Pālekt uz saturu


Foto

4,2L 40v knock control


  • Please log in to reply
42 atbildes uz šo tēmu

#31 DainiSS

DainiSS
  • Lietotājs
  • 491 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:56.847857, 24.043751
  • Intereses:Pēc izjaukšanas, arī salikt visu kopā....

Pievienots 05 January 2013 - 13:41

sadalenes pareizi tai galvai uzliktas, kurai mainīja vārstus?
par GMM kļūdu neuzrāda?

Autoserviss, diagnostika, kā arī autoevakuatora pakalpojumi.

Jaunu un lietotu detaļu tirdzniecība, jautāt uz PM!


#32 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8043 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5
    20VT
    quattro

Pievienots 05 January 2013 - 17:49

jautājums Gintam:

S8 4.2 AHC 32v motors.
Ir tā, ka no rītiem ir jāpastrīķē diezgan.
Tā kā sit, sit, sit, pielec uz pāris podiem, tirinās kādu brīdi. A ja pastartē vienreiz, nepielaid, startē otrreiz, pielec pēc brīža smuki visi stroķi.
Aizdoma uz atpakaļaizejošu degvielu, bet padročījot atslēgu 5 reizes kaut pirms starta, lai sapumpē degvielu, īsti nelīdz.
Vienā dienā apakšā zem auto ieraudzīju galīgi aizspiestas divas benzīna trubas, nu jau dikti priecīgs, sataisīju, bet īsti nekas nemainījās, tik pazuda burbuļojošā skaņa no bākas.
Bija ļoti daudz sapuvušas ventilācijas un vakuuma trubas ap kolektoru, visas sataisīju, bet nu nekā.
Tā viss strādā teicami.
Arī silts, kad pastāv, pielec tikai pēc kādas 1.5 sek un tā kā noģorgājas.
Sveces ir jaunas, BOSCH, priekš gāzes.
iepriekš bij pilnīgi tādas pašas sveces un gāja, un tad nemanīju kurā brīdī, vnk sāka nelekt, jau vasarā.
Bij aizdoma, ka sākās pēc zobenes maiņas, bet nu sakritība, jo mainīju vēl pēc tam vārstu gumijas un tur toč viss ir pareizi salikts.
Un vēl specefekts, kas šad tad uzpeldējis:
Braucu ar LPG, bet pie lielas slodzes un apgriezieniem uzliku lai iet uz benžas, ej riktīgi pūtienā un hop, kā pret sienu, un atkal aiziet, respektīvi ieslēdzas benzīns.
Sāku aizdomāties par puskautu sūkni dēļ aizspiestajām trubām, bet tad taču tā kaste neietu riktīgi.

Temp. devējs, spoles, viss perfekti darbojas.

Toyota LC120 3.0

Audi S8 quattro 4.2

Audi Cabrio 2.2 20VT

Audi B3 quattro 2.2 20VT

Audi B2 quattro 2.5 20VT


#33 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 05 January 2013 - 22:42

Mairiz. nu startējot ir par maz degvielas.
1) iespējams, ka starta dozas kaut kādā sakarā balstās uz adaptācijām. Sāc ar VAG-COM, izpēti, kas tur notiek. Gāze tās bieži vien nograuj.
2) tur pat apskaties vai visas temperatūras rāda pareizi
3) varbūt sprauslām smidzinātājs ir aizkaltis no braukšanas ar gāzi vien.
var būt arī degvielas spiediens zems.

par to pārslēgšanos/iešanu neaspratu...

#34 lmp

lmp
  • Lietotājs
  • 4338 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:speedgang.lv

Pievienots 06 January 2013 - 00:17

Bet kas ir ar termeriem?

speedgang.lv


#35 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 923 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 06 January 2013 - 02:34

Mairiz

Man arii tas pats prikols shad tad bija ar paarsleegshanos uz benziinu... Nez, man shkjiet, ka redukori bija par vaaju. Nespeeja tos 340 lopus piebarot :D

Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#36 arts

arts
  • Moderators
  • 3924 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:7

Pievienots 06 January 2013 - 06:52

Ne jums vieniem- zinu vel vienu kam tieši tā pat. Nonācām pie slēdziena ka gāzinieki, taisot savu performanci, ir kkur gļuku norāvuši.

Bez turbo nav nākotnes :D

Braucu ar "Sātana izdzimumu"©Wth, Corratec un Fobiju

 


#37 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8043 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5
    20VT
    quattro

Pievienots 06 January 2013 - 16:26

Mairiz. nu startējot ir par maz degvielas.
1) iespējams, ka starta dozas kaut kādā sakarā balstās uz adaptācijām. Sāc ar VAG-COM, izpēti, kas tur notiek. Gāze tās bieži vien nograuj.
2) tur pat apskaties vai visas temperatūras rāda pareizi
3) varbūt sprauslām smidzinātājs ir aizkaltis no braukšanas ar gāzi vien.
var būt arī degvielas spiediens zems.

par to pārslēgšanos/iešanu neaspratu...


Visas temperatūras no rīta ir vienādas.
Sprauslas nebūs, jo katrs starts ir uz benzīna un uz benzīna dabū pastrādāt ļoti daudz.
Ar pārslēgšanos ir tā, pie 5500rpm esmu uzstādījis, ka ieslēdzas benzīns, sasniedzot šos rpm, motors vnk izrubās uz sekundi un tad aiziet.
Vot spiedienu tieši gribēju vakar mērīt, pie reizes apskatīt, vai nenokrīt pastāvot.
Precīzāka info par tām adaptācijām nav? Vispār jau vecais motorniks tur stāv virsū, ar 5 štekeriem ECU.

Mairiz

Man arii tas pats prikols shad tad bija ar paarsleegshanos uz benziinu... Nez, man shkjiet, ka redukori bija par vaaju. Nespeeja tos 340 lopus piebarot http://audi-style.lv/forum/public/style_...


Ar reduktoru viss ir OK, problēma ir uz benzīna.

Ne jums vieniem- zinu vel vienu kam tieši tā pat. Nonācām pie slēdziena ka gāzinieki, taisot savu performanci, ir kkur gļuku norāvuši.


Es tur pilnīgi visu esmu pārtaisījis, gāzinieki vairs tikai ir atbildīgi par pienākošo trubu līdz reduktoram.
Viss jau sākās pēkšņi, pirms tam gāja.


Ā un jā, vakar pasildīju autonomku 20 min, gāju ārā, šķīlu klāt, nu vrb 2sek pagriezu un smuki rūc, varbūt ar ļoti nelielu aizķeri 1 stroķis. Dzinējs ap 40grādiem.

Toyota LC120 3.0

Audi S8 quattro 4.2

Audi Cabrio 2.2 20VT

Audi B3 quattro 2.2 20VT

Audi B2 quattro 2.5 20VT


#38 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 12 January 2013 - 20:15

Par motora nomiršanu- pamēģini testa nolūkos pārlikt to slieksni līdz 4000rpm(nu vai kad tur vēl slēgtajā ciklā iet), papēti kā uzvedās tad.

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#39 auvii

auvii
  • Lietotājs
  • 1426 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera / Riga

Pievienots 17 December 2018 - 22:50

jautājums Gintam:

S8 4.2 AHC 32v motors.
Ir tā, ka no rītiem ir jāpastrīķē diezgan.
Tā kā sit, sit, sit, pielec uz pāris podiem, tirinās kādu brīdi. A ja pastartē vienreiz, nepielaid, startē otrreiz, pielec pēc brīža smuki visi stroķi.
Aizdoma uz atpakaļaizejošu degvielu, bet padročījot atslēgu 5 reizes kaut pirms starta, lai sapumpē degvielu, īsti nelīdz.
Vienā dienā apakšā zem auto ieraudzīju galīgi aizspiestas divas benzīna trubas, nu jau dikti priecīgs, sataisīju, bet īsti nekas nemainījās, tik pazuda burbuļojošā skaņa no bākas.
Bija ļoti daudz sapuvušas ventilācijas un vakuuma trubas ap kolektoru, visas sataisīju, bet nu nekā.
Tā viss strādā teicami.
Arī silts, kad pastāv, pielec tikai pēc kādas 1.5 sek un tā kā noģorgājas.
Sveces ir jaunas, BOSCH, priekš gāzes.
iepriekš bij pilnīgi tādas pašas sveces un gāja, un tad nemanīju kurā brīdī, vnk sāka nelekt, jau vasarā.
Bij aizdoma, ka sākās pēc zobenes maiņas, bet nu sakritība, jo mainīju vēl pēc tam vārstu gumijas un tur toč viss ir pareizi salikts.
Un vēl specefekts, kas šad tad uzpeldējis:
Braucu ar LPG, bet pie lielas slodzes un apgriezieniem uzliku lai iet uz benžas, ej riktīgi pūtienā un hop, kā pret sienu, un atkal aiziet, respektīvi ieslēdzas benzīns.
Sāku aizdomāties par puskautu sūkni dēļ aizspiestajām trubām, bet tad taču tā kaste neietu riktīgi.

Temp. devējs, spoles, viss perfekti darbojas.

 

Mans v8 tieši tāpat gļuko aukstā laikā no rīta startējot, kad aukstāks mēdz pēc otrā starta noslāpt, bet ar trešo viegli pielec biki padrebina uzsilst un tad bez problēmām darbojas

 

Ne jums vieniem- zinu vel vienu kam tieši tā pat. Nonācām pie slēdziena ka gāzinieki, taisot savu performanci, ir kkur gļuku norāvuši.

Ir zināms kādu?


Bet tēma kāpēc pacēlu topiku ( sorry citu precīzāku neatradu, un jaunu taisīt ar negribēju)

Vajadzēja sakārtot v8 (akg) kartera ventilāciju.... Manējam jau pasen pamanīju ka motora priekšā trubas beigtas un uz ātro pielabotas, bet motors tāpat puņķojās...

Ticis klāt donora v8 ( abz) nedaudz pajaukts- saprasts kur kas kaa.... Ķēros savam klāt... Jo zem ieplūdes pie droseles vēl 2 kartera trubas kas bij pilnībā beigtas...

Bet ņemot nost degvielas reiku nolauzu pāris puļķus sprauslām, jo gāzes vīriņi priekšā bija pieurbuši savas sprauslas...

KAS TĀ PAR VAKŪMA UZPARIKTI SPRAUSLĀM?? Manam akg? Abz tādas nav, jaunus tikai kopā ar sprauslām var dabūt.... 200eur/gb

Variants mest virsū abz ieplūdnieku ( saurbt gāzes sprauslas), bet ko darīt ar to vakuuma dačiku
dd8cd6da3f3d7f5b1c864808dfe829ec.jpg9167bb8320e808400df2d7154bbacfe9.jpgd6455e30a6bcba77edce180b8d7b1163.jpg7a342b92bf7b787fe88a7835c90fc3d0.jpg

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk

audi 90 fwd b2 2.2 133zs                                            audi A6 fwd c5 2.5tdi AT uz detaļām

audi coupe quattro b3 2.3 133zs                               audi A6 fwd c4 avant 2.0 16v mt uz detaļām

audi coupe quattro b4 2.8 174zs
audi A8 quattro d2 4.2 299zs


#40 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 923 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 20 December 2018 - 02:15

Visdriizaak kaut kaada sprauslu gaisa padeve no iepluudnieka vai arii kkaada gaisa papildus suuknja, lai paaugstinaatu atgaazu temperatuuru - lai katalizatorus aatraak uzsildiitu.

Ja taa, tad neredzu iipashu probleemu "dziivot" bez taas sisteemas, tikai noglushii galveno trubinju, lai ECU vai GMM nedomaa, ka tiek padots vairaak gaiss.


Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#41 auvii

auvii
  • Lietotājs
  • 1426 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera / Riga

Pievienots 20 December 2018 - 08:31

Tā arī ir nolemts darīt... Metīs visu koplektu virsū no abz

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk

audi 90 fwd b2 2.2 133zs                                            audi A6 fwd c5 2.5tdi AT uz detaļām

audi coupe quattro b3 2.3 133zs                               audi A6 fwd c4 avant 2.0 16v mt uz detaļām

audi coupe quattro b4 2.8 174zs
audi A8 quattro d2 4.2 299zs


#42 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9526 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 20 December 2018 - 17:50

Visdriizaak kaut kaada sprauslu gaisa padeve no iepluudnieka vai arii kkaada gaisa papildus suuknja, lai paaugstinaatu atgaazu temperatuuru - lai katalizatorus aatraak uzsildiitu.

 

Šādam nolūkam to gaisu pumpētu izplūdniekā, nevis gar sprauslām. Te drīzāk ir kaut kas par to tēmu kā motoriem ar mehānisko šprici - sprauslu ventilācija lai veicinātu degvielas sajaukšanos ar gaisu brīvgaitā un mazās slodzēs. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#43 auvii

auvii
  • Lietotājs
  • 1426 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera / Riga

Pievienots 10 January 2019 - 06:03

Mans v8 tieši tāpat gļuko aukstā laikā no rīta startējot, kad aukstāks mēdz pēc otrā starta noslāpt, bet ar trešo viegli pielec biki padrebina uzsilst un tad bez problēmām darbojas
 

Ir zināms kādu?Bet tēma kāpēc pacēlu topiku ( sorry citu precīzāku neatradu, un jaunu taisīt ar negribēju)
Vajadzēja sakārtot v8 (akg) kartera ventilāciju.... Manējam jau pasen pamanīju ka motora priekšā trubas beigtas un uz ātro pielabotas, bet motors tāpat puņķojās...
Ticis klāt donora v8 ( abz) nedaudz pajaukts- saprasts kur kas kaa.... Ķēros savam klāt... Jo zem ieplūdes pie droseles vēl 2 kartera trubas kas bij pilnībā beigtas...
Bet ņemot nost degvielas reiku nolauzu pāris puļķus sprauslām, jo gāzes vīriņi priekšā bija pieurbuši savas sprauslas...
KAS TĀ PAR VAKŪMA UZPARIKTI SPRAUSLĀM?? Manam akg? Abz tādas nav, jaunus tikai kopā ar sprauslām var dabūt.... 200eur/gb
Variants mest virsū abz ieplūdnieku ( saurbt gāzes sprauslas), bet ko darīt ar to vakuuma dačikuhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/2018121...https://uploads.tapatalk-cdn.com/2018121...https://uploads.tapatalk-cdn.com/2018121...https://uploads.tapatalk-cdn.com/2018121...
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk




Mans v8 tieši tāpat gļuko aukstā laikā no rīta startējot, kad aukstāks mēdz pēc otrā starta noslāpt, bet ar trešo viegli pielec biki padrebina uzsilst un tad bez problēmām darbojas


Ir zināms kādu?Bet tēma kāpēc pacēlu topiku ( sorry citu precīzāku neatradu, un jaunu taisīt ar negribēju)
Vajadzēja sakārtot v8 (akg) kartera ventilāciju.... Manējam jau pasen pamanīju ka motora priekšā trubas beigtas un uz ātro pielabotas, bet motors tāpat puņķojās...
Ticis klāt donora v8 ( abz) nedaudz pajaukts- saprasts kur kas kaa.... Ķēros savam klāt... Jo zem ieplūdes pie droseles vēl 2 kartera trubas kas bij pilnībā beigtas...
Bet ņemot nost degvielas reiku nolauzu pāris puļķus sprauslām, jo gāzes vīriņi priekšā bija pieurbuši savas sprauslas...
KAS TĀ PAR VAKŪMA UZPARIKTI SPRAUSLĀM?? Manam akg? Abz tādas nav, jaunus tikai kopā ar sprauslām var dabūt.... 200eur/gb
Variants mest virsū abz ieplūdnieku ( saurbt gāzes sprauslas), bet ko darīt ar to vakuuma dačikuhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/2018121...https://uploads.tapatalk-cdn.com/2018121...https://uploads.tapatalk-cdn.com/2018121...https://uploads.tapatalk-cdn.com/2018121...
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk


Reku redzama sprauslu atšķirība augļējā AKG, apakšā ABZ...

Akg sprausla bez tā plastmasa, arī der abz kolektorā....fa245e96401a0a4eb7a9ca570c630ccc.jpg1aa989d6f841c23a2ac446756637dc0e.jpg

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk

audi 90 fwd b2 2.2 133zs                                            audi A6 fwd c5 2.5tdi AT uz detaļām

audi coupe quattro b3 2.3 133zs                               audi A6 fwd c4 avant 2.0 16v mt uz detaļām

audi coupe quattro b4 2.8 174zs
audi A8 quattro d2 4.2 299zs





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)