Pālekt uz saturu


Foto

Audi a4 b5 instrumentu panelis.

a4 b5 borta kompis instrumentu panelis

  • Please log in to reply
90 atbildes uz šo tēmu

#31 km_

km_
  • Lietotājs
  • 570 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 12 May 2017 - 13:46

Man panelim spriegumu sāka rādīt auzās. Kad laiciņu pabraukts, pie slodzes rāda tikai knapi pāri 12V. Cik VCDS instrumentu panelī rāda neesmu vel uzspējis paskatīties. Taču no rīta pielaižot vienmēr panelī rāda 14,2V.

Pamērot pie aķa spriegums ir 13,8V pie slodzes, tā kā jābūt. Bočkai tur ir sprieguma regulators uz tā paneļa, kas var nojukt, bet kā ir ar B5 paneli?


Šo rakstu rediģēja km_: 12 May 2017 - 13:46

A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#32 alibaba

alibaba
  • Lietotājs
  • 152 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 15 May 2017 - 08:27

Sprieguma regulators neko nemainīs, jo ja uzregulēsi uz lielākiem voltiem, tad 14,2 vietā rādīs 16, tikai ar laiku parādīt tos 14. Pārbaudi vai ģenerators ir kārtībā, kā arī cik tas dod uzlādi. Audi mašīnām laikiem rodas problēmas ar ģeneratora vadu, kuram laika gaitā plaisā izolācija, un tas no iekšienes sāk apsūbēt, līdz ar to uzlādes spriegums pie lielākas slodzes var kristies. Nu man tā bija ar Audi 100, ka ieslēdzot pečkas ventilatoru uz max, stiklu apsildi un visas gaismas varēju spriegumu nosēdināt pat zem 12 voltiem. :)


Šo rakstu rediģēja alibaba: 15 May 2017 - 09:14


#33 Jonis

Jonis
  • Lietotājs
  • 623 raksti
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 15 May 2017 - 08:53

Ar ko var ,,uzregulēt" 16 voltus, negaterējot ģeneratoru?



#34 alibaba

alibaba
  • Lietotājs
  • 152 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 15 May 2017 - 09:12

Dažos paneļos (Audi 80, 100, 200) ir kalibrējošā pretestība. Ar to tad var, kā tieši bija pierakstīts "noregulēt". Tiek pie kalibrēšanas vai nu pa maaaaziņu caurumu ar tievu, garu skrūvgriezni, vai ja nav cauruma jaucot instrumentu paneli.



#35 Jonis

Jonis
  • Lietotājs
  • 623 raksti
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 15 May 2017 - 12:37

Tu runā par voltmetra kalibrēšanu?



#36 alibaba

alibaba
  • Lietotājs
  • 152 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 17 May 2017 - 13:12

Aga, tieši par rādījumiem uz voltmetra - faktisko spriegumu nemaina. Jēgas tam nav, bet kāds bija jautājums, tā atbildēju.



#37 km_

km_
  • Lietotājs
  • 570 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 24 July 2017 - 20:57

Gribu ielikt immo2 vietā ielikt immo3 paneli, pie reizes ar borta kompi. Kā ir ar can busu, varēšu pa k-lainu pieslēgties panelim un atslēgt canbusu? Bez zilā un zaļā štekera vadu pārmainīšanas tur kaut kas vispār ies?


A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#38 alibaba

alibaba
  • Lietotājs
  • 152 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 25 July 2017 - 18:00

Pie CANa nav ko sieties, tas sadarbojas ar komforta bloku, automātisko kārbu, un infobloku. Viss kam jānotiek, notiksies pa K līniju.

Pini jāmaina, tur ap 6 vadi jāpārmet vietām (kondiškas vadība, kaut kā līmenis, termometrs un vēl visādi signāli). Ja nav borta kompja uz Immo2, tad jāmaina "spāres" labā puse (li būtu kompja pogas), un jāvelk vads no vadības bloka lai rādītu norm patēriņu, citādi defaultā patēriņš bez vadības bloka signāla būs ap 50 l/100 km. :D Vēl jāmaina vidējais štekeris, kurš tev ir uz 20 ppiniem, Immo3 uz 32 piniem. Es apkodu liekam zilajam liekos izciļņus un iztiku bez oriģinālā pelēkā štekera.

Labi, par daudz sarakstīju, nav tik traki kā liekas. :)



#39 km_

km_
  • Lietotājs
  • 570 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 25 July 2017 - 22:16

Pie CANa nav ko sieties, tas sadarbojas ar komforta bloku, automātisko kārbu, un infobloku. Viss kam jānotiek, notiksies pa K līniju.

Pini jāmaina, tur ap 6 vadi jāpārmet vietām (kondiškas vadība, kaut kā līmenis, termometrs un vēl visādi signāli). Ja nav borta kompja uz Immo2, tad jāmaina "spāres" labā puse (li būtu kompja pogas), un jāvelk vads no vadības bloka lai rādītu norm patēriņu, citādi defaultā patēriņš bez vadības bloka signāla būs ap 50 l/100 km. :D Vēl jāmaina vidējais štekeris, kurš tev ir uz 20 ppiniem, Immo3 uz 32 piniem. Es apkodu liekam zilajam liekos izciļņus un iztiku bez oriģinālā pelēkā štekera.

Labi, par daudz sarakstīju, nav tik traki kā liekas. :)

 

Pats jau neesi izveicis immo2 uz immo3 pārlikšanu? Tie pini laikam vienkārši izņēmās un iespraudās, vai vadi jāgraiza? Citādi viss skaidrs, objekts ir FL B5 ar immo2 clusteri un bez borta kompja. Vadus pārliks, 32pin štekeri kaut kur šrotā nogriezīs, attiecīgi būs jāsazīmē vadi priekš borta kompja štekera.

Der jebkurš immo3 panelis? Skalas laikam immo2 un immo3 laikam ir identiskas (teiksim ja es paņemu paneli no angļa).


Šo rakstu rediģēja km_: 25 July 2017 - 22:16

A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#40 alibaba

alibaba
  • Lietotājs
  • 152 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 26 July 2017 - 00:09

Bijiu piemetis savai, bet tad panelis aizgāja uz paziņas A6.

Vadus vnk pārspraust var, tikai izolente jānotīra, savādāk vadi pa garumam nepārstiepsies uz citu štekeri.

No angļa ņemot paneli vai nu jāzīmē jauna spidometra skala, vai jālabo spidometra karte, jo EU skalai 100 km/h ir uz augšu, GB 100 km/h ir vairāk pa kreisi. Ja ņemsi paneli no A6, būs jālabo degvielas atlikuma indikācijas karte, jo A6 ir pretēja devēja atkarība.



#41 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1655 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 26 July 2017 - 14:21

Aizmirsi pierakstīt, ka vajadzēs vēl kaut ko samuhļīt ar motora eļļas kvalitātes/temperatūras devēju, ja nav borta kompis. Darbs - tur reāli ir ko čakarēties(diena minimums), ja pašam zināšanas nav - sanāks kosmoss. Un ja vēlies ielikt a6 paneli iekš a4, tad vēl jāeksperimentē ar pareizā softa iedzīšanu, lai nerādītu, ka durvis stāv vaļā un paneļa apgaismojums būtu max, jo a6 tas regulējas pie gaismas slēdža. 



#42 km_

km_
  • Lietotājs
  • 570 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 26 July 2017 - 18:05

Var iztikt bez tā eļļas temp. devēja, cik sapratu, tad, ja panelī nav tas dačiks no dzimšanas bijis, dzinējā nemaz tāda devēja nav.

Ir jau paneļi (ja es nemaldos) ar eļļas temp. dačiku/voltmetru, tikai bez lielā ekrāna (immo2).

 

Paneļa pārprogrammēšanu taisa caur OBD portu? Tīri intereses pēc. Man noteikti laika gaitā vajadzēs arī pārlikt veco noskrējienu. Kaut kur skapī svaidās china kaut kāds vagtacho kabelis, ar kuru biju uz pasātiem pārgriezis, bet uz audi netiku mēģinājis.


A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#43 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1655 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 26 July 2017 - 18:43

Var bez, eļļas devēju, tikai tad http://www.alm.hk/tiny/tinytog.php vajadzīgas vairāk zināšanas nekā aizvilkt 3 vadus :D Var jau protams atstāt lai iet dzeltenā multene un braukt, ja pašam nepatīk. Manliekas, ka tādi paneļi nav ar voltmetru un bez borta kompja. 

Pārprogrammēt var caur obd portu līdz brīdim, kamēr tur nav sajāts tā, ka jājauc panelis vaļā.



#44 alibaba

alibaba
  • Lietotājs
  • 152 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 26 July 2017 - 19:56

Pag, pag... tas hitrais eļļas devējs iet lielākoties A6 paneļos, i ta no kaut kāda 2003.gada, ja nekļūdos. Par A6 un softu - kas traucē atstāt dzimto softu, tikai kā iepriekš rakstīju, pakoriģējot spido un degvielas palieku kartes? A, ja runa iet par durvju indikāciju, tad nu jau reizes 3 ir sanācis atslēgt to indikāciju samainot vienu bitu softā. Paneļa apgaismojums, tur ir nianses - ja mašīnā viss jau uz LED, tad var likt, jo tiem paneļiem ir auto regulēšanās, kā arī papildus var ielodēt regulējamo rezistoru uz 10K, ar ko var spilgtumu regulēt grozot paneļa labo mietiņu (nezinu kā savādāk to nosaukt), kas arī netraucē automātikai. Uz plates vietas kur ielodēt jau ir (ir darīts). Ja vecais panelis ir uz kvēldiegiem (kas šinī gadījumā maz ticams, jo tas parasti ir uz Immo1), tad automātikai jāmet miers, un jāvieno uz max spilgtumu, citādi platei no kvēldiegiem var būt paliela slodze, kā arī softā samainot vienu bitu ir iespēja automātisko regulēšanu atslēgt.

Nokaut paneli ir pagrūti, ja panelis nav kriptotais. Ja kriptotais, tad nokauto arī var uzcelt, bet jābūt vēl papildus zināšanām un prasmēm, kā arī programmatoram un softam. :)

Lasās un rakstās viss ar parasto ķīniešu vadu zilā krāsā, pārējais atkarīgs no softa un paša zināšanām/pieredzes. Es no Immo1 uz Immo2 paneli mainīju kādas nedēļas divas. :D Toties pieredzi ieguvu nenovērtējamu. 

Tā, sarakstījis esmu, tagad lasiet. :P



#45 km_

km_
  • Lietotājs
  • 570 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 26 July 2017 - 20:46

Ir dabūjami jau gatavi tinytogi? Un softā atslēgt to kanniņu nekā?


A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#46 alibaba

alibaba
  • Lietotājs
  • 152 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 26 July 2017 - 21:11

Vēl nav rokas dagājušas, kā arī nav sanācis atslēgt kanniņu. Kā minēju, neesmu pārliecināts ka A4 paneļiem tā kanniņa arī ir. Pat uz sprastajiem A6 paneļiem man tādu kanniņu nerādīja kad slēdzu uz galda (bija parastā pretenzija, nevis ar textu Sensor).



#47 km_

km_
  • Lietotājs
  • 570 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 26 July 2017 - 21:58

Vēl nav rokas dagājušas, kā arī nav sanācis atslēgt kanniņu. Kā minēju, neesmu pārliecināts ka A4 paneļiem tā kanniņa arī ir. Pat uz sprastajiem A6 paneļiem man tādu kanniņu nerādīja kad slēdzu uz galda (bija parastā pretenzija, nevis ar textu Sensor).

Kad panelis bija auto, varēji dabūt nost visus brīdinājumus? Varētu būt ka B5 paneļiem nav tā kanniņa.

 

Var bez, eļļas devēju, tikai tad http://www.alm.hk/tiny/tinytog.php vajadzīgas vairāk zināšanas nekā aizvilkt 3 vadus  :D Var jau protams atstāt lai iet dzeltenā multene un braukt, ja pašam nepatīk. Manliekas, ka tādi paneļi nav ar voltmetru un bez borta kompja. 

Pārprogrammēt var caur obd portu līdz brīdim, kamēr tur nav sajāts tā, ka jājauc panelis vaļā.

 

Biju domājis šādu, bez displeja un ar abiem mazajiem dačikiem, tādi arī eksistē.

2012-07-28_00-31-07_154.jpg


Šo rakstu rediģēja km_: 27 July 2017 - 00:12

A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#48 alibaba

alibaba
  • Lietotājs
  • 152 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 27 July 2017 - 00:13

Tur jau tas joks ka A4 paneļiem tādu nemanīju. Ja ticēt http://www.audizine....tibility-issues, tad A4 paneļi Immo3 beidzās ar 2001.gadu. Salīdzinot ar to, ka tie kur ir kanniņa gāja uz A6 no 2003.gada, ja ticēt http://www.audizine....tibility-issues.

Man tomēr tas ciparotais kloks patīk labākk nekā tipa analogais uz Immo1 un Immo2.

Linkos pietiekoši daudz info lai izdomātu par mainīt vai ne un uz ko mainīt. Es pie A6 paneļiem piesējos tāpēc ka A4 paneļi pie mums ir baigais retums, toties izbūros cauri paneļa kartēm...ne jau 100%, bet pietiekoši lai varētu saprast ko daru, un deļ kam. :D


Šo rakstu rediģēja alibaba: 27 July 2017 - 00:20


#49 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1655 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 27 July 2017 - 00:42

Kanniņa sākas ar can-bus paneļiem. Tātad immo3 kaniņas jau ir. Uz galda tur nekas uzreiz nenotiks, jo kaniņu parasti iemet pēc laika.

Hmm.. tad tie paneļi ar voltmetru un bez borta kompja nav tikai USA? Jo neesmu tādus redzējis.



#50 alibaba

alibaba
  • Lietotājs
  • 152 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 27 July 2017 - 08:14

Kanniņu met rovna pēc 30 sek. pie pirmās pieslēgšanas, kad ir softs pārlādēts, pēc tam pēc 2-3 sek. pēc aizdedzes ieslēgšanas. Bļāviens, nu neesmu A4 redzējis to Sensor kļūdu, kā arī A6 paneļiem, kuri no dzimšanas ir bez hroma riņķiem. Tiem paneļiem, kur ir šī kļūda atsevišķā kanālā var iestatīt paneļa apgaismes režīmu bez gabarītiem - tikai skalas, tikai bultiņas, bultiņas ar skalām.



#51 km_

km_
  • Lietotājs
  • 570 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 27 July 2017 - 12:21

Galvenais jau liekos errorus novākt. Immo1 atrast atradu ar veselu displeju, bet vajadzēja pameklēt, tiem displeji nav maināmi, taču parasti nost nemirst. Nedomāju ka immo2 paneli no A4 būtu grūti atrast, immo3 varbūt..

 

Kā immo2 ar eļļas sensora kļūdu? (immo2 parasto -> immo2 ar LCD)

Immo1 jau vienkārši nerāda to temperatūru un viss, ja nav devēja.

 

Rekur A6 panelis ar mazajiem priboriem un bez LCD


Šo rakstu rediģēja km_: 27 July 2017 - 12:28

A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#52 alibaba

alibaba
  • Lietotājs
  • 152 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 27 July 2017 - 12:45

Immo2 nav eļļas sensora kļūdas. Labi, bik sīkāk - eļļas sensora kļūda ir tiem aparātiem, kam nav paredzēts eļļas sensors 1J0907660B un uz kuriem tiek likts panelis no mašīnas, kurai ir šāds devējs. Tiem aparātiem, kuriem ir parastais eļļas devējs, tiem uz paneļa ir mazie rādītāji, karterī ir sprastais eļļas devējs (hz, atbild tikai par spiedienu vai i spiedienu i līmeni). Mašīnam, kurām vispār nav eļļas spiediena un temperatūras devēja, to jāhimičī iekšā.

Vienkāršāk būs tā - nobildē to paneli, kurš tev tagad ir, ja ir viņa kods, pieraksti (8D0 919 XXX, 8D0 920 XXX), tad i zinās ko lai liek. Protams gaumes lieta, bet es tieši ekrāna dēļ mainīju savai mašīnai paneli. Termometrs jau bija, pārējos vadus valkāju. Viss strādā bez kļūdām, vienīgi lampiņām varningus noglušīju sametot vadus uz "-". Bija dzesēšanas šķidruma un airbag kļūdas, tās izlaboju saliekot relejus, kā rezultātā dabūju invertētos signālus - tādus kā vajag panelim. Dezēšanas šķidrumam varēja mainīt visu bačoku ar devēju uz jaunāku, bet man vienkāršāks likās variants ar releju.



#53 km_

km_
  • Lietotājs
  • 570 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 27 July 2017 - 18:40

Pagaidām netieku pie tās mašīnas, kā tikšu, došu ziņu 

:)


A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#54 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1655 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 28 July 2017 - 16:29

Tiešām a4 panelim ar digitālo pulksteni nav šīs kļūdas? Jābūt... Tas reāli ir 2000+ gada auto. 



#55 km_

km_
  • Lietotājs
  • 570 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 29 July 2017 - 00:13

Visi immo3 paneļi nav ar CAN busu, varētu būt, ka tiem kuriem nav CAN, arī nav tās kļūdas.


A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#56 alibaba

alibaba
  • Lietotājs
  • 152 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 29 July 2017 - 01:34

Tiešām a4 panelim ar digitālo pulksteni nav šīs kļūdas? Jābūt... Tas reāli ir 2000+ gada auto. 

Neņemos apgalvot, bet vai A4 gāja as hitrajs eļļas devējs? Ja nekļūdos, tad tas gāja uz A6 no kaut kāda 2002. vai 2003. gada.

 

Visi immo3 paneļi nav ar CAN busu, varētu būt, ka tiem kuriem nav CAN, arī nav tās kļūdas.

Mmmm...šķiet ka tieši Immo3 bija tie kas aizsāka CAN'u. Bet tā kļūda nekādā ziņā ar to nav saistīta, vnk tur slēdzas viltīgs devējs, kura signālus ar TinyTog emulē no parastā devēja rādījumiem. Vienkāršāk pārbaudīt var pieslēdzot paneli uz galda - 4 vadi, un visu redz. Ja starp pārējām kļūdām neparāda kanniņu ar vārdu Sensor, tātad panelis nav no tiem kam vajag hitro devēju.

Tāpēc es i rakstu ka esmu slēdzis 5 līdz 10 Immo3 paneļus mainot displejus, un tikai viens gadījās ar sensor kļūdu, tas bija nokauts kriptotais no 2003.gada A6. 


Šo rakstu rediģēja alibaba: 29 July 2017 - 01:35


#57 Val

Val
  • Administrators
  • 11668 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 29 July 2017 - 10:21

Te, piemēram, ir FL viduskonsoles pogas, bet spidometrs ar analogo pulksteni.
https://www.zz.lv/ms.../a4/blenpx.html (linkā jāizlabo 2x z burti)
Sludinājuma reklāma tā nav domāta. Vēlāk paņemšu konkrētās bildes un linku izdzēsīšu.
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeli kopā ar VCDS (VAG-COM) un 2x2 pāreju.
:arrow: B5-B6, C4-C5 šrotu OEM radio pin kodu atgūšana: RNS-D, RNS-E, Concert, Chorus utt. PM

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#58 alibaba

alibaba
  • Lietotājs
  • 152 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 29 July 2017 - 12:59

Audizine linkos, kurus es metu ir redzams ka A4 bija tipa trīs paaudzes:

1) analogais pulkstenis ar sadaļām pa minūtēm, 8d0919... panelis ar veco šleifi, konsole ar prastajām pogām, immo atsevišķi no paneļa, 26 kontaktu štekeri (deltens un zils);

2) analogais pulkstenis ar sadaļām pa 5 min., 8d0920... panelis, pogas tipa A6, immo jau panelī, 32 kontaktu štekeri (zaļš un zils, vidū 20 kontaktu sarkans štekeris gaismu, kompja signāliem.

3) digitālais pulkstenis, CAN BUS, 32 kontaktu štekeri (zaļš un zils), vidū 32 kontaktu pelēks štekeris.

 

Zilajā parasti sabadīti barošanas un akuma kontakti, tā ka eksperimentējot zaļo var neslēgt. Immo1, cik atceros, aidedze gan gāja uz dzelteno (varu kļūdīties).

 

Un vispār, uz A4 ir eksperimentējuši, ko vēlāk pārnesuši uz A6, tāpēc vecā tipa pogas ir tikai A4 mašīnām, tās kas tika pusfeisliftam, tās pārgāja arī uz A6, tas pats ar paneļiem, un optiku. Līdz ar to A4, cik zinu, netika līdz tiem hitrajiem devējiem. Nu pieļauju domu ka S4 varētu tādi būt, bet tas jau ir cits stāsts. Paneļu paaudžu klasifikācija arī atšķiras A4 un A6, jo ar minūšu sadaļām esmu sastapis tikai A4 paneļus (Immo1). Ir bijis saskarties ar Immo1 paneli '98 gada A4, kas pēc pieslēguma un skata bija kā Immo2, bet nolasot softu rādīja ka Immo1.


Šo rakstu rediģēja alibaba: 29 July 2017 - 13:01


#59 km_

km_
  • Lietotājs
  • 570 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 30 July 2017 - 15:20

Drīzumā pie manis atceļos B5 no Vācijas un par cik 1.9tdi, tad ar lielo ekrānu un kompi nu nesanāca atrast. Pirmais, ko gribu izdarīt, ir ielikt kompi, tā nu pamazām meklēju kas kā. Iepriekš man bija B5 ar immo1 paneli, tur arī bija visādas viltības, bet biju pilno paneli (immo1) ielicis un viss strādāja pareizi.

 

Objektam ir 1999.5 gads un vēl nav Immo3 panelis, ja nav čakarēšanās ar hitrajiem sensoriem, tad likšu immo3, tikai cik skatos, nezinu cik viegli būs atrast immo3 paneli no A4, laikam jāskatās no kāda jaucama 2.5tdi ne-angļa, lai mazinātu čakaru.


A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#60 alibaba

alibaba
  • Lietotājs
  • 152 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 30 July 2017 - 16:25

Es jau minēju ka vismaz mūsu krajos A4 paneli ar FIS nesanāca atrast, tāpēc sāku knibināties ar A6 paneļu modificēšanu. Ja par pilno paneli skaitās tas kuram ir visi devēji,, tad it kā tam i būtu jāstrādā pa defaultam, jo kad liku savai kruīzu, uzzināju ka neskatoties uz to, ka tāda mašīnai nav, smadzenēs viss ir, un aktivizējot pēc pieslēgšanas visam jāstrādā, jo visi kņāpuči zem pedāļiem, un viss pārējais jau ir. 

Nu skaidrs, tev tātad būs jāpiemeklē panelis ar FIS un elektronisko pulksteni. Ņemot vērā to, ka štekeri jau ir 32 kontaktu, tad būs jāsameklē tikai vidējais uz 32 kontakti, un jāsamaina vadi + vienu jāpārstiepj no EBU lai reķinātu momentālo patēriņu.







Also tagged with one or more of these keywords: a4, b5, borta kompis, instrumentu panelis

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)