Pālekt uz saturu


Foto

AFN 1.9 tdi turbo tīrīšana

turbo limp mode

  • Please log in to reply
126 atbildes uz šo tēmu

#121 PitonZ01

PitonZ01
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 5 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 09 February 2017 - 22:36

testējot turbīnu uz rocenes ,uz ledus,4 pārnesumā uz apm. 4rpm momentāli tika noslāpēts dzinējs(nesaprotamu iemeslu pēc) un vairs nevar iedarbināt.Domāju zobene pārlēca,bet apskatoties visas "metkas", viss ok.(pirms 200km mainīta zobene).Tātad galva vesela,zobene nav pārlēkusi. Kur vaina,kas nomira??? Augstspiediena sūknis?? Ievilkt neriskēju. Atskrūvējot padeves vadus uz sprauslām un griežot starteri,degviela ar baigo spiedienu nenāk ārā,prātīgi (nezinu kā jābūt).VCDS neko neuzrāda.

#122 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9386 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 10 February 2017 - 08:19

atskrūvē pa pusapli visas degvielas trubas un pastartē, ja degvielu šauj kādus 20cm uz augšu, būs OK. par metkām esi 100% drošs?


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#123 PitonZ01

PitonZ01
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 5 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 10 February 2017 - 08:57

100% drošs, nešauj vispār....iztek ar miniālu spiedienu

#124 km_

km_
  • Lietotājs
  • 542 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 02 September 2017 - 18:17

Iemetas 17958 - Charge Pressure: Control Deviation  P1550 - 35-10 - - - Intermittent

būtu tas pats kas

00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent

?

 

Turbo aizkvēpis? limp mode neiemetas, vienkārši nav spiediena. Principā ir, bet tas kā kuro dienu. Citu dienu spiedienu sāk celt tikai kārtīgu laiku pabraucot.

AFN motors


Šo rakstu rediģēja km_: 02 September 2017 - 18:20

A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 150bhp/330nm

:greyrs4:


#125 CED

CED
  • Lietotājs
  • 394 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga-Ventspils
  • Intereses:Kvēp spēk

Pievienots 09 September 2017 - 21:17

Es skatītos kautkur uz n75 pusi, varbūt trubiņas ,bet tad jau visu laiku viņam tā būtu jāuzvedas. Varbūt vienkārši n75 ķīlē, vari mēģināt ar bremžu tīrītāju paskalot un papētīt vai situācija nemainās.


99 A4 B5 1.9 TDi

06 A4 B7 3.0 TDi


#126 km_

km_
  • Lietotājs
  • 542 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 09 September 2017 - 22:05

Nākošnedēļ mēginās atkal skatīties.


A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 150bhp/330nm

:greyrs4:


#127 km_

km_
  • Lietotājs
  • 542 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 10 October 2018 - 19:54

Pati turba ķīlēja, aizveda restaurēt un gads jau nobraukts, un apmēram 30tkm. Turbo vnt15, motors afn.

 

Tagad ir drusku savādāk, pārpūtiens. Max abs. pieprasītais no ecu ir 2400mbar, bet reāli aiziet līdz MAP sensora galam 2560mbar spiežot pedāli grīdā.

Protams, limp mode iemetas, bet parasti pie lielākiem apgriezieniem un pusgāzes (laikam tad ir vislielākā starpība starp MAP rādījumu un pieprasīto).

 

Te grafiki, sākumā 2,3,4 ātrums.

zjGg84z.png

 

Te var redzēt, kā iemet limp mode.

iQNTOYl.png


A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 150bhp/330nm

:greyrs4:





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)