Pālekt uz saturu


Foto

1.6 pret 2.0 dohc sajuugs un spararats


  • Please log in to reply
11 atbildes uz šo tēmu

#1 GTE

GTE
  • Lietotājs
  • 37 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:b2

Pievienots 23 January 2013 - 22:09

sveiki.
sekojoša lieta- lieku savam B2 audi 80 1.6 dzinēja vietā 2.0 dohc no B3 bet kārba paliek vecā. līdz ar to arī vecais sajūgs un spararats. spararats ir nedaudz mazāks nekā 2.0 un sajūgi ir attiecīgi 190mm un 228mm.
jautājums- ko tas dzīvē varētu ietekmēt ja dzinējam ir nedaudz vieglāks spararats un sajūgs par 38 mm diametrā mazāks uz to 2.0 dzinēju?!

Audi 80 B2 FWD + 2.0 16v


#2 Val

Val
  • Administrators
  • 11031 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 23 January 2013 - 22:44

Vai tad grūti pārborēt tajā 1.6 spararatā skrūvju caurumus priekš 228mm sajūga un kurvja un pēc tam noslīpēt virsmu?
Zinu kādi izskatās 1.6 un 1.8 B2 spararati - esmu salīdzinājis.
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro

#3 GTE

GTE
  • Lietotājs
  • 37 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:b2

Pievienots 23 January 2013 - 23:07

lieta jau tajā ka 2.0 spararats nelien iekšā 1.6 kārbā un tik lielu disku ar vidu priekš tik mazas šlices kā 1.6 kārbai nevar nopirkt

Audi 80 B2 FWD + 2.0 16v


#4 Val

Val
  • Administrators
  • 11031 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 23 January 2013 - 23:11

Es saprotu, ka 2.0 nelien, bet tajā toties ielīdīs 1.8 spararats vai tas pats pārborētais 1.6 spararats ar 228mm disku.
1.6 b2
Ievietotais attēls

1.8 b2
Ievietotais attēls
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro

#5 GTE

GTE
  • Lietotājs
  • 37 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:b2

Pievienots 23 January 2013 - 23:35

izdariit jau to var. var arī nedaudz izfrēzēt iekšējo gaļu no kārbas lai ielīstu iekšā 2.0 spararats.. tikai lieta tajā ka kārbai izejošā ass uz kā stāv virsu sajūga disks ir par mazu 228m sajūgam. respektīvi cik meklēts tad nevar nopirkt 228 mm disku ar tik mazu centrālo caurumu.

bet galvenais ko gribēju no topika uzzināt ir tas- kā tam 2.0 dohc dzinējam darbību, paātrinājumu utt ietekmēs mazāks spararats respektīvi tas 1.6. un kas ar to ka 140 Zs dzinēja jaudu novadīs uz ratiem 190 mm sajūgs..?

Šo rakstu rediģēja GTE: 23 January 2013 - 23:32

Audi 80 B2 FWD + 2.0 16v


#6 Val

Val
  • Administrators
  • 11031 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 23 January 2013 - 23:36

Šitāds? 18,3x20,4--24N
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro

#7 GTE

GTE
  • Lietotājs
  • 37 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:b2

Pievienots 23 January 2013 - 23:52

par to caurumu precīzi nepateikšu(jo pats personīgi neskrūvēju un nemeklēju konkrēto sajūga disku) cik liels un cik zobi, bet dzīvē nelien virsu..
vnk cik runāju tad lai paliktu pie 2.0 spararata un sajūga ir tad jāņem arī cita kārba, bet tur atkal sākas problēmas un izmaksas, jo līdz ar to vajag no b3 kulisi, pedāļus (jo hidrauliskais, bet man troses sajūgs), utt...
bet galveinais joprojām paliek jautājums par to - kā dzinējs un mašīna uzvedīsies ar mazāku spararatu nekā paredzēts un mazāku sajūgu? :)

Es saprotu, ka 2.0 nelien, bet tajā toties ielīdīs 1.8 spararats vai tas pats pārborētais 1.6 spararats ar 228mm disku.
1.6 b2
http://content27-foto.inbox.lv/albums/v/...

1.8 b2
http://content7-foto.inbox.lv/albums/v/v...


klau- tam 1.8 spararatam ir tāds pats ārējais diametrs un zobratu lielums kā 1.6? vnk ja jā tad varētu palikt pie vidusceļa ar lielāku sajūgu nekā 1.6 bet ne tik lielu kā 2.0, jo cik bildēs redzams tad 1.8 ir lielāks disks nekā 1.6...

Audi 80 B2 FWD + 2.0 16v


#8 Val

Val
  • Administrators
  • 11031 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 23 January 2013 - 23:53

Lai vienu riteni grieztu jau pietiks un nekas neslīdēs. Uzliec tikai jaunu normālas firmas kurvi.
Par 2.0 spararatu negāja ne runa. Jā, tur sākas problēmas ar startera pieskrūvēšanu un tas nav tā vērts.

Otrs variants, ja nenāk miegs...
Sameklē 228mm sajūga disku priekš savas B2 kārbas, iedod virpotājam savu 1.6 spararatu un lai viņš uztaisa to priekš b2/b3/b4 4cyl kurvja, kas priekš 228mm sajūga. Beigās sanāks zem 10Ls par darbu virpotājam. Nu, varbūt Rīgā viņi ir slinkāki un prasa vairāk.
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro

#9 Durbenieks

Durbenieks
  • Lietotājs
  • 175 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 24 January 2013 - 17:20

nu vismaz man ir 2.0 dohc ar 1.8 sparratu... nekādu problēmu..vienīgi problēma ir ar starteri vajag no dohc un vai tas derēs stiprinājumos pie kārbas šaubos

bet es to atrisināju.. dohc sparratu nedaudz ar fleksi apstrādāju un kārbā vienu caurumu bija jaurbj lai var pieskrūvēt starteri..

startera problēma bija tāda ka tas 1.8 starteris nevarēja pagriest to dohc motoru..

sajūgu ar visu kurvi liku jaunu (no vidus cenām) pagaidām neslid līdzi :D



vēl aizmirsu piebilst par to ka dohc motoram nav sajūga trosei stiprinājuma vieta.. tajā vietā ir filtrs...kad būs tik tālu tad sapatīs par ko es runāju...


Garāžā lamājas pat ieturētākie cilvēki, bez šīm burvestībām, jūs neko neatskrūvēsiet.

Atceries- kad Tu vairs neko nesaproti- apstājies un sēdies pie grāmatām, nevis sa-is līdz galam!

Es braucu ar NG kluci, kam ir sekvenciālā iesmidze ! :blackrs4:


#10 GTE

GTE
  • Lietotājs
  • 37 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:b2

Pievienots 26 January 2013 - 22:01

sajūga stiprinājumu ņemšu no sava 1.6 motora. līdz ar to arī būs jāņem filtra stiprinājums arī.

par starteri- ir ideja ņemt no 1.6 dīzeļa. būs jābrauc uz šrotu un jāskatās vai tam ir tādi paši stiprinājumi..


Audi 80 B2 FWD + 2.0 16v


#11 Durbenieks

Durbenieks
  • Lietotājs
  • 175 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 27 January 2013 - 14:25

sajūga stiprinājumu ņemšu no sava 1.6 motora. līdz ar to arī būs jāņem filtra stiprinājums arī.

par starteri- ir ideja ņemt no 1.6 dīzeļa. būs jābrauc uz šrotu un jāskatās vai tam ir tādi paši stiprinājumi..

nu gadijumā ja atrodi starteri un motors tiek griezsts startējot tā itkā ar lieliem pārlauzieniem tad vaina būs staterī ( no pieredzes)

arī bija doma mainīt filtru savādāk to novietojot, bet tad aizdomājos ka tik nemainās kaut kādi eļļas spiedieni līdz ar to pie dohc motora kronšteina piemetināju ar fleksi apstrādātu kronšteinu no tavā gadijumā 1.6 motora un nācās mainīt sajūga trosi lai nebūtu baigais lauziens..

jaunās troses garums 1250 mm apvalks ja nemaldos 900 mm trose ņemta no 3 litru meganes vismaz vaikalā teica  ka no meganes.

sabildēšu tad aizsūtūšu kā izveidots..


Garāžā lamājas pat ieturētākie cilvēki, bez šīm burvestībām, jūs neko neatskrūvēsiet.

Atceries- kad Tu vairs neko nesaproti- apstājies un sēdies pie grāmatām, nevis sa-is līdz galam!

Es braucu ar NG kluci, kam ir sekvenciālā iesmidze ! :blackrs4:


#12 Val

Val
  • Administrators
  • 11031 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 31 January 2013 - 16:46

klau- tam 1.8 spararatam ir tāds pats ārējais diametrs un zobratu lielums kā 1.6?

Abi pilnīgi vienādi.


:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)