Pālekt uz saturu


Foto

Diagnostikas kļūdu skaidrojums


  • Please log in to reply
421 atbildes uz šo tēmu

#31 students S4

students S4
  • Lietotājs
  • 39 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvija Rīga

Pievienots 19 June 2013 - 15:01

Rakstu vēlreiz jo ar pirmo reizi man neviens neatbildēja :(
16815 - Warm Up Catalyst: Bank 2: Efficiency Below Threshold
        P0431 - 001 - Upper Limit Exceeded
16805 - Warm Up Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold
        P0421 - 001 - Upper Limit Exceeded
17516 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B2 S1: Performance too Low
        P1108 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
 
Vai kāds var pateikt man priekšā kura no 4 lamdam ir vainīga godīgi pateikšu nesaprotu...  :)

Audi A4 3.0 v6 2002 g.



#32 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 598 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 19 June 2013 - 15:21

uz aizdomu pamata vadītāja pusē pirms katalizatora..


Audi A4 B5.5 AFN


#33 students S4

students S4
  • Lietotājs
  • 39 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvija Rīga

Pievienots 19 June 2013 - 18:03

uz aizdomu pamata vadītāja pusē pirms katalizatora..

Paldies beidzot vismaz viens variants :) 

 

Varbūt vēl kādi varianti ? :)



#34 students S4

students S4
  • Lietotājs
  • 39 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvija Rīga

Pievienots 22 June 2013 - 08:46

Pamēģināju pajaukt mašīnu un izrādās ka pie vainas ir tā lamda, kura atrodas vadītāja pusē pirms katalizātora. nenomainīju viņu jo biju sagatavojis lamdu ar 4 vadiem  a tur izrādās ar 5 vadiem :( Neko darīt saliku atpakaļ, tagad tikai sākas interesantākais. Pirms tam man uz paneļa dega check engine lampiņa tagad vairs nē bija arī divas nenodzēšamas kļūdas kuru arī vairs nav :) vēl man meta arā ka man ir missfire gadrīz visos cilindros neskatoties uz to ka man ir tiko nomainītas visas indukcenes un sveces pilnīgi jaunas tagad nekas tāds arī vairs nav :) Mašīna iet labāk, bet kad skatos measure blocks  piem. grupā 033 parādās 1.logs 14,8%(lamda) 2.logs 1,540(Voltage)

3,Logs 5.5% (Lamda) 4.logs 1,560 (Voltage) cik noprotu jāmaina viņa būs jebkurā gadījumā :)

bet notika vēl viena interesanta lieta darbojoties uz mierīgiem rpm. kādreiz tie bija 880 rpm (ja nemaldos) tagad tie ir 720 rpm. 

Kā tas viss ir izskaidrojams ?  :smartass:  :blackrs4: 



#35 Madars

Madars
  • Lietotājs
  • 2372 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Ikviens, pēc savas iekšējās būtības, ir dzinējs: viens kandžas, cits- huiņas....

Pievienots 27 June 2013 - 09:55

00657 - Positioning Motor for Central Vents (V102) 
            41-00 - Blocked or No Voltage
00715 - Rear Footwell Vent Positioning Motor (V112) 
            41-00 - Blocked or No Voltage
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) 
            41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
 
 

Interesē, kur mēklēt to pēdējo, itkā tie pirmie būtu skaidrs, bet tam pēdējam, vajadzētu būt uzreiz kautkur aiz salona ventilatora, vai arī Es kļūdos?

Vienkārši, tās klapes tur ir miljons, divas bija noķīlējušas un klakšķēja tie motoriņi, tos nomainiju, bet tas trešais neizdveš pilnīgi nevienu skaņas. Kā viņu atrast dabā?



Nu jā,un vēl, tiem pirmajiem diviem tās klapītes tagad verās, bet kļūdu tāpat met ārā uzreiz pēc nodzēšanas, bet tam temperatūras vārstam viņa izmetās kaut kad braucot...

 

Bet pašā pamatā problēma ir tāda, ka pēc kondicioniera sapildīšanas salona ventilatorā iemetās kaut kāds mākslīgais intelekts, praktiski nedarbojās, ir padarbojies, bet uz neilgu brīdi un, pieļauju, ka dēļ tā kondicionieris izslēdzas pēc minūtes. Ceru, ka var saprast manu savārsmojumu...


Šo rakstu rediģēja Madars: 27 June 2013 - 10:02

Audi 200 C2 1981.

A8L d2 4.2l 40v
Audi 90Q 7A AAN

Vw transporter t4 2.5tdi

A4b5q AFN


#36 zaq

zaq
  • Lietotājs
  • 435 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:talsi
  • Intereses:skrūvēšana, metināšana, krāsošana. mūzika, peldēšana, pirts

Pievienots 27 June 2013 - 11:05

paspēlējies ar kabeli. testa sadaļā dzirdēsi, kā strāda, vai adptējot viss nostājas pa 0lēm



#37 Madars

Madars
  • Lietotājs
  • 2372 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Ikviens, pēc savas iekšējās būtības, ir dzinējs: viens kandžas, cits- huiņas....

Pievienots 27 June 2013 - 12:53

Atradu to klapi, tā ir uzreiz aiz pečkas ventilatora, bet lieta nav tajā, tā šķiet, jo izvaroju tur visu un ventilators galīgi stīvs, sapūtu ar vd40, izmazgāju un itkā griežas stipri ņiprāk, bet nezinu vai tā bija laba doma....


Audi 200 C2 1981.

A8L d2 4.2l 40v
Audi 90Q 7A AAN

Vw transporter t4 2.5tdi

A4b5q AFN


#38 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9474 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 27 June 2013 - 13:03

kādas dienas palīdzēs


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#39 dzidars

dzidars
  • Lietotājs
  • 384 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Audi quattro...

Pievienots 19 July 2013 - 15:37

Sveiki.

Vai kads zina ko manam vecam A 100 1990 gada nozime kluda nr. 51?


VW Sharan TDI 1997 g. ZH-49

Audi 100 Avant 2.2 20VT Quattro sport exklusiv (S 743)1990 g. ZH-49 Fuck off petrol saving!!!

Audi 90 2.0 1985 g. ZH-49

Audi 90 2.2 1986 g.


#40 garais236

garais236
  • Lietotājs
  • 402 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga,Jekabpils
  • Intereses:Audi Quattro

Pievienots 19 July 2013 - 17:45

Tā nav kļūda,bet gan auto check Tevi informē par instr paneļa kodējumu: 5 - 5cilindru motors,1 - german speaking country(tobiš autočeks raksta brems licht,nevis brake light).Kkā tā laikam bija.



#41 dzidars

dzidars
  • Lietotājs
  • 384 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Audi quattro...

Pievienots 19 July 2013 - 18:16

Tā nav kļūda,bet gan auto check Tevi informē par instr paneļa kodējumu: 5 - 5cilindru motors,1 - german speaking country(tobiš autočeks raksta brems licht,nevis brake light).Kkā tā laikam bija.

Paldies!.

Bet kā to Tevis rakstīto iekavas saprast?Ko tas nozīmē?


VW Sharan TDI 1997 g. ZH-49

Audi 100 Avant 2.2 20VT Quattro sport exklusiv (S 743)1990 g. ZH-49 Fuck off petrol saving!!!

Audi 90 2.0 1985 g. ZH-49

Audi 90 2.2 1986 g.


#42 garais236

garais236
  • Lietotājs
  • 402 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga,Jekabpils
  • Intereses:Audi Quattro

Pievienots 19 July 2013 - 18:22

Ieslēdzot aizdedzi autočeka lodziņā neparādās brems licht vai brake lights,kurš nodziest kad nospied bremžu pedāli(ar nosacījumu ka stop signālam lampiņas veselas)?Brems licht-stopsignāls.



#43 KRY

KRY
  • Lietotājs
  • 78 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:Autosports

Pievienots 24 July 2013 - 20:43

Sveiki, kas ta tas pa brīnumu?

17965 charge pressure control- positive deviation

p1551-35-00

 

1.9tdi pd 2004

 

Lieku uz N75..  Kādi varianti?



#44 IVARSX

IVARSX
  • Lietotājs
  • 104 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 29 July 2013 - 09:45

Interesē ko īsti nozīmē Qv (Battery Aging)? Vai tas, ka tur ir 0 Ah tā jābūt?

Vai varētu būt, ka tikai pārkodējot akumulatoru iekš VCDS šī vērtība mainās?

 

battery-1-.sized.jpg



#45 IVARSX

IVARSX
  • Lietotājs
  • 104 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 August 2013 - 15:04

Spoiler
Šī kļūda laikam bija, ka laiks mainīt kvēlsveces, bet šo gan īsti nesaprotu:

 

Spoiler
It kā problēmas ar centrālo atslēgu vadītāja puses durvīm, bet viss šķiet strādā normāli. Kā kļūdu nodzēš tā parādas atkal no jauna. Kaut kāds gļuks ar moduli, ka uzrāda kļūdu?



#46 BrshM

BrshM
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 August 2013 - 15:19

HELP :)

 

Manam A6 C5 2.4 Q

 

visu laiku ir šīs kļūdas

 

17535 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult)
            P1127 -- 35-10 - System too Rich - Intermittent
17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult)
            P1130 -- 35-10 - System too Lean - Intermittent
Readiness: 0000 0000

 

kas varētu būt pie vainas!



#47 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9474 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 05 August 2013 - 15:39

Jāpārskata kas notiekas ar svecēm, sprauslām, arī zondēm var pievērst uzmanību.. kaut kā tā...


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#48 BrshM

BrshM
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 August 2013 - 17:17

Jāpārskata kas notiekas ar svecēm, sprauslām, arī zondēm var pievērst uzmanību.. kaut kā tā...

Sveces samainīju visas jaunas ....

 

kur zondes lasījumus VCDS 12.10.3 var nolasīt ?



#49 BrshM

BrshM
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 07 August 2013 - 21:05

032 grupā lambda % rāda +- konstanti -0,9

033 grupā lambda % lēkē no + 4 līdz  -9

 

 

ko tas nozīmē?



#50 Val

Val
  • Administrators
  • 11668 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 07 August 2013 - 21:23

http://www.ross-tech...ks/030-049.html
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeli kopā ar VCDS (VAG-COM) un 2x2 pāreju.
:arrow: B5-B6, C4-C5 šrotu OEM radio pin kodu atgūšana: RNS-D, RNS-E, Concert, Chorus utt. PM

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#51 BrshM

BrshM
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 08 August 2013 - 16:34

Paldies.



#52 BrshM

BrshM
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 10 August 2013 - 19:49

HELP :)

 

Manam A6 C5 2.4 Q

 

visu laiku ir šīs kļūdas

 

17535 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult)
            P1127 -- 35-10 - System too Rich - Intermittent
17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult)
            P1130 -- 35-10 - System too Lean - Intermittent
Readiness: 0000 0000

 

kas varētu būt pie vainas!

Nu tā kamēr neatslēdz zondi kas atrodas pirms katalizatora vcds neredz pat otru, tikko atslēdz tā rāda visus normāli rādījumus otrai zondei..

Rīt mainīs nost zondi ...



#53 BrshM

BrshM
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 14 August 2013 - 17:17

ATM sadaļā parādījās šāda kļūda,

18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent

auto apgriezieni uz 500 stāv spidometrā, bet tikko nodzēš kļūdu mazu laiku apgriezieni ir normāli un tad viss paliek kā iepriekš.

 

Kas varētu būt pie vainas. Viss sākās pēc eļļas maiņas kārbā.

Lasīju netā bija visādi varianti. Viens no kad eļļas maiņas laikā pamaz eļļas pieliets, jo esot tiptronic kārbām jāskatās eļļas līmenis darba temperatūrā,pie ieslēgta dzinēja P režīmā.

 

Ir vēl kādi varianti?



#54 dewilll

dewilll
  • Lietotājs
  • 22 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valka

Pievienots 17 August 2013 - 00:23

Sveiki,

Manam a4 2.8 ACK,

Kaadu laicinju atpakalj,peec zobenes mainjas biju piesleedzis pie kompiisha un izmeta man divas kljuudas- 

 

01121-Camshaft position (CMP) control, bank 2 - mechanical fault

01120-Camshaft position (CMP) control, bank 1 - mechanical fault

 

,biju vinas izdzesis,ta4u shodien sleedzot pie kompiisha,tika izmestas atkal taas pashas kljuudas..!Gribeejaas zinaat kas vareetu buut pie vainas un kaa to labot...?!



#55 dgs

dgs
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 25 August 2013 - 23:02

Sveiciens biedriem!

Lieta sekojoša, dažreiz piedarbinot blāvi paliek degt AIRBAG un ABS lampiņas un vidējā konsolē sarkanā izsaukumzīme, nepalaižas kondiška un pats krutākais, ja ieliek atpakaļgaitā, tad mašīna noslāps un pazūd visa elektrība uz paneļa. Piedarbinot un noslāpējot vai pat tikai pagrozot atslēgu, gļuks pārsvarā pazūd. Vienreiz gan atstājot atpakaļgaitā vairs nevarēja piedarbināt, līdz brīdim kamēr mašīnu nepastumdija uz atpakaļu. Atpakaļgaitas štekeri no kārbas atvienoju un vismaz var padot atpakaļ. Bija aizdomas par bateriju signalizācijas pultī, nomainīju un likās kad viss kārtībā, bet pēc nedēļas atkal parādījās. Pēdējais ar šo gļuku bija situācija, kad vajadzēja nobraut kilometru pēc kā arī AIRBAG tagad visu laiku deg un vesela kaudze ar eroriem:

00532 - Transmission Control Module Relay - Supply Voltage (B+) Malfunction Low Battery or Bad Ground

00546  - Data Communication Line Faulty

00575  - Manifold Absolute Pressure Sensor

00626 - Glow Plug Indicator Light -29

00654 - Seat Belt Tensioner Igniter 1 -N153
00655 - Seat Belt Tensioner Igniter 1 -N154

01217 - Side Airbag Igniter, Driver Side (N199)

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

Pēdējie četri erori parādījās pēc tās kilometra braukšanas ar gļuku

Caurskatīju daudzas tēmas, atradu par štekeriem zem sēdekļa, X releju, bet nav pārliecības kad tas ir šis variants.

Domāju ka visi vai lielākā daļa erori ir kaut kādas problēmas sekas.

Varbūt kādam ir bijis kas līdzīgs vai kāds padoms ar ko sākt un kur skatīties?!?!:)

Iepriekš pateicos par atsaucību!



#56 Platinum

Platinum
  • Lietotājs
  • 4585 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki
  • Intereses:Olga :)
    Quattro TDI

Pievienots 25 August 2013 - 23:05

Vai tik gadījuma nav slīkonis?



#57 dgs

dgs
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 25 August 2013 - 23:20

Manu sešu gadu laikā es viņu neesmu peldinājis, vienīgais retu reizi uz bakussēdētāja paklājiņa ir mazliet ūdens.



#58 Platinum

Platinum
  • Lietotājs
  • 4585 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki
  • Intereses:Olga :)
    Quattro TDI

Pievienots 25 August 2013 - 23:48

Tad ļoti iespējams , ka komforta blokas peldas ūdenī.

#59 KEPKE

KEPKE
  • Lietotājs
  • 286 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Izdzīvošana, bet ikdienā datori, bik auto, bik mitrās vietas ;)

Pievienots 28 September 2013 - 14:24

6 Faults Found:
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-00 - Open or Short to B+
00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19)
31-00 - Open or Short to Ground
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
29-00 - Short to Ground
00635 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: Before CAT
37-00 - Faulty
00525 - Oxygen Sensor (G39)
05-10 - Input Open - Intermittent
00525 - Oxygen Sensor (G39)
07-10 - Signal too Low - Intermittent
 
Pārbaudīju gaisa masas sensoru ar voltometru, 12V vietā ienāk ~4Volti (staigā)

Šo rakstu rediģēja KEPKE: 28 September 2013 - 14:26

Audi A3 8L
Īstais tjūnings sākas tad, kad beidzas nauda! :)

#60 Zinca

Zinca
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 5 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Tukuma novads

Pievienots 29 September 2013 - 20:57

Sveiki. Lieta tāda ka mašīna pa nakti stāv un pēkšņi kreisajā pusē iedegas gabarīti no sākuma raustās bet pēc tam deg. Kas varētu būt pie vainas? Kāds relejs?






0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)