Pālekt uz saturu


Foto

2.0 TDI


  • Please log in to reply
467 atbildes uz šo tēmu

#451 MMMax

MMMax
  • Lietotājs
  • 570 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Dobele

Pievienots 30 March 2018 - 11:54

Šo visu izlasot... vai vispār ir kāds iemesls apsvērt 2.0 TDI iegādi? Vairāk izskatās, ka jāmūk pa gabalu...
P.S. Nepārzinu, kuriem gadiem, kādas ir motora variācijas, bet runa ir par B7 (un īpaši ar 16 vārstiem).

Protams

Palasi šeit vel vairāk, neviens Tev neko labāku par C4 2.5TDI neieteiks.



#452 essi

essi
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzīvesvieta:Aizkraukle

Pievienots 30 March 2018 - 15:22

Nez ko var cepties, braucu jau 10 gadus ar 2,0 16V 103 kv, neskaitot turbīnu motoram neesmu pat pieskāries, tiesa apkopes ievēroju perfekti! Ekonomisks un ar patīkamu jaudu!



#453 Andzejss

Andzejss
  • Lietotājs
  • 280 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga Naukšēni

Pievienots 30 March 2018 - 15:33

Cik km pa 10 gadiem esi nobraucis?


20L/100km  :blackrs4:


#454 essi

essi
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzīvesvieta:Aizkraukle

Pievienots 31 March 2018 - 07:40

tuvojas 300 000, bez grozīšanas!



#455 Xplod

Xplod
  • Lietotājs
  • 58 raksti

Pievienots 31 March 2018 - 09:55

man ir touran 2.0 tdi 16v BKD  , paņēmu ar 320 000 no Vācijas (taxi) ar kārbas defektu (DSG), manā īpašumā 6 gadi , nobraukums tagad 520 000 , motoram leju longlife eļļu , mainu pie 12 000 , , 

 

vienīgais ko esmu motoram mainijis ir zobsiksnas komplektu , eļļu ,filtrus un divmasas spararatu, kā ari atrestaurējis ģeneratoru ,starteri un nomainijis pečkas motoriņu 

 

Vācijā lielākais no remontiem bijis mainīta 16v galva , visa servisa vēsture zināma .

 

lec rūc un brauc , eļļu neēd 

 

neko sliktu nevaru teikt , bet galvas viņiem vārīgas un jāseko līdz antifrīza līmenim ,lai nepārkarsētu 


Haldex remonts,diagnostika 
Webasto remonts,diagnostika
mob 2 6 3 8 0 0 2 8

 


#456 Dops

Dops
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 14 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Olaine
  • Intereses:audi a4 b7 2.0 tdi

Pievienots 28 April 2018 - 08:01

labdien  ,manam audi a4 2.0 blb , pie silta motora ir vibrācija uz salonu , un tāds tākā krakšķis - pastiprināts viņš ir kad noslāpē auto . Spararats ar sajugu mainits tikko .. izskan versija par eļļas sūkņa balansieri .. vispāŗ interesē kāds džeks Rīgā , kurš reāli tos 2.0 tdi pārzin .. 



#457 N-S

N-S
  • Lietotājs
  • 20 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 02 May 2018 - 19:37

Hello biedri.

 

Pēc servisa apmeklējuma(kur nomainiju šo,to piekarei),pačukstēja ka 1 sprausla ir uz robežas un ka vajadzētu mainīt/restaurēt. Diagnostiku gan netaisija,bet arī pašam intuīcija saka priekšā,ka 1 sprausla tiešām ir uz robežas. Kāds var,lūdzu,ieteikt kāda sakarīga meistara kontaktus,kurš Rīgā varētu restaurēt(nu arī izņemt un uzlikt atpakaļ) šo sprauslu? Neesmu arī pret piedāvājumu esošo nomainīt pret citu(restaurētu/jaunu/atjaunotu). Jo servisā kur man par šo ieminējās,piedāvāja par 150eur to 1 sprauslu izņemt un pārbaudīt. Ja nevēlas šeit rakstīt,var arī privāti man uzrakstīt.
Auto ir 2.0tdi A4 b7 ar kodu BRF. Paldies jau tagad biedri!



#458 B737NG

B737NG
  • Lietotājs
  • 59 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga/Valmiera
  • Intereses:Ir

Pievienots 03 June 2018 - 20:15

Labs vakars, uzgāzējot straujāk (virs ~3.5k rpm), pazūd jauda, laikam saucās "limp mode, apgriezieni kāpj bet jaudas nav, tā kā turbīna nestrādātu. Apstājoties un restartējot, viss atkal iet un var braukt ilgi, kamēr atkal neuzgāzē vai neuzsāk straujāk. Kad kad jauda pazudusi, kruīzs nestrādā, bet pieslēdzot kompi nav nevienas kļūdas, ne motorā ne kārbā

Kādi varianti? Visas trubas veselas, eļļa nezūd, DPF tīrs..
Audi A4 B7 2.0TDI BPW multitronic 2008 g.



#459 Burunduks149

Burunduks149
  • Lietotājs
  • 43 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 03 June 2018 - 21:11

Labs vakars, uzgāzējot straujāk (virs ~3.5k rpm), pazūd jauda, laikam saucās "limp mode, apgriezieni kāpj bet jaudas nav, tā kā turbīna nestrādātu. Apstājoties un restartējot, viss atkal iet un var braukt ilgi, kamēr atkal neuzgāzē vai neuzsāk straujāk. Kad kad jauda pazudusi, kruīzs nestrādā, bet pieslēdzot kompi nav nevienas kļūdas, ne motorā ne kārbā

Kādi varianti? Visas trubas veselas, eļļa nezūd, DPF tīrs..
Audi A4 B7 2.0TDI BPW multitronic 2008 g.

n75 parbaudi un vakuuma sukni. man ta bija ar vakuuma sukni limp nesledzas bet jauda bija tada ka 100km.h jasmpiez minuti.



#460 Deboshieris

Deboshieris
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 5 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga - Jūrmala

Pievienots 03 June 2018 - 21:40

n75 parbaudi un vakuuma sukni. man ta bija ar vakuuma sukni limp nesledzas bet jauda bija tada ka 100km.h jasmpiez minuti.

Tava problēma ir saistīta ar vakuuma sūkni un tā trubām.

Iepriekš šo problēmu atrisināju ar vakuuma trubiņu nomaiņu

 

 

Labs vakars, uzgāzējot straujāk (virs ~3.5k rpm), pazūd jauda, laikam saucās "limp mode, apgriezieni kāpj bet jaudas nav, tā kā turbīna nestrādātu. Apstājoties un restartējot, viss atkal iet un var braukt ilgi, kamēr atkal neuzgāzē vai neuzsāk straujāk. Kad kad jauda pazudusi, kruīzs nestrādā, bet pieslēdzot kompi nav nevienas kļūdas, ne motorā ne kārbā

Kādi varianti? Visas trubas veselas, eļļa nezūd, DPF tīrs..
Audi A4 B7 2.0TDI BPW multitronic 2008 g.

Tāda pati problēma tikai braucot.

Tādam pašam motoram.

Kļūdas nekādas nav.

n75 nomainīts un uzlabojumu nav.

Rezultāts nulle!



#461 Ralfs_

Ralfs_
  • Lietotājs
  • 165 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:IT, cycling, photography,car enthusiast.

Pievienots 03 June 2018 - 22:23

11.grupa un skatās cik sapūš


 A3 8L 4-door 1.9 TDASV/PD chip


#462 B737NG

B737NG
  • Lietotājs
  • 59 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga/Valmiera
  • Intereses:Ir

Pievienots 04 June 2018 - 22:21

Labs vakars, uzgāzējot straujāk (virs ~3.5k rpm), pazūd jauda, laikam saucās "limp mode, apgriezieni kāpj bet jaudas nav, tā kā turbīna nestrādātu. Apstājoties un restartējot, viss atkal iet un var braukt ilgi, kamēr atkal neuzgāzē vai neuzsāk straujāk. Kad kad jauda pazudusi, kruīzs nestrādā, bet pieslēdzot kompi nav nevienas kļūdas, ne motorā ne kārbā

Kādi varianti? Visas trubas veselas, eļļa nezūd, DPF tīrs..
Audi A4 B7 2.0TDI BPW multitronic 2008 g.

Problēma laikam atrisināta, vakuuma trubiņā uz N75 galā bija plaisa. Čakarējoties ap motoru konstatēta jauna problēma -  ņem nost kuru štekeri gribi, kompis nerāda nevienu kļūdu.
Palasot tepat forumā, līkrocīgi izprogramēta DPF rezultāts.. lai gan vizuāli apskatot DPFu no apakšas un augšas, nekur nekādas iejaukšanās pēdas neredz :huh: Anyhow - varbūt kāds ir saskāries, cik vienkārši un dārgi/lēti var sakodēt bloku tā, lai kļūdas būtu atkal redzamas?



#463 UldmanS

UldmanS
  • Lietotājs
  • 859 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Rallijs

Pievienots 05 June 2018 - 09:11

Var jau būt, ka kāds "čipotājs" ir vadības blokā ierakstījis no neta novilktu softu, kas nemet kļūdas. Kolēģa Mazdai pēc "čipošanas" bija tieši tas pats.



#464 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6277 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 07 June 2018 - 13:48

Tā var būt. Šiem pat ļoti bieži ir.


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#465 B737NG

B737NG
  • Lietotājs
  • 59 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga/Valmiera
  • Intereses:Ir

Pievienots 10 June 2018 - 14:44

Problēma ir atpakaļ, dodot gāzi ieslēdzas limp mode - bet ne vienmēr, varu nobraukt 100km, ar kārbu S režīmā, turot apgriezienus 3-4k un nekas nebūs, lai pēctam draivā ieminot uz apdzīšanu atkal iemet. Atvienojot GMM štekeri un izbraucot, nejūtu vispār nekādas izmaiņas.. Komps kļūdas nerāda jo acīmredzot tā sakodēts, bet 11 grupā turbīnas spiediens ir par 60m/b lielāks par atmosfērisko, vai tā jābūt - nezinu, kā arī nometot gāzi, turbīnas spiediens paliek pāri 1k, lai gan pieprasītais spiediens ir 250..

Kādi varianti? GMM? Spiediena devējs? To N75 ir iespējams kādā veidā pārbaudīt?



#466 Ralfs_

Ralfs_
  • Lietotājs
  • 165 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:IT, cycling, photography,car enthusiast.

Pievienots 10 June 2018 - 15:41

11.grupai boost līknes redzot būtu vieglāk pateikt, bet izklausās ka ķerās ģeometrija turbīnai


 A3 8L 4-door 1.9 TDASV/PD chip


#467 arviids22

arviids22
  • Lietotājs
  • 18 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 12 July 2018 - 06:39

Sveiki visiem. Turpinot meklēt iemeslu, kāpēc mašīna nebrauc kā vajag, nolēmu pārbaudīt gaisa mērītāju- atslēdzu fišku no minētā sensora. Rezultātā- check-engine nedeg, mašīna sliktāk nebrauc, subjektīvi arī nedaudz labāk, raustīšanu tukšgaitā nav. Atcerējos, ka Jonix, veicot diagnostiku, man kadreiz teica, ka iespējams, mašīnā ir slikts( vai vecs) MAF sensors.
Kā Jūs domājiet, ja nav kļūdu uz paneļa un mašīna brauc nesliktāk kā bija, tad ir jēga viņu mainīt>?


Vai raustīšanās tukšgaitā pazuda pēc gaisa masas mērītāja mainās?

Vibrē tukšgaitā takā raustās?
Tā laikam slimība šitiem. 2.0TDI ar 103kw arī tas pats stāv mājās, ir doma mainīt sprauslas, bet nezinu vai jēga.


Atrisināji tukšgaitā kratisanos nevienmerigo?

Vibrē tukšgaitā takā raustās?
Tā laikam slimība šitiem. 2.0TDI ar 103kw arī tas pats stāv mājās, ir doma mainīt sprauslas, bet nezinu vai jēga.


Atrisināji tukšgaitā kratisanos nevienmerigo?

Sveiki.

Vēlreiz par to vibrāciju tukšgaitā, man Audi A6 C6 2.0tdi 2005g. BRE. Man vibrē tieši tā kā šajā video: https://www.youtube....h?v=p7MsmEEj_xs
Salonā sajūta tāda, kā masāzas krēslā. Esmu vedis un pārbaudījis uz stenda sprauslas, nomainīju spararatu, nomainīju vienu motora spilvenu, pārbaudīju ģenerātora muftu. NEPALĪDZĒJA!
Varbūt kādam ir vēl kāds ieteikums ko paskatīties, lai noverstu šo problēmu?


Sveiks. Atrisināji šo problēmu? Man 100kw brf jau 2 gadus ar tādu vizinos, ka tukšgaitā kratās motors nevienmērīgi. Mitrā laikā itkā mazāk, itkā...

Sveiki.

Vēlreiz par to vibrāciju tukšgaitā, man Audi A6 C6 2.0tdi 2005g. BRE. Man vibrē tieši tā kā šajā video: https://www.youtube....h?v=p7MsmEEj_xs
Salonā sajūta tāda, kā masāzas krēslā. Esmu vedis un pārbaudījis uz stenda sprauslas, nomainīju spararatu, nomainīju vienu motora spilvenu, pārbaudīju ģenerātora muftu. NEPALĪDZĒJA!
Varbūt kādam ir vēl kāds ieteikums ko paskatīties, lai noverstu šo problēmu?


Sveiks. Atrisināji šo problēmu? Man 100kw brf jau 2 gadus ar tādu vizinos, ka tukšgaitā kratās motors nevienmērīgi. Mitrā laikā itkā mazāk, itkā...

#468 arviids22

arviids22
  • Lietotājs
  • 18 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots Vakardien, 21:25

rakstīju jautājumus par c6 2.0tdi dzinēja kratīšanos tukšgaitā!

 

problēma atrisināta nejauši,  :smartass: , pienāca laiks mainīt zobeni un tika konstatēts ka iepriekšejais saimnieks zobeni ir uzlicis kļudoties par 1 zobu.

 

Paldies servisam Autoremonta pasaule  :ok:






3 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

2 biedri(s), 1 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)