Pālekt uz saturu


Foto

Bremzēm vakuums trūkst


  • Please log in to reply
10 atbildes uz šo tēmu

#1 crispy

crispy
  • Lietotājs
  • 148 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 31 January 2013 - 19:17

Sveiki!

 

Īsti nezinu, vai ieliku zem pareizas sadaļas - dīzelis, bet lai nu būtu.Auto - Audi A4 B6 dzinējs - 1.9 tdi AWX.

Tātad problēma sekojoša- aukstam dzinējam , nobraucot kādu pus km aptuveni garu ceļu posmu,  bremzes jāspiež ļooti ,lai nobremzētu.Itkā nobremzēt jau var, bet katra ziņā kautkas līdzīgs kā spaidot bremzes pie neiedarbināta dzinēja.Bet kad pabrauc ilgāk, tā bremzes ok. Tātad mans secinājums- loģiski, izskatās laikām pēc kautkā beigu sākuma, domājot tieši par vakuumsūkni, iespējams, ka tas arī ir šīs te parādības cēlonis.Bet tai pašā laikā arī nav vērojami aukstam dzinējam nekādas izmaiņas gaitā.Var secināt, ka bremžu sistēmai nepieciešams lielāks vakuums, nekā vnt mehānismam.Ko man darīt?Vai ir iespējams kautkāds remkomplekts tam vakuumsūknim, cik vispār tāds maksā?Varbūt kāds ir saskāries ar šāda veida problēmu?



#2 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6156 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 31 January 2013 - 20:54

Vispārīgi kopumā nav arī jaudas trūkums pie zemiem apgriezieniem?

Pārbaudi savienojumu vakuuma caurulei pie "ugunssienas".

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA SERVISS | IMMO OFF | PANEĻI | DIAGNOSTIKA


 

Labāk zvanīt (+371) 2-9861-891 (9:00-19:00)

 

Seko Chiptuning jaunumiem: Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#3 crispy

crispy
  • Lietotājs
  • 148 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 31 January 2013 - 22:39

Nu it kā nav, ikdienā pārvietojos  ar auto daudz,un esu pieradis ļoti.Katrā gadījumā,ja ir jaudas zudums, tad tas ir radies pamazām, ka pat izmaiņas tā īsti nejūtu.katrā ziņā vienreiz uztaisiju testu- nospiedu bremzes, un pēc tam paatrinājos- šīs darbības darīju ar mazu laiku intervālu, brīdi apgr. kāpa ar lēni, bet tad aizgāja.Pie normālas paatrināšanas šādu parādību neesmu ievērojis.Vakuumsavienojums( pie paša vakuumsūkņa korpusa) gan ir aizlausts, tā teikt tas kustējās,to es tur mēģināju aizsmērēt ar hermētiķi.laiks jau ir pagājis vairāk kā pusgads, it kā nekādas izmaiņas pēc šādas darbības nebija, taču pats "pipsis" vairāk īpaši nekustējās.Iespējams, ka tas savienojums ir bijis aizlausts ilgu laiku un visādi suu.. sagājuši iekšā, līdz ar to ir paatrināti izdilis tas?Bet tad kāpēc nedaudz uzsilstot vakuums parādās?Uzsilst metāls, izplešās utt laikam.



#4 Arvīds

Arvīds
  • Lietotājs
  • 781 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 31 January 2013 - 23:20

Tu jau pats esi atradis problēmu! Tas hermētiķis jau sen nav hermētisks, pie sūkņa. Civilizēti tam flancim jāuzgriež vītne, kā arī iekšā korpusā un tad jānohermetizē ieskrūvēts. Kā tu domā, cik liela mehāniskā noturība var būt divām metāla daļām, kas savienotas ar hermētiķi? Viss jau sen izļurkājies, tur arī pazūd vakkums. Otrs variants- jauns sūknis. Ap 130,- ls

P.S. Slimība šiem motoriem. 



#5 crispy

crispy
  • Lietotājs
  • 148 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 01 February 2013 - 08:34

Nu tā arī domāju,kādu momentu gan bija ok.Diezgan ilgi esmu braukājis ar šādu,kuram savienojums ir atlūzis.Iespējams, ka tas ir izdilis.Tātad ,domāju,ka pareizāk būtu tomēr likt jaunu vai nu moška kautkur izrakt lietotu,bet ar nesabojātu savienojumu.Tad tam nomainīt blīves,lai nebūtu nekādi pārsteigumi,varbūt pat kautkādā veidā pastiprināt to savienojumu,kas mēdz lūst.Un likt virsū protams, ar jaunu blīvi starp to un galvu.Pameklēju netā, nekur jaunu neredzēju pa 130ls, vienīgi ebaya kautkur ap 100ls, latvieši dārgāk daudz pārdod.



#6 Grata

Grata
  • Lietotājs
  • 174 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre

Pievienots 01 February 2013 - 08:59

Man viens jautājums par šo tēmu. Ja uz beigām iet vakuumsūknis, tad tas attiecās uz visām bremzēm gan aizmuguri, gan priekšu? Jo man ir tā, ka priekšējās ir palikušas nedaudz vājākas par aizmugurējām spriežot pēc tehniskās apskates rādītājiem. Kaut gan ir uzlikti jauni bremžu diski un kluči gan priekšā gan aizmugurē.



#7 lmp

lmp
  • Lietotājs
  • 4191 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:speedgang.lv

Pievienots 01 February 2013 - 09:59

Pedālim ir viens galvenais cilindrs uz priekšu un aizmuguri kopā.


speedgang.lv


#8 abo

abo
  • Lietotājs
  • 1940 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 01 February 2013 - 10:26

jā viens cilindrs, bet ar divām atsevišķām kamerām


automotive enjoyneering


#9 crispy

crispy
  • Lietotājs
  • 148 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 01 February 2013 - 12:10

Nu katrā ziņā manā gadījumā gan priekšas gan pakaļas bremzes vienādas, tā kā vakuums ir tik cik ir uz vienu  bremžu pastiprinātāju.



#10 crispy

crispy
  • Lietotājs
  • 148 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 04 February 2013 - 20:58

Cik  lielam  un pie kādiem apgr. ir jābūt tam vakuumam?vai kāds ir mērījis.Noteikti jābūt kautkādam noteiktam lielumam, ko varētu saukt par romālu.Motors tas pats 1.9 tdi PD



#11 Arvīds

Arvīds
  • Lietotājs
  • 781 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 19 February 2013 - 22:03

Meklē pēc šāda numura Pierburg 7.24807.17.0, tiešām pa 130,-ls vairs nebūs , bet pa 220-250 Eur var atrast.






0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)