Pālekt uz saturu


Foto

2.0 TDI


  • Please log in to reply
531 atbildes uz šo tēmu

#481 jaspers

jaspers
  • Lietotājs
  • 891 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 26 September 2018 - 09:50

Pie šādiem grādiem man gan liekas, ka nav normāli, ja būtu -20, tad gan.


VW Passat B7 2.0tdi DSG, VW Golf 6 1.6tdi DSG un VW Tiguan 2.0tdi DSG
A6 3.0 TDI Quattro chip by Jonix
A6 3.0 Quattro
A4 1.8 Avant
A 80 2.0


#482 FonOskars

FonOskars
  • Lietotājs
  • 92 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:R'iga

Pievienots 26 September 2018 - 15:45

  Mašīna b8 13.gada 2.0tdi CJBC

Man ir tieši tāda pati, ari 13. gada, šķiet vien burts otrādi CJCB. Jau sen braucu ar šo auto un no sākuma arī šis fakts satrauca. Ja pareizi atceros pēc ražotāja info temperatūra lēkāt sāk pie +8 grādi ārā. Ja siltāks tad silst bez problēmām.

Pie mīnusiem vispār max 70 silst, var braukt kaut visu dienu, dīlers saka, ka tā jābūt.

 

Kad par šo tēmu interesējos kkur gan izlasīju, ka citiem vēl sliktāk silst un pie vainas varot būt kkāds termostats, kas iet uz dsg. Man ir manuālis, tāpēc daudz to nepētīju.


Šo rakstu rediģēja FonOskars: 26 September 2018 - 15:46


#483 uldēns 90

uldēns 90
  • Lietotājs
  • 526 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:jelgava
  • Intereses:alus un alus

Pievienots 26 September 2018 - 16:58

man arī manuālis, bet ir vēl viens termostats trubā motoram galā pie kārbas, šitāds --> 1K0121113A , šodien nopirku, kaut kad uzliks un tad jau manīs kas mainīsies.


a4b5aq

#484 FonOskars

FonOskars
  • Lietotājs
  • 92 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:R'iga

Pievienots 26 September 2018 - 18:01

Padod ziņu vai kaut kas mainījās.

Šis mazais gan šķiet neiet uz kārbu, Mollerā cik atceros kaut ko minēja, ka ir arī šāds. Viņi gan kategoriski apgalvoja, ka šādās temperatūrās šiem motoriem ir jādarbojas, tā ražotājs esot paredzējis un pat rādīja kautkādu rūpnīcas skaidrojumu, jo es neesot vienīgais kas šo prasot.

Kad uzstāju, tad gan itkā pārbaudīja un pateica, ka jā konstatējuši, ka dzeses sistēmā nav nekādu bojājumu un nekas nomainīts netika. Tas gan bija pirms dažiem gadiem jau.

Salonā gan ir silts pat -20 grādos un viss darbojas perfekti....tikai temperatūras bultiņa mulsionoša..


Šo rakstu rediģēja FonOskars: 26 September 2018 - 18:02


#485 agns

agns
  • Lietotājs
  • 88 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Kuldīga

Pievienots 26 September 2018 - 18:31

Viens ar nomainija daudzko savam b8 jo temp. bija zema, bija aizbraucis uz moller un tur ar pateica ka tā šiem modeļiem ir.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

#486 BLOW

BLOW
  • Lietotājs
  • 540 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:AUDI, AUDI un AUDI.

Pievienots 26 September 2018 - 18:47

Ir automāti kuriem ir šis mazais termostats tieši uz kārbas dzesēšanu! Manuālim gan, līdz šim, nav tāds redzēts!

Daudziem VAG grupas mazmotoru dīzeļiem ir šī problēma, izņemot tos kuriem ir autonomās!


AUDI S6 2.2 t, AAN, AWD, -powered by jonix -- Going for VS

VW Golf 6 1,2TFSI, FWD -stock - SELL

(VW Golf 4 1,9SDI, FWDstock ; AUDI S6 2.5TDI, AEL, AWDpowered by jonix ;  AUDI 200 2.2 t, MC, FWD,stock;  VW Golf 3GTI, 2.0,  2E, FWDstock ) -- SOLD


#487 MartinsP

MartinsP
  • Lietotājs
  • 1202 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 28 September 2018 - 20:30

dsg termostatu nomainiet un bulta būs uz 90. Pārbaudīts. 


:oooo:

#488 uldēns 90

uldēns 90
  • Lietotājs
  • 526 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:jelgava
  • Intereses:alus un alus

Pievienots 05 October 2018 - 07:30

Nomainīju to termostatu, palika krietni labāk. Pie tiem pašiem +6c ārā 10-12 km stabili uzrauj tos 90c - pirms tam tikai ap 70c. Bet,tik un tā ja neuzrauj stabilus 90c un iebrauc pilsētā tā momentāli krītās. Katrā ziņā ir labāk kā bija, iesaku nomainīt kaut vai profilakses pēc to sūdu, jo neko viņš nemaksā ~10eur


a4b5aq

#489 aigars

aigars
  • Lietotājs
  • 494 raksti
  • Dzīvesvieta:ogre
  • Intereses:tehnika,ceļošana

Pievienots 11 March 2019 - 11:52

Interesanta, līdz šim nekur nedzirdēta informācija par sadales vārpstu parametru pārbaudi un to nozīmi kvalitatīvai PD motora darbībai.Tiem kas saprot krievu valodu.

Acīmredzot ne vienmēr problēmas var būt sprauslās.

Varbūt arī Latvijā ir vieta kur tādā veidā tās var pārbaudīt ?

 

https://www.youtube....h?v=70-W0sqy0MM


Šo rakstu rediģēja aigars: 11 March 2019 - 12:16

man patīk audi

#490 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9592 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 11 March 2019 - 20:23

sorry, nav skaņas, bet kas tur tāds īpašs, samēra sadaleni? 2.0 dilstoša sadalene ir normāla parādība, domājams ka neviena kaut cik lietota nebūs perfekta. Samērīt jaunu/lietotu mierīgi var jebkurā kantorī, kur biški vairāk ņemas ar motoriem kā tikai samainīt detaļas. Un nez vai veikalā tas būs arguments preces atgriešanai ka jaunā ir "nedaudz neprecīza"


Šo rakstu rediģēja andzha: 12 March 2019 - 08:32

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#491 aigars

aigars
  • Lietotājs
  • 494 raksti
  • Dzīvesvieta:ogre
  • Intereses:tehnika,ceļošana

Pievienots 12 March 2019 - 11:24

Tāda sajūta ka valodu nezinot daudz ko neesi sapratis no video rādītā .

Šī informācija vairāk būs noderīga tiem kam pašiem ir interese ko uzzināt , saprast un izdarīt.

 

Protams, sadalenes dilst, bet šiem PD motoriem padilusi sadales vārsta rada graujoši lielāku ietekmi nekā piemēram daudz pieminētajiem un zākātajiem V6 2,5 motoriem, kurš ir vēl ar augstspiediena sūkni.

 

Kā citiem iet ar neorģinālām vārsptām var palasīt šeit

 

http://audi-style.lv...ar-mgstr/page-2

 

Es piemēram negribētu ka manam auto kāds meistariņš motorā ieliek štruntīgu, "nedaudz'' apvirpotu vārpstu . Ok , tā griezīsies, bet pārējie parametri tāpat nebūs ne tuvu orģinālam, līdz ar to motora darbība arī ne .


man patīk audi

#492 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9592 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 14 March 2019 - 08:05

Krievu valodu saprotu, problēmas bija ar laiku lai visu bez pauzēm skatītos. Problēma būs dabūt tik perfektu vārpstu, ja nu vienīgi OEM pirkt


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#493 Uggiss

Uggiss
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 1 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 03 April 2019 - 08:42

Vai kāds zina par A4 2.0 tdi DPF 88kW (120 zirgu) motoriem sākot ar 2008. gadu
Kā salīdzinot ar standarta 105 kW (143 Zirgu)?

Kādi +/-?



#494 Nagijs

Nagijs
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 06 May 2019 - 08:23

Man ir audi 2,0tdi 2005 gada ir tā problēma kad ir cietī kartera ventilācija kautkur bet nezinu kur?>!

Nomainīju vārsta vāku jo sākumā domājam kad tur ir vaina .

Varbūt kādam ir bijusi līdzīga problēma>?



#495 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6308 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 09 May 2019 - 15:25

Kā tas izpaužas?


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#496 Nagijs

Nagijs
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 11 May 2019 - 06:13

Liels spdiens motora nonjemot ellas korkji!



#497 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9592 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 11 May 2019 - 08:39

Liekas skaņas dzinējs neizdala?


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#498 RjJr

RjJr
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 1 raksti

Pievienots 14 June 2019 - 10:35

Sveiki,
Varbūt kādam ir viedoklis, kas varētu būt par vainu manam A4 2.0 tdi B7 2006:
Ir reizes, kad jau kādu laiku braucot, es uzgāzēju un - auto noskan dīvainā, kaucošā skaņā, pazūd jauda un iedegas kvēlsveču lampiņa. Mēdz iedegties arī Diesel Particulate Filter lampiņa. Ja auto izslēdz/ieslēdz un uzreiz spēcīgi uzgāzē, kvēlsveču lampiņa nodziest un jauda uz neilgu brīdi atgriežas līdz brīdim, kad problēma atkārtojas.

Iespējams problēmai saistošs:
1.Nesen patīriju EGR vārstu - bija ĻOTI netīrs, bet problēma ir arī pēc EGR iztīrīšanas
2. Dažreiz ieslēgtam auto, stāvot uz vietas tukšgaitā, auto nedaudz sāk vibrēt. Lidzīga vibrācija ir arī kad tukšgaitā gāzē starp 1500 un 2000 apgriezieniem.
3. Motora temperaturas rādītājs neuzkāpj līdz 90 (vbūt vienīgi ļoti karstā dienā pie intensīvas braukšanas, kad arī šķiet, ka biežāk saskaros ar jaudas zaudēšanas problēmu) - pieļauju, ka kkāda termostats jāmaina (īsti nezinu, - neesmu autoMoto cilvēks :( )

Atvainojos, ja kkas no mana jautājuma ir nevietā vai muļķīgs, kā arī ja ne īstaja vietā esmu uzrakstījis šo jautājumu...


Sent from my iPhone using Tapatalk

#499 arwolc

arwolc
  • Lietotājs
  • 215 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja
  • Intereses:TDI

Pievienots 15 June 2019 - 09:49

Izklausās, ka tur varētu pat būt daudz kas, palielam, nodzīta PD motora simptomi! Sāc ar kārtīgu diagnostiku pie normāliem meistariem, jo te neviens Tev dzinēju nesaremontēs un arī sīkumos baigi neiesprings!


Šo rakstu rediģēja arwolc: 15 June 2019 - 09:50

Audi B4 Avant 1.9TDI AFN, GT1749VA 0,24mm, 11mm, 240mm Sachs, S3 FMIC, 60mm izplūde, Girling G60

VW Passat B6 2.0TDI CR stock


#500 Riks

Riks
  • Lietotājs
  • 56 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 18 June 2019 - 20:38

Kāda ir atšķirība starp diviem 2.0tdi vienam 140hp otram 170hp?



#501 ainis

ainis
  • Lietotājs
  • 1738 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 18 June 2019 - 21:34

Tāda arī ir- vienam tik,otram tik.
Motoru kodus noteikti nezini,tad vismaz par kādu auto "iet" runa?

#502 Riks

Riks
  • Lietotājs
  • 56 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 18 June 2019 - 21:38

Tāda arī ir- vienam tik,otram tik.
Motoru kodus noteikti nezini,tad vismaz par kādu auto "iet" runa?

 

Runa iet par Audi b7. 2.0tdi kods bija BPW. Vienkārši interesē kas viņos atšķirās ka ir 30hp starpība



#503 ainis

ainis
  • Lietotājs
  • 1738 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 19 June 2019 - 05:02

Ja abiem viens kods,tad viens standarts ,otrs uzčipots, jeb atšķirās dzinēja vadības programma. Oriģināli nemēdz būt dažādas jaudas versijas ar vienu kodu.

Ja otrs tomēr ir BRD ,tad diezgan maz kopīga.


Šo rakstu rediģēja ainis: 19 June 2019 - 05:12


#504 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3543 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 19 June 2019 - 09:12

140zs ir divi varianti 8vārsti un 16vārsti

170zs ir siemens pd sprauslas un vadība, kā arī turba lielāka

 

lielākus zirgus panāk iepūšot vairāk gaisu un ielejot vairāk degvielu


BPW ir 8vārstu motors, būtībā tād pats kā 1.9pd 130zs, turbas vienādas un sprauslas idejiski arī atšķiras tikai virzuļu diametrs nedaudz bloks vienāds


A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
Audi 430d

WWW.TDR.LV

 


#505 Riks

Riks
  • Lietotājs
  • 56 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 20 June 2019 - 21:15

140zs ir divi varianti 8vārsti un 16vārsti

170zs ir siemens pd sprauslas un vadība, kā arī turba lielāka

 

lielākus zirgus panāk iepūšot vairāk gaisu un ielejot vairāk degvielu


BPW ir 8vārstu motors, būtībā tād pats kā 1.9pd 130zs, turbas vienādas un sprauslas idejiski arī atšķiras tikai virzuļu diametrs nedaudz bloks vienāds

 

Paldies par izsmeļošu atbildi! :ok:

 

 



#506 edgars7540

edgars7540
  • Lietotājs
  • 51 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Futbols, hokejs, IT

Pievienots 26 June 2019 - 13:33

Audi A4 B7 2.0 TDI BPW 8V - pēc stāvēšanas pa nakti negrib lekt. Jāgriež 20-30 sek. Kad pielec pirmo reizi pēc tam problēmu nav. Uzreiz noslāpējot un darbinot pa jaunu pielec bez problēmām. Respektīvi pašam liekas, ka aizplūst degviela, un jāgriež kamēr uzpumpē vajadzīgo spiedienu. Ar ko sākt ? Kurā iestādē vērsties pēc palīdzības ?



#507 red line

red line
  • Lietotājs
  • 32 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:penkule
  • Intereses:AUTO MOTO AUDIO

Pievienots 26 June 2019 - 15:20

Vai tad viņam bākā sūknis nenāk, mošk tas nestrādā.

#508 vienspats

vienspats
  • Lietotājs
  • 244 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 27 June 2019 - 19:25

Pamēģini pamainīt sadales vārpstas lasītāju, tiko bija tāda problēma,pat kļūdu nebija.



#509 marexxx1988

marexxx1988
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 9 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis
  • Intereses:Savest savu coupe kārtībā!

Pievienots 06 July 2019 - 22:46

Sveiki.Audi a4 b7 2,0 tdi automāts.
Ieliekot atpakaļgaitā parādas vibrācija,atlaižot bremzi vibrācija palielinas,bet auto brauc.uz priekšu braucot viss labi,slēdzas perfekti un bez sitieniem.Cik liela vaina var būt?

#510 edgars7540

edgars7540
  • Lietotājs
  • 51 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Futbols, hokejs, IT

Pievienots 08 July 2019 - 16:44

Audi A4 B7 2.0 TDI BPW 8V - pēc stāvēšanas pa nakti negrib lekt. Jāgriež 20-30 sek. Kad pielec pirmo reizi pēc tam problēmu nav. Uzreiz noslāpējot un darbinot pa jaunu pielec bez problēmām. Respektīvi pašam liekas, ka aizplūst degviela, un jāgriež kamēr uzpumpē vajadzīgo spiedienu. Ar ko sākt ? Kurā iestādē vērsties pēc palīdzības ?

Tātad pagājis kāds laiciņš. Ir novērots tas, ka pielēju pilnu bāku un starta problēmas nav novērotas pagaidām pa nedēļu. Pirms tam degviela bija ap 1/4 un šī problēma atkārtojās katru otro dienu kad bāka bija patukša. Pirms tam pie pus bākas arī bij ok līdz brīdim kad līmenis kritās uz 1/4. Tā ka izskatās ka varētu būt kāds no bākas sūkņiem. Bet.... 2-3 reizes ir bijis ka siltam tukšgaitā nestabila darbība ar baltiem dūmiem. Kā sāc braukt tā viss ok. Vai tas varētu būt saistīts vai tomēr divas dažādas lietas un baltie dūmi sasaistāmi ar sprauslām ? 

 

Kurš serviss varētu būt labāks variants par šo pakonsultēties jo REMAP negrib uzņemties šo 






0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)