Pālekt uz saturu


Foto

C5 iegāde!

4-2 8 vai 3 0 bendzīns?

  • Please log in to reply
107 atbildes uz šo tēmu

#1 Triton

Triton
  • Lietotājs
  • 738 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne-Rīga
  • Intereses:Audi & Muzic

Pievienots 27 January 2013 - 17:05

Sveiki vīri! Tik tālu esmu nonācis,ka vēlme izkāpt no c4 un pārsēsties uz nākamo modeli c5 quattro. Intrese ir tikai uzzināt ar jūsu viedokļiem par +/- pa šiem benzīna motoriem 2,4 2,8 un retāk sastopamajiem 3.0 uz c5 bāzes. Pirmais būtiskais ko gribētu uzināt,vai 3.0 stipri sarežģītāks un lūztošāks pa 2.4 un 2,8? Iesakiet ar pamatojumiem tieši uz kuru no šiem motoriem vairāk skatīties iekš c5 modeļa. Katra atbilde ir zelta vērta,jo liek pelēkajām šūniņām vairāk domāt! :) benzīna patēriņš mazāk svarīgs,vairāk intresē motoru knifi dēļ kuriem var ieberzties.

#2 Mākonis

Mākonis
  • Lietotājs
  • 726 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Nekurzeme..

Pievienots 27 January 2013 - 19:09

Pastav tads dzinejs ka 2.7 BT...ja jau paterins nav svarigs..

lai pec tam nav jacep topiks ka pacelt dzineja jaudu..



#3 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 27 January 2013 - 21:56

2.4 atkrīt, balsoju par 2.8. Labs motors, iet labi, patēriņš sakarīgs un praktiski nekas neplīst, nu ja neskaita eļļas noplūžu problēmas, kas lielākā vai mazākā mērā ir vērojamas visiem v-veidniekiem.


Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#4 rubb

rubb
  • Lietotājs
  • 978 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mārupe

Pievienots 27 January 2013 - 22:08

Balsoju par 2.4 (BDV) + gāze. Nekas neplīst, patēriņš sakarīgs, nav arī eļas noplūdes, jauda pietiek arī smagākajām C5 versijām(Quattro).

 

P.S. Auto jāizvēlās pēc tehniskā stāvokļa, nevis pēc krāsas un dzinēja. Vispār jau šīs tēmas šeit ir 100 un vienu reizi "maltas" :)


..|R|ubb..

#5 EdgarsT

EdgarsT
  • Lietotājs
  • 97 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 27 January 2013 - 22:14

4.2 V8 :) Jauda lielāka un patēriņš nav baigi daudz lielāks par V6. Viss atkarīgs kā brauc.



#6 Triton

Triton
  • Lietotājs
  • 738 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne-Rīga
  • Intereses:Audi & Muzic

Pievienots 28 January 2013 - 00:56

Pastav tads dzinejs ka 2.7 BT...ja jau paterins nav svarigs..

lai pec tam nav jacep topiks ka pacelt dzineja jaudu..

Mana izvēle tikai atmosfēriskie dzinēji.

Ja būs atkal pa īsu jaunu topiku netaisīšu,bet gan pie sava vecā topika prasīšu. :P



2.4 atkrīt, balsoju par 2.8. Labs motors, iet labi, patēriņš sakarīgs un praktiski nekas neplīst, nu ja neskaita eļļas noplūžu problēmas, kas lielākā vai mazākā mērā ir vērojamas visiem v-veidniekiem.

Arī sliecos tā kā uz 2.8 30v,bet vēl vēlme izpētīt 2.4.

Trīnieks laikam atkrīt dēļ tā, ka maza piedāvājuma.



Balsoju par 2.4 (BDV) + gāze. Nekas neplīst, patēriņš sakarīgs, nav arī eļas noplūdes, jauda pietiek arī smagākajām C5 versijām(Quattro).

 

P.S. Auto jāizvēlās pēc tehniskā stāvokļa, nevis pēc krāsas un dzinēja. Vispār jau šīs tēmas šeit ir 100 un vienu reizi "maltas" :)

Gāzi domāju nelikt,vismaz momentā. Bet vispār patīkami dzirdēt.  Kāds tev vidējais patēriņš sanāk?

Un vēl plus ir tas, ka bieži piedāvā ar mehānisko kārbu. Lai gan 2.8 arī var atrast ar mehāniku.



4.2 V8 :) Jauda lielāka un patēriņš nav baigi daudz lielāks par V6. Viss atkarīgs kā brauc.

Priekš manas smagās kājas būtu kolosāli,bet tālāk pārdot sarežģīti. Visi pārsvarā bēg no tādiem,kaut viss auto perfektā kārtībā.



#7 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5408 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 28 January 2013 - 09:05

Pašam ir 2,8 , kāpēc ņemt 2,4 - mazāka jauda, patēriņš identisks,problēmas identiskas....


Audi Q7 3.0 TDI powered by Jonix ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 1 80 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#8 EdgarsT

EdgarsT
  • Lietotājs
  • 97 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 28 January 2013 - 10:04

4.2 V8 ar LPG pārdot nebūtu problēma, bet ja no V6 jāizvēlas tad 2.8, jo vairāk jaudas par 2.4 un patēriņš tas pats.



#9 Turbinieks

Turbinieks
  • Lietotājs
  • 286 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nopietnas

Pievienots 28 January 2013 - 10:13

Tieši 3.0i ar Q ir īstais, ko ņemt no C5, ja nepatīk turbo.

 

220Zs un 300Nm ir ļoti ciešami uz šī elementa. Pašam (sievai) gan ir A4 sedans ar šādu izpildījumu. Varu arī notirgot, ja kādam interese, PM.

 

 

Reku, piemēram, parametru salīdzinājums uz C5 virsbūvēm http://www.carexpert...6&Submit=Submit


KAPEIKNEMĪLĒTĀJS


#10 rubb

rubb
  • Lietotājs
  • 978 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mārupe

Pievienots 28 January 2013 - 10:44

Man auto ir quatromobīlis, tīri pa pilsētu vasarā sanāk patēriņš ~13 litriem, tīri pa šoseju - 8.5, tagad ziemā + ~0.5l. Protams, var jau slēgt ārā klimu, ripināt un pielietot citas perversijas lai vēl ietaupītu :)

 

2.8 vs 2.4 - beidziet tak dzīt tuftu! Jaudas pietiek abiem, arī ar 2.4 var apdzīt citus bez problēmām! Ja hvz kāpēc negrib 2.4, tad labāk ņemt 3.0 dzinēju, nevis vēsturisko 2.8. Nesaprotu, jūs te katru dienu dragreisā piedalāties, jeb ir kompleksi un, nedod dievs, no krustojuma kāds "uzraus" ātrāk? :D

 

Personīgi es nopirku 2.4 benzīnu nevis tāpēc, ka tā ir pareizākā izvēle, bet gan tāpēc, ka tieši konkrētais eksemplārs bija ļoti labā teh. stāvoklī salīdzinot ar BMW E39 un citiem A6 C5 (ar visdažādākajiem dzinējiem, arī dīzeļiem), kurus tolaik pētīju.

 

Kā jau ieiminējos - labāk pirkt ar 2.4, bet labākā stāvoklī, nekā sliktu 2.8 un čakarēties.


..|R|ubb..

#11 wolfenstein

wolfenstein
  • Moderators
  • 2280 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 28 January 2013 - 10:55

rubb saka taisnību-2.4 ir pietiekoši dinamisks-apdzīšana no problem.

(pašam bija nācies 3 mēnešus pabraukāt ar 2.4 quattro-bet nu liet zupu ~15l uz 100km,braukājot tikai pa pilsētu-ir biš pa daudz)



#12 mdz

mdz
  • Lietotājs
  • 5658 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Hektors, krokodils, fwd un bezatsperu automobīļi

Pievienots 28 January 2013 - 10:58

Kas tad tajā 2.4 ir tik nevēsturisks kā 2,8 30V (atceramies, ka 12v iekš C5 nebija)?


1-3-4-2

Listen to SLAYER

R.I.P. Divlitrīgais alus


#13 Triton

Triton
  • Lietotājs
  • 738 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne-Rīga
  • Intereses:Audi & Muzic

Pievienots 28 January 2013 - 20:10

Papētot pēc rūpnīcas datiem ,tad 2.4 neko stipri jaudīgāks pa manu C4 2.3 nav,līdz ar to tas atkrīt.

Paliek vienīgi izvēle starp 2.8 30v un 3.0! Vienīgi nez 3.0 quattro piedāvā ar mehānisko kārbu,vai tikai automāti?



#14 Komforts#1

Komforts#1
  • Lietotājs
  • 109 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 28 January 2013 - 21:01

rubb saka taisnību-2.4 ir pietiekoši dinamisks-apdzīšana no problem.

(pašam bija nācies 3 mēnešus pabraukāt ar 2.4 quattro-bet nu liet zupu ~15l uz 100km,braukājot tikai pa pilsētu-ir biš pa daudz)

Man 2.4 Q 121kw, pilnībā pietiek jaudas un iet tiešām labi, pat uz gāzi. Pus gadu braukāju uz benzīna, nu 12-13l pilsētā, štrāse - 8l, ir pat gadījies dabūt 7, pēc pilnas bākas metodes. Braucu jau gadu, iepriekšējais saimnieks bija par daudz stiepis ar 1mo robu :D nācās nedaudz ieguldīt motorā, bet tā par jaudas trūkumu un dinamiku tiešām nevar sūdzēties.. piemēram a4 b5 ar to pašu 2.8 Q - ņemu priekšā, nez šoferis nemāk braukt vai kā, bet tā ir.. :D


XC60  2.4 D5 Bi-Turbo   Black Sapphire metallic  :ninja:


#15 jasis

jasis
  • Lietotājs
  • 1189 raksti
  • Dzīvesvieta:Tukums
  • Intereses:auto,moto,rādio,loto

Pievienots 28 January 2013 - 22:29

braucu ar 2.8 30v+LPG, nu jau kaadi 40k kilometru buus noripināti.Kā jau visi te saka, ir probleemas ar elljas nopluudeem, bet tam plaanoju vasaraa nopietni piekjerties, jo shobriit tek pa druskai no visurienes.Spidometraa shobriit kautkas ap 240000.Mekleeju Vaacijaa tieshi 2.8 ar manuaali, -  atradaas.Ar gaazi pateeriņs videejais kautkas ap 13-14 l/100, kompis raada videejo no 11-12.

 

Pa sho laiku esmu pamainiijis sho to piekaree, bet neko baigu (ja liek labaas daljas, tad var par nomainiito aizmirst),siksnas,sveces,filtri,kluči.Vasarā nospraaga gaisa masas mērītājs, dabūju lietotu par normālu ciparu, vairaak laikam nekas taads liels nav darīts

 

Ja interesē kas konkreets, jautaa.


Pievienojies: 28 Jan 2004
Posti: 777 :D

#16 rubb

rubb
  • Lietotājs
  • 978 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mārupe

Pievienots 28 January 2013 - 23:15

Mans pirmais C4 bija ar 2.8 dzinēju(12v AAH), bija labā stāvoklī, pirku, kad tam bija astoņi gadi (1999) gadā. Jauda ~tāda pati kā manam pašreizējam 2.4 (170zs),   2.8, ja pareizi atceros, bija 174zs. 2.8 pilnīgi noteikti negāja labāk. 

 

Kādu laiku braucu ar C5, kurā bija 2.8(30v). Kad bija gāze grīdā, tad gāja labāk par manu pašreizējo 2.4. Bet par cik mani gāzēšana nesaista, tad iegādājos C5 ar 2.4, kurš ir labā teh. stāvoklī un ar mazu (reālo) nobraukumu. Nejūtu vajadzību pēc lielāka dzinēja... man svarīgāk ir nevis zs, bet gan cik man jāiegulda auto remontos un kādu baudu es gūstu no braukšanas.

 

Ja gribi jaudīgu auto - ņem 2.7 biturbo - tas iet riktīgi labi. Vai arī paņem 4.2 litru atmosfērisko - tam ir smuka izplūdes skaņa - kā nekā astoņi katli.


..|R|ubb..

#17 Triton

Triton
  • Lietotājs
  • 738 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne-Rīga
  • Intereses:Audi & Muzic

Pievienots 28 January 2013 - 23:49

rubb sanāk ka lētāk uzturēšanā ir 2.4 pa 2.8 30v.

Bet kas tieši ir lētāks 2.4? Nu cik piemēram izmaksā tas dārgākais pie apkopes ,zobsiksnu nomainīt 2.4 un 2.8 30v?

Nebij tā,ka ar 2.4 ražotājs vairāk piedāvāja tieši vienpiedziņu? Kur vispār ražotājam bija note komplektēt auto ar švakāku motoru un tādu pašu degvielas patēriņu kā 2.8 30v?

 

Tad liek aizdomāties, ka piemēram A4B6 tieši komplektēja ar 2.4 un 3.0 bet 2.8 30v nelika tam modelim. Tad nez kāpēc 2.8 izbrāķēja uz A4B6. Protams grūti kādam no malas spries kāpēc tā vai tā. To tik ražotājam zināt.

 

Un to ko jasis saka pa vidējo patēriņu 11-12liri, es teiktu pat tīri ok. Manam AAR klucim tagad ziemā 10-11 vidēji sanāk,tik priekš tā patēriņa speks nekāds.


Šo rakstu rediģēja Triton: 28 January 2013 - 23:58


#18 orttauq

orttauq
  • Lietotājs
  • 502 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:S6 C5

Pievienots 29 January 2013 - 09:22

2,4 jau nav slikts, tikai tie būs pārsvarā papliki, iespējams daudz noripojuši. Savukārt 2,8 un 3.0 jau būs vairāk labi aprīkotu, 4,2 nebūs neviens slikti aprīkots, bet manuāli būs jāmeklē ar uguni. Es gan vienam "uzdūros" ar manuālo S6... turas godam. 3.0 šķiet pašvakrs sportiskas manieres cienītājiem, bet apdzīšanai lielu problēmu nav, labi griežās pie zemiem apgriezieniem, nav zāģējamais motors. Patēriņš v6 kādi 20% mazāks par 4,2.  Ilgtoši saskaroties ar 3.0 un 4.2,  es balsotu par 4.2. lielisks motors, ļoti ātri sasilst, skan labi, iet labi. Praktiski visus C5 benzīna motorus var mierīgi gazificēt, pilnīgs nepamats pārmaksāt par benzīnu, it īpaši ņemot vēro šo auto vērtības, ja sanāk puslīdz normāli braukāt uz benzīna viens divi var nobraukt auto vērtību. Vienīgi ir tā, ka nojātam 4,2 vajadzēs vairāk naudas kā nojātam 2,8. Ja abi būs labā stāvoklī, tad ļoti līdzīgi. Dārgāka būs eļļas maiņa par padsmit latiem un lielā apkope pāris simti vairāk. 


audiScars.lv S6 C5
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM

#19 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5408 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 29 January 2013 - 10:35

rubb droši bija domājis ka vienalga 2,4 vai 2,8 svarīgāk kādā stāvoklī auto kopumā..., vienīgās izmaksu atšķirības VARBŪT ir 2,4 par kādiem 200 ml mazāk eļļas vajag kā 2,8 (5,5L)


Audi Q7 3.0 TDI powered by Jonix ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 1 80 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#20 rubb

rubb
  • Lietotājs
  • 978 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mārupe

Pievienots 29 January 2013 - 11:07

Dragijs pareizi uzminēja manas domas. Ja svarīgāk ir zīmēšanās, gonkošana, tad ņem ar motoriem, kuri  ir lielāki par 2.4 litriem. Ja svarīgi ir auto ekspluatācijas izmaksas - tad ņem ar JEBKURU dzinēju, kaut vai ar V6 2.5 TDi vai V8 4.2 - galvenais lai auto tehniskais stāvoklis ir labs.

 

Par mana audi 2.4 - dzinējam vēl nekas nav remontēts. Vēl pat nav pienākusi pirmā zobu siksnas maiņa - tā ir pie 180 000 km, pašlaik nobraukts tikai ~130 000. Principā auto veicu tikai regulārās dzinēja apkopes - dzesēšanas, bremžu  škidrumi ik pēc pāris gadiem, eļas maiņas (LongLife), sveces ik pēc 30k utt. Tagad gan būs jāveic "nopietnāks" dzinēja remonts - jāmaina dzesēšanas škidruma temperatūras devējs :)

 

Man ir 2.4 ar Quattro, nezinu, vai tik grūti būtu atrast... kad meklēju auto(tas bija 2008 gada maijā), tad meklēju vienalga kādu pēcfeislifta C5 ar Quattro, vai arī BMW E39 >2001 gada  530D. Tehniski labākais bija šis Audi, kurš man pašlaik ir, ne mirkli to neesmu noželojis...


..|R|ubb..

#21 TDIVILIS

TDIVILIS
  • Lietotājs
  • 521 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:3.0 tdi q

Pievienots 29 January 2013 - 11:16

Cik Tev eļlas maiņas intervāls rubb? Un cik uzlej eļļu savam 2.4 intervāla laikā?



#22 rubb

rubb
  • Lietotājs
  • 978 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mārupe

Pievienots 29 January 2013 - 12:02

Es parasti eļļu mainu ik pēc 10 - 15k, kaut arī leju iekšā Longlife eļļu (Mobil 1 ESP Formula 5W30). Eļļas ēsana... Eļļu mainīju pie 132130km , pie 137008km uzlēju 1l. Tā arī ēd... Katrā gadījumā šis motors neēd eļļu vairāk, kā mans otrs auto - 2001 gada Opeļ Astra ar 1.4 DOHC... :)


Šo rakstu rediģēja rubb: 29 January 2013 - 12:03

..|R|ubb..

#23 Triton

Triton
  • Lietotājs
  • 738 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne-Rīga
  • Intereses:Audi & Muzic

Pievienots 29 January 2013 - 19:59

Forši!

Vismaz zinu uz kuru pusi pievērst uzmanību.

Un tas būtu (idēlais variants) auto ar 2.8 30v quattro manuālis,bet ja labs 2.4 quattro patrāpīsies nesmādēšu arī tādu variantu.

Tagad tikai, lai dažas lietas norisinās veiksmīgi un cerams uz pavasari jau būšu jaunā auto. :)



#24 zuks

zuks
  • Moderators
  • 2370 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 29 January 2013 - 20:23

Dragijs pareizi uzminēja manas domas. Ja svarīgāk ir zīmēšanās, gonkošana, tad ņem ar motoriem, kuri  ir lielāki par 2.4 litriem. Ja svarīgi ir auto ekspluatācijas izmaksas - tad ņem ar JEBKURU dzinēju, kaut vai ar V6 2.5 TDi vai V8 4.2 - galvenais lai auto tehniskais stāvoklis ir labs.

 

Par mana audi 2.4 - dzinējam vēl nekas nav remontēts. Vēl pat nav pienākusi pirmā zobu siksnas maiņa - tā ir pie 180 000 km, pašlaik nobraukts tikai ~130 000. Principā auto veicu tikai regulārās dzinēja apkopes - dzesēšanas, bremžu  škidrumi ik pēc pāris gadiem, eļas maiņas (LongLife), sveces ik pēc 30k utt. Tagad gan būs jāveic "nopietnāks" dzinēja remonts - jāmaina dzesēšanas škidruma temperatūras devējs :)

 

Man ir 2.4 ar Quattro, nezinu, vai tik grūti būtu atrast... kad meklēju auto(tas bija 2008 gada maijā), tad meklēju vienalga kādu pēcfeislifta C5 ar Quattro, vai arī BMW E39 >2001 gada  530D. Tehniski labākais bija šis Audi, kurš man pašlaik ir, ne mirkli to neesmu noželojis...

 

 

Spriežot pēc visa ko uzrakstiji tu ar C5 esi nobraucis 10k km pa 5 gadiem :hihi:  , tas ir 5,4 km dienā ? :ok:


11112145755pm-hkps3.sized.png?1636649942


#25 rubb

rubb
  • Lietotājs
  • 978 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mārupe

Pievienots 29 January 2013 - 20:31

Zuks - pareizi. Auto vairāk kā gadu stāvēja nelietots(ir arī šādas tādas sekas no auto nelietošanas, bet nekas traks) + man vairāk patīk iet ar kājām vai arī braukt ar divriteni. Ģimenē ir arī opeļastra lai mīcītos pa pilsētu. Ar auto braucu tikai tad kad vajag... vai arī ja ļoti "sagribas" :)

 

Tagad tieši ir radusies nepieciešamība ar auto braukāt palielus gabalus ikdienā, tādiem mērķiem opels vairs nav OK, tāpēc nākošnedēļ lieku gāzi un braukāšu ar Audi :)

 

P.S. Īstenībā kopš auto pirkšanas ar to ir nobraukti kādi 20k km, no tiem lielākā daļa auto pirkšanas gadā :)


Šo rakstu rediģēja rubb: 29 January 2013 - 20:34

..|R|ubb..

#26 arnisd

arnisd
  • Lietotājs
  • 1722 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltenes novads

Pievienots 30 January 2013 - 15:27

3.0 ASN 2 gadu laikā ir prasijis tikai standarta apkopes (eļļa, zobsiksnas kompl.) papildus tikai temp.devējs bija jāmaina.



#27 Triton

Triton
  • Lietotājs
  • 738 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne-Rīga
  • Intereses:Audi & Muzic

Pievienots 30 January 2013 - 17:09

3.0 ASN 2 gadu laikā ir prasijis tikai standarta apkopes (eļļa, zobsiksnas kompl.) papildus tikai temp.devējs bija jāmaina.

Cik samāksāji trīniekam pa zobsiksnas maiņu? Intresē cik noplēsa rez.daļās un cik pa darbu.

Apstāsti vispār cik izmaksājušas konkrētas lietas,ko nācies mainīt. katrs sīkums noderīgs.

Cik esi nobraucis km ar savu auto?


Šo rakstu rediģēja Triton: 30 January 2013 - 17:10


#28 arnisd

arnisd
  • Lietotājs
  • 1722 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltenes novads

Pievienots 30 January 2013 - 17:26

detaļas visas pie Muxa's.
Bet cipars nebūs diez ko objektīvs, jo visas tika oriģināldetaļas oriģinālajās kastēs sūtītas (lai gan varēja ņemt tur contitech/gates siksnas, INA rullīšus u.c kā rezultātā summa būtu krietni mazāka).

Darbs -> mājās, garāžā.

2 gadu laikā Ir vēl kādas 2 sviras mainītas, 1 stūres pirksts, bremžu diski/kluči, bet tas jau neattiecas uz dzinēju vairs.

Pašam dzinējam -> temperatūras devējs un aizdedzes spoles. Lai gan aizdedzes spoles nevajadzēja mainīt, bet rūpnīca atsauca tā gadagājuma ražotās spoles un tas tika bez maksas izdarīts
http://www.audi.de/d...ufaktionen.html
āā, vēl viena lambda tika mainīta.

Vairāk vai mazāk pie motora nekas cits nav darīts. Eļļa nekur nepil/nepazūd, bet tur arī varbūt tas, ka oriģ nobraukums (ar visiem papīriem) tagad ir nedaudz virs 133 333km
Braukts gan tiek godīgi sakot diezgan maz.
2 gadu laikā nobraukti nedaudz virs 15 000km


Šo rakstu rediģēja arnisd: 30 January 2013 - 17:30


#29 Triton

Triton
  • Lietotājs
  • 738 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne-Rīga
  • Intereses:Audi & Muzic

Pievienots 30 January 2013 - 17:51

Man ir uzskats,ka svarīgie mezgli,kā motors,tieši ir jāpērk orģinālās daļas. Kaut kādas krutkas,var atļauties pa visam bagāts cilvēks,kam naudas nav žēl,vai arī tāds kurš ir pārvērtējis savas maciņa iespējas. Un tas parasti notiek ,ka neizpēta ko pērk un vai spēs pavilkt.

Tā kā droši studijā cik izmaksāja orģinālais zobsiksnas komplekts. Darbu vari neminēt,alūksnes pusē krietni lētāks servisos darbaspēks pa rīgu.

 

Nobrauc gadā tiešām mazs,lai spēcīgi spriestu kas un kā.

Pašam ar c4 izdevies pa nepilniem 4riem gadiem 105 000km nobraukt.

Tiešām iemet cik tev izmaksāja zobsiksnas komplekts. Varbūt nemaz nespēšu pavilkt un jāpiezemējas uz 2.4 vai 2,8!



#30 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 30 January 2013 - 19:29

Krutkas (ja tā saukt neoriģinālās daļas) var likt ne tikai bagāts cilvēks, bet arī tas, kurš no tehnikas kaut ko saprot. Ir ļoti daudz detaļu, par kurām nu galīgi nav vērts maksāt oriģināldetaļas ciparu. Vispār, domāju, ka nav vērts tev iespringt par apkopju naudām. Par eļļām šiem motoriem nav īpaši jāiespringst, bet lielā apkope ar tavu mazo nobraukumu sanāk tik reti, ka nemaz nemanīsi. Nez, ja nevari visu uzreiz pavilkt, tad var jau pirkt kaut vai pa pāris detaļām no katras algas. :nez: Par 3.0 man pieredzes nav, bet domāju, ka varu teikt, ka visi trīs motori ir gana labi, tāpēc labāk skatīties auto Nenojātību un aprīkojumu.

Tomēr, ja tik tiešām vēlies zināt precīzus ciparus, tad pajautā muxam, lai pasaka cenas. :)


Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)