quattro

TDI Quattro
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 April 2013 - 06:06

Sprauslas neizskatās īsti labi, netur paaugstinātu spiedienu. Kāda ir degvielas temperatūra?

 

Oi... kas tas par zvēru - degvielas temp.? Sorry, vecīt, nezinu... Ja tā ir kaut kā saistīta ar āra temp., tad laukā bija kādi +3 :acute: 



#89 Turbinieks

Turbinieks
  • Lietotājs
  • 286 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nopietnas

Pievienots 05 April 2013 - 08:19

Man uz mašīnas rādīja viss ok, bet aizvedu uz stendu un parādīja, ka visas sprauslas pil un "obratka" arī vairākiem bija baigi sūdīga. Protams, mašīna raustījas tukšgaitā, bet slēdzot pie kompja, rādīja, ka tikai ceturtā slikti strādā. Nomainīju to ceturto, bet motors tāpat tuksgaitā raustījās. Nu tad arī aizvedu visas uz stendu. Nomainīju pārējas un tagad viss ok.

Jautājums būtu zinātājiem.... es gan stipri šaubos, ka te tādi ir:

Re kur cilvēks saka, ka, nolasot mērījumus ar vag-com kabeli, tie bija normas robežās, bet reāli motors tukšgaitā raustās. Pārbaudot sprauslas uz stenda, tās bija beigtas. Tad jautājums: vai šīm nolasītajām milisekundēm engine blokos 72-77 vispār ir kāds sakars ar sprauslu izdilumu, degvielas liešanu?


Šo rakstu rediģēja Turbinieks: 05 April 2013 - 08:19

KAPEIKNEMĪLĒTĀJS


#90 arnisd

arnisd
  • Lietotājs
  • 1722 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltenes novads

Pievienots 05 April 2013 - 08:27

Jā, tas norāda cik daudz vadības bloks kompensē iesmidzināšanas laiku, lai pa daudz nesatek iekšā. Ja sprausla dēļ sliktas degvielas ir aizsērējusi, kompensācijai vajadzētu būt pozitīvajās vērtībās, jo iesmidzināšanas laiks tiek pagarināts. Tāda vismaz ir teorētiskā daļa, bet pats šīs vērtības plusos neesmu redzējis.






0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)