Pālekt uz saturu


Foto

1,9 tdi turbīna


  • Please log in to reply
341 atbildes uz šo tēmu

#1 vienspats

vienspats
  • Lietotājs
  • 244 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 11 December 2012 - 21:19

Kādu laiku atpakaļ es jau rakstīju par turbīnas aizsērēšanu ar sodrējiem. Tagd šo tēmu pacelšu vēlreiz. Tātad......brauco pie aptuveni 3000apgr.ar 4 vai 5 pārnesumu/ retāk ar 3 / pazūd jauda, pārstartējot atkal viss ir ok, bet tas ir kamēr atkal neiemiņ,motors eļļu ēd normās /uz 10000 km 1l. /,kūlera trubās eļļas tikpat kā nav, recirkulācija noglušīta, katalizātors pārdots, n75 uzlikts jauns,pa izpūtēju dūmu tikpat kā nav,vag kom parāda ka viss ir vislabākajā kārtībā. Pa šo laiku turbīna ir tīrīta kādas reizes 7, kad iztīra iet kādus 3 līdz 6 tūkstošus km, tad atkal āmen.Vai kāds nav jau ar šo jietu saskāries un arī atrisinājis?

#2 chubijs

chubijs
  • Lietotājs
  • 896 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsu rajons - Straupe
  • Intereses:Intereses pēc, kāpēc tevi interesē, kas mani interesē

Pievienots 11 December 2012 - 22:01

motors eļļu ēd normās /uz 10000 km 1l. /,


Neliels off..
Nezinu kur tu esi salasījies, ka tā ir norma? Ja motoram visi mezgli ir kārtībā, tas eļļu neēd, tādas normas ir tikai sevis apmānīšanai.

A100 C3 2.2T Q --> A90 B3 2.3 FWD --> kriize -> kriizmobilis (lancer 1.5) --> Impreza 1.8 4WD ->

A100 C3 2.5 TDI FWD --> A6 C4 2.5 TDI Q --->VW Touran 1.9TDI --> Volvo S80 2.4 powered by LPG
Es vispār nedzeru, ja nu vienīgi uz pohām kādu aliņu :)

Šodien ir lieliska diena. Kapēc? - Tapēc, ka es pats tā nolēmu!

90% manu dienu beidzas ar domu - ai pohuj, rīt no rīta.


#3 abo

abo
  • Lietotājs
  • 1940 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 11 December 2012 - 22:08

ir normāli ja motors ēd eļļu, un it sevišķi turbomotors, cik daudz nemācēšu pateikt, bet tu pamēģini pieslēgt pie kompja pirms pārstartēšanas, nebūs nekāds brīnums ja parādīsies kļūda par pārspiedienu.

Šo rakstu rediģēja abo: 11 December 2012 - 22:16

automotive enjoyneering


#4 chubijs

chubijs
  • Lietotājs
  • 896 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsu rajons - Straupe
  • Intereses:Intereses pēc, kāpēc tevi interesē, kas mani interesē

Pievienots 11 December 2012 - 22:13

abo tad man ir nenormāls motors? No eļļas maiņai līdz nakamajai nepazūd ne piles. Sen atpakaļ bija 2.2t 10v pēc kapitalkas arī eļļu neēda.

P.S Darba busiņām ēd 1l/1000km gadā lieki 25l eļļas - tātad panikai nav pamata :rofl:

Šo rakstu rediģēja chubijs: 11 December 2012 - 22:15

A100 C3 2.2T Q --> A90 B3 2.3 FWD --> kriize -> kriizmobilis (lancer 1.5) --> Impreza 1.8 4WD ->

A100 C3 2.5 TDI FWD --> A6 C4 2.5 TDI Q --->VW Touran 1.9TDI --> Volvo S80 2.4 powered by LPG
Es vispār nedzeru, ja nu vienīgi uz pohām kādu aliņu :)

Šodien ir lieliska diena. Kapēc? - Tapēc, ka es pats tā nolēmu!

90% manu dienu beidzas ar domu - ai pohuj, rīt no rīta.


#5 vienspats

vienspats
  • Lietotājs
  • 244 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 11 December 2012 - 22:13

Stiepts jēdziens, motoram eļļu ir jāēd, vairāk vai mazāk tas atkarīgs no motora. Šoreiz runa nav par to, es gribēju uzināt ko konkrētāku par savu problēmu.Tā arī ir ,izmet kļūdu par pārspiedienu.

Šo rakstu rediģēja vienspats: 11 December 2012 - 22:16


#6 exth

exth
  • Lietotājs
  • 210 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 11 December 2012 - 22:30

Bija līdzīgi kādus 2 gadus braukāju, eļļa bišķi zūd, ECU met nost spiedienu, jo pūta 1,5 bar, tīrīju ģeometriju, pāris tūkstoši un vecā bēda klāt. Viss beidzas ar eļļas plūdiem izplūdē, sapratu ka ar 1l eļļas patēŗinu uz bāku nav aršana, tāpēc norestaurēju turbīnu. Problēma pagaidām nav. Paskaties vai gadījuma nav eļļa saspiesta vakuumtrubā uz MAPu.

Citroen C-Crosser 2.2HDI Executive (2007)

Audi A3 2.0TDI Ambition Sport (2004)

Audi A4 Avant 1.9TDI (1996)

Audi 80 2.0 mono (1991)


#7 ervains91

ervains91
  • Lietotājs
  • 1780 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Audi, Futbols

Pievienots 11 December 2012 - 22:43

Man bij pariods, ka braucienā Rīga - Sigulda, ar 4 pasažieriem, mans TDI norija 1/4 no līmeņa, braucot režīmā ka turbīna vislaik strādā, savi 2.5apgr.

#8 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3540 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 12 December 2012 - 07:58

kāds spiediens, bet izklausās, ka noķīlē,
offtopic, nezinu kas Jums tur eļļu patērē, bet manam 1,9 vēl ne reizi nav nāciet pieliet.

A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
Audi 430d

WWW.TDR.LV

 


#9 vienspats

vienspats
  • Lietotājs
  • 244 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 12 December 2012 - 08:02

Tas - exth - Tu nomainīji turbīnu un problēma pazuda? Cik jau esi nobraucis bez gļukiem?Uz kompi ejošā trubiņa ir tīra,arī kompī nav eļļas, man godīgi sakot nav tāda pārliecība,ka pati turbīna būtu kirdih,nav nemazākās brīvkustības.

#10 exth

exth
  • Lietotājs
  • 210 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 12 December 2012 - 09:31

Nu daudz tagad neesmu nobraucis maksimums 2k km, pirms mēneša tik samainīju. Ko novēroju pēc turbīnas saņemšanas jaunā sēne, kas regulē ģeometriju staigā daudz vieglāk kā vecā pat pēc tīrīšanas, varbūt sēnes membrānai tuvojas kirdik?

Citroen C-Crosser 2.2HDI Executive (2007)

Audi A3 2.0TDI Ambition Sport (2004)

Audi A4 Avant 1.9TDI (1996)

Audi 80 2.0 mono (1991)


#11 vienspats

vienspats
  • Lietotājs
  • 244 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 12 December 2012 - 18:47

Kad būsi nobraucis kādus 5-6k km padod ziņu kā viņa tev tad uzvedas, es jau arī itkā sāku sliekties uz turbīnas maiņu, bet 360ls kautkā biškiņ žēl. Ja nu tomēr tā vaina izrādās kur citur.Man ir bijusi doma par sprauslām,ja nu kāda tomēr taisa kādus sū... Trīs gadus atpakaļ baudīja,bija ok.

#12 Metox

Metox
  • Lietotājs
  • 105 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Bauska
  • Intereses:TDI
    quattro

Pievienots 13 December 2012 - 20:36

Paskaties! Kāda degviela mums ir!
Esmu saskaries ari ar VNT mehanisma Tirišanu! VNT - Ta ir 21. gs problema
Paziņa ari VNT 17 Tirijis kaut gan Statoilu lej! Bio klat
360 Ls ir kosmoss!
Restauršana ~ 130 Ls
viena Tante teica + UK portalos - kaut gan saka ka LV neviens VNT restauret nemak! (man ir cits viedoklis) (galvenais individuala pieja darbam)

Audi AFN B5 Avant Euro3

Audi AVG C5 Sedan Euro3
Mercedes-Benz Sprinter CDI 906W Euro5

Mercedes-Benz Sprinter CDI 903W Euro3 individual  powered by Jonix

 


#13 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3540 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 13 December 2012 - 21:02

lietota laba, būs prātīgāk, par restaurēšanu.

A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
Audi 430d

WWW.TDR.LV

 


#14 DK5000

DK5000
  • Lietotājs
  • 2080 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 13 December 2012 - 22:01

Paskaties! Kāda degviela mums ir!
Esmu saskaries ari ar VNT mehanisma Tirišanu! VNT - Ta ir 21. gs problema
Paziņa ari VNT 17 Tirijis kaut gan Statoilu lej! Bio klat
360 Ls ir kosmoss!
Restauršana ~ 130 Ls
viena Tante teica + UK portalos - kaut gan saka ka LV neviens VNT restauret nemak! (man ir cits viedoklis) (galvenais individuala pieja darbam)

Par 130 Ls labākajā gadījumā būs tikai nomazgāta .
Lukturu regulēšana un bremžu pārbaude Rīgā A|S biedriem bez maksas - 29856825

#15 Metox

Metox
  • Lietotājs
  • 105 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Bauska
  • Intereses:TDI
    quattro

Pievienots 13 December 2012 - 22:10

nomazgāta vienozimigi!

Audi AFN B5 Avant Euro3

Audi AVG C5 Sedan Euro3
Mercedes-Benz Sprinter CDI 906W Euro5

Mercedes-Benz Sprinter CDI 903W Euro3 individual  powered by Jonix

 


#16 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6305 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 13 December 2012 - 22:27

Galvenie iemesli VNT mehānismu piekvēpšanai:
  • Beigts N75 - visbiežākais iemesls - tas nekas, ka dzinējs darbojas un it kā nav spiediena problēmas, ja uz N75 ir vecāks par 3 gadiem un ir piekvēpis VNT, vienlaikus ar tīrīšanu ir obligāti jāmaina N75. Šortā N75 nav jēgas pirkt, jo būs tāds pats vai sliktāks, jāņem tikai jauns
  • Sadilis VNT mehānisms - dēļ brīvkustības un diluma VNT vairs nekustās kā vajadzētu, līdz ar to pats neattīrās
  • Ēd eļļu - eļļa pilnībā nesadeg un to "pieķer" pie VNT mehānisma
  • Zemas kvalitātes degviela - pilnībā nesadeg un kvēpi paliek VNT mehānismā
  • Līki klaņi - ja kādreiz ir izbeigusies turbīna un sadzinusi eļļu ieplūdē, ļoti viegli ir saliekt klaņus, piemēram, par 1.5mm
  • Nav kompresijas
  • Beigtas sprauslas
  • Turbīnai jāmaina bukses - karstajā galā nedaudz tiek eļļa
  • "Sēņošana" - no pārāk mazas slodzes, vienmērīgas braukšanas VNT mehānisms nevar attīrīties
  • Beigts katalizators/ DPF
  • utt.

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#17 exth

exth
  • Lietotājs
  • 210 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 14 December 2012 - 12:13

Turbīnas restaurācija izmaksāja ~180ls (neringā) redzēs cik ilgi kalpos, bet nu lietotu pirkt arī roka neceļas, pēc kā tad var novērtēt cik laba vai slikta ir lietota turbīna?

Citroen C-Crosser 2.2HDI Executive (2007)

Audi A3 2.0TDI Ambition Sport (2004)

Audi A4 Avant 1.9TDI (1996)

Audi 80 2.0 mono (1991)


#18 krutais1900

krutais1900
  • Lietotājs
  • 243 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Automašīnām un citām lietām

Pievienots 14 December 2012 - 12:23

Pats restaurēju turbīnas savam ex. 2.7 bit sia ''buvimex'' bija 230 katra un gads garantija.
AUDI A6 2,7 biturbo Quattro
Audi a6 2.5 tdi FWD 1997.

#19 vienspats

vienspats
  • Lietotājs
  • 244 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 14 December 2012 - 20:38

Par degvielu pilnīgi piekrītu,kā nu ir tā ir, bet ar tādu braucam mēs visi, bet ne visi cīnās ar turbīnām. N75 ir nomainīts tai pašā dienā kad pēdējo reiz tīriju vnt, tas ir 2,5t km atpakaļ, turbīnā eļļa nav nedz karstajā nedz aukstajā galā, brīvkustība bija tikai aksiāli ļoti minimāla, kompresija stobros cikatceros bija no 26-28 , bet par sprauslām nekā nezinu,visu laiku lec un iet ļoti labi,pēc čipa vispār.Vakar rakņājos krievu saitā un uzdōros vinam rakstam par šo probļēmu,tur tika apgalvots ka 50% aizkēvēpšanas rada turbīnas aktuātora nepareiza darbība,tas ir aktuātorā atspere kas atspiež atpakaļ vnt mehanismu ir mehāniski nogurusi un nspiež ar tādu spēku cik būtu vajadzīgs efektīvai darbībai. Man šķiet ka tā vispār ir viela pārdomām,tiko būs vairāk laika pieiešu tai lietai arī praktiski.

Vēl gribas piebilst, ka kādu nedēļu atpakaļ pēc nobrauktiem 400 m ar pilņīgi aukstu motoru pēšņi parādījās motoram baigā vibrācija un pilnīgs jaudas zudums,kādu minūti es viņu tā pamociju tad noslāpēju,piešķīlu atkal -viss štokos,itkā nekas nebūtu bijis. Vai par šādu gājienu kāds nevar dot kādu loģisku izskaidrojumu?

#20 exth

exth
  • Lietotājs
  • 210 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 14 December 2012 - 23:36

Par šo kaiti biju pavisam aizmirsis pie eļļas plūdiem arī bija, ka motors vienā brīdi vnk neiet, tā itkā strādātu uz 2 cilindriem, kratās, pelēki dūmi un ja nepietur gāzi principa noslāpst un uzreiz nelec jāgriež kādas 20 sekundes, samainiju degvielas filtru jo domāju, ka brāķis (trūkst degvielas) palīdzēja uz īsu laiku un tad vecā kaite, kamēr auksts vienā brīdī izdomā un neiet pavisam :( Nebiju domājis, ka no turbīnas defekta var būt tik daudz problēmu.

Citroen C-Crosser 2.2HDI Executive (2007)

Audi A3 2.0TDI Ambition Sport (2004)

Audi A4 Avant 1.9TDI (1996)

Audi 80 2.0 mono (1991)


#21 arts

arts
  • Moderators
  • 3924 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:7

Pievienots 15 December 2012 - 08:13

Turbīnas restaurācija izmaksāja ~180ls (neringā) redzēs cik ilgi kalpos, bet nu lietotu pirkt arī roka neceļas, pēc kā tad var novērtēt cik laba vai slikta ir lietota turbīna?


īstā vieta kur meklēt restaurētu turbīnu.


Par 130 Ls labākajā gadījumā būs tikai nomazgāta .


Izskatās, ka šajā gadījumā nomazgāta būs pa 180 ls

Bez turbo nav nākotnes :D

Braucu ar "Sātana izdzimumu"©Wth, Corratec un Fobiju

 


#22 exth

exth
  • Lietotājs
  • 210 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 15 December 2012 - 10:09

Diemžēl styla nav neviena apskata ar +/- kur labāk restaurēt turbīnu.
P.S.
Neizmantoju viņu maiņas iespēju, iedevu savējo un dabūju atpakaļ ar oriģinālajiem rotoriem.

Citroen C-Crosser 2.2HDI Executive (2007)

Audi A3 2.0TDI Ambition Sport (2004)

Audi A4 Avant 1.9TDI (1996)

Audi 80 2.0 mono (1991)


#23 vienspats

vienspats
  • Lietotājs
  • 244 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 15 December 2012 - 10:09

Tas-arts- izskataas ka tu zini kur jaameklee lietotas turbiinas,padalies ar mums.

#24 arts

arts
  • Moderators
  • 3924 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:7

Pievienots 15 December 2012 - 10:53

Palīdzēt nomainīt arī vajdzēs? Atsūti konta nr, aizskaitīšu naudu degvielai. :mrgreen:

Bez turbo nav nākotnes :D

Braucu ar "Sātana izdzimumu"©Wth, Corratec un Fobiju

 


#25 Raimonds

Raimonds
  • Lietotājs
  • 124 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:OOOO

Pievienots 15 December 2012 - 11:23

Ir svarīgi, ko saprot ar VNT mehānisma tīrīšanu, jo ar lupatu iztīrīti sodrēji neko nedod!
Kad es saskāros ar šo jautājumu, tad mehānismu tīrija ar strūklu iznīcinot visas piedegušās vietas un mainīja lielo gredzenu, kas groza lāpstas.

ZC-46


#26 exth

exth
  • Lietotājs
  • 210 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 15 December 2012 - 14:58

Īstenība var zoboties cik grib, bet nu realitātē reti kurš būs gatavs atdot 1/3 mašīnas vērtības par pavisam jaunu turbo.
Rītdien pa ceļam no Mazsalacas varu ieskriet ciemos kaut ko pamainīt (ja tikšu uz šosejas), nevajadzēs naudu skaitīt :D

Citroen C-Crosser 2.2HDI Executive (2007)

Audi A3 2.0TDI Ambition Sport (2004)

Audi A4 Avant 1.9TDI (1996)

Audi 80 2.0 mono (1991)


#27 DK5000

DK5000
  • Lietotājs
  • 2080 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 15 December 2012 - 15:04

Normāls VNT turbīnas remonts +/- 350 Ls , vai arī pirkt jaunu .
Lukturu regulēšana un bremžu pārbaude Rīgā A|S biedriem bez maksas - 29856825

#28 vienspats

vienspats
  • Lietotājs
  • 244 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 15 December 2012 - 22:33

Pirkt jaunu vai restaurēt veco turbu,tas ir vēl laika jautājums,man vairāk interesē tas moments, kad man tas motors sāka ģorgāties- nu sajūta tāda itkā strādātu uz diviem stobriem.Noslāpēju, pēc kāda brīža iedarbināju,viss atkal štokos.Uztrauc jau tas, ka uz ziemassvētkiem paredzēts izbraukums, ka nesanāk kādi piedzīvojumi. Vai kādam ir bijusi šāda problēma?

#29 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6305 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 15 December 2012 - 22:39

Aukstam vai daļēji uzsilušam dzinējam ar ķīlējošu turbo normāla parādība - iespiežot grīdā uzkaras kompensatori.

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#30 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 598 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 28 December 2012 - 10:28

Starp citu par to eļļas patēriņu.. Dīlera servisa grāmatā izlasīju , ka pieļaujams ir, ka eļļu rij 1 l uz 1000km, tieši 1000km nevis 10'000.. Ja vien tur nav drukas kļuda.. :)

Audi A4 B5.5 AFN





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)