Pālekt uz saturu


Foto

1,9tdi AFN zobsiksnas maiņa

zobsiksna

  • Please log in to reply
6 atbildes uz šo tēmu

#1 JPs

JPs
  • Lietotājs
  • 227 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala,Ragana
  • Intereses:Velo,moto kalnu slēpes atkal topā!

Pievienots 03 December 2012 - 10:50

Sveiki visapkārt,
kāds laiciņš pabraukts un lai mierīgs prāts uz ziemu tad jānomaina zobsiksna...
pieredze zobsiksnu maiņa bija tikai ar Golf 2 u Golf 1, kad biju kā mehāniķis vienam "Golf kauss" sportistam,
bet dīzeli nebiju jaucis.
Tad nu izgooglējot knifus un PDFus,ķēros klāt.

Bamperis nost,
Ievietotais attēls

Lai mazāk čakara visu nost,bet te "vāciešu" pārsteigums,kur paskaties tur "T" zvaigznes...
mazos izmērus biju savulaik iepircis,bet lielākie pašam nebija.
Aizņēmos no kaimiņa ķīniešu "podģelu",visi pazīst Stoller štrumus,bet tiem uz kastes Toller.
Skrūvēt vajadzēja šitos,
Ievietotais attēls

Ķīnietis T45 savērpās...
Ievietotais attēls

Tānu darbi apstājās,auto nojaukts,uz bodi pēc "galiņa" nav ar ko aizskriet,kaimiņi visi izbraukuši.
Nācās gaidīt otru rītu.
No rīta ir iegūts jauns galiņš un darbi turpinās.
Ievietotais attēls

Vēl pačakarēties nācās ar radiatoru,dīvaina tā jaunā sistēma trubām,bez hamutiem ar pašnofiksēšanos...
(atpakaļ liekot nebija pārliecība ka ir nofiksējies)
Un vēl atklājās ka apakšējai trubai ir diezgan sarūsējis tas metāla fiksators tapēc to nost neņēmu,bet nost novienoju trubu pie termostata.

Ravējam nost siksnas,vecā zobene ir diezgan sūnaina,
Ievietotais attēls

Kopā likšana vienmēr ir patīkamāka,
Ievietotais attēls

zobene virsū,tagat tik jāuzmurgo rievsiksna,nost ņemot neviens neapskatījās kā stāvēja...

Bet nekas,ar trešo mēģinājumu ir virsū un ja es te klabinu tad uz darbu esmu ticis.

p.s.otro reizi jau būs vieglāk.

#2 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9416 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 03 December 2012 - 11:03

kas tās par briesmīgām sarkanām metkām?

P.S. ja reiz apraksts, tad vajadzēja step-by-step katru solīti, nevis vnk drāmu ar torxiem

Šo rakstu rediģēja andzha: 03 December 2012 - 11:04

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#3 ed-gars

ed-gars
  • Lietotājs
  • 1151 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Jugla
  • Intereses:..daudz un dažādas

Pievienots 03 December 2012 - 11:17

nevis vnk drāmu ar torxiem

:rofl:

Man ari sitas draud, pec jauna gada jauzmaina. Bet nu sita es nejauksu araa purnu, biku pavilksu nost televizoru un mainisu. Nedaudz cakarigak ir, bet uz pacelaja var izdarit. :yo:

Audi A4 B6 Avant 1,9 TDI 

VAZ 2106 race car

--------------------------------------

Automašīnu aplīmēšana -> www.aplimet.lv


#4 Val

Val
  • Administrators
  • 11513 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 03 December 2012 - 11:50

izskatās pēc virspusējas bampera un radiatora noņemšanas "pamācības".
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#5 JPs

JPs
  • Lietotājs
  • 227 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala,Ragana
  • Intereses:Velo,moto kalnu slēpes atkal topā!

Pievienots 03 December 2012 - 12:08

kas tās par briesmīgām sarkanām metkām?

P.S. ja reiz apraksts, tad vajadzēja step-by-step katru solīti, nevis vnk drāmu ar torxiem


tās metkas jau pirms manis tur bija.
a bildēt nācās pašam tādēļ rokas mazgāt tik bieži negribējās lai bildētu soli pa solim...
bet paldies.ņemšu vērā.

izskatās pēc virspusējas bampera un radiatora noņemšanas "pamācības".


arī radiatoru noņemt ir jāprot,kā daudzi saka ka var nolauzt tos siksācijas plastmasas galu gan no trubas,gan radiatora.

#6 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9416 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 03 December 2012 - 12:32

Neliels how-to no manas puses:
- ņemam nost dzinēja dekoratīvo vāku
- demontējam autiņa priekšu pēc saviem ieskatiem
- ņemam nost agregātsiksnas
- ņemam nost agregātsiksnu skriemeli un zobsiksnas aizsargus, vārstu vāku
- griežam dzinēju uz atzīmēm: caur lodziņu kārbas korpusā lai būtu redzama 0, kā augstāk bildēs redzams, degvielas sūkņa bloķēšanas caurumos var iebīdīt M14 apaļdzelzi, rievā sadalenes aizmugurē var ievietot 4mm plakandzelzi
- atslābinam siksnas spriegotāju, ņemam nost to, ko esam iecerējuši mainīt, dzinēju ļoooti vēlams negrozīt
- liekam atpakaļ svaigās detaļas, siksnu ap KV skriemeli un uz spriegotājruļļa uzreiz līdz galam, uz sadalenes, parazītruļļa, sūkņa un eļļas sūkņa piedziņas skriemeļa līdz pusei un bez palīglīdzekļu pielietošanas pakāpeniski uzbīdam 100% vajadzīgajā vietā, siksnas spriegotāju pagriežam lai robiņš būtu pret izcilni, protams pēc tam novērtējam arī siksnas spriegumu.
- izņemam fiksācijas štrumus un izgriežam 2 KV apļus, pārliecinamies, ka metkas ir pareizas/ identiskas kā pirms siksnas maiņas
- liekam atpakaļ visu pārējo
- pēc iedarbināšanas vēlams pieslēgt datoram un pārbaudīt aizdedzi

Šo rakstu rediģēja andzha: 03 December 2012 - 12:33

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#7 JPs

JPs
  • Lietotājs
  • 227 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala,Ragana
  • Intereses:Velo,moto kalnu slēpes atkal topā!

Pievienots 03 December 2012 - 12:53

Kaut kā tā bija,jā...
pie kompja gan nepieslēdzu,lec kā iepriekš,kā cittautieši saka "s pol tika"





Also tagged with one or more of these keywords: zobsiksna

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)