Pālekt uz saturu


Foto

Klimatkontroles rokasgrāmata

pečka nepūš siltu viss ir slikti

  • Please log in to reply
80 atbildes uz šo tēmu

#1 mdz

mdz
  • Lietotājs
  • 5281 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Hektors, krokodils, fwd un bezatsperu automobīļi

Pievienots 02 January 2013 - 14:56

*
POPULĀRS RAKSTS!

Sveicināti dāmas un kuņģi, tfu, kungi :crazy:
Sāksim jauno gadu ar jaunu topiku, kur gudri pad :mrgreen: st par lietām, kurām neko nesaprotam :crazy: Šīsdienas tēma - klimatkontroles.
Apskatīsim nedaudz uzbūvi, diagnostiku, apkopi, problēmas un to risinājumus. Pamatā topika ideja ir kopīgi izveidot tādu kā ābeci par klimatkontrolēm, lai līdzās "dīzelis nelec" un "2.3 neiet" tēmām aizvien retāk parādītos "pečka nepūš siltu" :crazy:
Pamatā tirdziņš no manas puses būs par B4 sastopamo vienjoslas klimu ar 2 ekrāniem, bet laika gaitā centīšos papildināt arī ar citiem modeļiem. Kā arī laipni aicināti palīdzēt topika veidošanā ar pašu veidotām, labi ilustrētām pamācībām. :)
 

Uzbūve

Kas tad lācītim vēderā un no kā viņš sastāv :crazy:

Visu pirmām kārtām elektriskā shēma - http://www.s2central...atics/B/B75.PDF

Klimatkontroles SSP - http://www.volkspage...ssp/SSP_131.PDF

Konkrētais eksemplārs ir no MY93 B4, konkrētāk, kupejas, bet virsbūvei nav tik lielas starpības, kā modeļa gadam, jo ir lietas, kas pa gadiem atšķiras, tādēļ ļoti vēlams izmatot shēmas, kas ir tieši tā paša modeļa gada, kura mašīna.


Vadības bloks (E87)

PICT0112_zps7ea7e082.jpg

Klimatkontroles galva un smadzenes. Vizuāli bloks ir tāds pats kā C4, B5 un 8L, tehniski, pilnīgi savādāks ar savām īpatnībām un vadību. Biežāk sastopamās problēmas - aukstais lodējums starp pamatplati un priekšējo paneli, kā dēļ nestrādā vai daļēji strādā pogas, kā arī iztecējuši displeji. Apgaismojuma krāsa B4 un C4100 modeļiem oranža, pārējajiem sarkana. Blokam ir iekšējā pašdiagnostika, bloks ir slēdzams pie VAG-com un attiecīgi plašāk diagnosticējams, kā arī kodējams pēc nepieciešamības. Par diagnostiku un kodēšanu vēlāk.


Salona temperatūras devējs (G56)

PICT0114_zpsc82b5911.jpg

Viens no diviem salona temperatūras devējiem. Atrodas paneļa centrā zem kvadrātainās restītes.


Salona temperatūras devējs (G86)

PICT0121-3_zpsdf9dd29b.jpg

Otrs salona temperatūras devējs. Atrodās griestos priekšā pie centrālās apgaismojuma lampas aiz restītes.


Motoriņš salona temperatūras devējam (V42)

PICT0118-1_zps51aa743d.jpg

Lai precīzāk noteiktu salona temperatūru, devējam G56 ir pievienots motoriņš, kas sūc gaisu gar devēju. Motoriņš atrodās paneļa iekšpusē. Attēlā redzamais eksemplārs ir no C4, bet vienīgā atšķirība ir gumijas trubā, kas B4 ir taisna, C4 saliekta U formā.


Ieplūstošā gaisa temperatūras devējs (G89)

PICT0149_zps4dc7e108.jpg

Izmantojot šo un āra temperatūras devēju tiek noteikta ārējā gaisa temperatūra, pēc kuras vadoties pie ~+2 grādiem tiek permanenti atslēgts kompresors lai neaizsaldētu ciet kondicioniera radiatoru. Atrodas ienākošā gaisa šahtas pašā galā, ieši zem salona filtra (mašīnām, kas ar tādu ir aprīkotas).


Dzinēja temperatūras devējs (G62)

PICT0151-2_zps37cdc52a.jpg

Mēra dzesēšanas šķidruma temperatūru lai zinātu, kad dzinējs ir sasniedzis darba temperatūŗu, tādējādi ļaujot klimatkontroles ventilatoru darbināt uz pilnu jaudu. Sistēmas darbībai ne tik svarīgs sensors, jo šim sensoram neesot, tiek pieņemta iepriekš definēta vērtība 90 grādi (dzinējs ir uzsilis) un sistēmas darbība traucēta netiek.
Bildē esošais kopā ar visu flanci ir nācis no C4.


Āra temperatūras devējs (G17)

Bilde vēlāk

Devējs lasa ārējā gaisa temperatūru. Automašīnās ar klimatkontroli, devējs padod informāciju blokam un bloks savukārt, padod tālāk āra temperatūras displejam instrumentu panelī. Mašīnās bez klimatkontroles, devējs ir pievienots pa taisno āra temperatūŗas displejam (kam tāds ir aprīkojumā). Devējs atrodās priekšā kreisajā pusē aiz bufera.


Āra temperatūras displejs (G106)

PICT0159-2_zpsb96a91d1.jpg

Displejs attēlo ārējo gaisa temperatūru vadoties no devēja (G17) un (G89)(klimatkontroles gadijumā) rādijumiem. Displejs sevī ietver arī iespējama ceļu apledojuma brīdinājumu - sniegpārsliņas simbolu, kas iedegās temperatūrai nokrītot līdz ~4°C. Pārsliņa arī maina savu atrašanās vietu no labās uz kreiso, atkarībā no tā, vai temperatūra ir virs nulles, vai zem. Ražo divas firmas - BORG vai VDO. Biežākā kaite, izdeg apgaismojuma spuldzīte.


Zema spiediena slēdzis (F73)

PICT0144-1_zps445c2be6.jpg

Tā kā šis ir slēdzis, nekādus mērījums tas nelasa, toties caur viņu tiek barots klimatkontroles kompresors. Ja sistēmā spiediens ir pietiokšs, slēdzis ir saslēgts un kompresors darbojās. Spiedienam pazeminoties zem normas, slēdzis atslēdzas un kompresoru izslēdz, līdz brīdim, kad sistēmā tiek atbilstoši uzpildīta. Atrodas kondicioniera radiatora caurulē starp klimatkontrles kasti un ugunssienu


Augsta spiediena slēdzis (F23)

Bilde vēlāk

Spiedienam sistēmā kāpjot, šis slēdzis saslēdzās un ieslēdz radiatora dzesēšanas ventilatoriem otro ātrumu. Atrodas dzesēšanas radiatorā.


Augsta spiediena slēdzis (F118)

Bilde vēlāk

Spiedienam sistēmā turpinot kāpt un sasniedzot maksimālo vērtību, šis slēdzis saslēdzas un paziņo klimatkontroles vadības blokam, ka "pietiek" un vadības bloks atslēdz kompresoru. Atrodas dzesēšanas radiatorā.


Vakuuma vārsts (N63)

PICT0117-1_zps770fd990.jpg

Šo vārstu vada klimatkontroles vadības bloks. Vārstu atverot, tiek padots vakuums uz recirkulācijas klapes virinošo "sūknīti" tādējādi atverot vai aizverot recirkulācijas klapi, kas nosaka ienākošā gaisa avotu - gaiss tiek ņemts no āras, vai "utilizēts" :crazy: salonā esošais.


Recirkulācijas klapes "sūknis"

PICT0141-3_zps3eca7400.jpg

Sūknis darbojās ar vakuumu un virina recirkulācijas klapi.


Kompresors

Bilde vēlāk

Sevī satur sajūgu (N25), kas tiek ieslēgts caur releju (J44) un apgriezienu devēju (G111). Kompresori pamatā ir divu veidu - ar apgriezienu devēju un bez (pieccilindru dzinējiem). Izmantojot kompresora apgriezienu devēju un dzinēja apgriezienu devēju, tiek vērots, vai neslīd kompresoru piedzenošā siksna. Mīļā miera labad, itsevišķi pašrocīgi instalējot klimatkontroli vai mainot beigtu kompresoru, šo devēju var vienkārši apiet. Par to vēlāk.


Gaisa cirkulācijas motors (V2)

PICT0143-1_zps0f6d3592.jpg

Motors dzenā gaisu cauri klimatkontroles kastei. Atrodas klimatkontroles kastē labajā pusē virs pasažiera puses cimdu nodalijuma. Atšķirībā no parastā sildītāja, kondicionierim un klimatkontrolei šis ventilators atrodās kastes sānā un lai tam piekļūtu, ir jāceļ nost panelis.


Cirkulācijas motora vadības bloks (J126)

PICT0130-1_zpsd077b052.jpg

Tautā sauktais "ezis". Kontrolē cirkulācijas motora griešanās ātrumu. Mašīnām ar parasto sildītāju, šī bloka vietā ir pretestību bloks, kuram nobeidzoties, pazūd visi ventilatora griešanās ātrumi, izņemot ceturto (4. ātrumā šis bloks vienkārši tiek apiets). Bloks atrodas klimatkontroles kastē blakus cirkulācijas motoram un izmanto gaisa plūsmu lai dzesētos.


Klapju motoriņi

PICT0163-2_zps71b2a0db.jpg

PICT0155-1_zps35bfd777.jpg

Motoiņi pamatā sastāv no 2 pozīcijām - pats motoriņš (V**) un reostats (G***), kas nosaka motoriņa pozīciju. Laika gaitā šie motoriņi mēdz nosprūst un vairs nevirināt klapi, bet lielākoties ir reanimējami tos iztīrot un pa jaunu iesmērējot.


Temperatūras regulācijas motoriņš (V68)/(G92)

PICT0139-1_zps4b19a05e.jpg

Motoriņš regulē klapi gaisa plūsmai cauri vai apkārt sildītāja radiatoram


Centrālāis regulācijas motoriņš) (V70)/(G112)

PICT0137_zpsa7ba9db0.jpg

Regulē klapi gaisa plūsmai caur ventilācijas šahtu paneļa vidū


Stiklu atkausētāja/kāju sildītāja motoriņš (V85)/(G114)

PICT0133_zpsac68c339.jpg

Regulē gaisa plūsmu starp stiklu atkausējošo gaisa šahtu un kāju sildītāju šahtu.


Gaisa plūsmas motoriņš (V71)/(G113)

PICT0131-1_zpsaf53f921.jpg

Ierobežo no āras ienākošā gaisa plūsmu. USA tirgum paredzētajos modeļos un visos RHD B4 (RHD B4 modeļiem šī klimatkontrole netika piedāvāta) šī motoriņa nav.


Vadi

PICT0104-1_zpse3f8c24f.jpg

Vadu kušķis sastāv nosacīti no 3 daļām - vadības (attēlā), motortelpas un paneļa galvenās. Nosacīti tādēļ, ka paneļa vadus sevī ietver galvenais paneļa apakšā esošais vadu kopums. Tātad, ja vēlamies instalēt klimatkontroli, jāmaina būs arī šīe vadi no tādas pašas vai labākas komplektācijas donora ar klimatkontroli.

Par motortelpā esošajām sastāvdaļām paturpināšu vēlāk, neesmu visas savācis un daļa nav sabildēta.

 

Vadības bloka iespējas

Temperatūras attēlojuma maiņa

Temperatūras attēlojumu iespējams pārslēgt no Fārenheita grādiem uz Celsija un otrādi. LAi to izdarītu, jātur nospiesta recirkulācijas poga un jānospiež poga "+".


Pašdiagnostika un mērijumu nolasīšana

Kā minēju sākumā, vadības blokam ir iebūvēta pašdiagnostikas funkcija, kas kodu veidā izdod uz ekrāna sevī uzkrātās konstatētās sistēmas kļūdas. Kļūdas attiecas TIKAI uz klimatkontroles sistēmu, dzinēja, paneļu un citu bloku kļūdas NEUZRĀDA.
Diagnostika kopā ar mērijumiem pieejama apakšizvēlnē, kurai piekļūst turot nospiestu recirkulācijas pogu un nospiežot bultiņu uz augšu. Ekrānā būtu jāparādās 01c, kas apzīmē pirmo kanālu. Šie kanāli kopā ir 61. Navigācija starp kanāliem notiek ar pogām "+" un "-", lai apskatītu konkrētā kanāla datus, jānospiež recirkulācijas poga.

Kanālu saraksts (vēlāk iztulkošu):

Spoiler


Pašdiagnosikas kļūdu skaidrojums (arī kkad iztulkošu):

Spoiler


Temperatūras devēju vērtības pie noteiktas temperatūras


ECT_zpsa6ebb4cd.png

OTD_zps47fbd35f.png

IAT_zps3ba001be.png

STD_zpsdfb7ff35.png

Muah, ja es šitik pat cītīgi būtu rakstijis skolā, būtu bijis teicamnieks :rofl:

Šo rakstu rediģēja mdz: 07 March 2013 - 09:50

Audi 80 B4 2.0 1.8 20vT ME7.5 wideband Stage 2 powered by mdz
1-3-4-2
- Tu skrienies ar ātrajiem?

- Jap


#2 EJ15

EJ15
  • Lietotājs
  • 217 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre

Pievienots 02 January 2013 - 15:13

nu tu esi aizsācis klimata karu ēru. labs darbiņš!
zinu, ka ar laiku arī es šo uzparikti instalēšu, tapēc paturēšu linku savā kabatā

PALDIES MDZ :ok:

Audi Coupe quattro 7A typ89

Audi A3 1.9TDI

Audi A4 B7 2.5TDI

 


#3 Jurke

Jurke
  • Lietotājs
  • 41 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava
  • Intereses:Filipīnietes un Hektors

Pievienots 02 January 2013 - 16:28

Tik laba pamācība, ka sapratu, ka klimu savā kastē implantēt negribu :D

2.3, LPG, Moldingi nav Edition.
Kolhoz Garaž Works


#4 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9026 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 17 March 2013 - 08:17

Pie veņķika "un lai tam piekļūtu, ir jāceļ nost panelis." izlabojam uz "un lai to izņemtu/ieliktu, jāatskrūvē divas paneļa labajā pusē nākošās skrūves un panelis mazliet jāpavelk nost". Nesāksim strīdēties - pārbaudīts praksē.


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by Digitālā Fantastika - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#5 janka02111

janka02111
  • Lietotājs
  • 36 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 04 August 2013 - 20:54

Paldies par šo rakstu, nevarēju saprast kā pārslēgt no F° uz C°, labs raksts!



#6 Ivchx

Ivchx
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 1 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 12 August 2013 - 19:31

Vai varat pateikt atšifrējumu kas tās par kļūdām  (6,1)  (8,7)   (11,5)   (22,5)

Runa ir par  c4 modeli

 Paldies jau iepriekš!


Šo rakstu rediģēja Ivchx: 12 August 2013 - 19:36


#7 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9026 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 12 August 2013 - 20:39

Vispār jautājumu kaste ir vienu māju tālāk... :crazy:

 

6.1 nav dzeses temperatūras devēja. Principā klimats iztiek bez viņa, tev vienkārši ir patrāpījies pirmo pāris gadu vadības bloks.

8.7 temperatūras regulācijas klapes motoriņš reizēm bloķēts. Iespējams, saglabājies pēc motoriņa maiņas vai iztīrīšanas - vai, ja bloks pirkts šrotā, var būt palicis no iepriekšējās mašīnas, ja neviens nav kļūdas dzēsis.

11.5 nosprūdis centrālās klap[es motoriņš

22.5 kondiša augsta spiediena slēdzis nostrādājis [vaļējs], nezinu kāda īsti ir starpība starp šito un 22.1, kuru izmet tad, ja tā slēdža, un, parasti arī kondiša, nav. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by Digitālā Fantastika - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#8 sentisk

sentisk
  • Lietotājs
  • 242 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:cesis

Pievienots 12 August 2013 - 21:13

G86 atrasanas vieta a4 b5  ir ta pati, kas noradita?



#9 mdz

mdz
  • Lietotājs
  • 5281 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Hektors, krokodils, fwd un bezatsperu automobīļi

Pievienots 12 August 2013 - 21:18

Pirmsfeisliftam ar tadu klimu ka bildēs, salona t° devējs ir panelī virs klimas bloka aiz tās restītes.

Audi 80 B4 2.0 1.8 20vT ME7.5 wideband Stage 2 powered by mdz
1-3-4-2
- Tu skrienies ar ātrajiem?

- Jap


#10 quattro79

quattro79
  • Lietotājs
  • 2580 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīgas rajons
  • Intereses:Tehnika

Pievienots 13 August 2013 - 20:04

Forši! :rock:

Varētu šādu pašu skaidrojumu,kas un kā utt. par B6 visai sarežģīto klimatkontroli.


BBT


#11 sentisk

sentisk
  • Lietotājs
  • 242 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:cesis

Pievienots 13 August 2013 - 20:23

Pirmsfeisliftam ar tadu klimu ka bildēs, salona t° devējs ir panelī virs klimas bloka aiz tās restītes.

jā runa ir par pirmsfeisliftu, bet tas ko es nevaru atrast ir  G 109 -Ambient Temperature Sensor at Fresh Air Blower, static open  kluda 7.1 , itkā pec nosaukuma jabut kkur 

(G89) tuvumā, bet nav ne jausmas ka tas G109 izskatas?



#12 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9026 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 14 August 2013 - 13:07

G109 iekš B5? Tāda nav. Tas devējs ir tikai C4, ja tev tādu pieprasa, tātad kāds ir iemudrījis C4 vadības bloku. Ja velies pārliecināties, izvelc laukā klimata vadības bloku un apskaties nakļeni, vai pieslēdz kompi un pieslēdzies klimatam - C4 bloka kods sākas ar 4A0, B4 ar 8A0 un B5 ar 8D0.


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by Digitālā Fantastika - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#13 mdz

mdz
  • Lietotājs
  • 5281 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Hektors, krokodils, fwd un bezatsperu automobīļi

Pievienots 14 August 2013 - 13:13

B5 blokam kods sakās ar 8L0 un viņš ir izmērā mazāks nekā C4/B4.

Audi 80 B4 2.0 1.8 20vT ME7.5 wideband Stage 2 powered by mdz
1-3-4-2
- Tu skrienies ar ātrajiem?

- Jap


#14 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9026 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 14 August 2013 - 13:18

Lai etkā ieraudzītu kodu, kurš sākas ar 8L0, jāuzslēdz 1998. gads. Bet šajā gadījumā galvenais, protams, ir atšķiršana no citiem modeļiem. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by Digitālā Fantastika - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#15 knuris

knuris
  • Lietotājs
  • 35 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:riga

Pievienots 21 December 2013 - 00:24

paldies nodereja, viss tapa skaidrs 



#16 SemiDiesel

SemiDiesel
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsu rajons

Pievienots 24 May 2014 - 13:01

Paldies. :) 


Audi 80 B3 1.8s 1990.g.   :blin: Audi 80 B4 1.9 TDI 1992.g.   :ok: Audi A6 C4 1.9 TDI 1997.g. :oooo: Audi 90 B2 2.2 1985.g :rock: Audi Coupe B3 2.3 1989.g.  :smartass:


#17 ivo523

ivo523
  • Lietotājs
  • 76 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsu rajons/Rīga

Pievienots 21 August 2014 - 23:10

Pilnai laimei būtu forši, ja būtu iztulkotas kļūdas


Audi 90 2.2 kv

Audi 80 1.8s karburators 

Audi A6 C4 2.5 tdi AAT


#18 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 215 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 01 December 2014 - 16:13

Ļoti labs raksts, paldies!

 

Interesanti zināt vai āra temperatūras displejs (G106) bez klimtata situācijā māk aktuālo t° rādīt gan °C, gan °F? Un ja jā, tad kā tas ir pārslēdzams?

 

Hmm. Moš uz USA gāja mašīnas tikai ar pilno klimu..


Šo rakstu rediģēja Jazznfunk: 01 December 2014 - 16:48

tavaskana.lv yoursound.lv

#19 Jurkāns

Jurkāns
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 5 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 11 December 2014 - 22:05

Sveiki,

Audi a4 b5(1996. gada), klima izmet šādas ķļūdas,

 

5 Faults Found:
00786 - Temp Sensor in Headliner (G86)
        30-00 - Open or Short to B+
00800 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        30-00 - Please Register/Activate
00601 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        30-00 - Please Register/Activate
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
        41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
01270 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        42-10 - Please Register/Activate - Intermittent
 
Pati klima rāda:
29.4 - Belt slip detection "hard," sporadic
02.1 - Interior Temperature Sensor, in Headliner, static open (*02.1)
07.1 - Ambient Temperature Sensor at Fresh Air Blower, static open (*07.1)
11.1 - Central Flap Motor Potentiometer, static open (*11.1)
15.7 - Air Flow Flap, sporadic block
 
problēma kāpēc vispār sāku meklēt informāciju - gaisu salonā pūš tikai no zaļās krāsas bultiņām, http://www.bildites....yhbklo624uy.jpg un uz kājām, cik noprotu, tad tur jābūt motoriņam, kas ar vārstiem regulē to gaisa plūsmu un viņš ir nobeidzies/iesprūdis, kur viņu meklēt? Varbūt ir kāda shēma, jeb kas tāds, ko varu aplūkot, lai saprastu kur viņš atrodas un kas jājauc ārā, lai līdz viņam tiktu?

Šo rakstu rediģēja Jurkāns: 11 December 2014 - 23:30


#20 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 881 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 11 December 2014 - 23:40

Kaa pareizi savienojas vakuuma trubinjas pie N63 vaarsta?


Audi typ43 100, 200, Audi 90 Quattro, Audi 80 Quattro; Ford Scorpio Ghia 2.4i; Audi 200 Turbo Quattro; Audi A6 2.7biT quattro, Mercedes Benz CE300

#21 leisavnieksmartins

leisavnieksmartins
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 11 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 18 January 2015 - 11:56

Sveiki.

Man kupejai ir vecaa klima, probelma taada, ka baigi suudigi puus silto gaisu, varbuut kaadi patsmit gradi nak  30 vietaa.

Tad izlasot visu, itka secinaju,ka varetu kada klape but ieedusies, un neveras kartigi valaa, varetu taa buut ? 



#22 bacis

bacis
  • Lietotājs
  • 33 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi
  • Intereses:Vienozīmīgi audi un meitene

Pievienots 18 January 2015 - 12:20

Var būt arī ka klapēs ir palikušas plikas,nodrupusi švamme kas pielīmēta,līdz ar to aukstā gaisa klape nenoslēdz un pūš arī auksto gaisu salonā.

Protams var arī būt ka klape kāda nestrādā 100%


ACQ 2,1T

B4 1.9 TDI

A4 B6 2.5 TDI


#23 sentisk

sentisk
  • Lietotājs
  • 242 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:cesis

Pievienots 19 April 2015 - 16:27

Man tāds jautājums, cik daudz panelis jānojauc, lai tiktu klāt šim te: Temperatūras regulācijas motoriņš (V68)/(G92)?, A4, b5 pirmsfeislifts, kļūda šāda: positioning motor for temperature flap (v68) 41-00 - blocked or no voltage



#24 sentisk

sentisk
  • Lietotājs
  • 242 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:cesis

Pievienots 22 April 2015 - 21:02

Man tāds jautājums, cik daudz panelis jānojauc, lai tiktu klāt šim te: Temperatūras regulācijas motoriņš (V68)/(G92)?, A4, b5 pirmsfeislifts, kļūda šāda: positioning motor for temperature flap (v68) 41-00 - blocked or no voltage

Atbildēšu pats uz savu jautājumu, pietiek ar cimdu nodalījuma noņemšanu!


Šo rakstu rediģēja sentisk: 22 April 2015 - 21:03


#25 Austris90

Austris90
  • Lietotājs
  • 341 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cesis,taurene
  • Intereses:ACQ

Pievienots 25 April 2015 - 16:08

Tatad instelejot b4 klimatu!
Kadu paneli man vajga? iet  runa par  sadu paneli  ( ta saucamo jauno)
Tadu kadam jau bijusi klimatkontrole apaksa vai ari der tadu kam bijusi parasta pecka?
fy93latt4mip9f3tuvmn.jpg


Šo rakstu rediģēja Austris90: 25 April 2015 - 16:10


#26 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9026 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 25 April 2015 - 16:51

Parastajam panelim vienīgā atšķirība ir tā, ka jāizurbj caurums paneļa temperatūras devējam un jāpieliek devējs un motoriņš, un bija divu veidu bardaki, parastais, un kondiša/klimata, uz pusi mazāks. Ķiseņpanelis jau ir uztaisīts ar domu par klimatu, tāpēc tur ir tā dekoratīvā restīte - tā ir jāizskrūvē, tās vietā jāieskrūvē devējs, un priekš motoriņa iekšpusē jāiekniedē leņķītis, tur jau metālā priekš tā ir divi caurumi, nopērc tik attiecīgā izmēra kniedes. Bardaks, vismaz jaunajam ķiseņpanelim, jau ir tikai vienā izmērā - priekš kondiša, tur vienīgais kas jāizdara - jāapgriež skaņas izolācija tā, lai atbrīvotu to resti, kas bardakam sanāk pasažierim pie kājām, lai recirkulējot gaisu, būtu caur kurieni to ievilkt.

 

IMG-4072.jpg


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by Digitālā Fantastika - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#27 Austris90

Austris90
  • Lietotājs
  • 341 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cesis,taurene
  • Intereses:ACQ

Pievienots 25 April 2015 - 17:02

Tik talu skaidrs! No kura gada naca jau ar maisu paneli?
Un ka tur ar ta maisa kasti kas skruvejas pie virsbuves? ka tur man bus?



#28 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9026 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 25 April 2015 - 17:49

Vispār bija divi ķiseņpaneļi, viens bija līdz 1994, otrs bija no. Pats panelis gan fiziski laikam identisks, atšķiras lietas, kas skrūvējas klāt.

 

Ja tu netaisies spilvenus slēgt klāt, nedomāju ka ir jēga no tā stiprinājuma. Es pats paneli vienkārši ieliku. Gan tur to klamburu pielikt laikam nebūtu pārak sarežģīti.


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by Digitālā Fantastika - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#29 Austris90

Austris90
  • Lietotājs
  • 341 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cesis,taurene
  • Intereses:ACQ

Pievienots 25 April 2015 - 18:09

100% ka man vins nebus funkcionejos, tik cik butaforija!
 ja nebus ta kaste vins smuki turesies vieta?
nelurkasies?



#30 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9026 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 25 April 2015 - 18:12

Nē.


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by Digitālā Fantastika - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)