Pālekt uz saturu


Foto

2.0 TDI


  • Please log in to reply
538 atbildes uz šo tēmu

#511 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5313 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 09 July 2019 - 07:53

kā minēju sievas B8 identiski, tiklīdz bākā bija ap 1/4 vai mazāk- gaitā varēja noslāpt , pastāvot stundu aizgāja- pēc bākas sūkņa remonta jau būs 1,5 gads- problēma vairs nav novērota... 


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#512 aigars

aigars
  • Lietotājs
  • 496 raksti
  • Dzīvesvieta:ogre
  • Intereses:tehnika,ceļošana

Pievienots 12 July 2019 - 11:23

Audi A4 B7 2.0 TDI BPW 8V - pēc stāvēšanas pa nakti negrib lekt. Jāgriež 20-30 sek. Kad pielec pirmo reizi pēc tam problēmu nav. Uzreiz noslāpējot un darbinot pa jaunu pielec bez problēmām. Respektīvi pašam liekas, ka aizplūst degviela, un jāgriež kamēr uzpumpē vajadzīgo spiedienu. Ar ko sākt ? Kurā iestādē vērsties pēc palīdzības ?

 

Iespējams degvielas sistēmas nehermētiskums. Kaut kur piesūc gaisu .

Kas pirms tam ir darīts, kad tas sākās ?


man patīk audi

#513 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3547 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 12 July 2019 - 14:10

varam minēt tālāk.

es saku pretvārsts kas iekšā tandēmsūknī


A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
Audi 430d

WWW.TDR.LV

 


#514 edgars7540

edgars7540
  • Lietotājs
  • 51 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Futbols, hokejs, IT

Pievienots 14 July 2019 - 19:40

Autiņam pieleju bāku līdz lūpai. Kādas 10 dienas problēmas nenovēroju ja neskaita to ka 2x piestājot veikalā vai stāvot sastrēgumā sāka purināties un dūmot bet līdz ko uzdod gāzi tā atkal ir ok. Tagad degviela nedaudz virs pus bākas un atkal sākas problēmas ar startu. Var būt no rīta, citu reizi nobraukti 15 km, 2 h pastāv un negrib lekt. Šodien leca kā puķīte. Serviss teica ka degvielas bākas sūknis neskan kā tam vajadzētu un to ir jāmaina.



#515 edgars7540

edgars7540
  • Lietotājs
  • 51 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Futbols, hokejs, IT

Pievienots 28 August 2019 - 15:01

Autiņam pieleju bāku līdz lūpai. Kādas 10 dienas problēmas nenovēroju ja neskaita to ka 2x piestājot veikalā vai stāvot sastrēgumā sāka purināties un dūmot bet līdz ko uzdod gāzi tā atkal ir ok. Tagad degviela nedaudz virs pus bākas un atkal sākas problēmas ar startu. Var būt no rīta, citu reizi nobraukti 15 km, 2 h pastāv un negrib lekt. Šodien leca kā puķīte. Serviss teica ka degvielas bākas sūknis neskan kā tam vajadzētu un to ir jāmaina.

Bija defektīvs bākas sūknis kurš novērsa problēmu ar ilgo startēšanu/griešanu no rītiem un kad auto pastāvējis ilgāku laiku. Tagad lec ar pirmo. Tiesa dzinējs joprojām piedrebinās 3-5 sekundes.



#516 Mcmz

Mcmz
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 08 September 2019 - 11:56

Sveiki.
Skoda Octavia vrs 2007 2.0 tdi pd.
Problēma sekojoša - braucot sāka mirgot kvelsvecu lampiņa (engine foult workshop)
Piesledzam kompi (p3138 -006 intake manifold runner control regulation deviation - intermittent) jaudas zudumu nemanīju, motors gāja ok. Pielaizot no jauna lampina pazuda, bet laiku no laika izmeta tāpat.
Vakar pielaizot un pabraucot neuzsilusam motoram izmeta to pašu kvelsvecu kļūdu bet nu jau kopā ar check engine un zuda jauda, mašīnā āvārijas režīmā.
Kādi padomi? Gribētos atbraukt uz diagnostiku un noskaidrot problēmu.

#517 Val

Val
  • Administrators
  • 11837 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 08 September 2019 - 15:02

http://wiki.ross-tec...94/P3138/012600
Nekas no šī?

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeli kopā ar VCDS (VAG-COM) un 2x2 pāreju.
:arrow: B5-B6, C4-C5 šrotu OEM radio pin kodu atgūšana: RNS-D, RNS-E, Concert, Chorus utt. PM

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#518 Mcmz

Mcmz
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 08 September 2019 - 17:43

Mēģināju basic settingu uztaisīt, bet, ja pareizi sapratu dēļ iznemta dpf un egr (čips) nevarēju, kompis neko neuzrāda.
Par vadiem gruti teikt, būtu labi ja kāds dizelists uzmestu aci.
Vienu brīdi bija tā kā forumā jau minēts, iedegās glow plugs, apstājos paskatīties bremžu signālu, un jā dega, likās problēma atrasta, bet no 10 reizēm iedegoties glow plugs lampinai, bremžu signāls dega 2x, tātad kkas motoram.
Iesakiet vietu kur bez galvas čakarēšanas varu aizbraukt uztaisīt diagnostiku un saprast kas ir izbeidzies.
Šodien no rīta pielaižot check engine nedega, glow plugi iedegās 2x brauciena laikā bez jaudas zudumiem. Restartejot auto lampiņa pazūd, un itkā viss ok....

#519 Val

Val
  • Administrators
  • 11837 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 08 September 2019 - 21:21

Uzzvani pa dienu remap.lv

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeli kopā ar VCDS (VAG-COM) un 2x2 pāreju.
:arrow: B5-B6, C4-C5 šrotu OEM radio pin kodu atgūšana: RNS-D, RNS-E, Concert, Chorus utt. PM

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#520 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5313 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 09 September 2019 - 08:03

Bija defektīvs bākas sūknis kurš novērsa problēmu ar ilgo startēšanu/griešanu no rītiem un kad auto pastāvējis ilgāku laiku. Tagad lec ar pirmo. Tiesa dzinējs joprojām piedrebinās 3-5 sekundes.

Nu bet es tak rakstīju ka vaina bākas sūknī


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#521 Audiguru

Audiguru
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 4 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kuldīga

Pievienots 15 September 2019 - 22:59

Sveiki, jautājums par audi a4 b7 2006 gada 2.0tdi 140hp,
Varbūt kāds zina cik liela kustība drīkst būt virzulim iekš cilindra vai arī cik diametrā jābūt virzulim un cik daudz drīkst kustēties pa cilindru, vai arī kāds zina kur var ko tādu atrast?
Un varbūt kāds zina iespējamos cēloņus kādēļ dzinējs sāka ēst daudz eļļu (uz 800km aptuveni 500ml līdz 1l atkarīgs ka brauc) un kādu laiku ar tādu pabraucu un tagad izspieda vispār ārā eļļu araa, kāds varbūt ar ko tādu ir saskāries, un vēl piebilstot motora nekādas dīvainas skaņas nebija, ruceja ka bitīte un jauda bija.

#522 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9600 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 16 September 2019 - 07:06

Pa kurieni eļļu izspieda? Es pārbaudītu dzinēja ventilāciju, škiet vārstu vākā bija vārsts vai kas tāds


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#523 Audiguru

Audiguru
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 4 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kuldīga

Pievienots 16 September 2019 - 22:06

Vārstu vākĀ nebija nekāda problēma jo elpošana bija laba, ja nemaldos gar vārstu vāka blīvi, un varbūt arī gar galvas blīvi, izsti ne mazgājam un ne testējam gar kurieni tek bet gan cik redzēju kā no augstākā punkta kur tecēja bija vārstu vāka blīve, bet šī blīve bija uzlikta jauna, tagad aizvedu galvu uz remontu doma ir vai nu vārstu gumijas utt beigti vai arī eļļas gredzeni bet tagad nevar saprast īsti ar to virzuļu kustību vai ŅauŅau pārāk liela kustība

#524 edgars j

edgars j
  • Lietotājs
  • 296 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 17 September 2019 - 07:03

Ja tāds eļļas zudums būtu caur kadu neblīvumu, kāda gan izskatītos motortelpa un cik daudz eļļas pietecētu tur kur mašīna stāv? Laikam vajadzēs pievērst uzmanību pūtei, proti atvienot gaisa cauruli no ieplūdes kolektora , pielikt priekša, bet nepieskaroties, baltu papīra lapu un pacelt vairakas reizes apgriezienus- ja uz lapas eļļas pilieni- tad viss skaidrs ar turbīnu. Virzuļiem principā brīvkustību nemēra (tam nav paredzēta instrumenta,nu varbūt mērtausts ,bet tiec nu ar to klāt izmērīt spraugu starp virzuļa vadotni un cilindru saliktam motoram) ,bet mēra cilindra diametru un virzuļa vadotnes diametru. tā provizoriski- pagriezt kloķvarpstu lai virzulis kaut cik pavirzas uz leju no augšas un pavilkt ar nagu pa cilindra sienui, ja ir jūtams padziļinājums, tātad ir izdilums. Par mērīšanu ja ir baigā velme informāciju   var atrast jebkurā motoru remonta grāmatā,



#525 edgars7540

edgars7540
  • Lietotājs
  • 51 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Futbols, hokejs, IT

Pievienots 18 September 2019 - 19:36

Nu bet es tak rakstīju ka vaina bākas sūknī


Jā ar to biji trāpījis. Nomira arī divas sprauslas :D vienmēr pildījos Nestē un pēc 1 cirkle k apmeklējuma sāka raustīties, sliktāk lekt utt. Var jau protams būt sagadīšanās... :D

#526 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5313 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 19 September 2019 - 08:10

Pa soļķi runājot tas ir vāks- kopš vasaras pieauga strauji patēriņš- liets gan nestē Pro gan   cirkulī - nekādu izmaiņu.. sestdien biju Šauļos ielēju vietējā DUS tīkla  tankā ( Abromika)  soļķi pa 1,059 EUR - tā kā zināju ka tur lētāks, kā reiz bija bākā ap 10L - piegāzu 88 L klāt- pats interesantākais ka pat sieva pamanīja auto atpakaļceļā palika klusāks- mīkstāka skaņa un patēriņš bija kā agrāk ( 1,5-2,0 l atšķirība) un dinamika ar cita-  vai nu mums te DUS jau galīgi sadirsušies  vai kas hvz....  Zinu klientus kuri no Neste  iegādājas ar piegādi uzreiz 10-20t - vienā gadījumā soļķa vietā atveda benzīnu-  Nestei dārgi izmaksāja, daži industriālie dzinēji noklājās - remontus, maiņas Neste apmaksāja, otrajā gadījumā ziemā visa tehnika sasala- vai ūdens vai kas tamlīdzīgs bija klāt- katrā ziņā degvielas sistēmas sasala- rezultātā divām tehnikas vienībām pēc dažiem mēnešiem aizgāja Bosch sprauslas... arī ekspertīze parādīja ka degvielas kvalitātes dēļ -  normāli tā ap 10 pakām remonts


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#527 edgars7540

edgars7540
  • Lietotājs
  • 51 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Futbols, hokejs, IT

Pievienots 20 September 2019 - 13:19

Man darba auto ir Alfa 159. Vakar Igaunijā gāja skati...bāka tika piepildīta Rīgā Cirkle-k un neizdevās iziet CO2 izmešu testu :D iztukšoja bāku, iepildīja dārgo diesel CirkleK Igaunijā un voalā izgāja CO2 :D



#528 Robin

Robin
  • Lietotājs
  • 2128 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 20 September 2019 - 17:55

Tur neviens co2 nemèra!
Tas ir dīzeļu atgāzu dūmainības koificents

Šo rakstu rediģēja Robin: 20 September 2019 - 17:58

die kraft der 4 ringe

 


#529 edgars7540

edgars7540
  • Lietotājs
  • 51 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Futbols, hokejs, IT

Pievienots 20 September 2019 - 18:05

Tur neviens co2 nemèra!
Tas ir dīzeļu atgāzu dūmainības koificents


Nu es nezinu man teica kolēģis ka co2. Latvijā zinu ka dūmainības koeficients, ja tu saki ka Igaunijā tāpat nu tad tāpat....

#530 Robin

Robin
  • Lietotājs
  • 2128 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 20 September 2019 - 18:13

Visā ES mēra vienu un to pašu. Es domāju ka tur vnk kļūdaini pateikts

die kraft der 4 ringe

 


#531 quattroAu80b2

quattroAu80b2
  • Lietotājs
  • 1623 raksti
  • Intereses:Audi

Pievienots 20 September 2019 - 21:30

 par kvepiem pēc tautas daiļrades izklausās


20VT typ85 quattro..........neviens auto nepiedzimst par lūzni,bet mēs protam to labot :D


#532 VuskansDavis

VuskansDavis
  • Lietotājs
  • 179 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Dalbe

Pievienots 21 September 2019 - 12:28



Pa soļķi runājot tas ir vāks- kopš vasaras pieauga strauji patēriņš- liets gan nestē Pro gan cirkulī - nekādu izmaiņu.. sestdien biju Šauļos ielēju vietējā DUS tīkla tankā ( Abromika) soļķi pa 1,059 EUR - tā kā zināju ka tur lētāks, kā reiz bija bākā ap 10L - piegāzu 88 L klāt- pats interesantākais ka pat sieva pamanīja auto atpakaļceļā palika klusāks- mīkstāka skaņa un patēriņš bija kā agrāk ( 1,5-2,0 l atšķirība) un dinamika ar cita- vai nu mums te DUS jau galīgi sadirsušies vai kas hvz.... Zinu klientus kuri no Neste iegādājas ar piegādi uzreiz 10-20t - vienā gadījumā soļķa vietā atveda benzīnu- Nestei dārgi izmaksāja, daži industriālie dzinēji noklājās - remontus, maiņas Neste apmaksāja, otrajā gadījumā ziemā visa tehnika sasala- vai ūdens vai kas tamlīdzīgs bija klāt- katrā ziņā degvielas sistēmas sasala- rezultātā divām tehnikas vienībām pēc dažiem mēnešiem aizgāja Bosch sprauslas... arī ekspertīze parādīja ka degvielas kvalitātes dēļ - normāli tā ap 10 pakām remonts


Par to leišu lēto degvielu man tēvs teica tieši to pašu. Arī ieleja intereses pēc un pēc tam bija šokā.

Un par nesti, darbavietā tikai neste, nedēļā ap 10-15t nokurinām, nekad nav bijušas problēmas. Pirms nestes gan bija visādi piegādātāji un tad gadījās brīnumi..

#533 rrunciss

rrunciss
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 07 November 2019 - 19:20

Sveiki!

Ir liela problēma ar manu Audi A4 2005 B7 2.0 BLB. Sākās pēkšņi. Braucot auto noslāpa. Piedarbināt uzreiz vairs nevarēju. Kamēr gaidīju transportu, kas aizvilks pie meistara (elektriķa. Jo domāju, ka elektriska problēma, kas bija 2 gadus atpakaļ.....) pamēģināju iedarbināt vēlreiz. Iedarbināju, bet motors strādāja briesmīgi raustīdamies, kad kārtīgi uzgāzēju, likās ka sāk darboties normāli, bet apgriezieniem nokrītot, atkal noslāpa. Piedarbināt vairs nevarēju. Meistars nekādas elektroniskas kļūdas neatrada. Diemžēl pie sakarīgiem motora meistariem rindas garas un jāgaida nedēļa, lai varētu tikt klāt. 

 Tagad simptomi tādi:

 Aukstu piedarbināt var. Motors strādā briesmīgi un arī kūp. Liekas kad eļļas smaka. Kad uzsilst strādā labāk, kūp mazāk, bet kad vairāk pagāzē, noslāpst. Uzreiz vairs iedarbināt nevar. Kad pagaida 5-10min. Atkal var piedarbināt, bet uzgāzējot pēc brīža noslāpst. Atkal iedarbināt uzreiz nevar, pagaidot 5min aiziet utt...….

Vai ir kādam kāda pieredze ar šādiem simptomiem? Gribas zināt kur aptuveni vainu meklēt (turbīna, augstspiediena sūknis(jo kompis uzrāda ka nav pietiekami degviela) vai kas cits....)

Neesmu automehāniķis, bet nedaudz saprotu no tehnikas. Pirms 5 gadiem pārtaisīju šim pašam auto eļļas sūkni (izmetu ārā balansieri, jo gāja uz beigām sūkņa piedziņas ass. Sūkni ieliku no 1,9l motora. Pirms gada nomainīju 1 sprauslu. Tādēļ gribētos arī tagad zināt kas vainas, varbūt iespēja pašam sataisīt... Labprāt uzklausītu kādu padomu. Tad arī pats nolemšu vai gaidīt rindā uz servisa, vai iespējams, varu pats izklaidēties:)



#534 zhagars

zhagars
  • Lietotājs
  • 908 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:vietalva
  • Intereses:snowboard audi

Pievienots 07 November 2019 - 19:51

Saac ar degvielas filtru. Papeeti vai ellas limenis nav drastiski krities.kad ie pielaists vajadzetu pie datora paverot degvielas spiedienus.

Sent from my SM-J600FN using Tapatalk

audi a6 c5 1.9 tdi  AFN


#535 rrunciss

rrunciss
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 07 November 2019 - 20:15

Saac ar degvielas filtru. Papeeti vai ellas limenis nav drastiski krities.kad ie pielaists vajadzetu pie datora paverot degvielas spiedienus.

Sent from my SM-J600FN using Tapatalk

 

filtru nomainīju šodien. 



#536 zhagars

zhagars
  • Lietotājs
  • 908 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:vietalva
  • Intereses:snowboard audi

Pievienots 07 November 2019 - 22:01

jaataisa diagnostika. Iespeejams ka degvielas temp deveejs gluko, spiedieni japameera. Var gadiities ka tandeemsuknis ir pie vainas. To itkaa diezgan fiksi var nomainiit.Vel jau ir tas pats suknis bakaa. Vai diic kad pagriez aizdedzi? izklausas pec degvielas trukuma sisteemaa. 


audi a6 c5 1.9 tdi  AFN


#537 Mākonis

Mākonis
  • Lietotājs
  • 722 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Nekurzeme..

Pievienots 08 November 2019 - 01:55

EGR vārsts...



#538 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6309 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 08 November 2019 - 18:30

Sveiki!

Ir liela problēma ar manu Audi A4 2005 B7 2.0 BLB. Sākās pēkšņi. Braucot auto noslāpa. Piedarbināt uzreiz vairs nevarēju. Kamēr gaidīju transportu, kas aizvilks pie meistara (elektriķa. Jo domāju, ka elektriska problēma, kas bija 2 gadus atpakaļ.....) pamēģināju iedarbināt vēlreiz. Iedarbināju, bet motors strādāja briesmīgi raustīdamies, kad kārtīgi uzgāzēju, likās ka sāk darboties normāli, bet apgriezieniem nokrītot, atkal noslāpa. Piedarbināt vairs nevarēju. Meistars nekādas elektroniskas kļūdas neatrada. Diemžēl pie sakarīgiem motora meistariem rindas garas un jāgaida nedēļa, lai varētu tikt klāt. 

 Tagad simptomi tādi:

 Aukstu piedarbināt var. Motors strādā briesmīgi un arī kūp. Liekas kad eļļas smaka. Kad uzsilst strādā labāk, kūp mazāk, bet kad vairāk pagāzē, noslāpst. Uzreiz vairs iedarbināt nevar. Kad pagaida 5-10min. Atkal var piedarbināt, bet uzgāzējot pēc brīža noslāpst. Atkal iedarbināt uzreiz nevar, pagaidot 5min aiziet utt...….

Vai ir kādam kāda pieredze ar šādiem simptomiem? Gribas zināt kur aptuveni vainu meklēt (turbīna, augstspiediena sūknis(jo kompis uzrāda ka nav pietiekami degviela) vai kas cits....)

Neesmu automehāniķis, bet nedaudz saprotu no tehnikas. Pirms 5 gadiem pārtaisīju šim pašam auto eļļas sūkni (izmetu ārā balansieri, jo gāja uz beigām sūkņa piedziņas ass. Sūkni ieliku no 1,9l motora. Pirms gada nomainīju 1 sprauslu. Tādēļ gribētos arī tagad zināt kas vainas, varbūt iespēja pašam sataisīt... Labprāt uzklausītu kādu padomu. Tad arī pats nolemšu vai gaidīt rindā uz servisa, vai iespējams, varu pats izklaidēties:)

Visticamāk drosele, EGR vārsts.
Var redzēt labi pēc reālā laika datiem diagnostikā.


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#539 arviids22

arviids22
  • Lietotājs
  • 30 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 08 November 2019 - 20:37

Sveiki, audi c6 kondicionieris sācis izdot liekas skaņas.
Iedarbinot auto dzird lieku skaņu, līdz mirklim kamēr iesledz kondicionieri.
Labāk, lētāk restaurēt esošo vai likt lietotu?




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)