Pālekt uz saturu


Foto

audi a6 4f 3.0tdi raustas tukshgaitā!

a6 4f 3.0tdi

  • Please log in to reply
251 atbildes uz šo tēmu

#1 vikciz

vikciz
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:riga

Pievienots 16 February 2013 - 19:12

Sveiki! Varbūt te ir kāds kas varētu zināt kas pa vainu! šodien pamaniju ka mans audis strada uz 5stobriem tukshgaitā vismaz ta izsklausās (kad braucu itka nejūtu, tik kautkad izsit kvēpu kaut ari agrāk nebiju ieverojis).2005 gads 225hp varbūt kads ir saskaries ar šādu problēmu? pagiadam domāju ka tās varetu būt sprauslas! Aizmirsu piebilst, ka tā raustīšanās nav regulāri.


Šo rakstu rediģēja vikciz: 16 February 2013 - 19:13


#2 DainiSS

DainiSS
  • Lietotājs
  • 491 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:56.847857, 24.043751
  • Intereses:Pēc izjaukšanas, arī salikt visu kopā....

Pievienots 16 February 2013 - 19:18

tās ir sprauslas. kādu degvielu lej?

neieteiktu braukāt!


Autoserviss, diagnostika, kā arī autoevakuatora pakalpojumi.

Jaunu un lietotu detaļu tirdzniecība, jautāt uz PM!


#3 vikciz

vikciz
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:riga

Pievienots 16 February 2013 - 19:20

pirmo x kad pamaniju biu lējis no lukoil parejas x leju no staitoila d fortis plus sodien ieleeju kakraz!

tieshi rita vjadzeja braukt kkadus 200km :(



#4 DainiSS

DainiSS
  • Lietotājs
  • 491 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:56.847857, 24.043751
  • Intereses:Pēc izjaukšanas, arī salikt visu kopā....

Pievienots 16 February 2013 - 19:27

kompi esi slēdzis klāt?


Autoserviss, diagnostika, kā arī autoevakuatora pakalpojumi.

Jaunu un lietotu detaļu tirdzniecība, jautāt uz PM!


#5 vikciz

vikciz
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:riga

Pievienots 16 February 2013 - 19:34

jaa itka slēdzu bet uz to bridi neko neradija sakara ar sprauslam.

kkadadu nedelju atpakal bij pirmo x,tad kadu nedelju nebija sodien ieleju un atkal saka!

kompis kko ar lambzondi meta ara un 5to kvelsveci bet teica ka pagaidam kamer nedeg chek engine itka po.. es nez.vle veins teica ka spararats tas varetu būt.


Šo rakstu rediģēja vikciz: 16 February 2013 - 19:35


#6 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5206 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 16 February 2013 - 20:30

Cik tauta runā ja sprausla, tad cilindru var izdedzināt

Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#7 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6285 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 16 February 2013 - 22:17

Kompja pieslēgšana nenozīmē tikai kļūdu nolasīšanu. Saistībā ar sprauslām ir jāskatās sprauslu kompensācijas rādījumi un degvielas spiediens. Pat lejoša sprausla reti kad rādīs kļūdu.

Nerādīs pat imobilaizera kļūdu, ja būs nepareizi izprogrammēts DPF.


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#8 vikciz

vikciz
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:riga

Pievienots 17 February 2013 - 08:36

hmm kur es to varetu izdarīt?sanak ka pie kompja jabrauc slegt tad kad masina sak raustities, tieši taja brīdī kompis kko pateiks?



#9 stroks

stroks
  • Lietotājs
  • 53 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto, cope...

Pievienots 11 March 2013 - 21:59

Tāda pati problēma arī man. Npirku mašīni, pateica, ka viena sprausla slikti strādā, bet nekādu raustīšanu nebiju, pēc kādam 3 nedēļam sajūtu, ka motors tukšgaitā kaut kā nevienmērīgi strādā, tā paraustās dīvaini, ka visa mašīna notrīc. Nu tā apmēram reizi nedēļā bija, bet šodien tā konkrēti tricēja, rīt dzīšu uz servisu, domāju, ka tā ir tā pari sprausla. Nomainīšu uz kādu lietotu, dzirdēju, ka tā daudzi dara, it kā nekādu problēmu nav, ka var pārbaudīt kaut kā to lietotut sprauslu uz ejamību. Baidos rīt uz darbu braukt, lai tik nekas nenotiek :( Arī dzirdēju, ka sprausla var izdrabināt tur kaut ko tajā cilindrā, tad remonts jau būs krietni dārgāks, nekā vnk nomainīn to sprauslu. Kur atrodas labie dīzeļcentri, kāds var būt zin? A, ja kas, tad man ir A4 B7 3.0TDI 204 z.s. manual.



#10 jaspers

jaspers
  • Lietotājs
  • 891 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 11 March 2013 - 22:10

Pasuti pie muxas jaunu nevis liec lietotu,kuru nevaresi parbaidit.Jauna 300 lvl,mollera 470:)

VW Passat B7 2.0tdi DSG un VW Golf 6 1.6tdi DSG
A6 3.0 TDI Quattro chip by Jonix
A6 3.0 Quattro
A4 1.8 Avant
A 80 2.0


#11 Aldonis

Aldonis
  • Lietotājs
  • 592 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rudzāti,Rīga
  • Intereses:QUATTRO

Pievienots 11 March 2013 - 22:43

nopērc lietotu un aizved uz distekniku pārbaudit,ar sprauslām nevar jokot tiem dzinējiem remomts padārgs B)


Q7 3.0 tdiq sline

b7 3,0 tdiq 204zs s

B4 COMPETITION 1,9 TDIQ

B2 CUOPE QUATTRO 2.2 20VT E-85


#12 Milicis

Milicis
  • Lietotājs
  • 674 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 11 March 2013 - 23:48

+1 Aldonim! jaunu takā pa sālītu būtu pirkt pat šo auto īpašniekiem.. ;)



#13 stroks

stroks
  • Lietotājs
  • 53 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto, cope...

Pievienots 12 March 2013 - 10:32

Cik dzirdēju, distehnika vienkārši pārbauda leitotas sprauslas un var precīzi pateikt, cik labi viņa strādā. Protams, ka uz lietotu nebūs garantijas, bet nu tomēr 100 Ls par leitotu vai 300 Ls par jaunu, starpība ir. Cik sarunājos ar meistariem, tie saka, ka problēmu īpaši nekam nebija ar lietotām sprauslām, ka cilvēki maina un braukā laimīgie. Vēl ir jautājums, vai varēšu sarunāt ar pārdevēju, ka kopā aizbraucam uz sprauslu pārbaudi, lai uzmetiens nebūtu un cik dārgs prieks to nomainīt? :)



#14 zve_rs

zve_rs
  • Lietotājs
  • 1277 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Koblenz, DE
  • Intereses:Audi A6 2.5 TDI.Futbols

Pievienots 12 March 2013 - 10:36

Pasuti pie muxas jaunu nevis liec lietotu,kuru nevaresi parbaidit.Jauna 300 lvl,mollera 470:)

nu ja tev 4 sprauslas beigtas....vien maksa 300 4x=1200 ls par sprauslam :o eba** tagat pardomaju par 4f pirksanas :D labak pameklet bu...


Audi A6 C5 V6 2.5 TDI Čipots & Powered By Kolhoz :D 


#15 stroks

stroks
  • Lietotājs
  • 53 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto, cope...

Pievienots 12 March 2013 - 10:56

nu ja tev 4 sprauslas beigtas....vien maksa 300 4x=1200 ls par sprauslam :o eba** tagat pardomaju par 4f pirksanas :D labak pameklet bu...

Man ir viena beigta, bet vēl nav līdz galam. Tukšgaitā motors dažas reizes nedēļā paraustās, bet īpaši patīkami nav :D Dīzeļcentrs R pateica, ka maksā pa 200 Ls jauna sprausla, kā arī grosā skatījos, ka BOSH 225 Ls jauna. Nezinu, no kurienes te tādas cenas 300-400 Ls parādījās. Man ir Common Rail Pjezo sprauslas.



#16 zve_rs

zve_rs
  • Lietotājs
  • 1277 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Koblenz, DE
  • Intereses:Audi A6 2.5 TDI.Futbols

Pievienots 12 March 2013 - 11:19

tad jau nav tik traki :)


Audi A6 C5 V6 2.5 TDI Čipots & Powered By Kolhoz :D 


#17 DainiSS

DainiSS
  • Lietotājs
  • 491 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:56.847857, 24.043751
  • Intereses:Pēc izjaukšanas, arī salikt visu kopā....

Pievienots 12 March 2013 - 11:22

+ tam visam sprauslas ir jāpiekodē pie ECU, lai pareizi strādātu


Autoserviss, diagnostika, kā arī autoevakuatora pakalpojumi.

Jaunu un lietotu detaļu tirdzniecība, jautāt uz PM!


#18 arnisd

arnisd
  • Lietotājs
  • 1722 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltenes novads

Pievienots 12 March 2013 - 11:40

Domāji to sprauslu burt-cipara kodu saglabāšanu 71-76 adaptācijas kanālā?
Jo tas "jāpiekodē" ir nedaudz pārāk plašs jēdziens, es domāju ka droši drīkst arī konkrētāk runāt.
 



#19 stroks

stroks
  • Lietotājs
  • 53 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto, cope...

Pievienots 12 March 2013 - 12:10

Par piekodēšanu neko nedzirdēju. Ja šodien meistars dabūs leitotu sprasuslu, braukšu mainīt. Teica, ka pieslēgs pie kopmja, apskatīsies, kas tur ir un tad nomainīs. Vispār rekomendē mainīt uzreiz visas sprauslas ar vienādu resursu no citas mašīnas un savējas darbojašas atdot pretī un samaksā tikai par nedarbojošām. Šoreiz tā nesanāks... Par kodēšanu neko nedzirdēju, bet būs jāpajautā par šo.



#20 arnisd

arnisd
  • Lietotājs
  • 1722 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltenes novads

Pievienots 12 March 2013 - 12:17

Cik man zināms, tad vairāk nekas kodējams tur diži nav. Vienkārši vadības blokā jāsaglabā sprauslas kods (katrai tai ir savs, unikāls burt-ciparu veidojums).
 

Zinu ka Rinaldam ir sprauslas - bet tad jāzvana viņam konkrētāk (taisnība, es gan tikai par BMK dzinēju jautāju). Ar kompi gan tajos mērijumu blokos 72-77 jāpaskatas kurai tad iet visbēdīgāk un tad jāmaina attiecīgā vai vairākas. Labām sprauslām ir pa nullēm tā kompensācijas vērtība, bet neta plašumos rakstīts ka virs 40 m/s gan ir jāmaina. Gan jau arī ar mazāku kompensācijas vērtību tāpat būtu labāk mainīt. Man vienai sprauslai ir -6 m/s, divām ir 2 m/s un trijām ir pa nullēm, tapēc pagaidām vēl neiespringstu mainīt bet informāciju ievācu gan. Ārzemju forumos (angļu un vācu) ir daudz info, šeit ir diezgan skopi, laikam jau tapēc ka maz ar šādām mašīnām brauc un tie kas zin, tie nevēlas izpaust, lai nezaudētu iespēju nopelnīt.


Šo rakstu rediģēja arnisd: 12 March 2013 - 12:19


#21 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6285 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 12 March 2013 - 12:27

Man ir viena beigta, bet vēl nav līdz galam.

Ieej mobile.de, autoscout24.de mājas lapā un paskaties. 90% šo dzinēju ar motorschaden ir izkusuši virzuļi dēļ sprauslām. Es neriskētu braukt, bet mainītu nost.

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#22 TDIVILIS

TDIVILIS
  • Lietotājs
  • 520 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:1.8 t

Pievienots 12 March 2013 - 15:27

Cik tādai cr sprauslai ir resurss pie normāliem ekspuatācijas apstākļiem?


180zs


#23 arnisd

arnisd
  • Lietotājs
  • 1722 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltenes novads

Pievienots 12 March 2013 - 19:22

varbūt kādai no sešām sprauslām tā vērtība ir nedaudz lielāka nekā citām un tapēc tā gadas, nez. Anglijā viens čalis samainijis tapēc visas sprauslas uz jaunām un tāpat nekas neesot mainijies šim.



#24 audims

audims
  • Lietotājs
  • 47 raksti

Pievienots 12 March 2013 - 19:52

Par adoptācijas kodu.Šis kods liek ecu saprast kādas ir šīs konkrētās sprauslas padeves dažādos režīmos. Parasti, ja viss ir kārtībā, pārbaudot sprauslu stendā,  stenda izdotais kods sakrīt ar sprauslas kodu.Ja kods netiek iedots, sprausla ir nederīga. Ir bijis, ka parādās cits kods, tad liekot motorā tiek lietots jaunais. Liekot motorā lietotu sprauslu, pārrakstīt kodu nav jēga (varbūt nedrīkst?).



#25 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6285 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 12 March 2013 - 20:02

Liekot lietotu sprauslu ir jāadaptē pēc jaunā koda, atšķirības - pēc adaptācijas auto parādās stabila tukšgaita.

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#26 Turbinieks

Turbinieks
  • Lietotājs
  • 286 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nopietnas

Pievienots 12 March 2013 - 20:28

Jonix! Zinu, ka tas zināmā mērā tavs bizness- nu diagnostika, bet vai tu tomēr nevarētu uzrakstīt kā ar Vag-comu pats varu nočekot tos  sprauslu kompensācijas rādījumus un degvielas spiedienu? Nu čista tā, lai saprastu ir pie tevis uz nopietnu diagnostiku jābrauc vai nav. Kas jāskatās pie ENGINE? Reiz rakstīji ka 03, 04 grupa... Pie uzsiluša dzinēja? Slodzē?



Pasuti pie muxas jaunu nevis liec lietotu,kuru nevaresi parbaidit.Jauna 300 lvl,mollera 470:)

Jasper, kā tev toreiz izpaudās tā beigtā sprausla?


KAPEIKNEMĪLĒTĀJS


#27 arnisd

arnisd
  • Lietotājs
  • 1722 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltenes novads

Pievienots 12 March 2013 - 20:30

Iedarbinātam dzinējam skaties mērijumu blokus 72-77.|
Tur katrai sprauslai ir 3 vērtības dažādos spiedienos.

Pirmajā logā vērtībai nevajadzētu pārsniegt -40, otrajā logā -20
labi ir tad, ja ir pa nullēm.
Te ir vairāki video par to tēmu http://www.youtube.c...Q?feature=watch
pats gan to neesmu skatijies  :viltigs:


Šo rakstu rediģēja arnisd: 12 March 2013 - 20:36


#28 Turbinieks

Turbinieks
  • Lietotājs
  • 286 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nopietnas

Pievienots 12 March 2013 - 20:46

Iedarbinātam dzinējam skaties mērijumu blokus 72-77.|
Tur katrai sprauslai ir 3 vērtības dažādos spiedienos.

Pirmajā logā vērtībai nevajadzētu pārsniegt -40, otrajā logā -20
labi ir tad, ja ir pa nullēm.
Te ir vairāki video par to tēmu http://www.youtube.c...Q?feature=watch
pats gan to neesmu skatijies  :viltigs:

OK, paldies!

 

Varbūt kāds var pakomentēt, kas ir pats to reāli darījis?


KAPEIKNEMĪLĒTĀJS


#29 jaspers

jaspers
  • Lietotājs
  • 891 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 12 March 2013 - 20:46

Izpaudās,nestabila tukšgaita, vienā brīdī tā nedaudz noraustās, ar kompi nomērija rādījumus, kas te jau augstāk minēti un viss.


VW Passat B7 2.0tdi DSG un VW Golf 6 1.6tdi DSG
A6 3.0 TDI Quattro chip by Jonix
A6 3.0 Quattro
A4 1.8 Avant
A 80 2.0


#30 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6285 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 12 March 2013 - 22:28

Iedarbinātam dzinējam skaties mērijumu blokus 72-77.|
Tur katrai sprauslai ir 3 vērtības dažādos spiedienos.
Pirmajā logā vērtībai nevajadzētu pārsniegt -40, otrajā logā -20
labi ir tad, ja ir pa nullēm.
Te ir vairāki video par to tēmu http://www.youtube.c...Q?feature=watch
pats gan to neesmu skatijies  :viltigs:

072-077 + 013 014 grupas ar vcds sniedz vispārēju ainu par sprauslām.

Jonix! Zinu, ka tas zināmā mērā tavs bizness- nu diagnostika, bet vai tu tomēr nevarētu uzrakstīt kā ar Vag-comu pats varu nočekot tos  sprauslu kompensācijas rādījumus un degvielas spiedienu? Nu čista tā, lai saprastu ir pie tevis uz nopietnu diagnostiku jābrauc vai nav. Kas jāskatās pie ENGINE? Reiz rakstīji ka 03, 04 grupa... Pie uzsiluša dzinēja? Slodzē?


Jasper, kā tev toreiz izpaudās tā beigtā sprausla?

Diagnostikas ir nevis mans bizness, bet papildus nodarbošanās - nav žēl padalīties ar informāciju :)


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)