Pālekt uz saturu


Foto

AUDI A6 Avant C6 iegāde


  • Please log in to reply
383 atbildes uz šo tēmu

#361 GetDizzy

GetDizzy
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 3 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 26 March 2019 - 19:48

Gadu neesmu vēl īsti nospraudis, ja būtu labs piedāvājums, skatītos arī 06, bet tad saprotu, ka līdz tam 2010.labāk nemaz neskatīties?



#362 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9600 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 27 March 2019 - 08:14

Pirmo gadu 2.0 dīzelī nebūs laimes


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#363 GetDizzy

GetDizzy
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 3 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 27 March 2019 - 10:10

Ar kuru gadu sākās tā laime? :D 



#364 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9600 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 27 March 2019 - 10:39

Ar CR


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#365 rml9

rml9
  • Lietotājs
  • 357 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 27 March 2019 - 20:01

C6 gadījumā CR 2.0 TDI sākās ar 2008. gada beigām.


Powered by ABT Kaross

#366 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3547 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 27 March 2019 - 20:31

Nu nav jau tik traki ar tiem 2.0 lidz 2008.
Tie kas ir 8v tie tadi pasi ka 1,9pd ar saviem prikuliem.
Ar 16v tas ellas sukna seškantis un 170zs versijai siemens prikoli
Zinu, kas brauka ar 16v versijam, saminits suknis uz veco vai samainita seshkantis un brauc.
Nekas tur tāds mega dārgs nav
Bet nu jā labāk pēc 2008. It īpaši c6


Sent from my iPhone using Tapatalk

A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
Audi 430d

WWW.TDR.LV

 


#367 Fr0StY

Fr0StY
  • Lietotājs
  • 91 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 28 March 2019 - 08:48

Līdz 2008 gadam nenāca 170zs, tā kā atliek tikai 136 un 140.

Pats paņēmu 2.0 BRE.

Nezinu kurš ko teica, bet priekš manīm jauda pilnībā pietiek un degvielas patēriņš tikai turpina iepriecināt.

Pats arī svārstījos starp B7 un C6, taču ar 193cm un mazo aiz muguras tika nolemts paņemt C6. Nevienu dienu nenožēloju.



#368 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3547 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 28 March 2019 - 11:54

es rakstīju vispār par 2.0 tdi PD, arī 8V neesmu redzējis iekš c6


A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
Audi 430d

WWW.TDR.LV

 


#369 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5313 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 28 March 2019 - 12:29

da visiem motoriem ir savas problēmas- viss atkarīgs kā kopts un kā tiks kopts - vienam sprauslas, otram šāles, trešajam  EGR vai turbīna, ceturtajam sūknis , piektajam resurss u.t.t  ak jā un nav mazsvarīgi- REĀLAIS  nolietojums... ja dzinējam ar nobraukumu 500 000 + kaut kas notiek- manuprāt tas ir likumsakarīgi 

Atrod labu nenojātu, koptu eksemplāru un baudi dzīvi... 


Tas tā pat kā-  prasīt par lietotu auto  cik tas ir uzticams- pa lielam vismaz 50% nosaka kādā stāvoklī ir auto un kas ar to ir darīts līdz šim. Korekti būtu salīdzināt vairāku lietotāju viedokli kas auto paņēmis no salona un nu jau tāfelē 200 000+  km , tas jau ir salīdzinājums, pārējie ir tikai minējumi vai personīgā pieredze kurai ir pārāk daudz mainīgo faktoru 


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#370 Amr1f

Amr1f
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 8 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:101km no galvaspilsētas

Pievienots 28 March 2019 - 15:48

da visiem motoriem ir savas problēmas- viss atkarīgs kā kopts un kā tiks kopts - vienam sprauslas, otram šāles, trešajam EGR vai turbīna, ceturtajam sūknis , piektajam resurss u.t.t ak jā un nav mazsvarīgi- REĀLAIS nolietojums... ja dzinējam ar nobraukumu 500 000 + kaut kas notiek- manuprāt tas ir likumsakarīgi
Atrod labu nenojātu, koptu eksemplāru un baudi dzīvi...

Tas tā pat kā- prasīt par lietotu auto cik tas ir uzticams- pa lielam vismaz 50% nosaka kādā stāvoklī ir auto un kas ar to ir darīts līdz šim. Korekti būtu salīdzināt vairāku lietotāju viedokli kas auto paņēmis no salona un nu jau tāfelē 200 000+ km , tas jau ir salīdzinājums, pārējie ir tikai minējumi vai personīgā pieredze kurai ir pārāk daudz mainīgo faktoru

Tieši tā.
Brauc uz jebkuru sevisu un tur pateiks ka tas un tas tam un lai tiek vaļā no mašīnas, bet pats brauc ar nopuvušu opeli.
Es cienu savu auto un mēģini novērst kadu kašķi uzreiz neviss uzmet mīksto un ielaiž dziļāk kaut ko.

A kam viegli?


#371 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9600 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 29 March 2019 - 08:15

Kā jums ar C6 rūsēšanām? Ne tā ka grīdā caurums, bet miljons sīkumu ap moldingiem, utt.. Esmu redzējis pārīti diezgan bēdīgus, krāsotājdžeki saka ka tas ir normāli, rūsē ne mazāk par vektru


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#372 mazais100

mazais100
  • Lietotājs
  • 407 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Bauska
  • Intereses:auto

Pievienots 29 March 2019 - 09:18

Ir, pie papildstopņika, nedaudz zem aizmugurējām lampām un pie durvju moldingiem( vairāk nekā uz otra b4)

Šo rakstu rediģēja mazais100: 29 March 2019 - 09:19

audi b4 2.0 mono

audi b4 2.3 avant quattro by lpg

audi a6 c5 2.8 avant quattro by lpg

audi a6 c6 3.0tdi avant quattro


#373 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5313 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 29 March 2019 - 11:33

nu nez, vienīgais jā standarts, pie aizmugures lampas bubulis līda


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#374 kapostnieks

kapostnieks
  • Lietotājs
  • 472 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mežciems

Pievienots 29 March 2019 - 13:47

Papildus LED stopņiks, ap lampām aizmugurējam vākam, durvju moldingi. + vadītāja puses aizmugurējā arka.

Krāsotājs man ar teica, ka standarta lieta.


A6 Avant Q 2.5TDI+ 99'
A6 Avant Q 3.0TDI+ 06'


#375 Fr0StY

Fr0StY
  • Lietotājs
  • 91 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 29 March 2019 - 14:35

Man uz aimugurējām arkām. Pārējais top zuzand



#376 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5313 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 29 March 2019 - 15:33

nezin par arkām laikam kā kam, vismaz man cik viņš 4 gadus bija-  tikai aizmugures vākam... 


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#377 Yanko

Yanko
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 3 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 15 August 2019 - 20:06

ir doma par c6 avant iegādi, 2.4 bezīns/gāze. cik prātīga doma tā ir un kam jāpievērš uzmanība?

galvenās problēmas ar ko jārēķinās pērkot c6 ar šādu motoru?

vai labāk skatīties citā virzienā? dīzeļi nesaista kā suga



#378 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5313 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 16 August 2019 - 07:52

Ieteikums- no sākuma varbūt izbrauc ar 3,0 tdi un tad runā (agrāk domāju ka mans V6 2,8 benzīns gāja lopā- kamēr neiepirku daiseli)  ...  bet ok- es kā gāzes nīdējs par jaunajiem dzinējiem ( domāts jaunāks par ceturdaļu gadsimta) nekomentēšu- bet pa lielam- standarta lietas ka šeit jau atrunātas 100 reižu...  par dzinēju ja  gribi uz FSI dzinēja gāzi , tad pilnīgi  piejāt kādā stāvoklī viņš ir  -tā pat būs pzd viņam...  


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#379 Yanko

Yanko
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 3 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 16 August 2019 - 08:49

Tas ka dīzelis iet labi ir zināms, bet kamēr viņš uzsilst un iegūst optimālu patēriņu pilsētā? 70% nobraukums tieši pilsētā sanāk. Par fsi zinu, tāpēc tieši interesē 2.4.

#380 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5313 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 16 August 2019 - 15:27

nu nezin- varbūt bijusi saskarsme ar vecajiem dīzeļiem - ziemā, kamēr uzpīpēju jau sāk pūs mazliet remdenu, ja attālums 5 km- tad arī benzīnieks neuzsils 


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#381 Fr0StY

Fr0StY
  • Lietotājs
  • 91 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 16 August 2019 - 15:46

Man jau liekas interesanti pirkt lielu govi ar lielu motoru, lai tikai pa pilsētu vizinātos.. Līdzīgi kā paņemt vw touareg priekš Itālijas mazajām ieliņām :D



#382 Yanko

Yanko
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 3 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 16 August 2019 - 17:48

Jā, iepriekš ir bijusi saskarsme ar vecākiem dīzeļiem, 2.5tdi iekš c5.
Nav tikai pilsēta, bet vairumā gadījumu jā. Un man vajag lielu govi, mazajās sūdīgi ar augumu virs 2m :)

#383 Pikkupsoap

Pikkupsoap
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 1 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 22 October 2019 - 18:39

Sveiki, Audi fanāti (labā ziņā, pats pieskaitāms)!

 

 

Pēdējā laikā nopietni apsveru Audi A6 C6 iegādi, pašlaik īpaši apskatu 2010. gada 3.0 quattro. Pasaku uzreiz – esmu baigais amatieris.

 

Bija smuks A6 2.0, arī 2010. gada, kaut kāds Audi pārdevējs no Jelgavas, cena 6'999, komplektācija kosmoss – jāņem tak ciet! Beigās paņēmu auto dna – Francijā bijia 3 gadus, 3 avārijas tur 12'000 kopvērtībā, tad Lietuvā gadu, pusotru gadu nobraukums tikai pa 3k izmainījies, tad Latvijā vēlviena avārija un tiek tirgota nost – nē, paldies. Tas tā – ievadam.

 

A6, kuru pašlaik skatos, kaut arī 2010. gada, ir tāpat ar diezgan iespaidīgu ciparu – 9'000. Sarunāju ar īpašnieci izbraukt (auto tikai), mašīna kā tanks liekas, šaaausmīgi dinamiska, nu tiešām kaifs braukt. Izbraucu no Imantas līdz Babītei (metu ripā zem Liepājas šosejas beigām) un atpakaļ, vidējais patēriņš 10.5, vairākas reizes tā sirsnīgi uzgāzējot, nu ok, ķipa pa pilsētu ir ok; palaidu kruīzā uz brīdi paskriet uz 100km/h, vidējais patēriņš 5.8-6.5l/100, kaut kā svārstījās.

 

Vai varētu ieteikt, ko labāk būtu izvēlēties – 2.0 vai 3.0 dīzeli? Es esmu cilvēks, kuram 2.0 liekas pietiekami jaudīgs, lai izdarītu visu, ko vajag, taču arī esmu liels copes fans, tāpēc var nākties pabraukt pa sūdīgākiem ceļiem, kur 3.0 ļoti palīdzētu noteikti + esmu dzirdējis, ka 3.0 motori esot visuzticamākie. TIkai atkal man patēriņš būtu ļoti svarīgs, ilgtermiņā tie kombinētā starpība 2-3l savācas :)

 

Es vispār arī Audi izvēlē esmu jauns, tāpēc, ja kādam nedaudz ''niez nagi'', droši lieciet sirdi ārā! :) 

 

 

Jautājums saistīts ar to A6, kuru izbraucu.. Vēlējos pajautāt, vai šādas divas problēmas ir kaulēšanās cienīgi – pirmajā attēlā ir aizmugurējā stikla apakšā tāds tā kā trijstūrītis, kas arī ir stikls. Tam apskatītajam A6 viņš ir tāds tā kā nedaudz, nedaudz pagrauzts/iešķaidīts vienā pusē, interesē, cik diez tādu maksātu nomainīt? 

Otrajā bildē ir bremžu spēks no CSDD apskates – kā redzams, priekšējās darba bremzes atšķiras par vai nu 23%, vai nu 19%, kas nozīmē, manuprāt, ka nākamā gada laikā būtu jāmaina bremžu kluči un/vai diski, kas ir kādi 100 eiro noteikti – vai šis arī būtu kaulēšānas vērts vai šeit es pārspīlēju?

 

0bcfbe50-974f-4acb-8b15-0b0093ca7b79.jpg

 

245b1116-90bd-4d4b-83d1-51add88fe65b.jpg


#384 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5313 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 29 October 2019 - 17:32

īsumā 3,0  gatavojies mainīt sprauslas +/- 1800 EUR, 2,0 tdi  normāls dzinējs...  bet pēc Tevis  minētā, ieteiktu auto iegādāties ar kāda zinošāka cilvēka palīdzību.. par bremžu nevienmērību ir daudz citu faktoru un ar 100 EUR bremžu klučiem tik pietiks ne diskiem..  kaulēties vajag vienmēr ...  pat jaunu auto iegādājoties... 


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)