Pālekt uz saturu


Foto

2.0 TDI


  • Please log in to reply
487 atbildes uz šo tēmu

#61 Aldonis

Aldonis
  • Lietotājs
  • 592 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rudzāti,Rīga
  • Intereses:QUATTRO

Pievienots 16 February 2013 - 11:17

nečipots 3,0 ed tik pat kā čipot 2,5 tdi Q manulis ar smagu kāju,nakošo nedēļ aizbraukš pie Jonix ar 3,0 tad redzēs cik ēd


Q7 3.0 tdiq sline

b7 3,0 tdiq 204zs s

B4 COMPETITION 1,9 TDIQ

B2 CUOPE QUATTRO 2.2 20VT E-85


#62 tower9

tower9
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 19 February 2013 - 14:06

Es pagājušā gada beigās saskāros ar līdzīgu jautājumu un neviens 2.0 tā arī man neiepatikās. Es meklēju TDI+quattro+manuālā kārba, kuri uz pagājušā gada beigām īpaši daudz pat nebija. Beigu beigās izdevās atrast 3.0, kuru paņēmu 02.01.2013. Nobraukums ap 300tkm, nekādas lielas problēmas pagaidām neesmu atradis, laiks rādīs...

Patēriņš normāls, pa pilsētu ar manu kāju ap 11l. Brīvdienās sanāca pabraukt mazu gabalu no Rīgas līdz zviedru cepurei, apdzīvotās vietās ap 60km/h ārpus ap 110km/h, apdzīšanas daudz nebija - par to posmu panelī rādīja nedaudz zem 7l/100km. Bāka pirms tam nebija pilna, tad ar bākas metodi pārbaudīt nesanāca.



#63 martinssa

martinssa
  • Lietotājs
  • 138 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:R56

Pievienots 19 February 2013 - 21:10

tagad jautājums par piekares atšķirībām starp 2.0 un 3.0, vai kaut kas mainās ?

 

un es esmu noskatījis vienu no Itālijas, bundža taisna, servisa grāmatiņa 180k, kuriem neticu :D, ja rīt viens čalis nepaņems, tad jāved pie Jonx apskatīt.

bet vai itāļu versijai nenāk savādāka dzesēšanas sistēma ? ziemā nebūs problēmas ar uzsilšanu ?



#64 Mākonis

Mākonis
  • Lietotājs
  • 719 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Nekurzeme..

Pievienots 19 February 2013 - 21:15

a kas italija nav ziemas..? :hihi:

 tas pats aluminijs.. 2.0 vai 4.2 .. etc..



#65 Arvīds

Arvīds
  • Lietotājs
  • 781 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 19 February 2013 - 21:43

Ja netici nobraukumam, kāpēc tāds jāpērk? Visvienkāršākais- noskaidro šasijas nr. un piezvani dīlerim, tad uzzināsi patieso nobraukumu, vai vismaz nobraukumu pēc pēdējā dīlera apmeklējuma. Kaut gan dzirdēts, ka itāļu variantiem var nebūt ievadīts kopējā sistēmā. Par uzsilšanu var būt problēma tikai ar termostatu, kas paredzēts karstam klimatam, vismaz benzīnniekam tāds ir gadījies. Vēl iespējams, ka nav apsilde spoguļiem, sēdekļiem, stikla apskalotājiem. Bet tas būtu mazākais. 



#66 Aldonis

Aldonis
  • Lietotājs
  • 592 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rudzāti,Rīga
  • Intereses:QUATTRO

Pievienots 21 February 2013 - 21:24

šodien pabūts pie Jonix auto vienkāši lido biju pārsteikts kā iet 3,0 tdi, pagaidām gāzējot vid rāda 9,5 l  :ok:


Q7 3.0 tdiq sline

b7 3,0 tdiq 204zs s

B4 COMPETITION 1,9 TDIQ

B2 CUOPE QUATTRO 2.2 20VT E-85


#67 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3341 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 15 March 2013 - 13:16

sveiki biedri

 

objekts a4 b7 2.0tdi 16v, tagad tiks mainītas visas siksnas un ruļļi

 

ko darīt ar to eļļas sūkni, audi centrā jauns 900ls pie Muxas 95ls, vēl ir variants mainīt uz jaunāku nomainot karteri.

 

tas iekšējais seškantis maksā pāris latus, bet nomainot viņu, kā lai nobalansē, audi centrā par to prasa 216ls, no kuriem 2ls ir par seškanti.

 

ko iesakat darīt, gribās lai ir droši, jo vācijā uz bāņa negribās palikt


A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
uzlīmes beigušās

WWW.TDR.LV

 


#68 Mākonis

Mākonis
  • Lietotājs
  • 719 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Nekurzeme..

Pievienots 15 March 2013 - 13:23

maini sukna piedzinas kedes abus zobratus,pashu kedi,spriegotaju un to seskanti... parasti spriegotajam nolust plasmasas un tad kede sak iet pa atspiedej cilindru un tad tur visu salauz ... vel ari salniku kas nak uz klokenes gala..

p.s esmu jau mainijis sava auto parka vairakas reizes un nekad neesmu neko balansejis uttt..

p.p.s ir noperkami speciali remkomplekti kur jau viss ir ieksha..

p.p.p.s apmainit gan ir pagruti dzinejs japakarina gaisa un jalaiz uz leju viss pusramis savadak karteri nevar izvilkt ara... un vel 2 skruves ir paslepushas aiz spararata..



#69 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6285 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 15 March 2013 - 13:31

Ķēdes oriģinālu laikam vairāk neražo.


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#70 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3341 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 15 March 2013 - 13:34

mjā, vienīgi kur to remkomplektu nopirkt, Muxa nepiedāva, laikam paliek tikai moeller

 

ka ar variantu per sūkņa un kartea maiņu?


A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
uzlīmes beigušās

WWW.TDR.LV

 


#71 Mākonis

Mākonis
  • Lietotājs
  • 719 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Nekurzeme..

Pievienots 15 March 2013 - 14:09

ja tiesham kedes orginala vairs nav bet ir labs aftermarket piedavajums(ta vismaz pardeveji saka)

nekas jau nemainas taja situacija ka tiek liks cits karters,suknis jau paliek vecais tikai mainas vina piedzina...vel pastav kautkads upgreidots suknis bet tas jau tikai ar FL sakas vismaz ieksh C6 ..

remkomplekti ir ebreja pa smiekla naudam... PIEGADE IR ATRA..

p.s var sarunat pa taisno(pa letaku kapostu) bez ebreja starpniecibas kaposta..

p.p.s ja kautkas vel interese prasi PM esmu jau 4 komplektus nomainijis un secinajis ka tura tie remkomplekti...laikam jau pardeji stasta taisnibu..



#72 LZI

LZI
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 14 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 22 April 2013 - 07:49

Sveiki!

 

Šajā forumā esmu jauniņais, beidzot arī ar tiesībām rakstīt. Ievandījos cita iemesla dēļ, bet tā kā šī tēma man ir tuva, nolēmu padalīties. 

Man ir bijusi pieredze ar diviem pilnīgi jauniem 2.0 TDI un pirmais ko varu teikt - viņiem ļoti garšo eļļa. Vidēji 1L uz 10K km. Protams, 2.0 TDI ir visai plašs jēdziens, nemaz nerunākot par 140 un 170 zs versijām. Man abos gadījumos bija 140zs/103kw versija. Motora kods vienam bija BKD, otram neatceros. BKD motoram pie 70K km tika nomainīta galva. Viss sākās ar itkā mistisku dzesesēšanas šķidruma līmeņa iztrūkumu. Sākotnēji Molleri man mēģināja iestāstīt ka uz tosola rezervuāra uzlīme par maximālo līmeni ir nepareizā augstumā ( atsaucās uz ražotāju). Tika papildināts līmenis, bet diemžēl tas neko nedeva. Tad tika izdomāts, ka noplūst šķidrums caur EGR un jāmaina blīve. Nojauca nost EGR un secināja - vainas tur nav! Tā nu es jau biju parādā par darbu un blīvi kaut kur ap 150Ls un bez rezultātiem. Pēc papildus pārbaudēm tika secināts ka tosolā  ir eļļa. Nojauca galvu, nomainīja, iedeva 2 gadu garantiju, itkā problēmu ar to šobrīd nav, bet ir virkne citu problēmu. Tad vēl vija stāts, pirms tam, rakstot atcerējos, bija saplīsusi starpsiena kaut kādam eļļas dzesētājam  un arī eļļa gāja tosolā. BKD itkā nav starp tiem kam ir problēmas ar eļļas sūkņa seškantīgo piedziņas asi, bet tomēr eļļas sūkņi tiešām birst bieži. zinu 2 gadījumus, 160K un 180K km. Tad vēl protams tā nemitīgā motora trīcēšana brīvgaitā, it sevišķi brīžos, kad ir ilgstoši braukts un jāpastāv, piemēram, pie dzelzceļa pārbrauktuves. Tirina mašīnu ik pēc 3...4 sekundēm, bet pēc skaņas motora gaita itkā ir gluda. Sorry, sanāca baigais savārstījums, bet gribējās tik daudz pateikt.



#73 Turbinieks

Turbinieks
  • Lietotājs
  • 286 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nopietnas

Pievienots 22 April 2013 - 08:16

Sveiki!

 

Šajā forumā esmu jauniņais, beidzot arī ar tiesībām rakstīt. Ievandījos cita iemesla dēļ, bet tā kā šī tēma man ir tuva, nolēmu padalīties. 

Man ir bijusi pieredze ar diviem pilnīgi jauniem 2.0 TDI un pirmais ko varu teikt - viņiem ļoti garšo eļļa. Vidēji 1L uz 10K km. Protams, 2.0 TDI ir visai plašs jēdziens, nemaz nerunākot par 140 un 170 zs versijām. Man abos gadījumos bija 140zs/103kw versija. Motora kods vienam bija BKD, otram neatceros. BKD motoram pie 70K km tika nomainīta galva. Viss sākās ar itkā mistisku dzesesēšanas šķidruma līmeņa iztrūkumu. Sākotnēji Molleri man mēģināja iestāstīt ka uz tosola rezervuāra uzlīme par maximālo līmeni ir nepareizā augstumā ( atsaucās uz ražotāju). Tika papildināts līmenis, bet diemžēl tas neko nedeva. Tad tika izdomāts, ka noplūst šķidrums caur EGR un jāmaina blīve. Nojauca nost EGR un secināja - vainas tur nav! Tā nu es jau biju parādā par darbu un blīvi kaut kur ap 150Ls un bez rezultātiem. Pēc papildus pārbaudēm tika secināts ka tosolā  ir eļļa. Nojauca galvu, nomainīja, iedeva 2 gadu garantiju, itkā problēmu ar to šobrīd nav, bet ir virkne citu problēmu. Tad vēl vija stāts, pirms tam, rakstot atcerējos, bija saplīsusi starpsiena kaut kādam eļļas dzesētājam  un arī eļļa gāja tosolā. BKD itkā nav starp tiem kam ir problēmas ar eļļas sūkņa seškantīgo piedziņas asi, bet tomēr eļļas sūkņi tiešām birst bieži. zinu 2 gadījumus, 160K un 180K km. Tad vēl protams tā nemitīgā motora trīcēšana brīvgaitā, it sevišķi brīžos, kad ir ilgstoši braukts un jāpastāv, piemēram, pie dzelzceļa pārbrauktuves. Tirina mašīnu ik pēc 3...4 sekundēm, bet pēc skaņas motora gaita itkā ir gluda. Sorry, sanāca baigais savārstījums, bet gribējās tik daudz pateikt.

 

Mašīna jauna / veca? Garantija?

 

Cik miljonu nobraukums?Tikko no Vācijas? Auto vēsture zināma vai tāda kā visiem: Iepriekš brauca mācītāja sieva pa brīvdienām uz dievkalpojumiem?


KAPEIKNEMĪLĒTĀJS


#74 ivijs

ivijs
  • Lietotājs
  • 137 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kuldīga

Pievienots 22 April 2013 - 08:55

Sveiki!

 

 

Man ir bijusi pieredze ar diviem pilnīgi jauniem 2.0 TDI


A6 C4 avant TDI fwd
BMW e39 touring 530d
A6 C4 avant TDI q

#75 Rolis25

Rolis25
  • Lietotājs
  • 93 raksti

Pievienots 22 April 2013 - 09:02

Sveiki!

 

Šajā forumā esmu jauniņais, beidzot arī ar tiesībām rakstīt. Ievandījos cita iemesla dēļ, bet tā kā šī tēma man ir tuva, nolēmu padalīties. 

Man ir bijusi pieredze ar diviem pilnīgi jauniem 2.0 TDI un pirmais ko varu teikt - viņiem ļoti garšo eļļa. Vidēji 1L uz 10K km. Protams, 2.0 TDI ir visai plašs jēdziens, nemaz nerunākot par 140 un 170 zs versijām. Man abos gadījumos bija 140zs/103kw versija. Motora kods vienam bija BKD, otram neatceros. BKD motoram pie 70K km tika nomainīta galva. Viss sākās ar itkā mistisku dzesesēšanas šķidruma līmeņa iztrūkumu. Sākotnēji Molleri man mēģināja iestāstīt ka uz tosola rezervuāra uzlīme par maximālo līmeni ir nepareizā augstumā ( atsaucās uz ražotāju). Tika papildināts līmenis, bet diemžēl tas neko nedeva. Tad tika izdomāts, ka noplūst šķidrums caur EGR un jāmaina blīve. Nojauca nost EGR un secināja - vainas tur nav! Tā nu es jau biju parādā par darbu un blīvi kaut kur ap 150Ls un bez rezultātiem. Pēc papildus pārbaudēm tika secināts ka tosolā  ir eļļa. Nojauca galvu, nomainīja, iedeva 2 gadu garantiju, itkā problēmu ar to šobrīd nav, bet ir virkne citu problēmu. Tad vēl vija stāts, pirms tam, rakstot atcerējos, bija saplīsusi starpsiena kaut kādam eļļas dzesētājam  un arī eļļa gāja tosolā. BKD itkā nav starp tiem kam ir problēmas ar eļļas sūkņa seškantīgo piedziņas asi, bet tomēr eļļas sūkņi tiešām birst bieži. zinu 2 gadījumus, 160K un 180K km. Tad vēl protams tā nemitīgā motora trīcēšana brīvgaitā, it sevišķi brīžos, kad ir ilgstoši braukts un jāpastāv, piemēram, pie dzelzceļa pārbrauktuves. Tirina mašīnu ik pēc 3...4 sekundēm, bet pēc skaņas motora gaita itkā ir gluda. Sorry, sanāca baigais savārstījums, bet gribējās tik daudz pateikt.

Interisants stāsts, cik saprotu mašīnas bija jaunas, vismaz stāsta sākumā ir rakstīts. Man pašam ir tāds 2.0tdi 140 zs, kā tu tiki galā ar to mašīnas tirināšanos un kas bija pie vainas? Varbūt vari vēl ko pastāstīt, par šo autiņu?



#76 LZI

LZI
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 14 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 22 April 2013 - 09:27

Tiem kas cītīgi nelasīja, varu teikt un papildināt, ka auto pilnīgi !!!jauns!!!! izripoja no Auto Rīga, tajā laikā. Esmu vienīgais saimnieks no 0-88K km. Ar tirināšanos vēl galā neesmu ticis. Molleram ir divas verisjas: 1. sprauslas, 2. dubultās masas spararats. Kopumā tā trīcināšanās ir jau sen. Pirmās pazīmes parādijās jau ap 20K km. It sevišķi pēc skriešanas, pastāvot pie luksofora vai pārbrauktuves utt.



#77 Kvatra

Kvatra
  • Lietotājs
  • 2262 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis
  • Intereses:Audi Quattro

Pievienots 22 April 2013 - 09:30

Ar BKD esmu jau nobraucis 430 000 km, vispār bez problēmām, eļļu neēd. Vienu reizi ir nomainīts spara rats un tagad noglušīts EGR, jo bija jau izbeidzies.


Zhikko

#78 Turbinieks

Turbinieks
  • Lietotājs
  • 286 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nopietnas

Pievienots 22 April 2013 - 09:49

Sorī!

 

Lasīt nemācēju  :pirats:

 

Tad nākamais jautājums: Vai cilvēki, kas ir pirkuši jaunus auto var pamēģināt noskaidrot, kur tie ir ražoti- salikti?

Mans A6 točna bija salikts Vācijā.

Kādreiz bij runa par Q7, kurus ķimerēja poļu zavodā.

 

Piem. šis video par Toyota Camry made in Raša jau ir leģendārs 

 


Šo rakstu rediģēja Turbinieks: 22 April 2013 - 09:50

KAPEIKNEMĪLĒTĀJS


#79 LZI

LZI
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 14 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 22 April 2013 - 09:59

Un kur to var redzēt? Ir detaļas uz kurām pieminēta Ungārija, šur tur Čehija....Zinu ka A1 ražo Briselē, vismaz daļu. Kur ir tapis mans A3 nav ne jausmas, varu tikai teikt ka pasūtīju aprīļa sākumā, dabūju tikai septembrī, lai arī bija solīts augustā un atnāca bez migiliniekiem, lai arī bija pasūtīti. Ir DSG automāts un pēdējā laikā pavājas bremzes (dziļi iet pedālis) es to saistu ar bremžu eļļas maiņu pie apkopes, ko gan mollers noliedz. Vispār man vajag labu servisu par normālām cenām jo mollers ir naudas kapsēta bez kvalitātes...sorry, bet pateikšu viņiem to arī acīs.



#80 Turbinieks

Turbinieks
  • Lietotājs
  • 286 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nopietnas

Pievienots 22 April 2013 - 10:09

Nē nu tas, ka detaļas ir ražotas pa visu Pasauli... tas loģiski, bet pats salikums. Runa ir par līkām rokām, montējot dzinēja galvu, piemēram, utt.

 

Varētu mēģināt pēc šasijas numura uzzvanīt uz audīcentru un pajautāt. A, varbūt tā tomēr ir slepena info.


KAPEIKNEMĪLĒTĀJS


#81 Rolis25

Rolis25
  • Lietotājs
  • 93 raksti

Pievienots 22 April 2013 - 10:22

Tiem kas cītīgi nelasīja, varu teikt un papildināt, ka auto pilnīgi !!!jauns!!!! izripoja no Auto Rīga, tajā laikā. Esmu vienīgais saimnieks no 0-88K km. Ar tirināšanos vēl galā neesmu ticis. Molleram ir divas verisjas: 1. sprauslas, 2. dubultās masas spararats. Kopumā tā trīcināšanās ir jau sen. Pirmās pazīmes parādijās jau ap 20K km. It sevišķi pēc skriešanas, pastāvot pie luksofora vai pārbrauktuves utt.

Nu jā, cik esmu interisējies, tad man arī teica, ka tās varētu būt sprauslas. Kad slēdzu pie kompja teica, ka 3. un 4. ir slikti rādītāji, ka varētu būt no tā arī raustās. Ieteica man izmantot to ķīmiju Liqui Molly sprauslu tīrītāju, it kā citiem palīdz, bet pats neesmu paspējis pamēģināt, jo nav garāžas un ziemā ārā negribējās mīnusos ņemties(nezinu vai ir jēga to ķīmiju lietot). Un vēl šajās brīvdienās pamanīju, ka man raustās arī braucot, braucu ar trešo ātrumu un devu strauji virsū, bet viņš man sāka raustīties un ar ceturto ātrumu tas pats, bet tas ir tikai tad kad dod strauji gāzi.



#82 Arvīds

Arvīds
  • Lietotājs
  • 781 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 23 April 2013 - 21:38

http://www.carfax.com/vin_decoding.cfx, izskatās, ka A3 ir ungārs http://www.audi.com/...&container=page

bet apstiprinājuma sertifikātā jābūt norādītam, kur ražots.


Šo rakstu rediģēja Arvīds: 23 April 2013 - 21:44


#83 LZI

LZI
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 14 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 24 April 2013 - 15:39

http://www.carfax.com/vin_decoding.cfx, izskatās, ka A3 ir ungārs http://www.audi.com/...&container=page

bet apstiprinājuma sertifikātā jābūt norādītam, kur ražots.

šajā linkā man teica ka ir nederīgs vin. Atradu citu:http://www.vindecoder.net un http://www.vin-decoder.net. Lai arī auto ir 2007 gada, saņēmu šādu info abās lapās:

 

Region Germany Factory / Manufacturer Ingolstadt Mark Audi Model A3 Year 2008

Tad sanāk ka nav ungārs?



#84 arnisd

arnisd
  • Lietotājs
  • 1722 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltenes novads

Pievienots 24 April 2013 - 17:19

vai tad nebija tā, ka šasijas nummurā tas viens burts norāda ražotni? tas ir 11 burts?
man tas ir N un arī tāpat man bija zināms, ka ražots ir NECKARSULM ražotnē (man gan A6)

info no neta -> tas gan pa visu VAG grupu, ne tikai audi:

Die 11. Stelle der Fahrgestellnummer kennzeichnet das Herstellwerk
A = Ingolstadt          "Bundesrepublik Deutschland"

A = Pacheco             "Argentinien"
B = Brüssel             "Belgien"
C = Taipeh              "Taiwan" ab 1994
C = SB Cambo Werk 4     "Brasilien"
D = Bratislava          "Slowakei" ab 1995
D = Ipiranga            "Brasilien" 1996 Autolatina
E = Emden               "Bundesrepublik Deutschland"
F = Resende             "Brasilien"
G = Steyr-Daimler Puch  "Österreich" bis 1995
H = Hannover            "Bundesrepublik Deutschland"
J = Jarkarta            "Indonesien" ab 1998
K = Osnabrück [Karmann] "Bundesrepublik Deutschland"
L = Leipzig             "Bundesrepublik Deutschland" ab 2001
M = Puebla              "Mexico"
N = Neckarsulm          "Bundesrepublik Deutschland"
N = Mlada / Boleslav    "Tschechien" (Skoda: 1U,6Y)
P = Anchieta            "Brasilien"
P = Mosel               "Bundesrepublik Deutschland" ab 1992
R = Martorell           "Spanien" ab 1996 (Seat)
R = Resende             "Brasilien"
S = Salzgitter          "Bundesrepublik Deutschland" 1970 bis 1975
T = Sarajewo            "Jugoslawien"  bis 1994
T = Taubate             "Brasilien"
T = Kvasiny             "Tschechien" ab 1997 (Skoda)
U = Uitenhage           "Südafrika" ab 1998
V = Westmoreland        "USA" 1979 bis 1989
V = Palmela             "Portugal" ab 1994 (Auto Europa)
W = Wolfsburg           "Bundesrepublik Deutschland"
X = Poznan              "Polen" ab 1995
X = Poznan              "Polen" (Skoda: 1U,6U,6Y)
Y = Navara / Pamplona   "Spanien" ab 1986 (Seat)
Z = Zuffenhausen        "Bundesrepublik Deutschland" 1995
Z = SKD für Ukraine     "Ukraine" ab 2005
0 = Mlada / Boleslav    "Tschechien" (Skoda: 6U)
0 = Anchieta            "Brasilien" (VW: 9N)
1 = Gyoer               "Ungarn" ab 1997
1 = Mlada / Boleslav    "Tschechien" (Skoda: 6U)
2 = SVW / Shanghai      "Volksrepublik China" ab 1998
2 = Mlada / Boleslav    "Tschechien" (Skoda: 1U,6U)
3 = FAW-VW / Changchun  "Volksrepublik China" ab 1998
3 = Mlada / Boleslav    "Tschechien" (Skoda: 6U,6Y)
4 = Curitiba            "Brasilien" ab 1998
4 = Mlada / Boleslav    "Tschechien" (Skoda: 6U,6Y)
5 = Kvasiny             "Tschechien" (Skoda: 6U)
6 = Kvasiny             "Tschechien" (Skoda: 6Y)
6 = Düsseldorf          "Bundesrepublik Deutschland" Volkswagen: LT
7 = Vrchlabi            "Slowakei" (Skoda: 6U,6Y)
7 = Ludwigsfelde        "Bundesrepublik Deutschland" Volkswagen: LT
8 = Dresden             "Bundesrepublik Deutschland" ab 2000
8 = Vrchlabi            "Slowakei" ab 1999 (Skoda: 1U)
9 = Hino/Toyota         "Japan" 1989 bis 1997
9 = Sarajevo            "Bosnien und Herzegovina" ab 2002
9 = Kvasiny             "Tschechien" (Skoda: 3U)


#85 LZI

LZI
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 14 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 24 April 2013 - 19:35

Nu man tas 11 simbols ir A, diez vai tā ir Argentīna.

#86 madzho

madzho
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 9 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 10 December 2013 - 12:37

Paris menesus braukju ar a4 b7 2.0tdi 140hp versiju un esmu vilies pateriņā...
Ar NEsmagu kāju pa pilsetu ēda ~10. Tagad ar ziemenem un pa sniedzinju rādās ka bus visi 10.5-11l.
Ar to pasu NEsmago kaju 50:50 (šoseja:pilseta) 7.9l
Nedzivoju pasaka un nesagaidu rupnicas postuleto videjo 5.2l, tacu ar šo kosmosu neesmu mierā.
Cik ēd Jums?
Kas varetu but par vainu, ko darit lietas laba?

P.S.
Nupat nomainiti visi filtri (ellas, gaisa, degvielas) un pati ella.

Audi A4 B7 avant 2.0tdi S-line 


#87 madzho

madzho
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 9 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 10 December 2013 - 13:41

Pa pilsetu braukajot sanak isi parbraucieni, bet tas ta ir gandriz visiem, iznemot taxistus :)
Kas attiecas uz brakasanu ar aukstu, tad to nepiekopju. Rudeni pie normalas ara temperaturas (10-15º) motoru medzu kadas 5min uzsildit un tagad ziema vismaz 5-7min parpipeju, kamer iesilst.
Karba ir multitronic un ta, ka runa, ed tik pat cik 5 pakapju manualis... un iespejams pat kapeiku mazak.
Ziemenes pec razotaja specifikacijas, jauns ritenis nav izdomats.
Paterins merits pec bakas metodes.

Esmu galigs NEspecs, bet vai pie vainas nevar but egr'i šmēgāeri, dpf'i un citi dīzeļzvēri? Cik lasits to aizsērēšana un/vai nefunkcionešana tiešā vai netiešā veidā var izraisit šādus simptomus.

Audi A4 B7 avant 2.0tdi S-line 


#88 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6285 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 10 December 2013 - 14:05

Paris menesus braukju ar a4 b7 2.0tdi 140hp versiju un esmu vilies pateriņā...
Ar NEsmagu kāju pa pilsetu ēda ~10. Tagad ar ziemenem un pa sniedzinju rādās ka bus visi 10.5-11l.
Ar to pasu NEsmago kaju 50:50 (šoseja:pilseta) 7.9l
Nedzivoju pasaka un nesagaidu rupnicas postuleto videjo 5.2l, tacu ar šo kosmosu neesmu mierā.
Cik ēd Jums?
Kas varetu but par vainu, ko darit lietas laba?

P.S.
Nupat nomainiti visi filtri (ellas, gaisa, degvielas) un pati ella.

Kāda ražotāja filtri?

Kas ar savirzi?

Nav restaurētas sprauslas vai turbo?

Kāds ir taisījis diagnostiku braucošam auto, mēģinot saprast kādēļ degvielu ēd vairāk?

 

Patēriņš ir tikai skatoties borta kompī vai arī reāli rēķinot pēc ielietā un nobrauktā?


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#89 madzho

madzho
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 9 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 10 December 2013 - 14:41

Kāda ražotāja filtri?
Kas ar savirzi?
Nav restaurētas sprauslas vai turbo?
Kāds ir taisījis diagnostiku braucošam auto, mēģinot saprast kādēļ degvielu ēd vairāk?
 
Patēriņš ir tikai skatoties borta kompī vai arī reāli rēķinot pēc ielietā un nobrauktā?

1)Eļļas - Mahl, gaisa - JTgroup(?), degvielas - Knecht.
2)Grāvī nevelk... bet uz servisu testet neesmu braucis.
3) Auto pirms paris menesiem iegadats, lidz ar to šāda informacija man nav pieejma
4) Pirms pirksanas bija uz diagonostiku autocentrā Markus. Braucosam, protams, nekas nav testets...
5) Reālais.

Ar ko butu jasak? Braucosam jasledz klat kompis un jadiagonosticē?

Audi A4 B7 avant 2.0tdi S-line 


#90 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6285 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 10 December 2013 - 15:17

Gaisa filtrs ir visbūtiskākais filtrs degvielas patēriņam un savirze pat neēdot riepas var iedot 1.5l pie patēriņa.

 

Jāsāk ar pareizu diagnostiku braucošam auto, Markus pārsvarā pārbauda kļūdas, nevis reālos dzinēja rādījumus, kuri samērā precīzi atspoguļo dzinēja darbību.


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)