Pālekt uz saturu


Foto

C5 iegāde!

4-2 8 vai 3 0 bendzīns?

  • Please log in to reply
106 atbildes uz šo tēmu

#31 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 4815 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 30 January 2013 - 19:51

Par to pašu oriģināla... iNA rullīši jau arī ir oriģinālie tik ja ieliek oooo kastītē +20% cenai
Par Rez. Daļām ieej kau vai grosauto.lv -25% no cenas - aptuveni varēsi sarēķināt, dārgākā būs priekšas hadene...

Audi Q7 3.0 TDI 

Audi A6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix


#32 Triton

Triton
  • Lietotājs
  • 737 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne-Rīga
  • Intereses:Audi & Muzic

Pievienots 30 January 2013 - 20:12

Pa piekari runājot,lauku ceļi jau nu nenāk pa labu. Vienīgais mierinājums,ka nobraucu samērā maz, kas liktu domāt,ka pārāk bieži nevajadzētu mainīt.



#33 jasis

jasis
  • Lietotājs
  • 1189 raksti
  • Dzīvesvieta:Tukums
  • Intereses:auto,moto,rādio,loto

Pievienots 30 January 2013 - 22:59

Es pa lauku celjiem braucu kaadus 30% no kopējā nobraukuma un nebraucu lēni, braucu reizeem pat aatraak nekaa pa shoseju, jo man patiik freezeet :)un nav ne vainas kā jau teicu piekaree neko dizhu mainiijis neesmu.Pa visiem km pakaļējā tilta bukses (bija beigtas kad auto atnāca no fričiem) 2x36 LVL, dabuuju pie Gaspara restaureet reiku, kas shiem laikam vaajaa vieta 160lvl, viena taisnaa kjega 44 lvl, abi pirksti 2x16lvl, viena augsheejaa kjega 26lvl

Siksnu mainja bija 140lvl daljas pie Muxas (nomainiiju pilniigi visu kas tur ir)+darbs 55 LVL

 

man principaa ir piefikseeta visa info ko esmu dariijis, elljas,kluchus utml nerakstiishu


Pievienojies: 28 Jan 2004
Posti: 777 :D

#34 arnisd

arnisd
  • Lietotājs
  • 1716 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltenes novads

Pievienots 31 January 2013 - 10:29

Es domāju ka zobsiksnas komplekta cena neko diži neatšķirsies no 2.4, 2.8, 3.0 jo visi viņi V6
Cenas gan vairs nepateikšu, jo tā sarakste man nav saglabāta. Bet par visu kopā (ieskaitot pat jaunus oriģ. uzgriežņus!) bija kaut kas ap 300LVL
Cik Rīgā mainīt nezinu un vispār neorientējos cik servisos kaut kas maksā, vienīgi zinu ka Virešu servisā (Apes nov. Virešos) riepu maiņa+balansēšana bija 10Ls :D Un Smiltenē lampām augstuma pārbaude+korekcija 1Ls ir :D


A6 C6 3.0tdi kvaddro sedans
A6 C6 2.7tdi forrvard avants


#35 orttauq

orttauq
  • Lietotājs
  • 502 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:S6 C5

Pievienots 31 January 2013 - 13:47

3.0 zobsiksnas komplekts ar visiem ruļļiem spriegotājiem ūdenssūkni pāris gadu atpakaļ sanāca ~ 200 LVL detaļas no APEs dažas no OOOO + 100 darbs. Ja baidies no izdevumiem, drošvien 2,8 būs piemērotāks, šrotos vairāk.  2,8 nebūs feislifts, 3.0 tikai pēc feislifta. Dažiem 3.0 novērotas galvas problēmas, sadaleņu dilonis. Ir mainīta viena sadales vārpsta. ~130 + darbs. Vaina esot iepriekš par ilgu nemainīta eļļa vai eļļas bads, tāpēc jāseko līdz eļļas maiņai, līmenim. Aptaujātie motoristi par izturību visvairāk slavē 4,2 motoru, lai arī dēļ tā izmēriem reizēm ir problēmas šim tam piekļūt - labdas, eļļas/"tosola" starpdzesētājab blīve utt, kur ir nepieciešamas gumijas rokas vai motora izcelšana. 

Ja nav konkrētas vēlmes pēc konkrēta dzinēja, tad galvenajam kritērijam vajag būt stāvoklim, īpaši pērkot LV. Nav te nekāda dižā izvēle, vairums ir sūrā stāvoklī.


audiScars.lv S6 C5
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM

#36 Triton

Triton
  • Lietotājs
  • 737 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne-Rīga
  • Intereses:Audi & Muzic

Pievienots 31 January 2013 - 22:32

No 4.2,kaut kā raustos. Ja paveicas,nu ok degvielas patēriņš liels,izmaksās vēl lielākas pa V6,gāze arī diži nesimpatizē. :)
Bet braukt ar pilnībā aprīkotu auto ir bauda. :woot:  Bet tad jau skatītos uz A8 D2 4.2 quattro. Lai gan A8 ar 2.8 30v nāk arī piedāvājumā,kas arī būtu ok.
Cik savā pusē servisā esmu apjautajies, tad diži A8 un A6 ar v6 dzinējiem izmaksu ziņā ir vienlīdīgi. Tā varētu būt?
Tagad konkrētais mērķis savu C4 pamēģināt nopārdot,kas būs grūti. Pa lēto nepārdošu,jo esmu viņam sekojis līdzi,kā arī muzic ielikta laba, ko žēl uzdāvināt pa lēto.
Ja pa 1600ls aizietu,varētu domāt! Ja nu kādam vēlme aprasīties pa manu C4,tad caur PM!
Vēl jau pastāv līzingi,jauna auto iegādei,bet nu to vēl negribu apdomāt. ;)


Šo rakstu rediģēja Triton: 31 January 2013 - 22:33


#37 klaawz

klaawz
  • Lietotājs
  • 120 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 25 April 2013 - 21:24

Man arī interesē iegādāties C5, tāpēc ir radušies daži jautājumi.

Manas galvenās prasības ir 2.8 Q sedans ar manuālo kārbu, bet lielākā daļa ar labu aprīkojumu ir ar tiptronic par kuru neko nezinu.

Kāds ir vidējais resurss tiptronic kārbai?

Kādas varētu būt remonta izmaksas?

Pēc rūpnīcas datiem 2.8Q manuālis līdz 100 ieskrienas 7.9s, bet tiptronic - 10.0s. Vai tiešām tiptronic ir tik gauss? Vai pašam manuāli pārslēdzot ātrumus ar tiptronic varētu turēt līdzi manuālim?

Vai ziemām ir iespējams arī mazliet papriecāties pa kādu ezeru vai stāvlaukumu?

 

P.S. Nekad neesmu braucis ar automātu.



#38 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 4815 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 26 April 2013 - 09:34

Braucu ar 2,8 Q manuāli.... viss bumbās izņemot spararatu...


Audi Q7 3.0 TDI 

Audi A6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix


#39 gulbiitis

gulbiitis
  • Lietotājs
  • 404 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis, Smiltene

Pievienots 26 April 2013 - 12:46

Benzņs, gan man nav bet ar tiptronic var izklaidēties uz ezera un arī pa stāvlaukumiem.


A4B5 1.9TDI quattro `98


#40 Triton

Triton
  • Lietotājs
  • 737 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne-Rīga
  • Intereses:Audi & Muzic

Pievienots 06 January 2014 - 01:03

Sveiki vīri!

 

Otrdien plāni ir iepirkt auto.

 

Noskatīti divi exemplāri. abi kompetes,bet tagad nevaru izlemt.

Viens ir A6C5 2.4 1998.g sedans / Šeit braukts. Ir bijis iestādes auto un pa remontiem nav taupīts un viss uz iestādes rēķina labots.

Otrs ir A4B6 1.8T 2002.g avants! Tikko no vācijas.

 

Cik visur izrakņājos pa degvielas patēriņiem, tad 1.8t apmēram pa 1.litru mazāk ēd kā 2.4. Tiešām viņš ir tik ēdelīgs?

kas būtu jāpapēta tam 1.8t ? Kaut kādi knifi,kas novēroti tam motoram. Kā arī turbīnas ir vāja vieta?

 

 

Pa 2.4 te jau ir pietiekoši apstāstīts. Tieši intresē pa 1.8t.

 

Kā arī noderētu subjektīvs katra viedoklis,ko labāk izvēlētos,ja abi auto būtu vienādi kopti.


Šo rakstu rediģēja Triton: 06 January 2014 - 01:04


#41 arnisd

arnisd
  • Lietotājs
  • 1716 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltenes novads

Pievienots 06 January 2014 - 11:48

B6 ir bišku svaigāks, C5 jau noiets etaps, pie tam tas noskatītais vēl ir pirmsfeislifts.
Par benzīna motoriem neko nemāku teikt, tur klusēšu.


A6 C6 3.0tdi kvaddro sedans
A6 C6 2.7tdi forrvard avants


#42 Triton

Triton
  • Lietotājs
  • 737 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne-Rīga
  • Intereses:Audi & Muzic

Pievienots 06 January 2014 - 17:40

Vispār klusībā arī nedaudz vairāk velk uz B6 ar 1.8t!

Tik gribētos vairāk atsauksmes pa tieši šo motoru 1.8t 150zs

Kāds viņš ir?

Cik izmaksā zobsiksnas maiņa+detaļas? 

Ko papētīt pirms pirkšanas?

Veči tak padalaties,lai galīgi uz muļķību neiekristu. :D



#43 mdz

mdz
  • Lietotājs
  • 5205 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Hektors, krokodils, fwd un bezatsperu automobīļi

Pievienots 06 January 2014 - 17:43

Aizmet ziņu quattro79, viņam tiesi tāds aparāts ir.

Audi 80 B4 2.0 1.8 20vT ME7.5 wideband Stage 2 powered by mdz
1-3-4-2
- Tu skrienies ar ātrajiem?

- Jap


#44 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6191 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 06 January 2014 - 17:58

Vispār klusībā arī nedaudz vairāk velk uz B6 ar 1.8t!

Tik gribētos vairāk atsauksmes pa tieši šo motoru 1.8t 150zs

Kāds viņš ir?

Cik izmaksā zobsiksnas maiņa+detaļas? 

Ko papētīt pirms pirkšanas?

Veči tak padalaties,lai galīgi uz muļķību neiekristu. :D

 

Standartā ļoti gauss, bet diagnosticējams un remontējams krietni vieglāk kā 2.4V6.


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA SERVISS | IMMO OFF | PANEĻI | DIAGNOSTIKA


 

Labāk zvanīt (+371) 2-9861-891 (9:00-19:00)

 

Seko Chiptuning jaunumiem: Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#45 Triton

Triton
  • Lietotājs
  • 737 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne-Rīga
  • Intereses:Audi & Muzic

Pievienots 06 January 2014 - 18:08

Jonix!

 

Bet pie tevis nedaudz jau var uzlabot dinamiku?


Aizmet ziņu quattro79, viņam tiesi tāds aparāts ir.

Ok! :ok:



#46 quattro79

quattro79
  • Lietotājs
  • 2580 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīgas rajons
  • Intereses:Tehnika

Pievienots 06 January 2014 - 21:07

Pirms vēl esi atmetis ziņu,no savas puses iesaku A4 B6 avant 1,8Tq. :ok:

LV diezgan reti sastopma kombinācija,var nākties pameklēt ilgi,bet nekas nav neiespējams. Ir 150,163 un ļoti reti 190zs versijas.

Ja kas,PM!


Standartā ļoti gauss, bet diagnosticējams un remontējams krietni vieglāk kā 2.4V6.

Nekas tur nav gauss. ;)


Šo rakstu rediģēja quattro79: 06 January 2014 - 21:09

BBT


#47 ivijs

ivijs
  • Lietotājs
  • 137 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kuldīga

Pievienots 06 January 2014 - 21:39

Čomam ir b6 1.8tq avants. Tiesa gan sagāzēts. Pagaidām ir apmierināts ar autiņu. Gauss tiešām viņš nav. Tā gan ir tā jaudīgākā versija.
A6 C4 avant TDI fwd
BMW e39 touring 530d
A6 C4 avant TDI q

#48 Triton

Triton
  • Lietotājs
  • 737 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne-Rīga
  • Intereses:Audi & Muzic

Pievienots 06 January 2014 - 22:20

Vēl viens eksemplārs uzradās meklējot ss.lv

teikšu tā ,jo dziļāk mežā,jo vairāk koku.

 

runa pa šo

http://www.ss.lv/msg...i/a6/ecifl.html

 

Kas tā tāda pa piekari? Tipa pats varu augstāk zemāk regulēt? Cik sarežģīta un stipri lūzstoša? katrā ziņā retums laikam gan.



#49 aicis2525

aicis2525
  • Lietotājs
  • 782 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 06 January 2014 - 23:07

Aizmugure ir hidroliskie amartizatori.Notur masinu viena limeni,var kraut bagaznieka cik velies.Kamer strada lieta laba.


Unversālā ekskavatora,ķēžu ekskavātora,pašizgāzēja pakalpojumi.Dīķu un būvbedru rakšana.Sniega tirišana-izvešana.Smilts,grants,melnzemes un šķembu piegāde. T 29735405

#50 Triton

Triton
  • Lietotājs
  • 737 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne-Rīga
  • Intereses:Audi & Muzic

Pievienots 06 January 2014 - 23:34

Aizmugure ir hidroliskie amartizatori.Notur masinu viena limeni,var kraut bagaznieka cik velies.Kamer strada lieta laba.

Un teiksim,ja viņi izbeidzas.

Ir iespēja bez lielām grūtībām pāriet uz parastajiem amartiņim?

 

Tie hidroliskie droši vien kosmosu maksā.



#51 aicis2525

aicis2525
  • Lietotājs
  • 782 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 06 January 2014 - 23:50

Ja viss vienkarsi.


Unversālā ekskavatora,ķēžu ekskavātora,pašizgāzēja pakalpojumi.Dīķu un būvbedru rakšana.Sniega tirišana-izvešana.Smilts,grants,melnzemes un šķembu piegāde. T 29735405

#52 Sala

Sala
  • Lietotājs
  • 448 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:KaU

Pievienots 09 January 2014 - 09:56

Manuprāt tiem auto ir stipri liela atšķirība tajā cik vietas ir mašīnā. Līdz ar to, ka neesmu pārāk maza auguma, tad A6 ir labi, bet A4, nevar ērti apsēsties. Lai gan patiesībā ap 1996-98 gada A4 vēl varēju. Kaut kā tā :)

Ja velk paralēles starp 2.2T un 2.8, un šeit it 1.8T un 2.4 tad patēriņa starpība nav liela.

 

C5 pirms FL sedans, nuu, nav zaļā krāsā vēl? ;) bet īstenībā, atkarībā no tā kas ir braucis at to auto, bet šādi auto bieži ir diezgan labi uzturēti.

A bet tikko no vācijas varianti biki uzmanīgāk jāskatās, jo gadās visādi (piemēram no lietuvas caur vāciju ;) )



Mēdzu teikt pilnīgas muļķības, [censored], pilnīgā nopietnībā!


#53 Triton

Triton
  • Lietotājs
  • 737 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne-Rīga
  • Intereses:Audi & Muzic

Pievienots 10 January 2014 - 00:13

Šodien biju izpētīt auto!

Secinājums bēdīgs. Pirmkārt tā arī ir,kā Sala saka pa A4. Smuks ir ļoti,bet maniem nepilniem 1.95 augumam pa maz vietas. Kājas stūrē duras pie jebkādiem krēsla regulējumiem.

Otkārt tomēr pierasts pie lielāka auto C4 un šajā jau iesēžoties man aiz muguras reizēm aizmugurē sēdošaie ar kājām bada mugurā. Tad ko lai saka pa A4! :pohas:

 

Variants no OOOO viens paliek C5 sedans ar v6 motoru. Cik saprotu šis arī labi gazificējas un vietas pietiekoši salonā!

Vēl ir volvo S80,bet kautkā ehhh tomēr vecīgs pēc izskata,pa braukšanu grūti teikt.

 

Viens c5 bija rumbulā tīri smuks un aprīkots labi pa saprātīgām naudiņām. 

Bet pirmkārt dažas detaļas atšķīrās krāsā un iedarbinot motoru pēc maza laiciņa parādijās čivinātājs motorā. Hren zin kas tur tāds čivina, visur vienās plastmasās noslēpts un nekur netiec klāt papētīt. Nākamnedēļ jasadomā uzticams serviss pirms pirkšanas.

Runa pa šo auto.

http://www.ss.lv/msg...i/a6/andjj.html

 

Ja zināt pa konkrēto placi rumbulā,vai ko vairāk lūdzu padalaties.



#54 DK5000

DK5000
  • Lietotājs
  • 2047 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 10 January 2014 - 00:21

Autohoof ?


Lukturu regulēšana un bremžu pārbaude Rīgā A|S biedriem bez maksas - 29856825

#55 Triton

Triton
  • Lietotājs
  • 737 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne-Rīga
  • Intereses:Audi & Muzic

Pievienots 10 January 2014 - 00:32

Laikam jā!

Placis pie pašas šosejas. Ja no centra brauc,tad labajā pusē un kreisā pusē ir valūtas maiņa.



#56 Sala

Sala
  • Lietotājs
  • 448 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:KaU

Pievienots 10 January 2014 - 12:50

C5 sedani izskatās tomēr briesmīgi :(

Ņem c5 sedanu, obligāti zaļu. Varēsi nokrāsot jumtu brūnu un būs Tev pašam savs bruņurupucis. © mdz

 

Un sudrabotajai krāsai ir grūti trāpīt toni, ja nekrāso visu auto. Vienkārši vajag papētīt, kas tur ir darīts, kāpēc ir krāsota/mainīta detaļa. Spārni jau mēdz rūsēt :)


Šo rakstu rediģēja Sala: 10 January 2014 - 12:52


Mēdzu teikt pilnīgas muļķības, [censored], pilnīgā nopietnībā!


#57 TDIVILIS

TDIVILIS
  • Lietotājs
  • 518 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:www.tdivilis.lv

Pievienots 10 January 2014 - 14:59

http://mertehnika.lv...ritaji/17-ct-25

Nopērc šito, pamēri, tad izstāsti cik mašīnas bija nesistas :hihi:


Pirms iegādes auto pārbaude un diagnostika T. 27804385

#58 Triton

Triton
  • Lietotājs
  • 737 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne-Rīga
  • Intereses:Audi & Muzic

Pievienots 10 January 2014 - 18:18

http://mertehnika.lv...ritaji/17-ct-25

Nopērc šito, pamēri, tad izstāsti cik mašīnas bija nesistas :hihi:

Es nesūkstos pa to ka krāsots auto. Jo viss ir izdarīts samērā godam,vienīgais kasaks ir ka tonis atšķiras.

Bet vairāk uztrauc tieši tas motora papildus troksnis. Protams tas ir ļoti švaki dzirdams,bet noteikti var saprast ,ka tam tur nebūtu jābūt.

Bija doma rīt velreiz aizbraukt tieši to C5 papētīt,aizraut uz servisu pieslēgt pie kompja,bet visos servisos rindas un mani sūta nah...! :XD:



#59 Triton

Triton
  • Lietotājs
  • 737 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne-Rīga
  • Intereses:Audi & Muzic

Pievienots 11 January 2014 - 21:36

Čomi palīdziet,kas ir lietas kursā.

 

Runa,kā jau nojaušat ir pa auto iepirkšanu.

Un tieši šoreiz ir pa citu auto marku. Tas būtu Volvo s80 2001.gada ar 2.0turbo motoru.

Kāds ir tas 2.0turbo bendz. motors?  Pa gabalu no viņa,vai ir ok. Tas ir vienīgais, kas intresē pārējais ir koņča!

 

P.S.-šoreiz tiešām ļoti vajag zināt. :D


Šo rakstu rediģēja Triton: 11 January 2014 - 21:39


#60 jaspers

jaspers
  • Lietotājs
  • 888 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 11 January 2014 - 21:50

Nākamreiz jau kia gribesi:))volvo jameklee volvo klubaa

VW Passat B7 2.0tdi DSG un VW Golf 6 1.6tdi DSG
A6 3.0 TDI Quattro chip by Jonix
A6 3.0 Quattro
A4 1.8 Avant
A 80 2.0





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)