Uzzināju , ka ir tāds logu tīrītāju relejs , kuram var regulēt pauzes intervālu .
Nu ja ir tāds relejs 99. , tad manai a/m tāds ir vajadzīgs . Iegādājos un releja 229 vietā lieku releju 99. .
Regulēšana notiek šādi :
Ieslēdz un uzreiz izslēdz pauzi .
Lidz ko parādās vajadzība atkal ieslēgt pauzi , parādās nokrisnis (lietus pilieni vai sniega pārslas ) , ieslēdz pauzi .
Pauze strādā pēc paša ieprogramētā režīma .
Ja programēšana netiek veikta , pauze strādā ar 6 sekunšu intervālu .

Pēdējā pusgada laikā parādijās problēma , dzēsēšanas temperatūru nerādija vairāk par 70 grādiem.
Motors uzsilst , ventilatori strādā , bet temperatūras rādītājs nepaceļas līdz 90 grādiem .
Tātad termostatu vainot nevar ?
Nomainīju temperatūras devēju pie motora galvas , izmaiņu nav...
Nomainīju temperatūras rādītāju spidometra panelī , izmaiņu nav ...
Tajā pašā laikā otra problēma jau otro ziemu , nedarbojas auksta motora palaišanas sprausla !
No rītiem palaišanas spraulu nācās aizvietot ar starta gāzi .
Tikai nezināju , ka šīs abas problēmas ir savā starpā saistītas .
Atkal pienākusi ziema. Vajadzētu saprast , kapēc nestrādā palaišanas sprausla ?
Norauju fišku pie palaišanas sprauslas un pievienoju kontrollampiņu .
Atvienoju centrālo svečvadu un griežu starteri , lampiņa neiedegas !
Atvienoju fišku pie temperatūras devēja ( kas salēdz ķēdi līdz 20 grādiem ) , piespraužu citu devēju , lai brīvi karājas vadā .
Devējs tak auksts , vajadzētu saslēgt ķēdi ?
Atkal griežu starteri , lampiņa neiedegas ! Saprotu nav masas ar motoru , aptinu vadu ap devēju .
Atkal griežu starteri , lampiņa iedegas . Intereses pēc aptinu vadiņu ap devēju , kas ieskrūvēts Al flancī.
Atkal griežu strarteri , lampiņa iedegās . Saprotu , ka devēju Al flancim nav masas ar motora galvu .
Izskrūvēju vienu no flanča stiprinājuma skrūvēm un ap to aptinu papildus masas vadiņu , kas savienots motora galvu .
Motors uzsila un beidzot arī temperatūras radītājs rādītājs sāka rādīt 90 grādus .
Rezumē , Al temeratūras devēju flancim nebija masas ar motora galvu . Sanāk , ka flanča stiprinājuma skrūvēm galvas urbumos ( vītnēs ) notikusi oksidācija ?
Nepatika , ka atverot aizmugurējās durvis , redzams , ka uz arkām vasarā krājās putekļi , bet ziemā - sniegs .
ETKā atradu , ka aizmugurējamām durvīm iekšpusē ir piestiprināta blīvgumija 6 .
Bet , cik sapratu , ka šāda blivgumija ir tikai 90niekiem un USA versijai .

Gribējās dzīvajā apskatīties , kā šī gumija izskatās ? Bet pilsētā labi ja 4 90nieki ( dinozauri pamazām izmirst ).
Internetātā atradu bildi , kā šī gumija izskatās . Pats izgriezu gumiju un pielīmēju durvīm iekšpusē .
Pielīmēju arī blīvgumiju aizmugurējām durvīm priekšējā daļā vertikālu šauru strēmeli , vietā , kur priekšējās durvis par aizmugurējām durvīm veido 9mm pārsedzi .
Šo rakstu rediģēja Dž@nis: 24 December 2018 - 03:34
ex VW GOLF CABRIOLET GL 1.5 JB 1981.g.
ex AUDI COUPE GT 1.9 WN 1981.g.
ex AUDI 80 GT 1.9E SD 1988.g.
AUDI 80 1.8S JN 1990.g. Comfort edition
AUDI 80 GTE 1.8 DZ 1984.g.