Pālekt uz saturu


Foto

Problēmas ar eļļas sistemu vai borta kompi B4

eļļa audi 80 b4

  • Please log in to reply
14 atbildes uz šo tēmu

#1 JanisLV

JanisLV
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Baltinava

Pievienots 08 January 2013 - 21:24

Man ir audi 80 b4 un jau pusgadu nav bijušas problēmas bet bija tā ka tiku uz ceļa kur bija baigi aizputināts un iestigu, mēģinot izgāzēt ārā no kupenām pēkšņi sāka pīkstēt eļļas lampiņaborta datorā un kopš tā laika viņa pīkst visu laiku it īpaši ja uzzgāzē no 2000-3000 rpm un pēc līkumiem,
eļļas līmenis ir labs, bet drošibas pēc pielēju vel drusku - bet nekas nemainijās. Tad paskatijos drusku zem pārsega un ieraudziju ka vads kurš iet uz datčiku ir nedaudz blīvs un kņapi turās klāt, to arī itkā salaboju. Vairs pat nezinu ko darīt un kas varetu būt pie vainas. Varbūt kāds zin?

Nesmu spečuks mašīnās tāpēc varbūt arī netur ieliku šo pstu -ja tā tad sorry


ā un vel viens tads jautajums lai nav jataisa jauns topiks - benzīna dzinējus vispār ir iespējams nočipot?

#2 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9707 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 08 January 2013 - 21:27

Eļļas spiedienu nemēģināji mērīt?

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#3 RolandsK

RolandsK
  • Lietotājs
  • 619 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto, moto, elektrība

Pievienots 08 January 2013 - 21:30

Ja nav eļļas spiediena, tad dzinējs skan kā dīzelis (viss grab un klab). Kas notiek, ja ir eļļas pārspiediens sistēmā, nezinu. Lai būtu drošs, kas notiek, vajadzētu, kā pats saproti, nomērīt ar spiediena mērītāju.
OOOO 80 Avant B4 2.0 ABK

#4 JanisLV

JanisLV
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Baltinava

Pievienots 08 January 2013 - 21:32

nee itkā nekādas citas izmaiņas ripošanā un skaņā nejūtu

#5 RolandsK

RolandsK
  • Lietotājs
  • 619 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto, moto, elektrība

Pievienots 08 January 2013 - 21:38

Noņem vadu no tā devēja nost un piedarbini. Paskaties vai kaut kas turpina pīkstēt panelī. Vispār jau jābūt vismaz 2 eļļas spiediena devējiem.
OOOO 80 Avant B4 2.0 ABK

#6 archiijs

archiijs
  • Lietotājs
  • 1485 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Variņi, Smiltene (lauki)

Pievienots 08 January 2013 - 22:11

ja nekļūdos, viens "skatās" spiedienu līdz ~2000 apgriezieniem, otrs virs, palabo ja kļūdos.

Tā kā ja pīkst gan uz maziem, gan lieliem apgriezieniem šubos vai abi devēji čupā :crazy:
Nespēlējies ar likteni- nomēri manuāli spiedienu lai sirds mierīga :)

1987. gada 1.8 FWD    A80   Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition 

-----------------

V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!   :kasp: 

Turbos make torque, and torque makes fun!


#7 Kapteino

Kapteino
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 1 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 21 October 2014 - 13:35

Man ir tāda pati problēma. 92' 2.8 quattro virs 2000 apgriezieniem panelī sāk pīkstēt eļļas lampa. Abus eļļas spiediena devējus nomainiju, bet tā pat pīkst.

Senāk tā pīkstēšana bija neregulāra un nedēļu varēja būt klusums, bet pēdējā laikā pīkst diezgan regulāri.

Kādi varētu būt nākošie soļi, ko pārbaudīt?



#8 archiijs

archiijs
  • Lietotājs
  • 1485 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Variņi, Smiltene (lauki)

Pievienots 21 October 2014 - 15:35

Nevis nākošie, bet pirmie- pieslēgt mehānisku spiediena mērītāju lai pārliecinātos par spiedienu.


1987. gada 1.8 FWD    A80   Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition 

-----------------

V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!   :kasp: 

Turbos make torque, and torque makes fun!


#9 maris395

maris395
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 10 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis/Limbaži

Pievienots 23 October 2014 - 08:53

Ir bijusi līdzīga problēma. Pielikām spiediena mērītāju augšā pie galvas un uzzinājām , ka sadalenei pārāk maz eļļa pienāk.  Ja tu pārbaudi un viss okey , tad neņem galā un vari drošāk braukt


Audi 80-b3-1.8 - Audi 80 B4 2.0  -  Audi A4 B5 


#10 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3118 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 23 October 2014 - 10:59

tev šī problēma sākās pēkšņi,vai nopirki auto ar šo problēmu? ja nopirki,tad samēri mehāniski un pārbaudi vai devēji ir pareizie, ja sākās pēkšņi,tad izārstēt var dažādi,atvienot devēju un braukt.... nomainīt motoru,kad nomirs, vai nolikt mierā,ārdīt visu vaļā un meklēt kur ir problēma. Pajautā wht viņam ir pieredze ar eļļas problēmām uz v6,kad pēkšņi salūzt viens vārsts un drīz vien jāmina motors



#11 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3197 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 23 October 2014 - 14:43

Man ir tāda pati problēma. 92' 2.8 quattro virs 2000 apgriezieniem panelī sāk pīkstēt eļļas lampa. Abus eļļas spiediena devējus nomainiju, bet tā pat pīkst.

Senāk tā pīkstēšana bija neregulāra un nedēļu varēja būt klusums, bet pēdējā laikā pīkst diezgan regulāri.

Kādi varētu būt nākošie soļi, ko pārbaudīt?

Kur tie spiediena devēji ir? Galvā vai karterī? (AAH motoram ir variācijas par šo tēmu, atkarībā no bundžas un gada un mēness fāzes ražošanas brīdī :D)

 

Pirmkārt derētu pārbaudīt, vai ar spiediena devēju vadiem tiešām viss ir kārtībā. Ja deg virs 2000rpm, tas ir 1.8/2.5bar devējs (parasti karterī, vecākiem motoriem - galvas aizmugurē) ar vienu vadu. Ja pareizi atceros, vadu vajadzēja noraut nost no devēja un pielikt pie masas un tad stāvot uz vietas pagāzēt. Otra devējam vadu noraut nost un atstāt karājamies NE pie masas. Šajā razkladā eļļas spiediena brīdinājumam vajadzētu norimties, tiesa pagāzēt uz vietas var nākties kādas sekundes 20 pie 2500rpm, lai būtu 100% pārliecināts.

Pēc tam savieno tos vadus pretēji - pirmo gaisā un otro pie masas, eļļas lampai jāiedegas uzreiz, pat negāzējot (atkal, dažas sekundes pagaidam gan). Pēc tam 0.3bar devēju uzliekam vietā un pagāzējam - eļļas lampai būtu jāiedegas virs 2500rpm.

 

Ja viss notiek tā - tad ar paneli un vadiem viss ir kārtībā. Es tik ceru, ka neesmu sajaucis kuru devēju uz masu kuru gaisā - ja rezultāti ir diametrāli pretēji, tad arī tas ir ok, galvenais, lai ir kaut atšķirīga reakcija uz gaisā atstātu vadu un pie masas piemestu vadu.

 

Ar šo problēmu nocīnījos apmēram gadu, beigās atradu pārlūzušu vadu paneļe pravodkā, a biju jau gatavs (kārtējo) motoru norakstīt :hihi:

 

Bet nu ja panelis un vadi kārtībā, tad auzas jau ir kudiš lielākas.

Pārbaudam - mehāniski, ar manometru - spiedienu apakšā, karterī (siltai eļļai pie 2500rpm vismaz 2.5bar) un galvās.

 

Ja karterī viss ir labi, bet galvā(s) spiediens ir pazemināts (zem 2bar pie 2500rpm) - tad nākamais solis ir spiediena redukcijas vārsti galvās - izskrūvēt ārā un pārbaudīt, vai nav sanācis kaut kas līdzīgs šim:

Spoiler

Nākamais, ja spiediens apakšā ir, bet galvā(s) nav - eļļas atpakaļplūsmas vārsti - zem kolektora, starp galvām ir vāks, zem kuriem tie mīt. Tie ar gadiem piedzenas ar mēsliem, eļļa tos vairs nespēj dabūt vaļā un galvām iestājas eļļas bads. Pirmā zīme - nodilušas sadalenes, bet ja viņi ir tik tālu ciet, ka par to bļauj jau spiediena devēji - visticamāk būs visa galvas augša pilna ar metāla putekļiem.

 

Ja spiediena nav lejā - viss ir slikti, vienalga pārbaudam redukcijas vārstus galvās, bet daudz ticamāk būs vai nu eļļaspumpja spiediena redukcijas vārsts, vai pats eļļas pumpis, vai kāda šāle. Jebkurā gadījumā motoram tad drīz būs kapusvētki.

 

Noteikti kaut ko steigā aizmirsu, ja atcerēšos - pierakstīšu, vai ja kas nav skaidrs - uz PM...


Šo rakstu rediģēja wth: 23 October 2014 - 14:55

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#12 Zvērs

Zvērs
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 7 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Baldone

Pievienots 08 November 2014 - 13:57

Sveiki. Man radās sekojoša problēma (Audi 80, 1988, B3, 1,8S, dzinējs PM)

 

Kādu laiku nedaudz tecēja apakšējais eļļas spiediena devējs (melnais, augšā ir balts). Nopirku jaunu, nomainīju un tagad ir tā, ka ieslēdzot aizdedzi, lampiņa nedeg, bet līdz ko iedarbinu, iedegas un deg, gan tukšgaitā, gan gāzējot. Neesmu vēl nekur braucis.

Ja noņem vadu, lampiņa pazūd, ja uzliek atpakaļ, atkal iedegās. Eļļas līmenis ir pietiekams un, kā jau minēju, pirms tam problēmas nebija.

 

Vai tā nevarētu būt devēja vaina, vai arī, ka man ir pārdots augšējais devējs, apakšējā vietā? (izskatās pilnīgi identisks)

Varbūt viņam ir jāpadarbojas, lai sāktu normāli strādāt?

 

P.S. uzzvanīju vienam čilam, šis saka, ka visticamāk brāķēts devējs. Žēl, ka veicis jau ciet un rīt svētdiena.


Šo rakstu rediģēja Zvērs: 08 November 2014 - 14:24

Toyota Carina E, 1,6l

Audi 80 B3 1,8l


#13 Zvērs

Zvērs
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 7 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Baldone

Pievienots 10 November 2014 - 20:06

Problēma atrisināta. Man bija iedots nepareizs devējs - pēc izskata tāds pats, bet ar citu bāru. Sievietes :)


Toyota Carina E, 1,6l

Audi 80 B3 1,8l


#14 cupucis

cupucis
  • Lietotājs
  • 835 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Sigulda
  • Intereses:coupe quattro

Pievienots 20 November 2014 - 19:13

Kādam ir jābūt eļļas spiedienam (siltam motoram) 2.8AAH? Vismaz vadoties pēc VDO salonā



#15 Val

Val
  • Administrators
  • 11896 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 21 November 2014 - 10:35

Vadoties pēc mehāniskā pulksteņa.
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeli kopā ar VCDS (VAG-COM) un 2x2 pāreju.
:arrow: B5-B6, C4-C5 šrotu OEM radio pin kodu atgūšana: RNS-D, RNS-E, Concert, Chorus utt. PM

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd





Also tagged with one or more of these keywords: eļļa, audi 80 b4

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)