Pālekt uz saturu


Foto

Dž@ņa gredzenu pavēlnieks


  • Please log in to reply
56 atbildes uz šo tēmu

#31 Dž@nis

Dž@nis
  • Lietotājs
  • 314 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 24 April 2013 - 07:33

kāpēc neņēmi jaunu?? vai tad darbā nevari pa lēto dabūt ? ?

Kā jau minēju , 5us gadus atpakaļ uzliku jaunu Bosch sūkni , nogāja nieka 70000km.  Tas tik tagad tāds pagaidu variants. Meklēju mirušu sūkni ar veselu korpusu , kurā pārlikt iekšas , jo strādā klusu . Ziemas sāļi piebeidza ,nedēļā nobraucu 1000km , visa grīda ziemā bija balta . Pat šofera durvīm apakšējā enģe sarūsēja ( sarkana) , smagi veras durvis .

Šādā sūkņa novietojumā ( zem grīdas ) vislābākais ir Pieburg sūknis , kas ievietots gumijas zeķē , tāds bija manam ex melnajam .


ex VW GOLF CABRIOLET GL 1.5 JB 1981.g.
ex AUDI COUPE GT 1.9 WN 1981.g.
ex AUDI 80 GT 1.9E SD 1988.g.
AUDI 80 1.8S JN 1990.g. Comfort edition
AUDI 80 GTE 1.8 DZ 1984.g.

#32 Dž@nis

Dž@nis
  • Lietotājs
  • 314 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 29 June 2013 - 03:56

Jau 8to gadu pēc kārtas izieta apskate ar pirmo reizi . Nedaudz biju vīlies , ka pirmo reizi dabūts vieninieks par plaisām aizmugurējā vidus uzlikā ap v/n , kaut plaisas esmu aizkausējis ar superlīmi . Agrāk vienmēr bija nullēm.

Izskatījās , ka CSDD rokāde , nepazīstamas sejas, samainīti ar Rīgu vai Dobeli ?  Inspektors ilgi kratīja un sita ar kulaku pa cinkotās a/m sliekšņiem !

000038902300_%23_2_%23_Jony.jpg?2013-06-

 

Plaisas lukturī .

000038902297_%23_2_%23_Jony.jpg?2013-06-

 

Ziemas sāļi arī padarījuši savu darbu . Smagi vērās priekšējās kreisās durvis , bija ierūsējusi apakšējās enģes tapiņa! Nācās tapiņas virzienā izurbt 3mm urbumu . Iepūtu pa urbumu iekšā WD40 , un kustināju durvis , iztecēja brūna pelķe . Ar laiku jāiegriež enģes korpusā vītne un jāieskrūvē eļļošanas nipelis.

000038902298_%23_2_%23_Jony.jpg?2013-06-

 

Pa šo laiku iegādāts cits priekšējais bamperis , ar miglas lukturiem. Nebija viens rāmītis ap lukturi , tie noņemti no ražošanas ! Nācās pašam izgatavot no organiskā stikla , ar 2o piegājienu izdevās .

000038902299_%23_2_%23_Jony.jpg?2013-06-

 

Pirms apskates arī uzstādiju aizmugurējos gāzes amortizatorus .

000038902301_%23_2_%23_Jony.jpg?2013-06-


Šo rakstu rediģēja Dž@nis: 29 June 2013 - 04:13

ex VW GOLF CABRIOLET GL 1.5 JB 1981.g.
ex AUDI COUPE GT 1.9 WN 1981.g.
ex AUDI 80 GT 1.9E SD 1988.g.
AUDI 80 1.8S JN 1990.g. Comfort edition
AUDI 80 GTE 1.8 DZ 1984.g.

#33 Dž@nis

Dž@nis
  • Lietotājs
  • 314 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 10 September 2013 - 22:53

Tā kā lija lietus un ne ko citu nevarēja darīt , izdomāju paeksperimentēt ar dzesēšanus sistēmu . Pamaniju , ka ziemā slikti silda salonu , aizdomas krita uz gāzes reduktoru , kuru biju pieslēdzis paralēli .
000037605216_%23_2_%23_Jony.jpg?2012-12-
Tagad izdomāju agregātus saslēgt virknē . Dzesēšanas šķidrums no galvas gala nāk ārā un ieiet gāzes reduktorā pa apakšējo ieeju , pie viena spiež arā gaisu , iziet pa augšējo izvadu . Tālāk dzesēšanas šķidrums ieiet salona apsildes radiatorā , iziet no salona apsildes radiatora un aiziet uz ūdens sūkni . Sākumā nevarēju parslēgties uz gāzi , kaut dzesēšanas šķidrums bija uzsilis līdz 90 grādiem . Vispirms atgaisoju gāzes reduktoru , pēc tam- salona radiatoru , parādijās cirkulācija , uzsila gāzes reduktors un salona radiators .
Pamanīju , ka tagad varu agrāk pārslēgties uz gāzi , nobraucot 0,5km.
000039500134_%23_2_%23_Jony.jpg?2013-09-
ex VW GOLF CABRIOLET GL 1.5 JB 1981.g.
ex AUDI COUPE GT 1.9 WN 1981.g.
ex AUDI 80 GT 1.9E SD 1988.g.
AUDI 80 1.8S JN 1990.g. Comfort edition
AUDI 80 GTE 1.8 DZ 1984.g.

#34 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9843 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 11 September 2013 - 01:18

Garām. Gāzes topikā šitas ir ticis izdiskutēts, kaut kas tur nebija labi. Slēdz vien kā bija un maini apsildes radiatoru uz jaunu behr veidojumu. 

 

 

Beidzot sagādātas Kamei plastmas uzlikas sliekšniem un spārniem.

 

Da nu [censored] tos pī, ja akurāt gribas ko savādāku, tad labāk sameklēt tās pašas S2 avanta uzlikas. 

 

Vēl tāds sīkums ka tie sliekšņi komplektējās kopā ar tādiem kubikiem uz arkām, tāpēc arī tās "gribu būt norūsējis passāc" tipa arku uzlikas ir tik īsas, jo starp slieksni un uzliku vēl nāk tas kubiks. 

 

Manu A90 nelaimīgā kārtā iepriekšējais īpašnieks bija ar šitiem brīnumiem aprīkojis. 


Šo rakstu rediģēja mshathlonxp: 11 September 2013 - 01:20

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#35 archiijs

archiijs
  • Lietotājs
  • 1515 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Variņi, Smiltene (lauki)

Pievienots 11 September 2013 - 17:31

Tur nebija labi tas, kad gāzes redaktoram, ja viņš pieslēgts pareizi, plūsma ir ierobežota mazāka kā salona radiatoram. Tiesa neatceros kur tas "ierobežotājs" bij, vai tik tajā troiņikā caurums uz redaktoru mazāks...


Šo rakstu rediģēja archiijs: 11 September 2013 - 17:34

1987. gada 1.8 FWD    A80   Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition 

-----------------

V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!   :kasp: 

Turbos make torque, and torque makes fun!


#36 Dž@nis

Dž@nis
  • Lietotājs
  • 314 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 02 October 2013 - 20:19

Pēdējā laikā pamanīju , ka pieaudzis gāzes patēriņš ! 100km mīnusā , 4Ls īzplūduši gaisā ! Sajutu arī pastiprinātu gāzes smaku ! Sāku meklēt noplūdi . Pamanīju , ka reduktoram pa mazu caurumiņu kaut kas izplūst ? Aizspiedu ar pirkstu , motors sāka slāpst nost . Noņēmu reduktoru nost un izjaucu . Viena 3mm bieza blīve bija pārkaltusi , kā veca zābaka zole un ieplīsusi !
Izlēmu iegādies jaunu reduktoru , tādu pašu , kā ieprekšējais . Tādu pašu , jo sakritīs vara caurules vītne , 4as gumijas caurules nevajadzēs samazināt , ne pagarināt pēc garuma . Jauns blīvju komplekts sastādīs pusi no jauna reduktora vērtības .
Vēl būs vajadzīga viena pudele acetona , lai izmazgātu reduktoru no darvas . Vecais redutors bija 100HP , ātrumā to nevarēju dabūt , tāpēc ņēmu niknāku 140HP. Uzliku piešķīlu , apgriezieni stabili , nemaz arī netaisos aiztikt regulēšanas adatas .
Garažā atradu no VW PASSAT B3 Skandināvijas varianta dzesēšanas sistēmas sildītāju ar 4ām kvēlsvecēm , kas ieskrūvētas starpgabalā . Doma ir šo silditāju ievietot virknē dzesēšanas sistēmas šļaukā pirms reduktora , lai dzesēšanas šķidrums uzsiltu un ātrāk varētu pārslēgties uz gāzi . Bet nezinu , kad vēl šo savu ideju realizēšu .
000039647963_%23_2_%23_Jony.jpg?2013-10-
ex VW GOLF CABRIOLET GL 1.5 JB 1981.g.
ex AUDI COUPE GT 1.9 WN 1981.g.
ex AUDI 80 GT 1.9E SD 1988.g.
AUDI 80 1.8S JN 1990.g. Comfort edition
AUDI 80 GTE 1.8 DZ 1984.g.

#37 Dž@nis

Dž@nis
  • Lietotājs
  • 314 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 22 December 2013 - 22:06

Pāris gadus atpakaļ biju dabūjis loga pacēlāja airus ar hroma ripām , bet dabūju tikai 2us . Tos uzliku priekšējo logu pacēlājiem . Gribējās vēl atrast 2us , bet nebija vēlēšanās meklēt tos pa autokapsētām . Tāpēc izdomāju pats nohromotēt .
000040172431_%23_2_%23_Jony.jpg?2013-12-

Pirmais sniegs atnesa pārsteigumus . Braucu uz Rīgu , pusceļā sajutu deguma smaku uz pāris sekundēm , velāk pamanīju , ka svīst logi un palika vēsi . Apstājos , izslēdzu motoru un radio , konstatēju , ka salona ventilatoram nedarbojas mazie pārnesumi ( pirmais un otrais ) , palikuši bija tikai lieli pārnesumi ( trešais un ceturtais ) . Jau sešus gadus atpakaļ pārstāja darboties otrais pārnesums , parslēdzot no pirmā uz otro ,ventilators turpināja darboties pirmā ātruma režīmā . Patīrot ventiltora slēdža komtaktus , otrais ātrums uz kādu laiku atgriezās savā režīmā , bet ne ilglaicīgi . Nu tad beidzot bija iemesls nomainīt ventilatora slēdža kontaktgrupu .
000040172432_%23_2_%23_Jony.jpg?2013-12-
Mainot salona ventilatora slēdža kontaktgrupu , uz viduskonsoles pamanīju uzrakstu 12.01.90 , kas arī atbilst
izlaiduma gadam .
000040173887_%23_2_%23_Jony.jpg?2013-12-

Pamanīju , ka regulāri aizsērē viena loga mazgātāja sprausla . Tāpēc nolēmu to nomainīt .
000040172433_%23_2_%23_Jony.jpg?2013-12-

Šo rakstu rediģēja Dž@nis: 22 December 2013 - 22:47

ex VW GOLF CABRIOLET GL 1.5 JB 1981.g.
ex AUDI COUPE GT 1.9 WN 1981.g.
ex AUDI 80 GT 1.9E SD 1988.g.
AUDI 80 1.8S JN 1990.g. Comfort edition
AUDI 80 GTE 1.8 DZ 1984.g.

#38 Dž@nis

Dž@nis
  • Lietotājs
  • 314 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 13 January 2014 - 19:56

Šī ir mana Bosch brīvgaitas vārstu kolekcija . Ar šo a/m braucu 9us gadus . Pa 9iem gadiem esmu nobraucis trīs brīvgaitas vārstus . Pēdējais no tiem nostrēga pilnīgi aizvērtā stāvoklī . Kaut tā vispār nevarētu būt , jo tam ir jābūt visu laiku atvērtam . Aukstam motoram gaisa caurplūde 1min ir lielāka un tahometrs rāda 1100apgr/min. Tagad esmu uzstādijis Mazdas Denso brīvgaitas vārstu , kuram ir izjaucams korpuss . Boschi ir aizvalcēti un neizjaucami .
000040308348_%23_2_%23_Jony.jpg?2014-01-

Šādi izskatās izjaukts Denso brīvgaitas vārsts .
000040308351_%23_2_%23_Jony.jpg?2014-01-

Ir noticis Z-svētku brīnums . Pie savas mājas atradu motora spilvenu ( zaļā krāsā ) . Ja nezinātu no kādas a/m tas ir , nemaz nepaceltu . Izskatās ,ka uz a/m nemaz nav bijis uzstādīts , jo uz vītnes redzama zaļā krāsa . Līdz šim ir sanācis atrast notkritušus riteņu dekoratīvos diskus , riteņa skrūves , a/m atslēgas ar visu signalizācijas pulti , bamperus , bremžu slodzes regulatoru atsperes . Paldies Z-svētku vecīti par dāvanu , Vaico ražojums , noderēs man saimniecībā .
000040308355_%23_2_%23_Jony.jpg?2014-01-

Lai ātrāk pārslēgtos uz gāzi , gribas uzstādīt dzesēšanas sistēmas sildītāju ar 4ām kvēlsvecēm . Bet visu pasākumu bremzē tas , ka neatbilst diametri . Kvēlsveču korpusam ir 20mm , bet reduktora štuceriem ir 16mm. Ir vajadzīgas ne parāk garas gumijas šļaukas ar atšķirīgiem diametriem , lai pasākums realizētos . Nebūtu slikti , ka reduktoros būtu iebūvēta elektriskā dzesēšanas šķidruma apsilde , kas atslēgtos , dzesēšanas škidrumam sasniedzot +20 .
000040308350_%23_2_%23_Jony.jpg?2014-01-

Grbās arī uzstādīt saulessargu ar apgaismojumu ...Bet izskatās , ka tas ir no bezlūkas versijas , kam lielais salona apgaismojuma plafons .
000040308354_%23_2_%23_Jony.jpg?2014-01-
ex VW GOLF CABRIOLET GL 1.5 JB 1981.g.
ex AUDI COUPE GT 1.9 WN 1981.g.
ex AUDI 80 GT 1.9E SD 1988.g.
AUDI 80 1.8S JN 1990.g. Comfort edition
AUDI 80 GTE 1.8 DZ 1984.g.

#39 greenone

greenone
  • Lietotājs
  • 897 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Sigulda
  • Intereses:nenosmērēt kardānu

Pievienots 14 January 2014 - 21:17

to brīvgaitas vārstu no mīzdas, nu to denso, cik tev par viņu sanāca samaksāt? uzliekas 1:1?


audi 80 b4 quattro rwd avant

 

virpoju poli bukses. pm 

Nav viegli būt vienam un zaļam ...


#40 Dž@nis

Dž@nis
  • Lietotājs
  • 314 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 19 July 2014 - 01:50

.Pagāšgad man apsolija šos durvju apšuvumus .

000041226422_%23_2_%23_Jony.jpg?2014-07-

Tā kā nevarēju sagaidīt , atlika reaminēt savējos . Tā kā porolons bija sadrupis , tad rāvu audumu nost un izmazgāju . Porolonu no plastmasas nokasīju . Te jau izgludināts .

000041221942_%23_2_%23_Jony.jpg?2014-07-

Atliek vien pielīmēt atpakaļ .

000041221941_%23_2_%23_Jony.jpg?2014-07-

 

Vizināšanās pa Maiami ezeru atstāja iespaidu uz amortizatoriem . Viens  iesala . Pirms ezera uz ceļa ir iegrimusi caurteka , sanāca trampalīns ! Visa eļla tika izsista ārā .

000041221944_%23_2_%23_Jony.jpg?2014-07-

Pie viena jānomaina atbalsta gultnis Lemfijs .

000041221939_%23_2_%23_Jony.jpg?2014-07-

 

Stūres pastiprinātāja skriemelis tā izdila , ka 10mm plata ķīlsiksna krita iekšā  skriemeļa rievā . . Siksnu 10x850 nomainiju uz 11.2X866 .

Prieki bija tikai kādus piecus gadus . Vienīgais glābiņš bija 13mm plata siksna . Nevarēju atrast tādu garumu . Kloķvārpstas skriemelis nav izdilis , tur 13mm plata siksna neguļas iekšā . Noņēmu nost skriemeli , noliku uz betona grīdas , uzliku virsū dēlīti un ar āmuru to saplacināju . Ar presi būtu sanācis precīzāk . Tagad atkal var izmantot 10mm platu ķīlsiksnu .

000041221940_%23_2_%23_Jony.jpg?2014-07-


Šo rakstu rediģēja Dž@nis: 19 July 2014 - 02:42

ex VW GOLF CABRIOLET GL 1.5 JB 1981.g.
ex AUDI COUPE GT 1.9 WN 1981.g.
ex AUDI 80 GT 1.9E SD 1988.g.
AUDI 80 1.8S JN 1990.g. Comfort edition
AUDI 80 GTE 1.8 DZ 1984.g.

#41 Dž@nis

Dž@nis
  • Lietotājs
  • 314 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 16 November 2014 - 20:28

Tā kā manai a/m sāka uzbrukt korozija priekšējiem spārniem , tad bija jārīkojas . Bija aprūsējušas spārnu atvalcētās malas . Kā arī bija korozija zem bampera pie sānu vadīklām . Ārpusē līdz aploces lauzuma līnijai bija nodrupusi krāsa līdz kailam cinkam .

Atradu divas izjauktas a/m , kurām ir tāds pats krāsas kods LY7P , kā manējai . Bet šīm a/m ne vienai nebija kreisais priekšējais spārns, kurš man visvairāk bija vajadzīgs .

000041900046_%23_2_%23_Jony.jpg?2014-11-

Tā arī ne ko nepaņēmu no šīm a/m , kaut vienai bija Kamei reste un nesagraizīts kabelis uz bagažnieka lukturiem .

Izdomāju nokrāsot Kamei spārnu uzlikas , kas sanāca 5 reizes lētāk , nekā prasija par par diviem spārniem ar man vajadzīgo krāsas kodu . Uzlikas pielīmēju ar divpusējo līmlentu . No iekšpuses spraugas aizsmērēju ar silikonu . Ex MK1 GTI spārnu uzlikas līmēju ar stiklu līmi , bet tās bija grūti noņemt , kad gribēju pārkrāsot a/m . Tāpēc šoreiz no šī stiprināšanas varianta atteicos .

000041900047_%23_2_%23_Jony.jpg?2014-11-

 

000041900045_%23_2_%23_Jony.jpg?2014-11-

 

Tā , kā braucu uz gāzes , izdomāju pārbaudīt aizdedzes sveces . Ja jau svečvadi noņemti , tad izdomāju vāciņu noņemt . Centrālais svečvads kaut kā brīvi noņēmās , pārāk viegli . Izrādijās , ka ir pārlūzusi pretestība , viena daļa palikusi pie centrā svečvada , otra daļa - vāciņā . Pat nezinu , cik ilgi biju braucis ar dzirksteļojušu svečvadu ? Pretestību kopā saturēja gumijas apvalks svečvada galā . Ja , ar laiku gumijas apvalkā parādītos plaisa , tad , uz gāzes braucot , būtu labs sprādziens . Atradu vecu švečvadui , no tā noņēmu pretestību .

Atsevisķi jau centrālo vadu nopirkt jau nevar , jāpērk viss k-ts .Vienīgi žēl Bosch sadalītāja vāciņa , kurš godam bija nokalpojis 24 gadus , pretestība bija iecepusies tajā . Uzliku lietotu OE Bosch vāciņu , jo es Beru un Bremi neatzīstu . Var būt pie vainas ir gāzes caurule , kas cieši iet gar sadalītāju un spiežas klāt svečvadiem ? Bet citādāk nevar , jo es gāzes cauruli esmu sasējis kopā ar dzesēšanas cauruli , lai dzesēšanas šķidrums sildītu 1m garo gāzes cauruli .

000041900139_%23_2_%23_Jony.jpg?2014-11-


Šo rakstu rediģēja Dž@nis: 16 November 2014 - 20:30

ex VW GOLF CABRIOLET GL 1.5 JB 1981.g.
ex AUDI COUPE GT 1.9 WN 1981.g.
ex AUDI 80 GT 1.9E SD 1988.g.
AUDI 80 1.8S JN 1990.g. Comfort edition
AUDI 80 GTE 1.8 DZ 1984.g.

#42 thekristapss

thekristapss
  • Lietotājs
  • 197 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 16 November 2014 - 21:25

Par to saules sargu apgaismojumu...minēji,ka no bezlūkas versijas...nuu manam ex audi bija el.lūka un arī šāds apgaismojums..



#43 Dž@nis

Dž@nis
  • Lietotājs
  • 314 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 21 December 2014 - 18:19

  Tā kā ziema tuvojas , izdomāju gāzes reduktoram uztaisīt dzesēšanas šķidruma apsildi ar kvēlsveci .Tā kā reduktora sieniņa plāna ( 3-4mm) , tad tur iegriezt vītni un ieskrūvēt kvēlsveci nebūtu jēgas , Vienīgi reduktora sieniņā izburt lielu caurumu , tajā ieskrūvēt štuceri . Štucera galā konuss , lai kvēlsvece ar savu konusu piespiestos un gar vītni nedzītu antifrīzu . Bet šo variantu atmetu ...

  Izdomāju izņemt ieejas plastmasas štuceri un tā vietā ievietot T veida metāla štuceri . Tam no gala iegriezta vītne M10x15 un tur ieskrūvēta kvēlsvece, Kvēlsveci ņēmu tādu , kas domāta dzesēšanas šķidruma sildīšanai . Štuceri nomainīju , pat nenoņemot reduktoru.

  Pagaidām kvēlsveces apsildi uztaisīju ar starta pogu caur releju . Caur ieslēgtu aizdedzi nevaru sildīt , jo esmu nepareizi paņēmis strāvu no indukcijas spoles . Kā ieslēdzu aizdedzi ( slēdzis ieslēgts uz gāzi ) , atverās elektromagnētiskais vārsts un gāze šņākdama nāk ārā !

  Man ir jāpārtaisa eletriskā shēma . Jāatrod vads , kurš no vadības bloka nāk uz degvielas sūkņa releju , jāpārgriež pušu un jāievieto pa vidu slēdzis . Tad  varēšu pie ieslēgtas aizdedzes sidīt .

  Viens variants , kā dīzelim 1Z , galvas galā nomainu flanci , tā vietā piekrūvēju flanci ar temperatūras devēju , tas pie nokteiktas temperatūras saslēdz releja kontaktus un silda kvēlsveci . Bet relejs dārgs ...

  Otrs variants vienkāršāks , kā  eža apsilde karburatoram un monošpricei . Temperatūras devējs saslēdz parasto releju un silda sildelementu .

  Pagaidām esmu pārbaudis  -5 grādi no rīta garāžā ,uzsildu kvēlsveci un piedarbinu uzgāzes . Pie -10 gan darbinu uz benzīna , braucu un turu pogu nospiestu , svece silda , dzesēšanas šķidrums cirkulē , pabraucu pāris metrus un pārslēdzos uz gāzi .

 

000041959607_%23_2_%23_Jony.jpg?2014-11-

 

000041958780_%23_2_%23_Jony.jpg?2014-11-


ex VW GOLF CABRIOLET GL 1.5 JB 1981.g.
ex AUDI COUPE GT 1.9 WN 1981.g.
ex AUDI 80 GT 1.9E SD 1988.g.
AUDI 80 1.8S JN 1990.g. Comfort edition
AUDI 80 GTE 1.8 DZ 1984.g.

#44 Dž@nis

Dž@nis
  • Lietotājs
  • 314 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 01 March 2015 - 23:03

Šodien manai a/m dzimšanas diena , paliek 25 gadi , noripojusi no konveijera 1990.g.1.martā .

Šai a/m esmu otrais īpašnieks un ar to braucu jau desmit gadus .

000040558911_%23_2_%23_Jony.jpg?2014-03-

 

Izdomāju nomainīt gaišo rāmīti ap mehāniskās lūkas rokturi no gaišā uz melno . Pieskaņoju arī salona apgaismojuma lukturīti ar melno korpusu . Vismaz nebūs vairāk jamazgā un jātīra gaišais rāmītis pēc lūkas atvēršanas .

000042363393_%23_2_%23_Jony.jpg?2015-02-

 

Nomainīju gaisa filtra kastes gaisa orģinālo iesūkšanas cauruli uz resnāku . Bet neticu , vai gaisu vairāk pados ?

000042363394_%23_2_%23_Jony.jpg?2015-02-

 

Bremžu sistēma uzdeva mīklu ?

Kā Kurbulī .Was ist das ? Das Bremsen ist kaputt !

Jo vairāk spied bremžu pedāli , jo dziļāk tas grimst . Jo vairāk spied pedāli , jo vairāk pieaug motora apgriezieni ( motoram tiek padots papildus gaiss ).

Mīklas atminējums , vakuumpastiprinātāja vienvirziena vārsts bija pārvērties par divvirziena vārstu !

Pārbaudot orģinālo 25us gadus veco vārstu sajutu gāzes garšu ( 1ās paaudzes gāzes iekārta ).

Citu vārstu , kuru uzliku , tam ,to pārbaudot, sajutu benzīna garšu ?

000042363392_%23_2_%23_Jony.jpg?2015-02-


ex VW GOLF CABRIOLET GL 1.5 JB 1981.g.
ex AUDI COUPE GT 1.9 WN 1981.g.
ex AUDI 80 GT 1.9E SD 1988.g.
AUDI 80 1.8S JN 1990.g. Comfort edition
AUDI 80 GTE 1.8 DZ 1984.g.

#45 Dž@nis

Dž@nis
  • Lietotājs
  • 314 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 07 February 2016 - 10:07

Pienācis brīdis , ka mana a/m noskrējusi apaļus  300000km . :)

000043914041_%23_2_%23_Jony.jpg?2016-02-000043914040_%23_2_%23_Jony.jpg?2016-02-

 

Tā kā šāds  noskrējiens viegli iegaumējams , tad pie šī noskrējiena arī izdomāju mainīt zobsiksnu . Iepriekšējā reizē zobsiksnu mainīju 100000km atpakaļ , tas ir pie 200000km noskrējiena . Šādus apaļus ciparus izvēlos , jo viegli iegaumēt . Līmēt uzlīmes par zobsiksnas maiņu nav nozīmes , jo tās pa 100000km izbalē un nav salasāmas.

Nezinu , vai nākamos 100000km mana a/m piedzīvos , jo šādu noskrējienu tā pieveica astoņos gados ? Ja arī nākamie 400000km tiks sasniegti , tad pats jau es būšu ar sirmu bārdu . :)

000043916747_%23_2_%23_Jony.jpg?2016-02-


ex VW GOLF CABRIOLET GL 1.5 JB 1981.g.
ex AUDI COUPE GT 1.9 WN 1981.g.
ex AUDI 80 GT 1.9E SD 1988.g.
AUDI 80 1.8S JN 1990.g. Comfort edition
AUDI 80 GTE 1.8 DZ 1984.g.

#46 Dž@nis

Dž@nis
  • Lietotājs
  • 314 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 06 May 2017 - 02:48

   Pamanīju , ka uz gāzes auksts motors tur tikai 800apgr/min . Tikai uzsilstot motoram apgriezieni pakāpās uz  1000apgr/min.

Tinu filmu atpakaļ , no jauna reduktora iegādes biju nobraucis 50000km . Ne ko nebiju darījis , Par 10 EUR iegādājos reduktora

remkomplektu  . Izjaucu reduktoru līdz pēdējai skrūvītei , izmazgāju darvu . Saliku . Tagad auksts motors tur 1200apgr/min , uzsilstot nomet apgriezienus uz 1000apgr/min.

000045730716_%23_2_%23_Jony.jpg?2017-05-

 

  Pēc 12 gadu lietošanas Recaro sēdekļiem slīpās rievas ( pa diagonāli ) bija nodilušas , palicis gluds audums . Neatradu šim audumam nosaukumu .Izdomāju , ka vajag atsvaidzināt salonu . Iegādājos no jubiļeikas Comfort edition  velūra salonu .

Jau gadsimta sākumā , kad ieraudziju Comfort edition , sapratu , ka tā ir mana sapņu a/m . Bet sapņi nepiepildijās ...Vai nu krāsa bija par tumšu ( zila , melna) , vai vizuālais nepatika , vai monošprices motors nepatika ...It kā jau pārdošanā šat tad uzpeld , bet lētuči nav .Pat arī biju gatavs ņemt Sport edition ...

Tomēr iegādātos priekšējos sēdekļus nelikšu . Kvalitāte nav laba , aiz atzvelknes mantu sieti ( kabatas) ar plastmasas pudelēm izstaipīti , sasieti mezglā . Esmu pieradis , ka Recaro sēdekļi pildīti ar porolonu , bet parastie sēdekļi pildīti ar jūras zālēm .

000045730715_%23_2_%23_Jony.jpg?2017-05-

 

 Durvju apšuvumi bija pavirši ņemti nost ( nolauztas kājiņas ) , drēbe atlīmējusies , porolons birst . Norāvu drēbi pavisam nost , izmazgāju , izgludināju un uzlīmēju uz a/m iorģinālajiem durvju apšuvumiem .

000045730712_%23_2_%23_Jony.jpg?2017-05-

 

 Arī no Comfort edition iegāda vidus konsole ar 4iem kasešu turētājiem . Izrādās , ka pat kasešu turētājiem pienāk apgaismojums .

Kad kasete ielikta , tā piespiež aizvaru ( širmīti ) un lodziņā 2x5mm redzama sarkana gaismiņa . Tikai grūti pierast . Tīrot salonu pietiek ar piedurkni nejauši uzspiest un jau katapults izšauj kaseti .

000045730714_%23_2_%23_Jony.jpg?2017-05-

 

 Arī no Comort edition iegādāts aizmugurējais plaukts ar izvelkamu aizskariņu . Bet kvalitāte slikta . Drēbe aiz aizskariņa izbalējusi .

Aizkars smagi velkas iekšā .No  spoles birst arā sakaltušas mušas . Nav arī ovālo tumbu vāciņu .

Tāpēc papildus no Design edition ( tas pats Trend edion ) iegādās aizmugurējais plaukts bēšā krāsā . Šim aprikojumam aizmugurējā plauktā nāca austiņu pievienošas izeja , radio Gamma un 70W tumbinas priekšējā panelī ar metāla korpusu .

Cik uzķeru informāciju , ka šim aprikojumam virs cimdu nodalījuma nāca Philips pastiprinātājs . Līdz ar to Gammai citas izejas ( štekeri) un tā man neder . Bēšais plaukts man labāk patika , tāpēc arī to uzstādiju .

000045730711_%23_2_%23_Jony.jpg?2017-05-

000045730713_%23_2_%23_Jony.jpg?2017-05-

 

Pie pilnas laimes arī iegādājos orģinālos  priekšējos gumijas paklājiņus , kas spraužas virsū ( stiprinās ) uz sarkanajāmj tapām grīdas apšuvumā .

000045730710_%23_2_%23_Jony.jpg?2017-05-

 

Tā es savā a/m esmu sapārojis ( sakrustojis ) divus aprīkojumus Kamei ar Comfort edition

http://www.audi80typ...0720/index.html


Šo rakstu rediģēja Dž@nis: 06 May 2017 - 02:52

ex VW GOLF CABRIOLET GL 1.5 JB 1981.g.
ex AUDI COUPE GT 1.9 WN 1981.g.
ex AUDI 80 GT 1.9E SD 1988.g.
AUDI 80 1.8S JN 1990.g. Comfort edition
AUDI 80 GTE 1.8 DZ 1984.g.

#47 Borhards

Borhards
  • Lietotājs
  • 446 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Tīt kilometrāžu

Pievienots 06 May 2017 - 09:12

Tā viduskonsole ar kasetēm man kupejā šausmīgi patika. Man vēl tur stāvēja pilns ar kasetēm, kuras gan kalpoja kā dizaina elements, jo kasetes kupejā paklausīties nevarēja :hihi:


(not quite) Gloss Black Audi 90 quattro B3 

 

'' Nomainīta viena paduška, jo bija ideja, ka vnk motors brutāli sitas pret turbīnu, bet tas nepalīdzēja.'' @famoso

 

 


#48 Dž@nis

Dž@nis
  • Lietotājs
  • 314 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 18 November 2018 - 04:30

Manās rokās nonāca sadalene 026A . Sāku pētīt , kuriem motoriem tā tika uzstādita ?
AUDI 100 C3 1.8 PH
AUDI 80 B2 1.8 JN līdz 1987.g.
VW GOLF , PASSAT ,CORRADO 1.8 G60 PG , 2.0 2E .
Ņēmu un liku virsū . Msh man teica , ka tā jau ir tā pati GTI sadalene . Bet to jau laikam viņš teica , ka viņa 2E ir ši sadalene .
Nekādu jaudas pieaugumu nesajutu . Tika brīvgaitas apgriezieni palika zemāki . Nācās bimetālisko brīvgaitas vārstu atvērt uz maksimālo atveri .
Laikam vairāk gaisa prasa ?
Manam JN bija 026N sadalene , kur ir 90Zs . B2 bundžā( kura vieglāka ) JN aprīkoja ar 026A , kur 95Zs .
Tā kā tos 5Zs nemaz nesajūtu .
000047219607_%23_2_%23_Jony.jpg?2018-06-

Meklējot atrumkārbu , tās vietā iegādājos aizmugurējā bampera lūpu , kura atrodas zem bampera . Sākumā domāju , ka tā ir Votex lūpa . Notīrot krāsu , ieraudziju uzrakstu Vanetta.
Sāku internetā meklēt , kas tas ir ? Izrādās , ka itāļu dizainers Aldo Vanetta nodarbojās AUDI a/m tjuningu .
Bet tai pašā laikā biju arī atradis un iegādājies aizmugurējā bampera Kamei uzliku . Radās jautājums , ko aizmugurējam bamperam uzstādīt ? Uzliku un lūpu ? Vai vienu no tiem ? Tā kā man no pilna Kamei bodkita ( radiatora restes uzlika , slieķšņu uzlikas , spārnu uzlikas , bamperu uzlikas ) trūkst prieksējā bampera uzlikas , izvēlējos likt zem bampera lūpu .
Ja es mežā , atmuguriski braucot , atduros pret celmu , Kamei uzlika sabirs gabalos . Vanetta lūpai ne kas nenotiks , atsitoties pret šķērsli.
Tā kā uz lūpas rēķina aizmugurējais bampers palika par 3cm zemāks , nācās pacelt a/m aizmuguri . Virs aizmurējām atsperēm uzliku biezākas gumijas no VAZelīna -08 .
000047219604_%23_2_%23_Jony.jpg?2018-06-
Te bilde iekatam.
000047219608_%23_2_%23_Jony.jpg?2018-06-
Priekš pilnas laimes dabūju priekšējā paneļa koka uzlikas . Tagad man a/m priekšējā daļa ir ar koka apdari ( stūre ,ātrumpārslēga puļķa uzlika , panelis ).
000047219606_%23_2_%23_Jony.jpg?2018-06-


Uz Lieldienām sasniegts noskrējiens , kur seši trījnieki nostājās vienā rindā .
000047219605_%23_2_%23_Jony.jpg?2018-06-

Šo rakstu rediģēja Dž@nis: 18 November 2018 - 04:19

ex VW GOLF CABRIOLET GL 1.5 JB 1981.g.
ex AUDI COUPE GT 1.9 WN 1981.g.
ex AUDI 80 GT 1.9E SD 1988.g.
AUDI 80 1.8S JN 1990.g. Comfort edition
AUDI 80 GTE 1.8 DZ 1984.g.

#49 Dž@nis

Dž@nis
  • Lietotājs
  • 314 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 24 December 2018 - 03:30

Uzzināju , ka ir tāds logu tīrītāju relejs , kuram var regulēt pauzes intervālu .
Nu ja ir tāds relejs 99. , tad manai a/m tāds ir vajadzīgs . Iegādājos un releja 229 vietā lieku releju 99. .
Regulēšana notiek šādi :
Ieslēdz un uzreiz izslēdz pauzi .
Lidz ko parādās vajadzība atkal ieslēgt pauzi , parādās nokrisnis (lietus pilieni vai sniega pārslas ) , ieslēdz pauzi .
Pauze strādā pēc paša ieprogramētā režīma .
Ja programēšana netiek veikta , pauze strādā ar 6 sekunšu intervālu .
000047763843_%23_2_%23_Jony.jpg?2018-11-


Pēdējā pusgada laikā parādijās problēma , dzēsēšanas temperatūru nerādija vairāk par 70 grādiem.
Motors uzsilst , ventilatori strādā , bet temperatūras rādītājs nepaceļas līdz 90 grādiem .
Tātad termostatu vainot nevar ?
Nomainīju temperatūras devēju pie motora galvas , izmaiņu nav...
Nomainīju temperatūras rādītāju spidometra panelī , izmaiņu nav ...
Tajā pašā laikā otra problēma jau otro ziemu , nedarbojas auksta motora palaišanas sprausla !
No rītiem palaišanas spraulu nācās aizvietot ar starta gāzi .
Tikai nezināju , ka šīs abas problēmas ir savā starpā saistītas .
Atkal pienākusi ziema. Vajadzētu saprast , kapēc nestrādā palaišanas sprausla ?
Norauju fišku pie palaišanas sprauslas un pievienoju kontrollampiņu .
Atvienoju centrālo svečvadu un griežu starteri , lampiņa neiedegas !
Atvienoju fišku pie temperatūras devēja ( kas salēdz ķēdi līdz 20 grādiem ) , piespraužu citu devēju , lai brīvi karājas vadā .
Devējs tak auksts , vajadzētu saslēgt ķēdi ?
Atkal griežu starteri , lampiņa neiedegas ! Saprotu nav masas ar motoru , aptinu vadu ap devēju .
Atkal griežu starteri , lampiņa iedegas . Intereses pēc aptinu vadiņu ap devēju , kas ieskrūvēts Al flancī.
Atkal griežu strarteri , lampiņa iedegās . Saprotu , ka devēju Al flancim nav masas ar motora galvu .
Izskrūvēju vienu no flanča stiprinājuma skrūvēm un ap to aptinu papildus masas vadiņu , kas savienots motora galvu .
Motors uzsila un beidzot arī temperatūras radītājs rādītājs sāka rādīt 90 grādus .
Rezumē , Al temeratūras devēju flancim nebija masas ar motora galvu . Sanāk , ka flanča stiprinājuma skrūvēm galvas urbumos ( vītnēs ) notikusi oksidācija ?

Nepatika , ka atverot aizmugurējās durvis , redzams , ka uz arkām vasarā krājās putekļi , bet ziemā - sniegs .
ETKā atradu , ka aizmugurējamām durvīm iekšpusē ir piestiprināta blīvgumija 6 .
Bet , cik sapratu , ka šāda blivgumija ir tikai 90niekiem un USA versijai .
000047939589_%23_2_%23_Jony.jpg?2018-12-
Gribējās dzīvajā apskatīties , kā šī gumija izskatās ? Bet pilsētā labi ja 4 90nieki ( dinozauri pamazām izmirst ).
Internetātā atradu bildi , kā šī gumija izskatās . Pats izgriezu gumiju un pielīmēju durvīm iekšpusē .
Pielīmēju arī blīvgumiju aizmugurējām durvīm priekšējā daļā vertikālu šauru strēmeli , vietā , kur priekšējās durvis par aizmugurējām durvīm veido 9mm pārsedzi .
000047939587_%23_2_%23_Jony.jpg?2018-12-

Šo rakstu rediģēja Dž@nis: 24 December 2018 - 03:34

ex VW GOLF CABRIOLET GL 1.5 JB 1981.g.
ex AUDI COUPE GT 1.9 WN 1981.g.
ex AUDI 80 GT 1.9E SD 1988.g.
AUDI 80 1.8S JN 1990.g. Comfort edition
AUDI 80 GTE 1.8 DZ 1984.g.

#50 Klobsters

Klobsters
  • Lietotājs
  • 1126 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Zoļiks, UK

Pievienots 28 December 2018 - 01:18

Tā durvju gumija bija papildaprīkojums arī šikiem 80niekiem, bet pats labākais - viņa oriģināli stiprinās uz piemetinātas sliedes. Jā - jāmaina durvis, ja grib kā no rūpnīcas. :D Tā kā tavs variants droši vien ir daudz jēdzīgāks. :hihi:

1986 Audi 80 GT 1.8 FWD apaudzis sūnām  :/ 
1994 Audi 80 Competition 2.0 16V Quattro  :ok: 
Programmēšana, 3D modelēšana un printēšana.


#51 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9794 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 28 December 2018 - 12:11

šis auto šķiet regulārs viesis autosporta pasākumos, Vecpilī toč pāris reizes redzēts


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#52 Dž@nis

Dž@nis
  • Lietotājs
  • 314 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 01 March 2020 - 02:28

 Šodien manai a/m apaļa dzimšanas diena , paliek 30 gadi , sasniegts V/S vecums . 1990.g. 1.marts , kā jau zināt , vienmēr pēc 29 februāra seko 1.marts . Bet ne kā nebija , gredzenu pavēlniek , ne kāda došanās izdienas pensijā , sakarā ar V/S vecumu sasniegšanu . Vēl braukt un braukt . Gribās pusmiljonu sasniegt , daudz vairs līdz tam nav atlicis .

 

000049438099_%23_2_%23_Jony.jpg?2020-03-

Gadu atpakaļ uzstādiju regulējamo logu tīrītaju releju 99.. Nezināju , ka tam vēl ir viena funkcija , bez pauzes regulēšanas .

Ja viegli pavelku uz sevi logu tīrītāja sviru , logam tiek uzsmidzināts šķidrums un logu tītītāja motoriņš veic vienu vēzienu .

Ja pavelku logu tīritāja sviru līdz galam , logam tiek uzsmidzināts šķidrums un logu tīrītāja motoriņš veic trīs vēzienus

Ar standarta releju , neatkarīgi , cik stipri velku sviru , logs tiek mazgāts un logu tīrītāja motoriņš veic divus vēzienus .

 

000049438098_%23_2_%23_Jony.jpg?2020-03-

Klasiskā vaina , lūzt pušu vadiņi kabelī , kas iet uz bagāžnieka pārsegu , Tas visu laiku tiek locīts , tāpat , kā roka elkonī tiek salocīta un iztaisnota . Atceros , COUPEi B2 , bija bagāžnieka pārsegam sarullēts vads . Atradu vecu telefonu ar visu klausuli. Bet atmetu domu par sarullēto vadu , jo B3 aizmugurējais stikls izliekts un līdz ar to bagāžnieka augšējā mala liekta . Atradu lietotu kabeli , kuram bija jāsalodē pāris vadiņi . Izbrīnu radīja , ka septiņi vadi , papildus vēl viena fiška apakšā , bagāžnieka pārsegā divas  fiškas .Sākumā domāju , ka kabelis no USA versijas , iekšējiem lielajiem lukturiem padod apgaismojumu . Bet izrādijās , ka tām fiškām saistība ar centrālo atslēgu , Savai a/m jau agrāk vidus uzlikā tukšajās sekcijās ( starp gabarītiem un migleniekiem ) izurbu caurumus un ieliku 5W lampiņas ar visām patronām no priekšējiem gabarītiem. Agrāk uz šīm patronām barošanu palaidu no V/N apgaismojuma lampiņām , tagad uz lampiņām barošanu palaidu pa šiem liekajiem diviem vadiem un pieslēdzos pie arējā luktura plates . Sāku sīkāk pētīt par šo kabeli . Atradu , ka Intercārā var dabūt metru garu kabeli ar pieciem vadiem ( kods 1014707) un ar septiņiem vadiem ( kods 1014708) , aprakstā minēts , ka savienojuma veids sievišķais .

 

Pārtaisiju priekšējo miglas lukturu slēguma shēmu . No rūpnīcas ir tā , barošana nāk no drošinātāja , tad iet uz releju , tālāk uz slēdzi, no slēdža uz miglas lukturiem . Ar šito jau nepareizo shēmu saskāros jau pirmajam golfam , Lapu ar shēmu no grāmatas var izplēst , saburzīt un iekurināt krāsni . Izskatās , ka no 1972,g , no B1 , Mk1 laikiem nekas nav mainijies . Kārtējo reizi pārtaisiju . No slēža uz releju , no releja uz drošinātāju , no drošinātāja uz miglas lukturiem .


Šo rakstu rediģēja Dž@nis: 01 March 2020 - 09:46

ex VW GOLF CABRIOLET GL 1.5 JB 1981.g.
ex AUDI COUPE GT 1.9 WN 1981.g.
ex AUDI 80 GT 1.9E SD 1988.g.
AUDI 80 1.8S JN 1990.g. Comfort edition
AUDI 80 GTE 1.8 DZ 1984.g.

#53 Dž@nis

Dž@nis
  • Lietotājs
  • 314 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 08 January 2021 - 18:33

 Nu ko , parunāsim par veciem dinozauriem , kas pamazām izmirst , vai nespēj izmirt .

Skatos vecās  rūpnīcas bildes no salikšanas procesa . Priekšējam bamperam viscaur vienāda atstarpe , zem lukturiem un radiatora restes .

Manai a/m priekšējais bampers , kā banāns ! Zem radiatora restes ir L veida plastmasas kronšteins , kam jānotur bampera vidus daļa .

Manai a/m tas kronšteins ieplīsis , nav jēgas to lodēt . Izgatavoju šo L veida kronšteinu no ņeržas. Ar domkratu uzspiedu uz augšu bampera vidus daļu un pieskrūvēju pašdarināto kronšteinu . Tagad atstarpe viscaur vienāda , 10mm.

000050360295_%23_2_%23_Jony.jpg?2021-01-

 

 

 Nomainīju bagāžnieka vertikālo apšuvumu . Dabūju gaiši pelēkā krāsā . Tas ir U veidā no viena aizmugurējā luktura līdz otram aizmugurējam lukturim . Parasti aiz rezerves riteņa spārna iekšpuse nav nosegta . Sāku mēklēt , kas tā par pilno versiju ?

Izrādās , ka modeļa pirmajam ražošanas gadam 1986.g. tāds bija . Tas bija tad , kad nemaz nebija labās puses atpakaļskata spoguļa.

Tad bija līdzenā bagāžnieka grīda no finiera  un zem tās bija noslēpts mazizmēra rezerves ritenis un domkrats. Baltā lapiņa ar komplektācijas kodiem tika līmēta bagāžnieka pārsega iekšpusē . Feisliftam jau šo lapiņu līmēja kreisā spārna iekšpusē , kur tas ar apšuvumu netika nosegts. Tikai izbrīnu rada caurums apšuvumā , vertikāli novietota rezerves riteņa stiprināšanai . Tas nav ar škērēm izgriezts.

000050353274_%23_2_%23_Jony.jpg?2021-01-

 

Kā zinām , sāpīga lieta B3 ir baseins bagāžniekā ! Kas tik vien nav lasīts , par plūdu novēršanu . Noņemt aizmugurējos lukturus , noblīvēt ar jēlgumiju un piekrūvēt atpakaļ . Izskrūvēt bagāžnieka enģu skrūves , uz vītnes uzklāt vītņu līmi un ieskrūvēt atpakaļ . Noņemt alumīnija uzlikas , kas iet no mazā lodziņa uz aizmugurējo logu , tām nosmērēt tapiņas ar šuvju mastiku un pielikt atpakaļ .Izkasīt mastiku šuvei , kur savienojas spārna augšējā daļa ar loga rāmju apakšējo daļu . Noklāt šuvi ar jaunu šuvju mastiku . Bet tas ir pazaudēts laiks un materiāls ( mastika ) .Kur ūdens iztek , to es zinu . Atradu pat bildi  ar sazāģētu aizmugurējo daļu . Es saprotu , lai novērstu plūdus , ir jaizgriež aizmugurējais stikls , jānotīra rūsa no šuves , jāuzklāj jauns šuvju hermētiķis , jālīmē atpakaļ logs . Es to darīt negribu . Tāpēc ūdens iztecēšanas vietā paliku piltuves , uzmaucu 10mm šļauku , bagāžnieka stūri izurbu caurumus un ūdens  pa drenāžu iztek .

Tikai vienu nesaprotu , kā tas ūdens tur nokļūst ? Ja es taisu mājai jumtu, lieku šīferi ,  nākamo loksni  lieku virsū iepriekšējai , tad ūdens tek iekšā mājā ! Te viss pareizi salikts , aizmugurējā spārna augšējā mala pabīdīta zem aizmugurējā loga rāmja apkšējās malas .

Tas viss sametināts ar punktmetināšanu un šuve noklāta ar mastiku . Jā , bagāžnieks vājš , ar lielām kravām staipām metinājuma šuves !

Garenvirziena lanžeroni bagāžniekā bija  tikai bija FOXam un 4000šajam . Pats esmu grēkojis , vedis 520kg smagu kravu ! Kaut pašmasa 1050kg un pilna masa 1510kg , tur pustonna nekādīgi nesanāk .

000050353280_%23_2_%23_Jony.jpg?2021-01-

 

Izskatās , ka visa a/m sastāv no puntmetināšanas ? Skatos vecās bildes virsbūves tapšanas procesa , bet nesaprotu , kas tie par metināmajiem aparātiem ?

000050360294_%23_2_%23_Jony.jpg?2021-01-

 

Beidzot esmu atradis 7 dzīslu kabeli bagāžnieka pārsegam . Pat nezinu , no kādas instalācijas tas ir ? Izskatās , ka ziemas salā izolācija nelūst . Šoreiz atteicos no kabeļa pietiprināšanas ar plastmasas vadīklām nekustīgi pie bagažnieka enģes . Piesēju tikai ar plastmasas savilcēju pie katra enģes posma . Tagad , verot ciet bagāžnieku, kabelis peld savilcējos un nav tik liels lauziens elkonī .


ex VW GOLF CABRIOLET GL 1.5 JB 1981.g.
ex AUDI COUPE GT 1.9 WN 1981.g.
ex AUDI 80 GT 1.9E SD 1988.g.
AUDI 80 1.8S JN 1990.g. Comfort edition
AUDI 80 GTE 1.8 DZ 1984.g.

#54 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9794 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 08 January 2021 - 22:13

7 dzīslu kabelis ir piekabes gaismu "standarta" vads.


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#55 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9843 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 09 January 2021 - 12:33

Pārtaisiju priekšējo miglas lukturu slēguma shēmu . No rūpnīcas ir tā , barošana nāk no drošinātāja , tad iet uz releju , tālāk uz slēdzi, no slēdža uz miglas lukturiem . Ar šito jau nepareizo shēmu saskāros jau pirmajam golfam , Lapu ar shēmu no grāmatas var izplēst , saburzīt un iekurināt krāsni . Izskatās , ka no 1972,g , no B1 , Mk1 laikiem nekas nav mainijies . Kārtējo reizi pārtaisiju . No slēža uz releju , no releja uz drošinātāju , no drošinātāja uz miglas lukturiem .

 

Tā dzimtā shēma tā ir uztaisīta lai ar dažādiem kodējuma štekera savienojumiem mainot miglu releja darbību varētu izmainīt miglu darbību.

 

Cerams ka "no drošinātāja uz miglas lukturiem" tika izveikts miglu vadu pārceļot no F štekera uz E štekeri? :)


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#56 Dž@nis

Dž@nis
  • Lietotājs
  • 314 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 11 January 2021 - 18:05

Ir divu veidu bagāžnieka lukturu vadi , piecu dzīslu un septiņu dzīslu . Septiņu dzīslu divi baro centrālo atslēgu . Es atradu 2m garu septiņu dzīslu kabeli . Pat nezinu no kā ? Vai piekabes instalācijas , vai mājas apkures katla ? Pat nelodēju klāt fišku . Katra vada gālā pieliku 2mm klemmi un attiecīgam vadam uzmaucu .

Manai a/m bagāžniekā ir gāzes balons , virs kura ir  līmeņa manometrs . Līdz ar to bieži sanāk virināt bagāžnieku , lai redzētu gāzes daudzumu balonā  .

Msh piemineklis jau stāv nekustināts , bagāžnieku neviens neaiztiek , tur vēl vesels rupnīcas kabelis .

 

Par miglas lukturiem . Šai a/m no rūpnīcas nebija miglas lukturi . Iepriekšējai  bija . Bet tas rūpnīcas slēgums bija dīvains .Ja ieslēdz aizmugurējos miglas lukturus . Iedegās diode priekšējo miglas lukturu slēdzī ( slēdzis nav nospiests ) un iedegās arī priekšējie miglas lukturi .Man tāds slēgums nepatika .

Šai a/m es iegādājos priekšējo bamperu ar Hellas miglas lukturiem . Barošanu paņēmu no L30 , kas strāvu padod pie ieslēgtas aizdedzes .Vēl vajadzēja arī strāvu no gabarītiem . To panēmu no zemāk esošo gaisa plūsmas slēdžu apgaismojuma . . Bet tā bija mana kļūda. Vienreiz nejauši pagriezu paneļa apgaismojuma reostatu un miglas lukturi vairs nedeg ? Pie releja pienāk tiai 6V . Pagriezu reostau atpakaļ pienāk 12V un lukturi deg . Salonā aiz plauktiņa , zem stūres , vertikāli novietotas fiškas , viena padod strāvu uz aizmugurējiem  lukturiem , otra uz logu tīrītājiem , dzeltena tristūra veida fiška  , no tās viens vads aizved uz miglas lukturiem pie bampera , tam vadam arī vajadzēja pievienoties .

Te bilde no bloka , kur pievienojos L30.

000050370093_%23_2_%23_Jony.jpg?2021-01-

 

Vēl aizmirsu pateikt , ka dabūju B4 priekšējo labo sēdekli ar augstuma regulāciju . Tagad ti B4 parastais sēdeklis jāsapāro B3 Recaro sēdekli . B4 sēžamās daļas pannai jāpiemetina stieņi , kas veido Recāro sānu ķisenu formu .


ex VW GOLF CABRIOLET GL 1.5 JB 1981.g.
ex AUDI COUPE GT 1.9 WN 1981.g.
ex AUDI 80 GT 1.9E SD 1988.g.
AUDI 80 1.8S JN 1990.g. Comfort edition
AUDI 80 GTE 1.8 DZ 1984.g.

#57 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9843 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 11 January 2021 - 19:34

Aizmugures miglas ar priekšējajām savieno viens vads starp abiem slēdžiem, doma tāda ka ja tev vajag pakaļējo miglu, tad priekšējās arī vajag, un pie viena elektriski uztaisīts tas, kas visiem fofāgeniem ir mehāniski, kur tu fiziski neesi spējīgs ieslēgt aizmugures miglu, neieslēdzot priekšējo. Ja tas nepatīk tad vajag vienkārši vienu vadu pārkniebt. 

 

Kāda iksa pēc jāvirina grabažnieks lai skatītos uz gāzes daudzumu balonā? Man golfā multivārstam nemaz līmeņa rādītājs nav virsū [slinkums priekš viņa sameklēt štekerīti] ; kad mazais odometrs tuvojas 300 km, tad jābrauc uzpildīties.

 

L30 nav aizdedze bet pastāvīgā barošana; miglas var izvadīt pa tiešo no drošinātāju kastes uz priekšas lukturu buntu pie noteikuma ka tiek izmantota dzimtā miglu releja vieta drošinātāju kastē [liekas ka te netiek]; tie kas projektēja C3 drošinātāju kasti acīmredzot ieprojektēja iespēju darbināt miglas pa tiešo no releja, kas gan nevienai mašīnai no rūpnīcas nekad netika izmantots.


Šo rakstu rediģēja mshathlonxp: 11 January 2021 - 19:35

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)