Pālekt uz saturu


Foto

AFN 1.9 tdi turbo tīrīšana

turbo limp mode

  • Please log in to reply
126 atbildes uz šo tēmu

#1 zhagars

zhagars
  • Lietotājs
  • 873 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:vietalva
  • Intereses:snowboard audi

Pievienots 05 January 2013 - 00:14

*
POPULĀRS RAKSTS!

Civ visiem, padaliishos ar shodienas paveikto.

Taatad probleema - 00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
NU skaidrs, turbiina ir aizdirsusies. Nu ko, shodien saduushojos un keros klaat pie darba.Nojaukshana paliek katra pasha zinaa, nekas traks tur nav. Noskruuveejam filtra kasti, nonemam EGR varstu, un trubu. Lai vieglaak buutu klaat tikt pie augshejaas turbinas skruuves, var raut nost iepludes kolektoru. Tur nu arii nevajadzeetu buut probleemaam. Probleemas sakas kad jatskruuvee 6 turbinas skruves uz 12 atsledzinas kuras vienmeer ir smuki apdegushas.3 skruves ir uz izputeeja, 3 uz kolektora.No izpuuteeja man skruves nonaaca bez aizkershanaas. Nu aughseejo kaa jau mineju var atvilt valaa ar treseni, bet apaksheejaas 2 var dabuut valaa ar atsleedzinu. So darbu dariju jau otreiz, tapeec zinaaju uz ko gatavoties. Pirmajaa reizeee cilveeks jau bija smidzinaajis virsuu uz skruuveem visadus WD - 40 un taa taalaak, nedelu jau ieprieks, tadeeel problemas atkrita, bet soreiz, jau vakar meginot vinas iekustinaat, jutu ka nedabuusu valaa. nu keeros klat pie izpludes kolektora skruveshanas nost. Viss bumbaas, visas skruves par brinumu smuki naaca valaa, iznemot vienu, pie kuras laagaa netieku klaat.Priekshaa blekis, kas aiztur karstumu. Neizmirstam atskruuveet turbinas kronsshteinu no apakshas, kaa arii pienakosho ellas trubu, un aizejosho ellas trubu uz 10 atsledzinas.Tad nu skruveeju nost vakuumseni no turbinas, kur protams vietas ir maz, kaa arii dabuju pirkstus palociit. Kad seene ir nost, atskruuveeju atlikusho skruuvi kas tureeja izpludes kolektoru.Nu prieciigs aizeju uzpiipeet, atnaaku atpakal nemt araa turbinu ar kolektoru, fak, viss tas pasakums atduras pret lanzeronu. Aizeju velreiz uzpiipeet, lai no dusmaam kautko nesacakareetu, atnaaku atpakal, biku uzspiedu ar lomiku,un beidzot viss bija nost, kaa arii dabuju to visu murgu araaa. Nu atkal no priekiem aizeju uzpiipeet. Taalaak keros pie atlikushaam 2 skruuveem. Par laimi man bija kautkaadas mucinaas tipa ar 7/16 un taa taalaak. Tad nu piemeeram kura vareetu ar sishanu uzlist un dauzam virsuu, jo 12 atsleedzina jau tur briivi lurkaajaas. vienu veiksmiigi dabuju, otru nolauzu lidz ar uzgriezni.Nu tad nu pakeeru kolektoru aizslaaju uz vieteejaam darbniicaam, uzkarsejam nolausto spilku, kurai vel bija gals araa, strauji atdzeseejam un spiezam iekshaa skruuvspiilees un skruveejam valaa. Nu tur nu viss ir kartiibaa, varam kerties klaat tiiriishanai
Ievietotais attēls
te nu pati turbo.
Ievietotais attēls
taada nu iskataas motortelpa
Turbinai ir 5 skruves uz 10 atsledzinas.Skruuveejam tad visas araa un spiezam iekshaa turbiinu skruvspiilees.To visu daram ar praatu.Tad nu es nemu koka pagaliiti un situ uzmanigi karsto dalu nost no aukstas dalas. Lenam, bet ar panaakumiem. Kad nu ir turbina
reizinatajos, tad paveraaas shaads skats
Ievietotais attēls
Viss smuki nokveepis,aizkakaats.Nemam draashu birsti un uzmaniigi kasam nost tos kveepus. Sameeraa viegli viss naak nost. Es vel visam pa virsu uzsmidzinu motora tiiriitaaju. Tas diezgan labi ateed visas taaas kakas nost.
Ievietotais attēls
Sii detala notiiriita, varam nolikt kaut kur lai nemaisas pa kaajaam.Keramies pie kartaa gala komponenteem
Ievietotais attēls
Nemam nost gredzenu, ar visiem ruliishiem.To arii tiiram kopaa ar rulliishiem.
Ievietotais attēls
taalaak ir jatskruuvee 3 seshkantiisi, diezgan mazi. Neieteiktu meginaat atskruuveet ar zvaignes tipa torgu, vissticamaak nesanaaks.
Ievietotais attēls
Kad sruuves valaa, nemam araa pashu mehaanismu.
Ievietotais attēls
Zem pasha gredzena ir 3 buksiites, kuras arii nemam araa un tiram.Sho tieshi gredzenu tiiram vissrupiigaak.Kaa arii istiiram visus sodreejus kur tiekam klaat.
Ievietotais attēls
Pa lielam, visu var diezgan aatri istiiiriit, problleemam nevajadzeetu buuut.
Ievietotais attēls
Ievietotais attēls
Ievietotais attēls
Nu kad visu esam izmeezushi, varam kerties klaat pie atpakalikshanas.So gredzenu liekot ir japieveeersh uzmaniba caurumam kuraa iet iekshaa aukstaa gala stienits.tas atrodas tieshi pie skruuves kura ir visstuvaaak tam galam kursh skruuveejas pie kolektora.
Ievietotais attēls
Ievietotais attēls
kad viss iskataas shaadi, visam vajadzeetu brivi kusteeties,kustinot ar toku to lielo gredzenu, kas kustina pashu mehanismu.Pa lielam nemot liekas kad nepareizi nemaz nevar to lielo gredzenu uzlikt, varbuut arii var, tapeec uzmaniigi sekojam visam lidzi, kaa viss tur atrodas.Uz gredzena varam redzeet kad atrodas viena briva grope, kuraa arii iegulas tas pulkis, kuru kustina wakumseene.Liekam atpakal auksto galu, tik uzmaniigi papeetam vai tas pulkis ieiet iekshaa tajaa gropee kur tam jaabuut.Uzmaniigi uzsitam virsuu auksto galu, un paklausamies vai pulkis ir vietaaa. Manaa gadijumaa pirmaas 2 reizes nesanaaca traapiit, tapeec laagaa nevareeja pakustinaat to lipu, kaa ariii nesitu visu liidz galam. Kad dzirdam ka kustaas viss mehanisms lidzi un briivi kustaaas, varam skruuveet visu kopaaa. Neizmirstam arii par pasu vakuumvaarstu, kaa arii par sprostinu.
Ievietotais attēls
Nu atpakal saskruuveeshanai nevajadzeetu buut lielaam galvassaapeem, bet man shodien visas trauslaas skruuves luza nost.Paspeeju jau nolaust pat jauno shpilku, kura noluuza taaa ka bija jaaboree araa.zinu ka peeec buutiibas jaliek jauns vakuumvaarsts, bet soreiz izstikshu taa kaa ir. Ceru ka kaadam noderees. Ja kaadam ir ko palabot vai papildinaat, drosi.Manaa gadijumaa viss straadaa kaaa naakas. :yellowrs4:

audi a6 c5 1.9 tdi  AFN


#2 zhagars

zhagars
  • Lietotājs
  • 873 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:vietalva
  • Intereses:snowboard audi

Pievienots 05 January 2013 - 13:14

http://foto.inbox.lv/vietalva25/turbo#
te visas bildes.

audi a6 c5 1.9 tdi  AFN


#3 dainis_r

dainis_r
  • Lietotājs
  • 88 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre
  • Intereses:dzelži, elektronika un ģimene!

Pievienots 07 January 2013 - 16:19

Būs kādreiz noderīga infa, ja saņemšos kādreiz pats tīrīt turbu :ok:

VW Passat B6 2.0TDI BMR
Audi A4 Avant B5, 1.9TDI AVG


#4 pavelsk

pavelsk
  • Lietotājs
  • 124 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 07 January 2013 - 20:41

ir vel kas, pec Jonix tekta lai turba atri neaizaug atkal, tad sim procesam komplekta jamaina ari N75 varsts, jo tas ir viens no iemesliem sim turbinas izskatam!

un jaliek jauns, jo Lietotu nav jegas likt!

#5 zhagars

zhagars
  • Lietotājs
  • 873 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:vietalva
  • Intereses:snowboard audi

Pievienots 07 January 2013 - 21:33

to jau es arii esmu piemineejis.

audi a6 c5 1.9 tdi  AFN


#6 dirnetajs

dirnetajs
  • Lietotājs
  • 144 raksti
  • Dzīvesvieta:latvia
  • Intereses:moto-stuntride/kross

Pievienots 30 January 2013 - 16:23

Es arī pēc šī raksta sadūšojos un iztīriju turbīnu

 

šeit manas bildes.

 

Bija to vērts, jo mašīna tagad iet pavisam savādāk.

 

IMG-3241.sized.jpg\IMG-3242.sized.jpg


Šo rakstu rediģēja dirnetajs: 30 January 2013 - 16:24

Go dirn or die trying

#7 Satanz9

Satanz9
  • Lietotājs
  • 185 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 01 February 2013 - 00:32

Taisos ar tīrīt.

Kur dabūt to vakuumavārstu un cik viņš piķo?, un vai tiešām jāliek jauns, negribas pa pusei kaut ko izdarīt.



#8 ed-gars

ed-gars
  • Lietotājs
  • 1151 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Jugla
  • Intereses:..daudz un dažādas

Pievienots 01 February 2013 - 09:05

Jā, jaliek jauns, nu vismaz ļoti ieteicams to darīt.

N75 var dabūt visās auto bodēs. Oriģinālais ap 45,00Ls. Bet var likt pieburg firmas ar kodu 7.02184.01.0, maksā 23,00Ls. Vienīgais liekot šo ir jāpartaisa nedaudz stekers, bet nekas traks, 2min laikā var izdarīt :D .

 


Šo rakstu rediģēja ed-gars: 01 February 2013 - 09:06

Audi A4 B6 Avant 1,9 TDI 

VAZ 2106 race car

--------------------------------------

Automašīnu aplīmēšana -> www.aplimet.lv


#9 m_p

m_p
  • Lietotājs
  • 105 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Krasta masīvs

Pievienots 01 February 2013 - 09:36

pārtaisīt, tas ir vnk nogriezt nost to izcilnīti visā garumā.

jā, 2min tas ir izdarāms :)



#10 ed-gars

ed-gars
  • Lietotājs
  • 1151 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Jugla
  • Intereses:..daudz un dažādas

Pievienots 01 February 2013 - 09:53

Es savādāk izdariju. Izjaucu štekeri un tos pinus uzspraudu un pēc tam to gumiju uzvilku virsū! :)

 

000037963020_%23_3_%23_EdgarsK.jpg


Šo rakstu rediģēja ed-gars: 01 February 2013 - 09:56

Audi A4 B6 Avant 1,9 TDI 

VAZ 2106 race car

--------------------------------------

Automašīnu aplīmēšana -> www.aplimet.lv


#11 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 598 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 01 February 2013 - 12:05

es arī, kā ed-gars..


Audi A4 B5.5 AFN


#12 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6285 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 01 February 2013 - 12:15

... var likt pieburg firmas ar kodu 7.02184.01.0, maksā 23,00Ls.

Ražotājs Pierburg ir oriģinālražotājs.
V6 tdi ir cits kods, kuru var pielāgot, tam visas caurulītes iet uz vienu pusi.

Ar filtriņu (1.9TDI):
7.22903.19.0
7.22903.28.0

Bez filtriņa:
7.00868.02.0 - visi gali uz vienu pusi, pa labi (priekš V6 TDI jānogriež stiprinājumu ausis).
7.22903.02.0 - visi gali uz vienu pusi, pa labi (priekš V6 TDI jānogriež stiprinājumu ausis).

7.02184.01.0 (1.9TDI)

bez stiprinājumiem:
7.22903.16.0 (C5 V6 TDI)

Gan jau ir vēl virkne citu kodu, tomēr neesmu atradis neko diži lētāku.
Kā vizuāli šie kodi atšķiras var apskatīties google attēlos.

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#13 Satanz9

Satanz9
  • Lietotājs
  • 185 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 01 February 2013 - 20:10

Skaidra bilde, tad mainīšu nost



#14 immens

immens
  • Lietotājs
  • 193 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Bēne

Pievienots 03 February 2013 - 12:21

Kuriem kanāliem ,tam N75 , jābūt savienotiem atslēgtā stāvoklī un  kuriem ieslēgtā stāvoklī?



#15 pavelsk

pavelsk
  • Lietotājs
  • 124 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 01 April 2013 - 19:29

sjas brivdienas ari itiriju VNT, tikai varu palabot autora postu , ka nav obligati janem nost kolektors lai nonemtu Turbo! diezgan vienkarsi var nonemt neaiztiegot kolektoru, ietaupam laiku, nevus un nolauztas skruves!



#16 zhagars

zhagars
  • Lietotājs
  • 873 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:vietalva
  • Intereses:snowboard audi

Pievienots 01 April 2013 - 20:07

Nu es jau rakstiju ka ja laicigi atmiekshkee skruves, tad jau var vinas dabuut valaa.Kolektoru nemot nost smadzeni cakaree tikai viena skruve, kuru es jau esmu minejis kaa var atskruveet. Velams turbinai visus 3 uzgrieznus likt jaunus, jo tie vecie ir diezgan speciigi iedegushi, ka pat var uzdabut virsuu mazaka izmera atsleegu.


audi a6 c5 1.9 tdi  AFN


#17 pavelsk

pavelsk
  • Lietotājs
  • 124 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 02 April 2013 - 08:23

viena augseja skrune turbinai tikai cakareja pratu, ta kura pie kolektora, bet pacakarejoties dabuju vala, un nonemu bez problemam..;)



#18 rebux21

rebux21
  • Lietotājs
  • 53 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja

Pievienots 02 April 2013 - 23:17

2013-03-21-009.jpg2013-03-21-013.sized.jpg

 

 

arī saņēmos un iztīrīju, jāpiekrīt dirnetajs, auto stipri atsaucīgāks palicis.


Šo rakstu rediģēja rebux21: 02 April 2013 - 23:19


#19 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 598 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 15 July 2013 - 08:57

Varbūt vajag tās kustīgās detaļas saziezt ar kautkādu termoizturīgo smēri? Katrā ziņā man nenoturējās pat gadu (~18 000 km), kad atkal nostrēga..


Audi A4 B5.5 AFN


#20 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3341 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 15 July 2013 - 10:46

vajag ik pa laikam izgriezt to motoru, un kā ar N75 jauns?


A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
uzlīmes beigušās

WWW.TDR.LV

 


#21 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 598 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 15 July 2013 - 10:54

Pagājušo gad, kad tīrīju, tad uzliku jaunu N75..šogad vairs neuzliku, nedomāju, ka tas ļoti daudz ko maina..jo turbo pieprasītais vs patiesais bija vienādi, un joprojām ir, pēc tīrīšanas..Nezin, no kurienes tiek kultivēts tas, ka obligāti jaunu jāliek..jauns jāliek tad, kad vecais vairs neatbilstoši strādā, manuprāt.

Tas iemesls kāpēc aizkvēp ir neizdibināms :)

P.S dzinējs it kā nedūmo..eļļu nerij


Šo rakstu rediģēja dzikuss: 15 July 2013 - 10:59

Audi A4 B5.5 AFN


#22 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3341 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 15 July 2013 - 11:05

nu ja jau uzliki jaunu, tad jau pietiek, ja viņš strādā normāli, es jau neteicu, ka katru gadu jāmaina.

 

aizkvēp tāpēc, ka pārak prātīgi brauc


A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
uzlīmes beigušās

WWW.TDR.LV

 


#23 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 598 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 15 July 2013 - 11:13

Nu jā..visdrīzāk Sir Raiti Tev taisniba par to braukšanu.. Pilsētniekiem vispār tad jābrauc kautkur ārpus pilsētas robežas, lai izdzenātu.. :) tb. es jau ar 2 robu nevaru izgriezt, ka jau tiek pārsniegts ātruma limits pilsētā :) Nu es vairāk par 2.7 rpm netieku, tad kāds vienmēr maisa.. :)


Šo rakstu rediģēja dzikuss: 15 July 2013 - 11:17

Audi A4 B5.5 AFN


#24 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1641 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 15 July 2013 - 12:02

Interesanti, kāpēc 1.9 turbīnas bieži aizkvēpo salīdzinājumā ar 2.5?



#25 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3341 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 15 July 2013 - 12:14

padomā kāda plūsma iet caur 1,9 un kāda caur 2,5


A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
uzlīmes beigušās

WWW.TDR.LV

 


#26 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3106 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 15 July 2013 - 20:37

ar 1.9 brauc ekanomētāji un virs 3k rpm tur viss arī beidzas, tāpēc arī sēņo ar viņiem visi,bet ar 2.5 vismaz var iespiest un to arī pa laikam tauta dara,ja jūt,ka auto velk. 



#27 Bankijs

Bankijs
  • Lietotājs
  • 1354 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga-Līvāni

Pievienots 15 July 2013 - 21:32

ne vienmēr pašas lāpstiņas nostrēgst vai n75, bieži pati aktuatora kāja tajā vakuuma sēnē sāk sprūst


Audi 200TQ

#28 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1641 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 16 July 2013 - 12:23

padomā kāda plūsma iet caur 1,9 un kāda caur 2,5

 

Bet kāda turbīna ir 2.5 un 1.9? Nav jau vienādas...



#29 jurgon

jurgon
  • Lietotājs
  • 481 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Madona

Pievienots 16 July 2013 - 19:24

Bet kāda turbīna ir 2.5 un 1.9? Nav jau vienādas...

Princips un uzbūve neatšķiras, tikai izpildījums savādāks!!



#30 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6285 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 16 July 2013 - 20:39

Interesanti, kāpēc 1.9 turbīnas bieži aizkvēpo salīdzinājumā ar 2.5?

Dēļ defektiem dzinējā vai saistītajos agregātos un, jo īpaši, dēļ braukšanas stila.
 
P.S. uz daudzajiem PM'iem atbildēšu tuvāko dienu laikā, tikko esmu atgriezies no atvaļinājuma.

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)