
#31
Pievienots 30 January 2013 - 19:51
Par Rez. Daļām ieej kau vai grosauto.lv -25% no cenas - aptuveni varēsi sarēķināt, dārgākā būs priekšas hadene...
Audi Q7 3.0 TDI powered by Jonix ; Audi A4 B8 2,0 TDI
Audi TT 1,8 T 1 80 hp ; Quadzilla ram smc 250
Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix, Audi A6 C5 2,8 30V Quattro
Audi A6 C4 2,8 12V Quattro, Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa
#32
Pievienots 30 January 2013 - 20:12
Pa piekari runājot,lauku ceļi jau nu nenāk pa labu. Vienīgais mierinājums,ka nobraucu samērā maz, kas liktu domāt,ka pārāk bieži nevajadzētu mainīt.
#33
Pievienots 30 January 2013 - 22:59
Es pa lauku celjiem braucu kaadus 30% no kopējā nobraukuma un nebraucu lēni, braucu reizeem pat aatraak nekaa pa shoseju, jo man patiik freezeet :)un nav ne vainas kā jau teicu piekaree neko dizhu mainiijis neesmu.Pa visiem km pakaļējā tilta bukses (bija beigtas kad auto atnāca no fričiem) 2x36 LVL, dabuuju pie Gaspara restaureet reiku, kas shiem laikam vaajaa vieta 160lvl, viena taisnaa kjega 44 lvl, abi pirksti 2x16lvl, viena augsheejaa kjega 26lvl
Siksnu mainja bija 140lvl daljas pie Muxas (nomainiiju pilniigi visu kas tur ir)+darbs 55 LVL
man principaa ir piefikseeta visa info ko esmu dariijis, elljas,kluchus utml nerakstiishu
Posti: 777

#34
Pievienots 31 January 2013 - 10:29
Es domāju ka zobsiksnas komplekta cena neko diži neatšķirsies no 2.4, 2.8, 3.0 jo visi viņi V6
Cenas gan vairs nepateikšu, jo tā sarakste man nav saglabāta. Bet par visu kopā (ieskaitot pat jaunus oriģ. uzgriežņus!) bija kaut kas ap 300LVL
Cik Rīgā mainīt nezinu un vispār neorientējos cik servisos kaut kas maksā, vienīgi zinu ka Virešu servisā (Apes nov. Virešos) riepu maiņa+balansēšana bija 10Ls Un Smiltenē lampām augstuma pārbaude+korekcija 1Ls ir
- Triton atbalsta
#35
Pievienots 31 January 2013 - 13:47
3.0 zobsiksnas komplekts ar visiem ruļļiem spriegotājiem ūdenssūkni pāris gadu atpakaļ sanāca ~ 200 LVL detaļas no APEs dažas no OOOO + 100 darbs. Ja baidies no izdevumiem, drošvien 2,8 būs piemērotāks, šrotos vairāk. 2,8 nebūs feislifts, 3.0 tikai pēc feislifta. Dažiem 3.0 novērotas galvas problēmas, sadaleņu dilonis. Ir mainīta viena sadales vārpsta. ~130 + darbs. Vaina esot iepriekš par ilgu nemainīta eļļa vai eļļas bads, tāpēc jāseko līdz eļļas maiņai, līmenim. Aptaujātie motoristi par izturību visvairāk slavē 4,2 motoru, lai arī dēļ tā izmēriem reizēm ir problēmas šim tam piekļūt - labdas, eļļas/"tosola" starpdzesētājab blīve utt, kur ir nepieciešamas gumijas rokas vai motora izcelšana.
Ja nav konkrētas vēlmes pēc konkrēta dzinēja, tad galvenajam kritērijam vajag būt stāvoklim, īpaši pērkot LV. Nav te nekāda dižā izvēle, vairums ir sūrā stāvoklī.
- Triton atbalsta
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM
#36
Pievienots 31 January 2013 - 22:32
No 4.2,kaut kā raustos. Ja paveicas,nu ok degvielas patēriņš liels,izmaksās vēl lielākas pa V6,gāze arī diži nesimpatizē.
Bet braukt ar pilnībā aprīkotu auto ir bauda. Bet tad jau skatītos uz A8 D2 4.2 quattro. Lai gan A8 ar 2.8 30v nāk arī piedāvājumā,kas arī būtu ok.
Cik savā pusē servisā esmu apjautajies, tad diži A8 un A6 ar v6 dzinējiem izmaksu ziņā ir vienlīdīgi. Tā varētu būt?
Tagad konkrētais mērķis savu C4 pamēģināt nopārdot,kas būs grūti. Pa lēto nepārdošu,jo esmu viņam sekojis līdzi,kā arī muzic ielikta laba, ko žēl uzdāvināt pa lēto.
Ja pa 1600ls aizietu,varētu domāt! Ja nu kādam vēlme aprasīties pa manu C4,tad caur PM!
Vēl jau pastāv līzingi,jauna auto iegādei,bet nu to vēl negribu apdomāt.
Šo rakstu rediģēja Triton: 31 January 2013 - 22:33
#37
Pievienots 25 April 2013 - 21:24
Man arī interesē iegādāties C5, tāpēc ir radušies daži jautājumi.
Manas galvenās prasības ir 2.8 Q sedans ar manuālo kārbu, bet lielākā daļa ar labu aprīkojumu ir ar tiptronic par kuru neko nezinu.
Kāds ir vidējais resurss tiptronic kārbai?
Kādas varētu būt remonta izmaksas?
Pēc rūpnīcas datiem 2.8Q manuālis līdz 100 ieskrienas 7.9s, bet tiptronic - 10.0s. Vai tiešām tiptronic ir tik gauss? Vai pašam manuāli pārslēdzot ātrumus ar tiptronic varētu turēt līdzi manuālim?
Vai ziemām ir iespējams arī mazliet papriecāties pa kādu ezeru vai stāvlaukumu?
P.S. Nekad neesmu braucis ar automātu.
#38
Pievienots 26 April 2013 - 09:34
Braucu ar 2,8 Q manuāli.... viss bumbās izņemot spararatu...
Audi Q7 3.0 TDI powered by Jonix ; Audi A4 B8 2,0 TDI
Audi TT 1,8 T 1 80 hp ; Quadzilla ram smc 250
Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix, Audi A6 C5 2,8 30V Quattro
Audi A6 C4 2,8 12V Quattro, Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa
#39
Pievienots 26 April 2013 - 12:46
Benzņs, gan man nav bet ar tiptronic var izklaidēties uz ezera un arī pa stāvlaukumiem.
A4B5 1.9TDI quattro `98
#40
Pievienots 06 January 2014 - 01:03
Sveiki vīri!
Otrdien plāni ir iepirkt auto.
Noskatīti divi exemplāri. abi kompetes,bet tagad nevaru izlemt.
Viens ir A6C5 2.4 1998.g sedans / Šeit braukts. Ir bijis iestādes auto un pa remontiem nav taupīts un viss uz iestādes rēķina labots.
Otrs ir A4B6 1.8T 2002.g avants! Tikko no vācijas.
Cik visur izrakņājos pa degvielas patēriņiem, tad 1.8t apmēram pa 1.litru mazāk ēd kā 2.4. Tiešām viņš ir tik ēdelīgs?
kas būtu jāpapēta tam 1.8t ? Kaut kādi knifi,kas novēroti tam motoram. Kā arī turbīnas ir vāja vieta?
Pa 2.4 te jau ir pietiekoši apstāstīts. Tieši intresē pa 1.8t.
Kā arī noderētu subjektīvs katra viedoklis,ko labāk izvēlētos,ja abi auto būtu vienādi kopti.
Šo rakstu rediģēja Triton: 06 January 2014 - 01:04
#41
Pievienots 06 January 2014 - 11:48
B6 ir bišku svaigāks, C5 jau noiets etaps, pie tam tas noskatītais vēl ir pirmsfeislifts.
Par benzīna motoriem neko nemāku teikt, tur klusēšu.
#42
Pievienots 06 January 2014 - 17:40
Vispār klusībā arī nedaudz vairāk velk uz B6 ar 1.8t!
Tik gribētos vairāk atsauksmes pa tieši šo motoru 1.8t 150zs
Kāds viņš ir?
Cik izmaksā zobsiksnas maiņa+detaļas?
Ko papētīt pirms pirkšanas?
Veči tak padalaties,lai galīgi uz muļķību neiekristu.
#43
Pievienots 06 January 2014 - 17:43
1-3-4-2
Listen to SLAYER
R.I.P. Divlitrīgais alus
#44
Pievienots 06 January 2014 - 17:58
Vispār klusībā arī nedaudz vairāk velk uz B6 ar 1.8t!
Tik gribētos vairāk atsauksmes pa tieši šo motoru 1.8t 150zs
Kāds viņš ir?
Cik izmaksā zobsiksnas maiņa+detaļas?
Ko papētīt pirms pirkšanas?
Veči tak padalaties,lai galīgi uz muļķību neiekristu.
Standartā ļoti gauss, bet diagnosticējams un remontējams krietni vieglāk kā 2.4V6.
Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA | AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA
Saziņai:
29861891 (9:00-19:00)
#45
Pievienots 06 January 2014 - 18:08
Jonix!
Bet pie tevis nedaudz jau var uzlabot dinamiku?
Aizmet ziņu quattro79, viņam tiesi tāds aparāts ir.
Ok!
#46
Pievienots 06 January 2014 - 21:07
Pirms vēl esi atmetis ziņu,no savas puses iesaku A4 B6 avant 1,8Tq.
LV diezgan reti sastopma kombinācija,var nākties pameklēt ilgi,bet nekas nav neiespējams. Ir 150,163 un ļoti reti 190zs versijas.
Ja kas,PM!
Standartā ļoti gauss, bet diagnosticējams un remontējams krietni vieglāk kā 2.4V6.
Nekas tur nav gauss.
Šo rakstu rediģēja quattro79: 06 January 2014 - 21:09
BBT
Setra Team
#47
Pievienots 06 January 2014 - 21:39
A6 C4 avant TDI q
#48
Pievienots 06 January 2014 - 22:20
Vēl viens eksemplārs uzradās meklējot ss.lv
teikšu tā ,jo dziļāk mežā,jo vairāk koku.
runa pa šo
http://www.ss.lv/msg...i/a6/ecifl.html
Kas tā tāda pa piekari? Tipa pats varu augstāk zemāk regulēt? Cik sarežģīta un stipri lūzstoša? katrā ziņā retums laikam gan.
#49
Pievienots 06 January 2014 - 23:07
Aizmugure ir hidroliskie amartizatori.Notur masinu viena limeni,var kraut bagaznieka cik velies.Kamer strada lieta laba.
#50
Pievienots 06 January 2014 - 23:34
Aizmugure ir hidroliskie amartizatori.Notur masinu viena limeni,var kraut bagaznieka cik velies.Kamer strada lieta laba.
Un teiksim,ja viņi izbeidzas.
Ir iespēja bez lielām grūtībām pāriet uz parastajiem amartiņim?
Tie hidroliskie droši vien kosmosu maksā.
#51
Pievienots 06 January 2014 - 23:50
Ja viss vienkarsi.
#52
Pievienots 09 January 2014 - 09:56
Manuprāt tiem auto ir stipri liela atšķirība tajā cik vietas ir mašīnā. Līdz ar to, ka neesmu pārāk maza auguma, tad A6 ir labi, bet A4, nevar ērti apsēsties. Lai gan patiesībā ap 1996-98 gada A4 vēl varēju. Kaut kā tā
Ja velk paralēles starp 2.2T un 2.8, un šeit it 1.8T un 2.4 tad patēriņa starpība nav liela.
C5 pirms FL sedans, nuu, nav zaļā krāsā vēl? bet īstenībā, atkarībā no tā kas ir braucis at to auto, bet šādi auto bieži ir diezgan labi uzturēti.
A bet tikko no vācijas varianti biki uzmanīgāk jāskatās, jo gadās visādi (piemēram no lietuvas caur vāciju )
Mēdzu teikt pilnīgas muļķības, , pilnīgā nopietnībā!
#53
Pievienots 10 January 2014 - 00:13
Šodien biju izpētīt auto!
Secinājums bēdīgs. Pirmkārt tā arī ir,kā Sala saka pa A4. Smuks ir ļoti,bet maniem nepilniem 1.95 augumam pa maz vietas. Kājas stūrē duras pie jebkādiem krēsla regulējumiem.
Otkārt tomēr pierasts pie lielāka auto C4 un šajā jau iesēžoties man aiz muguras reizēm aizmugurē sēdošaie ar kājām bada mugurā. Tad ko lai saka pa A4!
Variants no OOOO viens paliek C5 sedans ar v6 motoru. Cik saprotu šis arī labi gazificējas un vietas pietiekoši salonā!
Vēl ir volvo S80,bet kautkā ehhh tomēr vecīgs pēc izskata,pa braukšanu grūti teikt.
Viens c5 bija rumbulā tīri smuks un aprīkots labi pa saprātīgām naudiņām.
Bet pirmkārt dažas detaļas atšķīrās krāsā un iedarbinot motoru pēc maza laiciņa parādijās čivinātājs motorā. Hren zin kas tur tāds čivina, visur vienās plastmasās noslēpts un nekur netiec klāt papētīt. Nākamnedēļ jasadomā uzticams serviss pirms pirkšanas.
Runa pa šo auto.
http://www.ss.lv/msg...i/a6/andjj.html
Ja zināt pa konkrēto placi rumbulā,vai ko vairāk lūdzu padalaties.
#54
Pievienots 10 January 2014 - 00:21
Autohoof ?
#55
Pievienots 10 January 2014 - 00:32
Laikam jā!
Placis pie pašas šosejas. Ja no centra brauc,tad labajā pusē un kreisā pusē ir valūtas maiņa.
#56
Pievienots 10 January 2014 - 12:50
[...] Runa pa šo auto.
C5 sedani izskatās tomēr briesmīgi
Ņem c5 sedanu, obligāti zaļu. Varēsi nokrāsot jumtu brūnu un būs Tev pašam savs bruņurupucis. © mdz
Un sudrabotajai krāsai ir grūti trāpīt toni, ja nekrāso visu auto. Vienkārši vajag papētīt, kas tur ir darīts, kāpēc ir krāsota/mainīta detaļa. Spārni jau mēdz rūsēt
Šo rakstu rediģēja Sala: 10 January 2014 - 12:52
Mēdzu teikt pilnīgas muļķības, , pilnīgā nopietnībā!
#57
Pievienots 10 January 2014 - 14:59
#58
Pievienots 10 January 2014 - 18:18
http://mertehnika.lv...ritaji/17-ct-25
Nopērc šito, pamēri, tad izstāsti cik mašīnas bija nesistas
Es nesūkstos pa to ka krāsots auto. Jo viss ir izdarīts samērā godam,vienīgais kasaks ir ka tonis atšķiras.
Bet vairāk uztrauc tieši tas motora papildus troksnis. Protams tas ir ļoti švaki dzirdams,bet noteikti var saprast ,ka tam tur nebūtu jābūt.
Bija doma rīt velreiz aizbraukt tieši to C5 papētīt,aizraut uz servisu pieslēgt pie kompja,bet visos servisos rindas un mani sūta nah...!
#59
Pievienots 11 January 2014 - 21:36
Čomi palīdziet,kas ir lietas kursā.
Runa,kā jau nojaušat ir pa auto iepirkšanu.
Un tieši šoreiz ir pa citu auto marku. Tas būtu Volvo s80 2001.gada ar 2.0turbo motoru.
Kāds ir tas 2.0turbo bendz. motors? Pa gabalu no viņa,vai ir ok. Tas ir vienīgais, kas intresē pārējais ir koņča!
P.S.-šoreiz tiešām ļoti vajag zināt.
Šo rakstu rediģēja Triton: 11 January 2014 - 21:39
#60
Pievienots 11 January 2014 - 21:50
VW Passat B7 2.0tdi DSG, VW Golf 6 1.6tdi DSG un VW Tiguan 2.0tdi DSGA6 3.0 TDI Quattro chip by JonixA6 3.0 Quattro
A4 1.8 Avant
A 80 2.0
0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)