Pālekt uz saturu


Foto

Audi A6 C5 2.5TDI nelec.


  • Please log in to reply
112 atbildes uz šo tēmu

#31 dainiiz

dainiiz
  • Lietotājs
  • 1963 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:.....

Pievienots 04 January 2013 - 21:14

Kaadam mulkim ir jaabuut lai nesaprastu ka ir pliisusi zobene:) un tu staaveeji blakus ka zini visas kluudas kuras raadija, oke kaada starpiiba ir kaa ir samainiis suukni un redzees, domaaju ka vina meistars ir kaa mineeja uatoors iztaustiijis zobenes esamiibu uz rulljiem.
Kalnu slēpošanas/ snowboarda inventāra apkope
Inventāra iegāde/ noma
Sporta klubs bērniem- www.sk-asi.lv
Jautājumi PM vai 26192145

#32 daemon

daemon
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 04 January 2013 - 21:18

Nu varētu jau domāt arī par zobeni, jo to neapskatījās. Bet pirmstam mašīna tika pielaista (kaut arī neuzņēma tik lielus apgriezienus kā parasti pielaižot) un pēc maza brītiņa klusi un mierīgi noslāpa. Ja trūktu zobene tad būtu bijis vismaz kaut kāds troksnis. Un kāpēc viņš rāda, ka ir conect kļūda (error) un ārā to kļūdu neļauj dzēst. Ja būtu pārplīsusi siksna tad vismaz to kļūdu varētu nodzēst.

Šo rakstu rediģēja daemon: 04 January 2013 - 21:20

DAEMON

Audi A6 C5 2.5TDI Quattro


#33 dainiiz

dainiiz
  • Lietotājs
  • 1963 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:.....

Pievienots 04 January 2013 - 21:20

Nu takss nonemat plasltmasus un nokonstateejat sageiezat visu pa metkaam apskatat un tad keraties pie suuknja
Kalnu slēpošanas/ snowboarda inventāra apkope
Inventāra iegāde/ noma
Sporta klubs bērniem- www.sk-asi.lv
Jautājumi PM vai 26192145

#34 daemon

daemon
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 04 January 2013 - 21:35

Tā arī laikam būs jādara.

DAEMON

Audi A6 C5 2.5TDI Quattro


#35 DK5000

DK5000
  • Lietotājs
  • 2080 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 04 January 2013 - 21:49

Jo dziļāk mežā , jo vairāk malkas .
Lukturu regulēšana un bremžu pārbaude Rīgā A|S biedriem bez maksas - 29856825

#36 daemon

daemon
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 January 2013 - 15:46

Cerams, ka pirmdien tikšu pie mašīnas, tad jau redzēs cik dziļi mežā un cik daudz malkas. :D

DAEMON

Audi A6 C5 2.5TDI Quattro


#37 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8043 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5
    20VT
    quattro

Pievienots 05 January 2013 - 16:30

Njā, bez komentāriem.
Piespraud tak to citu sūkni klāt un viss būs skaidrs.
Pilnīgi lauki.

Toyota LC120 3.0

Audi S8 quattro 4.2

Audi Cabrio 2.2 20VT

Audi B3 quattro 2.2 20VT

Audi B2 quattro 2.5 20VT


#38 daemon

daemon
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 January 2013 - 17:38

Tā arī tiks darīts. Sūknis gan ir no A4 2000. gada, bet motora kods laikam tāds pats kā manam Audi. Uz pašiem sūkņiem kodus īsti nevar saskatīt, bet visas cerības tiek liktas uz to, ka pasēs un viss darbosies.

P.S. Cik saprotu tad 2000. gada A4 Quattro ir tikai divu veidu motora kodi - AFB un AKN? Vismaz pēc Autodata rāda tikai divus.

Šo rakstu rediģēja daemon: 05 January 2013 - 17:41

DAEMON

Audi A6 C5 2.5TDI Quattro


#39 daemon

daemon
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 07 January 2013 - 19:42

Tātad šodien uzlika citu sūkni. Ipriekšejo kļūdu nodzēsa un auto pielaida. Tikai tagad uzradās cita problēma.
Nu ir tā, ka apgriezienus aukstāk pa 2,5 štukām nevar dabūt. Un līdz ko uzgāzē tā izmet kļūdu:
0226 Start-of-injection control
Control difference

Kā kļūdu nodzēš un uzgāzē tā uzreiz atmet atpakaļ servisa režīmā un atkal ir kļūda.



Servisā teica, ka pašam sūknim mehāniskajai daļai kaut kas iekšā sprūst un līdz ar to neiet. Tā varētu būt?

Šo rakstu rediģēja daemon: 07 January 2013 - 19:43

DAEMON

Audi A6 C5 2.5TDI Quattro


#40 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9923 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 07 January 2013 - 20:19

sūknis pareizi uzstādīts?

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI  -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi

Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi

Audi 80 B3 under construction..


#41 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6315 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 07 January 2013 - 20:33

Nav ilgi jāgriež, lai iedarbinātu?

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#42 dainiiz

dainiiz
  • Lietotājs
  • 1963 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:.....

Pievienots 07 January 2013 - 20:47

Hmmm vai tikai nebija taa ka keras speeciigi aizdedze, izkustinaat vinu nevar mehaaniska vaina, suukna apaksa jaamaina
Kalnu slēpošanas/ snowboarda inventāra apkope
Inventāra iegāde/ noma
Sporta klubs bērniem- www.sk-asi.lv
Jautājumi PM vai 26192145

#43 oneline

oneline
  • Lietotājs
  • 37 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 07 January 2013 - 21:00

Vēl var mēģināt iekustināt ar lielāku daudzumu eļļas degvielā. Bet pašam tā ir bijis, ka nespēj kompensēt pietiekami un ieteikums par eļļu nelīdzēja.
Kur tu sūkni ņēmi?

#44 dainiiz

dainiiz
  • Lietotājs
  • 1963 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:.....

Pievienots 07 January 2013 - 21:04

Nu nez nez vai varees iekustinaat nu iekustinaat jau vinu var viss tur kustaas bet straadaat nestraadaa. Siikaak peetiits nav varbuut ka kados forumos ir kaut akas siikaak aprakstiits kaa taisiit sakeerusaas aizdedzes, jo tiem kuriem peteriniji 99% ka keraas aizdedze
Kalnu slēpošanas/ snowboarda inventāra apkope
Inventāra iegāde/ noma
Sporta klubs bērniem- www.sk-asi.lv
Jautājumi PM vai 26192145

#45 daemon

daemon
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 07 January 2013 - 21:10

Sūkni ielika tā pat kā veco izņēma. Tur ir tikai 4 skrūves uz ko viņš pievelkas. Nekā savādāk ielikt viņu nevarēja. Visu salika pa metkām u.t.t. Visādi regulēja dozas momentu (vai kā viņu tur sauc)... Ja uzgriež pa vēlu tad apgrizieni ir kā vajag un tad atkal vairs nav. Un tā visu laiku. Ja saregulē tā kā jābūt tad vairāk par 2,5 štukām nevar izspiest. Un tad kad auto pastāv ilgāk tad no sākuma apgriezienus vairāk par 1,5 štukām nevar uzdzīt. Bišk pagāzēt tad aiziet atkal uz tām 2,5 štukām un aukstāk nevelk.
Lec ta ka suns pie kājas (vismaz silts). Arī servisā teica par to sūkņa apakšu. Sūkni ņēmu no sista Audi A4 2000. gada. Sūkņa kodi arī atbilst. Nezinu cik ilgi tas sistais auto bija stāvējis u.t.t.

P.S. Šodien bija doma tā saucamo ejošo smadzeni uzlikt manam vecajam sūknim kuram tā smadzene ir beigta. Cik tas varētu būt reāli un vai pēc tam viss varētu darboties? Manam sūknim apakšējā daļa strādāja normāli.

Šo rakstu rediģēja daemon: 07 January 2013 - 21:16

DAEMON

Audi A6 C5 2.5TDI Quattro


#46 dainiiz

dainiiz
  • Lietotājs
  • 1963 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:.....

Pievienots 07 January 2013 - 21:25

Nem nost smadzeni un leic savam, bet kaa vini zin kur suuknim ir metka? Tur nav nekas uzziimeets, es varu iedomaties kaa tie tur ir nopi.... Buutu aizvedis aldonim max 2 stundas un viss ruuktu.

P.s smadzenes vari mainiiit, tikai lai tie tur kuri groza doozu vai kaa tur to sauc nesap... Visu veel vairaak

P.s bet tu jau zini ka suuknis ir jaanem nost tur nav taa klik klak un paarspraud:) un liidz ar to skaitiitaajs griezas.

Sūkni ielika tā pat kā veco izņēma. Tur ir tikai 4 skrūves uz ko viņš pievelkas. Nekā savādāk ielikt viņu nevarēja. Visu salika pa metkām u.t.t. Visādi regulēja dozas momentu (vai kā viņu tur sauc)... Ja uzgriež pa vēlu tad apgrizieni ir kā vajag un tad atkal vairs nav. Un tā visu laiku. Ja saregulē tā kā jābūt tad vairāk par 2,5 štukām nevar izspiest. Un tad kad auto pastāv ilgāk tad no sākuma apgriezienus vairāk par 1,5 štukām nevar uzdzīt. Bišk pagāzēt tad aiziet atkal uz tām 2,5 štukām un aukstāk nevelk.
Lec ta ka suns pie kājas (vismaz silts). Arī servisā teica par to sūkņa apakšu. Sūkni ņēmu no sista Audi A4 2000. gada. Sūkņa kodi arī atbilst. Nezinu cik ilgi tas sistais auto bija stāvējis u.t.t.

P.S. Šodien bija doma tā saucamo ejošo smadzeni uzlikt manam vecajam sūknim kuram tā smadzene ir beigta. Cik tas varētu būt reāli un vai pēc tam viss varētu darboties? Manam sūknim apakšējā daļa strādāja normāli.


Piemineesu veel


Nezinu kapeec bet man liekas ka tur meistari liikrochi un metku suuknim nav. Tu zini ka tur suuknim amplituuda ir ko groziit ir loti maz un ja pa zobu nav metka tad vari groziit kau liidz riita, nekas tur nebuus.

Šo rakstu rediģēja dainiiz: 07 January 2013 - 21:25

Kalnu slēpošanas/ snowboarda inventāra apkope
Inventāra iegāde/ noma
Sporta klubs bērniem- www.sk-asi.lv
Jautājumi PM vai 26192145

#47 daemon

daemon
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 07 January 2013 - 21:29

Sūknim tur kur nāk virsū siksna ir caurums kurā tur lika ko iekšā lai neizkustētos nekas. Un pēc tam vēl tur regulēja pēc zobsiksnas u.t.t. Pats no tā neko nesaprotu tāpēc uzrakstīju apmēram ko tur darīja. :)
Uz to elektronikas mainīšanu es dabūtu meistaru kurš to ir darījis.
Par to sūkņa noņemšanu zinu. kāda pusstunda un sūknis nost. :) Vismaz veco ātri noņēma.
Itkā jau baigi neko tur nepareizi nevarēja saregulēt, jo tad jau man viņš nelektu.

P.S. Arī tagad viņš rūc... Tikai nevar normāli iemīt, jo neļaujās. Un ja jau sūknim tā apakšējā daļa ir nokārusies tad nez vai arī aldonis man varētu palīdzēt. :D

Šo rakstu rediģēja daemon: 07 January 2013 - 21:47

DAEMON

Audi A6 C5 2.5TDI Quattro


#48 dainiiz

dainiiz
  • Lietotājs
  • 1963 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:.....

Pievienots 07 January 2013 - 21:37

Tici man vareetu vinam ir kaadas vismaz 5 apaksas 3 elektronikas un viens oilniibaa ejoss suuknis takaa viss jau sen notiktu un nebuutu jaamaaca meistari, bet katrs dara pa savam
Kalnu slēpošanas/ snowboarda inventāra apkope
Inventāra iegāde/ noma
Sporta klubs bērniem- www.sk-asi.lv
Jautājumi PM vai 26192145

#49 daemon

daemon
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 07 January 2013 - 21:46

Vienīgā aizķeršanās, ka esmu pārāk tālu. Un uz treili aizraut sanāktu bišk pa sālītu.
Ja nebūtu šīs aizķeršanās tad vis ticamāk būtu jau pie aldoni ciemos. :)

Tātad.... kādas ir jūsu domas? Sūknim apakša kirdiks un jāliek ejošā smadzene uz iepriekšējo sūkņa apakšu kura pirmstam 100% gāja vai vaina jāmeklē kur citur?

DAEMON

Audi A6 C5 2.5TDI Quattro


#50 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6315 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 07 January 2013 - 21:48

Pareizi noregulētam sūknim uzgāzējot līdz 2500 rpm nevajadzētu aizdedzes kļūdu mest. Sākumā vajag pareizi pārbaudīt vai aizdedze vietā. Tam ir vesela VAG-COM procedūra.

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#51 gulbiitis

gulbiitis
  • Lietotājs
  • 404 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis, Smiltene

Pievienots 07 January 2013 - 21:50

emmm, baigais specs neesmu, bet vai šitais nav elektriskais sūknis un sērijas numuri nav jāsaprogrammē kopā ar motora vadības bloku?? Un tagad strādā tikai BYpass režīmā?

Šo rakstu rediģēja andza_yes: 07 January 2013 - 21:51

A4B5 1.9TDI quattro `98


#52 daemon

daemon
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 07 January 2013 - 21:53

Varbūt paskatīties to siksnu? Moš toč pa kādu zobu jāpārliek?

P.S. Pats neesmu gudrs šais lietās, bet cik sapratu tad neko programmēt itkā nevajag. Ieliekot tādu pašu sūkni pēc kodiem visam vajadzēja itkā aiziet.

Šo rakstu rediģēja daemon: 07 January 2013 - 21:56

DAEMON

Audi A6 C5 2.5TDI Quattro


#53 lmp

lmp
  • Lietotājs
  • 4339 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 07 January 2013 - 21:54

Maybe nogaadaat auto pie meistariem-prom no taa diletantu skjuuniisha? Ka nesanaak beigaas daargi un skumji...

#54 dainiiz

dainiiz
  • Lietotājs
  • 1963 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:.....

Pievienots 07 January 2013 - 22:04

Nekas nav jaaprogrammee, liec un iet suuknis, ar imobilaizeriem tas ir jaadara. Saproti tu nekad nevari zinaat vai tam suuknim taa metka ir taada kaa tavam iepriekseejam ,jo nonemot no suukna skivoku visas metkas pazuud , kur garantija ka tai apaksai nav nemts nost? Atrast var pajaucot suukni bet tas ir cits staasts, tie skuuniitii to nemaacees.

Kur skatiijaas metkas? Kaut kadas ziimeetaas ar balto floomiiti uz vaakiem un skriemeliem nederees. Ir loti preziizi jaasaliek motoors skatoties vairaakaas vietaas, un tad ir jaabuut suuknim loti preciizi. Savaadaak nekas tev tur nebuus tikai deldeeta klaviatuura un pateereets laiks un energija.

P.s samaini riit elektroniku un ja neies peec vinju metkaam tad redzees kas naakamais buus vainiigs


Kalnu slēpošanas/ snowboarda inventāra apkope
Inventāra iegāde/ noma
Sporta klubs bērniem- www.sk-asi.lv
Jautājumi PM vai 26192145

#55 daemon

daemon
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 07 January 2013 - 22:12

Skaidrs. Tātad rīt visu pētīs un mainīs.

DAEMON

Audi A6 C5 2.5TDI Quattro


#56 dainiiz

dainiiz
  • Lietotājs
  • 1963 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:.....

Pievienots 07 January 2013 - 22:25

P.s no kurienes esi? Varbuut kaads no as var paliidzeet
Kalnu slēpošanas/ snowboarda inventāra apkope
Inventāra iegāde/ noma
Sporta klubs bērniem- www.sk-asi.lv
Jautājumi PM vai 26192145

#57 dexter

dexter
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 12 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:audi quattro

Pievienots 08 January 2013 - 16:47

Man ar bēda ar sūkni 2.5 TDI V 6tāpēc jautājums par sūkņa restaurāciju varbūt kāds var padalīties ar info kur to labāk darīt?

#58 daemon

daemon
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 08 January 2013 - 20:55

Nu tā... Šodien pārliku smadzeni uz savu sūkni. Viss itkā baigi labi un forši. Lec iet u.t.t., bet ir viens sīkums. Kaut kā domīgi slēdz ātrumus. Uz šosejasitkā viss daudzmaz ok, bet pa pilsētu ir tāds domīgs. No 1 uz 2 ātrumu fiksi un ātri pārslēdzs, bet 3 ātrumā negrib likt. Uzpiežot uz 60 - 70 pārsledzas, braucot uz 50 domā un neslēdz. Itkā liekas, ka pārslēdzas, bet nepārslēdzas. Ieliekot un braucot manuāli (pašam slēdzot ātrumus) viss ir kā vajag, slēdzas ideāli. Un liekas, ka varētu arī mazliet labāk lekt. Būtu kas nepareii saregulēts un noregulēts?

DAEMON

Audi A6 C5 2.5TDI Quattro


#59 dainiiz

dainiiz
  • Lietotājs
  • 1963 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:.....

Pievienots 08 January 2013 - 21:10

Aizdedze ir pareiza sareguleeja ar kompi? Cik raada aizdedze?
Kalnu slēpošanas/ snowboarda inventāra apkope
Inventāra iegāde/ noma
Sporta klubs bērniem- www.sk-asi.lv
Jautājumi PM vai 26192145

#60 gulbiitis

gulbiitis
  • Lietotājs
  • 404 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis, Smiltene

Pievienots 08 January 2013 - 21:31

Nu man tā notiekas ka ieliek sporta režīmā! (S) Bet ka ieliek D tad viss pa mierīgo.

A4B5 1.9TDI quattro `98





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)