Pālekt uz saturu


Foto

audi 80 karburators

karburators audi 80

  • Please log in to reply
33 atbildes uz šo tēmu

#1 ObeyMe

ObeyMe
  • Lietotājs
  • 73 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saldus

Pievienots 14 December 2012 - 14:20

Sveiki.

Man ir audi 80 ar 1.6 karburatoru, problēma tāda ka patēriņš ir turpat 20l uz 100km un pats nezinu ar ko sākt meklēt problēmas, vai arī kā regulēt to karburātoru. Kāds var varbūt iemest kādu pamācību kā regulēt viņu?

#2 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9389 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 14 December 2012 - 15:14

Karburatora modelis?...

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#3 quattroAu80b2

quattroAu80b2
  • Lietotājs
  • 1599 raksti
  • Intereses:Audi

Pievienots 14 December 2012 - 15:40

nu lai regulētu būtu nepieciešams ari redzēt kas ar atgāzēm,tā uz dullo var ilgi grozīt,pats saproti tur augstākais ir divas skrūves ko grozīt,bet nav jau tā ka nogriež to benžu un paliek ekonomisks

20VT typ85 quattro..........neviens auto nepiedzimst par lūzni,bet mēs protam to labot :D


#4 ObeyMe

ObeyMe
  • Lietotājs
  • 73 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saldus

Pievienots 14 December 2012 - 15:48

Modeli nezinu, jo nav saprašana kur kas jaskatās..

bet kur tās 2vas skrūves vispār atrodas? ;D un uz kuru pusi skrūvējot tur kas notiek?

#5 quattroAu80b2

quattroAu80b2
  • Lietotājs
  • 1599 raksti
  • Intereses:Audi

Pievienots 14 December 2012 - 16:35

kā minimums atrod bildi tam karbim,kaut netā,bija teiksim tādi,kur degvielas skrūve karbja apakšā-tāda ar garu galvu-uz āru vairāk bendzas uz iekšu mazāk,tad bija tas divu rīkļu,kur no paša karburatora aukšas ir degvielas skrūve tam bija jo vairāk uz āru,jo liesāks,bet tas tik aptuveni man jau vairāk kā 10 gadus nav bijis karburatorauto.................pilnīgi nopietni aizdzen uz servisu noregulēt,degviela vairs nemaksā tik cik 10 gadus atpakaļ

20VT typ85 quattro..........neviens auto nepiedzimst par lūzni,bet mēs protam to labot :D


#6 Klobsters

Klobsters
  • Lietotājs
  • 1032 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Zoļiks, UK

Pievienots 14 December 2012 - 16:48

Nav jau arī daudzi servisi, kur prot labi noregulēt. Ar gadiem to spečuku paliek mazāk. Pēdējā laikā vispār mode pateikt, ka karburatoru redzēt negrib. :D Bet gan jau kāds var labus karburatoru zinātājus ieteikt. :)

1986 Audi 80 GT 1.8 FWD apaudzis sūnām  :/ 
1994 Audi 80 Competition 2.0 16V Quattro  :ok: 
Programmēšana, 3D modelēšana un printēšana.


#7 ObeyMe

ObeyMe
  • Lietotājs
  • 73 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saldus

Pievienots 14 December 2012 - 17:02

nu man te nav tā īsti neviens, kas mācētu viņu noregulēt, tāpēc pats gribētu iemācīties kaut nedaudz.

tā skrūve ir no ārpuses vai iekšpusē kkur? nu man jau uztrauc tikai tas patēriņš, pat braukt negribas nemaz..

#8 quattroAu80b2

quattroAu80b2
  • Lietotājs
  • 1599 raksti
  • Intereses:Audi

Pievienots 14 December 2012 - 17:21

ja tāds kā video,tad kreisajā pusē karburatora augšā ir tāda kā tieva caurulīte nu lūk tajā atrodas tā skrūvīte...


ja tāds kā attēlā tad pašā apakšā degvielas skrīve,tur pie droseles troses apgriezienu
http://i01.i.aliimg....web11_24289.jpg

20VT typ85 quattro..........neviens auto nepiedzimst par lūzni,bet mēs protam to labot :D


#9 Bijach

Bijach
  • Lietotājs
  • 43 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 14 December 2012 - 22:05

ka ir ar kolektora bliivi? man bija b2 ar 1,8, iepludes blive bija pipec, raustijas negaja, kupeja utt. karb bija pierburg kkads
Audi C3 2.3NF Q

#10 karo

karo
  • Lietotājs
  • 1929 raksti
  • Intereses:quattro

Pievienots 15 December 2012 - 15:34

praktiski visiem audi karbūžiem ir divas skrūvītes priekš regulēšanas.ar vienu regulē co bet ar otru apgriezienus.un tur jav ar tām skrūvēm nemaz nevar tik baigi saregulēt lai viņš nejēgā rītu to degvielu,tas vairāk atkarīgs no pludiņa stāvokļa, un vēl ir tāda lieta ka karburātoriem ir čoks kurš domāts priekš palaišanas aukstā laikā, un ja čoks nepareizi strādā tad arī var būt liels degvielas patēriņš.galu galā pats karburātors var būt netīrs kautkādi gaisa kanāli ciet un atkal patēriņš ir augšā.vispirms vajag paskatīties vai pareiza ir aizdedze,vai gaisa filtrs ir tīrs.un tad tikai ķerties pie karbūža regulēšanas.
karo

#11 ObeyMe

ObeyMe
  • Lietotājs
  • 73 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saldus

Pievienots 15 December 2012 - 19:04

nu gaisa filtrs jauns ir un pārējais ko pateici, tā īsti neiebraucu ;D nu es nopirku to mašīnu pirms pāris mēnešiem, no sākuma ēda ap tiem 10 litriem uz simtu, bet tgd jau uzkāpis uz 20, rīt mēģināšu paregulēt, cik nu mācēšu.

skatījos šo video un pēc tā arī mēģināšu kko paregulēt:

ar ko es vsp varētu sākt mājās apstākļos bez īpašiem štrumentiem, ja tā regulēšana nepalīdzēs?

Šo rakstu rediģēja ObeyMe: 15 December 2012 - 19:28


#12 viesis71

viesis71
  • Lietotājs
  • 429 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 15 December 2012 - 21:25

Ja ir pludins,kaa karo saka,tad ir noteikti ari adatina,kura ari ir pie visa vainiga,jo netur,jo ir padilusi.Ieliec adatinu urbmasinaa un noslipee.Tikai pec tam var sakt regulet.

#13 zaq

zaq
  • Lietotājs
  • 435 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:talsi
  • Intereses:skrūvēšana, metināšana, krāsošana. mūzika, peldēšana, pirts

Pievienots 16 December 2012 - 01:18

laikam pludiņam slēgšanas momentā bij jābūt paralēli "vākam". vēl skaties, lai paātrinātājs, pakustinot droseli, smuki čurā. un protams, ka siltam, čoka sistēma ir mierā

#14 ObeyMe

ObeyMe
  • Lietotājs
  • 73 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saldus

Pievienots 16 December 2012 - 11:45

Varētu palūgt kādu bildi ar to kā tie pričendāļi izskatās? saprotu ka nav nekā sarežģīta, bet tomēr man vajag redzēt ko meklēt :sarkst:

#15 viesis71

viesis71
  • Lietotājs
  • 429 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 16 December 2012 - 12:21

Nofoce ludzu savu karbuzi un ieliec bildi.

#16 ObeyMe

ObeyMe
  • Lietotājs
  • 73 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saldus

Pievienots 16 December 2012 - 13:09

Bilde
Ievietotais attēls

#17 viesis71

viesis71
  • Lietotājs
  • 429 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 16 December 2012 - 15:58

Tagad augsejaas skruves skruvee valaa.Atdalisies vaks kopaa ar degvielas pievadtrubinu.Skruve visu uzmanigi un neaizmirsti kaa bija.Tur var atklaties,ka pats pludins ir nogrimis,jo caurums ir tajaa.Apskaties adatinu.Vina ir tudal aiz degvielas trubinas,savienota ar pludinu.Viss ir kartigi jaizmazgaa ar acetonu.

Kad nonemsi vaku atkal nofocee.

Kadreiz sitada karbuza vietaa (es jau vairs neatceros vai tieshi sitada pasha,tas bija pirms 20 gadiem)tika likts zaporozeca karbuzis...un pat gaaja :hihi:

#18 Ronaldo

Ronaldo
  • Lietotājs
  • 709 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Limbaži&Rīga
  • Intereses:Zināt un saprast.

Pievienots 16 December 2012 - 16:07

šitiem(t.i gandriz visiem) karburatoriem tā īsti neko darīt nevar. viena skrūve ir tukšgaitas apgriezieniem un otra ir tukšgaitas maisījumam. lieku uzsvaru uz tukšgaitu. pārējais tur notiek pēc dažādām sakarībām un tiklīdz kaut kas neiet ir jameklē vaina dilumā vai mehāniskā bojājumā.
Tā viņš i.
cīnies.

Šo rakstu rediģēja Ronaldo83: 16 December 2012 - 16:14

100 C3 1983 1/2 quattro

VOLVO 940  1993  RWD D24TIC Inline6cyl Diesel  /POWERED BY SKRŪVČIPS./

Visa veida auto remonts un diagnostika. (metināšana,virsbūve, šasija, motori), Alumīnija un nerūsējošā tērauda metināšana. 27111097

                                                                                                                                                                                                                                                   


#19 viesis71

viesis71
  • Lietotājs
  • 429 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 16 December 2012 - 17:56

adata japarbauda,pats pludins un pec tam obligati janoregule degvielas limenis pludinkameraa.Jo zemak,jo labaak ,ja grib mazaku paterinu.
Tikai pec tam jagroza taas skruvites.

#20 ObeyMe

ObeyMe
  • Lietotājs
  • 73 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saldus

Pievienots 16 December 2012 - 17:57

amm augšējās skrūves tur ir daudz, kuras tieši? :crazy: nu cīnīšos, jo briesmīgi gribu braukt it īpaši šijā laikā..

#21 Ronaldo

Ronaldo
  • Lietotājs
  • 709 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Limbaži&Rīga
  • Intereses:Zināt un saprast.

Pievienots 16 December 2012 - 18:10

piedod atvaino,bet ja nespēj izpētīt kuras skrūves atksrūvējot vari atvērt agregātu,domāju,ka pie regulēšanas nav ko ķerties :D

100 C3 1983 1/2 quattro

VOLVO 940  1993  RWD D24TIC Inline6cyl Diesel  /POWERED BY SKRŪVČIPS./

Visa veida auto remonts un diagnostika. (metināšana,virsbūve, šasija, motori), Alumīnija un nerūsējošā tērauda metināšana. 27111097

                                                                                                                                                                                                                                                   


#22 karo

karo
  • Lietotājs
  • 1929 raksti
  • Intereses:quattro

Pievienots 16 December 2012 - 18:40

šis izskatās pēc KEIHIN1 karbūža, viņam no augšas nav skrūvju ar kurām regulē karbuli tās skrūves domātas karbuļa izjaukšanai,vienīgi tieši pretī degvielas šļauciņai zem tā korķa ir skrūve ar kuru regulē pludiņa augstumu.bet to vislabāk regulēt kad karbūzis izjaukts.
karo

#23 ObeyMe

ObeyMe
  • Lietotājs
  • 73 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saldus

Pievienots 16 December 2012 - 19:21

Ronaldo83 es tikai paprasīju katram gadījumam, negribu arī kko lieki skrūvēt nost un vsp ja nevari kko sakarīgu ierakstīt tad neraksti neko ;)

Rīt mēģināšu viņu izjaukt un skatīšos kas tur kā notiek, ielikšu kādu bildi ar tad.

#24 viesis71

viesis71
  • Lietotājs
  • 429 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 16 December 2012 - 19:55

Atradu kautko kas var noderet http://www.drive2.ru...16394579130777/

Izskataas ka jaatskruve gan taas ar + un uz 10



#25 slowhand

slowhand
  • Lietotājs
  • 204 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Es no Rīgas
  • Intereses:Audi remonts mājas apstākļos

Pievienots 16 December 2012 - 20:46

Tagad augsejaas skruves skruvee valaa.Atdalisies vaks kopaa ar degvielas pievadtrubinu.Skruve visu uzmanigi un neaizmirsti kaa bija.Tur var atklaties,ka pats pludins ir nogrimis,jo caurums ir tajaa.Apskaties adatinu.Vina ir tudal aiz degvielas trubinas,savienota ar pludinu.Viss ir kartigi jaizmazgaa ar acetonu.

Kad nonemsi vaku atkal nofocee.

Kadreiz sitada karbuza vietaa (es jau vairs neatceros vai tieshi sitada pasha,tas bija pirms 20 gadiem)tika likts zaporozeca karbuzis...un pat gaaja http://audi-style.lv/forum/public/style_...

Kāpēc tieši zaz karboratoru, vai tad viņi ir tik labi? Internetā redzēju, ka tieši zazikam noņem oriģinālo un liek solex karburatoru, lai vairāk zirgu būtu.

Šo rakstu rediģēja slowhand: 16 December 2012 - 20:46

Audi 90 B3 2.3E Quattro NG
Audi 80 B2 1.8 LE-Jetronic
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT

#26 viesis71

viesis71
  • Lietotājs
  • 429 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 16 December 2012 - 21:05

Tads vienkarsi bija pie rokas :D

#27 ObeyMe

ObeyMe
  • Lietotājs
  • 73 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saldus

Pievienots 17 December 2012 - 12:44

Man viņam laikam gredzeni izdiluši, jo vakar te viens gribēja pagāzēt un pirmo reizi vareeja pielaist, bet pēc tam bija jatur gāze visu laiku uz kādiem 1,5k apgriezieniem, ja neturēja tad pamazām slāpa nost, pielaist varēja tikai stumjot un tad arī apgriezienus vajadzēja dabūt virs 1k lai pats sāktu kkā iet uz priekšu.

Šitā tēma laikam beigta, jo tpt šis tiks mainīts pret citu auto.

#28 bahmuc

bahmuc
  • Lietotājs
  • 2919 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:pa vidu

Pievienots 17 December 2012 - 12:46

driizaak meklee gaisa suuuces! sitaa ja saaki staastiit, tad konkreeti peec cauruma iepluudee izskatas

Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,
Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold,
Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed

Volvo s80 2.4d automatic (gray)


#29 Kasaparasa

Kasaparasa
  • Lietotājs
  • 64 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:autiņiem

Pievienots 17 December 2012 - 13:50

Liekas, ka iemesls varētu būt arī, ka vakuuma šļauciņas vecas palikušas. Bet iemesls patēriņam var būt arī kāda varsta/u vaina. Tādos partēriņa gadījumos jānovērtē viss auto kopā, jo man nav skaidrs, kā var izdomāt ka tā ir karburatora vaina, ja tā modeli nezin...

#30 ObeyMe

ObeyMe
  • Lietotājs
  • 73 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saldus

Pievienots 17 December 2012 - 17:31

nu esmu iesācējs šitādās lietās, meklēju vainu tajā kas varētu patērēt to zupu tik daudz.





Also tagged with one or more of these keywords: karburators, audi 80

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)