Pālekt uz saturu


Foto

akumulatoru topiks :)


  • Please log in to reply
492 atbildes uz šo tēmu

#481 Samich

Samich
  • Lietotājs
  • 734 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Cabrio
    Provokatīva tukšpļūtīšana

Pievienots 07 February 2021 - 10:57

Kādam akumulatoram oriģināli ir jābūt uz 2009. gada audi avant A6 C6 2TDI 125kw motoram.
Vecais aķis nevar pie -15 piedarbināt auto, ļauj tikai vienreiz iegriezt motoru un viss, un tā līdz izlādēju akumulatoru.
Pagaidām stāv MOLL firmas aķis 95Ah 760A 12V ( 8K0 915 105 E ) 2009 gadā ražots.
Ņemt ietilpīgāk vai ar tādām pašām vērtībām Vartu, bosch un ttl ?

A6c6 akumulators būs japiekodē, tāpēc ņem tādu, kuru varēsi
Grāmatas nelasu, bet ir viedoklis

#482 Pankeiks

Pankeiks
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 10 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 08 February 2021 - 03:50

To kā japiekodē jaunais akumulators to es zinu. 

Kāds akumulators nāk oriģināli ? 



#483 jang

jang
  • Lietotājs
  • 143 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Dobele

Pievienots 08 February 2021 - 07:51

To kā japiekodē jaunais akumulators to es zinu. 

Kāds akumulators nāk oriģināli ? 

95Ah 760A 12V ( 8K0 915 105 E )


Audi A6 (C6) 3.2FSI quattro


#484 smirnovs1

smirnovs1
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 8 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 08 February 2021 - 07:55

Borta žurnālā (lietošanas manual) vajadzētu būt rakstītam kādam standartam jāatbilst akumulatoram. Manējām, piemēram, a6 c6 ir jāatbilst standartam VW 75073. Tev noteikti tas pats būs rakstīts.

Sent from my SM-A505FN using Tapatalk

Šo rakstu rediģēja smirnovs1: 08 February 2021 - 07:56


#485 Source

Source
  • Moderators
  • 4458 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 08 February 2021 - 08:06

To kā japiekodē jaunais akumulators to es zinu. 

Kāds akumulators nāk oriģināli ? 

Moll arī ir oriģinālais.


S4 = 2226cm3 20V turbo quattro


Source


#486 Fr0StY

Fr0StY
  • Lietotājs
  • 110 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 08 February 2021 - 09:12

Paņēmu exide agm aķi un piekodēju. Autiņš laimīģs.



#487 jankaQ

jankaQ
  • Lietotājs
  • 81 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:LV

Pievienots 09 February 2021 - 11:42

Manam bij iekšā 110 ah no 13.gada ,tagad uzliku agm 95ah.Torgaši stāstija ka paredzēts agm  likt 95ah , skābinieku  110.


Šo rakstu rediģēja jankaQ: 09 February 2021 - 11:43


#488 Source

Source
  • Moderators
  • 4458 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 09 February 2021 - 12:01

:unsure:  Kāda saistība tipam ar ietilpību?! Tak vienāda izmēra baterijām var būt dažādi tipi, dažādas ietlipības un dažādi strāvas stiprumi. Negribās tagad meklēt, bet šķiet, ka AGM vienkārši ietilpība un strāvas stiprums ir zemāki pie tiem pašiem izmēriem, toties daudz vienmērīgāks sniegums neatkarīgi no temperatūras, kas nodrošina noteikto strāvas stiprumu arī tad, ja spriegums baterijā ir nokrities.


S4 = 2226cm3 20V turbo quattro


Source


#489 jankaQ

jankaQ
  • Lietotājs
  • 81 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:LV

Pievienots 09 February 2021 - 12:46

Nu es sapratu ka tā ir vāciets paredzējis,ka agm paveiks to pašu ar mazākām ah ,un agm arī mazāk jūtīgs pret biežākām izlādēm,tobiš mazākus gabalus braukājot skābinieks ātrāk nobeigsies



#490 Source

Source
  • Moderators
  • 4458 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 09 February 2021 - 14:18

Apšaubu, ka vācietis to paredzēja, to nosaka baterijas ražotājs, ko fiziski var uzražot.

Tātad atradu divas rekomendētās baterijas vienam random auto - viena svina-skābes, otra - agm.

Model:
 
Capacity:
 
110 Ah 
CCA:
 
920 A 
Width:
 
175 mm 
Length:
 
393 mm 
Height:
 
190 mm 
Short Code:
 
I1 
UK Code:
 
020
Model:
 
Capacity:
 
105 Ah 
CCA:
 
950 A 
Width:
 
175 mm 
Length:
 
394 mm 
Height:
 
190 mm 
Short Code:
 
H15 
UK Code:
 
020AGM

Kā redzams, fiziskā izmēra starpība garumā ir 1mm, tomēr ietilpība 5Ah mazāka, savukārt strāvas stiprums 30A augstāks. Un piedarbināt auto jau parasti neļauj tieši tieši strāvas stipruma nepietiekmība, nevis ietilpības nepietiekamība. Ietilpībai būs ietekme tikai tad, ja gribi zāģēt ilgi, bet tad tas nav baterijas jautājums.

Ar maziem gabaliem arī svina-skābes baterijas labi kalpo, piemēram, par Varta EFB varu teikt tikai to labāko diviem auto. Un nedraudzīgi lietojot nobeigsies jebkura baterija, nebūs starpības vai svina-skābes vai agm.


S4 = 2226cm3 20V turbo quattro


Source


#491 Archii

Archii
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 02 August 2021 - 22:57

Sveiki! Neko īsti līdzīgu neatradu tāpēc pajautāšu šeit.

Nopirku savu pirmo Audi - a3 8p, 1.9 dīzeli (2004.).Iekšā bija neatbilstošs akumulators,tpc nopirku jaunu, nomainīju. Cik saprotu nekādas adaptācijas tik vecam auto nevajag. Viss arī smuki aizgāja..

Nākamajā dienā neiet šofera loga motoriņš + kreisais pagrieziena lukturis dažreiz mirgo normāli,dažreiz 2x ātrāk nekā vajadzētu + Iespējams,esot nededzis labā aizmugurējā bremžu gaisma, bet pats vairākas reizes skatījos un deg.

Cik šeit atradu, pagrieziena mirgošana var norādīt uz lampiņu,kas beidzas nost.,tas būtu skaidrs, bet jautājums ir vai mainot akumulatoru varēja notikt kaut kas ar šo šofera loga motoriņu vai tikai sakritība,ka šīs problēmas parādījās tieši pēc maiņas?



#492 Cigārs

Cigārs
  • Lietotājs
  • 563 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava
  • Intereses:Mototehnika

Pievienots 03 August 2021 - 06:11

Sakritība, pārbaudi durvju vadus, tieši to vietu kur savienojas durvis ar virsbuvi, noteikti ka parlauzti

#493 Archii

Archii
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 03 August 2021 - 12:48

Ņēmu to gumiju nost,skatījos, tur viss zolīdi smuki,nav pat nodiluši. Tad jau noteikti jāmēģina tīrīt pašu motoriņu, vienkārši, tā kā parādījās vairākas problēmas reizē,domāju,ka pašā elektronikā kāda šaize. 






0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)