Pālekt uz saturu


Foto

akumulatoru topiks :)


  • Please log in to reply
439 atbildes uz šo tēmu

#421 BLOW

BLOW
  • Lietotājs
  • 540 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:AUDI, AUDI un AUDI.

Pievienots 25 October 2018 - 21:28

Nemācēšu teorētiski izskaidrot fenomenu, bet nu no paša pieredzes! VARTA AGM 80Ah akumulātors pēc 2 gad lietošanas bezceļu džipā, puskauts nonāca 3 golfā 70A ģenerātors, braukšanas režīms 30 dienas gadā un lielākoties pa pilsētu, kādus 3 gadus, darbojās bez problēmām, 3 gadu laikā ne reizi nav lādēts, dažreiz izmantots kā boosteris. Tātad pēc 5 gadu mocīšanas tika uzlādēts un istabas temperatūrā ~ 20C no uzrādītajeim 800A vel joprojām 910A. Nu jau nogādāts nākošajā auto 4 golfā! Domāju ka nebūs problēmu vel dažus gadus.

Nedomāju ka 3golfa ģenerators tur ražo pietiekošo strāvu un spriegumu, bet akumulatoram nekādu problēmu!

Domāju ka jebkurš cits akumulators šādus ekspluatācijas apstākļus nebūtu izturējis! Katrā gadījumā es esmu pārsteigts par AGM akumulatoru izturību!


AUDI S6 2.2 t, AAN, AWD, -powered by jonix -- Going for VS

VW Golf 6 1,2TFSI, FWD -stock - SELL

(VW Golf 4 1,9SDI, FWDstock ; AUDI S6 2.5TDI, AEL, AWDpowered by jonix ;  AUDI 200 2.2 t, MC, FWD,stock;  VW Golf 3GTI, 2.0,  2E, FWDstock ) -- SOLD


#422 Muxa

Muxa
  • Lietotājs
  • 2445 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:quattro

Pievienots 25 October 2018 - 21:29

Cik noprotu, tie AGM ziemā uzvedās labāk par "klasiskajiem"? Vajag dīzelim (1.9 TDI, 140A ģenerators, 2kW starteris).

 

Aha. Starteris griež tapat, kā vasaras laikā.


> www.elmimotors.lv <

Kvalitatīvu autodaļu veikals tiem, kas  :oooo: 


#423 Gachaans

Gachaans
  • Lietotājs
  • 1518 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ne-Rīga
  • Intereses:NG+LPG, KE-Jetronic, FWD

Pievienots 26 October 2018 - 09:51

ir 5 gadus vecs deta senators. pielādējot pilnu aķi, un izbraucot gabaliņu, pēc noslāpēšanas pagriežot aizdedzi tāpat rāda 11v. viņš nepielādējas vairāk dēļ tā ka ir pizdead? pa lielam pokuj kas ar to aķi notiek, vnk interesanti


Fanot par dīzeļa kvēpiem ir apmēram ta pats, kas tīksmināties par savu pirdienu aromātu - itkā jau saproti ,ka visiem apkārt tas riebjas, bet tomēr patīkami :)


#424 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9559 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 26 October 2018 - 11:17

Kas notiek ja pielādē un aķis pastāv pāris dienas nepievienots?


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#425 Gachaans

Gachaans
  • Lietotājs
  • 1518 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ne-Rīga
  • Intereses:NG+LPG, KE-Jetronic, FWD

Pievienots 26 October 2018 - 11:25

Kas notiek ja pielādē un aķis pastāv pāris dienas nepievienots?

 

 

vot neesmu nepievienotu salādētu turējis. bet varu arī 100km pa dienu nobraukt, kad voltmetrs rāda 13V braucot, bet izslēdzot aizdedzi un pagriežot atslēgu atpakaļ, tāpat rāda 11  :)


Fanot par dīzeļa kvēpiem ir apmēram ta pats, kas tīksmināties par savu pirdienu aromātu - itkā jau saproti ,ka visiem apkārt tas riebjas, bet tomēr patīkami :)


#426 binary

binary
  • Lietotājs
  • 1179 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
  • Intereses:PC lietas, programmēšana

Pievienots 26 October 2018 - 11:30

Tev vairāk par 13V nemēdz rādīt? Varbūt tev voltmetram bulta par 1V nobīdījusies?
A4 B5 (8D) 2000 2.8 V6 30V quattro amerikānis

#427 Citronz

Citronz
  • Lietotājs
  • 83 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 26 October 2018 - 21:18

Duracell jau trešo ziemu ies. Bosch trešā vasarā nomira, tur gan dabūja 3 mēneši pastāvēt autiņš. Pārējie autiņi man tik īsu brīdi bijuši, ka neesmu pat ievērojis kādas firmas aķi bijuši.

Šo rakstu rediģēja Citronz: 26 October 2018 - 21:19


#428 Samich

Samich
  • Lietotājs
  • 696 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Cabrio
    Provokatīva tukšpļūtīšana

Pievienots 27 October 2018 - 14:21

Duracell jau trešo ziemu ies. Bosch trešā vasarā nomira, tur gan dabūja 3 mēneši pastāvēt autiņš. Pārējie autiņi man tik īsu brīdi bijuši, ka neesmu pat ievērojis kādas firmas aķi bijuši.

Paldies. Izsmeļoši.
Grāmatas nelasu, bet ir viedoklis

#429 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9554 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 03 November 2018 - 00:29

Nu tā, kad jau akumulatoru topiks, tad akumulatoru topiks. Tātad - manā darbavietā autokāram ir problēmas ar aķu ilgmūžību, īsmūžību precīzāk sakot. Kārs varētu būt kaut kur viena vecuma ar mani, ģenerators no žiguļa [tā man teica], aķis lielais, divatā stiepjamais - teritorija mums ir ļoti bedraina, tāpēc kāram ir pneimatiskās riepas, bet nu tāpat vibrācijas un satricinājumus aķis dabū - lietošanas paradumi - darba dienā daži starti, augstākais - tā pa lielam no rīta piešķiļ, pusdienlaikā noslāpē, pēc pusdienlaika piešķiļ, vakarā noslāpē, vienīgie patērētāji - lukturi, kas tiek ieslēgti tikai iebraucot tumšās vietās, un atpakaļgaitas lukturis un pīkstulis,ā un kārbas elektromagnēts - savādāk nekas netiek lietots. Esošas,vai nu jau bijušais aķis tika ielikts pa vasaru, kad iepriekšējais vairs nespēja pagriezt, jauns - pāris dienas atpakaļ tas nosprāga - no sākuma laikam vēl vārījās, varbūt uz īso sagāja, pēc tam arī vairs negrieza. Kas to aķi beidz nost - vibrācijas? Par daudz tiek lādēts? Borta spriegumu toreiz, kad vecais aķis nosprāga, pamērīju - neatceros, vai tik nebija kaut kas ap 14,5, varbūt kļūdos, bet atceros ka bija cipars, kas man likās pieņemams.


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#430 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 4066 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 03 November 2018 - 11:07

Kā jau iepriekš teicu - nevajag likt 14.5V regulatoru tur, kur to nevajag. Tas var būt iemesls, kāpēc šādos apstākļos tas aķis nosprāgst. Arī "vārīšanās" par to liecina.



#431 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9554 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 03 November 2018 - 15:02

Nu, tev noteikti labāk zināmi žiguļa ģeneratoru regulēšanas risinājumi nekā man :hihi: Tā vārīšanās, ko man aprakstīja, noteikti nebija no ģeneratora - jo tā bija nevis tāda, kā ar lādētāju pie 16v, kad tikai burbuļo, bet tāda, ka tvaiki no visiem caurumiem esot nākuši ārā :D 

 

Vieglajai mašīnai kas netiek lietota 5x8 režīmā 14,5v šokolāde iekš boša ģeņģera ir must have, kamēr vien aķis ir mūsdienu [tātad kalcija bāzes] parastais skābes aķis, ja vien nav vēlme regulāri spēlēties ar lādētāju - protams, ja tavā ceškā ir padomju ražojuma aķis uz antimonija bāzes, tad viss kārtībā, tur tiešām neko vairāk par 14v nevajag :hihi: Bet nu šeit ir nevis ceška ar antimonija aķi, bet kārs ar kalcija aķi, un tāpēc jautājums ko tur vajag darīt lai iet ilgāk - ielikt bik modernāku ģeneratoru? Pazemināt borta spriegumu? Varbūt vienkārši vibrācijas to aķi piebeidz un tāpēc domāt par želejnieku? 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#432 Fridrihs

Fridrihs
  • Lietotājs
  • 987 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 03 November 2018 - 15:55

Spriegums varbūt ir labs, bet kā ar strāvu? Varbūt ir tā, ka bez aķa tas autokārs nemaz nebūtu spējīgs sevi pabarot.


Atradu kvatru! Pārdevu kvatru.
A6 C4 AAH


#433 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3539 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 03 November 2018 - 16:29

klasiska kļūda. visi dzenas pēc sprieguma bet aizmirst par strāvu. labs, moderns genādijs ar 13.8v lādē labāk, nekā vecie boši ar ārējo ventilātoru un 14.5v spriegumu. 


A200TQ

#434 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9554 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 03 November 2018 - 17:07

Kā jau teicu - patērētāji tur praktiski nekādi - un, protams, tur ir traktora variants, ampērmetrs panelī. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#435 alexis

alexis
  • Lietotājs
  • 495 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:quattro!

Pievienots 03 November 2018 - 17:18

Kāda ražotāja akumulators tur vispār bija? Piemēram, ja tur bija Autostarts vai Autostar, tad straujā izbeigšanās var nebūt nekas neparasts. Protams, žiguļa ģenerators arī nav nekāda dāvana...



#436 Jzp

Jzp
  • Lietotājs
  • 646 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nav

Pievienots 04 November 2018 - 13:30

par to 14.5 regulatoru - jebkura starteru-generatoru darbnica pec noklusejuma liek 14.5V un zinat nezina par tadu 14V, ka viniem argumentet? kip nepatik - perc jaunu generatoru?


Šo rakstu rediģēja Jzp: 04 November 2018 - 13:30

bt avant quattro

typ85 quattro


#437 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3539 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 04 November 2018 - 19:03

ķiniešu mēsli parasti ir 14.5, tos arī liek tās darbnīcas

 

 

oem boša regulātori ir redzēti tikai 14v


A200TQ

#438 Sleepy

Sleepy
  • Lietotājs
  • 44 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Daugavpils-Brocēni

Pievienots 11 November 2018 - 18:05

Sveiki forumieši!

Nepieciešams Jūsu viedoklis beigts aķīts vai kaut kas ar starteri ne tā?


VOLKSWAGEN PASSAT B5+ LIMOUSINE AVB (TDI) EPV (4A)

OPEL ASTRA G CARAVAN Y17DT


#439 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5280 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 12 November 2018 - 09:13

Nu, tev noteikti labāk zināmi žiguļa ģeneratoru regulēšanas risinājumi nekā man :hihi: Tā vārīšanās, ko man aprakstīja, noteikti nebija no ģeneratora - jo tā bija nevis tāda, kā ar lādētāju pie 16v, kad tikai burbuļo, bet tāda, ka tvaiki no visiem caurumiem esot nākuši ārā :D

 

Vieglajai mašīnai kas netiek lietota 5x8 režīmā 14,5v šokolāde iekš boša ģeņģera ir must have, kamēr vien aķis ir mūsdienu [tātad kalcija bāzes] parastais skābes aķis, ja vien nav vēlme regulāri spēlēties ar lādētāju - protams, ja tavā ceškā ir padomju ražojuma aķis uz antimonija bāzes, tad viss kārtībā, tur tiešām neko vairāk par 14v nevajag :hihi: Bet nu šeit ir nevis ceška ar antimonija aķi, bet kārs ar kalcija aķi, un tāpēc jautājums ko tur vajag darīt lai iet ilgāk - ielikt bik modernāku ģeneratoru? Pazemināt borta spriegumu? Varbūt vienkārši vibrācijas to aķi piebeidz un tāpēc domāt par želejnieku? 

 

 

Pēc visa spriežot Tev ir Balkacars vai Ļovs - es domāju ka problēma ir aķa izmērā- kuru ģenģeris nespēj salādēt, parastajiem iekrāvējiem nāk 62-65 Ah, Japānas modeļiem vispār 45 Ah  ar gāzes dzinēju, 100+ Ah tikai lielajiem  , kuriem dzinējs ir virs 4 4 000 cm3


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#440 Fridrihs

Fridrihs
  • Lietotājs
  • 987 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 12 November 2018 - 12:23

Nepieciešams Jūsu viedoklis beigts aķīts vai kaut kas ar starteri ne tā?

Gan viens, gan otrs. Vai arī kāds masas vads beidzies/nekontakts.


Atradu kvatru! Pārdevu kvatru.
A6 C4 AAH





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)