Pālekt uz saturu


Foto

akumulatoru topiks :)


  • Please log in to reply
439 atbildes uz šo tēmu

#31 Smoke

Smoke
  • Lietotājs
  • 151 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 28 November 2012 - 15:54

KLau a kādas atsauksmes par Yuasa? Ieliku savam 2.2t s4, pagaidām nesūdzos, ņēmu pērn pa 55.50 Yuasa professional 100 70ah 650a? Ir vēl kāds licis? Tie zemie, kas zem beņķa NORMĀLI ieliekami nav īpaši daudz;)

Šo rakstu rediģēja Smoke: 28 November 2012 - 15:55

A4 1.8T avant
S4 C4 2.2TQ

Allroad 2,5tdi

Citas markas 4x4


#32 binary

binary
  • Lietotājs
  • 1178 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
  • Intereses:PC lietas, programmēšana

Pievienots 28 November 2012 - 16:08

(..), ja jau te visiem maximas aķi iet 12 gadus, tad manējais gan jau arī neatpaliks http://audi-style.lv/forum/public/style_...

Man apmēram tā arī bija. Sencis vairākus gadus nobrauca, pēc tam es vairākus gadus (nobeidzās, kad zem kupenas pastāvēja dažas nedēļas) + nav zināms, cik gadus nobrauca iepriekšējais saimnieks pirms mums. Nu un tad kādā jaukā dienā ieraudzīju identiskus aķus tieši *maximā* :)
A4 B5 (8D) 2000 2.8 V6 30V quattro amerikānis

#33 IMAGin

IMAGin
  • Lietotājs
  • 3027 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 28 November 2012 - 17:47

Hmm interesanti kurā kategorijā ir bosch silver 6CN aķis? Jo nogāja viņš man ~2 gadus pirms atmeta pedāļus...

Šo rakstu rediģēja IMAGin: 28 November 2012 - 17:52

VW Golf 4 PD TDI FWD / 301.5HP / 586.5Nm POW'ERED BY BlackSheep

// Race cars are like strippers - I just keep throwing money at them hoping for the ride of my life.


#34 vw26

vw26
  • Lietotājs
  • 646 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Будь проклят тот день, когда я сел за баранку этого пылесоса!

Pievienots 28 November 2012 - 17:55

Jūs kāds esat mēģinājuši pacelt parastu aķi un oriģinālu, tāda paša izmēra, kkā svars oriģinālajam kudi lielāks, kāpēc?

#35 Dzintarlatviets

Dzintarlatviets
  • Lietotājs
  • 694 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ikšķile

Pievienots 28 November 2012 - 20:13

Lietoju BOSCH S3 nu jau kā 3 gadus. Pirkts pie Muxas
Honda Accord Tourer 7 2.2 i-cdtiLand Rover Discovery 2 Td5 powered by rolischipA4 1.9 Tdi PD Quattro powered by JonixA4 2.8 30V Quattro + LPG<p>

#36 egleslapa

egleslapa
  • Lietotājs
  • 37 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 28 November 2012 - 22:14

sameloju, tikko paskatijos, 80Ah un 740A ar 175 augstumu. Es atkartosos, ka bez visadiem papiriem vinu samainis bez liekiem jautajumiem, par to esmu 100% dross. Un uz pirksanas bridi vins bija var teikt, gandriz no rupnicas

un par akku augstumu - neko nezagejot var ieliekt 1.5cm augstaku, upurejot drosibu, jo vins skarsies sedeklim, var jau ari sedeklim metala rami pagrauzit, bet es ne par ko tadu nesapnoju, vnk vajadzeja normalu akku ar normalu "garantiju" un "vakar"


Man šītā gadījās, kad dzīvojos ar 100nieku. Pirku akki kā maizes klaipu - jo lielāks, jo labāks, neko nesajēdzot par vietas ierobežojumiem... I vedu vienu dāmu un šij kājstarpe sāka kūpēt... atvainojos par valodu, bet rakstu kā reāli bij.... paveicās, ka tas nenotika kkad citā laikā.... izlīdzējos ar kārtīgas gumijas gabalu un problēma tika novērsta :pardon:

#37 cypress

cypress
  • Lietotājs
  • 432 raksti
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:sānslīdes

Pievienots 28 November 2012 - 23:04

Jūs kāds esat mēģinājuši pacelt parastu aķi un oriģinālu, tāda paša izmēra, kkā svars oriģinālajam kudi lielāks, kāpēc?

pāris nedēļas atpakaļ ar šo saskāros. biš smaidu uzrāva. žēl, ka nav normāli svari pa rokai, gribētu redzēt konkrētus ciparus :)
kāpēc? - tāpēc, ka mūsdienu plaša patēriņa aķiem tā "manta" ir krietni mazāk iekšā un līdz ar to arī kalpošanas laiks. naivi cerēt, ka pēdējo dažu gadu laikā pirktie aķīši ies 10 gadus :D
NEKO

p.s. Galvenais, neaizmirsti kādam pateikt, lai nopērk C4 2.5TDI vai vismaz iekrāmē to dzinēju savā tačkā!

#38 Source

Source
  • Moderators
  • 4357 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 28 November 2012 - 23:10

Cik C4 modeļiem ir 120A ģenerators? Visiem?

S4 = 2226cm3 20V turbo quattro


Source


#39 Bankijs

Bankijs
  • Lietotājs
  • 1356 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga-Līvāni

Pievienots 28 November 2012 - 23:12

visiem nav 120A, bet vienmēr pastāv iespēja uzlikt lielāku ģeni.
Audi 200TQ

#40 Source

Source
  • Moderators
  • 4357 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 28 November 2012 - 23:22

Laikam bik saputorjos. Akumulatoram 100 ir Ah taču, ne?!

Nu lab, precizēšanai, jo tiešām nezinu, - nav tā, ka ieliekot to 100Ah akumulatoru viņš netiek nekad uzlādēts pilnībā, ja nav gana jaudīgs(?) ģenerators?

Un cilvēks, kas pērk jaunu akumulatoru, noteikti domā, ka nupat jāmaina arī ģenerators.
Parasti jau risina sekas nevis meklē cēloņus.

S4 = 2226cm3 20V turbo quattro


Source


#41 Muxa

Muxa
  • Lietotājs
  • 2445 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:quattro

Pievienots 29 November 2012 - 11:32

Jūs kāds esat mēģinājuši pacelt parastu aķi un oriģinālu, tāda paša izmēra, kkā svars oriģinālajam kudi lielāks, kāpēc?


Oriģināls ir pavisam cita lieta kvalitātes ziņā. Kalpošanas laiks ~8 gadi un vairāk. Cenu starpība ar analogiem (piem. BOSCH) ~25%.

> www.elmimotors.lv <

Kvalitatīvu autodaļu veikals tiem, kas  :oooo: 


#42 m_p

m_p
  • Lietotājs
  • 105 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Krasta masīvs

Pievienots 29 November 2012 - 11:53

Šogad izņēmu no otra auto H.getz orģinālo aķi... nogāja no 05-12 gadam un visumā varbūt būtu vēl izvilcis šo ziemu. Tātad ja oriģināls ir ~25% dārgāks a lētais gals pat līdz 60-75% lētāks tad vnk izdariet secinājumus... cik $$$ investēt un cik labā būs Price/Performance.

#43 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8043 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5
    20VT
    quattro

Pievienots 29 November 2012 - 16:55

mazāks ģenerators tikpat labi uzlādē lielu aķi, cik liels ģenerators.

Toyota LC120 3.0

Audi S8 quattro 4.2

Audi Cabrio 2.2 20VT

Audi B3 quattro 2.2 20VT

Audi B2 quattro 2.5 20VT


#44 Muxa

Muxa
  • Lietotājs
  • 2445 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:quattro

Pievienots 29 November 2012 - 18:04

Šogad izņēmu no otra auto H.getz orģinālo aķi... nogāja no 05-12 gadam un visumā varbūt būtu vēl izvilcis šo ziemu. Tātad ja oriģināls ir ~25% dārgāks a lētais gals pat līdz 60-75% lētāks tad vnk izdariet secinājumus... cik $$$ investēt un cik labā būs Price/Performance.


Daudz reizes jau rakstīju par Latvijas mentalitāti - labāk 3 reizes samaksāt 50Ls, neka vienu reizi 100Ls.
Tāpēc pie mums tik liela popularitāte visādiem ķiniešu sūdiem. Tas attiecas ne tikai autodaļu pirkšanai.

mazāks ģenerators tikpat labi uzlādē lielu aķi, cik liels ģenerators.


Jautājums cik ātri. It īpaši ziemas laikā.

> www.elmimotors.lv <

Kvalitatīvu autodaļu veikals tiem, kas  :oooo: 


#45 arnisd

arnisd
  • Lietotājs
  • 1722 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltenes novads

Pievienots 29 November 2012 - 18:13

jautājums pa un arī ne pa tēmu - ģenerators 120A, vai 110Ah AKB būs labi? (oriģ nāk laikam 100Ah)
Vienkārši mašīna man stāv ziemā visu laiku ārā. Arī pie lieliem mīnusiem ir jāšķiļ dūmā un jābrauc. Papildus arī webasto no viņa barojas un vajag kaut ko, kas spēj 20-30min webasto pabarot+iedarbināt. Nedēļā nobrauktais attālums ~450km, tā ka lādēties sanāks šad un tad.
Pašlaik iekšā stāv 85Ah akumulators-nav piemērots, bet kāds nu ir, tāds ir. Izskatas ka šī ziema iespējams tam varētu būt pēdējā un laicīgi jāsāk domāt būs kas cits. Tikai tagad domāju - ņemt to kas paredzēts, vai ko nedaudz niknāku.

Jaunībā bija pieredze - ģenerators laikam ap 60A, AKB 72Ah. Īsi pirms garantijas beigām tas bija nokauts. AKB bija Deta Senator. Garantijas ekspertīzes slēgums - nepareiza ekspluatācija un garantijas nebija.

#46 Muxa

Muxa
  • Lietotājs
  • 2445 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:quattro

Pievienots 29 November 2012 - 18:17

jautājums pa un arī ne pa tēmu - ģenerators 120A, vai 110Ah AKB būs labi? (oriģ nāk laikam 100Ah)
Vienkārši mašīna man stāv ziemā visu laiku ārā. Arī pie lieliem mīnusiem ir jāšķiļ dūmā un jābrauc. Papildus arī webasto no viņa barojas un vajag kaut ko, kas spēj 20-30min webasto pabarot+iedarbināt. Nedēļā nobrauktais attālums ~450km, tā ka lādēties sanāks šad un tad.
Pašlaik iekšā stāv 85Ah akumulators-nav piemērots, bet kāds nu ir, tāds ir. Izskatas ka šī ziema iespējams tam varētu būt pēdējā un laicīgi jāsāk domāt būs kas cits. Tikai tagad domāju - ņemt to kas paredzēts, vai ko nedaudz niknāku.

Jaunībā bija pieredze - ģenerators laikam ap 60A, AKB 72Ah. Īsi pirms garantijas beigām tas bija nokauts. AKB bija Deta Senator. Garantijas ekspertīzes slēgums - nepareiza ekspluatācija un garantijas nebija.


Tavā gadījumā labākais variants - AGM tipa akumulators - http://www.elmimotor...092S60130&cid=2

> www.elmimotors.lv <

Kvalitatīvu autodaļu veikals tiem, kas  :oooo: 


#47 Ciemiņš_Gocha*

Ciemiņš_Gocha*
  • Ciemiņš

Pievienots 29 November 2012 - 18:28

Daudz reizes jau rakstīju par Latvijas mentalitāti - labāk 3 reizes samaksāt 50Ls, neka vienu reizi 100Ls.
Tāpēc pie mums tik liela popularitāte visādiem ķiniešu sūdiem. Tas attiecas ne tikai autodaļu pirkšanai.


Cik tad ir tādu cilvēku, kas pērk mašīnu 10 gadiem? Lai nobrauktu ar mašīnu 3 gadus neviens nepirks aķi 10 gadiem :D A lai vienu un to pašu aķi mētātu no vienas mašīnas otrā ir pārāk slinki ...

#48 rml9

rml9
  • Lietotājs
  • 356 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 29 November 2012 - 19:06

Ja jau par akumulatoriem, tad man arī jautājums par savējo. Pagājušā ziemā pie -27 grādiem samocīju savējo, jeb izlādēju. Vēlāk kaut kad uzlādēju, bet voltmetrs pie ieslēgtas aizdedzes vairs nerāda tos ~13 voltus, bet zem 12. Vai tas nozīmē, ka man uz ziemu jāmaina akumulators?
Tagadējais Deta Senator 3. Tā lampiņa deg zaļa.
Powered by ABT Kaross

#49 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9550 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 29 November 2012 - 19:10

Ja jau par akumulatoriem, tad man arī jautājums par savējo. Pagājušā ziemā pie -27 grādiem samocīju savējo, jeb izlādēju. Vēlāk kaut kad uzlādēju, bet voltmetrs pie ieslēgtas aizdedzes vairs nerāda tos ~13 voltus, bet zem 12. Vai tas nozīmē, ka man uz ziemu jāmaina akumulators?
Tagadējais Deta Senator 3. Tā lampiņa deg zaļa.


pārskati elektrosistēmu, vai vismaz nomēri reālo spriegumu uz klemmēm, ar uzlādi zem 12V vajadzētu būt jūtamai atškirībai startējot

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#50 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8043 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5
    20VT
    quattro

Pievienots 29 November 2012 - 19:10

Jautājums cik ātri. It īpaši ziemas laikā.


Pag, pag. vai tad pie starta, aķis tiek izgriezts tukšs?
nav jau starpības, cik liels akumulators, starpība ir tajā, cik daudz viņš tiek izlādēts, tik daudz vajag atpakaļ.

traktortehnikai un smagajiem daudziem ģenerators ir mazāks par akumulatoru/akumulatoriem.

Šo rakstu rediģēja Mairiz: 29 November 2012 - 19:29

Toyota LC120 3.0

Audi S8 quattro 4.2

Audi Cabrio 2.2 20VT

Audi B3 quattro 2.2 20VT

Audi B2 quattro 2.5 20VT


#51 rml9

rml9
  • Lietotājs
  • 356 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 29 November 2012 - 19:23

andzha kā tu to domā pārskatīt elektrosistēmu? un ko biji domājis ar šo: "ar uzlādi zem 12V vajadzētu būt jūtamai atškirībai startējot"?
Powered by ABT Kaross

#52 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9550 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 29 November 2012 - 19:31

aķim zem reāliem 12V nevajadzētu pārāk dzīvīgi griezt

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#53 Muxa

Muxa
  • Lietotājs
  • 2445 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:quattro

Pievienots 30 November 2012 - 11:38

tavās acīs jā, bet ne pircēja vulgaris, nu vismaz tās daļas, kas eurol eļļu un SCT filtrus uzskata par lietojamu preci

P.S. Par pārdošanu- pēc 4 gadiem pārdot būs vēl grūtāk, it īpaši ja turpināsi investēt OEM detaļās, ne vnk skrūvēt to kas nokrīt


Nē, pircējiem parasti po***
Protams, atbalstu kvalitatīvas daļas, bet to uzstādīšana nekādi neietekmē vidējā letiņa domāšanu attiecībā par cenu. Atbrauks kautkāds muļķis no ss.lv un tāpat tev čakarēs prātu http://audi-style.lv/forum/public/style_...


Ir dažādi pircēji.
Piemērs - mans B4. Bija nopirkts jauns GMM (~140Ls) un jauns tukšgaitas regulators (~200Ls). Degvielas pateriņš mazāks, dinamika labāka. Ieguldījumi jau atmaksājas. Bet pārdodot auto pircējam būs izvēle - ņemt auto dārgāk, kā ir vai lētāk, tad uzlikšu vecas detaļas.

Pag, pag. vai tad pie starta, aķis tiek izgriezts tukšs?
nav jau starpības, cik liels akumulators, starpība ir tajā, cik daudz viņš tiek izlādēts, tik daudz vajag atpakaļ.

traktortehnikai un smagajiem daudziem ģenerators ir mazāks par akumulatoru/akumulatoriem.


Viens ģenerators 30 minūšu laikā uzlādēs mazāko akumulatoru vairāk, neka lielāko.
Ziemas laikā tas ir ļoti svarīgi, jo tiek lietoti vairāki elektropatērētāji.
Traktortehniku un smago transportu intensīvi lieto, nepareiz salīdzinājums.

> www.elmimotors.lv <

Kvalitatīvu autodaļu veikals tiem, kas  :oooo: 


#54 TDIVILIS

TDIVILIS
  • Lietotājs
  • 520 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:1.8 t

Pievienots 30 November 2012 - 13:49

Lai aķis labi kalpotu, tas ir pareizi jāekspluatē. Ļoti ātri aķi nonāvēt ir lielos mīnusos - nosēdinot un pēc tam līdz galam neuzlādējot. Un pa garantiju Tev viņu nemainīs pēc ekspertizes. Bet gadās protams arī brāķi. Kādreiz pirku bosch, deta. Tagad nepiegriežu tādu vērību, Nu ja ir aķis pa 30-35 Ls 2 gadus ies pa garantiju pareizi ekspluatējot, pa lielam nav sanācis ilgāk ar vienu auto braukt.

180zs


#55 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8043 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5
    20VT
    quattro

Pievienots 30 November 2012 - 19:44

Viens ģenerators 30 minūšu laikā uzlādēs mazāko akumulatoru vairāk, neka lielāko.
Ziemas laikā tas ir ļoti svarīgi, jo tiek lietoti vairāki elektropatērētāji.
Traktortehniku un smago transportu intensīvi lieto, nepareiz salīdzinājums.



Viss ir atkarīgs, cik tiek izlādēts viņš.
Ja izlāde ir vienāda, tad arī uzlāde ir vienāda, vienalga 40ah vai 200ah.
nav svarīgi ģeneratora/akumulatora Ampēru attiecība, svarīgāka ir ģeneratora/patērētāju attiecība.
To, cik ģenerators ir liels pret aķi, jūt TIKAI tad, kad aķis ir ļoti daudz izlādēts.

Toyota LC120 3.0

Audi S8 quattro 4.2

Audi Cabrio 2.2 20VT

Audi B3 quattro 2.2 20VT

Audi B2 quattro 2.5 20VT


#56 Ciemiņš_Gocha*

Ciemiņš_Gocha*
  • Ciemiņš

Pievienots 30 November 2012 - 19:54

Ir dažādi pircēji.
Piemērs - mans B4. Bija nopirkts jauns GMM (~140Ls) un jauns tukšgaitas regulators (~200Ls). Degvielas pateriņš mazāks, dinamika labāka. Ieguldījumi jau atmaksājas. Bet pārdodot auto pircējam būs izvēle - ņemt auto dārgāk, kā ir vai lētāk, tad uzlikšu vecas detaļas.


Cmon...ja sludinājumā cena būs kosmiska to divu štruntu dēļ, tad tev neviens pat nepazvanīs :)

#57 rml9

rml9
  • Lietotājs
  • 356 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 30 November 2012 - 23:11

Gocha Pirmkārt kā jau Muxa rakstīja tas ir tikai piemērs, otrkārt palasi viņa B4 topiku un redzēsi, ka nav nomainīti tikai šie (kā pats rakstīji) divi štrunti.
Powered by ABT Kaross

#58 Stolbovs

Stolbovs
  • Lietotājs
  • 1565 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 30 November 2012 - 23:42

Vairākkārt manis izslavēto CN dīzeli jau trešo gadu pēc kārtas katru rītu, nakti un vairākas reizes dienā, neatkarīgi no temperatūras pēc Celsija skalas ārā, ar lielām sāpēm, mokām un ciešanām mēģina iedarbināt kaut kāds Silver Horse 100Ah akumulators, ko nopirku visparastākās pilsētas zem nosaukuma Jelgava, visparastākajā un vienīgajā tirgū, bodē aiz veča ar lielo vēderu, kurš brauc ar Mercedes-Benz, kurš ir aprīkots ar nāvējošajām hromētajām uzlikām riteņu arkām, un kurš visiem nenormāli iesaka SCT filtrus (esot labi un viņš ir oficiālais izplatītājs, kurš var piedāvāt labu atlaidi) un Eurol izlejamo eļļu. Akumulatoram garantija - 2 gadi, iet jau ceturto, šķiet, pēdējo gadu. Akumulators šo gadu laikā bijis padsmit reižu izlādēts tiktāl sauss, ka nespēja dzinēju iegriezt pat vienu klopķvārpstas apgriezienu. Pielejot destilēto ūdeni un pavārot to plastmasas smago kasti 1 diennakti, atkal grieza starteri kā nelabais pat tā, ka nācās starteri restaurēt - buksītes izbeidzās. Akumulatoru toreiz pirku pa 45 Ls - manuprāt priekš tik lielām ampērstundām tīri ok cipars.

Protams, tā kā CN Avants man ir kapeikpišamais auto, tad Muxa mani dzīvu apraktu par tādu izgājienu, bet goda vārds - CN Avants man ir ļoti ļoti ļoti dzļi pie pakaļas, tā kā tam es lieku vislētākās pieejamās detaļas pasaulē, lai ietaupītu kapeiku TDI quattrocigāram.

Nez, akumulatoru dievs, droši vien, mani pēc nāves sūtīs peklē, bet tas mistiskais Silver Horse, manuprāt, sevi ir pierādījis kā labs kapeikpisāmais akumulators.

Šo rakstu rediģēja Stolbovs: 30 November 2012 - 23:44


#59 Hellmers

Hellmers
  • Lietotājs
  • 48 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Latvija

Pievienots 17 December 2012 - 19:47

Man uz iepriekšējā A6C4 2.5TDI Q bij Midac 80Ah 680A Made in Italy, nogāja 6 gadus. Nedēļu atpakaļ uzlikām ar fāteri Exide MicroHibrid AGM 70Ah 760A redzēs cik nokalpos.

Audi A6C5 Avant 2.5 TDI Quattro 2003


#60 zve_rs

zve_rs
  • Lietotājs
  • 1277 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Koblenz, DE
  • Intereses:Audi A6 2.5 TDI.Futbols

Pievienots 17 December 2012 - 20:07

jautajums :) 100 ah un 960 A pietiks manajam 2.5 tdi v6?

Audi A6 C5 V6 2.5 TDI Čipots & Powered By Kolhoz :D 





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)