Pālekt uz saturu


Foto

AUDI A6 Avant C6 iegāde


  • Please log in to reply
375 atbildes uz šo tēmu

#1 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5272 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 22 January 2013 - 13:40

Pamazām tiek plānots šogad atsvaidzināt autoparku.

Tātad viens no variantiem A6 Avant Quattro 2005-2006 gads dīzelis

Par dzinēju:
ko labāk - jaudas un patēriņa optimālākais variants
2,7 vs 3,0 ( 2,0 laikam šiem vēl nav pieejams)

Kārba- tā kā pārsvarā braukšana pa Rīgu (brīvdienās ārpus) apsveru domu pat tomātu....
pie tam nu jau divi paziņas kas no manuālās pārgājuši uz automāta ļoti apmierināti...
Šajā ziņā esmu neziņā- tiptronic, un kādi tur vēl gāja šiem modeļiem
cik reāli var iegrābties un uz kādām summām, cik bieži jāveic apkopes- eļļas, filtri tieši kārbai
Vai tomēr palikt pie manuāļa...

Pats par sevi C6 - vai tiešām ir kā tantes runā (droši tās pašas kas: A4 alumīnija piekare, maksā miljonu, tur 100 km) rezerves daļas kosmoss, elektronika, sensoru pat pelnutraukā- kā īsti ir? Saprotu- kad nopirkšu zināšu, bet nu tomēr tā kā ir otrs variants (Volvo xc90)- gribas izvēlēties mazāko no ļaunumiem.

Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#2 Komforts#1

Komforts#1
  • Lietotājs
  • 109 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 22 January 2013 - 14:25

priekš kam vispār sarežģīt dzīvi un domāt par automātu ? Tiešām tik grūti paraustīt kloķi ? Paziņa no 3.0 pārgāja uz 2.7, esot dinamiskāks un par ~ 1l mazāk grib ņammāt. Apkopes lētākas.

XC60  2.4 D5 Bi-Turbo   Black Sapphire metallic  :ninja:


#3 Mākonis

Mākonis
  • Lietotājs
  • 719 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Nekurzeme..

Pievienots 22 January 2013 - 14:34

nav nekas atshirabas apkopju zina 2.7 vai 3.0 !!!ritosha ir aluminija principa loti lidziga ka c5 vai b6 uttt nav bijis mana ipashuma neviens 2.7tdi un tapec nevareshu spriest vai vins ir dinamiskaks ka 3.0 tdi ... ja neman vera ka 3.0tdi ir pa gandriz 50 kumelu vairak...par karbam... Tomati iet bez prob taka var nemt,mazajiem 2.0 tdi etc gan stajas nost tiem tik manualis ieteicams butu..par tiem pelnu trauku sensoriem gan ir pilnigakas mulkibas.. :hihi:

#4 skrachs

skrachs
  • Lietotājs
  • 474 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera - Rencēni

Pievienots 22 January 2013 - 14:40

Autors par benzīnniekiem runā :D

Audi 80 B4 2.0E ABK 1992

Audi A4 B5 avant facelift 1.8 ARG 2000
VW Passat Variant B7 2.0D 2012
VAZ Forums

Virtuves iekārtas


#5 sapnis

sapnis
  • Lietotājs
  • 410 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 22 January 2013 - 14:41

agrāk teicu nekad nepirkšu automātu , pirms gadiem 5ciem sanāca darbā iekāpt hjundajā 1.6 tomātā , pat jau pēc tāda sapratu ka es pats sevi censos čakarēt ar to ka automāti ir kautkas slikts

p.s. tas par to kloķa raustīšanu

Šo rakstu rediģēja sapnis: 22 January 2013 - 14:44

A6 С5 Allroad 2.5 TDI 


#6 mdz

mdz
  • Lietotājs
  • 5638 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Hektors, krokodils, fwd un bezatsperu automobīļi

Pievienots 22 January 2013 - 14:42

Autors par benzīnniekiem runā http://audi-style.lv/forum/public/style_...

Izlasi divreiz, DIVREIZ!

Šo rakstu rediģēja mdz: 22 January 2013 - 14:43

1-3-4-2

Listen to SLAYER

R.I.P. Divlitrīgais alus


#7 IvarsV

IvarsV
  • Lietotājs
  • 4307 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 22 January 2013 - 14:42

gribas izvēlēties mazāko no ļaunumiem.

Kāpēc jāpērk mašīna, ja domā, ka būsi iegādājis jaunu ļaunumu?

Lai nebūtu pilnīgs offtopic - tomāts ir way to go, ja pārvietojies galvenokārt pa Rīgu. C6 galīgi nav tā mašīna, kurai kloķi būtu jārausta pačota dēļ.
Pats tieši tādēļ izvēlējos tomātu - kaifs pa Rīgu vizināties.
speedgang.lv

#8 skrachs

skrachs
  • Lietotājs
  • 474 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera - Rencēni

Pievienots 22 January 2013 - 14:45

Izlasi divreiz, DIVREIZ!


Tiešām :D bet ieraugot 2.7, iedomājos uzreiz par benzīnnieku un aizmirsu iepriekš lasīto.

Audi 80 B4 2.0E ABK 1992

Audi A4 B5 avant facelift 1.8 ARG 2000
VW Passat Variant B7 2.0D 2012
VAZ Forums

Virtuves iekārtas


#9 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5272 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 22 January 2013 - 14:53

Kāpēc jāpērk mašīna, ja domā, ka būsi iegādājis jaunu ļaunumu?

Lai nebūtu pilnīgs offtopic - tomāts ir way to go, ja pārvietojies galvenokārt pa Rīgu. C6 galīgi nav tā mašīna, kurai kloķi būtu jārausta pačota dēļ.
Pats tieši tādēļ izvēlējos tomātu - kaifs pa Rīgu vizināties.


Autoīpašnieks laimīgs ir divreiz- pērkot un pārdodot...

Nav noslēpums, jo jaunāks auto, jo kašķīgāks un neizturīgāks...
šobrīd tiešām jau besī sēžot korķī raustīt kloķi - vienīgi kas attur- izmaksas, vai savus divus trīs gadus tā kārba nejās smadzeni, kā ir ar buksēšanu, ziemā var paākstīties ar automātu... C6 daudziem ir saucamās lāpstiņas pie stūres... ir kādam lietošanā- tas vairāk lai pagarinātu Ego vai reāli ir sakarīga fīča...
Pat tomātiem tiešām ir cilvēki kā es- nē nē- tomāti tik bābiešiem... bet reāli laiks un domas mainās laikam vecums...

2,7 = 3,0 nesen lasīju A/S ka klucis identiks tik sprauslas citas un kas tur vēl, vienīgi 3,0 sprauslas mirst un izdeg cilindrs....
tie paši 3,0 arī ir trīs versijas...

Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#10 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6305 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 22 January 2013 - 15:24

Sprauslas vienādas un abiem dzinējiem ir vienāds problēmas, tikai 3.0tdi ir dārgāki un cilvēki pērk lētākos ar vairāk problēmām.
Lielos vilcienos atšķiras turbīna un darba tilpums.

C6, dažādas problēmas ar centrālās konsoles vadības blokiem, pakaļējā loga apsildes vadības blokiem, elektriskā rokas bremze - klučus nevajadzētu mainīt kurā katrā servisā vai mēģināt "noraut" roceni gaitā.

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#11 Komforts#1

Komforts#1
  • Lietotājs
  • 109 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 22 January 2013 - 15:29

piedodiet, pamanīju ka runa iet par c6, es par c7 :D

XC60  2.4 D5 Bi-Turbo   Black Sapphire metallic  :ninja:


#12 strokis

strokis
  • Lietotājs
  • 737 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 22 January 2013 - 16:16

piedodiet, pamanīju ka runa iet par c6, es par c7 http://audi-style.lv/forum/public/style_...

C7 ir no 2011.g. un diez vai kā A|S lietotājs uzsāks debates par + un - :) :) - kuram tad tāds ir...Pie tam jaunajiem A6 izskatās , kā 2.7TDI vispār netiek piedāvāts, tikai 3.0 TDI

Šo rakstu rediģēja strokis: 22 January 2013 - 16:17

JAUNS BEZMAKSAS sludinājuma serveris 

https://mm.lv/


#13 Esconte

Esconte
  • Lietotājs
  • 217 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jēkabpils

Pievienots 22 January 2013 - 16:27

Par kārbu...vienozīmīgi manuālo kārbu!!!protams,ja visu laiku ir ~600-1000ls (nevajadzīga nauda automāta remontam) tad var automātu.
Skaidrs,ka Rīgas satiksmē automāts ir ērtāk,bet izbaudīt auto dinamiku un kontrolēt to,kad un kuru ātrumu slēgt tikai ar Manuālo!
Ziemā ar tomātu arī ir kā ir....iebuksēji,šūpot nedrīkst!izbraukt arī problemātiski!
Automāts ir komforts par ko ir jāmaksā!
Un tas tomāts var izbeigties,neatkarīgi no tā kā brauc-mierīgi vai agresīvi!vnk vienu rītu izbrauc un čau!!!tomāts avārijas režīmā,un tad sākas murgs !!!

#14 Klobsters

Klobsters
  • Lietotājs
  • 1056 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Zoļiks, UK

Pievienots 22 January 2013 - 17:11

Esconte, mierīgāk, labāk jaunāku auto vispār nepērc, ja nu kaut kas jālabo... Visi, kas ilgāku laiku pilsētā ir pabraukuši ar automātu, uz manuāli pāries nelabprāt. Bet tu viņu pasniedz tā, ka 100% būs jālabo un braukt labāk nevajag.

1986 Audi 80 GT 1.8 FWD apaudzis sūnām  :/ 
1994 Audi 80 Competition 2.0 16V Quattro  :ok: 
Programmēšana, 3D modelēšana un printēšana.


#15 Ciemiņš_Gocha*

Ciemiņš_Gocha*
  • Ciemiņš

Pievienots 22 January 2013 - 17:43

Nav ne vainas automātam. Ja nu nobirs, tad veic remontu un lej tikai labu eļļu. Ievērojot šīs prasības, kārba turēs ilgi.
Manuālā kārba - daudzi nemāk braukt, nemāk izspiest sajūgu līdz galam utt un čakarē to kārbu kopā :D Sajūgs ar ir jāmaina ik pa laikam...rezultātā tās izmaksas ja ne vienādas, tad līdzīgas gan...
Bet nu katram sava taisnība.....

#16 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6305 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 22 January 2013 - 17:55

Šiem dzinējiem gan automāts, gan parastā kārba ir robustāki kā iepriekšējai paaudzei. Protams, jaudas arī lielākas.

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#17 kapostnieks

kapostnieks
  • Lietotājs
  • 472 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mežciems

Pievienots 22 January 2013 - 18:29

Vai tad Q nav tikai ar 3.0TDI un automātu? Kad sev meklēju tad 2.7FWD un 3.0 Q.
Ziemā, ja tiešām daudz sniega, viņs ir par zemu, sēžas uz vēdera visamaz S-line. Par Q sistēmu neesmu starā....stāvvietā sniegu sķūret var nesanākt....vienā brīdi paliek uz vietas un tipa meģina pēc savas izvēles kādu riteni pagriezst.....ar roceni nepalīdzēsi "piebremzēt" aizmuguri jo ir tikai ON/OFF stāvokļi. Bec chipa jaudas ir daudz, ēd arī tāpat pilsēta zem 10-11 nepalīdīsi (ar šo domāju 100% Rīga). Ja darbs 10-15km, tiklīdz sāks palikt zem 0, tā motoram 90 nedabūsi pat ar WEBASTO. Lai gan salonā būs ļoti silts.
Apkopes un remonti tas pats kas C5. Vismaz man 'pagaidām nekas dārgāks par C5 detaļām nav pirkts. Tiesa "lielā apkope" - pilnā eļļas/filtru nomaiņa reizi "30tkm" gluži lēti nesanāks ;)

Par cik pašām ir gan C5, gan C6. Tad dēļ klīrensa C5 labāks ;)

A6 Avant Q 2.5TDI+ 99'
A6 Avant Q 3.0TDI+ 06'


#18 Esconte

Esconte
  • Lietotājs
  • 217 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jēkabpils

Pievienots 22 January 2013 - 19:47

Tie,kas pabraukuši ar automātu un saskārušies ar tā remontu,visdrīzāk vairs negribēs tomātu!!!
Un kāds te sakars ar jaunu auto vai vecu?!

#19 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5272 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 22 January 2013 - 19:57

Vai tad Q nav tikai ar 3.0TDI un automātu? Kad sev meklēju tad 2.7FWD un 3.0 Q.
Ziemā, ja tiešām daudz sniega, viņs ir par zemu, sēžas uz vēdera visamaz S-line. Par Q sistēmu neesmu starā....stāvvietā sniegu sķūret var nesanākt....vienā brīdi paliek uz vietas un tipa meģina pēc savas izvēles kādu riteni pagriezst.....ar roceni nepalīdzēsi "piebremzēt" aizmuguri jo ir tikai ON/OFF stāvokļi. Bec chipa jaudas ir daudz, ēd arī tāpat pilsēta zem 10-11 nepalīdīsi (ar šo domāju 100% Rīga). Ja darbs 10-15km, tiklīdz sāks palikt zem 0, tā motoram 90 nedabūsi pat ar WEBASTO. Lai gan salonā būs ļoti silts.
Apkopes un remonti tas pats kas C5. Vismaz man 'pagaidām nekas dārgāks par C5 detaļām nav pirkts. Tiesa "lielā apkope" - pilnā eļļas/filtru nomaiņa reizi "30tkm" gluži lēti nesanāks http://audi-style.lv/forum/public/style_...

Par cik pašām ir gan C5, gan C6. Tad dēļ klīrensa C5 labāks http://audi-style.lv/forum/public/style_...


Šī atbilde jau ir patīkama...
Par automātu, tie 1000ls po lai tik iet, savam C5 ieguldīts ap 3000, reāli pa tādu cenu pat pārdot nevar, būtu C4 tad jā:)

Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#20 wolfenstein

wolfenstein
  • Moderators
  • 2280 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 22 January 2013 - 19:59

dragij-Tev asinīs benzīns-uzmetīsi lpg i vsjo miers mājās :)
neķēmojies ar citplanētiešiem.


#21 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5272 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 22 January 2013 - 20:42

dragij-Tev asinīs benzīns-uzmetīsi lpg i vsjo miers mājās http://audi-style.lv/forum/public/style_...
neķēmojies ar citplanētiešiem.


Laiks kaut ko mainīt, bet LPG vismaz pagaidām pat domās nepieļauju... Pārāk tas benzīns dārgi sanāk.

Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#22 Mākonis

Mākonis
  • Lietotājs
  • 719 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Nekurzeme..

Pievienots 22 January 2013 - 21:20

ir ari 3.0 tdiq un 2.7 tdiq ar manualajam karbam..
man pasham viens tads pieder 3.0 tdiq manualis..
ka ari D3 ar 4.2 tdiq tomatu.. un nekas nav apstajies,kaut ari pulksteni jau 300k + miles.protams ir vajadzigas apkopes kuras pienakas pec noteiktajiem noskrejieniem..
KAPOSTNIEKS.. noperc SE modeli un nevilksies veders pa sniegu vai ari necels auksha kanalizaciju vakus.. vel jau paliek allroad.. klirenss vel lielaks..

#23 Arvīds

Arvīds
  • Lietotājs
  • 781 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 22 January 2013 - 21:50

Tie,kas pabraukuši ar automātu un saskārušies ar tā remontu,visdrīzāk vairs negribēs tomātu!!!
Un kāds te sakars ar jaunu auto vai vecu?!


Vai tev maz ir kāda nojausma cik izmaksā sajūga komplekta + spararata nomaiņa C6 3,0tdi, ka tā bļauj par mehāniku?
Varu apgaismot- pie dīlera ap1800,- Ls Favorītā ap 1200,- Ls arī nav par velti. Tāds sīkums kā sprauslu komplekts pie dīlera bija virs 2000,-ls, utt. Tā kā par dīzeli no Koļas kanniņas var aizmirst
B8 šis pats sajūga+ spararata komplekts ar milzīgām atlaidēm sanāca ap 700,- Ls , bet tas uz 2,0TDI un jāmaina tas pie nobraukuma 170 000km! Sajūgam gan nebija ne vainas, bet sparats jau vibrē.
3,0TDI sajūgs izturēja 250000km, bet tad tikai ar striķi bija transportējams. Un te nekādus vienmasniekus neuzmānīsi. Jāmaina viss un pa dārgo.
Autoram- ļoti iesaku meklēt nenobrauktu, max ar 150 000 km, jo te vairs nedarbojas princips kā C4 300 vai 400k km vienalga, galvenais kā kopts.
21 gs. mašīnas kop vai nekop, tāpat birst, jo resursā nav paredzēti šie pusmiljona nobraukumi.

#24 DK5000

DK5000
  • Lietotājs
  • 2080 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 22 January 2013 - 21:52

Galvenais , neiegrābies kā ar tagadējo . Ko viņam var remontēt par 3000 Ls .
Lukturu regulēšana un bremžu pārbaude Rīgā A|S biedriem bez maksas - 29856825

#25 krauklis

krauklis
  • Lietotājs
  • 383 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja
  • Intereses:subatomārā kodolfizika

Pievienots 22 January 2013 - 23:08

Šādu auto pērkot noteikti ir jāaizmirst par ss.lv vai citām rumbulām, jāpērk no dīlera, nekas, ka dārgāk, ar 100% skaidru vēsturi vai kādu tiešām zināmu eksemplāru, piemēram, no kāda pazīstama, kas salonā reiz jaunu paņēmis vai tamlīdzīgi, citādi ieberziens var sanākt nepajokam. :pikis:
Protams, ja esi patiešām turīgs, tad "kein problem", šito visu var svītrot nost.
Nissan Navara
Scania R440
KTM EXC 530R

#26 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5272 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 22 January 2013 - 23:10

Nomainīts viss Muxa jau smējās vai vēl kas palicis ko mainīt.
Īsumā auto Vācijas pa tiešo pirkts - apstiprinājās kārtējo reizi, 250 000 nobraukums - jāmaina viss, jāpērk vai nu ap 150 000 vai ap 300 000 kur jau viss nomainīts.
manam ar tikai divmasnieks der ap 500ls...

Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#27 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5272 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 23 January 2013 - 09:32

Kas ar to klīrensu- galīgi bēdīgi?

Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#28 Mākonis

Mākonis
  • Lietotājs
  • 719 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Nekurzeme..

Pievienots 23 January 2013 - 12:54

Tak pilnigi normals klirens... protams meza pie senem starp celmiem bus gruti piebraukt... :hihi:
p.s tak paskaties bildes,vai kautvai lidzigus auto uz ielas ....

#29 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5272 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 23 January 2013 - 22:40

Esošajam C5 uz robežas, dažas apmales pie veikala ķer.

Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#30 kapostnieks

kapostnieks
  • Lietotājs
  • 472 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mežciems

Pievienots 23 January 2013 - 23:08

Nu es ar savu S-Line C6 uz apmalēm neriskēju braukt, ar C5 vēl riskēju.
Ja brauc pa citu auto sliedēm...tad lien vēders skrēpējas pa sniegu. Tas jau ir pat ar orig bruņu, bet ja liek neorig tad ir jau jautrāk.
Dabā nevienu ne C6 neesmu redzējis ar nesedinātu piekari....ja būtu tad jau sen būtu VIN uzprasījis un " augstās" atsperes pasūtījis.
Bet ziemas ar sniegu ir reti ;) Un uz mežu tiešām sēnes ar tādu nebrauc...lai gan lēni rāpokot var ;)

Šo rakstu rediģēja kapostnieks: 23 January 2013 - 23:12

A6 Avant Q 2.5TDI+ 99'
A6 Avant Q 3.0TDI+ 06'





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)